www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Filip      E-mail:      IP: uživatel19003    
Zdarec ogaři, chtěl bych se zeptat dělal nekdo z vás dobijeni telefonu na origu zapalku na fichtlu (23) ať tam feli 5V a min 1A nejlip 2.1A.Nejlip kdyby mel nekdo schema odskouseneho. Moc tomu nerozumim. Dik za kazdou odpovad. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2017 14:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19022    
Jinak si neumim moc představit,jak donutim zástrčku nabiječky aby otřesy nevypadávala z mobilu/tabletu ... podvozek pio je tak "vymakanej" že bys ten mobil měl mít k držáku přitaženej aspoň dvěma zdrcpáskama. Když fichtla vyvinuly,jezdili ještě lidi do neznáma s papírovejma mapama... často si pokládám otázku,v čem všem je ten podstatnej konstrukční rozdíl mezi fichtlem a simsonem... na simsona sednu a o nějakejch vibracích nevim,na volnoběh a při rozjezdu jentak zašimrá a jak se točí tak je klid,nevíš že máš pod rámem motor. Podvozek žehlí standartní český tankodrom. To musí bejt díra,že bys do ní dal nohu po kotnik aby drcli vidle... Tam bych si dal mezi řidítka i notebook. A nebál bych se že to zlikviduju. U fichtla ne...
 
 
Datum: 25. února 2017 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19022    
Supr. Dík moc. Zjistim jakej drát tu máme a asi dokonce i tenhle,myslim že si ho kolegyně brávala na věnce. Necham to udělat na nějakou mrtvou cívku. Díky.
 
 
Datum: 25. února 2017 13:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Ahoj Stando, musel jsem pohrabat v archivu... mám tam přepočet z 6ti na 12V. Výsledek je CuL 0.6mm 33 závitů na řadu v 7ti vrstvách. Tedy 231závitů.
 
 
Datum: 25. února 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19022    
Dopředu dáš žárovku 15W,dozadu ledku (prodává se toho mraky) eventuelně se prodávaj velmi zajímavý diodový žárovky s paticí Ba20d dokonce pro 6V a pak honíš pro změnu,kde ty watty utopit aby to nehořelo a zůstává ti možnost volné druhé cívky (a tu si tam mužeš dát libovolnou). S druhou volnou cívkou si mužeš dělat co chceš... mimojiné dotaz na tebe Chongu - uměl bys říct kolik závitů jakým drátem aby se ze solo světelný cívky dalo dostat víc? klidně ve 12V. Předpokládam slabšim drátem víc závitů. Mám možnost si ji nechat převinout v práci. Dík za případný info.
 
 
Datum: 25. února 2017 8:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Zapalko Pionýra není perpetum mobile, takže pokud si z něj někde vezmeš 5 až 10W, někde Ti to bude chybět.. no někde.. je jasný že na světlech. Takže pokud nechceš dráždit policajty tím že nesvítíš, ale hlavně že se ti dobíjí mobil, tak si dej na přední kolo dynamo ze šlapacího kola, za to flákni graetz a stabilizátor LM7805, podepřené kapacitama s pořádným chladičem a máš v tu ránu 5V/1.5A k dispozici...
 
 
Datum: 25. února 2017 7:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel19012    
Jen pár výhrad: když už usměrňovat, tak dvoucestně (graetzovým můstkem), jedna dioda zbytečně zahodí každou druhou půlvlnu napětí generovanou magnetem.. pak moc nechápu tu 12V baterku a souvislost s 5W (údajně 6V 0,83A), protože buď je ta cívka nezatížená a těch 12V v otáčkách ve špičkách dá, nebo je zatížená zadním světlem, který jí spolehlivě ořízne napětí na něco kolem 6V a baterka se bude jen vybijet.. V tomhle případě bych teda doporučil zadní světlo (ať už LED nebo žárovku) připojit k přednímu a vyčlenit jednu cívku jen pro dobíjení té 12V baterky, pak je šance, že nějakou enerigii do baterky dostane, a mobil připojit přes ideálně spínanej stabilizátor k baterce. Na závěr bych dodal, že já bych si připojit drahej mobil k elektrický síti fichtla netroufnul, kvůli množství rušení a napěťových špiček, šířených jak přímo po drátu, tak i kapacitní vazbou při souběhu drátů. Baterka sice možná něco vyfiltruje, ale telefon v hodnotě několika (občas i desítek) tisíc bych proti tomu určitě nevsadil (jako nejbezpečnější se tak jeví powerbanka nebo jinej akumulátor střídavě nabíjející se ze sítě a poté napájející mobil).
 
 
Datum: 21. února 2017 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19002    
Taky tomu moc nerozumim,ale napadlo mi tohle - malá světelná cívka z prvních j20/21 dává 5W při 6V což je asi 0,83A - to bych usměrnil jednou diodou a připojil to na co nejmenší olověnou 12V baterku odkud bych vytáh klasickej kabel na mobil co je do zapalovače do auta. Dozadu do světla bych si dal ledku s odběrem pár desítek miliampérů. Mělo by to cca vycházet. Na nabiječce na samsunga mam 5V a 0,7A ... a tohle by mělo dávat 6V 0,83A ... reálný to je, někdo znalej ti snad poradí přesný součástky. Rozhodně bych to udělal nějak co nejjednodušeji,nepřekopával bych zbytečně celý pio na baterku... takle když ti odejde tahle blbost tak mužeš jet dál,jen nebudeš dobijet mobil...
 
 
Datum: 19. února 2017 21:16
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 0:35:37 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu