www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Fotograf      E-mail:      IP: uživatel19595    
Zdravím,chci se zeptat,jak správně namontovat vape na pionýra,nikdy jsem to nedělal a elektrice vůbec nerozumím,zkrátka,našel by se někdo,kdo by mi to vysvětlil stylem"pro laika",a eventuelně poslal fotky zapojení drátků,abych je nezapojil špatně,a jěště mě zajímá,zda musím měnit celou elektroinstalací,nebo si vystačím s klasickými drátky s konektory a očky.Jestli to zapojím stejně jako původní zápalko.A úplně nejlepší by bylo,kdyby se tu našel někdo z Blanska nebo okolí,který by mi s tou instalací "za flašku" pomohl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2019 20:38
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19597    
Jednoduchý. Rotor utahneš na kliku,nejde dat jinak, stator usadíš do karteru, dle úchytů okamžitě poznáš, že nejde dát jinak. Daš v horní úvrati rysku na rysku a je hotovo. Utahneš. Indukční cívku přišroubuješ na rám. Nalezneš jeden kabel od vape s konektorem a druhej kabel indučky s konektorem. Ty strčíš do sebe. Zapojíš VN kabel, fajfku av tuhle chvíli už jedeš ale nechcípeš. Z indučky vede ještě druhej drátek, teď z hlavy nevimbarvu, každopádne je to kabel, kterym zkratuješ, neboli vypínáš motor. Ten napojíš na kabel od staré indučky, kterej vedl do masky (byl jedinej). V tuhle chvili už ti to bude i chcípat. A teď dva žlutý kabely co trčí ze statoru. Ty spojíš a zapojíš je na původní kabel, který vedl od světelné cívky do masky . A v tuhle chvíli ti jdou i světla. Tradá. Je to práce na 15 minut pokud máš dvě čokolády. Pokud máš elektro zapojene dle stareho provedeni, kde zadni světlo mělo solo malou civku, tak jediny co musíš, tak přepojit kabel od zadniho světla tak, jak to má mustang a nebo napojit prasácky na kabel, kterej vede z přepínače v masce do řidítka. Ale pak ti při přepínání světel muže praskat žárovka. Mě nepraská, ale byt by to tak nemělo. To je celý, tradá, hotovo. Žádná věda. Přiložene schema je obrazova dokumentace toho, co jsem ti popsal. Ať se daří.
 
 
Datum: 03. srpna 2019 20:38
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 08.12.2019 9:04:42 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu