www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18258    
Zdar mam 250/559 delali sme elektriku a secko ide ci us svjetla, trubeni no vse ... Len dobijani nejde ... Nove uhliky,stator vycisteni aj rotor , novi je aj regler ( krabickovy) ... Proc to nedobija ? Zarovka ne a ne zhasnout ... Dik za radu ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 6:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A tak.. v našem kraji si nejprve zkontrolujeme jestli stator nemá od komutátoru zkrat na jádro, pak to smontujem dohroady a obvzvlášť si dáme pozor na to aby čroubek svorky "živého" uhlíku nepootočil tím hranatým očkem aby se nedotkl poblíž stojícího nýtu (některé statory mají poblíž hliníkový nýt), páč potom bys výstup z dynama spolehlivě uzemnil. No a nakonec se vrhnem na tzv. oživování a nabuzení... takže spojíme vývod živého uhlíku se vstupem buzení. A pokud má dynamo na statoru i odpor, tak jeho vývod přikostříme... na spojený bod buzení a výstupu živého uhlíku připojíme vývod žárovky, kterou na druhé straně ukostříme. Žárovku dáváme 12V/55W, tedy obvykle H4 ze zásob s jedním přepáleným vláknem z auta... a teď to přinde... vyšší dívčí... připravíme si drát od živého (opak slova ukostřený) vývodu baterky, ten uchopíme pevně do ruky a nepouštíme.... nastartujem motorku a následně se vývodem onoho drátu co stále držíme v ruce s ním brnkneme (tzn. krátce dotknem) vývodu živého uhlíku. A když je dynamo OK, tak i bez připojeného drátu se rožne (tohle slovo asi znáš) a ono rožnutí by měla udržet ve všech režimech otáček motoru. Pochopitelně s různou intenzitou jasu. Jednak tím totiž zkontrolujem že dynamo je OK a druhak tím víme že dynamo je nabuzeno na správnou polaritu. Pak tu šarádu jen odpojit a místo ní připojit rego. A pokud to pak nenabíjí, také víme že to musí být už jen regem a nebo volšovejma rukama. Jinde být chyba nemůže. Jinak Filipe díky za pěknou bezdiakritickou českoslovenštinu.
 
 
Datum: 14. srpna 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
základem je správně nabudit dynamo a změřit napětí na uhlíkách... od toho se odpíchneš jestli je zádrhel v samotném dynamu nebo zapojení či regulačním rele....
 
 
Datum: 13. srpna 2015 14:20
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 0:32:04 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu