www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: František Sladký      E-mail:      IP: uživatel18548    
Čus fichtlaři, chtěl bych se zeptat jaký je vhodný usměrňovač a regulátor na tohle zapojení s baterkou http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html na jawa 50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to combus : Mám ho nastavenej na 7,2 V. Musím říct, že je to paráda mít baterku...v noci svítí parádně...a nevím co je prasklá žárovka...
 
 
Datum: 30. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18858    
to Jenda: Zkus nastavit ten regler na 7,2 V. 6,8 má mít ta baterka po nabití v klidu, při dobíjení má mít těch 7,2V (2,4 V na článek je začátek plynování, ostatně jestli si dobře vzpomínám tak při tomhle napětí se měří výkon 6V žárovek).
 
 
Datum: 30. září 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar zde jsem dělal na svého fichtla baterku...http://jawa23.mablog.eu/viewpage.php?page_id=25 Snad jsem to vše dobře popsal. Jen v tom schématu je chyba. Regulátor musí být odpojen po vypnutí motoru jinak dojde k vytřískání baterie, protože regulátor v tu chvíly jak je zhasnutej motor funguje jako spotřebič...
 
 
Datum: 30. září 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Nekoupíš nic. Musíš si to vyrobit. Proto tam máš to schéma. Možná by šlo použít dobíjecí monstrum (tlumivka,dioda) na simsona,ale při jeho ceně bych do toho nešel. Sežeň si někoho kdo umí plošňáky a vyrobí ti to (třeba v práci). Bude to za zlomek ceny.
 
 
Datum: 20. září 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A proč vlastně chceš na fichtla baterku? Pokud elektrice a elektronice nehovíš, nepouštěj se do toho. Hotové dobíjení pro fichtla - pokud vím - nekoupíš. Navíc každé zařízení navíc ti odebere výkon z již tak malého výkonu magneta...
 
 
Datum: 20. září 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
A jaký by byl teda vhodný regulátor ? Který by se dal normálně koupit.
 
 
Datum: 19. září 2016 22:30
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18844    
Ne, je to pro úplně jinej regler, leda by sis nabastlil do pionýra dynamo, pak by to bylo vhodný. Nevím o tom že by někdo nabízel to co hledáš (ostatně proto to jsou ty návody na výrobu na tom webu).
 
 
Datum: 19. září 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: František Sladký      E-mail:      IP: uživatel18548    
Jo a ještě bych se chtěl zeptat zda bude stačit tenhle regulátor http://www.automotokonicek.cz/zbozi/regultor-6v-45w-pol-prk-kvaka-panelka-cz
 
 
Datum: 19. září 2016 20:02
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
No, já to skládám poprvé a chtěl bych vědět co za usměrňovač a regulátor koupit třeba přidat i stránku kde se to dá koupit a hlavně aby to bylo jednoduché.
 
 
Datum: 19. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18843    
Hodnoty a označení součástek stabilizátoru jsou ve schématu. Můstky třeba rovnou komplet B250C4000, nebo můžeš být preciznější a poskládat to z diskrétních (např. schottky SB560 nebo SB5100).
 
 
Datum: 19. září 2016 14:17
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
No mě by stačilo vědět přesný typ usměrňovače a regulatoru, abych věděl co mám koupit.
 
 
Datum: 18. září 2016 21:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18841    
Oba typy popsané na stránkách fungují +- stejně. Druhý popsaný ("lepší";-) má stabilnější parametry co se změny teploty týče. Pro použití na moto doporučuju použít trimr jen pro nastavení a po zjištění hodnot ho vyměnit za pevný odpory.
 
 
Datum: 18. září 2016 13:12
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel18548    
Jo to jo, ale potřeboval bych vědět přesný typ.
 
 
Datum: 18. září 2016 12:47
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18841    
Vždyť to máš na těch stránkách hned pod tím schématem (stabilizátor napětí).
 
 
Datum: 18. září 2016 11:49
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam dotaz.můžu dát na babetu 210 6sti voltovou cívku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nedoporučuji. Babeta má tyristorové bezkontaktní zapalování .Když ji tam dáš, tak si "užiješ,,.
 
 
Datum: 14. září 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, proč mi fichtl za tepla nejde zhasnoust? Za studena de zhasnout normálně, elektrika je zapojená dobře. Může to dělat víc oleje (záběh) tsf, nebo nějak moc snížená hlava? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Víc snížená - tvrdší kompresní poměr - tvrdá hlava
 
 
Datum: 12. září 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Co znamená tvrdá hlava?
 
 
Datum: 12. září 2016 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Zdarec. Už jsem se s tim setkal. Tvrdá hlava,chudší směs,velkej předstih a hlavně studená svíčka a teplý to už nešlo chcípnout - detonační hoření. Stačilo dát svíčku N14C a ubrat dvě desetiny na předstihu.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:20
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli máš sníženou hlavu ,budeš potřebovat svíčku s jinou tepelnou hodnotou. Jde o samozápaly z přehřátého motoru. Příčinou může být i velký předstih, vysoká hladina v plovákové komoře i chudá směs. Též tvoření karbonu v hlavě válce (větší množství oleje).
 
 
Datum: 12. září 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18295    
Ahoj kluci mám otázku ohledně zapalka z fichtla neví někdo nebo měřil někdo kolik dává startovací cívka napětí nebo kolik je potřeba voltů aby to chytlo diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava k tý zapalovací cívce je to +- 8V.
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, napětí na startovací cívce sem neměřil ale bude to taky tak nějak těch +- 6V (taky jde o to jak je cívka daleko od magnet měla by být cca 0,25mm +0,10/-0,05 podle mého zkoušení byla jiskra a seřízení nejlepší) a na to aby ti to hodilo jiskru a nastartovals tak u magnetových zapalování se napětí pohybuje od 18kV do 25kV. Záleží na tom v jakým stavu je zapalování (magneto, zapalovací cívka a indukční cívka) a pak v jakým stavu je VN kabel a typ svíčky a jestli popřípadě není svíčka znečištěná. K těm svíčkám i záleží zda je odrušená či ne páč už se neodrušený fajfky moc nepoužívají a jsou už s odporem a svíčka se dá taky sehnat s odporem nebo bez něho takže stačí když bude odrušená fajfka nebo svíčka ale obě dvě odrušené věci ti taky ubírají na kvalitě jiskry takže buť odrušená fajfka nebo svíčka. K tomu znečištění je myšleno znečištění karbonem na elektrodách ale to by muselo žrát olej. V reálu jiskra záleží i na kompresi a tlakách ve válci ale to už odbočuji od tématu. :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
čau draci, poskládal jsem si pionyra, ale mam problém s elektrikou. Zapojil jsem to přesně takhle http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05f4aeee.png/2.gif a normálně nastartuji a svítí přední světlo i dalkove jdou přepínat. Ale bohužel nesvítí zadní světlo a nejde mi doleva na spínačce chcipnout motor, v pravo mi svítí a uprostřed se přední světlo vypne. Když zmáčknu klakson, tak se jen hodně zeslabí světlo, které skoro ani nejde vidět a klakson neslyším. Nevíte prosím co by s tím mohlo být ? přemýšlím jestli by bylo možné že je spínačka KO, ale přijde mi v pohodě. Předem díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
To chodíš do 7. třídy ?? že si se ptal na takovou píčovinu ???
 
 
Datum: 11. září 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj i tak díky, zase jsem se dozvěděl něco nového :-)
 
 
Datum: 06. září 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
No vida. Než jsem ten muj román dopsal tak se to vyřešilo samo.
 
 
Datum: 06. září 2016 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Chlapci vyvedu vás z omylu. Klakson tam nehraje roli. A to že při rozsvícenejch světlech netroubí a zároveň pohasínají světla je v pořádku a je to dáno konstrukcí. Tvůj problém bude ve spínačce. Resp tam mužeš mít spínačku z novějšího provedení a tam chybí proklemovaní na zkratování zadního světla kostrou aby nesvítilo v prostřední poloze a nejspíš budeš mít odpadlou kostru z kontaktu,přes který se chcípe motor - jsou spolu proklemovaný. Popíšu to takto - poloha pro chcípnutí - propojí se kostra s kontaktem č.1 od indučky - to je bod kostry kterej v tom schématu vůbec nemáte. V poloze jízda bez světel neni spojený nic s ničim,jen svorka 58 je uzemněná přes bod vedle ní,kterej jje propojenej touu klemo na kostru,která ve schématu neni. A v poloze se světly je spojená svorka 55 a 56 a svorka 58 je neukostřená,takže zadní světlo svítí. Hodně lidí to má doku*vený a tak se prostě zadní světlo vytahne rovnou z cívky,svítí furt a vystříhá se ze spínačky a tam se na vhodnej kontakt doletuje ta upadlá kostra. V podstatě se to dá opravit úplně,ale to bys musel vidět jak to tam má bejt a nesmí ti tam ta jedna packa chybět.
 
 
Datum: 06. září 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
jinak děkuji za pomoc :-)
 
 
Datum: 06. září 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj už to chcípá i svítí zadní světlo, byla špatná spinačka, tak jsem ji rozdělal a vyčistil kontakty a už je to OK, jen to netroubí ale to už asi je špatný bzučak podle mě
 
 
Datum: 06. září 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Když dáš spínačku do polohy vypnout , propojí to 1 s uzeměním nad 58 ?
 
 
Datum: 05. září 2016 18:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
pořád stejné beze změny :-(
 
 
Datum: 05. září 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Odpoj tu žárovičku co máš na kostře mezi 55 a 1 a zkus vypnout motor.
 
 
Datum: 05. září 2016 6:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
prehodil jsem ty vodiče na bzučáku a pořád stejné
 
 
Datum: 04. září 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Při vypnutí se propojují 1 s 58 a kostrou. Tak to typuji na ten bzučák (přehozené vodiče).
 
 
Datum: 04. září 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak si prohlížím spínací skříňku a při zapnutí světel se propojuje 55 s 56 ,to znamená ,že bzučák i světla jsou napájeny z cívky 55 a zadní světlo má svoji cívku 58.
 
 
Datum: 04. září 2016 15:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U té sulfitky dej pozor , aby nezkratovala na živé patici.
 
 
Datum: 04. září 2016 14:53
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Bzučák má svoji cívku ,tak jestli nemáš přehozené vodiče přímo na bzučáku.
 
 
Datum: 04. září 2016 14:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ano a je normálně funkční. ještě mě napada jestlí cívka není špatná, ale zaráží mě že to ani nechce chcipnout :/
 
 
Datum: 04. září 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš v zadním světle sulfitku ?
 
 
Datum: 04. září 2016 14:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
Oprava, je to tam divně napsané, mám to přesně takhle podle tohohle schema. http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif a akorat kostru te žarovky ve spinačce mam propojenou ješte s kontaktem mezi 55 a 1
 
 
Datum: 04. září 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na tom schématu je chyba. Svorka 55 není zem ,ale má tam být vodič z cívky 55 na magnetu a dále na bzučák
 
 
Datum: 04. září 2016 13:35
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, v pionýra mám nataženou elektriku podle 30 W zapalování, chci tam dát ale motor, ke kterému nějak nemůžu sehnat 30W rotor. Vadilo by něčemu, kdybych tam dal normálně 20 W rotor a 30W samotný zapalování? Zapalovací cívku bych samozřejmě přešrouboval na místo, jako to má 20W odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak když jí dám do místa, jako to má 20W zápalko tak snad jo. Nebo ty držáky cívek s nápiskem 20W a 30W jsou rozdílné? I kdyby to trošičku bylo,l tak to přece nemůže vadit, protože se to stejnak sune opotřebovanou vačkou a aktuálně nastaveným předstihem
 
 
Datum: 01. září 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Slabou jiskru budeš mít i když použiješ stator 20-6120 a rotor 056170. Nebude tam synchronizace mezi elektrickým a magnetickým odtrhem.
 
 
Datum: 01. září 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jak poznám že už chce nabudit? Slabá jiskra?
 
 
Datum: 31. srpna 2016 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16349    
No pokud zůstanou světelný cívky za sebou ve stejný vzdálenosti,aby byly ve fázi,tak by to neměl bejt problém. Pokud budou světelný cívky dál a nebo blíž od sebe mohlo by to snížit jejich výsledný výkon (amplituda se naplno sčítá jen ve fázi). Ale zas takový scifi to neni,v nejhoršim to bude míň svítit. A teda bacha na 20W magneto,tim že jsou starší (výroba od r65?) tak bejvaj vyšeptaný ...aby nechtělo už "nabudit"
 
 
Datum: 30. srpna 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18821    
Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
 
 
Datum: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18819    
Zdar draci, už si nevím rady, mám krásně cihlovou svíčku, perfektní předstih. čistý vzduchový i palivový filtr. Startuje na první šup, jde vytočit do otáček a drží i volnoběh. Ale po několika minutách jízdy, začně vždy vynechávát a nakonec nejede vůbec, když zastavím tak jde normálně znova nastartovat, ale nejede. Už si fakt nevím rady, zkoušel jsem i kondenzátor, očistit kladívka, nic nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18947    
Čau první věc kterou bych zkusil je vyhodit palivový filtr
 
 
Datum: 26. prosince 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: erino123456789      IP: uživatel18822    
bud karbec alebo nasteluj spojku
 
 
Datum: 01. září 2016 15:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano, pokud jsi dal těsnění pod víčko je to hned náchylnější na uchlastávání. Nemusí to být jen z důvodu špatného nastavení, originální karbec má tendence se sám přeplavovat následkem vibrací motoru a teď to díky těsnění teče vše do sání. Další věc je ,že jsi vlastně hladinu o těsnění zvedl, je to sice kousek, ale i ten může udělá své. Nicméně podle popisu závady bych to spíš viděl na nedostatek benzínu než přebytek. Zkus hned jak to začne pocukávat vymačknout spojku, jestli ti stoupnou otáčky je tam málo, jestli to zdechne tak spíš moc. Pak jedině rychle svíčku ven a mrknout jestli je mokrá.
 
 
Datum: 29. srpna 2016 14:35
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
To s tím přicpaným víčkem u nádrže mě nenapadlo.. Svíčka je na 1000% dobrá, zkoušel jsem jich totiž více a bez výsledku, ale teď mě napadlo, jak píšete v souvislosti s hladinou v karbecu, dával jsem těsnění kolem víčka v plovákovce, je možné že se to předtím při přeplavení samo odtékalo, kdež to teď jak je to přetěsněné, tak se to právě přechlastává? Jinak výfuk je taky čistý. Indučky jsem taky měnil a kdyby byla fajfka nebo indučka špatná, tak by to přece nešlo ani nastartovat.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 21:50
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
spíš bych tipoval že to bude až moc přechlastany -sešteluj si karbec ,skuz snížit hladinu jestli to pujde
 
 
Datum: 26. srpna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
A nebo ucpanej vejfuk :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2016 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Poloupadlej káblik ? Horší VN kabel ? Fajfka ? Svíčka? Víčko od bandy není ucpané a nebo se nedusí přisedlou sedačkou (j21) ? To že to chvíli jede a pak to najednou začne škubat a chcípne je většinou tim že tam nejde benzin,třeba kvůli tomu,že do bandy nejde vzduch. Pak třeba indučka,fajfka atd ale to by spíš nechytalo vůbec až po vychladnutí ...
 
 
Datum: 26. srpna 2016 20:15
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18819    
Teče, jsem to zkoušel samozřejmě.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
A že by tam netek benzin?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Ahoj, poradí někdo proč se mi na pio vždy po 200 km porouchá svíčka ?? Jezdím Brisk 15 ... ostatní na ně najdou mnohem více. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Né, byla to špatná indukčka. :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Jakou barvu má mrtvá svíčka? Pokud je černá tak je to bohatý a nebo to žere převoďák,jestli je cihlová tak si koupil vadnej kus. To že ti hladina lícuje neznamená nic,to je orientační výchozí nastavení.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12689    
Díky, ale hladina mi lícuje s plovákem, tak jak je to to na jawa50.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Protože to budeš mít bohatý.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:58
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel18789    
Ahoj, mám problém s kladívky, stále mi mezi nimi dost jiskří, hlavně při vyšších otáčkách, po ujetí několika kilometrů to začne vynechávat až úplně přestane jet, tak že musím znova očistit kladívka... nevím jak je to možné. Mám daný nový kondenzátor, vyměnil jsem i indučku. Vše perfektně seřízeno (předstih i odtrh) :-D napadl mě, zda to není tím, že jsou kladívka už příliš opilované (kdysi jsem je čistil jen smirkovým papírem). Díky za rady už fakt nevím jak to jiskření vyřešit, napadlo mě už jen vyměnit kladívka. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak jestli je na nich obroušena ta speciální vrstva, tak je jasný , že se rychle opálej. To, že to jiskří, je normální
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: pavel2938      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdravím, zkus znova dát jiný kondenzátor.Jestli motor na malé obrátky běží v pohodě a dělá tojen ve velkých obrátkách je určitě vadný kondik.Přeji hodně úspěchu Pavel2938
 
 
Datum: 23. srpna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18811    
A nemáš už moc sjetou vačku?
 
 
Datum: 23. srpna 2016 9:15
 
 
 
 
Jméno: udo 5      IP: uživatel12351    
Přátelé neřešil někdo z vás problém s praskající zadní žárovkou na Jawa 20 ,20 ti watové zapalování díky za případnou odpověď. Na foru se nemohu k ničemu dohledat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Z jaké cívky máš napájenou zadní žárovku ? Měla by to být malá cívka a od ní vede vodič do spínací skříňky na svorku č. 58 a od ní druhý vodič k zadní žárovce.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: Jimmz147      IP: uživatel18107    
Zdar draci.\r\nPotřeboval bych novou 15W cívku pro 20W magneto, ale ať v krámku koukám, jak koukám, tak nemůžu najít. Můj dotaz tedy zní, můžu ji nahradit cívkou č.1 / č.2 pro 30W magneto, které jsou v krámku dostupné? Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si do vyhledavače světelná cívka 15w. Je tam nabídka z Nové Paky.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18793    
Tu nekoupíš. Zkusil bych zapalovací. Maximálně to muže pálit žárovky,tak dáš dozadu silnější.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18791    
Není zrušený, jen je přestěhovaný.
 
 
Datum: 15. srpna 2016 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jimmz147      IP: uživatel18107    
Sakra. Zkoušel jsem hledat na netu, ale 15W cívku nikde nemají. Nemáte někdo v okolí kamenný krám, kde by se dala sehnat? V Kolíně býval krámek, ale už je zrušený.
 
 
Datum: 15. srpna 2016 14:47
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pokud máš hlavní světlo 15 w ,tak ne. Musel bys předělat zapalování na 30 w i s rotorem.
 
 
Datum: 15. srpna 2016 14:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel14748    
Ahoj potřeboval bych poradit Mám jawu 250 se sidecarou a nestačí mi to dobíjet zapalování originální nevíte kde by mohl být problém popřípadě jak tento problém řešíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2016 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18766    
Napadlo mi,že máš slabý dynamo (pokud neni šlus v zásuvce?). Máš 45W a nebo 75W ? Obávám se,že 45W lodičku nerozsvítí,tam je znát i silnější žárovka a nestíhá to dobíjet. Pokud máš 75W a nedobijí s lodičkou tak jsou buď v lodičce silný žárovky nebo šlus/přechodovej odpor v zásuvce a nebo v kabelech. Víc mi nenapadá. Vycházím z předpokladu,že bez lodičky ti to dobijí.
 
 
Datum: 31. července 2016 11:55
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci - mám takoví menší problém s babetou 207- když je zaplé světlo hůř se startuje ale de to ,a při plném plynu to vynechává ale jakmile světlo vypnu vynechává to asi tak jen jednou na 500m cca na 2 vteřiny (mám novej k.delorto , starší válcové hnědé tyristorové zapalování ) je to tyristorem ? nebo slabým magnetem ? do budoucna chci přidělat i blinkry ale tet teda nevim jestli by to s nima vůbec jelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2016 13:49
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak sem dal novej tyristor a novou studenou svíčku a je to už bez broblému.
 
 
Datum: 13. srpna 2016 13:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4818    
U babety je tisíc možností,proč vynechává. Opravdu to není mechanická zavada? Gufera ok? Palivo dotéká ? Kabely ok?
 
 
Datum: 24. července 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
ano mám ale přinde mi to zbytečné protože dříve mě to chcípalo právě s originálním karbecem a po výměně za dellorto to byl bezproblémový stroj jenže už zase je to tu - asi si obědnám tyristor se zabudovanou cívkou a viměním komplet elektriku jinak to už nevidím =(
 
 
Datum: 24. července 2016 16:29
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš možnost zkusit orig. karburátor?
 
 
Datum: 24. července 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
nee nemám - jinak zjistil jsem že na stojánku při plném vynechává ale při jízdě když na ní sedím nee ale po určitejch odjetejch metrech -pokaždy jinak začne vynechávat až chcípne uplně
 
 
Datum: 24. července 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš vůli na plynovém lanku?
 
 
Datum: 24. července 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
simeringi mám nové a karbec též takže by měl těsnit dobře
 
 
Datum: 23. července 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
v zadu jen tu spodní e13 6w a ve předu obyč 6w
 
 
Datum: 23. července 2016 15:41
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
vodiče od světel v pořádku a obě ukostřená kontakty též v pořádku
 
 
Datum: 23. července 2016 15:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Co máš vzadu za žárovku?
 
 
Datum: 23. července 2016 15:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Budˇšpatné těsnění u karburátoru ,nebo pod zápalováním (špatné gufero).
 
 
Datum: 23. července 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
hmm dobře - když na karbecu nejdou snížit otáčky na volnoběh což oni nějak moc opravdu nejdou pak to saje vzduch odkud ? a jak toto seštělovat ?
 
 
Datum: 23. července 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak to někde zkratuje.Prohlédni vodiče od světel.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
svíček už jsem vistřidal asi 5 a jiskru hážou všechny
 
 
Datum: 23. července 2016 15:16
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
+ nové zjíštění když ji nechám na volnoběh - ok dobry ale jak zapnu světlo chcípne
 
 
Datum: 23. července 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Dej jinou svíčku.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vyšroubuješ svíčku a místo ní vložíš do válce delší tyčku. Nyní pootočíš setrvačníkem ,až píst vysune tyčku do nejvyšší polohy. Dále pootočíš setrvačníkem zpět ,až tyčka sjede o 1.2 - 1.5 mm. Na rotoru a statoru jsou rýhy, ty by měly být v jedné rovině. Když nejsou, povol dva šrouby,které přidržují stator s cívkami a pootoč jím ,aby byly rýhy v jedné rovině. Potom šrouby dotáhni. Taky bys měl seřídit volnoběh (šroubek na karbu- rátoru). Kdyby nešly stáhnout otáčky,tak to přisává vzduch.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak předstih je naštelovám dobře a muj problém s babetou stále trvá =( někdo nějaké další tipy ? co s tím .
 
 
Datum: 23. července 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak s tím jsem nikdy nehejbal ani nevím jak to seštelovat a o co u toho předstihu jde jakej to má na co vliv ? - kazdopádně jak zjistim jak to seřídit dám se do toho .
 
 
Datum: 23. července 2016 14:19
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš dobře nastavený předstih ? Má být 1.2 mm před horní úvratí.
 
 
Datum: 23. července 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak tento problém opraven - ale ten hlavní se ještě zhoršil už to zní jako křovinořež aji s viplima světlama (už tam nic nedrhne) tak já nevim co s tím tet to pozdechává téměř pořád - nějaké další rady čím by to mohlo bejt ?
 
 
Datum: 23. července 2016 12:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Budeš muset povolit cívky a podložit je těma ústřižkama z petlahve a poté utáhnout. Potom ústřižek vysuneš .Když bude vše ok, tak hlavy šroubků pokápneš barvou ,aby se nepovolily. Musíš také zkontrolovat ,jestli nemá klikový hřídel vakl (špatná ložiska). Uchopíš rotor a pokusíš se s ním pohnout nahoru,dolů.
 
 
Datum: 23. července 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
díky vám ! -tak - mrkl jsem na to a skutečně ani jsem nepotřeboval petlahev a už to bylo jasné dře to a už na první pohled je tam spoustu kovových pilinek od toho jak se to obrušovalo- otázkou ovšem je jak to spravit aby to nedrhlo ?
 
 
Datum: 22. července 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zkontroluj vzdálenost cívek od rotoru. Ustřihni kousek z petlahve a postupně vlož mezi cívku a rotor. Vzdálenost má být 0,3 mm. Nesmí ti rotor drhnout o cívku.Čím větší vzdálenost ,tím menší výkon magneta. Také zkontroluj naletování vodičů a všechny konektory. Může být špatná i svíčka.
 
 
Datum: 22. července 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18750    
Zdar všem. Měl bych dotaz, mám ČZ 175 / 487, po komplet GO + nově natažená elektroinstalace (nedělal jsem já). Najezdil jsem s ní cca 200 Km, když najednou začla vynechávat jiskra a motor vypnul. Nic z elektra nefungovalo, světla blinkry atp.. -praskla pojistka. Koupil jsem novou baterku ( stará už byla udejně hyn, dávala prý jen 4,5 V namísto 6V) a vyměnil jsem pojistku. Bohužel však od té doby jsem se již pořádně neprojel. Po necelém kilomeru jízdy začne znovu vynechávat jiskra a přetaví se pojistka. Tento proces doprovází problikávání světlometu a kontrolky dobíjení. Dnes jsem na slepo zkusil vyměnit zapalovací cívku, ale nic se nezměnilo. S elektrikou bohužel nejsem kamarád, nevím jak postupovat při hledání problému. Mohl by mi prosím někdo z vás poradit, co by to mohlo způsovobat, nebo mě alespon nasměrovat, kde a jak začít hledat problém? Děkuji za vaše odpovědi. David odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18750    
Pojistka se bohužel poprvé přetavila za jízdy bez světel. Každopádně díky za rady, mrknu na to.
 
 
Datum: 19. července 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
přesně tak, někde bude prodřenej drát. Prvně bych zkusil jet nějakej čas bez světel, co to bude dělat, když pojistka vydrží, vyloučíš zkrat ve světelnym okruhu. Jinak prostě sundat nádrž, jít po svazku elektroinstalace a hledat prodřený místo (ne nutně jen pod nádrží, koukni i na kabeláž na obě strany řidítek nebo od regulátoru k dynamu)
 
 
Datum: 19. července 2016 19:49
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Když se ti přetaví pojistka, může jít o zkrat živého vodiče na kostru. Může být skřípnutý ,nebo uvolněný plusový vodič.
 
 
Datum: 19. července 2016 10:34
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se u fichtla projevuje špatný kondenzátor? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
čz má pravdu ale ještě se projevuje tak že ti do fajfky jde proud ale svíčka jisku nehodí protože je slabí kondenzátor prave dělá to že to naakumuluje a vidá více elektřiny naraz
 
 
Datum: 09. července 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Špatný kondenzátor se projevuje občasným nepravidelným chodem motoru ,přílišným jiskřením kontaktů přerušovače a nebo naopak vůbec nejiskří.
 
 
Datum: 03. července 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Zdravim, liší se nějak zapalovací cívky u 20W a 30W zapalování u pionýra? Nebo se liší pouze umístěním? Pro 20W má být 6V indukční cívka a pro 30W 8V? Děkuji všem co poradí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci by měly bejt zapalovací cívky u obou verzí shodné, ale nikdy jsem to nezkoumal... cívky zdroje světel jsou samozřejmě jiné...
 
 
Datum: 03. července 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Indukční cívka 6V je u typu 05. U typu 20-23 je cívka 8V.
 
 
Datum: 02. července 2016 16:35
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel18728    
Ahojte potreboval by som radu kamarát mi doniesol rozobratu babetu v živote som ju nemal rozobratu ale pioniera áno tak to skladám a je problém nehadze iskru vymenil som fajku aj kábel a bez zmeny ma tu tristor už v kope z indukčnou cievkou.. Otázka je da sa ten tristor nejako premerat? Alebo celá zapaľovacia sústava odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel17414    
 
 
Datum: 06. července 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Překontroluj kabely od impulsní cívky a napájecí cívky. Může tam být špatný spoj. Svíčka je ok ?
 
 
Datum: 29. června 2016 8:39
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel18728    
Elektrika je len od zapaľovania po tu skrinku.. Hlavne ju chce spojazdniť čiže všetko ostatne je demontovane
 
 
Datum: 28. června 2016 20:54
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli má babetta elektrický chcípák,zkontroluj zda někde nezkratuje.
 
 
Datum: 28. června 2016 5:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec ve spolek. hodil jsem do fíka druhej motor se zápalkem 30W (no ještě uloženka z mototechny) Problém je ale v tom že elektrika je dělaná ještě na slabší zápalko (20w)a nechce se mě tahat celá elektroinstalace. nejde to nějak přebastlit tak aby to jelo a svítilo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci díky. zapojil jsem to na ty vlákna přední žárovky a funguje to.
 
 
Datum: 29. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Lépe je zapojení na vlákna. Takto můžeš přicházet o zadní žárovku .
 
 
Datum: 29. června 2016 5:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
No kabel co vede do zadního světla přiletuješ na 56. Kabely ze svorek 58 vystříháš. Asi i tu klemu. To teď nevim. Snad nevadí...
 
 
Datum: 28. června 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budu dívat na tohle schéma. http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif Jak zapojím tu první variantu ?
 
 
Datum: 28. června 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 13:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Buď to zapojíš na prasáka a zadní světlo (ten zelenej kabel od malý cívky) vyvedeš ze svorky předních světel (z kabelu co jde do řidítek) - občas praskne zadní žárovka. Pak je možnost to zapojit jako mustanga - zadní světlo na vlákna předního,zadek odizolovanej bez kostry. To je jediná věc co je jinak.
 
 
Datum: 27. června 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
se podivej do schémat ne? buď el. předěláš pro 30W, nebo prohodíš zapalování
 
 
Datum: 27. června 2016 11:19
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U zápalka 30w je propojena cívka 55 s cívkou 58. Zadní světlo by muselo být napojeno na vlákna předního světla (zadní světlo bez ukostření). Vodič ze spínací skříňky svorka 58 se zruší. Výměna přední žárovky za 6V-25/25W.
 
 
Datum: 27. června 2016 10:10
 
 
 
 
Jméno: 353      IP: uživatel18689    
Zdarec draci, mám trabl. a mojí jawě 250/353 mám zapalování z pionýra. Dřív jezdila ale po generálce motoru neháže ani jiskru. Nevíte co s tím je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: kraken      IP: uživatel16049    
a nemuzes tam dat co tam patri proboha ? popr vape ???
 
 
Datum: 26. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: 353      IP: uživatel18689    
Ano seřízené to je, předstih i odtrh a zapojené to je taky dobře
 
 
Datum: 25. června 2016 21:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevíme,,, teda alespoň já nemám věšteckou kouli... může to způsobovat 1000 věcí, máš to vůbec správně zapojený a seřízený??
 
 
Datum: 25. června 2016 20:13
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.10.2018 6:54:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu