www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: N00N_2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den mám menší problém s mým pionyrem 05, když ho nastartuji tak nejde vytočit do otáček, to samé platí aji za jízdy za studena. Když se zahřeje, tak jde do tocek a trhá asfalt. Problém je ten ze i když je motor zahraty a delší dobu stojím na místě a chci ho znovu vytočit tak zase nejde, to samé když dam 1 a dam plný, při 2 už to neudělá. Neví někdo co to je??? Predstih je nějak 1,6 ale odtrh mám 0,65, když je 0,4 nemůžu naladit predstih. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2023 21:38
 
 
 
 
Jméno: JR      IP: uživatel19786    
Zapojení přerušovače kondík zkušenost zapojí se přívod odvod na přepínač a 3 vývod k žárovce ale po sepnutí dojde k rozsvícení kontrolky a blinkry ani neroužnou a když se vyřadí obvod na moto a přiloží se žárovka na výstup tak svítí kontrolka ale žárovka blinkrů přiložena nic tak buď jo přerušovač nebo závada někde ještě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2023 20:02
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel19760    
Zdravím všechny ostré draky a dračice, odešla mi cívka (malá 5w) pro zadní světlo na pionýru s 20w zapalováním, všude čtu že se nedá sehnat druhovýroba, jedině starou made in czechoslovakia nebo přestavět na 30w, což se mi uplně nechce.. opravdu není nějaká varianta jak ji nahradit? všechny příspěvky jsou celkem staré, nebo nic neříkající... nebo jsem jouda... přemotávat cívku nechci, ale zároveň to nechci přestavovat na 30w.. díky za případné tipy.. ať to jezdí draci! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2022 11:54
 
 
 
 
Jméno: NooN_      IP: uživatel19752    
Dobrý den píšu ohledně mého problému s Elektrikou na Jawa05. Můj pionýr přestal házet jiskru a defakto ani jedna cívka nevyrábí žádný proud, magneto namagnetované, dnes namontovaná nová elektrika kterou jsem vyzkoušel pomocí 6V baterky a obě světla svítí a cívky jsem dal známemu ať je proměří asi jsou dobré a jsou. Kladívko, indučka, kabel na svíčku, svíčka kondenzátor, vše je nové, stator i magneto mají označení 05 6170. PS magneto jsem nechal namagnetovat co nejvíc to šlo. Budu rád za každého který by mi poradil co by to mohlo dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2022 21:14
 
 
 
 
Jméno: NooN_      IP: uživatel19752    
Dnes jsem zkoušel tu zapalovací cívku pomocí žárovky, a hned jak jsem začal točit s magnetem pomocí vrtačky tak se rozsvítila takže proud dává, ale bohužel se nedostane do kladívka a ani do indučky, přitom je kabel z té zapalovací cívky nový a proud jim prochází tak už fakt nevím.
 
 
Datum: 06. května 2022 21:14
 
 
 
 
Jméno: Krina      IP: uživatel19754    
S feritovým zapalováním 3 civky
 
 
Datum: 06. května 2022 20:05
 
 
 
 
Jméno: Krina      IP: uživatel19754    
Tak izolace kladívka aby byly ok kladívka aby prováděli pak kondik aby byl ok by to nebyla šitka jako je tu pár štítek na trhu čili harlingen nebo motomax a tam není co potom El instalace dobrý zapojení a musí to jet ale ty 05ky s čertem to osobně nenávidím co jsem opravoval jinak 20ky jsou ok ale tady cívky není možné sehnat a je tam hovno místa to ty 05ky 62 63 jsou excelenti než odejde izolace vinutí to je pak nejlepší dát Vape a frčí se bez starostí
 
 
Datum: 06. května 2022 20:03
 
 
 
 
Jméno: Rencek      E-mail:      IP: uživatel19733    
Zdarec, Rád bych vybavil Babettu 210 blinkry. Expert z Motokrámu mě od tohoto zrazuje. Má někdo zkušenosti na co se připravit oblasti elektroinstalace? Případně co je třeba kromě blikaček dokoupit? Dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuh draci,, odbornik na blinkry tu pospisil.bowling@seznam.cz on si je delal a je spokojeny, jen to potrebuji ty ok civky o jsou v kramku, stredas smerevek na babetu, pac nejdriv blika jedne blinkr a pak druh, neblikaji soucasne,, kvuli spotrebe,,, a pak stabilizator a maka to gut
 
 
Datum: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19728    
nemá náhodou babeta magnetovej alternátor a pouští střídavej proud přímo do reflektoru bez usměrňovače? To by se pravděpodobně musel použít usměrňovač, stabilizátor, baterie s dobíjením, přerušovač a blinkry? Řešilo se to na fichtly, třeba někdo dodá zkušenosti.
 
 
Datum: 18. října 2021 21:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlos      IP: uživatel19734    
Tak namontovat blinkry dár přepínač a někam přerušovač natahnout přívod z cívek světel a potom roztahat dráty a zpřipojovat to nevím jak zásadní to bude mít přínos to snad jen do center ucpaných měst že by se líp přejíždělo z pruhů jinak je to bezpředmětný podle mě dělat z toho blinkrpaskvil
 
 
Datum: 18. října 2021 16:22
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel19727    
Zdravím, na pionier 20 by som potreboval prepínač na maske na letovanie. Ten čo je v ponuke je na konektory alebo letovanie? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2021 10:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha na letovani,, a je to to nejlepsi co se replikovalo za prepinac
 
 
Datum: 12. září 2021 10:19
 
 
 
 
Jméno: burkyt      E-mail:      IP: uživatel19717    
Můžete mi prosím někdo zaslat napojení kabelů na držák žárovky zadního světla na JAWU 21 Pionýr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2021 7:22
 
 
 
 
Jméno: Krtina      IP: uživatel19723    
Tak zezadu je konektor u spodní se připojí a kostra je přes šrou ale lepší jsou klasický držáky s izolátorem
 
 
Datum: 25. srpna 2021 7:22
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel19706    
Zdarec, prosím chtěl bych koupit regulátor dobíjení AEV na mou Jawu 250/592, jenom netuším s jakou wattáží? V nabídce jsou snad 3. Díki za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2021 20:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19707    
pokud tam máš původní dynamo, tak 45W, jinak podle štítku na dynamu, ale měl by tam být i správný rotor
 
 
Datum: 02. května 2021 20:24
 
 
 
 
Jméno: jirka131 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec potrebuji radu mam babetu 207 za jizdy chcipla a uz nechtela hazet jiskru tak jsem vymenil tyristor ale porad je problem že nekdy hazi jiskru a potom zase ne civka je dobra fajfka nova ale stejne to nejde a když se to zahreje tak to vypada jako by to spatne palilo dekuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2021 17:20
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otázka zda cívka je dobrá měkdy taky je to relativní
 
 
Datum: 23. března 2021 17:20
 
 
 
 
Jméno: syrano      E-mail:      IP: uživatel19675    
Ahoj draci, jawa 05, 10 let nebyla nastartovaná. nestartuje, dal jsem novouu indukčku 6V, Jiskru svíčka dává, ale nepravidelnou a jenom někdy. Kde je problém?? Zapalovací pol? nebo kondenzátor? nebo ??? S díky Syr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2021 10:16
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19681    
To může kondík kladívka cokoliv možná i slabý magnet
 
 
Datum: 10. ledna 2021 10:16
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19666    
Nestává se vám že dnešní brisky ujedou 100 km a přestanou házet musel jsem vyřadit tohoto výrobce už před 6 lety teď jsem to zkoušel znovu a ani na jednom moto s nima jsem max nespokojený champion to taky ojebává tak bosch ngk a denso to je dneska asi topka z mého hlediska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2020 16:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bris je ok ale jak novou a malo jetou svicku od brisku uchlastas je s ni amen ale jinak jak je zajeta,,, tak je drzak
 
 
Datum: 01. listopadu 2020 16:39
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestává, Brisk je pro pio ideal (hlavně netrpí na "uchlastani" jako Japonci), musíš zvolit správnou tepelnou hodnotu, aby byla svíčka pěkné cihlova + správne nastavení zapalování a směsi. Brisk n14c jsem posledně měnil preventivně po 4tis km, neboť měla již vyjiskřenou malou prohlubeň na horním kontaktu, ale stále fungovala.
 
 
Datum: 28. října 2020 8:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Svicky v tom budou nevinne. Sklepavas kontakty na 0,4 mm, nemas to moc bohaty, nemas vyseptaly magnety v rotoru zapalovani, polomrtvou civku atd? Jeste jsem se nesetkal s uplne mrtvou svickou. I ta nejcernejsi svicka vytazena z podponku zacala po vypaleni horakem fungovat. Svickou to nebude, mas tam jiny problem...
 
 
Datum: 03. října 2020 8:46
 
 
 
 
Jméno: KF      IP: uživatel19667    
No někdy to odchází ale kde to
 
 
Datum: 01. října 2020 11:42
 
 
 
 
Jméno: Narvah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování Jawa 550 - 555 Ahoj,mám dotaz,zda někdo neví,jak vyzkoušet,proměřit zapalování na Pařezu. Zkoušel jsem vrtačkou točit a měřit napětí které z toho leze,ale ukazuje mi to úplné nesmysly.Elektrice vůbec nerozumím,dovede mi někdo rozumě poradit,jak lze proměřit vinutí na statoru? Magnet je silný,tím si myslím to nebude. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2020 18:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel19620    
Ahoj Narvah! Rád Ti poradím, ale mám málo informací o Tobě! 1.dotaz, čím to napětí měříš? 2. co si mám představit pod pojmem úplný nesmysly? 3. Kolika otáčkama to asi točíš? I gdyž eletrice vúbec nerozumíš, věřím temu, že Ti poradím, ale musíš chtět! Hlavně reagovat na rady! Ať uš tadyk nebo na meilu, kerý Ti doporučím! "JAWA751@seznam.cz" Toš tak. Čím dřív se ozveš, tím dřív možu radit! A to že nepšu úplne spisovně je taky múj koníček!!! HI!HI!
 
 
Datum: 05. srpna 2020 18:57
 
 
 
 
Jméno: Matouš      E-mail:      IP: uživatel19638    
Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaké závity jsou na stahováku rotoru Jaweta , Stadion.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2020 10:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Matouši, vidíš, že to ide! Enom to sce trochu aj přemýšlat! Uš sem spomínal gde je magneto z tý 125cky, abych Ti to nafotil živě! HI!HI! Závit je asik M22x1,5! Toš tam bude potředa šroub M10 na to stúpání! Netušil sem, že je tam taková díra! Eslik sceš, napsat možeš dycky! Teda tym stylem jak odpověď na meilu! Ostaň u teho tykání, gdyž si to tak pěkně začal! Aspoň se necítím tak starej! HI!HI! Meilem možeš poslat aj nejakú fotku! Toš tak. Oski
 
 
Datum: 29. srpna 2020 10:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel19620    
Pokud si nejakú motorku rozjel, toš nemože byt pro Tebe okem poznat co je to za závit!!! A esli použiješ místo tech šroubkú závitový měrky a ani potom to nezjistíš, toš rači nic neskúšej a ptej se výrobce!!! HI!HI! Právě Ty si vúbec nepochopil o čem je řeč! Klobúk mám dosť velkej, toš se tam takových rad ešče vleze! A gdyž si nejakú tu motorku uš rozjel, toš prozraď, proč tadyk neradíš klukom, jak na to???
 
 
Datum: 28. srpna 2020 18:58
 
 
 
 
Jméno: Matouš      IP: uživatel19664    
Tak kámo, takový sračky co mně tady radíš to můžeš vykládat tak 10 letému klukovi.Vůbec nevíš o čem je řeč. Takže takovou radu si slušně řečeno strč za klobouk. Už jsem nějakou tu motorku rozjel takže dík.
 
 
Datum: 26. srpna 2020 20:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Matouši! Rozměr závitu nevím, ale já bych to sjišťoval tak! Vzal nějaký šroubek, třeba M6 rači delší a skusil ho vložit do závitu! Asi to bude hrubý stoupání! Potom M5, M4 a M3! Možná nebude pasovat ani jeden, nevím, ale potom bych ešče uvažoval logicky co je menší a co větší! Z toho kerý závit pasuje, podle tabulek zjistíš stoupání! A vnitřní prúměr závitu posuvkú a zapoužití stúpání a tabulek závitú bych odvodil vnější prúměr! Toš tak! Oski.
 
 
Datum: 19. srpna 2020 3:35
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19656    
Ahoj Draci, kolik by mělo být na voltmetru na Simsonu S51 12V když dobíjí? Děkuji ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2020 18:46
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19656    
Dobře, děkuji moc ;-)
 
 
Datum: 02. června 2020 18:46
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
záleží jaký je odběr, ale nikdy by to nemělo být pod cca 12,5V
 
 
Datum: 31. května 2020 21:30
 
 
 
 
Jméno: Rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny draky, Nevím jestli to dovážet do správné kategorie. Vždy po vyjetí pincek jede super, ale stačí ujet 2-3 km a dojde mu dech a dostanu z nej max 40km/h, po chvíli se zase rozjede. Nekdy pomůze kdyz ho nechám &#8220;odpocnout&#8221;. Zkoušel jsem zeštelovat zapalko, karburator, minuli rok nový výbrus, nový kondik ... No uz jsem vyměnil dost věcí.. už zbývá snad jen indukční cívka. Tak se chci zeptat zkušenějších, jestli je to opravdu tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2020 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Šolc      E-mail:      IP: uživatel19655    
Neměla by být nějaká dírka v uzávěru nádrži aby nedocházelo k vytvoření vakua a tím k nedostatečnému toku paliva do karburátoru? Pokud by byla dírka ucpaná,mohlo by to být ono ale na kubatůře 50 jsem jezdil před 45ti lety,tak to prosím ber s rezervou. O.\r\n
 
 
Datum: 13. května 2020 18:07
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj potřebuju poradit. Namontoval jsem do fichtla tyristorové zapalování a když přidám plyn tak se začne dusit. chytá dobře i drží volnoběh. Když ho odpojím tak jde do otáček normálně. Zkoušel jsem větší trysku, ale nepomáhá to. Máte někdo nápad čím by to mohlo být? Zapalování jsem montoval do dalších dvou fichtlů a tam funguje normálně. Ještě se mi to stalo u jednoho motoru kterej jsem měl půjčenej od kámoše, ale brzo jsem mu ho vracel, tak jsem to neřešil. Napadá mě bohatá nebo chudá směs. Výrobce zapalování mi napsal, že to dělá mastné kladívko ale to jsem vyčistil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2020 9:53
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě ta výhoda je že se neopaluje kladívko. v roce 2008 jsme si nechali vyrobit tyristorové zapalování ještě podle původního návodu. Postupně nám odešlo. Jen jednomu pořád funguje. Za celou dobu do zapalování nešáh jen jednou mu upadl jeden drátek který jsme přiletovali. A jízdní vlastnosti se fakt zlepší - každý hned pozná že táhne odspoda - je to levná varianta vape ale máš všechny díly originál. Toho fichtla co má problémy si včera odvezl tak už to nebudu řešit, ale pokud se mi ještě dostane do ruky tak zkusím si pohrát s předstihem. dík za rady http://zabijacke-octomilky.cz/
 
 
Datum: 09. dubna 2020 9:53
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
pokud to jelo bez toho tak se rozhodně do karbece nehrabej a hledej problém v předstihu, jinak je to každého věc ale přijde mi to úplně zbytečné, kdybych chtěl vyměnit origo zapalování ( jako že nechci, protože na seriovku je v pohodě ) tak bych tam klidně tohle dal ale s jednou podmínkou, zrušil bych kladívko a dal bych tam nějaký magnetický spínač, protože v tom bych viděl velkou výhodu, že se ti neojede kladívko nebo nespeče atd.
 
 
Datum: 09. dubna 2020 8:46
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tohle http://hanek.net/ vše zůstává jen se vloží tyristorové zapalování. Je to docela levné a zlepší to jiskru v malých otáčkách, tím pádem to líp táhne odspoda. Montoval jsem to do tří fichtlů bez problémů ale čtvrtý se dusí po přidání plynu. Myslím si že by to chtělo menší hlavní trysku, ale nechci jí kupovat jen tak na blind, není to můj fichtl tak nechci investovat. větší trysky jsem zkoušel a nepomohlo to.
 
 
Datum: 09. dubna 2020 0:14
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
co přesně jsi tam namontoval? VAPE asi ne co ? Moc to nechápu, když máš bezkontakt tak tam kladívko není ne?
 
 
Datum: 08. dubna 2020 8:58
 
 
 
 
Jméno: Vinc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám doma dvě naprosto stejné hlavy z Jawa 555 - koupil jsem nové svíčky Brisk N14C -klasika. Světe div se, jedna svíčka po utažení je v první hlavě naprosto v pořádku, tak jak má být a v druhé hlavě je o cca 4-5 mm zapadlá. Hlava není nijak opravovaná. Máte někdo zkušenosti, že by byla hlava takto špatně odlitá z výroby? Dále mě zajímá, zda tam mohu dát tedy svíčku Brisk LR12YC s delším závitem. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2020 9:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Honzo23! Su rád, že si připsal a zaspomínal na doby, gdy tadyk radil Standa a další kluci! Děkuju za reakci! Je krásný, že chceš vrátit vědomosti co ses tadyk dověděl a posunulo Tě to dál! Nech z teho máš radosť aj do budoucna, třeba aj bez teho, že Ti dají vědět jak to dopadlo!
 
 
Datum: 22. března 2020 9:08
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
jo pamatuju ty časy kdy tu radil Standa a další, bohužel dneska je jiná doba no :-) když tu radil Standa, tak jsem byl ve fichtlech zobák, teď už něco málo znám , tak se snažím oplatit to co jsem tu před lety dostal a nechci aby to tu úpně umřelo, protože sem chodím už cca 15 let
 
 
Datum: 21. března 2020 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj kluci! Budu psat fšeobecně! Protože su obyčejnej přispěvatel, toš si dovolím psat, jak u nás mluvíme! Pravidla pro přispěvatele, by podle mě, měla být napsaná s pečlivostí a spisovně!!! To, že sú rúzný nářečí, zvyklosti a aj rúzný názvy nechám na každým zvlášť! Co se mě vúbec nesce chápat, sú ve většině reakce na Vaše dotaze! Proč, gdyž negdo poradí, třeba aj špatně, se nedočká reakce??? Jako v tomto dotazu! Jak dlúho si myslíte, že Honza23 se Vám bude snažit radit? Dyť ho to časem přejde, tak jak Standu, Kolečko a aj dalších! Ostatní kluci o kerých tadyk nepšu se nezlobte, ten seznam z minula by byl o hodně delší! Šak víte keří ste to! Aj závodníci keří místo tréninkú se tadyk snažili pomoct! To, že se optáte, tým se problém nevyřeší! Ani rada kerú dostanete, sama o sobě nepomože! To si potom musíte udělat sami! Nebo aspoň skusit!!! Možná kamarádom se pochválit, co ste dostali za radu a možná společně se snažit problémy řešit! O nejakým překlepu se dopředu omlúvám! Šak ty písmenka sú hodně malý! Su ochotnej tady slušně diskutovat, nebo na zveřejněným meilu! Toš tak. Nech se kola točijú dycky po silnici a dovezú Vás fšeckých v pořádku dom!!!
 
 
Datum: 20. března 2020 14:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
co nějaká fotka? docela mě to zajímá
 
 
Datum: 05. března 2020 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jindřich      IP: uživatel19641    
Vložka tam není. Koukali na to i zkušený borci a každý kroutil hlavou. Díky za radu.
 
 
Datum: 04. března 2020 22:10
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
to je hodně divný, není tam daná opravná vložka? občas to ani není moc vidět že tam je, nikdy jsem to nezkoušel ale asi jí tam dát můžeš, jen bych tam dal N14YC a ne 12 a ještě s odporem
 
 
Datum: 04. března 2020 19:45
 
 
 
 
Jméno: Pelda66      E-mail:      IP: uživatel19636    
Čau Draci. Dnes jsem chtěl jet do rachoty na Babetě, ale jen jsem vyjel tak mi popraskaly žárovky. Do dnes bylo vše OK. Odpolko jsem změřil napětí a ukázalo mi to přez 20 volt ! Nevíte kde by mohla být chyba ? Pomohl by případně při takovém přepětí zde prodávaný stabilizátor ? Díky za rady. Pelda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2020 19:18
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
zdar, no jednoduchý, na prázdno ti to ukazuje nesmysl, je třeba mít v okruhu žárovky se správnejma hodnotama, nejspíš ti praskla jedna a jak tam zůstala jen ta jedna tak jí to okamžitě sežehlo taky. Já když dělám nějakou babettu tak tam stabilizátor dávám automaticky a mám klid.
 
 
Datum: 20. února 2020 19:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19630    
Problem s elektroinstalací na pionýru 21 , při GO motoru jsem zjistil že mám rotor 30W 206170 a stator je tam 6 V 20W 05-6120 bude v něčem problém světla , klkson? Kabeláž vede do motoru pouze 1 černý drát a 1 zelený , na jedné cívce je jeden konektor volný, dají se pouze přehodit samotné cívky z 30W statoru do 20W statoru, nebo bude lepší řešení vyměnit celý stator za 30W? děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 0:09
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento problém jsem řešil při go mojeho stroje. Musí sedět stator i rotor. Pokud ne bude házet slabou jiskru. 05 má zapalovací civku vlevo. 20 vpravo dole. Dá se to vyřešit prehozenim těchto cívek ale pozor. Záleží na karteru. Pokud máš karter bez vybraní vpravo dole. Zapalovací cívka se ti tam nevleze. Pokud tam vybraní je, tak stačí ty cívky prohodit a máš vyřešeno.
 
 
Datum: 21. března 2020 0:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Musí ti sedět kombinace rotoru, cívek a zapojení. Držák cívek (stator) může mít jakékoliv označení (05 nebo 20), důležité ale je, jaké cívky a kde jsou umístěny. Barvy ani zapojení z hlavy nevím, najdi si obě schémata a podle jednoho z nich to zapoj.
 
 
Datum: 24. ledna 2020 16:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
zajímalo by mě jestli to s tím někdy fungovalo, protože jednou sem měl rotor 20W a stator 30W a i když blbě tak to fungovalo. Ty rotory mají jinak uložené magnety, takže to nikdy nebude fungovat tak jak má. Nejlíp když to vyměníš celé. Mám už nějakou dobu v hlavě jestli by ten rotor šel předělat, ale nevím jestli je to jen poposazené nebo jsou i ty magnety samy o sobě jiné, pokud by byly stejné pak by teoreticky stačilo poposadit rotor a popř. i vačku, \r\nSamotné cívky se myslím přehodit nedají, každá je jiná, jen ta zapalovací je furt stejná
 
 
Datum: 24. ledna 2020 15:10
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fíha draci &#128512; tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 20:26
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.03.2024 9:40:51 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu