www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 353      IP: uživatel18689    
Zdarec draci, mám trabl. a mojí jawě 250/353 mám zapalování z pionýra. Dřív jezdila ale po generálce motoru neháže ani jiskru. Nevíte co s tím je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: kraken      IP: uživatel16049    
a nemuzes tam dat co tam patri proboha ? popr vape ???
 
 
Datum: 26. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: 353      IP: uživatel18689    
Ano seřízené to je, předstih i odtrh a zapojené to je taky dobře
 
 
Datum: 25. června 2016 21:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevíme,,, teda alespoň já nemám věšteckou kouli... může to způsobovat 1000 věcí, máš to vůbec správně zapojený a seřízený??
 
 
Datum: 25. června 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel18479    
zdravim draci chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 a nějak při volnoběhu nedobíjí ale jak se zvednou otážky na 3000 tak dobíjí nevíte náhodou čím by to mohlo být moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ahoj, je tam třífázový alternátor a všechny vodiče jsou na plochých spojkách. Ty se vymačkají, vyhřejí, přestanou mít dobrý kontakt. Projdi všechny spoje od alternátoru až po usměrňovač, zkontroluj i ukostřovací body. Když nenajdeš, mrkni na uhlíky. Až potom bych hledal v regulátoru a jinde.
 
 
Datum: 20. června 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Zdravim, na kolika hodinách má bejt zapalovací cívka u fichtla se zapalováním 20W? Vím, že u 30 je asi na 10 hodinách, ale tady u 20W je asi na 5 hodinách, je to tak správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2016 12:32
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Díky :-)
 
 
Datum: 02. července 2016 12:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zapalovací cívka dole, světelná vlevo nahoře a cívka pro zadní světlo vpravo... tzn. zapalovací na těch cca 5ti hod
 
 
Datum: 20. června 2016 13:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel18636    
čau, když seřizuji předstih, píst mám 1,6mm před HU, tak nejde pootočit statorem, tak abych měl na kladívku 0,05mm, vždycky tam je mezera jak svina..... výměna kladívka? jeste se chci zeptat co je pertinax? -ten kousek na kladívku, co se opírá o vačku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2016 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa21      IP: uživatel18715    
Čz: jo to je taky možné, díky moc za radu:-)
 
 
Datum: 17. června 2016 22:37
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tam jde o to, že ten píst musí jít dolů pohybem hřídele proti směru otáčení. Když ho dáš dolů po směru otáčení, tak tam vznikne ta mezera (špatný postup).
 
 
Datum: 17. června 2016 13:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 ;      IP: uživatel18636    
jenda: dobře dík moc, zkusím znovu čz: vyjedu do HU, změřím šuplerou(pokud možno kolmo) zatlačím píst zpět 1,6
 
 
Datum: 17. června 2016 12:35
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A děláš to tak, že vyjedeš s pístem do horní úvrati a potom otáčíš proti směru hodinových ručiček zpět ?
 
 
Datum: 17. června 2016 11:54
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby byl sjety pertinax tak spis neuděláš žádnou mezeru ;-)me se to taky stalo musel jsem trochu v karterech ubrousit hliník na dosedací plose zapalovani aby se stim dalo otočit. A nebo pri štelování si pootočíš s klikou a nedohonis to pak. Musíš si furt kliku přidržovat šroubovákem a vždy kontrolovat jestli mas tech 1.6 stale pred horní uvrati zdali to není třeba pootočený a nemáš třeba míň mm pred HÚ. Jo a na pertinax sis sám odpověděl ;-)
 
 
Datum: 17. června 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec borci problém se světlama na pionýrů když my svítí dálkový tak mi to nesvítí v zadu když to prepnu na tlumený tak to nesvítí ve předu a vzadu jo kde je problém ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2016 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky už je to vyřešené :-) :-)
 
 
Datum: 13. června 2016 19:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš zadní světlo napojeno na vlákna předního světla ? Jestli ano,tak může být závada v připojení zadního světla. Při tomto zapojení nejdou vodiče do spínací skříňky, ale jdou na vlákna předního světla a zadní světlo není na kostře.
 
 
Datum: 13. června 2016 15:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel18709    
Zdravím, mám takový problém, jedu na mé Jawě 20 cca 15 minut úplně v pohodě, a poté se začne škubat a zhruba po 5 minutách občasného zaškubání zdechne a nejde vůbec nastartovat. Když počkám cca 20-30 minut, tak zase chytne v pohodě, a zas chvilku perfektně jede, ale poté zase nastane tento problém. Nevíte někdo co s tím je? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18710    
Než začneš cokoliv vyměňovat a štelovat tak zkontroluj,jestli nemáš ucpanej špunt od bandy,když je urvanej pant tak přisedneš sedačkou a nejde tam vzduch. Pak to muže bejt indučka a nebo kondik...
 
 
Datum: 10. června 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: adasten      E-mail:      IP: uživatel2604    
Draci,koupil jsem si zapalování VAPE na fichtla.Světla podle návodu mají 6v 20w tzv.5w v zadu 15w ve předu.Problém je v tom že to přední světlo svítí jako bludička s tou 15w žárovku.Máte s tím zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: Cezeta      E-mail:      IP: uživatel18712    
Ahoj. Nevím kde jsi wape kupoval ale nejlepší je ho donést tam kde jsi ho koupil a reklamovat ho. Nebo napsat do W ape Kroměříž. Těchto zapalování na různé tipy motocyklů jsem už montoval hodně a vžy fungovala dobře a světlo svítí vždy bezva.
 
 
Datum: 16. června 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18710    
Když zapojíš napřímo žlutý kabely na jeden kontakt žárovky tak by měla po přidání plynu shořet. Pokud se tak stane,je zapalování v pořádku a máš něco nejspíš divně zapojené a nebo velké přechodové odpory a nebo špatný kostry. Mě hořej všechny 6V/15W žárovky,měl jsem opačnej problém. To s těma žárovkama je pravda. Některý "pochybný" značky buď hořej a nebo hovno svítěj.
 
 
Datum: 10. června 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: adasten      IP: uživatel2604    
Když jsem za to zaplování dal 3500 kč tak chci aby to jelo a svítilo.Kterou žárovku mám koupit a kde?Tady ve fichtlkrámku mají stejnou co mám doma.
 
 
Datum: 09. června 2016 15:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď chyba v zapojení... a nebo jsi použil novou žárovku? nové žárovky s označením 15W mají ve skutečnosti více jak 15W... :-)
 
 
Datum: 09. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten samý problém co máš ty tak jsem měl taky... nevěděl jsem si stím rady .... dál jsem tam zpatky normální zapalko a jezdí to možná líp jak to bezkontaktní... a hlavně to i luxusně svítí :-) :-)
 
 
Datum: 08. června 2016 23:14
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
Zdar draci mám jawu 250/353 dám novou svíčku háže pěkně modrou jiskru jsu to projet a asi po 10 minutách to záčne vynechávat a svíčka už háže jen takovou červenou jiskru nevite čim by to mohlo bejt?,kondik a kladivka ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
svíčka je černá
 
 
Datum: 02. července 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jakou barvu mají elektrody svíčky ? Není chudá směs ?
 
 
Datum: 12. června 2016 5:39
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
to jsem skoušel a furt je to stejny
 
 
Datum: 11. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vyzkoušej jinou indukční cívku.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:57
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, na S22 mám šíleně slabou jiskru. Už fakt netuším čím by to mohlo být. Vyměnil jsem cívku, kondík, kladivko je taky ok. Nevíte čím by to mohlo být? VN Kabel je původní, mohlo by to být tím? Díky za odpověď. GOGO20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VN kabel možná, ale taky už může být slabé magneto :-)
 
 
Datum: 29. května 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: RadekB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci na fichtlu mi nehazi jiskra do fajfky to kope ale jiskru ehodi svicky meneny civky meneny fajfky a kabely taky nevíte čím to je? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2016 5:20
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na kladívka přerušovače a kondenzátor.
 
 
Datum: 27. května 2016 5:20
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel18686    
Zdravím, lze bez problému u babetty 210 vyhodit tiristor a indukční cívku a nahradit to tímhle tyristorem GYT http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
jasně jde to úplně v pohodě. teď to nemám moc v hlavě ale myslím že jediná změna je že ti bude přebývat jeden propojovací drát od cívky k tyristoru ale stačí kouknout do el. schéma a je to :-)
 
 
Datum: 22. května 2016 0:10
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Zdravím, mám simsona S51, tedka jsem do něj koupil baterku. Mínus je černej(kostra) ale když chci zapojit červenej plus, tak to hází jiskřičky, nevíte čím by to mohlo být ? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:15
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
dioda je ok ale někdo se v tom vrtal takže se to snažim dát tak jak to bylo ovšem jsem nenašel schéma jaký potřebuju tak se to snažim dělat podle jiného podobného :-)
 
 
Datum: 22. května 2016 0:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18682    
No vždyť to píšu dole. Pokud nemáš přehozenej nějakej kabel tak je to diodou. Najdi si na německejch stránkách svý schéma (jsou včetně barev kabelů) a zkontroluj zapojení. Pak jedině dioda v tlumivce. Tzn to co píšu dole.
 
 
Datum: 17. května 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
mám úplně stejnej problém prostě to je ve skratu když zapojim baterku a už mi z toho asi praskne hlava protože nemůžu najít problém ani pořádný schéma podle kterýho by to šlo projít ............. no snad na to někdy přijdu :-D
 
 
Datum: 17. května 2016 1:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Tak to potom jo...
 
 
Datum: 16. května 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Chlapi, díky za rady, minulý majitel se na něm vyboural a vytrhla se mu baterka i s drátama a plusový drát byl zapojen jinde než měl být :-)
 
 
Datum: 16. května 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Taky lze prostě koupit novou dobíjecí obludu za 600-700 a nebo koupit ELBU za 800-900,- a přestavět eletriku na elbu ... dioda je korunová položka do cca pade??? Nová obluda má místo šedejch drátů modrý,je jedno jak je zapojíš.. já bych šel do tý diody ;-)
 
 
Datum: 16. května 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Pokud tam máš takový to ohromný dobíjecí zařízení s dvěma cívkama tak v něm mohla odejít dioda,to by vysvětlovalo jiskření. Jde to rozebrat a diodu prostě vyměnit za cca podobnou (náročné) a nebo když se podiváš do schématu tak lze dát diodu zrovna na drát vedoucí z plusu baterky do dobijecí obludy tak,aby proud šel jen směrem od obludy do baterky nikoliv z baterky do obludy. Možná proto jezdil simson bez baterky.... pak jedině někde zkrat,ale tohle je nejčastější. Hodnoty diody si vyčti na nějakym simson fóru,to fakt nevim,ale četl jsem to tam,psaly o tom...najdeš to... v iglů
 
 
Datum: 16. května 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Vše je vypnuté(když kontakt chvíli přidržím, nic se neděje)červený kábl je neporušený, nemohlo by tam být něco přepojeno, když Simson před tím jezdil bez baterie ? Jinak díky za rady
 
 
Datum: 16. května 2016 16:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
A všechny spotřebiče jsou vypnuté?
 
 
Datum: 16. května 2016 13:14
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak ti to někde zkratuje. Živý vodič se dotýká kostry a nebo je něco chybně zapojeno.
 
 
Datum: 16. května 2016 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Baterii jsem zkusil zapojit jak píšeš, ale je to to samé, mám zapojené + chci zapojit - a jiskří to, nevím v čem je problém
 
 
Datum: 16. května 2016 11:51
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
První se zapojuje plus a potom teprve mínus. Při odpojování opačně , první mínus a nakonec plus .
 
 
Datum: 16. května 2016 4:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18675    
Když mám Jawa 20 se zapalováním 20w půjdou tam nové cívky na světla? Že jsem si všiml že ty nové motory už mají nahoře jakoby výlisek ale tyhle kartery ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 12:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
záleží na rotoru! Pokud máš rotor pro 20W verzi alt., tak cívka zapalování je umístěná na statoru ve spodní části. Pokud bys měl rotor pro 30W alt., tak je cívka umístěná vlevo nahoře... pokud si dal zapalovací cívku na jinou polohu, než vyžaduje rotor, tak se není čemu divit... rotory rozpozdáš dle čísla na nich, pokud číslo začíná 05, pak je určen pro 20w alt, pokud začíná 20, pak je určen pro 30W verzi...
 
 
Datum: 15. května 2016 12:37
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18678    
Zapalovací cívku jsem měl dole nevím proč? přitom u mustanga je nahoře tak když jsem je zpřeházel tak háže slabou jiskru a jede jak když sere a maluje
 
 
Datum: 15. května 2016 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18676    
Pujdou,ale blbě. Někdy se to musí lehce přibrousit - pertinax - ale fakt opatrně,vinutí se nesmí odřít a už vůbec ne dotýkat motoru. Je dobré dát cívky co nejblíže rotoru (0,3mm). Já je tam měl a dalo se to. Do jinýho motoru to zas nešlo... do jinýho jo ...uvidíš ...někdo třeba elektrickym písátkem vybrušuje karter.
 
 
Datum: 13. května 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel14748    
Zdravím potřeboval bych poradit s mojí jawou. Po nastartování kontrolka dobíjení bliká měla by zhasnout nevíte čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Kontrolka je napojená na baterii a dynamo. Svítí při rozdílném napětí. Motor stojí - napětí baterie/dynamo - 6V/0V a proud teče z baterie do dynama přes žárovku. Motor v otáčkách - 6V/7V a proud teče z dynama do baterie přes žárovku. Ten rozdíl jednoho voltu stačí na slabé žhnutí.
 
 
Datum: 16. května 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy a nevíte čím to, že na mojí 487 kontrolka zhasne po nastartování, ale v noci jde vidět slabě svítí? mám tam elektronickej regulátor
 
 
Datum: 12. května 2016 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18672    
Mam j250 péráka s origo 45W dynamem a bez světel to na volnoběh dobijí nějakou ampéru,ale se světly se drží ručička sotva na nule,spíš do mínusu,za jízdy ale krásně dobijí. Beru to tak,že je to normální. Takže jestli ti to se světlama na volnoběh problikává a po přidání plynu zhasne tak je to naprosto v pořádku. Jestli ti to na volnoběh bez světel problikává (jinak funguje) tak už mužou bejt krátký uhliky,napečenej komutátor či horší rele ... taky záleží jestli se ti začíná zhoršovat v průběhu let a nebo se to stalo ze dne na den...
 
 
Datum: 09. května 2016 6:15
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18608    
Běžná věc - problikávávní za volnoběhu - neřešit, v tak nízkých otáčkách dynamo prostě nedává dostatek štávy. Zvyknout si, proměřit, nebo zvednout volnoběh a je pokoj :-)\r\n
 
 
Datum: 08. května 2016 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel18671    
Děkuji
 
 
Datum: 08. května 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Může být závada na regulátoru ,uhlíku dynama, zapojení ap.
 
 
Datum: 08. května 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
 
 
Datum: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
 
 
Datum: 01. května 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji, vyzkouším :-)
 
 
Datum: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18664    
Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
 
 
Datum: 02. května 2016 9:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu? :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jaké napětí je na uhlíkách?
 
 
Datum: 27. dubna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
 
 
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji :-) polarita je správná :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2016 5:52
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18650    
A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet :-D s plynem šnek (kolejka) je to razdva :-D Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Může být i v háji né že musí :-D sorry překlep :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 21:35
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Nazdar, potřebuji radu. Pionýr likviduje svíčky (Brisk N15C, NGK). Za 14 dní 5 svíček. Výměna indukční cívky 8V, opět to udělalo, výměna kladívek, kondíku taktéž. Opravdu mám být na pionýrovi 8V nebo 6V? Kde hledat chybu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Pánové, děkuji všem za rady.....po výměně gufer je svíčka cihlové barvy, což předpokládám, že je správně....díky
 
 
Datum: 20. dubna 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18649    
Já bych tam dal 6v cívku. Já na ni jezdím.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 19:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím se standou :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
Jak vše funguje jen likviduje svíčky tak prolíná gufero pod primárem.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
jak poznat, že to žere olej? občas najdu kapky oleje u řadící páky...taktéž pár kapek jsem našel u magneta...
 
 
Datum: 17. dubna 2016 17:26
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Občas kape....
 
 
Datum: 17. dubna 2016 15:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poměr olej/benzín je dobrej... ale co bohatost? nepapká ti to olej z převodovky?
 
 
Datum: 17. dubna 2016 14:54
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Jsou černý....když se trochu obrousí, tak to zase chvíli funguje...začínám mít podezření na směs..ale jedu 1:33 na natural bez aditiv.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6173    
A ty svíčky nejsou náhodou černý?
 
 
Datum: 17. dubna 2016 10:34
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Nazdar ferdo měl jsem stejný problém u mustanga, pomohlo rozdělat zapalování vymýt složit a řádně seřídit, navíc jsem měl volný čep na kterým je kladívko a po opravě toho čepu a seřízení zapalování to přestalo a jezdí dál.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 9:50
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
 
 
Datum: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
 
 
Datum: 15. dubna 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18640    
máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
 
 
Datum: 14. dubna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18639    
Celé kladívko.
 
 
Datum: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
 
 
Datum: 13. dubna 2016 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18637    
Při výměn&#232; kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
 
 
Datum: 12. dubna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
 
 
Datum: 12. dubna 2016 15:11
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.12.2018 11:51:59 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu