www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18599    
No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2016 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
 
 
Datum: 17. března 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18596    
No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
 
 
Datum: 17. března 2016 13:40
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
 
 
Datum: 17. března 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
 
 
Datum: 17. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
 
 
Datum: 16. března 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18593    
Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
 
 
Datum: 16. března 2016 16:12
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 12:27:22 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu