www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel19574    
Čau lidi, nevíte někdo náhodou co znamená to další značení na rotorech jawa pionýr? Mám na mysli např. to 5/4/, 5/3, 4/2, 7/2, 5/2 atd. Liší se nějak to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2019 17:22
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19563    
ahoj draci, mám fichtla a nechce chcípnout, kontakty jsem očistil. čím to může být? děkuji Mirek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2019 11:47
 
 
 
 
Jméno: OK2VOB      IP: uživatel14145    
Ahoj Mirku! Nemusíš nic měřit! Vem kus drátu, třeba i železnýho a při běžícím motoru a vypnutým zapalování drát připojuj přes ty místa o kterých jsem psal poprvé! A tam kde to chcípne je závada!!! OK2VOB
 
 
Datum: 22. dubna 2019 11:47
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19569    
Ahoj, díky za radu, vyzkouším to. Omlouvám se, ale zatím jsem nenašel čas abych reagoval, až dnes. Nemám možnost to proměřit, ale někoho seženu a určitě dám vědět aby jsme tím pomohli i ostatním. Hezké Velikonoce.
 
 
Datum: 19. dubna 2019 20:48
 
 
 
 
Jméno: OK2VOB      IP: uživatel14145    
Ahoj Mirku! Dnes je 19.4. a jestli dobře počítám, tak je to 12 dní, co jsem se Ti snažil poradit a zatím žádná odezva. Možná jsem radil úplně špatně a ono to nepomohlo. I tak jsi mohl dát vědět, že je něco špatně! Jestli tak většina reaguje na rady, tak se ani nedivím, že u většiny je počet odpovědí 0!!!V minulosti se to tady hemžilo radami, odpověďmi a bylo tady trochu živo a veselo! No nechám to tak. Třeba se Ti podařilo a už jezdíš bez problémů a na odpověď si ani nevzpomeneš! OK2VOB
 
 
Datum: 19. dubna 2019 20:07
 
 
 
 
Jméno: OK2VOB      IP: uživatel14145    
Ahoj Mirku! Jsem tady úplné kvůli něčemu jinému, ale zkusím poradit. Zkontroluj vodivost drátů mezi zapalovací cívkou a přepínačem. Mezi přepínačem a kostrou. Případně jak je provedeno ukostření přepínače! Že jsi očistil kontakty, ještě neznamená že se spolehlivě dotýkají. To je taky důležitý! Předpokládám, že jsi nečistil kontakty na kladívkách! Dej vědět,jak to dopadlo! OK2VOB
 
 
Datum: 07. dubna 2019 17:21
 
 
 
 
Jméno: Vencaaa      IP: uživatel19545    
Ahoj, čím může být, že mi svítí u Pionýra kontrolka motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: Kazeta      IP: uživatel19561    
Zaslep EGR ventil a vyndej smrad z laufu
 
 
Datum: 31. března 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19553    
Asi tím že jsi to utavil až se rozzářil motor :-D
 
 
Datum: 12. března 2019 15:50
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako první bych pincka připojil na diagnostiku, třeba něco napíše. Může být vadná třeba lambda sonda nebo vstřik... :-D
 
 
Datum: 23. února 2019 17:10
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel19537    
Jakou jezdíte žárovku v předním světle, aby se to s 20w VAPE trošku rozsvítilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2019 14:42
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19141    
Já to mám ve dvou strojích jeden svítí nádherně žárovky nepraskají a druhý je jak světluška jako obrysovky u auta nevím proč
 
 
Datum: 24. února 2019 14:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Já tam mám asymetrickou žárovku 15W B20d patice, vzadu 5W sufitka. Žárovky nepraskají, ale svítí na prd. Parabola je celkem OK. Na fekála jsem se vrhnul po x letech. Schválně změřím napětí na žárovce, jestli by to sneslo 12V žárovku.
 
 
Datum: 22. února 2019 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19544    
Žárovky 6V 15W + 6V 5W mi hoří. Pak jsem všelijak experimentoval,až jsem skončil u úspěšné kombinace 12V/35W (simson) a 12V 5W(vnitřní osvětlení Octavia). Svítí supr,nepraskají. Bez zadního světla vepředu slušně svítí 12V 40/45W ze starý škodovky.
 
 
Datum: 21. února 2019 20:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Jen do toho, oživ to tu trošku.
 
 
Datum: 21. února 2019 11:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Když to napíšu, strhne se vášnivá diskuze. A nebo už ne? Mam to udělat?
 
 
Datum: 20. února 2019 18:07
 
 
 
 
Jméno: rdtfzguh      IP: uživatel19513    
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom smeroviek na ČZ 175 / 487 či sa montovali na všetky motocykle alebo boli iba za príplatok alebo ako to bolo ďakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2019 10:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Všechny 487. Povinnost mít na &#8222;velkých&#8220; motocyklech blinkry platí od poloviny 70. let.
 
 
Datum: 01. února 2019 10:11
 
 
 
 
Jméno: Biglges      IP: uživatel19524    
Mám ji doma Pokud vím tak se montovaly blikače na všech. Proto měli 75w dynamo a na řiditkách přepínač.
 
 
Datum: 27. ledna 2019 11:26
 
 
 
 
Jméno: Marekkkz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám jen dotaz jak zjistím jestli mám dobrou indučku. Jaké kontakty (4,15,1) mezi sebou proměřit a jaké odpory dám mají být. Inducka je na fichtla 6v díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19514    
Propípej znamená propípej,tam nic neměříš,tam zkoušíš jestli protisobě pípá jen to co má,tzv je propojené. Odhaluje se tak průraz či skrat. Já bych to projiskřil tou baterkou,tam neni co řešit. Dává nebo nedává. Víc možností neni.
 
 
Datum: 31. prosince 2018 7:56
 
 
 
 
Jméno: Marekkkz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a jaký hodnoty bych měl naměřit??? Děkuji
 
 
Datum: 29. prosince 2018 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mojmir      IP: uživatel19512    
No vem multimetr a propipni ji 1 s 15 a pak 1 s 4 a pak 15 s 4 !pipat to musi jen u 1 s 15!
 
 
Datum: 29. prosince 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19509    
Asi nejjednodušší by bylo vzít 6V baterku. Mínus zapojit na č.15 indučky a na závit svíčky. Plusem baterky škrtneš o svorku č.1 na indučce. Na svíčce přeskočí jiskra. Pokud nepřeskočí je indučka vadná. Předpokladem úspěšnosti je dobrá svíčka,fajfka a vn kabel.
 
 
Datum: 26. prosince 2018 12:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Seso: ta cena za rámeček je správná? Zdá se mi dost vysoká: https://www.fichtlkramek.cz/nahled/ramecek_paraboly.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2018 0:31
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel19502    
Zdar Draci měl bych dotaz včera když jsem pracoval na své jawě 23 mustang tak nevím jak ale povedl se mi zlomit šroub který drží rotor u zapalování , tak čtvrtina závitu tam zůstala a nevím jak ho mám dostat ven neporadil by někdo jak na to? iky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 9:33
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, proč to zkoušíš startovat vrtačkou? Nenapadá mě jediný důvod. Petr.
 
 
Datum: 31. prosince 2018 9:33
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19502    
No dobře možná jsem to zkoušel startovat vrtačkou tak tedy zkusím jak mi radíte odvrat nebo zkusit nějak vytočit :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2018 20:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nikdy jsem ho neviděl jinak urvanej, než tím že to někdo zkoušel startovat vrtačkou, takže s pravdou ven :-D odvrtat jak píše standa, nebo zkusit malej vytahovák, případně jestli trochu trčí tak zkusit bodnout matku svářečkou
 
 
Datum: 10. prosince 2018 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19503    
Vyndat kliku,pevně a přesně upnout a přesně odvrtat na stojanový vrtačce a nebo frézou. Jak do toho skočíš obyč vrtačkou tak naděláš paseku v závitu a stejně to nevyndáš.
 
 
Datum: 10. prosince 2018 6:35
 
 
 
 
Jméno: Matej_povolny      IP: uživatel19385    
Seso ty kondíky co prodáváš jsou nic moc teda jinak zbytek co jsem objednaval ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2018 22:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, co je snim? spatne hody? mel cerny kabel a nebo bolej kabel?
 
 
Datum: 16. září 2018 22:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to &#128578;
 
 
Datum: 30. srpna 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
 
 
Datum: 30. srpna 2018 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19470    
6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
 
 
Datum: 20. srpna 2018 19:13
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Neví někdo jakou barvu měl konec ručičky a prostřední čárka u ampérmetru na kývačce ? Podle zašlé barvy to vypadá na žlutou, ale to se mi moc nezdá... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Zdar, bylo to ntřeno fosforovou barvou (jako na hodinkách, ve tmě svítilo).Jestli se dá sehnat, nevím.
 
 
Datum: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel19413    
Ahoj, Neni tu někdo z jihomaravskeho kraje kdo by mi zvládl zapojit na čz 125/488 zapalování vape? Nebo rovnou celou elektriku :-D Nevim si vůbec rady jak to zapojit do spinacky aby fungoval chcipak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
http://www.georgeb.wz.cz/technika/vape/schema.gif Jde o to, že původní zapalování se chcípá vypnutím napájení cívky, ale VAPE se vypíná přikostřením modrého kabelu z VAPE &#8222;cívky&#8220;. Proto se používá rozpínací relátko, pokud chceš mít zachované chcípaní přes Boshák. Rozpínací relé je standardně sepnuté, takže je propjen ten modrý kabel s kostrou, pokud do relé přivedeš napětí, tak relé rozepne, tím se odzkratuje ten modrý kabel a můžeš startovat. Pokud tam relé mít nebudeš, tak normálně nastartuješ, ale nepůjde ti to chcípnout. Takže já mám Bosh spínací skříňku, rozpínaci relé zapojené podle toho schématu a vypínač na pravé straně mám z jedné strany připojený na kostru a z druhé strany na ten chcípací modrý kabel. Takže uprostřed je motor chcíplý (propojená kostra s modrým vodičem) a na krajích běží - takže obráceně než je to u origo zapalování. Pokud jsi extra elektrojelito, tak to prostě chcípej tím chcípákém napravo, jak jsem psal a na relátko se vyprdni. To musíš zmáknout.
 
 
Datum: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Honza Poky      IP: uživatel19432    
Zdravím DRACI. mám takový dotaz. Chci na svého Mustanga přidělat blinkry. S tím i baterii a dobíjení. Mám zapalování VAPE 6V/20w a potřeboval bych poradit jak mám zapojit dobíjení baterie z VAPE. Jestli si musím sestavit svůj regulátor napětí nebo to jde použít z jiné motorky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19436    
Ano,ty bys dobíjel baterii a z ní bys měl vše vytažené. Já bych osobně šel do MVT. Pak je možnost mít baterii pro blinkry a prostě ji občas dobít nabiječkou. Tim usměrněnim a regulací světelnýho vývodu (resp.vývodů) stratíš strašnýho světelnýho výkonu. Navíc nevim,jak to ovlivní křivku předstihu.... osobně bych z vape bateriový zapalování nevytvářel,to bych se spíš poohlédnul po něčem podobnym třeba z čínskýho skůtra nebo jiný číny (díly za korunu) a upravil to na pio... koupíš rotory,statory,regulátory...
 
 
Datum: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: Honza poky      IP: uživatel19432    
A co kdybych tím VAPE dobíjel jen baterii a měl světla a ostatní na baterce? Jde to nebo je to složité? Nechce se mi moc za ten stator MVT 12v60w vyhazovat peníze.
 
 
Datum: 11. června 2018 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19433    
Vape pro tyhle účely zrovna vhodné není. Navíc regulace zbytečně zatíží obvod a ty přijdeš o další watty pro svícení. Regulaci by sis musel vyrobit. Ale jde to i jinak. Od známýho vim,že se dá koupit v německu na vape stator i s dobíjenim a dokonce je silnější 60W. Název si nevzpomenu,barva byla taková červená :-D cena relativně nízká.
 
 
Datum: 11. června 2018 15:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Chtěl jsem stáhnout rotor (magneto) tak jsem tam našrouboval tady stahovák z fichtlkrámku a aniž bych nějak extra zabral najednou vidím na závitu kousky hliníku a stáhovákem točím dál a víc už nezaleze. Vyšroubovat ale jde. a zdá se mi že ta tyčinka co je na konci že je ohlá.Myslel jsem že jsem nak.rvil ten M5 závit ale šroub co drží vačku tam jde. Kde může být chyba ? Obyčejný šroub M8 tam jde ale nakonec v délce kde jsem byl asi ze stahovákem už utahovat nejde. Je možny že to tam nějak zatuhlo?Nebo co nejde silou pujde ještě větší a mám se to pokusit stáhnout tím dlouhým šroubem M8 ? zdá se mi že tím šroubem jen vybrušuji ten hliník na rotoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřešeno. Při vyřezávání závitu rotor vyzkocil ven &#128578; Kužel kliky pěkně orezli
 
 
Datum: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19423    
Vůbec nic. Jako rozšprajc používam různé šrouby,oříšky,no co je po ruce.....
 
 
Datum: 22. května 2018 19:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se stane když bych tam vyřezal závit na M 10 ?
 
 
Datum: 22. května 2018 17:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No rozsprajc nemám a ten závit v magnetu je Ko .Asi už to někdo načal předemnou. Co motor to originál. Ale co teď když tam ten M8 nezasroubuju
 
 
Datum: 22. května 2018 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19421    
Šroub m8 s dlouhym závitem. Mezi "lopatky" rotoru a karter nějaký rozšprajc,aby se to zaseklo,utahnout šroub ...cvak....je to venku .... práce na 20 sekund ...
 
 
Datum: 21. května 2018 20:54
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel19413    
Zdarec, máte někdo zkušenosti s Dandy 50 motor sachs?. potřebuju radu, přestala házet jiskru,prosel jsem elektriku a nic, napada me jestli neni v haji spinacka ale kdyz otočim klickem tak svetla sviti, nebo indučka. nevíte za kterou by sla nahradit? nic nemuzu najit. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Zapalovani kaput je tam vyrobce Iskra
 
 
Datum: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19411    
Ahoj, pionýra mám po go , laku i nové elektrice... Nestartuje, jisku dává,benzín tam jde, zapalování seřazené spárovými měrkami ne jen kartonem a alobalem... Má tendenci naskočit, občas při nakopávání modrý obláček i zvuk, při roztlačení taky náznaky,když jsem připojil na zapalování vrtačku, ať to pořádně roztočím, tak zase tendence ale hovno z toho(nedělejte to,zlomil jsem ten šroub :/ ). Věci jako cívka, fajfka,kabely, cívky v zápalku, kladívko apod. nové. Co to může být? Díky moc, sám už netuším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19415    
Tak ho otoč skoro až nadoraz nalevo a doseřiď kladívka. To by mohlo pomoci. Pokud ne,tak mi sem napiš,jak jsi přesně to či ono seřizoval,někde najdeme chybu.
 
 
Datum: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19414    
Je to Jawa 20, zapalování je spíše napravo. Hodnoty by měly sedět, rotor je na kolíčku přesně. Plováková hladina sdružená, trisky origo, jen vyčištěné
 
 
Datum: 02. května 2018 10:57
 
 
 
 
Jméno: jui      IP: uživatel19412    
Svod na koďanu ?
 
 
Datum: 30. dubna 2018 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
Jak jsi seřizoval zapalování? Jaká je poloha statoru mezi držáky? Je otočený spíše k levé a nebo pravé krajní poloze? Jaký typ pionýra to vlastně je? Nastavované hodnoty souhlasí s typem motoru,zapalování,válcem a hlavou? Vačka sedí v aretaci v magnetu a magneto sedí v aretačním kolíčku na klice? Je tam správná vačka? Kde na vačce se nachází pertinax kladívka v horní úvrati? Kladívko začne otvírat před horní úvratí a zavírá po horní úvrati? Svíčka je skleplá na 0,4-0,5mm? Hladina plovákové komory je seřízena správně a ventil správně zavírá? Trysky jsou 38 a 68 ? Je to hodně otázek. V odpovědích bude indicie. Když je vše cca správně tak není potřeba nic seřizovat extra přesně.. Když flákneš stator do nějaký střední polohy a o kus ho vrátíš doleva,tak že je posléze kladívko v HU tak 1-1,5mm za zubem vačky tak při nějakym odtrhu baj oko 0,5mm to nějak slušně jede... někdy to chce pootočit trochu víc doleva,někdy je třeba dát menší/větší odtrh kladívka než se to vyladí na TOP.... honit nějakou hodnotu šuplerou je nesmysl... beztak to každej měří blbě,protože nebere v potaz sílu těsnění pod válcem a krajní polohu pístu V HU...než tam něco na desetiny měřit s odchylkou 40% tak už je přesnější se řídit polohou kladívka na vačce. Jak se otvírá a zavírá tak je vyhráno. Takto obecný postup využívám u všech kladívkáčů. Nahrubo a pak doladit dle citu. Vše vždy jelo top. Ať se daří.
 
 
Datum: 29. dubna 2018 22:12
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel19357    
Zdarec, chcem sa spýtať Chonga. Mám spravenú reguláciu 12V. Mám stým trochu problém lebo keď privediem na vstup napr. 15V, na výstupe je tiež 15V. Vôbec nestabilizuje, pripadá mi že vstup je totožný s výstupom. Skrat nieje nikde. Kde teda hľadať problém? Môže byť prerazený IRF 5210? Prípadne zenerka 12V? Vopred vďaka za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Ahoj Mirec, těžko říct. Může být že je nastavená hystereze stabilizace příliš vysoko (záměna hodnot odporů připojených k vývodům 2 a 6 integráče) . Namísto cca 13V třeba na 18V a pak to pochopitelně nestabilizuje. Osobně bych to oživil tak že bych místo otronu dal LEDku, nezapojil IRF, kapacitory nahradil třeba 1000uF/25V a lehkou zátěž třeba žárovku 2W/12V a na proměnném zdroji sledoval při jakých napětích dochází k vypnutí a zapnutí LED. Pamatuju si že jsem nechával cca rozdíl lehce menší než 1V. Bacha na maximální povolené napětí 555ky. Zdechne při napětí 18V a výše. Ale nejprve raději začni změřením napětí na vývodu č. integráče. Musí tam být něco okolo 2.5V. Prostě Ti nezbude než laborovat.
 
 
Datum: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, potřeboval bych poradit se zapojením zapalování na stadiona. To že menší ze dvou cívek je světelná a tu jen vyvedu na světla je jasný, Jde mi ale o tu zapalovácí. Konkrétně na co v zapalování připojit vysokonapětový kabel na svíčku. Jak spojit kabel od - zapalovací cívky , kondenzátoru a kladívek. Mám všechny tyto 3 kabely spojit a na ten spoj připojit vysokonapětový kabel? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Pokud se nepletu,tak je to cívka navinutá na cívce a maj společný jádro. Takže by měl někde vstupovat kabel od kladívka a kondiku do spodního vinutí a z horního vinutí kabel na svíčku. Musim uznat dobrej dotaz. Zaskočil mi..,,,na nějakym stadionu jsem jel i ladil,ale tohle nikdy... je to čistě dedukce...
 
 
Datum: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel16444    
Ahoj draci\r\nDotaz mám čz 487 trošku bojuji s dobíjením. Máte někdo zkušenost s touto náhradou relé: Relátko AEV uzem.(-)6V/75W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je super, jediný co, tak při prohození pólů okamžitě odejde do věčných lovišť... jedna číza plus na kostře, druhá mínus...a bylo to v prd.... ale jako jak píše Bakoun, nevíš o něm,funguje skvěle
 
 
Datum: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel16444    
To jsem potřeboval slyšet! Až budu objednávat další díly, půjdu do něj. Dík!
 
 
Datum: 04. února 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Mám zkušenost. Od namonotování o dobíjení nevím. Funguje to spolehlivě. Jen musí být v pořádku rotor, stator a uhlíky. Ale to plati i pro origo dvoucívku. To originální dvoucívkový relé málokdo umí seřídit a navíc jde o mechanickou součástku, opalují se tomu kontakty, tím se částečně mění regulace. Na to jsem neměl nervy.
 
 
Datum: 04. února 2018 17:45
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.05.2019 12:38:27 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu