www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Čau lidi. Mám takovej problém. Poskládal sem si motor z pionýra a zaboha ho nemužu nastartovat. Nastavil sem odtrh, předstih, všechno bylo spravně a pořad to nejde, tak sem si řekl že bude možna ucpanej karbec nebo něak špatně nastavenej. Vyčistil sem ho nastavil všechno znovu složil jsem ho a furt nic. Tak sem skusil znovu zapalování a furt nic. Stravil sem nad tim už 3 dny furt to nastavuju znuvu a znovu a furt nic. Už jsem to dělal několikrát a nikdy nebyl žádný problém. Až ted. Už fakt nevím co s tim mám dělat :-( poraďte někdo prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2015 22:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17827    
Neznamená, že když svíčka hází jiskru venku, že jí dává pod tlakem ve válci. Zkus vyndat a ještě jednou usadit indučku jestli tam není špatná kostra, pak nastav předstih a svíčku jak již bylo psáno, pokud to bude bez výsledku, tak nastav odtrh a zkoušej měnit předstih ( jen toč statorem po kouskách bez měření ) a pokoušej se o start. Pokud ani tak nechytí, tak bude problém v té indučce nebo kondenzátor.
 
 
Datum: 01. února 2015 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak píšeš že šteluješ ten předstih-jak jsem to pochopil já tak to děláš špatně. Jiskra hází jak se odlepuje kladivko. Takže nastav odtrh. pak toč s rotorem doprava a je potřeba aby se kladivko žačalo otevírat tak 1,5mm před horní uvratí. Je lepší točit porád doprava a rači to nevracet ale jestli máš udělanou kliku tak by to vadit nemělo
 
 
Datum: 01. února 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Benzín mám ok.
 
 
Datum: 01. února 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by bylo spatne izolavane kladivko tak by to nehazelo tak mne napadlo benzin tam lejete novy setkal sem se stakovyma lidma co tam mneli stary benzin a divili se proc jim to nejede .
 
 
Datum: 01. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Zapalování se třemi cívkami. Zkoušel jsem větší předstih aji menší a furt žádná změna. Svíčka dobrá, pro jistotu jsem zkoušel i jinou ale taky nic. A kdybych měl špatně zaizolované kladívka tak by to neházelo jiskru ne? už to zkouším několik dní stále do kola a furt mi to nejde.
 
 
Datum: 01. února 2015 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
Tak ti nevim. Menší/ větší předstih beze změny? Větší/menší odtrh beze změny? Izolace kladívka je ok? Skleplá svíčka na 3 desetiny? Vyměnil bych svíčku,zkusil,kdyžtak potom kladívko a pak už bych to zkoušel kus po kusu
 
 
Datum: 01. února 2015 14:11
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky typ zapalovani mate nove s tremi civkamy nebo stre jako mnel parez ?
 
 
Datum: 01. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
bohuželžádné další díli nemám, ale než sem motor rozdělával tak sem tam měl tady ty a normálně to fungovalo a startovalo to krásně na našlápnutí.
 
 
Datum: 01. února 2015 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
Tak to děláš dobře. Máš možnost použít ověřené funkční součástky zapalování z jinýho pio? Šel bych po kladívku a nebo zapalovací pól. A máš tam správnej rotor a zapalovací cívku ve správný poloze?
 
 
Datum: 01. února 2015 13:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
svíčka je sklepnutá do 4-5 desetin vačka je správná a je v drážce, tak jak to nastavuju.. nejdřív si vymontuju svíčku a najdu horní úvrať, pak nastavím odtrh 0,5 mm tak že povolím ten šroubek u kladivka a vložím tam měrku 0,5 a šroubek zas přitáhnu. (měrka jde trošku na těsno vytáhnout). pak nastavím předstih tak že si zajedu pístem 1,6 mm zpátky před horní úvrať vložím mezi kladívka měrku 0,05 a otačím statorem do levo a doprava až najdu to místo kde jde trochu na těsno měrka vysunout z kladívek. Pak všechno dotáhnu a zkontroluju to a skouším startovat. tak už to dělám tak pátej den a furt to nejde
 
 
Datum: 01. února 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
Popiš jak to nastavuješ... možná to děláš špatně...
 
 
Datum: 01. února 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
A to zapalování jsi nastavil? Svíčku sklepnul? Je vačka správně v drážce a je to správná vačka? Neni z pařeza?
 
 
Datum: 01. února 2015 13:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
všude je napsany předstih 1,6 mm před horni uvrati 0,05 mm tak sem tam skusil nastavit 1,5 mm a to hodilo takovou malou jiskru že nešla skoro ani vidět.. tak já už fakt nevím :-(
 
 
Datum: 01. února 2015 13:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
pořád mi to nejde.. už si s tím nevím rady
 
 
Datum: 01. února 2015 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
A to je ono. Odtrh v HU má bejt okolo 4 desetin (to nehraje až takovou roli jestli 0,35 - 0,45 - 0,5) a předstih mezi 1,5mm a 2mm před HU (přesná hodnota taky neni až tak důležitá,ale aby to bylo v tom rozmezí). Pak to bude startovat a motor pojede slušně. Pootáčením statorem doleva/doprava pak doladíš aby to jelo co nejlíp - já doporučuju předstih 1,8 - 1,9mm. Svíčka by měla být skleplá na odtrh 3-4 desetiny dle síly jiskry.
 
 
Datum: 01. února 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih 0.05 mm pred horni uvrati je moc maly predepsany predstih je 1.2 az 1.5 mm ja mam 1.6 a startuje krasne
 
 
Datum: 31. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel16943    
a předstih mám nastavených cca těch 0,05 mm
 
 
Datum: 31. ledna 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Zapalování je nejsíš jiné, ale než jsem ten motor rozebiral, tak mě to s tim normálně jezdilo a startovalo to krásně na našlápnutí. Asi to bude něaká blbost, ale zaboha na to nemůžu přijít a už mě to přestává bavit. Dnes jsem nad tim zase koumal a zas sem na nic nepřišel. A kolík na rotoru mám.
 
 
Datum: 31. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano ale ani majitel neví jestli je zapal.o.k. nebo co tomu je. Tady jde o radu a né o to co umím sám. Ale nejspíše to bude nějaká blbustka jak to u těchto strojů bývá
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17824    
A prd. Zdravý zapalování hází jiskru i když otáčíš rychleji rotorem třeba šroubovákem ... když se ve svěráku normálně opřeš do nakopávačky musí to pálit perfektně. Motory jsem ve svěráku normálně startoval....
 
 
Datum: 31. ledna 2015 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Skuz to dát do rámu a roztlačit. Někde ve svěráku tomu nedáš tu razanci abys ten motor dostal do větších otáček. Čím rychleji to roztočíš bude lepší jiskra i (lepší tlaky na přefuk kanály pod svíčku)
 
 
Datum: 31. ledna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Zapalování zůstalo stejné ?Nebo jsi to poskládal z toho co jsi našel. Zapalovací cívka na správné pozici? Číslo rotoru odpovídá zvolenému výkonu 20w ,30w ? Kolík na klice u rotoru ....je ?
 
 
Datum: 31. ledna 2015 16:22
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kolik jste nastavil predzapal ?
 
 
Datum: 31. ledna 2015 15:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
kompresi to má velkou
 
 
Datum: 31. ledna 2015 10:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Klikovka ne ale gufera...a jestli je vse ok tak proc to nejede...podlitim jsi vyloucil karburaci tak jen zapalko a vlastni motot ..jak velkou to ma kompresi
 
 
Datum: 31. ledna 2015 8:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Klikovka je v pořádku. Svíčka je mokrá a bohatost směsi to všechno jsem nastavoval a ještě jsem to kontroloval několikrat. našlapávám to. Motor ještě nemám v motorce. už si s tím nevím rady. podle mě tam nic špatně není ale pořad to nejde
 
 
Datum: 30. ledna 2015 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Pak jedině simerinky na klikovce. Jestli to nepřisává nebo neuniká. Našlapáváš nebo jsi to skusil roztlačit? To taky pomůže. Fajfka a kabel k ni vpoho?
 
 
Datum: 30. ledna 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta svicka je pokazde mokra ? pokud ano tak bud bud spatna svicka nebo je tam moc bohata smnes
 
 
Datum: 30. ledna 2015 13:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Silnou. Já už sem skusil uplpně všechno a nejde to. Mě už nic nenapadá
 
 
Datum: 30. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: vencaa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou to ma jiskru silnou nebo slabou ?
 
 
Datum: 30. ledna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
to jsem taky už skoušel a nic
 
 
Datum: 30. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Strikni benzin do valce...pokut zavrci je problem v karburaci o pokut nevrci je to elekrika motor..
 
 
Datum: 30. ledna 2015 8:28
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 3:34:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu