www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec předem se omlouvám za dotaz který sem nepatří ale tady jsou asi nejlepší motoristé :-) tak se ptám že bych si potřeboval koupit 1 auto autem už něco odježděné mám potřebuju ho na zimu do práce 14 km líbí se mi golf IV nebo první fabia poradte které auta sou dobré a jaké motory felicie je asi už moc stará a nechci diesel asi 1.4 v 16 benzín poradte na co si dát při koupi pozor asi nebrat auto z autobazaru za odpovědi děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 20:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17412    
To je rozumný co píšeš. Sice od 18 let zastávám názor,že nemám takové příjmy,abych si mohl dovolit živit benzínové auto,ale zrovna LPG je supr... když nám jedno auto ukradli (Oct I tdi 81kW),tak jsem pak o felicii 1.6i v LPG hodně přemýšlel,protože jsem honem neměl na pořádný auto ... do fabie bych asi moc nešel,ale ono je to celkově věc názoru ... hlavně je to kus od kusu a jak píšete,záleží na předešlých majitelích .... dneska už bych si vybíral auto hodně dlouho.... k autobazaru mužu říct jen to,že je to všude stejný a v těch větších je to možná ještě horší ... sem koupil před lety svoji kombikovou oktávku v top stavu,vše 100% cajk ,ani omylem by mi nenapadlo,že je stočená a už vubec ne,že byla stočená tak z půl milionu na 150 tisíc km... časem jsem se k týhle informaci přes někoho dostal a dost mi to naštvalo,ale život jde dál ... na autě muže bejt teď tak 600 tisíc a možná budu příští rok dělat čerpadlo a spojku,protože už to dost rachtá,ale za to svym způsobem muže i dost našláplej soft.... na autě krom turba a spojky dodnes nebylo dělaný nic (vyjma rozvodů a čepů,ramen,olej,náplně atd...vytaženo z německa dle původní servisky)...vše maká na 100% takže já bych taky neměnil ... z mýho pohledu jsou rotačky to nejlepší co se dá dnes za ještě normální peníze koupit... hlavně se tim teď nesmíš svezt,protože to pak budeš chtít taky :-D :-D :-D tak asi tak ... a když benzín,tak hlavně ať to má dva ventily na válec,válce nejlépe čtyři ... objem do 1600 ccm... z koncernových vozů bude sloužit asi vše,frantíky a italy nedoporučuju... LPG záleží na tobě,sice je levnější provoz,ale zas se musí dělat pravidelné revize atd... známý si hrozně chválí felicie v LPG... my dřív měly v LPG frantíka i itala a v jednom kuse se to sralo ... a protože otec je odvěký zastance těchto vozů,tak už jsme měli všemožný peugeoty i fiaty v naftě i v benzínu,a kdyby se sečetli prachy který ty auta sežrali jen za provoz a údržbu tak má dneska dva nový transportéry... největšim možnym omylem bylo Jumpy v HDi ... takže když to shrnu,tak když koupíš benzínovou fabii 1.4 MPI tak za ty prachy co máš uděláš asi nejlíp... jen bacha co kupuješ ... takle koupila známá "výborně a výhodně" kombikovou fábii eMPéíčko za asi 45 tisíc a do roka se z toho střílela do palice ... auto žere olej,bežná spotřeba s dívčí vcelku lehkou nohou okolo 9-10 litrů (lidem běžně bere jako felicie 6-7 litrů) a vysralo se jí asi všechno co mohlo včetně klimatizace... brácha to měl doma rozebraný každej měsíc jednou a pokaždý s něčim jinym ... za tu dobu by měla už dvě ... holt vem si sebou někoho kdo těm autum aspoň trochu rozumí,ať na to nejsi sám a ať s tebou nikdo nevyjebe... a startujte studený ... ať se daří
 
 
Datum: 14. července 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Věřím, to je jak felicie tam jsem slyšel o služebákách co měli natočeno přez 700tis a pořád jeli. Strejc měl Fabii 1.4Mpi Combi, měl ji od nova a žádný problém pouze žrala jako tank. 70 tisíc je slušný rozpočet, jinak k htp se vyjadřovat nebudu, my to auto vlastníme a tudíž vím své. Být tebou si v první řadě rozmyslím jaké značky, jaké modely a kubatury chceš. Pak si vyhledám na netu recenze a až se definitivně rozhodnu co chci za značku, model a v jakém obsahu, pak se držím rad co ti tady napsali kluci. V dnešní době není kupovat ojeté auto prča, chce to hodně hledání a běhání. Hlavně i to nejdoporučovanější auto a dle všech nejlepší může být šrot, když ho předtím vlasnil někdo kdo na vše kašlal a naopak auto všemi kritizované může byt dobré, když o něj někdo pečoval. Takže není to jenom o značce, ale hlavně o vlastníkovi. Přeji dobrou ruku při výběru.
 
 
Datum: 13. července 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
mám Fábii 1,9 sdi a jeto nezmar, rozvody a atd je samořzejmostí ale jinak v ničem nebyl problem a má 280000 / 4,5 l
 
 
Datum: 13. července 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš rozpočet 70tis tak si kup auto tak za 45 max a zbytek si nech na poplatky a nutné investice po koupi (oleje, filtry, rozvody, baterku?... brzdy? .. pneu? )
 
 
Datum: 13. července 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Rozpočet mám tak 70 tisíc hlavně potřebuju spolehlivé auto jezdil sem autoškolu fabia 1.4 mpi lpg (jela dobře) a měla najetých neuvěřitelných 720 tisíc nekecám co říkáte na motor mpi hlavně nebrat htp
 
 
Datum: 13. července 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Nevím kolik máš rozpočet, pokud ne moc vysoký a chceš to jen do práce tak za mě felicie 1.3 50Kw. Měl jsem ten první model skoro 4 roky, spotřeba do 7l/100 krom výměny destiček+kotoučů,výfuku(komplet na celé auto mě stal 1200Kč),vyvaření pátých dveřích(velká nemoc felicií - nebyli až tak hrozné, ale chtěl jsem to mít v cajku) a pravidelný servis u mě doma(olej+filtry+svíčky)jsem na autě nic nedělal a ani nic neodešlo. Kupováno z bazaru 10let stará, 110000km natočeno, ale dovoz z německa a jezdila v tom žencká. Pak, je taky super vozítko, chevrolet spark, ale to je váženě malý auto. Známej si ho koupil na dojíždění do práce, jezdí 80km jedna cesta a potřeboval něco ekonomickýho, spotřeba do pěti litru a i když je to jen 0,8 jede vážně slušně. Ale to je jen na zamyšlení, ja jen, že jsi psal že nepotřebuješ nic silnýho.
 
 
Datum: 13. července 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, já bych ti každopádně doporučil novější typ felicie 1.3 spotřeba je minimální bezpečnost tam taky už jakási je, je na ni asi nejvíc dílů a řada oprav se dá udělat i svépomocí. a na jízdu do práce bohatě stačí
 
 
Datum: 13. července 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud koupíš něco co bere od 10L nahoru tak si LPG dej... pri obyčejné spotřebě (kolem 8L) a pokud najezdíš málo tak bych se na plyn vykašlal... jiank já jsem si vždy říkal že frantíka nikdy nechci a nakonec podle velmy dobrých hodnocení a doporučení zámých co takové auto mají nebo měly tak jsem koupil P 406 1.8 81kw benzín nový model... konstrukčně i motorově výborné auto.. pokud nepočítám běžné inestice jako oleje, brzdy, filtry, a podle silnich kde budeš jezdit tak tyčky staviliátoru tak je auto naprosto spolehlivé... ač spolehlivost je vykoupena vyžší spotřebou (cca 8.5L ) tak při komforstu a spolehlivosti motoru se to vyplatí.
 
 
Datum: 13. července 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu doporučit feldu od někoho, ne z bazaru, do 14 km naftáka neohřeješ, sehnat novější ideálně r.v. 2000 abs, vstřik atd. levné vozítko, práci odvede ... všude mraky náhradních dílů ... na kratší vzdálenosti ideál do 7 L.
 
 
Datum: 13. července 2014 15:22
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Děkuji za odpovědi chtěl bych se ještě zeptat jaká další auta jsou ještě spolehlivá říkám nepotřebuji extra silné auto a co říkáte na lpg
 
 
Datum: 13. července 2014 13:24
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.4 16V nebrat, přesně jak píše kuba. Už jsem pár těsnění pod palicí dělal. 1.6 je bez problémů, dokonce jsem dělal okrávku I 1.6 co měla nalítáno 530 000km :-) po výměně kroužků, gufer, zabroušení ventilů jezdí dál :-)
 
 
Datum: 13. července 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě jedna věc.... nekupuj auto z bazaru!!! to je to nejhorší co mužeš udělat... radši hledej déle a kup od soukromníka
 
 
Datum: 13. července 2014 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco na tom kubovem psaní bude... a u fábije ještě hodně trpí přední náprava... a jak píše golfa chce každý a většinou koupíš už olétanou mrdku... když jsem si kupoval svoje 3ti auto tak už jsem vybiral asi pul roku než jsem našel něco o čem i v diskuzích a recenzích přesvědčil že jsou po stránce karoserie, náprav i motoru spolehlivé..
 
 
Datum: 13. července 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17361    
jenom ti něco nastíním, nebudu ti rozmlouvat ani fabiu ani golfa to je tvoje volba a dost podobná takže ok, ale motory 1,4 fabia nejsou ty z povedených za poslední rok jsme na dílně dělali 4 motory, s fouklím těsněním pod hlavou...jelikož tenhle motor trpí na to že v rozmezí 120-220 tis km se utápí vložky je pod nima taková podložka aby válce měli přesah... to potom znamená sundat hlavu,olejovou vanu, ojnice, písty, následně vybrat vložky válců a dát nové distanční kroužky+ zase složit a nové těsnění pod hlavou+ olej... vzhledem k práci zahučíš dost do peněz, golfy jsem dělal 2 ty v 1,4 kolem 170tis a víc zčínají papt olej, bud pravidelně ebo si občas zahulí když se jim che,, podobný postup,, odcházejí tak ale simeringy a kroužky jako častěji... z malobsahových motorů jezdí kemě na servis docela dost koncernových 1,6 těch 74,77kw a ty drží... mám také 1,6 jako pracovní auto a není problém mám najeto 295000... spotřeba 7,4l při trase20km denně do práce+běžná udržba at už je to fabia nebo golf jde o to jak bylo o auto staráno, a ono těch motorů je víc...jedinej postřech i tech 1,4 víc se serou 16ventil než 8 ventil ps golfa chce každej mladej kluk a pokud nemá na tdi koupí si zminované motorizace.. takže bacha jsou přebraný a to hodně....
 
 
Datum: 13. července 2014 10:22
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 21:11:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu