www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel19413    
Ahoj, Neni tu někdo z jihomaravskeho kraje kdo by mi zvládl zapojit na čz 125/488 zapalování vape? Nebo rovnou celou elektriku :-D Nevim si vůbec rady jak to zapojit do spinacky aby fungoval chcipak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 17:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
http://www.georgeb.wz.cz/technika/vape/schema.gif Jde o to, že původní zapalování se chcípá vypnutím napájení cívky, ale VAPE se vypíná přikostřením modrého kabelu z VAPE „cívky“. Proto se používá rozpínací relátko, pokud chceš mít zachované chcípaní přes Boshák. Rozpínací relé je standardně sepnuté, takže je propjen ten modrý kabel s kostrou, pokud do relé přivedeš napětí, tak relé rozepne, tím se odzkratuje ten modrý kabel a můžeš startovat. Pokud tam relé mít nebudeš, tak normálně nastartuješ, ale nepůjde ti to chcípnout. Takže já mám Bosh spínací skříňku, rozpínaci relé zapojené podle toho schématu a vypínač na pravé straně mám z jedné strany připojený na kostru a z druhé strany na ten chcípací modrý kabel. Takže uprostřed je motor chcíplý (propojená kostra s modrým vodičem) a na krajích běží - takže obráceně než je to u origo zapalování. Pokud jsi extra elektrojelito, tak to prostě chcípej tím chcípákém napravo, jak jsem psal a na relátko se vyprdni. To musíš zmáknout.
 
 
Datum: 19. června 2018 17:16
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.11.2018 16:24:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu