www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Zdar draci chci se zeptat co potřebuji koupit abych si mohl zapojit na fichtla bateriové zapalovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2015 10:30
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18032    
Jé to jsem to zas prokoučoval,zapoměl jsem na tu burzu a budu v sobotu celej den v práci... to mi mrzí ty jo ... mam na tebe snad už jen maila
 
 
Datum: 24. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Joo to se k motorkám musíš postavit čelem... Já si řekl že když to tak půjde dál tak na motorky budu mít čas až v důchodu. Jenže to už nebude hlavně zdraví. Vždyť já mám problémy u těch mejch werků klečet už dneska a představa to dělat poloslepej a s regma v nohou.. raději dnes, než v důchodu... V Sobotu jedem Velkou Dobrou, tedy podle počasí. Můžu se na stavit na kus řeči, Ty tam co vím někde v okolí bydlíš... nemám na Tebe kontakt a jestli Ty na mě máš telefon, tak určitě už neplatí, mám tak dva roky jiný číslo... tak jedině bys mi napsal na mail.
 
 
Datum: 23. dubna 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Jasný,ozval bych se,je to výhledově,furt mam člověče co dělat a na ty svoje motorky nemam čas skoro vůbec... kdyby si to tak člověk moh vzít o víkendu do práce,hned by bylo hotovo :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jak libo, maila na mě máš, tak se případně ozvi.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Mám verzi 12V (baterku jsem měl napřed malinkou a pak 3,6Ah) s tím že jsem si nechal komplet 3 polovej stator osazenej deskou s regulací. To chci ještě použít. A mam doma ještě to vyhaslé cdi,vrčí a střílí to :-D ale to už osazovat nechci. Externí rego a samostatnej usměrňovač jsem přenechal kámošovi na slovensko,tam to jezdí v cestovně terénim mustangu - takovej slušně našláplej projekt ,dělal jsem mu toho vícero do motoru. Já už mam doma jen seriovky. J21 po GO v tom mam Vape (motor točí 7000-7500ot/min) a teď budu dávat dohromady takovýho spíš lesního trochu terénního pařeza 555 a u toho bych potřeboval aby v noci svítil,bude na noční přesuny z hospody domu :-D Mužem si pak napsat na maila,ale víceméně mam jasno v tom,že pro jednoduchost necham zapalovací okruh origo z j21 a další 3 cívky nechám na svícení,cívky budou mix toho,co se tam vejde ...
 
 
Datum: 22. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Už jsme dál s CDI Stando... :-) Měl jsi první verzi (tak 6let nazpět?). Dneska už máme dětské nemoci vyřešené. CDI dělám na závodní fichtly také. Jedno zbytný se mi doma poflakuje, ale nevím jaké má parametry, musel bych ho proměřit a kdybys měl zájem Tak Ti ho Stando přenechám gratis. Jen krabičku si na něj musíš pořídit, tu jsem recykloval do 6V CDI na kamarádova péráka, to co zbylo je CDI na 12V. Budu předělávat ještě jednou mustanga na 12V. Použiju pařízkovej altík, obě vinutí usměrním a výstupy pošlu do serie, takže budu mít 12V/40W. Sice proti klasickému čtyřpólu žádná sláva, ale na druhou stranu to pařízkový zapalko dává proud už od nízkých otáček. Což tebe u závoďáku asi nezajímá, ale nás co si prdláme krajinou už ano :-). K tomu altíku analogové rego, LED dozadu, CDI, bezkontakt (hall) a akumulátor a vepředu 25W... prostě klasika.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18026    
Měl jsem to komplet i s CDi (by Chong). Co se týče oblasti regulace,usměrnění a dobíjení,tak vše šlapalo ok,jen jsem furt likvidoval to CDI,dvakrát mi odešel nějakej ten tranzistor a nebo tyristor,furt mi odpadával ten velkej kondenzátor a pak nějaký menší součástky,zalejval jsem to pak i tavnou pistolí,dokonce jsem pak ten kondenzátor přitáhl zdrcpáskou... věřím že v seriovce by to šlapalo suprově,ale na vibrace motoru kterej točil 9500 ot/min to nebylo ... přecejenom dvoukanál kterej jede,tak kope (každej ví co to dělá do řidítek) .... chci si nechat vytočit kroužek na 4 cívky a chtěl bych to dát do pařeza (světelná část 45W),zapalovací okruh nechám seriový....
 
 
Datum: 21. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, a ty jsi měl přes baterku udělaný i zapalovací okruh? nebo ten šel z cívky a světelný cívky nabíjeli baterku? :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
No jak se to vezme. Dle mě třeba přední světlo z mustanga už jakžtakž svítí,ale pionýry j20,21 to je tragédie. Mam novou parabolu a tak trochu spokojenej jsem začal být až s žárovkou 35W,ale v porovnání s jinejma motorkama je to furt bída,ale už se na to dá jet... v péráku mam kvůli dobrýmu dobíjení žárovku jen 25W a taky bída (parabola nová)... jet se na to dá,ale prostě volněji,opatrně .... když jsme jezdili jako 16 letý kluci,tak v noci jezdil první kámoš se simsonem,kterej dobře viděl a my ostatní sme mu jeli s fichtlama za prdelí :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
joo, světla jsem opomenul, nějak sem byl zaujatej na to zapalování... ovšem on ani původní fichtlí 30W alt. není až tak špatnej jak se traduje... mě pio svítí dobře (relativně) a to mám jen nově udělanou elektriku s minimálníma přechodovejma odporama a pořádným ukostřením... kdyby se ještě nechal nabudit rotor a napařit parabola (kterou nemám zrovna v top stavu a ta dělá hodně), tak bych se to světlo nebál srovnat se simsonem... nevýhoda nemožnosti si posvítit bez chodu motoru ovšem samo že zůstává...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Důvod bych pochopil,měl jsem bateriový zapalování,vidět večer pořádně na cestu je supr a posvítíš si i s chcíplym motorem... koupit si musíš především baterku,sehnat/vyrobit vhodný regulátor a pak usměrňovací můstek na cívky + leccos předělat a vyřešit. Hodně by ti o tom řekl Chong. Já jsem v elektronice amatér. V hodně zjednodušenym pojetí by se to dalo zbastlit podle schématu na mustanga golden sport s baterkou. Je tam jen jedna dioda a nějaký jednoduchý rele,baterka ... pohledej na netu,návody jsou,ale nepočítej s tím,že někde něco koupíš,vše se musí udělat...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a důvod proč to chceš dělat??
 
 
Datum: 19. dubna 2015 12:43
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 23:52:19 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu