www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, mám na Vás dotaz. Mám problém s mojí Jawou 250/353 s ampérmetrem na nádrži. Jak už tomu bývá tak mně nedobíjí. Když jsem změřil kolik šťávy jde do baterky, tak to byly maximálně 6,3V při plném plynu. Mám baterku zapojenou opačně. To znamená mínus na kostře. Myslím si, že nemám přepólované zapalovaní. Nevím jestli ho předchozí majitel přepóloval. Vadí to kdybych ho přepóloval podruhé? Popřípadě stane se něco pokud baterku zapojím opět na plus? Může se něco spálit, zkratovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2015 14:30
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18313    
Zdar. Než bych se začal do čehokoliv vrtat tak bych zkontroloval,zda jsou osazeny správné žárovky a pokud to takle málo "dobijí" bez světel,tak bych hledal nějaký zkrat ... zrovna ty spínačky s ampérmetrem jsou proslulý svoji poruchovostí,respektive ztrácí se v nich proud... jestli jsou to nějaký přechodový odpory a nebo slabý zkraty nevim ... mam jich doma 5 a funguje jedna a stejně za 2 dny vycucne baterku,takže vyndavam po jízdě pojistku. Další problém mi dělal brzdovej spínač,když se nevrátil do krajní polohy tak brzdový světlo sice nesvítilo,ale ručička zůstala lehce v mínusu ... a pak zbývá propípat kabely jak proti kostře tak jeden proti druhýmu aby se dal vyloučit zkrat ve vodiči. Pak už jen dynamo či rele ... jinak mam péráka,ukostřenej mam mínus,zapalování je tam origo to starý děsný. Předtim jsem měl zapalování ze starý 477 a to jsem měl taky baterku ukostřenou mínusem. Popsal jsem to,co jsem řešil já,taky mi to samozřejmně zlobilo,někdy to dobijelo,někdy ne,pak shořelo rele i část vinutí statoru a zapalování z 477 s elegantnim dvoupolovym rele na statoru se odporoučelo ... zkraty byly v pár drátech,brzdovej spínač,spínačka... celý to bylo nějaký divný,v 60 letech to tam nabastlil nějakej místní odbornik ... tak sem to pak všechno vyřešil,opravil jsem původní zapalování,který z toho vymontovali už někdy v padesátejch letech,protože se prej furt sralo ... mě chodí bez problému už 6 let ... tak asi tak ...
 
 
Datum: 14. září 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ahoj, dynamo lze přepólovat nekonečněkrát. Přepoj baterii, několikrát krátce stiskni kotvu relátka a je to hotové. Ale je dost pravděpodobné. že problém bude spíš v dynamu a relátku než v napólování dynama.
 
 
Datum: 14. září 2015 12:01
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 6:29:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu