video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar kupil som led ziarovku do pioniera 12v ba 15d 3ks sa mi odpalili svietili paradne ako to vyriesit aby sa nepalila aj 4ta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Mám novou parabolu,dokonce silnější žárovku,svítí to sice hodně,ale výslednej efekt je jen o trochu lepší jak s origo žárovkou 25W. Parabola z pionýra je prostě na kulový a proto nikdy nebude pořádně svítit. Kdysi dávno jsme tam měli trošku hlubší parabolu z mlhovek ze starýho spartaka a bylo to lepší,ale nekompatibilní,prostě jsme to tam nějak naroubovali i s obroučkou a žlutym sklem. Vypadalo to divně,ale svítilo to supr i s 15w žárovkou...
Datum: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud chceš líp svítit, tak cesta přes LED žárovku je prozatím slepá, ještě nenadešel ten správný čas  Namontuj novou kvalitní žárovku - tu co tam patří. Vyměň parabolu za novou nebo ji nech znovu napařit, případně tu někdo radil celou masku se světlem z Mustanga. Tak jak to popisuješ, bude ta žárovka nějaký obyčejný noname bez homologace, takže to bude oslňovat vše okolo, ale na cestu zřejmě líp neuvidíš. LEDky jsou dobré do obýváku nebo jako kontrolky, případně jako blinkry nebo koncové světlo, ale ne jako zdroj světla do hlavního světlometu. Všimni si, že ani velcí výrobci jako Osram nebo Philips nenabízejí např. masově používanou žárovku H4 v LED provedení...
Datum: 22. srpna 2017 15:02
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 je to led 12v bez uvedenia watov dvojvlaknova susal som svietilo to paradne no len zopar km a chcel by som nejaku led tam mat svietia lepsie ako abycajne tak poradte dakujem
Datum: 21. srpna 2017 18:10
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Vyřešit se to dá tak, že si postavíš usměrňovač s regulátorem a budeš nabíjet baterii, ze které budeš napájet světla. Ale o tom už byly na fórech napsané tuny příspěvků včetně výhod a nevýhod toho kterého řešení...
Datum: 21. srpna 2017 17:09
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A proč tam dáváš LEDku? Určitě bude vyžadovat stejnosměrné napájení o určitém rozsahu, což na fichtlu se standardním zapalováním není. Navíc tou LEDkou blikáš s frekvencí cca 20-120Hz podle otáček, protože na rozdíl od žárovky nemá vlákno, které by se rožnulo a pak svítilo s určitou "setrvačností" nebo jak to říct.
Datum: 21. srpna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Obvod musí být plně zatížený,pio nemá regulaci. 20W stator dává 15W/6V na předek a stator 30W dáva komplet 30W/6V. Navíc 12V spotřebiče se chovají trochu jinak. Musíš buď přidat zátěž v podobě žárovky a nebo nějakej odpor. Jakej odpor nevim. Ani jsi nenapsal wattáž žárovky. Pak by ti to třeba někdo dopočítal.
Datum: 21. srpna 2017 14:55
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar chcem sa opytat na polohu statora-ci ma byt 30w zapalovanie stator natoceny umiestneni tak isto ako na 20w zapalovani???ci nema byt nejak pootoceny inak???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Zadní světlo musíš vytahnout z vláken přední žárovky. To je celé. Přidáš jeden kabel a dvě svorky/čokolády/rozbočky ...
Datum: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 ok to vsetko viem len ci ten stator na 30w ma byt tak isto otoceny ako na 20w momentalne tam mam rotor 05 no mam aj 20 a chcem ho tam dat bo to slabo svieti teda predne samozrejme budem muset aj kabelaz prerobit
Datum: 21. srpna 2017 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Pootočený stejně jako původní. Pozor na záměnu statorů a rotorů. Zapalovací cívka pro 20W (ozn 05) rotor vpravo dole,pro 30W rotor (ozn 20) vlevo nahoře. Tzn pro 30W stator použij magneto s označenim 20, pro 20W stator magneto s označenim 05. Vzájemné kombinace jsou často problematické.
Datum: 21. srpna 2017 15:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel19177
 Ahoj Drakouši. Píše opět ten zoufalec s ČZ 175/470.je to pár dnů co jsem měl jet na STK. Ladil jsem karburátor. Trochu to projížděl po vesnici když vtom se rozsvítila kontrolka dobíjení. Mám dynamo 45w relé magneto 75w to relé prošlo úpravou na dynamo 45w. Všechno fungovalo perfektně po naskočení motoru kontrolka zhasla až do teď. Mám nové uhlíky. Drážky komutátoru čisté uhlíky jezdí. Skoušel jsem recept pana Chonga. Odpojil jsem relé, spojil 2 dráty z dynama do sebe knim připojil žárovku z baterky pak vzal - abych měl + na kostře a spojil ty dva dráty z dynama na 10 sekund. Žárovka jasně svítila po odpojení žárovka zhasla. Nejde mi do hlavy kde je chyba. Skoušel jsem do dynama pustit 6w a vše bylo průchozí.Žadný zápach spáleného. Prosím o nějaké názory. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: pavel
IP: uživatel19177
 Spínačku mam novou ty dráty určitě prověřím.Včera jsem dal rotor švagrovi na proměření ale doufám,že to bude vpořádku.Uvidím zítra.
Datum: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Z věco logiky je to dole všechno dobře. Takže buď lehlo rele a nebo třeba někde odpad kabel a nebo se šlusnul. Propípal bych si konce kabelú a zároveň všechny proti kostře (samozřejmně odpojené). Jak ti nepípnou proti sobě a nebo naopak některej pípne proti kostře tak je to jasný... pak jedině rele a nebo bošák
Datum: 21. srpna 2017 15:06
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 zdar potrebujem poradit jawa 21 po zabehu ihla 2 zarez,pionier mi ide na brisk n 14yc -n 15yc iba chvilu skusal som n 15c n 14c a nic teda naprt predstih ok aj odtrh teda nastaveny ako ma byt no tie sviecky musia byt na 0.7 ak dam menej ide naprt.hladina je nastavena vysiie nez ma byt klukovka nova s loziskom v hor.oku poradtte preco mi to ide dobre iba na ypsilonky teda aj to moc dlho nie tak 10km.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 hladinu som znizil a ten predstih vyskusam prenastavit bo mam 1.6 dik za radu
Datum: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel19211
 Ypsilonka dobře zapálí i horší směs při nižší kompresi. Zřejmně to máš ulitý. Dej níž hladinu,VT 38, HT68,pro záběh jehlu výš,předstih 1,8-1,9mm odtrh kladívka 0,4mm,odtrh svíčky 0,4-0,5mm (aby měla plnou jiskru). Svíčku N15C. A bude to fungovat perfektně.
Datum: 12. srpna 2017 17:53
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Čus,
3 dotazy
1) když dám novou svíčku Brisku N14C nebo N15C do fichtla typ 21, tak po ujetí jen několika km je svíčka černá. Už jsem přes noc vypustil převodovej olej a změřil si kolik ho tam je. Nežere olej.
2) Fichtl nechce jít na 100% do otáček na neutrál, řekl bych tak na 90+ % výkonu jede. Při 100% otáčkách jsem slyšel u jiných stroju chrastit převodovku ? Nemá to omezovač .. Je to chrastění správné znamení, že motor má maximum otáček a tak trpí převodovka ?
3)A když je motor dost horký nechce se mu do otáček ( hlavně z nižších otáček ) jde, ale nechce se mu, je šlyšet jak je najednou línej.
Mám podezření na indučku, nikdy jsem ji nepotřeboval vyměnit.
Nový kondík, předstih 1,7, nová fajfka + kabel, elektroinstalace vše čisté, žádná oxidace, dobrá kostra, nové kladívko i kontakt, odtrh 0,05mm, píst válec ok, nové kroužky, výfuk čisý.
Indučku jsem nikdy neřešil, nevím jak moc může ovlivnit elektriku, díky za rady !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel19201
 Ano,hladina ovlivňuje VT i HT. Směješ se tak jedině sobě. Tomu co se píše na jawa50 nesmíš věřit doslovně. Takže tvé problémy jsou dva. Zaprvé vyhod přímej filtr a namontuj filtrbox,ten odšpuntuj dole. Hladina dolu (tak aby to dobře jelo a chytalo,na límec plováku zapomeň). Bude to ok. Přímák odhaduju že jsi dal proto,že ti to s filtrboxem nechtělo moc jet a hltilo se to. Starý plováky jsou většinou obouchaný a nový jsou zas moc těžký,takže nějaký seřizování hladiny na límec plováku je pojem naprosto mimo. Chce to seřídit pokus/omyl - lepší/horší. Strašně moc lidí se s tim trápí. Většina to má seřízený "správně dle návodu". Jsi jeden ze sta....
Datum: 06. srpna 2017 16:10
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html . Hladina byla lehce nad límcem plováku, při stlačení plováku..\\r\\n
Datum: 06. srpna 2017 9:17
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
Datum: 06. srpna 2017 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel19201
 Extra bohatý. Dej níž hladinu. Trysku máš 68?
Datum: 06. srpna 2017 6:20
 blbě nastavenej karbec, at už hladina,ošoupaná jehla nebo hodně přicpané airbox, prostě to máš bohatý
Datum: 06. srpna 2017 0:14
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Chytne na první nakopnutí, drží volnoběh i 3min +, když je teplej, tak na 2-3 nakopnutí chytne, moc se mu nechce, ale chytne.
Datum: 05. srpna 2017 22:38
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Ještě jsem chtěl napsat, že jehlu mám na 2. zářezu od hora a odtrh není jak píšu 0,05mm, ale 0,4mm
Datum: 05. srpna 2017 22:35
Jméno: Vape
IP: uživatel19195
 Ahoj všem koupil jsem cívku vape na pionýra a nehází jiskru vše zapojeno podle schématu na originál cívku to jiskru hází nemá s tím někdo zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 16:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Jestli to máš cívku na vape zapalování tak to ti s origo zapalováním nebude fungovat.
Datum: 01. srpna 2017 16:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar fichtlaři. Jedno užitečné sdělení.Kdyby někdo scháněl světlo na mustanga tak tam pasuje parabola se sklem z traktoru Zetor 5211 je to horní světlo na kabině.Stačí malinká uprava-odstřihnout dva plíšky a je tam.
Má to i stejnou díru pro žárovku a pasuje i objímka. Tak kdyby jste nesehnali origo tak je to perfektní náhrada a vyjde to kolem 400 KČ. Stačí zadat na netu číslo 59115842.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2017 17:16
Jméno: Adam
IP: uživatel19189
 Čau, chci se zeptat jestli se vyplatí tady na fichtlkrámku koupit VAPE zapalování . Jak to svítí , a jestli praskají žárovky po delší době ježdění . A jestli je jednoduché zapojení ( elektriku neumím) . Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2017 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel19190
 Je to skvělá věc mužu doporučit. Zapojení je jednoduchý. Chcípací kabel napojíš na původní chcípací kabel co šel z indučky do masky. Světla (dva žlutý vodiče-spojit) napojíš na kabel co šel na světelnou cívku (zelenej). Pokud se jedná o pio co mělo 20W zapalování tak je potřeba zapojit zadní světlo jako to měl mustang.Doporučuji dokoupit stabilizátor 6V na babetu,bez něj praskaj žárovky.
Datum: 24. července 2017 13:43
 zdar borci mám pionýra a chtěl bych vědět co za bazmek obědnat aby mě světla svítila stále hodně i když zrovna nedržím plnej plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2017 7:33
Jméno: Marquee
IP: uživatel19183
 To fakt nebude
Datum: 20. července 2017 7:33
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 opravdu wape ? já myslel že bude stačit nějakej usměrnovač\r\n
Datum: 20. července 2017 6:23
 VAPE
Datum: 19. července 2017 8:37
 Čau Draci. Prosím o radu. Mám ČZ 175/470 a nejde klakson. Měl jsem ho celej rozebranej kontakty jsem očistil šťáva do toho jde tak nevím co se mohlo po....Kdyby někdo poslat fotečku jak to vypadá uvnitř . Třeba by to pomohlo nebo nějaký info. Všem ochotným dík.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2017 8:06
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 neni za co
Datum: 16. července 2017 8:06
 Klakson troubí!!! Můžu na STK po 20 letech. Ještě jednou díky.
Datum: 15. července 2017 12:12
 Díky za rozsáhlou informaci . Myslím , že by to mohlo fungovat. Vezmu ještě jednou kontakty a doladim vůle. Ještě jednou děkuji. Čau.
Datum: 15. července 2017 10:14
Jméno: lk
IP: uživatel5732
Datum: 15. července 2017 7:00
Jméno: KM
IP: uživatel16502
 Jak nastavujete vape ? Zdá se mi že mam velký předstich a nemůžu ho už ubrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2017 8:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zduř. Pokud jde o pionýra.Tam není moc co nastavovat, dáš píst do horní uvrati a zapalování nastavíš ryska na rysku. Takhle to je asi 2,1 mm předstih,pokud chceš menší tak statorem pootočíš 1 mm do prava a máš předstih 1,6 mm. Takže rysky se nebudou krýt ale budou těsně vedle sebe. Podotýkám píst je pořád v horní uvrati.
Datum: 08. července 2017 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel5387
 O jaké moto se jedná ? Předstih se mění otáčením statoru - u pio.
Datum: 05. července 2017 10:27
Jméno: Jezevec
IP: uživatel18878
Posl.aktualizace: 30. května 2017 16:48
Jméno: Chong
IP: uživatel18729
 A že si při tom měření nevšímáš raději komutátoru vůči kostře
Datum: 30. května 2017 16:48
Jméno: martin
IP: uživatel19135
 Ahoj, měříš kostru proti kostře, krokodýlky nech tam kde je a drátek přilož na měděné lamely (komutátor)
Datum: 26. května 2017 18:26
Jméno: David
IP: uživatel19127
 čau, nedávnou jsem si tahal novou elektriku na svém mustangu a když už jsem byl v tom tak jsem si řekl že si koupím spínací skřínku na klíček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , všechno jsem zapojil podle schémat přiložených pod odkazem, startuje, vypíná jenže světla svítí v 1. i 2. poloze. Nevíte někdo čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2017 16:29
Jméno: David
IP: uživatel19127
 zkusím a dám vědět, díky
Datum: 14. května 2017 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel19128
 Musí to bejt takle, bez toho proklemování jako na obrázku.. Toho že je to pro vape si nevšímej,vše je stejné. Na jedničce bude troubit,na dvojce svítit. Ty zbylá schemata pro pio je blud. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=7329
Datum: 14. května 2017 15:19
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdar mozu ist na 20w rotor-stator svet.cievky ktore su urcene na 30w zapalovanie budu fungovat ci ne dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2017 13:59
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 myslim ze su neni rovnake 20w/respektive 30w maju na opacnej strane pripojenie na kabel mam aj stare doma no nefunguju tak som chcel kupit nove no na 20w rotor tak ci mi budu aj tie na 30w rotor fungovat poradte
Datum: 14. května 2017 13:59
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ty cívky jsou stejné jen na 30W zapalování jsou ty dvě světelné propojený.
Datum: 14. května 2017 9:14
Jméno: Jara
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 09. května 2017 20:59
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdravim chcem sa informovat idem kupit cez net 2ks svetelne cievky /mam 20w zapalko/ no nemaju tam info ci su na 20w zapalko ci na 30w zapalko je tam nejaky rozdiel?ak by aj boli na 30w a ja ich nespojim moze to tak byt budu fungovat???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2017 17:05
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 momentalne to mam tak ze jedna cievka 55 ide do sinacky a ta je na bzucak a red svetlo a druha 58 spinacka zadne svetlo a ak sa redavaju iba tie ktore musim spojit cize mi ojdu od zapalovanie nie 3 kable ale 2 kable t z ze musim prerobit novo natiahnutu elektriku ze ano.....
Datum: 08. května 2017 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel19115
 Já nechápu jak to myslíš. To co se teď prodává jsou dvě světelné cívky,které se MUSÍ spojit za sebou do serie jako u mustanga. Jiný cívky se neprodávaj. Jestli máš stator označenej 05 a nebo 20 je snad šumák,jen musíš zachovat správnou polohu zapalovací cívky a pak zachovat zapojení světelných cívek jedna za druhou. I když je pravda,že při použití 05 (20W) statoru by nemusely být světelné cívky ve fázi. Nemužu si teď vybavit jestli jsou od sebe stejně daleko u starýho zapojení i u novýho zapojení. Snad jo.
Datum: 05. května 2017 13:44
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 takze v nich neni rozdiel ???to chapem ze v 30w sa spajaju a v 20w su kazda zvlast len chcem vediet ci do 20w idu ine ako do 30w dakujem
Datum: 04. května 2017 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel19110
 Jsou to dvě cívky,které se zapojí jedna za druhou a seriově se spojí. Vývod první dospod vinutí druhé.
Datum: 03. května 2017 21:09
 zdravím draci,prosím o radu.NAMONTOVAL JSEM ZAPALOVÁNÍ Vape. Startuje prostě v pořádku,ale.... Na starém zapalování jsem měl zelený kábel který vedl od něj do spínací skříňky,teď ho mám plonkovní,protože nevím kam ho dát.Spínaci skříńka rosvíci světlo v poloze kde před tím nesvítilo,nejde přepnout dálkové,a ani klakson nejde,prostě ten zelený kábl někde chybí,zkoušel jsem ho přidávat k jiným ale bez reakce,prosím radu,moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2017 10:03
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar chlapi. Stando já to mám dozadu natažený ze svorky 56. V zadním světle jsem zrušil sufitku, dal jsem tam patičku jaká je třeba u škodovek na obrysovky,žárovku celosklo takovou tu baňku a je po praskání už je tam rok.
Datum: 30. dubna 2017 10:03
 moc děkuji Stando,tak takhle už to chápu,aasi už vím,moc ti děkuji
Datum: 30. dubna 2017 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel19107
 Nebuď jalovej a podivej se už konečně na to schéma na sesa moto a čti co ti píšu. Kostřící vodič z vape na sv.1 v přepínači-původně černej kabel co šel na indučku (doleva chcípání), žlutý kabely spojit a na svorku 55 (původní kabel byl zelenej) do přepínače,tamodtud vede i klakson. Při otočenim přepínače doprava na světla se spojí 55 a 56 a proud jde do světel na jednotlivý vlákna podle přepnutí. Zadní žárovka se zapojí na vlákna přední žárovky jako je to u mustanga,aby nepraskala. Pokud ti přesto přebívá nějakej kabel(červenej) tak ho ustřihni,je navíc. Pokud nechceš tahat na zadní světlo drát navíc (místo kostry druhý vlákno přední žárovky) tak to nezapojuj jako u mustanga,vytahni zadní světlo rovnou ze svorky 56 ale budou ti praskat žárovky (při přepnutí potkávačky/dálkový praskne zadní žárovka - v otáčkách,pak i přední). Podrobnějš už to napsat neumim. Podivej se konečně do toho schematu a do svejch kabelů .... tvl u fichtla jsou dva dráty ze zapalování a přesto je problém je správně zapojit .... simsona na vás
Datum: 29. dubna 2017 23:08
 jsem z toho jalovej,v návodu píšou zapojit světla každé zvlášť,ok. Ale z čeho mám přivézt eleproud z původního zapalování,ke byl zelenej kabel do spínačky,kam zapojit ten zelenej
Datum: 29. dubna 2017 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel19106
 Najdi si to schéma a zkontroluj co ti kam vede a zda se vše správně přepína. Spínačku mam ok,zapojení vape na původní eletriku mi trvalo asi 2 minuty a z toho jsem dalších 5 minut hledal malinkej šroubovák do malý čokolády a vše fungovalo hned.
Datum: 29. dubna 2017 20:28
 Chcípak funguje jako jedinej
Datum: 29. dubna 2017 20:17
 Moc děkuji,zítra zkusím
Datum: 29. dubna 2017 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel19106
 Budeš mít špatně zapojenou spínačku. Najdi na sesa moto schéma oprav to. Zelenej kabel byl origo ze světelný cívky (teď žluté kabely) na svorku 55 v přepínači. Chcípací kabel od vape na svorku 1 v přepínači (černej kabel co šel ze spínačky na indučku). Zadek napojenej na předek jako u mustanga. Žárovky 15w a 5W/6V
Datum: 29. dubna 2017 18:34
Jméno: sovisko
IP: uživatel19087
 Ahoj vespolek.
Namontoval jsem si zapalování Vape na mustanga,ale moc se mi nelíbí uchycení cívky pod nádrží. Rád bych se Vás "kolegů" zeptal, jak jte to vyřešili?
Na to původní oko,co je navařené na rámu jsem dal úhelníček a na něj nastojato cívku a k ní ještě omezovač napětí. Vypadá to nepěkně, i když to nádrž zakrývá...
Díky za inspiraci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 7:56
Jméno: tombach
IP: uživatel14
 Ahoj, neví prosím někdo proč mě nechce svítit Jawa 555. Pouze se nažhaví vlákna žárovek, při odpojení přední se zadní rozsvítí naplno. Při zapojení obou obě svítí minimálně. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2017 8:32
Jméno: hh
IP: uživatel19070
 Nevhodný (moc velký) výkon žárovek, přechodové odpory v kabelech a konektorech, slabé magnetické pole rotoru. Seřazeno podle pravděpodobnosti.
Datum: 10. dubna 2017 8:32
 Zdravím draky a prosím o radu.Pionýr 50/21, zapalování 30W, zárovka 25-25W: když zapojím obě světelné cívky podle schema, žárovka jenom slabě žhne. Když zapojím jenom jednu z cívek, světlo přední i zadní trochu svítí, asi málo a netroubí.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2017 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel19075
 Jedině že bys je měl vzhůru nohama ? Tzn prohozené. Když si to vybavím před očima tak by cívka s výstupem měla být ta níž. Jo,myslim že přesně tak. A mají být na pravé straně statoru. Nalevo nahoře zapalovací pol. Když se to tam dá jinak tak poloha magnetů a cívek muže ovlivnit jak sílu jiskry tak fázi cívek - nejsou ve fázi = dávaj míň/navzájem se ruší (laicky). Vycházím z předpokladu,že máš tu serii zapojenou správně - jednu do druhý jak jsem psal,ne nějak paralelně smotaný - a předpokládám,že cívky jsou správně (ne zapalovací) a v pořádku. Jinak nevim...
Datum: 04. dubna 2017 20:33
Jméno: medved
IP: uživatel19065
 Stando a děkuji za odpověď, nebyl jsem doma. Je to opravdu 30W, obě cívky nové. Zapojení jedné cívky je jednoduché: z konektoru do přepínače světla, druhý konec na kostru. To samé jde udělat i s druhou cívkou. Když zapojím obě cívky do serie, tak jak píšeš a jak to má být, žárovka jenom žhne. Pořád nevím, v čem může být chyba. Buď zdáv.
Datum: 03. dubna 2017 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel19066
 Zdar. U pio klakson troubí jen bez světel. K těm cívkam. Sice píšeš,že máš 30W stator,ale ten popis je takový zmatečný a dost tam nechápu jak zapojíš jen jednu cívku místo dvou? Máš tam ty dvě světelný cívky v serii propojený drátkem,kterej vystupuje z vnějšího vinutí první cívky a vstupuje dospod vinutí druhý cívky? A nebo nějaký dvě solo cívky ? Malou a velkou? To by potom bylo 20W zapalování. Velkej pól pro přední světlo (zelenej drát na svorku 55) a klakson,malá cívka pro zadní světlo,taženo přes svorku 58 ve vypínači na zadní světlo,červenej drát. Tak jak ???
Datum: 27. března 2017 18:23
|
|