video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Sorry za blbej dotaz, ale můžu na motorce vízt ožralího spolujezdce ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:02
Jméno: Pumpik
IP: uživatel11792
 Já se taky ptal v autoškole a prej klidně můžeš že je to tvůj problém když ti bude ovlivnovat jízdu to je to samí jako kdyby si nemohl vízt v autě ožralího ten ti taky může zatáhnou ve 130 růču a seš v hajzlu...
Datum: 01. června 2011 17:02
 Nemůžeš. Taky sem se ptal a nelze. Může ovlivnit tvou jízdu...
Datum: 02. dubna 2011 20:34
 Ahoj.Prosím Vás mám dotaz.Už jsem se tu na to možná ptal , ale už jsem to tu nenašel.Prosím Vás v listopadu jsem měl 15.Chci se zeptat , jestli si ted o prázdninách můžu udělat řidičák na A1.?jako že bych ho dostal v den mých 16.Šlo by to tak ? a ještě našel jsem cenu okolo 4 000kč.Je to možné že?Děkuju moc Všem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 15:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 03. dubna 2011 15:54
Jméno: sharker
IP: uživatel11447
 podle me to neni dobrej napad, jeste kdybys mel narozky nekdy v lete, pak jo, ale v listopadu uz se ti na to zkusebni komisar vykasle... jinak zkousky muzes skladat den po tvych 16 narozkach a musis je slozit do 18 mesicu od zacatku autoskoly
Datum: 02. dubna 2011 22:51
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Můžeš to dělat tuším 6 měsíců před 16tinama, takže bych začal tak v srpnu, na motorku to máš hned...jak píšou níž, na závěrečky musíš až v 16ti...hele pokud nebude sníh, tak myslím že Tě nechá dělat závěrečky, já je taky dělal až někdy koncem listopadu
Datum: 02. dubna 2011 18:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Je to mozny... ale nevim jak to bude se zkouskama, precijen listopad uz neni nic moc pekny pocasi
Datum: 02. dubna 2011 14:21
 je to možné, ale zkoušky budeš dělat až po narozeninách....
Datum: 02. dubna 2011 13:20
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 24. března 2011 18:33
 Něco takovýho se může stát každýmu... ... jde ale o to jak si kdo dává pozor  , takže co k tomu říct. Nějaký kluci, jim bylo tak 13 až 14 a hned na 350, to mi hlava nebere.
Datum: 24. března 2011 18:33
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
Datum: 24. března 2011 18:16
Datum: 24. března 2011 17:53
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 To je takovej debil!
Datum: 24. března 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. března 2011 16:43
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Zdar. Mám dotaz ohledně kompletní ceny ŘP na motorku (sk. A1). Kámoš říkal, že je 3500,- za školu + 700,- na úřadě, což je 4200,- dohromady. Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 Je to už hodně dlouho co jsem dělal A1 ale taky už tenkrát to stálo 3500,- + 300,-doktor +asi pade za podání žádosti na vystavení ŘP.....za nás ještě nebyly tyhle doplatky městu a poplatky za opakování zkoušek....
Datum: 23. března 2011 11:36
 Lékař u mě teda stál 400 Kč, docela jsem čuměl.
Datum: 23. března 2011 10:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jo je to tak, 150 me stalo razitko(ber to jako orientacni cenu) pak autoskola nejaky prachy... a 700 zaverecky + nejaky prachy za studijni material
Datum: 22. března 2011 21:20
Jméno: anthony
IP: uživatel2692
 mě to stálo dohromady přesně 4000, pokud dojíždíš tak ještě počítej s penězama za autobus nebo vlak, já za to dal přes 700
Datum: 22. března 2011 21:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Do 5000 se určitě vejdeš
Datum: 22. března 2011 21:04
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 OK díky.
Datum: 22. března 2011 20:54
 Cena záleží na autoškole, jinak to cca odpovídá, ještě počítej 100-200 za lékařskou prohlídku, a těch 700 se platí standartně na úřadě jak píšeš...
Datum: 22. března 2011 20:44
 Cus draci, uz nekolikrat tu bylo rozebrane tema ,,co muzes ridit se zkupinou B...,, tam jsem se dozvedel, ze ke skupine B je uz jen AM. Patral jsem potom kdo to kde vzal, patral jsem v zakone ,,Skupiny a podskupiny řidičských oprávnění,, kde je mimo jine psano:
1) Řidičské oprávnění k řízení motorových vozidel se dělí podle skupin a podskupin.
(2) Řidičské oprávnění skupiny A opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj.
(3) Řidičské oprávnění podskupiny A1 opravňuje k řízení lehkých motocyklů o objemu válců nepřesahujícím 125 cm3 a o výkonu nejvýše 11 kW.
(4) Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení
a) motorových vozidel, s výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2, 3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem a s poměrem výkonu/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg a s nejvýše 8 místy k sezení, kromě místa řidiče; k tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg,
z cehoz jsem vydedukoval ze moto presahujici s poměrem výkonu/hmotnost 0,16 kW/kg je zakazano ridit, pokud tedy pocitam dobre tak pionyr patri tedy pod tuto skupinu ne? Jak to tedy je doopravdy? Kde jste vzali AM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:42
 Tak z diktatu jsem urcite nepropadal. Navic to co jsem psal je napsane spravne, zkus si to precist jeste jednou. To sluvko nebo je vylucovaci pomer nevim proc me tu opravujete. Ano udelal jsem chybu v tom, ze jsem .........nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg ...... <--- toto prisuzoval k jinemu bodu souveti. Coz byla chyba. ,,Stando,, nemej strach ze bych neumel spojky a pomery mezi vetami hlavnimi. Tohle je zbytecne resit. S tim AM mas ale pravdu. Diky draci!! Preji vam hodne najetych kilometru na svych jawach
Datum: 19. března 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 pokud jsi nepropadal z diktátů a znáš poměry mezi hlavními a vedlejšími větami a jednotlivé spojky které věty uvozují,tak si to přečteš znova a zjistíš,že tam píšou,že mužeš řídit všechno co spadá pod tvý B a motorky který nejsou A1,A omezené(do 25kW nebo poměrem výkonu/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg ) a A neomezené (nad 25kW a nebo poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg )....jediný "áčko" který nemáš zakázaný je Am.....proto se v češtině učíme tu gramatku,na kterou všichni nadávaj,to sou ty diktáty.....a bohužel věškeré zákony jsou přesně vyjádřené slovíčkaření...a finální podobu píšou lidi,kteří to slovíčkaření naprosto dokonale ovládají a dobře vědí co znamená spojka nebo v souvětí .pokud neumíš gramatiku,tak je to jen tvuj problém,zákon neznalost neomlouvá......
Datum: 19. března 2011 14:48
 souhlas s kolečkem, mě to připadá úplně jasný, prostě s B můžeš řídit všechny motorky kromě těch co patří do sk. A (s omezením i bez) a sk. A1... co tedy zbývá? sk. Am... spojka "a" je tedy naprosto v pořádku
Datum: 19. března 2011 13:39
 ne, podle mě jsem to napsal dobře, prostě je to kromě 2,3 a (o výkonu nad 25 nebo poměru 0,16 blablabla), ta věta je jako celek, takže jedna podmínka je odstavec 2, druhá odstavec 3, a třetí podmínka je věta: "a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg",
Datum: 19. března 2011 13:08
 no dobre, taky bych to tak bral ale jetam to sluvko NEBO proste vylucovaci pomer ve ve vete tzn 2,3 a nebo do 0,16 kW/kg. Proto myslim zejeto pravy opak toho cojsi napsal. Chcito vystourat a zjistito.  pomoz
Datum: 19. března 2011 12:58
 Já si to zase vykládam tak, že když píšou 2,3 A motocykl nad 25kw...tak že musí být splněny všechny podmínky, tzn i odstavce 2 a 3...a ty pionýra ruší v podstatě...takže podle mě prostě zbývá pouze skupina Am
Datum: 19. března 2011 12:37
 ok, ale pisou S vyjimkou odstavce 2,3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW Nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg. Pionyra rusi odstavec 2 a3 ale dale je psane opravnuje s vyjimkou ............Nebo s poměrem výkon/hmotnost Přesahujícím 0,16 kW/kg, tak ja sito furt vykladam ze pro 0,16 kW/kg se tato vyjimka neuklada.
Datum: 19. března 2011 12:35
 s Výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2,3...v odstavci 3 je pojednáváno o skupině A1, tzn do 125ccm a 11KW, takže tuhle skupinu řídit nemůžeš...a fichtl spadá do kategorie A1, tzn ani fichtla nemůžeš...a jediná skupina která tam zbyla je Am, ne?
Datum: 19. března 2011 12:24
Jméno: King2
IP: uživatel8418
 Draci stoji mi vlasy na hlave pokud mate doma neaky stary stroje ktery mate odhlaseny ne v depozitu tak s tim koukejte rychle neco delat protoze od roku 2009 se plati pokuta ktera se vztahuje na odhlaseny vozidla za to ze neplatite pojisteni ve vysi az 300kc za DEN!!!!!!!!Dnes mi to doslo takze jestli mam od roku 2009 za kazdej den platit cca 200kc tak si asi hodim maslu zkusim este kontaktovat znamyho pojistovaka jestli to nemuze udelat neak a zpetne ale teda varuju dete si majzla!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 19:38
 pokud motorka nema TP STK a papiry odhlaseny z evidence tak to potom nevadi vubec ! muzes si delat co chces pac na to ani pojisteny nejde udelat pokud neni technycak atd ! maximalne na babettu  pokud byste meli motorku nahlasenou a neplatily pojisteny potom ta pokuta se nacita !
Datum: 16. června 2011 19:38
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 kolecko: Ahá tak to pak jo
Datum: 17. března 2011 20:07
 pukasek: jde o to aby to bylo vyrobeno před rokem 75 myslim...potom máš u ČPP automaticky nižší sazbu, taky tam budu převádět motorky, dá se na tom dost ušetřit
Datum: 17. března 2011 18:12
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 vikibrno: 98 korun za rok?Já za mojí 350 Jawu u ČPP bych platil kolem 800 korun
Datum: 17. března 2011 13:56
Jméno: vikibrno
IP: uživatel11348
 Zdar borci - to nejlevnější povinné ručení vás vyjde levněji než depozit, jáplatím za Jawku 250 u ČPP 98,-Kč /rok.
Datum: 17. března 2011 0:07
Datum: 16. března 2011 22:10
 Pokud je v depozitu, nebo odhlášenej, tak se neplatí nic, problém by nastal v případě, když by bylo vozidlo přihlášené a tys za něj neplatil pojištění, mimochodem za motorku se platí 20kč za den
Datum: 16. března 2011 22:02
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11347
 Chci se zeptat, mám řidičák typu B, vztahuje se to i na AM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 0:33
Jméno: ČENDA
IP: uživatel10877
 ZDAR,skupna B dle nove vyhlášky opravnuje k řízení jak auta,tak mopeda do kons. rychlosi 45km_h,tudíž vlastně je to staré AM.
Datum: 18. března 2011 0:33
 honda: no protože dřív nebylo Am ale M a byl to malý motocykl do 50ccm bez omezení rychlosti, proto má teď v novym řidičáku A1 a harmonizační kód (tušim 150), kterej omezuje obsah do 50ccm, aby nepřišel o nic ze sk. M...
Datum: 17. března 2011 16:10
 Otec má taky řidičák už nejakej ten pátek, a má papíry na auto ale i zaroven na pionyra... tak asi dříve to bylo jinak. Nyní také normál řídí pincka...
Datum: 17. března 2011 10:46
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Nikdy mě to moc nezejímalo, ale slyšel jsem nějaký spekulace o nově získaných papírech sk. B, ale jestli ten řidičák máš pár let, tak je to v pohodě. Ale stejně i kdyby taky jsem slyšel, že i když ho tam´nevyplní tka ho automaticky máš. Ale jen pro upřesnění můžeš s tím řídit maximálně Jawu 550  , babetu a všechny skůtry r.v. asi 2000+. Pionýra Jawu 20/21/23 ani Jau 05 a 555 NEMŮŽEŠ, leda ve vyjímečným administrativním omylu, ale najdi si definici sk. AM .-)
Datum: 16. března 2011 21:18
 ano
Datum: 16. března 2011 19:59
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli se dá přepsat tp když je napsaný na osobu která již zemřela dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: m
IP: uživatel2942
 jo otevřít dědické řízení??? taky mám doma pařeza kterej je psanej na strejdu co je 30 let po smrti. Chtěl jsem ho přepsat na sebe, vyvolat dědické řízení a když jsem začal obcházet příbuzné, tak mi každej řekl že se toho pincka zřeknou....Co následovalo??? Večer po rozhovoru ti mameluci vlezli na aukro zjistili, že se takovej pařez na papírech dá picnout i za 15.000,- Kč a začali se kroutit, že je musím vyplatit. Známé pravidlo Po přízní řízni!!! a Kdo se moc ptá moc se dozví!!! Tak jsem se na to vys*al a mám ho zatím na půdě....
Datum: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Leda někdy je taky potřeba otevřít dědické řízení
Datum: 16. března 2011 21:19
 záleží na tom kdo TP potažmo motorku zdědil, ten jí pak může prodat a přepsat na koho chce..
Datum: 16. března 2011 15:40
 zdar, mám motolékarničku č.283/2009 Sb. obsahuje:rukavice,obinadlo gumove, 2x obvaz jeden dva polstarky a druhej jeden plstarek, náplast,satka trojroha, a resuscitacni rouska s ventilem.. pak jsem si tam dal i ( blo to v blesku  ) ten papír o dopravni nehode ty rady.... mnyslíte že je to jeste vyhovující ta lekarnicka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 23:42
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
Datum: 13. března 2011 23:42
Datum: 13. března 2011 22:12
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 takze je to v poradku..?
Datum: 13. března 2011 17:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau,dle autoklubu ČR takto :
Motocyklisté:
* až do 30. září 2011 může být motolékárnička s obsahem dosud předepsaným, nebo podle vyhlášky ze srpna 2009 (s resuscitační rouškou), anebo podle zatím nejnovější vyhlášky (s resuscitační maskou),
* od 1. října 2011 jen podle nejnovějších požadavků – viz níže (platí i pro starší motocykly).
Datum: 13. března 2011 15:07
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 TO je kkt ...vole a já mám zjistit cenu dílů kde asi ?! dopiče obchod zavřený
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 23:19
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nam se neomlouvej, to sesovi, tys ho vytahnul z "dovoleny"
Datum: 11. března 2011 23:19
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 bad day hoši dneska  ....sorry ...omlouvám se všem  ....klidně mi dejte ban....
Datum: 11. března 2011 22:59
 jaryn a podívat se najiný internetový obchod te nenapadlo?
Datum: 11. března 2011 22:12
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak snad tomu,kdo má rodinu a potřebuje se jí věnovat řádně neni kkt ne?!bez SESY by tohle asi nevzniklo,takže ho tak prosím nenazývej,díky..jinak ban by se hodil,ale dal bych mu poslední šanci
Datum: 11. března 2011 21:44
 Jak moc mas rad banany? asi ti jeden dam
Datum: 11. března 2011 21:22
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 Oukej
Datum: 11. března 2011 20:50
 hele draci ja to otevru teda,,, ale nebudu jeste min tyden vubec fungovat
Datum: 11. března 2011 20:45
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
Datum: 11. března 2011 20:43
 twl
Datum: 11. března 2011 20:42
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
Datum: 11. března 2011 20:40
 Ježiš ty máš dost...to s tím, že při zavření krámku se nemůžeš pdívat na zboží se tu už jednou dost dlouho ŘeŠilo tak to azs nerozebírejte..sesa pro to má svoje důvody...
Datum: 11. března 2011 20:36
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 Cip je v prvé řadě ten ,kdo se mě ptá jestli vím kdo je to cip
Datum: 11. března 2011 20:32
 jaryn: víš aspon kdo je to ten cip?
Datum: 11. března 2011 20:16
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 no právě proto su nasraný jak cip !
Datum: 11. března 2011 20:07
 Hele kdo jako je kkt, každej potřbuje dovču, holt nemusel by zavírat krám, ale jen napsat, že se neprodává.
Datum: 11. března 2011 20:05
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,chtěl bych se zeptat kdyš jsi chci udělat řidicky purukaz na padesátku mužu potom jezdit na jawa dandy nebo na simsonu popřipadě na pyoniru
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 18:11
 myslim že řešíte blbosti, nemá cenu se opírat o to co píše "jedna autoškolácká stránka", směrodatný je to, co je v zákonu, to jediný po tobě bude policajt vyžadovat a za to jediný dostaneš zákaz řízení až na dva roky .) ... a roudíl mezi "a" a "nebo" je docela velkej, při "a" musíš splňovat obojí, při "nebo" aspoň jednu z možností, v případě Am a A1 se jedná vždy o "a"..
Datum: 10. března 2011 18:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo v pohodě  ok,jen že mi to taky nebylo jasný a na netu toho píšou hodněmtak díky
Datum: 10. března 2011 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 myslim že sis právě odpověděl sám tou první částí věty... víc už nevim co bych k tomu dodal... jen ještě pro představu: vyrobim motorku s obsahem 500ccm, ale bude mít konstrukční rychlost 45km... co myslíš?budu na ní moc jezdit? proč je tam tedy to omezení do 50ccm? nebo vyrobim motorku s obsahem 49ccm, ale bude mít konstrukční rychlost 150km, opět stejná otázka
Datum: 10. března 2011 17:13
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 na jedné autoškolácké stránce se píše toto: ,,Řidičské oprávnění skupiny AM opravňuje k řízení malého motocyklu nebo mopedu s maximální konstrukční rychlostí do 45 km v hodině." a specifikace malého motocyklu je toto: ,,Malé motocykly tvoří přechod mezi mopedem a ostatními silničními typy. Mají typicky obsah 50 až 125 cm³."
Datum: 10. března 2011 17:05
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 dwein: No právě že já bych řek že slovo nebo má význam buď 45 km/h a nebo obsah 50 ccm...nebo jakej význam to teda má tady v tom případě?
Datum: 10. března 2011 17:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a kolik má fík konstrukční rychlost? není to náhodou 65km? to slovo nebo do toho nemotej... to má jinej význam...
Datum: 10. března 2011 16:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Jenom se vrátím k těm papírům,nepouštějte se do mně hnedka  ,ale v tý vyhlášce je je napsáno že kdo má Am-15 let,může do tý rychlosti NEBO obsah 50 ccm,do čehož fík spadá,tak nevim
Datum: 10. března 2011 16:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Hele to nepomuze, uz tam je ze shop je zavrenej, a dene tak 2-3lidi na chatu se ptaj kam zmizel kramek
Datum: 10. března 2011 16:37
 stejně to tu do konce tejdne určitě aspoň jednou bude, mělo by se to napsat tučně někam nahoru
Datum: 10. března 2011 16:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tak tak, LORI to vystih správně... prostě a jednoduše na fichtla od 16ti !!!!
Datum: 10. března 2011 16:14
 Je to tam napsaný špatně, konkrétně je zaměněno "a" za "nebo", správně je Am: do 50ccm a 45km/h, A1: do 125ccm a 11kW, Ao: do 25kW nebo 0,16kW/kg... Stačí si přečíst přímo zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, a ne nějakej pochybnej web...
Datum: 10. března 2011 16:14
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 10. března 2011 16:11
 Žádný takový přečti si toto!!!!!! Motocykly:
skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm
skupina A1 - motocykl do obsahu 125 ccm nebo do výkonu 11kW
je to napsany tam naty strance a jak byste si precetli tak tam je 45 km/h !!!!NEBO!!!! do obsahu 50 ccm!
Datum: 10. března 2011 15:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Proste ty vyjmenovany motorky sou od 16ti a uz mu nemotejte hlavu
Datum: 10. března 2011 14:43
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 10. března 2011 14:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 zaverecky se smej delat az den po narozkach(aspon co mi baba tvrdila) a do ty doby to nejmin 3x zapomenes(precejen to je rok)
Datum: 09. března 2011 21:25
 A1 muzes zacit v 15, ale v den zkousek ti musi bejt 16
Datum: 09. března 2011 21:23
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,tak co kdyš si udělam v těch 15 rokach řidičak tak budu moct teda řidit simsona nebo dandinu bez A1 někdo piše že jo někdo zase že ne!!!
Datum: 09. března 2011 21:21
 Tak ty boty by si neprohrál..lebo je to dolej
Datum: 09. března 2011 21:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No dokonce bych vsadil boty ze se to resilo i dneska o par prispevku niz, fakt je to smutny
Datum: 09. března 2011 20:58
 Ne, A1 až v 16. Omýlá se to tu dokola den co den, stačí trochu pohledat.
Datum: 09. března 2011 20:58
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 a ta A1 se da dělat v 15 rokach
Datum: 09. března 2011 20:54
 Když si uděláš A1 tak jo můžeš....ale když od 15 AM...tk to je jen na motorky do konstrukcni rychlosti 45 km/h...pionyr,simson, (mozna i ta dandyna) uz sou brany jako 125 ccm
Datum: 09. března 2011 20:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ani najednom... na babete leda
Datum: 09. března 2011 20:47
 Zdarec, chci se zeptat, teď jse změnila vyhláška a jestli se řidičák na motocykli do 50CM3 dá dělat už od 15-ti. Mám totiž Jawu 20. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 6:28
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Taky dotaz, ktery je na kazde strance... Nebudte lini a projdete si ty diskuze aspon jednu stranky zpatky.,.
Datum: 10. března 2011 6:28
 ano, řidičák na 50ccm (a konstrukční rychlost 45km/h) se dá dělat v 15, ale na pionýra to neni, na něj potřebuješ A1, kterej je až od 16...
Datum: 09. března 2011 20:09
 Což je pěkně nefér...
Datum: 09. března 2011 19:19
 kedar: nedal, protože fichtl spadá do stejné kategorie jako 125...
Datum: 09. března 2011 19:09
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 dal se já měl v 16 na 125ccm
Datum: 09. března 2011 19:05
 až od 16ti
Datum: 09. března 2011 18:31
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:38
 Kdyz tu koukám na tu krásnou užovku na elektronech,tak mi napadá,nevíte někdo o elektronech který se dávalli na poslední škodovky a první favority? Je to R13 a rozteč 98,ne 100,ale 98...
Datum: 05. března 2011 12:38
Jméno: x
IP: uživatel11272
 michale asi te zklamu ale neni to fotomontaz ale render...
Datum: 04. března 2011 20:30
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 fotomontáž.........
Datum: 04. března 2011 19:48
 za veterana je povazovano vozidlo stare 30 let vcetne
Datum: 04. března 2011 18:49
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli automobil značky škoda vyrobený v roce 1977 se dá považovat za veterana a jestli by šel na veteranský papíry díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč nějaký veteránský papíry když se jich všude válí plno?
Datum: 04. března 2011 18:52
 záleží na konkrétním klubu kde budeš dělat testaci, ale myslím že ano
Datum: 04. března 2011 14:18
 Zdravim chci se zeptat jak je to s tema novma lekarnickama musi bejt i u 50ccm? slysel sem ze tam staci ty stary tak nvm kazdej mi rika neco jinyho diik zdar!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:55
 u motorek jsou u vsech novy, ale novou musis mit myslim az od zari, nebo taknejak 2011
Datum: 04. března 2011 18:55
 Musej bejt nový...
Datum: 04. března 2011 16:10
Jméno: david
IP: uživatel9268
 ahoj nemáte někdo zkušenosti se servrem http://www.mobile.de,prodávají se tam auta a motorky.Měl bych zájem o jednu motorku,ale nevím jak se s tím bazarem kontaktovat.Napsal jsem tam několik e-mailů a zatím žádná odpověď.Nechci tam jet naslepo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 21:43
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 bez problému... je to něco jako bazoš - server, ale inzerenti odevšad... volat či psát na konkrétní inzerát v jejich jazyce je nanejvýš nutné... pozor ale na prodejce - poláky, rusové i také češi
u aut je to docela boj... fotky většinou jiný než skutečný stav.
Datum: 22. února 2011 21:43
 asi neumí česky,ptej se deutsch!
Datum: 22. února 2011 21:33
 zdravim  ted,az se udela hezky,tak jdu delat jizdy v autoskole a mam docela vitr,precijenom stres..vsichni mi rikaj,ze jizdy sou v pohode a ze bych se mel bat spis testu,ale ja mam strach spis z jizd..potreboval bych nejaky rady na co si dat bacha,vim ze je to vsude jinak ale tak vseobecne  zkousel sem si delat online testy a mel sem 5 chyb a potrebnych 43 bodu na poprve (do knizky sem se ani nekouk,krizovatky a znacky mi problemy nedelaj,ale jak prijdou otazky o zakonech tak sem v riti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 21. února 2011 16:21
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Hlavne bacha na cyklisty, u nas jsou na ne haklivy, at uz na predjizdeni nebo na jejich prednost. Takze cyklisty sem msuel predjizdet, jak kdyz predjizdim nakladak, a prednost sem musel davat i dedkum, co sotva lezly do kopce, takze cekat a cekat a cekat.
Datum: 18. února 2011 8:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Neboj.... udelalo to hodne lidi tak nevidim duvod proc ty ne...
Datum: 16. února 2011 20:39
 diky to jsou taky dobry rady,moc dekuju  jojo,ty technicky nejak neresim,uz mam toho najezdino dost ale mimo provoz..takze se spis bojim ze ve stresu pred komisarem udelam nejakou blbou chybu..
Datum: 16. února 2011 20:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Dneska jezdi kazdej blbec.... vse jak ti tady radej a jen k jizdam doplnim : OTACEJ CELOU HLAVOU KDYS SE KOUKAS JESTLY NECO NEJEDE....
(do zrcatek, levo, vpravo) to ze to ,,prolitnes'' jen ocima cik-cak instruktor za tebou nevidi... a jeste... nez vyjedes zavri si plexi a nebo si nasad bryle DRIV NEVYJIZDEJ no a k tem testum... to co je na internetu je presne na urade cili... DELEJ SI NA NETU DO ZBLBNUTI (proste si to zapamatuj) a mas to v kapse... techniky se bat
nemusis ... predpokladam ze mas fichtla takze vis o co jde
Datum: 16. února 2011 20:16
 asi nejvíc si dej pozor na chodce a na přednosti zprava, zbytek je buď poměrně jasnej (zákazy vjezdu, pruhy, semafory, stopky atd) nebo se moc nestane a instruktor ti to vysvětlí (zákazy odbočení, zastavení, přikázaný směry atd.).. co se týče etestů, tak bacha na to, já je před zkouškama dělal furt, přišlo mi že už se tam opakujou furt ty samý otázky že už sem ani nečet ostatní možnosti a dával to z hlavy, a potom u zkoušky jsem polovinu otázek viděl poprvý v životě.. jako dal sem to na 50, ale už sem nad tim musel přemejšlet a vzpomínat na vyhlášku..
Datum: 16. února 2011 20:07
 dobře,díky  ty testy si urřitě zkusim.taky mi rikal kamarad co delal papiry primo v autoskole co ja,ze instruktor dela to ze rekne-zastav pri prvni prilezitosti a rekne to treba v miste,kde se dlouho zastavit neda.
Datum: 16. února 2011 19:38
 Není se čeho bát! Pokud uděláš nějakou chybu tak ti to instruktor vysvětlí.  Hlavně bacha na zákazy vjezdu, přednost z zprava, nezastavovat na autobusové zastávce a před vjezdem, neotáčet na přechodu, sledovat lidi u přechodu, značky, křižovatky atd...  Jinak na A1 i na B jsem dělal testy na etesty.mdcr.cz jsou tam stejné otázky jako budou u zkoušek.
Datum: 16. února 2011 18:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jizdy? nevim akorad si dej bacha na zakazy vjezdu a stopky na tom me pekne nachytaval instruktor...zahni tamhle, ja tam zahnul a uz me fackoval a to uceni nepodcenuj
Datum: 16. února 2011 18:34
 jo omlouvam se,je to na 125 ccm 11 kw,takze A1
Datum: 16. února 2011 18:18
 Ahoj.Prosím Vás . chci se zeptat.je mi 15.A chtěl bych si udělat řidičák na pincka.Ale ten je pokud vím až od 16... ? A od 15 je do 45km/h konstrukční ryclostí že ? No a to do tych 45 km/h kon.rych. To je Babeta , kozí dech ??? A nejde to udělta jak na auto , jako že si ho udělám už ted v 15 a dostanu ho v 16 ? Jako myslím na to A1 ? Jde to ? A ještě jsem četl , že To A1 co je od tych 16 už je do 125 ccm. ? Takže když si teda udělám to A1 , tak už můžu jezdit i na 125ccm jo ? A kolik prosím vás tak cca stojí ten řidičák na A1 ? nenašl jsem konkrétní ceny.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 23:48
 aha.Děkuju moc. No 15 už mi bylo , Ale asi to fakt nechám až na později .No jako motorky mám a jezdím na nich téměř každý den.S těžkým spolujezdcem sem to už párkrát zkoušel a není to zlé.Jako jízd se nebojím.To nějak jde,Všechno nějak jde.Děkuju moc všem
Datum: 15. února 2011 23:48
 Lori: tohle bych řekl někomu kdo nemá motorku a v životě na tom neseděl... moje autoškola spočívala v tom že jsem si jednou přečetl vyhlášku a pak už jen dělal zkušební testy na etesty.mdcr.cz, a 50b u zkoušky nebyl problém.. co se týče jízd, tak to samý, pakliže má doma pionýra a jezdí na něm, neni se moc čeho bát, jízdu s těžkym spolujezdcem se naučí při jízdách, dopravní předpisy taky, jízdu samotnou si může cvičit doma..
Datum: 15. února 2011 22:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Me papiry na A1 vysly na 5000...5500 s nejakejma kravinama jako bylo vyukovy CD atp k tomu 700zkouska... sice je to tak 3roky ale ceny se podle me tak razantne nemenej, jinak je to tak, na fichtla je to bohuzel od 16... Zkousky muzes az druhej den po narozeninach, ale kazda autoskola ti to rozmluvi, ty se to chces naucit a za rok jit na testy? zapomenes to! To mi ver... chce to jezdit jezdit jezdit na jizdach a hned k testum nebo to je vhaji...
Datum: 15. února 2011 22:31
 block: ano jde to, jestli už ti bylo 15, můžeš začít výcvik v autoškole na řidičský průkaz skupiny A1, ale na zkoušku můžeš nejdřív v den tvých 16. narozenin. Konkrétní cenu ti řekne konkrétní autoškola, třeba v Praze je to za 3900,-
Datum: 15. února 2011 20:48
 Patrik- NE,,,, AM plati na 50ccm a konstrukcny rychlost do 45km/h a darmo má fichtl 50ccm ked v TP má konstrukcny rychlost 60 a 65km/h,, teda na fichtla je treba na CR A1,,, A1 je do 125ccm a do 11kW,,, na SR na fichtla uz asi uznajú aj AM, uz automaticky preisu v TP rychlost na 45km/h
Datum: 15. února 2011 20:35
 jako sice se tu na to ptám , ale podle nové vyhlášky co jsem teda četl , je že na pincka jako 50ccm je od 16.
Datum: 15. února 2011 20:34
Jméno: Patrik
IP: uživatel10400
 V 15-cti se dělaj řidičáky pro motorky do 50ccm kam patří i pionýr a v 16 se dělají řidičáky na 125ccm a 11kW. Takže tvoje míění je špatné.
Datum: 15. února 2011 20:30
 Ahoj draci je mi 14 za pár mesíců 15 dělám si papíry AM a chci se zeptat jelikož mám doma fichtla 21 tak jestli na něm mohu jezdit (samossebous s technickou) a pokud ne tak jestli se to dá nějak udělat abych jezdil legálně předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 NE a odpovedi uz si dostal vic nez dost, hledej si vyhlasky kdyz tomu neveris!
Datum: 09. března 2011 21:28
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,tak co kdyš si udělam v těch 15 rokach řidičak tak budu moct teda řidit simsona nebo dandinu bez A1 někdo piše že jo někdo zase že ne!!!!!
Datum: 09. března 2011 21:16
 Tak pokud ma clovek doma fichtla s papirama do 45kmh tak nevidim duvod proc ne pokud je smirenej s tim ze do 18 bude jezdit na fichtlu tak bych nevidel problem tj muj pripad!
Datum: 10. února 2011 20:28
 K Béčku dostaneš automaticky Am...jinak já si taky myslim že dělat si Am je trochu hovadina, ale to je jenom muj názor, kdybych měl tenkrát fichtla s 45km/h v techničáku, tak bych taky možná jednal jinak...
Datum: 09. února 2011 18:03
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe, ještě že takovýhle věci už dávno nemusim řešit... řidičák na fichtla sem si dělal v 15ti v roce 1993... a to bylo prostě do 50ccm a bylo fuk jesi to je simson, fichtl či honda...
stejně tak to bylo na velkou moto od 17ti a i tam bylo fuk jestli to je čz 150, nebo honda 500ccm... v 97 pak na auto a v té době myslim ještě fungovalo to že k tomu bylo moto do 50ccm.
Datum: 09. února 2011 16:41
 Pokud já vím podle vyhlášky tak ti k B nic už nedají to je věc ještě za komunistu..
Datum: 09. února 2011 16:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 No je to pekny ale porad si stojim za tim ze je AMko k nicemu, kdyz uz tak udelat A1 nebo se nato vyprdnout, AM je tak jako tak k Bcku tak proc zbytecne platit dalsi prachy zejo?
Datum: 09. února 2011 15:31
 asi by bylo vhodne napsat nahoru vyrazne "OD 15 LET S RIDICAKEM AM SMITE JEZDIT LEGALNE JEN NA MOTO S MAX KONSTRUKCNI RYCHLOSTI 45KM/H V TECHNICKEM PRUKAZE!!!"
Lori.: k nicemu neni... ja si delal v cervnu AMko a najel jsem s nim na fichtlu pres 2500km (mam tp 45km/h) a za ty zkusenosti ktery jsem behem tech kilometru na stary jawe 20 ziskal jsem moc
vdecny. Jo je to ekonomicky k nicemu ale nelituju toho. i kdyz jsem 5 mesicu na to delal A1 ale nikdy toho neolituju... clovek se nauci prvni krucky... prvni posezy na moto. a urco je lepsi nejdriv se naucit ukazkove cviciste na dandyne (na ni jsem delal AM) a pak se 125 neni takovej problem. Nemam rad lidi co sednou jako na prvni motorku na kilo a rikaj jaci jsou zkuseni motorkari... a pak vidim ty lidi co me v plechovkach predjizdeji s odstupem 2cm od zrcatka a rikam si "tak to je vul co nevi co je motorka, mit kombajn, zabalim ho do stohu slamy!". doporucuju koupit babettu a neco na ni najezdit, nebo treba i skutra, cokoli a pak se A1 dela lip... hlavne na teori jsem ani nesahnul pri A1. Toz muj nazor.
Datum: 09. února 2011 15:05
 když děláš autoškolu, tak proč se nezeptáš instruktora? nehledě na to že je to ve vyhlášce kterou musíš znát ke zkouškám..
Datum: 09. února 2011 14:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nemuzes na nem jezdit, leda sehnat starsi typy co maj v papirech 45km/h resilo se to tu 3x za posledni tejden nevim co ti brani v tom hledat... a pokud si papiry delas mel bys to vedet! Jen tak mimochodem AM je chyba... Amko dostanes v 18ti k autu pokud si to budes delat, tohle je samotny nevyuzitelny leda by sis koupil babetu
Datum: 09. února 2011 14:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, jak je to teda s tím řidičákem na pionýra? Když je v techničáku rychlost do 45 km / h, tak potřebuju řidičák nebo ne ?? Stupidní otázka, ale nevím, tak díky za radu. Díky za objasnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 15:42
 zitra uz budes potrebovat ridicak i na kolo nebo odrazecku
Datum: 09. února 2011 15:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 08. února 2011 15:15
|
|