www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: JV      IP: uživatel17577    
Ahoj, omlouvám se za další blbý dotaz, ale nejsem z návodů na zapojení VAPE chytrej. Musí tam zůstat původní velká indukční cívka, nebo se nahradí tou "krabičkou", co je v těch sadách označena jako zapalovací cívka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2015 20:21
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18234    
Ja jsem trochu nechápavej,na vape jsou dva žlutý dráty,na prospektu je psáno jeden žlutej na přední světlo a druhej žlutej na zadní světlo,no pán tady píše že by se mel při vyplích světlech žluty drát skratovat.tak mě to prosím vás ještě někdo objasněte.Děkuji moc.
 
 
Datum: 30. července 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Pokud to není používané závodně tak to ničemu nevadí a nutné to není,mám to tak několik let,především kvůli klaksonu ;-) Když jsem to měl původně na motoru co točil 9500+ ot/min tak jsem samozřejmně světla ukostřil,jak z důvodu bezpečnosti,aby se vape nerozteklo,tak kvůli křivce předstihu,tak to má být,ale na seriovce co točí 6000-6500 ot/min (ve špičce) to není důležité,tam se to tolik nehřeje a změna předstihu je v tomto rozmezí tak zanedbatelná,že nemá význam se nad tím pozastavovat (o to tam jde) ... to jen okrajově ...
 
 
Datum: 26. června 2015 10:34
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel18161    
Az na jednu drobnost - pri zhasnutych svetlech musi byt zlute zkratovany na kostru. Coz v zapojeni dle standy splneno neni a pri vypnuti svetel prepinacem na riditkach je to provozovano v rozporu s pozadavky vyrobce. To jen tak na okraj.
 
 
Datum: 25. června 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18160    
Jasný,uděláme. Ozvi se na mail a domluvíme se.
 
 
Datum: 25. června 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: samek.filip      IP: uživatel14454    
Přesně jak říká Standa, ale bez něho bych to také nedal :-D PS: Stando můžu se ozvat na úpravu válce na seriovku?
 
 
Datum: 25. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Je to lehký jak facka,vape musí zapojit i dobře vycvičená opice ;-) Zapalování do motoru,indučku na rám,červený kabely spojit,žlutý napojit na původní kabel světel,bíločernej napojit na původní kabel chcípání od indučky,kostru na kostru... fertig ... za 5 minut jedeš
 
 
Datum: 24. června 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahradí
 
 
Datum: 24. června 2015 9:42
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 2:17:37 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu