www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kemos      IP: uživatel18615    
Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
 
 
 
 
Jméno: salgen      IP: uživatel18595    
Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18599    
No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2016 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
 
 
Datum: 17. března 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18596    
No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
 
 
Datum: 17. března 2016 13:40
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
 
 
Datum: 17. března 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
 
 
Datum: 17. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
 
 
Datum: 16. března 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18593    
Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
 
 
Datum: 16. března 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel15124    
Mám babetu 210 a svíčka mi neháže jiskru. Můžu šlapat jak chci ale prostě neháže jiskru. Koupil jsem novou indukční cívku a novou svíčku a prostě pořád nic. Překontroloval jsem i elektriku jestli je všechno v pohodě. Možná je tam jen nějaká malá chyba ale moc tomu nerozumím. Nevíte někdo co s tím? Budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Prohlédni zkratovač (chcípák) a vodič až k napájecí cívce na statoru alternátoru. Může to někde zkratovat.
 
 
Datum: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Obecně je známo,že největšim kurvítkem v eletrice u babety je tyristor,šel bych po něm.
 
 
Datum: 29. února 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute borci , ako sa prosim vas prejavuje chybna indukcna cievka na pionieri ? :-) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
:-D vazne mi to tam malicko iskri , kludne to mozme nakamerovat a dat sem video :-) a este by som sa uz chcel rovno spytat co sposobuje ze mi pionier ide len na roztlacenie ... na paku neche chytit ... karbec je presne nastaveny ako ma byt , a este ked sa na nom par krat preveziem po ulici a zohreje sa tak ide stale slabsie a slabsie , proste cim je motor viac horuci tym horsie ide :/
 
 
Datum: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Asi seš moc nabitej :-D tomu nerozumim ... aby někde něco jiskřilo tak se musí jakoby uzavírat okruh ... musí být rozdíl potenciálů ... jako pŕi blesku ... mraky nabitý a země tvoří nulu (kostru,mínus,či jak to nazvat...) ... nevim co by se ti tam muselo dít abys jiskřil šroubovákem v ruce o karbec :-D
 
 
Datum: 26. února 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Diki :-) teraz som tam prehodil dalsiu inducku a konecne to chytilo ale isiel som este nastavit volnobeh a ked som prilozil srobovak k volnobeznej tryske tak sa mi medzi srobikom a srobovakom slabsie iskrilo ... moze to byt aj induckou ci je niekde skrat ? :-)
 
 
Datum: 26. února 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Svíčka nehází jiskru. Svíčka hází slabou jiskru ale nejede. Svíčka hází jiskru,motor běží,ale vynechává. Z toho vydíš,že nelze jednoznačně říct : je špatná indučka ... ale alespoň mě se z 2/3 případů stalo,že jak přestala dávat indučka tak začlo nesmyslně jiskřit kladívko i při nakopávání,ale nevim proč. Jindy to nepoznáš vůbec.
 
 
Datum: 26. února 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18564    
Zdar všem. Řešim zapeklitou věc. Potřebuju změřit napětí na baterce,zda dobijí. Jenže se mi nedaří,ať měřim AC či DC tak mi na displeji multimetru lítaj hausnumera od -18 po 14V v takový rychlosti,že to nejde ani přečíst. A ty a samý bludy mi tam litáj ať dam hroty na baterku,před i za nabíjecí zařízení i přímo na kontakt dobíjecí cívky. Konkrétně je to Simson 6V bez tyristoru i bez ELBY,dával jsem dohromady komplet eletriku. Dotaz zní,zda netušíte,zda používam blbej multimetr a nebo jestli to třeba nedělá neodrušená fajfka (svíčka?) Cívka se mi zdá zdravá,zadní světlo svítí a nepraská,brzdovka z druhýho vinutí cívky funguje. Samozřejmně mi napadlo použít nějakej analogovej ručičkovej voltmetr,kterej na okolní šumy nereaguje,ale nemam ho a ani nikdo známej. Simsoňácký fóra jsem pročítal,každej to měří na baterce a nebo na cívce a nebo za usměrňovačem a nikdo se nezmiňuje že by měl takovýhle problémy ... měřák mam opravdu levnej,ale plně funkční. Napadá mi ta fajfka. Je tam nejobyčejnější krátká s hrotem a svíčka N14C. Píšu jsem jen proto,jestli by někdo neporadil kde dělam chybu ? To že je to simson zde nehraje ani roli ... Dík všem. Elektrikář zrovna nejsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18571    
Tak to vyřešila oplechovaná fajfka. Vše jde proměřit. Krásně to dobijí. S mojí jetou baterkou drží na volnoběh krásně 5,82V a při přidání plynu jde krásně 5,94 - 5,96 a nahoru... jinak moje zvláštní baterka drží kapacitu na 5,8V ... asi už ji pérák počechral desky :-D
 
 
Datum: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tohle rušení se děje u nekvalitních digitálních měřáků. Paradoxně jsem koupil jeden měřák z Číny za asi 300kč a ten rušením netrpěl. Po chvíli odešly kabely, dal jsem z 2. měřáku a začaly se tam objevovat nesmysly. Na tyhle věci kolem motorek, který jsou dost zarušený (a ani odrušená fajfka/svíčka nepomáhá), je zlatý analog. měřák.
 
 
Datum: 23. února 2016 11:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Holt to chtělo klidnou hlavu a víc se zamyslet. Jak mam vymytej mozek ze simsona v iglů a všech schémat,problémů a upadlejch koster tak už jsem myslel,že maj oba usměrňovače (starej a novej) proraženou diodu ... tak sem je rozhodil ... starej sem poopravil,z novýho mi vypadali matičky,oba pípali jen v jednom směru,což je dobře. Vytrh jsem po dvacátý magneto (mam atypickej "sundavák";-) a už jsem zas přeletoval kostru na cívce,vytrhal jsem zas všechny kabely a vše řádně překontroloval a znova zapojil a přitom se stačilo zastavit,sednout si,dát cigáro a vyměnit fajfku za dlouhou :-D Dík za potvrzení. Byl jsem z toho na prášky. Už jen přebouchnu gufero pod zapalovánim,vyměnim prasklý žárovky,zkontroluju dobijení a odjíždí :-) a kluci nevíte někdo baj oko jakej předstih má mít kladívkáč simson? Jako výchozí bod beru ustavení jaký tam bylo vymáčklý držákama na statoru,na kladívku musim mít aspoň 0,5mm jinak nechytá a když chytí má divnej měkkej chod ... teď už má teda chod jen jeden ... chytí a drží tak 3000 ot :-D :-D šílený ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tipuju to na tu fajfku,,, odrušit a mělo by to chodit...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Multik chodí. Když chcípnu motor tak normálně naměřim 5,85V (baterka neni TOP). Rozsah jsem používal 20V i 200V. Zkoušel jsem jak měřit DC na baterce,tak AC na cívce,před usměrňovačem a AC i DC jak na baterce tak za plechovym dobijecim monstrem. To je nějakej divnej šum,protože multik blbne byť připojim jen červenej hrot na plus baterky a nebo na cívku,druhej hrot volnej v ruce a už tam ty nesmysly lítaj ... a je jedno jestli AC nebo DC ... jinak kvůli přisávání vzduchu mam volnoběh tak 3000 ot/min ale to je fuk,to budu taky řešit... to s brzdovym světlem je dobrej nápad,ale není to nutné,funguje to skvěle i teď. Ono šlape úplně všechno. Majiteli to navrhnu,je to jen přepojení jednoho kabelu. Ještě jsem nezkoušel zapojit do okruhu multik jako ampérmetr,to by mělo prej dávat max 2,5A v max otáčkách za tlumivkou a pod 1A na volnoběh by to nemělo padat... ještě nějakej nápad? Že by byl vadnej multik se mi nezdá,měříme a propípáváme tim všechno,auta,motorky ... vesměs teda altiky,baterky,žhavení atd ... vše ok ... a nemuže vadná cívka vytvářet takovýhle frekvenční nesmysly? Vim že u pio kvůli krátký fajfce nejde třeba otáčkoměr na VN kabel ... taky pak píše bludy...
 
 
Datum: 22. února 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipl bych to na KO multimetr, na jeho ověření bych udělal experiment, že bych změřil baterii (třeba trochu vybitou) vyndanou z motorky, pak ji nasadil, nahodil, nechal to chvíli brblat a zastavit, vyndat baterii a změřit .. pokud na ní bude vyšší napětí, motorka by měla nějak dobíjet. Jinak jsem elektriku dělal na 6V Simsonu, měl už ale tyristor, ale bez elby (přerušovač bimetal + takovej ten hnědej regler), a co si pamatuju, tak napětí i při běhu nebyl problém změřit a hýbalo se to v okolí 7,2V .. fajka nevím jaká byla ale nerušilo mi to .. samotná dobíjecí cívka by měla jít proměřit na AC, akorát bych dal pro sichr větší rozsah. Jinak z dobíjecí jde myslím že zadní brzdové světlo, co si pamatuji, být tebou to předělám na baterii na spínačku, protože je pak světlo citelněji vidět při nízkých ot. a funguje opravdu jako brzdové světlo .. a cívka je pak jen čistě dobíjecí .. zkus, uvidíš :-)
 
 
Datum: 22. února 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdrar chlapi, koupil jsem zapalování vape. Podle nákresu se žárovky zapojí ve stylu 05 ky. Já to chci ale zapojit tak, jako to má 21. A otázka zní - mohu ty dva žluté dráty spojit do jednoho a tím napájet obě žárovky najednou? Děkuji . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Žlutý dráty spoj,v tom není problém. Jen bacha na jednu věc. Pokud nezapojíš zadní žárovku jako u mustanga (z jednotlivých svorek přední) tak ti bude praskat zadní světlo a následně i přední .A nebo za jízdy nepřepínat :-D
 
 
Datum: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16403    
můžeš je spojit bez obav
 
 
Datum: 21. února 2016 19:08
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Zdar lidi hele není toto kravina? Zapalovací cívka není usměrněná a jeden konec je na kostru zatím co usměrněné proudy svetelných cívek tedy jejich minusy jsou taky napojený na kostru nebude se to tak trochu tlouct?Když jde ze zapalovací střídavej? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Teď jsem koukal na to schéma a tam je vidět že ty světelné cívky jsou oběma konci připojený k usměrňovačům takže ukostřený nejsou takže žádný problém
 
 
Datum: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Cokoliv naměříš, je vztaženo ke kostře. Proto můžeš říct, že na baterii je stejnosměrné napětí, protože vůči kostře nemění polaritu. Polarita napětí se na cívce oproti kostře mění, tudíž je tam střídavé napětí. Je to jen o tom, co se k čemu vztahuje. Snažil jsem se ti vysvětlit, že se nebude nic tlouct ani zkratovat, pokud budou oba obvody spojeny ke kostře jako ve schématu.
 
 
Datum: 19. února 2016 1:43
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Od kdy je na neusmernene cívce pouze minus?
 
 
Datum: 18. února 2016 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Kostra je jen jedna a napětí na baterii i na na zapalovací cívce měříš právě vůči ní. Barák taky měříš od země, střecha je +, sklep -. A jak rychle se to střídá, je fuk.
 
 
Datum: 18. února 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Nejsem elektronik,ovšem nevim,proč by se měl prát mínus s mínusem (laicky řečeno) ... to by to asi němcum přes 30 let nefungovalo ;-)
 
 
Datum: 18. února 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Tak asi střídávej proud ma podle frekvence +nebo- takže by se pri jedne periodě zkratovalo ne?
 
 
Datum: 18. února 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Jestli se to bude a nebude tlouct nevim.Ani nevim co by se tam tlouklo. Víceméně starší 6V simsony bez ELBY to maj stejně,ba ještě hůř. Není to zrovna ideální řešení ale "nějak" to funguje ...
 
 
Datum: 18. února 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
ano není na baterii to jo ale jde o to zda se nebudou tloct kosty když dám usměrněný mínus na rám a neusměrněnej vývod jedný civky s rám tak se to musí potkat a zkratovat v půl vlnách
 
 
Datum: 18. února 2016 6:04
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cívka ení zapojená na baterii, tzn: je kasicky přes kladívko a bateriový obvod ji nijak neovlivní. Takže se to tlouct nebude
 
 
Datum: 18. února 2016 2:31
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, prosím o radu kolik se má nastavit předstih u jawa mosquitto 585. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Přesnou hodnotu neznám. Jako výchozí hodnotu bych bez starostí zvolil 1,5mm před HU. Když se ti bude zdát že je motor moc tvrdej tak ubereš na 1,2-1,3 a kdyby to naopak bylo líný a chcíplý tak opět 0,2-0,3mm přidáš ... nou stress
 
 
Datum: 18. února 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: Poliš      IP: uživatel18392    
Zdar lidi chci se zeptat mám na fichtlu usměrňovač a baterku a chci se zeptat zdali je možné že když jsem měl baterku připojenou na usměrňovač a propojil kabely před usměrňovače odpojené od zapalování zda dojde k zpětnému průchodu proudu z baterky a mohl by se můstek prorazit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 16:13
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
no když baterku na usměrńovač připojiš opačně + bat. na - usměrńovače tak to poteče do těch zkratovanejch drátů34
 
 
Datum: 19. února 2016 16:13
 
 
 
 
Jméno: zapalovani      IP: uživatel17657    
Zdar draci poradil by my někdo kde sehnat transformátor nebo čím ho nahradit vše je v odkazu děkuji za odpoved...........odkaz: Jencomoto.wbs.cz/Tyristorove-zapaovanie.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 9:22
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel18548    
Zdar fichtlaři. Chtěl bych se zeptat jestli by mi pomohl tento stabilizátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html na fichtlu aby světla zas tolik nekolísaly. Díky za rady ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel18548    
Dobře díky :-)
 
 
Datum: 14. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Zdar. Tohle ti pomuže při praskání žárovek (typický problém u vape). Kolísání světla nevyřešíš. Je to prostě fichtl.
 
 
Datum: 14. února 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: De luxe      E-mail:      IP: uživatel18538    
Zdarec draci prosim o pomoc. Schanim prepinac svetel na čz 175/450 De+ luxe nevite nekdo kde ho sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Zkus se podívat na bazoš,motoinzerce atd. :-)
 
 
Datum: 08. února 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel18535    
zdar draci koupil sem nove rele http://www.motokramek.cz/regulator-dynama-6v-100W-plus/ a nechtene sem prohodil svorky 61 a M co vedou z dynama mohl sem odpalit rele nebo dynamo? protoze i po spravnem zapojeni mi stale sviti kontrolka dobijeni dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Tipnul bych že zdechlo spíš rego. Dynamo je echt nadimenzovaný, navíc smrt dynama se projeví typickým zápachem spáleného vinutí. Pokud nesmrdí, jednoznačně odešla elektronika rega.
 
 
Datum: 12. února 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel18503    
čau kluci menší problém jawica 250 nedobíjí nové polovodičové relé to vyřešilo jen asi na týden zápalko 75w uhlíky ok a druhá otázka jak to zapojit netvrdo bez bošáku svorky 51 a 61 na baterku? dííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
zažil jsem i zapalko, které zlobilo i s elektronickou regulací... ukázalo se že je vylítané ložisko kliky u dynama a tak měly problém s kontaktem uhlíky a následně stálo samotné dobíjení na dvě věci... inu i neelektronická závada může mít vliv na elektriku :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
zdarec koupil jsem tady vape a nesvítí mě zadní světlo žarovku 6v když z měřím volty tak tam jdou jen 2v když odpojím přední světlo tak tam jde 7v a ani tak to nesvítí žlutý kabel mám napojený napřímo ke světlu bez přepínače už si opravdu nevím rady dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2016 6:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18507    
Něco takového jsem čekal. Teď teprve začneš řešit že to pálí žárovky :-D:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2016 6:12
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
promin už je to vyřešené bylo to špatné ukostření
 
 
Datum: 24. ledna 2016 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7496    
Asi moc složitá otázka .... tak nic no ....
 
 
Datum: 18. ledna 2016 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18494    
Popiš jak to máš zapojený ??? Hodnoty žárovek? Vape většinou žárovky pálí. Někde budeš mít chybu.
 
 
Datum: 17. ledna 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel289    
Zdar řeším problém do čz 175/477 sháním baterku podle manualu ma byt 6v 11ah ale všechny s touhle hodnotou se mi nevejdou do kastlíku. co tam dáváte vy za baterku? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2016 5:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. 6V 11Ah tam podle mě určitě být nemá, taková byla až na 175/487. Sem podle manuálu patří 6V 4,5Ah. Já tam mam 6V 6Ah.
 
 
Datum: 11. ledna 2016 5:58
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim všechny mám problem ze simsonem a to že je eletrika komplet venku a nepoužitelná. Proto bych potřeboval poradit něaký servis v okolí Kladenska či Kralup který se věnuje těmto strojům. Z velkých servisu mě vetšinou posílají do háje že prskolety nedělaj atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ahoj jsem z Loun a simsony, pionyry a ostatni moto delam, majaka elektrika neni problem. Sam osobne vlastni nekolik techto stroju, pokud chces tak napis nebo zavolej. Zdar Petroldies. Tel 724993014
 
 
Datum: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Ahoj. Simsona jsem nikdy nedělal,ale kdybys na to nepospíchal a dal mi čas tak bych ti tu eletriku asi udělal. Díly na simsona jsou dostupný,schemata snad taky,tak by to neměl bejt problém. Jsem z Hradečna. Napiš mi kdyžtak na mail. Standa
 
 
Datum: 19. prosince 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nemáte někdo prosim vás schéma na babettu s tyristorem GYT? já jsem ho nikde nenašel, jestli někdo máte, pošlete mi to prosim na mail: onpavelka@seznam.cz Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 0:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Schema zapojeni babeta zadat do googlu... Bylo to tezke?
 
 
Datum: 15. prosince 2015 0:26
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.10.2018 7:39:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu