www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
prosím o radu, už fakt nevím jak dál.. mám na jawě 250 dobíjení aev kroměříž všechno zapojené jak má být i ulíky mám nové ale kontrolka prostě nezhasne při jízdě pořád svítí takže to asi nedobíjí, nemůže to být tím že nové uhlíky jsou rovné a nekopírují přesně plochu komutátoru? dnes jsem tam přidal ke každému uhlíku ještě pérko z propisky aby se to rychleji ojelo.. jinak už fakt nevím.. nesetkal jste se s tím už někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2016 12:07
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono je hlavně potřeba v první řadě zkontrolovat stator a hlavně rotor,,, najdi si v dočkalovi jak na to a zkontroluj to! Jaké napětí máš na uhlíkách?
 
 
Datum: 22. října 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Že by multimetrem? Pokud dobijí tak dává tušim 7,2V ... jako laik bych zkontroloval toto,,,,zda na volnoběh neklesá napětí pod 6,8V (pokud je pod 6V tak to nedobijí vůbec) zda se při přidání plynu napětí zvýší a když přidáš hodně plynu tak jestli tam nelezou nějaký hausnumera nad 7,5V to by značilo že to přebijí a nereguluje. Měřil bych to na baterce. V podstatě stejně to měříme u aut jen ve 12V. Uhliky by možná chtěli ubrousit dle komutátoru,ale musí to fungovat i s rovnejma,jen ty hodnoty napětí budou třeba o 0,2-0,3V nižší. Ovšem už tento rozdíl muže způsobit to,že žárovka na volnoběh svítí. Když tomu ale dáš kouř tak musí ve vysokých zhasnout. Pokud ne,tak máš někde chybu.
 
 
Datum: 22. října 2016 11:53
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
jak se to dá změřit? četl jsem to na jedné stránce ale už ji nemůžu najít..
 
 
Datum: 20. října 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zkus to ještě zapilovat.to se bude ojíždět ještě hodně dlouho.no a změř to a hned uvidíš.44
 
 
Datum: 19. října 2016 19:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to změř jestli to dobíjí... :-) mě to taky občas svítí v noci, respektive kontrolka mžourá neustále ale v noci to jde vidět velice dobře... nicméně mi to dobíjí takže to neřeším...respektive jsem se doslech že přes to elektronický relátko stále proudí slabý napětí na žárovku, který stačí aby to nažhavilo vlákno, tak proto to neřeším :-D
 
 
Datum: 19. října 2016 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
no takhle to mam
 
 
Datum: 19. října 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli máš ten elektronický regulátor , tak jde vodič ze svorkovnice 61 na dynamu na svorku D/61 ( 61) a od žárovičky pod šroubek D (D/61) .Druhý vývod od kontrolky na 54.
 
 
Datum: 19. října 2016 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
myslíš zapojení kontrolky? ze zapalování (61) mám vedený do žárovky a druhý vývod z žárovky jde do spínačky na 54
 
 
Datum: 19. října 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jak to máš řešené na spínací skříňce ( 61) svorka ?
 
 
Datum: 19. října 2016 6:37
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 18:45:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu