www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, na S22 mám šíleně slabou jiskru. Už fakt netuším čím by to mohlo být. Vyměnil jsem cívku, kondík, kladivko je taky ok. Nevíte čím by to mohlo být? VN Kabel je původní, mohlo by to být tím? Díky za odpověď. GOGO20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VN kabel možná, ale taky už může být slabé magneto :-)
 
 
Datum: 29. května 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: RadekB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci na fichtlu mi nehazi jiskra do fajfky to kope ale jiskru ehodi svicky meneny civky meneny fajfky a kabely taky nevíte čím to je? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2016 5:20
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na kladívka přerušovače a kondenzátor.
 
 
Datum: 27. května 2016 5:20
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel18686    
Zdravím, lze bez problému u babetty 210 vyhodit tiristor a indukční cívku a nahradit to tímhle tyristorem GYT http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
jasně jde to úplně v pohodě. teď to nemám moc v hlavě ale myslím že jediná změna je že ti bude přebývat jeden propojovací drát od cívky k tyristoru ale stačí kouknout do el. schéma a je to :-)
 
 
Datum: 22. května 2016 0:10
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Zdravím, mám simsona S51, tedka jsem do něj koupil baterku. Mínus je černej(kostra) ale když chci zapojit červenej plus, tak to hází jiskřičky, nevíte čím by to mohlo být ? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:15
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
dioda je ok ale někdo se v tom vrtal takže se to snažim dát tak jak to bylo ovšem jsem nenašel schéma jaký potřebuju tak se to snažim dělat podle jiného podobného :-)
 
 
Datum: 22. května 2016 0:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18682    
No vždyť to píšu dole. Pokud nemáš přehozenej nějakej kabel tak je to diodou. Najdi si na německejch stránkách svý schéma (jsou včetně barev kabelů) a zkontroluj zapojení. Pak jedině dioda v tlumivce. Tzn to co píšu dole.
 
 
Datum: 17. května 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
mám úplně stejnej problém prostě to je ve skratu když zapojim baterku a už mi z toho asi praskne hlava protože nemůžu najít problém ani pořádný schéma podle kterýho by to šlo projít ............. no snad na to někdy přijdu :-D
 
 
Datum: 17. května 2016 1:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Tak to potom jo...
 
 
Datum: 16. května 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Chlapi, díky za rady, minulý majitel se na něm vyboural a vytrhla se mu baterka i s drátama a plusový drát byl zapojen jinde než měl být :-)
 
 
Datum: 16. května 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Taky lze prostě koupit novou dobíjecí obludu za 600-700 a nebo koupit ELBU za 800-900,- a přestavět eletriku na elbu ... dioda je korunová položka do cca pade??? Nová obluda má místo šedejch drátů modrý,je jedno jak je zapojíš.. já bych šel do tý diody ;-)
 
 
Datum: 16. května 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16911    
Pokud tam máš takový to ohromný dobíjecí zařízení s dvěma cívkama tak v něm mohla odejít dioda,to by vysvětlovalo jiskření. Jde to rozebrat a diodu prostě vyměnit za cca podobnou (náročné) a nebo když se podiváš do schématu tak lze dát diodu zrovna na drát vedoucí z plusu baterky do dobijecí obludy tak,aby proud šel jen směrem od obludy do baterky nikoliv z baterky do obludy. Možná proto jezdil simson bez baterky.... pak jedině někde zkrat,ale tohle je nejčastější. Hodnoty diody si vyčti na nějakym simson fóru,to fakt nevim,ale četl jsem to tam,psaly o tom...najdeš to... v iglů
 
 
Datum: 16. května 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Vše je vypnuté(když kontakt chvíli přidržím, nic se neděje)červený kábl je neporušený, nemohlo by tam být něco přepojeno, když Simson před tím jezdil bez baterie ? Jinak díky za rady
 
 
Datum: 16. května 2016 16:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
A všechny spotřebiče jsou vypnuté?
 
 
Datum: 16. května 2016 13:14
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak ti to někde zkratuje. Živý vodič se dotýká kostry a nebo je něco chybně zapojeno.
 
 
Datum: 16. května 2016 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12689    
Baterii jsem zkusil zapojit jak píšeš, ale je to to samé, mám zapojené + chci zapojit - a jiskří to, nevím v čem je problém
 
 
Datum: 16. května 2016 11:51
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
První se zapojuje plus a potom teprve mínus. Při odpojování opačně , první mínus a nakonec plus .
 
 
Datum: 16. května 2016 4:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18675    
Když mám Jawa 20 se zapalováním 20w půjdou tam nové cívky na světla? Že jsem si všiml že ty nové motory už mají nahoře jakoby výlisek ale tyhle kartery ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 12:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
záleží na rotoru! Pokud máš rotor pro 20W verzi alt., tak cívka zapalování je umístěná na statoru ve spodní části. Pokud bys měl rotor pro 30W alt., tak je cívka umístěná vlevo nahoře... pokud si dal zapalovací cívku na jinou polohu, než vyžaduje rotor, tak se není čemu divit... rotory rozpozdáš dle čísla na nich, pokud číslo začíná 05, pak je určen pro 20w alt, pokud začíná 20, pak je určen pro 30W verzi...
 
 
Datum: 15. května 2016 12:37
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18678    
Zapalovací cívku jsem měl dole nevím proč? přitom u mustanga je nahoře tak když jsem je zpřeházel tak háže slabou jiskru a jede jak když sere a maluje
 
 
Datum: 15. května 2016 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18676    
Pujdou,ale blbě. Někdy se to musí lehce přibrousit - pertinax - ale fakt opatrně,vinutí se nesmí odřít a už vůbec ne dotýkat motoru. Je dobré dát cívky co nejblíže rotoru (0,3mm). Já je tam měl a dalo se to. Do jinýho motoru to zas nešlo... do jinýho jo ...uvidíš ...někdo třeba elektrickym písátkem vybrušuje karter.
 
 
Datum: 13. května 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel14748    
Zdravím potřeboval bych poradit s mojí jawou. Po nastartování kontrolka dobíjení bliká měla by zhasnout nevíte čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Kontrolka je napojená na baterii a dynamo. Svítí při rozdílném napětí. Motor stojí - napětí baterie/dynamo - 6V/0V a proud teče z baterie do dynama přes žárovku. Motor v otáčkách - 6V/7V a proud teče z dynama do baterie přes žárovku. Ten rozdíl jednoho voltu stačí na slabé žhnutí.
 
 
Datum: 16. května 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy a nevíte čím to, že na mojí 487 kontrolka zhasne po nastartování, ale v noci jde vidět slabě svítí? mám tam elektronickej regulátor
 
 
Datum: 12. května 2016 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18672    
Mam j250 péráka s origo 45W dynamem a bez světel to na volnoběh dobijí nějakou ampéru,ale se světly se drží ručička sotva na nule,spíš do mínusu,za jízdy ale krásně dobijí. Beru to tak,že je to normální. Takže jestli ti to se světlama na volnoběh problikává a po přidání plynu zhasne tak je to naprosto v pořádku. Jestli ti to na volnoběh bez světel problikává (jinak funguje) tak už mužou bejt krátký uhliky,napečenej komutátor či horší rele ... taky záleží jestli se ti začíná zhoršovat v průběhu let a nebo se to stalo ze dne na den...
 
 
Datum: 09. května 2016 6:15
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18608    
Běžná věc - problikávávní za volnoběhu - neřešit, v tak nízkých otáčkách dynamo prostě nedává dostatek štávy. Zvyknout si, proměřit, nebo zvednout volnoběh a je pokoj :-)\r\n
 
 
Datum: 08. května 2016 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel18671    
Děkuji
 
 
Datum: 08. května 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Může být závada na regulátoru ,uhlíku dynama, zapojení ap.
 
 
Datum: 08. května 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
 
 
Datum: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
 
 
Datum: 01. května 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji, vyzkouším :-)
 
 
Datum: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18664    
Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
 
 
Datum: 02. května 2016 9:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu? :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jaké napětí je na uhlíkách?
 
 
Datum: 27. dubna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
 
 
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji :-) polarita je správná :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2016 5:52
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18650    
A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet :-D s plynem šnek (kolejka) je to razdva :-D Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Může být i v háji né že musí :-D sorry překlep :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 21:35
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Nazdar, potřebuji radu. Pionýr likviduje svíčky (Brisk N15C, NGK). Za 14 dní 5 svíček. Výměna indukční cívky 8V, opět to udělalo, výměna kladívek, kondíku taktéž. Opravdu mám být na pionýrovi 8V nebo 6V? Kde hledat chybu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Pánové, děkuji všem za rady.....po výměně gufer je svíčka cihlové barvy, což předpokládám, že je správně....díky
 
 
Datum: 20. dubna 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18649    
Já bych tam dal 6v cívku. Já na ni jezdím.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 19:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím se standou :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
Jak vše funguje jen likviduje svíčky tak prolíná gufero pod primárem.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
jak poznat, že to žere olej? občas najdu kapky oleje u řadící páky...taktéž pár kapek jsem našel u magneta...
 
 
Datum: 17. dubna 2016 17:26
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Občas kape....
 
 
Datum: 17. dubna 2016 15:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poměr olej/benzín je dobrej... ale co bohatost? nepapká ti to olej z převodovky?
 
 
Datum: 17. dubna 2016 14:54
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Jsou černý....když se trochu obrousí, tak to zase chvíli funguje...začínám mít podezření na směs..ale jedu 1:33 na natural bez aditiv.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6173    
A ty svíčky nejsou náhodou černý?
 
 
Datum: 17. dubna 2016 10:34
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Nazdar ferdo měl jsem stejný problém u mustanga, pomohlo rozdělat zapalování vymýt složit a řádně seřídit, navíc jsem měl volný čep na kterým je kladívko a po opravě toho čepu a seřízení zapalování to přestalo a jezdí dál.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 9:50
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
 
 
Datum: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
 
 
Datum: 15. dubna 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18640    
máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
 
 
Datum: 14. dubna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18639    
Celé kladívko.
 
 
Datum: 13. dubna 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
 
 
Datum: 13. dubna 2016 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18637    
Při výměn&#232; kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
 
 
Datum: 12. dubna 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
 
 
Datum: 12. dubna 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova      IP: uživatel16168    
Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky podivam se
 
 
Datum: 05. dubna 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
 
 
Datum: 05. dubna 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: Kemos      IP: uživatel18615    
Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
 
 
 
 
Jméno: salgen      IP: uživatel18595    
Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18599    
No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2016 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
 
 
Datum: 17. března 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18596    
No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
 
 
Datum: 17. března 2016 13:40
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
 
 
Datum: 17. března 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18592    
Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
 
 
Datum: 17. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
 
 
Datum: 16. března 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18593    
Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
 
 
Datum: 16. března 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel15124    
Mám babetu 210 a svíčka mi neháže jiskru. Můžu šlapat jak chci ale prostě neháže jiskru. Koupil jsem novou indukční cívku a novou svíčku a prostě pořád nic. Překontroloval jsem i elektriku jestli je všechno v pohodě. Možná je tam jen nějaká malá chyba ale moc tomu nerozumím. Nevíte někdo co s tím? Budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Prohlédni zkratovač (chcípák) a vodič až k napájecí cívce na statoru alternátoru. Může to někde zkratovat.
 
 
Datum: 29. února 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Obecně je známo,že největšim kurvítkem v eletrice u babety je tyristor,šel bych po něm.
 
 
Datum: 29. února 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute borci , ako sa prosim vas prejavuje chybna indukcna cievka na pionieri ? :-) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
:-D vazne mi to tam malicko iskri , kludne to mozme nakamerovat a dat sem video :-) a este by som sa uz chcel rovno spytat co sposobuje ze mi pionier ide len na roztlacenie ... na paku neche chytit ... karbec je presne nastaveny ako ma byt , a este ked sa na nom par krat preveziem po ulici a zohreje sa tak ide stale slabsie a slabsie , proste cim je motor viac horuci tym horsie ide :/
 
 
Datum: 26. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Asi seš moc nabitej :-D tomu nerozumim ... aby někde něco jiskřilo tak se musí jakoby uzavírat okruh ... musí být rozdíl potenciálů ... jako pŕi blesku ... mraky nabitý a země tvoří nulu (kostru,mínus,či jak to nazvat...) ... nevim co by se ti tam muselo dít abys jiskřil šroubovákem v ruce o karbec :-D
 
 
Datum: 26. února 2016 19:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Diki :-) teraz som tam prehodil dalsiu inducku a konecne to chytilo ale isiel som este nastavit volnobeh a ked som prilozil srobovak k volnobeznej tryske tak sa mi medzi srobikom a srobovakom slabsie iskrilo ... moze to byt aj induckou ci je niekde skrat ? :-)
 
 
Datum: 26. února 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Svíčka nehází jiskru. Svíčka hází slabou jiskru ale nejede. Svíčka hází jiskru,motor běží,ale vynechává. Z toho vydíš,že nelze jednoznačně říct : je špatná indučka ... ale alespoň mě se z 2/3 případů stalo,že jak přestala dávat indučka tak začlo nesmyslně jiskřit kladívko i při nakopávání,ale nevim proč. Jindy to nepoznáš vůbec.
 
 
Datum: 26. února 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18564    
Zdar všem. Řešim zapeklitou věc. Potřebuju změřit napětí na baterce,zda dobijí. Jenže se mi nedaří,ať měřim AC či DC tak mi na displeji multimetru lítaj hausnumera od -18 po 14V v takový rychlosti,že to nejde ani přečíst. A ty a samý bludy mi tam litáj ať dam hroty na baterku,před i za nabíjecí zařízení i přímo na kontakt dobíjecí cívky. Konkrétně je to Simson 6V bez tyristoru i bez ELBY,dával jsem dohromady komplet eletriku. Dotaz zní,zda netušíte,zda používam blbej multimetr a nebo jestli to třeba nedělá neodrušená fajfka (svíčka?) Cívka se mi zdá zdravá,zadní světlo svítí a nepraská,brzdovka z druhýho vinutí cívky funguje. Samozřejmně mi napadlo použít nějakej analogovej ručičkovej voltmetr,kterej na okolní šumy nereaguje,ale nemam ho a ani nikdo známej. Simsoňácký fóra jsem pročítal,každej to měří na baterce a nebo na cívce a nebo za usměrňovačem a nikdo se nezmiňuje že by měl takovýhle problémy ... měřák mam opravdu levnej,ale plně funkční. Napadá mi ta fajfka. Je tam nejobyčejnější krátká s hrotem a svíčka N14C. Píšu jsem jen proto,jestli by někdo neporadil kde dělam chybu ? To že je to simson zde nehraje ani roli ... Dík všem. Elektrikář zrovna nejsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18571    
Tak to vyřešila oplechovaná fajfka. Vše jde proměřit. Krásně to dobijí. S mojí jetou baterkou drží na volnoběh krásně 5,82V a při přidání plynu jde krásně 5,94 - 5,96 a nahoru... jinak moje zvláštní baterka drží kapacitu na 5,8V ... asi už ji pérák počechral desky :-D
 
 
Datum: 24. února 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tohle rušení se děje u nekvalitních digitálních měřáků. Paradoxně jsem koupil jeden měřák z Číny za asi 300kč a ten rušením netrpěl. Po chvíli odešly kabely, dal jsem z 2. měřáku a začaly se tam objevovat nesmysly. Na tyhle věci kolem motorek, který jsou dost zarušený (a ani odrušená fajfka/svíčka nepomáhá), je zlatý analog. měřák.
 
 
Datum: 23. února 2016 11:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Holt to chtělo klidnou hlavu a víc se zamyslet. Jak mam vymytej mozek ze simsona v iglů a všech schémat,problémů a upadlejch koster tak už jsem myslel,že maj oba usměrňovače (starej a novej) proraženou diodu ... tak sem je rozhodil ... starej sem poopravil,z novýho mi vypadali matičky,oba pípali jen v jednom směru,což je dobře. Vytrh jsem po dvacátý magneto (mam atypickej "sundavák";-) a už jsem zas přeletoval kostru na cívce,vytrhal jsem zas všechny kabely a vše řádně překontroloval a znova zapojil a přitom se stačilo zastavit,sednout si,dát cigáro a vyměnit fajfku za dlouhou :-D Dík za potvrzení. Byl jsem z toho na prášky. Už jen přebouchnu gufero pod zapalovánim,vyměnim prasklý žárovky,zkontroluju dobijení a odjíždí :-) a kluci nevíte někdo baj oko jakej předstih má mít kladívkáč simson? Jako výchozí bod beru ustavení jaký tam bylo vymáčklý držákama na statoru,na kladívku musim mít aspoň 0,5mm jinak nechytá a když chytí má divnej měkkej chod ... teď už má teda chod jen jeden ... chytí a drží tak 3000 ot :-D :-D šílený ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tipuju to na tu fajfku,,, odrušit a mělo by to chodit...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Multik chodí. Když chcípnu motor tak normálně naměřim 5,85V (baterka neni TOP). Rozsah jsem používal 20V i 200V. Zkoušel jsem jak měřit DC na baterce,tak AC na cívce,před usměrňovačem a AC i DC jak na baterce tak za plechovym dobijecim monstrem. To je nějakej divnej šum,protože multik blbne byť připojim jen červenej hrot na plus baterky a nebo na cívku,druhej hrot volnej v ruce a už tam ty nesmysly lítaj ... a je jedno jestli AC nebo DC ... jinak kvůli přisávání vzduchu mam volnoběh tak 3000 ot/min ale to je fuk,to budu taky řešit... to s brzdovym světlem je dobrej nápad,ale není to nutné,funguje to skvěle i teď. Ono šlape úplně všechno. Majiteli to navrhnu,je to jen přepojení jednoho kabelu. Ještě jsem nezkoušel zapojit do okruhu multik jako ampérmetr,to by mělo prej dávat max 2,5A v max otáčkách za tlumivkou a pod 1A na volnoběh by to nemělo padat... ještě nějakej nápad? Že by byl vadnej multik se mi nezdá,měříme a propípáváme tim všechno,auta,motorky ... vesměs teda altiky,baterky,žhavení atd ... vše ok ... a nemuže vadná cívka vytvářet takovýhle frekvenční nesmysly? Vim že u pio kvůli krátký fajfce nejde třeba otáčkoměr na VN kabel ... taky pak píše bludy...
 
 
Datum: 22. února 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipl bych to na KO multimetr, na jeho ověření bych udělal experiment, že bych změřil baterii (třeba trochu vybitou) vyndanou z motorky, pak ji nasadil, nahodil, nechal to chvíli brblat a zastavit, vyndat baterii a změřit .. pokud na ní bude vyšší napětí, motorka by měla nějak dobíjet. Jinak jsem elektriku dělal na 6V Simsonu, měl už ale tyristor, ale bez elby (přerušovač bimetal + takovej ten hnědej regler), a co si pamatuju, tak napětí i při běhu nebyl problém změřit a hýbalo se to v okolí 7,2V .. fajka nevím jaká byla ale nerušilo mi to .. samotná dobíjecí cívka by měla jít proměřit na AC, akorát bych dal pro sichr větší rozsah. Jinak z dobíjecí jde myslím že zadní brzdové světlo, co si pamatuji, být tebou to předělám na baterii na spínačku, protože je pak světlo citelněji vidět při nízkých ot. a funguje opravdu jako brzdové světlo .. a cívka je pak jen čistě dobíjecí .. zkus, uvidíš :-)
 
 
Datum: 22. února 2016 17:08
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 21:44:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu