www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a dává strašně malou jiskru.zkoušel jsem i jiné svíčky a nepomohlo.vše mam v originálu.Nemáte někdo nějakou radu,jak to zlepšit? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 21:20
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Zapalko mam čisté bez oleje a zapojení si myslim,že je taky ok,ale zítra to pro jistotu zkontroluju.Indukční cívku jsem zkoušel jinou a tou to neni.A J555 má jiné zapalko než j20,tam nějaké cívky a vzdálenosti nejsou.Díky za rady.
 
 
Datum: 01. června 2015 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Na to pařezácký zapalování nikdy netrpělo... máš dobře zapojenou indučku? Najdi si schéma a zkontroluj ... tam jde totiž jeden kabel z indučky na vinutí rotoru a druhej vývod z indučky na kladívko (ne kostra) ... častokrát jsem viděl že to lidi měli zapojený jak u j20 a byl to tento problém ...
 
 
Datum: 01. června 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
Co je to "malá jiskra"? Pokud je vše v pořádku tak zlepšit už to jde jedině nabuzením rotoru. Po těch letech to bývá běžný.
 
 
Datum: 01. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Cívky na magnetu musí být co nejbliže k rotoru. Pokud tam máš milimetr mezeru, tak se divím, že to vůbec něco háže. Samozřejmě může být někde svod na kostru,(Nemáš na kladívkách olej úplně všude?), někde přechodový odpor, zaoxidovaný kladívka, načatý kondenzátor, nebo indukčka, popřípadě fajfka. Prošel bych veškeré kabely od zapalování a prověřil, že to není někde chycený na extra šroubu a ještě rezivější matici(ideálně v kombinaci roztřepeného kabelu z dob soudruha Lenina. Jinak když už není na očka, tak ten drát aspoň pocínovat), nebo to nevisí na poslední nitce. Už párkrát jsem slyšel hlášku "Ale včera to jelo!", a elektrika byla tak prasácky udělaná, že se mi ještě teď rosí čelo a stále nechápu, že to vůbec kdy jelo a pokud to jelo, tak že to nemělo integrovanou funkci defibrilátoru. Přece jenom stačí málo a už si elektrika razí cestu všude možně. Jinak může být problém s kostrou(u mojí 175 jsem musel pospojovat všechny uzemnění do jednoho bodu na motor)
 
 
Datum: 01. června 2015 2:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18105    
zkus jinou indukčku
 
 
Datum: 31. května 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
Co ocistit kladivka a sroubjy na indutce
 
 
Datum: 31. května 2015 19:19
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 12:49:51 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu