video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiří
IP: uživatel19474
Zdravím, potřeboval bych poradit... Provozuji Babettu 210, je po komplet GO, mám s ní od té doby naježděných asi 700 km.
Nedávno, ale začala dělat neplechu...
Jede suprově, kopce žádný problém. Jenže když jedu více jak 40 km/h a pustím plyn, úplně ztratí výkon, jakoby nedotékal benzín, takže musím přibrzdit třeba na 30 km/h a přidat plyn, teprve pak se chytne a tak pořád dokola. Nevím kde hledat chybu. Nádrž a palivové vedení je jsou samozřejmě průchozí, vše nastavené jak má být. Začalo to dělat nedávno a zhoršuje se to. Svíčka má za sebou tak 150 km... Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2020 19:13
Jméno: ML
IP: uživatel19669
Podobnou závadu jsem řešil na 210 tenhle víkend. Po GO najeto 900 km. Chovalo se to víceméně podobně. Příčina byla v přicpané hlavní trysce karburátoru bordelem ze dna nádrže a z benzínu. Bordel se vyplavoval na dno palivového kohoutu a ve chvíli, kdy se přepnulo na rezervu natekl do karburátoru.
Datum: 11. října 2020 19:13
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
Ahoj všem,
protže si svého mustanga celkem hýčkám, vadí mi, že i když jsem vyměnil řetězové kolečko, řetěz i rozetu, stále nemám pravidelně napnutý řetěz. Na dvou místech natvrdo, zbytek průvěs (kontrolováno dole v půli kyvky)cca 3cm. Když ho povolím víc, tak mi mlátí o rám/kryt řetězu na hrbolech. Řetěz i sekundární kolečko (12 i 13z) jsem zkoušel druhé, nové, je to stejné.
Potkáváte se s tímto problémem? Petr,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2018 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel14863
Reklamovat. Děkuji
Datum: 15. září 2018 20:49
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
Vyřešeno - díky Vám za nakopnutí, po vrácení původní rozety vše O.K. průvěs řetězu konstantní. Měnil jsem ji automaticky jako součást řetězové sady. Beru to tak, že jiný výrobce = jiné zuby...i když metr by měl býti vždy 100cm evropských... Děkuji všem, Petr. .....a zvlášť Standovi - válec je super.
Datum: 14. září 2018 23:40
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
Rozeta bez řetězu má vakl na výšku 2mm, do boku taky, na jednom místě. Do boku to asi tak nevadí..Že by ta chyba? Díky Vám za účast. Petr
Datum: 14. září 2018 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19476
Celý se mi to nezdá. Tohle se mi dělo na totálně vytahaný rozetě,která navíc nebyla úplně rovná a navíc byla křivá kyvka,vymletý ložisko,rozeta tam lítala jak nudle v bandě,řetěz vytahlej jak kšandy,přední rozetka do vrtule... a to si myslim že je extrém stav... to se mi pak vysloveně šponoval a povoloval řetěz a ve volnym průvěsu měl ty 3-4cm (někdy padal-aby ne). Buď si nám něco neřek a nebo zjisti co je špatně vyrobený a reklamuj to. Nenapadá mi nic,co by okolo mohlo být špatně. Jedině že je třeba šejdrem ložisko v rozetě a buben je tak vybouchanej,že si rozetu nenarovná. Když točíš kolem (bez řetězu) tak jde rozeta v naprostý rovině?
Datum: 14. září 2018 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Zkontroluj rozetu, jestli nehází věnec...
Datum: 14. září 2018 13:24
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
No to jsem právě udělal -jak píšu- ale ani to nepomohlo. Řetěz , kolečko a rozeta - vše odtud z krámku.
Datum: 11. září 2018 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel19473
Tenhle problém jsem kdysi řešil. Nepomohlo nic. Prostě jsem koupil novou rozetu,řetěz i rozetku a od tý doby mam pokoj.
Datum: 11. září 2018 15:04
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
Zkontroluj jak najíždí řetěz na rozetu. Bývá vytahaný řetěz nebo ojetá rozeta.
Datum: 11. září 2018 12:06
zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout.
Nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel19472
To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
Datum: 06. září 2018 13:20
klikou za magneto jde protočit krásně
Datum: 05. září 2018 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel19471
Netočí se klika
Datum: 05. září 2018 6:07
Jméno: Rypicong
IP: uživatel17557
Zdar draci,
Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to 🙂
Datum: 30. srpna 2018 7:59
Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
Datum: 30. srpna 2018 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19470
6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
Datum: 20. srpna 2018 19:13
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
Datum: 20. srpna 2018 6:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel19468
To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
Datum: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
Prosím pomoc, mám Fichtla 21 a za studena nedrží volnoběh. Zkoušel jsem tomu přidávat tím sroubem s pružinou, ale nic to nedělalo. Jehlu mám v 3 zářezu shora. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel19467
A nebo máš prostě jako každej druhej moc vysoko hladinu a ulejvá se ti to. U starých obouchaných plováků je potřeba hladinu snížit rapidně. Zkontroluj zda máš volnoběžnou trysku 38 a zda neni protažená drátem. Někdy chce i přiklepnout svíčka a často zlobí moc malý předstih.
Datum: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
Normalne ma byt jehla v 2 zařezu ze zhora a nebo máš od volnobězneho šrobku už odřené šoupátko
Datum: 07. srpna 2018 20:06
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Zdravím, pasuje do ojnice ckr která má origo jehlový ložisko pro pístní čep, klasické kluzné bronzové ložisko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2018 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel19465
Ne. Větší. Sesa ho jeden čas také prodával.
Datum: 07. srpna 2018 9:17
Jméno: Libor232
IP: uživatel19463
Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:25
Volnobezka v motoru. Beztak se rozlisovala
Datum: 02. srpna 2021 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel19465
A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
Datum: 05. srpna 2018 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel19465
Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
Datum: 05. srpna 2018 20:59
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
Jméno: David
IP: uživatel12679
Datum: 02. srpna 2018 12:36
Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
Datum: 10. srpna 2018 13:55
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
Datum: 07. srpna 2018 20:14
Jméno: David
IP: uživatel12679
Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně. Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému
Datum: 02. srpna 2018 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel19462
To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
Datum: 30. července 2018 6:58
Jméno: David
IP: uživatel12679
Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu?
Datum: 25. července 2018 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel19461
Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
Datum: 25. července 2018 13:26
Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru
Datum: 24. července 2018 20:03
Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
Datum: 23. července 2018 22:15
Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35
Datum: 23. července 2018 18:25
Jméno: TOM
IP: uživatel18274
Ahoj, mám další problém při skládání pionýra. Složil jsem řízení, ale když to s citem utáhnu aby to nemělo vůli, tak se to otáčí hodně ztuha. Dal jsem tam nová ložiska s plastovou klecí tady z krámku. Při otáčení do stran, je z vrchu vidět že se to ložisko v rámové misce ani nehne a ta malá miska s rádiusem se po tom šoupe. Dřív tam byly jenom sypaný kuličky. To ložisko jsem koupil kůli jednodušší montáži a ono tohle
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2018 9:41
Jméno: Karel
IP: uživatel15710
Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel19457
Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
Datum: 22. července 2018 14:38
Zdar draci, je tu někdo odvážný kdo by se k nám přidal a vyrazil s námi ke konci srpna k moři na pinckovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2018 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel19457
Smekam před váma a dalšíma nadšencema co se daj na takovou trasu na 50ccm samochodu a hrozně vám ten zážitek přeju a trošku i závidim vim jak jsem každej rok nervní před cestou k moři a to jedu osobákem,kterej sice neni nejmladší,ale lety prověřený. Našim oktávkam jsem věřil. Muj stříbrnej šíp byl spíš ital,už to přes alpy znal a zlaťák byl vychovanej na trase do jižní dalmácie a to ještě snad ani nevedla dálnice až do splitu Příští rok poprvé novym většim a výrazně mladšim,tak to budu zase jak na trní,jako když jsme jeli poprvé na fichtlu bych měl obavy i z cesty do Brna fakt respekt !
Datum: 22. července 2018 21:11
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
Zdarec chtěl bych se zeptat jaké písty na fichtla jsou nejvíc kvalitní, potřebuji to na 4K tak aby to i něco vydrželo. Co jsem koukal na netu tak někdo na ty Maďarský nadavá a někdo je chválí tak bych chtěl slyšet jak to snima doopravdy je. A ještě jedna otázka jaký kroužek koupit litinu nebo chrom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2018 12:31
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
Dobře díky za rady, zkusim toho maďara a dám na něj chrom kroužek.
Datum: 15. července 2018 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel19455
Marek: Slyšel jsem o tom ve spojitosti s většími otvory v pístu,je dobrý vědět že praskaj i tak. Ale to bude asi vyšší zatížení a otáčky,co? Nám jezdí 3K na maďary třetí sezonu. Točí i 11. Bez problému. Láďo ty v tom máš takovej hokej,že nemam odvahu ti vysvětlovat výrobu závodního pístu. Kup si pro začátek maďara.
Datum: 15. července 2018 8:59
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
Oprava* u přepouštěcích kanálu tak nad nima.
Datum: 14. července 2018 20:12
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
Dva přefuky má u výfukového kanálu a další dva u sacího nad ním
Datum: 14. července 2018 20:10
Jméno: Marquee
IP: uživatel19454
Maďar praská v úrovni pístního čepu. Díry pro přepouštění nemají na praskání vliv.
Datum: 14. července 2018 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel19453
Je .. Sorry,koukam že jsem se upsal kroužek podle šířky výfukovýho kanálu. Samozřejmně že válec má hlavní přefuky na boku,ale ptám se,jak jsou vedeny další dva přefuky?
Datum: 12. července 2018 20:49
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
Sací kanál má 16mm na 25mm, jedná se o ten otvor kde je sací hrdlo s karburátorem? Válec má boční přefuky.
Datum: 11. července 2018 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel19452
Zdar. Pokud to bude 4K kde boční/horní přefuky budou plněny přes píst,tak potřebuješ zaprvé speciální píst s výše položeným kroužkem. Pokud se jedná o boční kanály tak je potřeba použít pevnější píst (odlitek Almet). Hrozí totiž roztržení pístu nad čepem. Pro horní kanály stačí lehký maďar,ale lepší by byl také Almet. Almet je tuším z výkovku. Maďar je jen litej. V případě potřeby ti dám info kde takové písty objednat (nechat vyrobit). Typ kroužku podle šířky sacího kanálu. Do 25mm používám litinu/chrom. Nad 25mm ocel. U hodně točivého motoru bych volil kroužek o síle 1mm (chrom). Pro případné první pokusy samozřejmně lze použít i 1kr píst z fichtlkrámku. Pro závodní zatížení bych použil vhodnější píst.
Datum: 11. července 2018 13:12
Jméno: Ceecerfrcr
IP: uživatel19450
Zdravím chcel by som sa spýtať ako na území SR nejakým spôsobom znovu prihlásiť pioniera na značky.Starý tp aj značku mám a na veteránske ŠPZ to nechcem dávať.Vraj k tomu treba potvrdenie od výrobcu,veľmi sa tomu nerozumiem zatiaľ ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2018 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel19452
Vozidlo vyřazené z evidence nelze znovu přihlásit. Ovšem pokud máš všechny doklady tak ho lze bez problému přihlásit na veteránské značky ( k tomu totiž potřebuješ odhlášené doklady,bez nich to nejde).
Datum: 11. července 2018 13:20
Zdar draci,
Neví někdo jakou barvu měl konec ručičky a prostřední čárka u ampérmetru na kývačce ? Podle zašlé barvy to vypadá na žlutou, ale to se mi moc nezdá...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2018 10:19
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
Zdar, bylo to ntřeno fosforovou barvou (jako na hodinkách, ve tmě svítilo).Jestli se dá sehnat, nevím.
Datum: 04. července 2018 10:19
Posl.aktualizace: 01. července 2018 19:53
Jméno: P&S
IP: uživatel13743
zdravím, prosím o pomoc na ponýru sem dával nové spojkové lamely i pružinky (3cm) no a problém je ten že nechce vypínat spojka.. třebas nastartuju je to studený a spojka jakš takš faká ale tak po 6 zmáčknutí páčky přestane vypínat. šroubek na štelování roztemovaný není to samé tyčky jsou nové i s kuličkou olej 90H, nějaké nápady jak to vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2018 17:59
Jméno: P&S
IP: uživatel13743
díky za radu ale nakonec opraveno, zjistil sem že já blbec to měl u páčky uplně vyšroubovaný a tim pádem se zkrátila dráha vypínání a to bylo celé... takže u páčky jsem pouze nastavil vůli, u deklu dotáhl a už to funguje takže jak teplý nebo studený maká pořád stejně
Datum: 30. června 2018 17:59
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
Tipoval bych, že se vytahuje lanko(je někde rozlámaný, zkusit vyměnit pokud se to nevrací do původního stavu)., mě se tohle stávalo u přední brzdy. Párkrát jsem zabrzdil a musel jsem zase lanko "zkrátit" štelovákem, jediný co zabralo byla výměna. Nebo olej nemá rád ty lamely a lepí je k sobě(u tebe asi extrémní případ jevu u mě - na 175(korek) i stadionu(zakázkově lepený ferodo) do prvních pár použití mi spojka nepřenese plný výkon motoru(klouže), ale když párkrát spojku zmáčknu aby se tam olej dostal, tak funguje jak má. Pokud si vybavuju správně tak tam leju 20w50(můj názor je takový že na 90h tam takový tlaky nikdy nebudou aby tam musel být))
Datum: 30. června 2018 13:40
|
|