video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sliva
IP: uživatel17876
Jaky je rozdil mezi kanaly válce jawy 350/354 a 360 ? Mam spodek 360 a de mi o to jestli mi budou kanaly (bloku 360) licovat na kanaly (válce 354 ) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2015 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel17889
Řek bych že válce 354 a 360 jsou stejný nebo maj malý rodíly v časování,jen panelka má vyšší hlavy
Datum: 22. února 2015 20:01
Jde to jen to nesedi na kanalech ale jede to
Datum: 18. února 2015 18:56
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
vyděl jsem že na kulatou 350 někdo dával hranatý válce.. tak snad to pude
Datum: 18. února 2015 10:57
Jméno: Pavel
IP: uživatel17870
čau draci, když jsem si udělal řidičák na B( auto) tím pádem mám i řidičák na dodávku a AM (50tky). To znamená ,že teda můžu jezdit s fichlte na silnici ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel17673
nejen 550, ale i moje 555 s novým TP má kční rychlost 45 km/h
Datum: 17. února 2015 22:19
Jméno: pavel
IP: uživatel17870
To je na pytel to abych si udělal ještě na A1 do 125CCm
Datum: 17. února 2015 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel17875
Jojo, s Béčkem jen skútry,babeta,stadion a údajně starej pařez typ 550 má konstrukční rychlost 45km/h. Bohužel. Je to blbý.
Datum: 17. února 2015 21:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Ano na fichtla potřebuješ asi tu A1 to je do 11kw do které se vejdou 125ccm. S B můžeš některé 4kolky a skutry 125ccm s automat.převodovkou. Je to jenom o tahání peněz.
Datum: 17. února 2015 20:51
když jsi udělal ten řidičák tak by jsi měl vědět na co jsi ho udělal. Jinak
1.motorová vozidla s výjimkou vozidel skupin AM, A1, A2, A, s největší povolenou hmotnost do 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče,
ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo
a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg
b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo
2. vozidla zařazená do skupiny A1 s automatickou převodovkou
3. vozidla zařazená do skupiny B1, tedy i tříkolová vozidla zařazená do skupiny A1
takže na fichtla zapomen. Koukni co máš v řidičáku.
Datum: 17. února 2015 20:44
Jméno: Mara
IP: uživatel16838
Zdravím, chci se zeptat, když si budu rozšiřovat řidičský průkaz z AM na A1 bude muset dělat i zkoušky z teorie? Nebo jen jízdy? Díky za rychlou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2015 15:33
Zdar. Budeš dělat komplet zkoušky.
Datum: 16. února 2015 15:33
Jméno: sumař
IP: uživatel14454
myslím že máš jen jednu jízdu s učitelem a pak zkoušku s komisařem ale nevím jestli budeš dělat test z teorie
Datum: 14. února 2015 20:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
pokud je vše beze změny, budeš dělat obojí... teď nevim, jestli se ti třeba nesníží počet výukových jízd během výcviku, ale možná že ani to ne
Datum: 14. února 2015 20:03
Jméno: jawa22
IP: uživatel9268
ahoj,jak se těšíte na novou motorkářskou sezonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 22:04
Jelikož se bude GO motor na staďákovi, tak se moc těším. Bohužel do půlky února není čas kvůli vejšce, ale pak se do toho vrhnu.
Datum: 12. ledna 2015 22:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj jawa22! Toš fčíl přemýšlat o novej motorkářskej sezóně je opravdu hodně brzo! Ale Ty asi myslíš sezonu 2015. Toš za tři a necelej púl hodiny bude 12 dní z tejto setóny u konca! Toš tak.
Datum: 12. ledna 2015 20:37
Jméno: čííza
IP: uživatel17364
čezetka je rozdělaná ještě koupit pár věcí a složit a pak už jenom jezdit a doufejme bez závad
Datum: 12. ledna 2015 16:56
ja urcitebez stk,, 5 let panelka a ted do toho spadl mustaf a pio maleho sesy,, u me vymalováno,, jeste ze mam babettu
Datum: 11. ledna 2015 20:20
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
Čau, chci se zeptat. Někdo mi říkal, že když nemám řidičák tak po pozemní komunikaci můžu tlačit motorku, ale pouze do objemu 50 ccm. Co je na tom pravdy?? Potřeboval bych to vědět, protože tu u nás v dědině neustále slídí policajti. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 17:06
je to divné...když budu tlačit vozík tak to je stejné jako motorka.
Datum: 04. ledna 2015 17:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
Je to tak velkou motorku nesmis ani tlacit uz jen kvuli hmotnosti potrebujes znat pouzit brzdy ..proste pokut by ti teoreticky ujela teska 350 z kopce a praskla do mercedesa najakeho lakatose mas jak fyzickej tak i pravnickej problem...
Datum: 04. ledna 2015 12:06
mě to je jedno, já už mám tak nějak řidičáky na všechno co potřebuji, ale právě vím že v autoškole říkali že musíš mít řidičák, a myslím si že to je i v testovacích otázkách na zákona 361/2000sb. ( nejsou to testy na nějakou skupinu ŘP, je to test na zákon)
Datum: 03. ledna 2015 15:22
tak v autoškole jsem se ptal a napsali mi, že potřebuju řidičák abych mohl tlačit motorku. Tak jsem z toho blázen. Tak zkus napsat té komisařce. Je v tom pěkný bordel.
Datum: 03. ledna 2015 11:56
Tu práci si dám a paní komisařce napíšu. A nejlíp ať mi k tomu přihodí i nějakou tu citaci ze zákona. Já si z těhle "vyjádření" zas tak moc nedělam. Na ministerstvo jsem psal o vyjádření. Po týdnu přišla dvě vyjádření od dvou lidí, a byla protichůdná...
Datum: 03. ledna 2015 9:55
když tlačím vozík nebo motorku je to stejné....nepotřebuju řidičák.
Datum: 02. ledna 2015 20:25
Takže všeobecná informace o tom, že na cokoliv co tlačím (např.moto) nad 50 ccm potřebuji řidičský průkaz, není správná? Jinak pro autora dotazu - jsi podle zákona chodec, takže ano, můžeš tlačit moto do 50 ccm (a jsi chodec, takže po levém okraji vozovky..)
Datum: 02. ledna 2015 16:37
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
Sorry za tu jednu hrubku, ale rozčilují mě lidi, kteří mají svou pravdu, i když jim předložíš důkaz, že to tak není.
Datum: 02. ledna 2015 9:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
V zákoně je ze jsi řidič, to jsi, ale i na kole. To že jsi řidič, ti nikde nedává za povinnost mít řidičský průkaz. A myslím, že Policie navíc po konzultaci s Ministerstvem dopravy, který zákon o provozu na pozemních komunikacích vidalo asi bude mít pravdu. Nevím jaké je tvé právnické vzdělání, ale takovéto oficiální vyjádření lze považovat za judikát. Což je vlastně výklad zákona. Ten by sice muset vydat soud, ale i ten by tak postupoval podle vydaného vyjádření příslušného ministerstva.
Datum: 02. ledna 2015 9:39
shrek: tak napiš komisařce. email tam máš
Datum: 02. ledna 2015 8:51
marquee: to že to napsala komisařka je pěkný, ale v zákoně je něco jinýho bohužel
Datum: 01. ledna 2015 23:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
dotaz z 19:00 jsem psal já, omylem jsem zkopíroval tvojí přezdívku místo do příspěvku do jména, omluva... ok, chápu... původně jsem to totiž pochopil, že nějakej řidičák mít musím, jenom není podstatný mít příslušnou skupinu... díky za osvětu, žil jsem v omylu, byť je mi to vlastně jedno
Datum: 01. ledna 2015 22:13
souhlasím
Datum: 01. ledna 2015 20:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Tlačit můžeš co chceš. I bez jakéhokoliv řidičáku
Datum: 01. ledna 2015 20:01
takže podle paní kapitánky nepotřebuješ řidičák...tak proč s T chceš tlačit motorku?
Datum: 01. ledna 2015 19:33
Jméno: marquee
IP: uživatel1217
tzn. že například s Tčkem můžu tlačit moto spadající do skupiny např A2, chápu-li to dobře?
Datum: 01. ledna 2015 19:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Tak ono asi z oficialním vyjádřením policie nelze nesouhlasit
Datum: 01. ledna 2015 11:08
s tim souhlasim. Existuje taky neco jineho nez chodec a ridic.
Datum: 01. ledna 2015 10:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
1. Musím být držitelem příslušné skupiny řidičského oprávnění, abych mohl
tlačit motocykl?
V případě tlačení motocyklu nemusíte být držitelem příslušné skupiny
řidičského oprávnění.
2. Mohu v provozu na pozemních komunikacích tlačit motocykl, který splňuje
všechny zákonné podmínky stanovené pro provoz vozidla na pozemních
komunikacích?
Tlačit motocykl, který splňuje všechny zákonné podmínky stanovené pro provoz
vozidla na pozemních komunikacích lze.
3. Mohu v provozu na pozemních komunikacích tlačit motokrosový motocykl,
který nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích (nemá
registrační značku)?
Motocykl, který nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích,
tlačit lze.
S pozdravem
kpt. Mgr. Veronika Hodačová
vrchní komisařka
Email: presspp@mvcr.cz
www.policie.cz
POLICEJNÍ PREZIDIUM ČESKÉ REPUBLIKY
Preventivně informační odbor KPP
Strojnická 27
170 89 Praha7
Datum: 01. ledna 2015 9:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jirka_z: neni o čem psát.. to, že jseš chodec vedeš-li moto do 50ccm je v zákoně 361/2000 Sb. jasně daný...
Datum: 31. prosince 2014 21:24
na taženým autě sice motor nepoužíváš, ale auto už řídíš..tam musíš mít řidičák to bezesporu. Na motorce tlačíš...neřídíš. Nemusíš mít řidičák.....napíšu email do autoškoly a po novém roce uvidíme.
Datum: 31. prosince 2014 11:00
v zákoně to ale tak je tam jde o to že můžeš tlačit velkou,těžkou mašinu která dokáže způsobit škodu nebo zranění i při tom tlačení... samo sebou že když jedu na koni tak může ten kůň ukopnout někomu palici ale to zas tolik jezdec neovlivní... a může se vlastně tlačit velká motorka? z vozíkem nad 600mm taky nemůžeš na všechny silnice... a když si uvědomím že jsem o prázkách tlačil MZ 251 asi kilometr po dálnici protože se rafl píst v protisměru zpátky na benzínku... asi by ze mě policajti nebyly nadšení
Datum: 31. prosince 2014 10:31
Pokud vim tak podle zákona musíš mít i na taženym autě na laně značky a musí ho řídit pouze osoba s adekvátnim řidičákem, protože se účastní silničního provozu. A stejně tak musíš mít řidičák na motorku nad 50ccm i pokud ji tlačíš. To že to policajti často tolerujou je věc druhá.
Datum: 31. prosince 2014 10:25
ridič budu až na motorce pojedu a ne že ji budu tlačit. Když potlačím motorku bez motoru tak mi přece nebudete tvrdit že potřebuju řidičák. Budu se chovat jako když tlačím vozík šiřší než 60cm. Budu jako jezdec na zvířeti....ten taky nepotřebuje řidičák. Když sedím v autě a je nastartované tak taky nejsem řidič. Řidič budu až v případě že budu řídít.
Datum: 31. prosince 2014 9:12
Chodcem nejsi, z logiky věci by to tedy mělo splňovat podnímky provozu motorového vozidla po pozemních komunikacích.
Datum: 30. prosince 2014 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel17742
Jo,to je jasný... ale co když vytahnu 40 let starej pekáč ze stodoly ,třeba kejvačku,to je fuk,a ta samozřejmně nemá TP nic ... tlačim ji po silnici,třeba přes náves domu,jsem účastníkem silničního provozu,motorka taktéž,tak co s tim TP a SPZ ... z logiky věci ty papíry mít musí ... ale jak to je? Ví to někdo? Jentak pro info ... mě je to fuk,bydlim na konci světa,kde se jezdí i na dvou ohlejch jeklech s kolečkama a motorem a je to fuk...
Datum: 30. prosince 2014 17:31
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
ale vy si protiřečíte pánové! zásadní je že motocykl 50ccm lze tlačit kdekoliv, takže i po stezce pro chodce. lze ho tlačit i tam kam je zákaz vjezdu všech vozidel. po pravém okraji vozovky se tlačí velký motocykly a velký kárky. na tlačení velký motorky potřebuješ řidičák, zrovna jako ten co řídí tažený/tlačený auto.
Datum: 30. prosince 2014 15:39
Tady už jdeme dost do detailu. Nicméně...jako chodec smíš tlačit moto pouze do 50ccm. Když jsi nad 50ccm, tak nejsi chodec, ale podle zákona řidič. Řídíš totiž motorové či nemotorové vozidlo a nesmíš použít chodníku ani levého okraje vozovky. Mimochodem i jezdec na zvířeti je ze zákona řidič. Lidé kteří tlačí autobus v zásadě řidiči nejsou, neboť autobus řídí ten, co sedí za volantem. A tam tězko bude sedět nekdo bez papírů. Mimochodem účastníkem provozu je jak chodec, tak cyklista, motorkář, jezdec na zvířeti, řidič...zkrátka každý, kdo se přímo účastní provozu.
Datum: 30. prosince 2014 10:34
myslím, že to je hloupost....když tlačím motorku tak nejsem řidič....jsem pouze účastník silničního provozu jako je jezdec na zvířeti nebo chodec který tlačí vozík širší než 60cm. Musím dodržovat pravidla, že nepojedu po chodníku a musím po vozovce, ale rozhodně nepotřebuju řidičák. Lidi když tlačí autobus taky nepotřebujou řidičáky.
Datum: 30. prosince 2014 10:13
to by jste mohli říct že když tlačím auto tak na něho musím mít řidičák
Datum: 30. prosince 2014 10:09
Tak tak. Když tlačíš moto do 50ccm tak jsi chodec. Na větší potřebuješ papíry.
Datum: 30. prosince 2014 8:57
jo, pokud tlačíš motorku větší jak 50ccm tak na ni musíš mít řidičák
Datum: 29. prosince 2014 23:11
to je opravdu zajímavé téma. To mi chcete říct, že když nebudu mít řidičák na velkou motorku a budu ji tlačit po cestě tak dostanu pokutu?
Datum: 29. prosince 2014 20:32
nicméně jelikož tu 50ku můžeš tlačit i po chodníku, a tím pádem nejdeš po pozemní komunikaci, tak si myslím že by ani doklady mít nemusela... ale nadruhou stranu bych po chodníku mohl tlačit KTM SX a tvrdit že to je 50 a policajt by to neměl jak poznat... ale zas kdo by tlačil takovou motorku když může poměrně neohroženě odjet do pryč
Datum: 29. prosince 2014 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel17742
No,to bude ještě zajímavé téma. Vzhledem k tomu,že se účastní provozu na pozemních komunikacích tak by měla mít TP,SPZ i pojistku.... ale jestli to platí i pro 50ccm nevim... mělo by...
Datum: 29. prosince 2014 14:02
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
A ještě jeden dotaz. Musí na to mět motorka TP a STK ??
Datum: 29. prosince 2014 12:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
je to tak.. když tlačíš moto do 50ccm tak jsi chodec..
Datum: 29. prosince 2014 11:47
Ahoj, nevíte jestli prošlo to, že když někdo dělá papíry na vozidle s automatickou převodovkou, tak má řp, pouze na vozidla s automatem?? (pro jednu kámošku... Já mám B, A1, A2, takže to už neřeším...) Díky. Např když dělá A1 na skútru s automatem, a potřebuje na starší Vespu Px 125, která má řazení rukou (otočná rukojeť) - tedy man. řazení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2014 8:23
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
Když dělá papíry jen s automatem tak může řídit pouze vozidla s automatem nic jiného. Mělo by to být i zapsáno v řidičáku. Takže vosu nesmí řídit, ale třeba si toho nikdo nevšimne. Kolik lidí ví, že je řazení na rukověti.
Datum: 28. prosince 2014 8:23
Jméno: standa
IP: uživatel17696
To má i moje máma a asi je to normální...
Datum: 30. listopadu 2014 6:09
Ale ty kódy tam jsou, třeba mamka (je jí 50 a papíry dělala někdy v 80. letech) má v novým řidičáku k B ještě A1 s kódem 150 - to podle všeho znamená A1 s omezením do 50 ccm (prostě aby to stačilo na Pio) - tedy náhrada za Ř. O. skupiny M (nikoli Am!!!) BEZ omezení rychlosti na 45kkm/h.
viz zde: http://www.profiautoskoly.cz/zakony/harmonizacni_kody.htm#
Datum: 29. listopadu 2014 15:09
standa: Napsáno nemá nic, protože ty papíry ještě nemá, řešili jsme to s kamarádama, kde má dělat papíry, prostě bude muset zvládnout tu starou Dandynu u známýho jako já...
Datum: 29. listopadu 2014 15:05
řečeno nám to bylo učitelem v autoškole
Datum: 29. listopadu 2014 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel17690
Tak ať sem napíše,co má slečna přesně napsáno v řidičàku a je to. Když to bude nějakej paskvil,tak se alespoň poučíme
Datum: 29. listopadu 2014 6:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
"ale bylo nám řečeno...", kým? Mně třeba bylo řečeno, že masturbace způsobuje vysychání míchy a chlupacení rukou...
Datum: 28. listopadu 2014 21:31
Stando, pravda, policajt autoškoly obvolávat nebude, ale bylo nám řečeno, že v řidičáku je k tomu příslušnej kod a ten se tam prostě vrazí
Datum: 28. listopadu 2014 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel17690
Tak snad platí to,co je v řidičáku !!! Když má v řidičáku A1 tak smí řídit co spadá do A1,možná by mohlo bejt v poznámce omezení,ale to tam musí bejt jasně napsaný. Policajta při silniční kontrole zajímá co je napsaný v řidičáku a nebude obvolávat autoškoly,na čem kdo jezdil ... to snad dá rozum ...
Datum: 28. listopadu 2014 17:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Bakoun: mám na to stejnej názor, ani ve vyhlášce sem o tom nic nenašel, co jsem tak zběžně proletěl...
Datum: 28. listopadu 2014 8:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Co to je za picovinu? At si v autoskole jezdi treba s vrtulnikem, dulezity je, jaky papiry dela...
Datum: 28. listopadu 2014 8:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
tak to slyšim prvně... v tom případě sem rád, že sem CE dělal s lízou a ne s nějakym actrosem pro ženský .. i když tam to asi neplatí, že jo...
Datum: 27. listopadu 2014 22:24
neřikám, že to neni možný, jen že jsem to ještě neviděl, ale je to přesně tak, pokud jezdíš autoškolu na automatu, tak můžeš potom řídit jenom automat, pokud na manuálu, můžeš obojí.
Datum: 27. listopadu 2014 20:59
V Liberci jedni dělají právě na skůtru, má normálně takovou konzolu a na ní upevnění druhých řidítek, viděl jsem to.
Datum: 27. listopadu 2014 20:38
Tohle platí už dávno, už v době kdy jsem dělal autoškolu - cca před 4 rokama nás na tohle učitel upozorňoval, ale ještě jsem neviděl autoškolu, která jezdí s automatama.
Datum: 27. listopadu 2014 20:30
Jméno: alby
IP: uživatel17506
zdar, můžu udělat STK na fichtla když nemám TP jemu 47let
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 21:28
když nemáš TP tak nemáš kam nechat zapsat záznam o provedení stk.. takže na STK nemůžeš
Datum: 13. srpna 2014 21:28
Dobry vecer chcel by som sa spitat ci by som mohol mat Jawu 555 prihlasenu na papieroch Jawy 20, ak mate niekto take skusenosti tak my prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 22:12
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
Na technické by to na 99% neprošlo. U policajtů možná ještě jo, ale pamatuj že oni na tom vyrůstali taky.
Datum: 11. srpna 2014 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel17500
To je jak jezdit na panelce s kejvačkovejma papírama....občas to projde,ale v pořádku to neni....
Datum: 11. srpna 2014 22:07
Já bych řekl že to určitě nepujde .. 555 měla jinej výkon motoru .. ale i tak je to prostě 555 a 20 .. řekl bych že to prostě nepujde ..
Datum: 11. srpna 2014 21:50
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html projde tenhle vyfuk na technicke stanici na jawu 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 20:12
zdravím, mám možnost koupit doklady na pionýra (ještě stará knížečka) včetně štítku a SPZ. Dává to za 1000 tak se chci zeptat jestli je to normální cena nebo jestli to neni moc. A další věc je že momentálně asi nikdo neplatí pojistku tak se chci zeptat jestli pak nová pojistka jde bez problému vyřídit, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 17:57
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
cendac - když to nevíš přesně , nemať lidi. snižuje to úroveň jakékoliv diskuze !!!!! Zbytečně tím můžeš poškodit i tazatele.
Datum: 18. srpna 2014 17:57
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
Musíš mít sepsanou kupní smlouvu a plnou moc s tím, kdo je napsán jako poslední majitel v TP. Nebo to na tebe musí na úřadě odhlásit. Jinak to přepsat nepůjde.
Datum: 07. srpna 2014 15:32
Jméno: dwein
IP: uživatel17484
Hlavne jestli jdou ty papiry prepsat
Datum: 06. srpna 2014 18:12
Jméno: cendac
IP: uživatel17483
Čau. Řekl bych že cena super. A s pojistkou nebude problém.
Datum: 06. srpna 2014 17:39
Zdar draci mám ještě jeden dotaz je lepší fábie 1.4 mpi nebo 1.4 v 16 na dení ježdění do práce za odpověd děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17464
16V nebrat. Sere se a žere.
Datum: 31. července 2014 10:14
Jméno: cendac
IP: uživatel17463
1.4 16v pojede lépe jak na plyn tak na benzín, ale 1.4 mpi bude pořát úspornější i s plynem.16v musíš víc vytáčet.
Datum: 30. července 2014 21:23
Jméno: honza
IP: uživatel17098
Jel sem s 1.4 v 16 na plyn jelo to krásně krásný zvuk na čtverku do kopce táhla velice dobře
Datum: 30. července 2014 18:12
Jméno: cendac
IP: uživatel17460
Určitě je lepší 1.4 mpi. 1.4 16v bude žrát rozhodně víc.
Datum: 30. července 2014 14:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
Cest mam jeste dotaz ohledne lekarnicky. Vozíte ji sebou a kde mate uloženou nemate nejamkou vychytavku? Jedna se o fichtla. Me se tam sotva vejde naradi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 19:44
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
Jezdím s malým batohem a mám tam i pití, nahrad. díly i lepení. Asi tak nějak.
Datum: 27. července 2014 19:44
Nevím co řešíš, protože u pionýra je v prsíčkách místa habaděj. Sám tam mám lékárničku, nářadí a vestu a vše se tam vešlo úplně v pohodě . Samozřejmě tam mám i věci co tam patří, jako filtrbox apod., jo a žárovky mám v krabičce v masce za světlem
Datum: 27. července 2014 14:12
Zdarec předem se omlouvám za dotaz který sem nepatří ale tady jsou asi nejlepší motoristé tak se ptám že bych si potřeboval koupit 1 auto autem už něco odježděné mám potřebuju ho na zimu do práce 14 km líbí se mi golf IV nebo první fabia poradte které auta sou dobré a jaké motory felicie je asi už moc stará a nechci diesel asi 1.4 v 16 benzín poradte na co si dát při koupi pozor asi nebrat auto z autobazaru za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel17412
To je rozumný co píšeš. Sice od 18 let zastávám názor,že nemám takové příjmy,abych si mohl dovolit živit benzínové auto,ale zrovna LPG je supr... když nám jedno auto ukradli (Oct I tdi 81kW),tak jsem pak o felicii 1.6i v LPG hodně přemýšlel,protože jsem honem neměl na pořádný auto ... do fabie bych asi moc nešel,ale ono je to celkově věc názoru ... hlavně je to kus od kusu a jak píšete,záleží na předešlých majitelích .... dneska už bych si vybíral auto hodně dlouho.... k autobazaru mužu říct jen to,že je to všude stejný a v těch větších je to možná ještě horší ... sem koupil před lety svoji kombikovou oktávku v top stavu,vše 100% cajk ,ani omylem by mi nenapadlo,že je stočená a už vubec ne,že byla stočená tak z půl milionu na 150 tisíc km... časem jsem se k týhle informaci přes někoho dostal a dost mi to naštvalo,ale život jde dál ... na autě muže bejt teď tak 600 tisíc a možná budu příští rok dělat čerpadlo a spojku,protože už to dost rachtá,ale za to svym způsobem muže i dost našláplej soft.... na autě krom turba a spojky dodnes nebylo dělaný nic (vyjma rozvodů a čepů,ramen,olej,náplně atd...vytaženo z německa dle původní servisky)...vše maká na 100% takže já bych taky neměnil ... z mýho pohledu jsou rotačky to nejlepší co se dá dnes za ještě normální peníze koupit... hlavně se tim teď nesmíš svezt,protože to pak budeš chtít taky tak asi tak ... a když benzín,tak hlavně ať to má dva ventily na válec,válce nejlépe čtyři ... objem do 1600 ccm... z koncernových vozů bude sloužit asi vše,frantíky a italy nedoporučuju... LPG záleží na tobě,sice je levnější provoz,ale zas se musí dělat pravidelné revize atd... známý si hrozně chválí felicie v LPG... my dřív měly v LPG frantíka i itala a v jednom kuse se to sralo ... a protože otec je odvěký zastance těchto vozů,tak už jsme měli všemožný peugeoty i fiaty v naftě i v benzínu,a kdyby se sečetli prachy který ty auta sežrali jen za provoz a údržbu tak má dneska dva nový transportéry... největšim možnym omylem bylo Jumpy v HDi ... takže když to shrnu,tak když koupíš benzínovou fabii 1.4 MPI tak za ty prachy co máš uděláš asi nejlíp... jen bacha co kupuješ ... takle koupila známá "výborně a výhodně" kombikovou fábii eMPéíčko za asi 45 tisíc a do roka se z toho střílela do palice ... auto žere olej,bežná spotřeba s dívčí vcelku lehkou nohou okolo 9-10 litrů (lidem běžně bere jako felicie 6-7 litrů) a vysralo se jí asi všechno co mohlo včetně klimatizace... brácha to měl doma rozebraný každej měsíc jednou a pokaždý s něčim jinym ... za tu dobu by měla už dvě ... holt vem si sebou někoho kdo těm autum aspoň trochu rozumí,ať na to nejsi sám a ať s tebou nikdo nevyjebe... a startujte studený ... ať se daří
Datum: 14. července 2014 20:25
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
Věřím, to je jak felicie tam jsem slyšel o služebákách co měli natočeno přez 700tis a pořád jeli. Strejc měl Fabii 1.4Mpi Combi, měl ji od nova a žádný problém pouze žrala jako tank. 70 tisíc je slušný rozpočet, jinak k htp se vyjadřovat nebudu, my to auto vlastníme a tudíž vím své. Být tebou si v první řadě rozmyslím jaké značky, jaké modely a kubatury chceš. Pak si vyhledám na netu recenze a až se definitivně rozhodnu co chci za značku, model a v jakém obsahu, pak se držím rad co ti tady napsali kluci. V dnešní době není kupovat ojeté auto prča, chce to hodně hledání a běhání. Hlavně i to nejdoporučovanější auto a dle všech nejlepší může být šrot, když ho předtím vlasnil někdo kdo na vše kašlal a naopak auto všemi kritizované může byt dobré, když o něj někdo pečoval. Takže není to jenom o značce, ale hlavně o vlastníkovi. Přeji dobrou ruku při výběru.
Datum: 13. července 2014 21:47
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
mám Fábii 1,9 sdi a jeto nezmar, rozvody a atd je samořzejmostí ale jinak v ničem nebyl problem a má 280000 / 4,5 l
Datum: 13. července 2014 21:26
když máš rozpočet 70tis tak si kup auto tak za 45 max a zbytek si nech na poplatky a nutné investice po koupi (oleje, filtry, rozvody, baterku?... brzdy? .. pneu? )
Datum: 13. července 2014 21:02
Rozpočet mám tak 70 tisíc hlavně potřebuju spolehlivé auto jezdil sem autoškolu fabia 1.4 mpi lpg (jela dobře) a měla najetých neuvěřitelných 720 tisíc nekecám co říkáte na motor mpi hlavně nebrat htp
Datum: 13. července 2014 20:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
Nevím kolik máš rozpočet, pokud ne moc vysoký a chceš to jen do práce tak za mě felicie 1.3 50Kw. Měl jsem ten první model skoro 4 roky, spotřeba do 7l/100 krom výměny destiček+kotoučů,výfuku(komplet na celé auto mě stal 1200Kč),vyvaření pátých dveřích(velká nemoc felicií - nebyli až tak hrozné, ale chtěl jsem to mít v cajku) a pravidelný servis u mě doma(olej+filtry+svíčky)jsem na autě nic nedělal a ani nic neodešlo. Kupováno z bazaru 10let stará, 110000km natočeno, ale dovoz z německa a jezdila v tom žencká. Pak, je taky super vozítko, chevrolet spark, ale to je váženě malý auto. Známej si ho koupil na dojíždění do práce, jezdí 80km jedna cesta a potřeboval něco ekonomickýho, spotřeba do pěti litru a i když je to jen 0,8 jede vážně slušně. Ale to je jen na zamyšlení, ja jen, že jsi psal že nepotřebuješ nic silnýho.
Datum: 13. července 2014 20:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
Zdravím, já bych ti každopádně doporučil novější typ felicie 1.3 spotřeba je minimální bezpečnost tam taky už jakási je, je na ni asi nejvíc dílů a řada oprav se dá udělat i svépomocí. a na jízdu do práce bohatě stačí
Datum: 13. července 2014 16:15
tak pokud koupíš něco co bere od 10L nahoru tak si LPG dej... pri obyčejné spotřebě (kolem 8L) a pokud najezdíš málo tak bych se na plyn vykašlal... jiank já jsem si vždy říkal že frantíka nikdy nechci a nakonec podle velmy dobrých hodnocení a doporučení zámých co takové auto mají nebo měly tak jsem koupil P 406 1.8 81kw benzín nový model... konstrukčně i motorově výborné auto.. pokud nepočítám běžné inestice jako oleje, brzdy, filtry, a podle silnich kde budeš jezdit tak tyčky staviliátoru tak je auto naprosto spolehlivé... ač spolehlivost je vykoupena vyžší spotřebou (cca 8.5L ) tak při komforstu a spolehlivosti motoru se to vyplatí.
Datum: 13. července 2014 15:25
Můžu doporučit feldu od někoho, ne z bazaru, do 14 km naftáka neohřeješ, sehnat novější ideálně r.v. 2000 abs, vstřik atd. levné vozítko, práci odvede ... všude mraky náhradních dílů ... na kratší vzdálenosti ideál do 7 L.
Datum: 13. července 2014 15:22
Děkuji za odpovědi chtěl bych se ještě zeptat jaká další auta jsou ještě spolehlivá říkám nepotřebuji extra silné auto a co říkáte na lpg
Datum: 13. července 2014 13:24
1.4 16V nebrat, přesně jak píše kuba. Už jsem pár těsnění pod palicí dělal. 1.6 je bez problémů, dokonce jsem dělal okrávku I 1.6 co měla nalítáno 530 000km po výměně kroužků, gufer, zabroušení ventilů jezdí dál
Datum: 13. července 2014 12:37
jo a ještě jedna věc.... nekupuj auto z bazaru!!! to je to nejhorší co mužeš udělat... radši hledej déle a kup od soukromníka
Datum: 13. července 2014 12:13
neco na tom kubovem psaní bude... a u fábije ještě hodně trpí přední náprava... a jak píše golfa chce každý a většinou koupíš už olétanou mrdku... když jsem si kupoval svoje 3ti auto tak už jsem vybiral asi pul roku než jsem našel něco o čem i v diskuzích a recenzích přesvědčil že jsou po stránce karoserie, náprav i motoru spolehlivé..
Datum: 13. července 2014 12:01
Jméno: kuba
IP: uživatel17361
jenom ti něco nastíním, nebudu ti rozmlouvat ani fabiu ani golfa to je tvoje volba a dost podobná takže ok, ale motory 1,4 fabia nejsou ty z povedených za poslední rok jsme na dílně dělali 4 motory, s fouklím těsněním pod hlavou...jelikož tenhle motor trpí na to že v rozmezí 120-220 tis km se utápí vložky je pod nima taková podložka aby válce měli přesah... to potom znamená sundat hlavu,olejovou vanu, ojnice, písty, následně vybrat vložky válců a dát nové distanční kroužky+ zase složit a nové těsnění pod hlavou+ olej... vzhledem k práci zahučíš dost do peněz, golfy jsem dělal 2 ty v 1,4 kolem 170tis a víc zčínají papt olej, bud pravidelně ebo si občas zahulí když se jim che,, podobný postup,, odcházejí tak ale simeringy a kroužky jako častěji... z malobsahových motorů jezdí kemě na servis docela dost koncernových 1,6 těch 74,77kw a ty drží... mám také 1,6 jako pracovní auto a není problém mám najeto 295000... spotřeba 7,4l při trase20km denně do práce+běžná udržba
at už je to fabia nebo golf jde o to jak bylo o auto staráno, a ono těch motorů je víc...jedinej postřech i tech 1,4 víc se serou 16ventil než 8 ventil
ps golfa chce každej mladej kluk a pokud nemá na tdi koupí si zminované motorizace.. takže bacha jsou přebraný a to hodně....
Datum: 13. července 2014 10:22
Jméno: hajan
IP: uživatel17360
Zdar draci chci si rozšířit ŘP na motorku.. asi budu muset znovu k lekaři atd.. coo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 15:21
Jméno: urbyk
IP: uživatel17361
lékařská prohlídka k řp platí mám pocit jeden měsíc tzn, pokud nezačneš do měsíce od prohlídky dělat papíry měl by si jít znovu na prohlídku, tudíš pochybuji že ti bude ještě platit
Datum: 29. června 2014 15:21
Zdravím, měl bych takový dotaz. Chci si rozjet takový malý projekt, přestavbu Jawa 50 Mustang do stylu ČZ Trail. Včetně STK. Co to vlastně pro mě bude znamenat? Samozřejmě bych rád vidlici ze Simsona, ale to je tak jediný zásah do konstrukce motorky, ostatní budou spíše kosmetické úpravy blatníků, plechů atd. Jak to řeší na STK ? Přemýšlel jsem také nad způsobem, že bych si ty origo díly někde schoval, a na STK je prostě nachvíli nahodil zpátky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 1:02
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
Na STK jdi s origo dílama. Máš to na 4 roky, to je celkjem dlouhá doba. Potom to tam zase namontuješ
Datum: 21. června 2014 1:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16094
nej vychytávka co je na podbný tuningy je mít 2 fichtli....je to i nejlacinejší
Datum: 20. června 2014 10:01
přemýšlíš nad hovadinama.. vidlice ze simsona je brutální zásah do konstrukce rámu a to ti prostš neprojde ani s pětikilem v techničáku....
Datum: 19. června 2014 22:42
Zdravím, tak včera jsem měl zkoušky dělal jsem řidčák na tři skupiny z toho jsem udělal ale jen dvě. Testy jsou v pohodě ty jsem dal na 100%. Jenže skupiny B jsem bohužel nedostal. Přitom si myslím že jsem žádnou chybu neudělal. Hned na začátku mě nadal že jsem měl zůstat stát na křižovatce, přitom široko daleko ani jedno auto. Jenže v momentě kdy jsem začal rozjíždět, tak v areálu nemocnice začala houkat sanitka ale to bylo daleko tak 600m. Ale nechal mě jet dál. pak mě ale tahal uplně nejhoršíma uličkama jednosměrkama sami chodni ale všechno si myslím že jsem zvládl. pak chtěl asi 6krát parkovat rozjezd do kopce couvání do kopce. A u jednoho parkování mi to na poprvé nevyšlo a to už mě řekl že to nemůžu spravit že to neumím at jedu dál. NO a nakonec moji jízdu zhodnotl jako pomalou nejistou a nerozhodnou, přitom jsem jel normálně. Tak myslíte že měl právo mě ohodnotit neprospěl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2014 6:56
Asi tak.. Bezdůvodně tě nevyhodí..
Datum: 11. června 2014 6:56
ono pokud vim, tak nesmíš omezovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou...jinak hodně štěstí při dalšim pokusu.
Datum: 10. června 2014 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel16262
Tak ty ses treti o kterym sem slysel ze ho vyhodili od jizd za to ze je pomalej. Pomalu ale jiste v jejich pripade asi neplati
Datum: 10. června 2014 19:28
Zdar. Takhle Ti odpověď nikdo neřekne. My u toho nebyli, takže to posoudit nemůžeme. Ale na rovinu - kdyby to bylo bez chyby, tak tě nevyhodí. Držim palce při dalšim pokusu.
Datum: 10. června 2014 17:29
ještě se chci zeptat když dělám sdružený výcvik na tři skupiny tak jestli platím jen jeden poplatek městu za všechny tři zkoušky nebo za každou zvlášť díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 11:51
platíš jeden poplatek to je 700,-Kč
Datum: 12. prosince 2014 11:51
mám dotaz na řidiče, zítra jdu ke zkouškám na auto. Potřebuji vědět: když jedu mimo obec normálně 90km/h po cestě s jedním jízdním pruhem pro daný směr jízdy a u okraje jede cyklista a na cestě je plná čára souvislá, ta se chci zeptat jestli toho cyklistu smím předjet nebo zda musím čekat na čáru přerušovanou. Jednou při výcviku jsem takovou situaci zažil a zpomaloval jsem a čekal na přerušovanou a instruktor mi nadal že nesmím náhle snižovat rychlost. ale někde jsem zas četl že za objetí přes plnou cyklsty ho při zkoužkách vyhodily díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 23:08
aaha
Datum: 08. června 2014 23:08
Rozdíl je jednoduchý...dvojitá je přísnější Z pohledu zákona to vypadá tak, že jednoduchou plnou můžeš přejet v případě, že objíždíš překážku, nebo v případě že vjíždíš na místo ležící mimo pozemní komunikaci a nebo z něj vyjíždíš. Dvojitou plnou čáru ale můžeš přejet pouze v případě objíždění překážky. Zpravidla je i přejetí dvojité plné čáry odměněno vyšší pokutou.
Datum: 08. června 2014 22:59
kolecko: tak mi řekni v čem je rozdíl mezi dvojitou plnou a jednoducou plnou?
Datum: 08. června 2014 22:47
Správně ho předjet můžeš, pokud ho neohrozíš a pokud nepřejedeš čáru. Jinak pro dvojitou čáru neplatí stejné předpisy jako pro jednoduchou čáru.
Datum: 08. června 2014 22:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
Co mám řidičák 12 let na káru,tak normálně cyklisty přrdjíždím i když je plná,samozřejmě spomalím,aby se nelekl a opatrně ho předjíždím.Něco jiného je traktor s vlekem,to si nerisknu.A taky něco jiného je rovný úsek a plná s cyklistou v ostré zatáčce.To radši počkám,než aby sme tam byli ve třech. Jinak sice to sem nepatří,ale když už se k tomuhle vyjadřuju,tak zbožnuju ty,co mě předjížděj když jedu na pincku a sme opravdu tři v jrdnom místě div mi neurve řídítka.Některý řidiče bych nejradši....
Datum: 08. června 2014 21:19
Dvojitá plná čára má stejné pravidla jako jedna plná čára. Platí pro ně stejné předpisy. Dvojitá plná čára rozděluje pouze vozovku na dva směry. (směr tam a směr zpět)
Datum: 08. června 2014 21:08
Cus, pokud je plna cara muzes predjizdet ale tak abys nevybocoval pres plnou caru a nohrozil cyklistu. Nehrozit znamena pocinat si tak abys nezpusobil skodu druhemu vozidlu. Tudiz pokud je pruh siroky 3m, v kterem jede pri pravem okraji cyklista tak nemuzes predjizdet protoze kdyby spadnul tak zhruba jeho vyska by byla do pulky pruhu tudiz ho nemuzes bezpecne predjet tak abys ho neohrozil. Pukud by byla sirka pruhu vetsi, do ktereho se vejdes ty z vozidlem se zachovalou bezpecnou vzdalenosti, tak predjizdet smis. Pokud bys mel 2plnou caru musis jet za cyklounem.
Datum: 08. června 2014 12:18
Vitajte, chci se zeptat jestli se hodí abych při poslední jízdě donesl instruktorovi autoškoly nějakou pozornost. Jako myslím typy víno nebo, tak. Jestli jste Vy dávali něco nebo nic a zda je to lepší dat či nikoli díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 21:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
Taky si myslím,že za řidičák si zaplatil dost,to by jim mělo stačit.
Datum: 08. června 2014 21:23
instrukturovi poděkuj... a komisaře bych osobně nepodplácel
Datum: 05. června 2014 22:00
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
Nic jsem nedával, jen jsem poděkoval, kdyby měl mít od každého tak má doma sbírku
Datum: 05. června 2014 21:53
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
Ahoj, můžu řídit moped Stadion s řp skupiny B?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2014 7:14
Čau. Ano.
Datum: 26. května 2014 7:14
|
|