www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, když chci dat na velkou jawu vape http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_6v_130w_jednovalec_vape.html je potřeba taky baterka? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
jo diky :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
6V nekupuj, kup radsi tu 12V verzi, vetsi vykon, lepsi vyber zarovek, co maji na kazde benzince. Baterka pro chod motoru porreba nebude ani u jedne verze.
 
 
Datum: 20. září 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, mám na Vás dotaz. Mám problém s mojí Jawou 250/353 s ampérmetrem na nádrži. Jak už tomu bývá tak mně nedobíjí. Když jsem změřil kolik šťávy jde do baterky, tak to byly maximálně 6,3V při plném plynu. Mám baterku zapojenou opačně. To znamená mínus na kostře. Myslím si, že nemám přepólované zapalovaní. Nevím jestli ho předchozí majitel přepóloval. Vadí to kdybych ho přepóloval podruhé? Popřípadě stane se něco pokud baterku zapojím opět na plus? Může se něco spálit, zkratovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18313    
Zdar. Než bych se začal do čehokoliv vrtat tak bych zkontroloval,zda jsou osazeny správné žárovky a pokud to takle málo "dobijí" bez světel,tak bych hledal nějaký zkrat ... zrovna ty spínačky s ampérmetrem jsou proslulý svoji poruchovostí,respektive ztrácí se v nich proud... jestli jsou to nějaký přechodový odpory a nebo slabý zkraty nevim ... mam jich doma 5 a funguje jedna a stejně za 2 dny vycucne baterku,takže vyndavam po jízdě pojistku. Další problém mi dělal brzdovej spínač,když se nevrátil do krajní polohy tak brzdový světlo sice nesvítilo,ale ručička zůstala lehce v mínusu ... a pak zbývá propípat kabely jak proti kostře tak jeden proti druhýmu aby se dal vyloučit zkrat ve vodiči. Pak už jen dynamo či rele ... jinak mam péráka,ukostřenej mam mínus,zapalování je tam origo to starý děsný. Předtim jsem měl zapalování ze starý 477 a to jsem měl taky baterku ukostřenou mínusem. Popsal jsem to,co jsem řešil já,taky mi to samozřejmně zlobilo,někdy to dobijelo,někdy ne,pak shořelo rele i část vinutí statoru a zapalování z 477 s elegantnim dvoupolovym rele na statoru se odporoučelo ... zkraty byly v pár drátech,brzdovej spínač,spínačka... celý to bylo nějaký divný,v 60 letech to tam nabastlil nějakej místní odbornik ... tak sem to pak všechno vyřešil,opravil jsem původní zapalování,který z toho vymontovali už někdy v padesátejch letech,protože se prej furt sralo ... mě chodí bez problému už 6 let ... tak asi tak ...
 
 
Datum: 14. září 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ahoj, dynamo lze přepólovat nekonečněkrát. Přepoj baterii, několikrát krátce stiskni kotvu relátka a je to hotové. Ale je dost pravděpodobné. že problém bude spíš v dynamu a relátku než v napólování dynama.
 
 
Datum: 14. září 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čau draci, kdysi jseviděl někde na netu návod jak změřit funkčnost indukční civky ale ted to nemužu najít, můžete mi prosim někdo poslat odkaz? Odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg
 
 
Datum: 09. září 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkouška indukční cívky je popsaná v jawabibli od Dočkala, ovšem pracuje se tam s 220V, resp. 230V, proto jsem se do toho radši nikdy nepouštěl, neni to muj obor...
 
 
Datum: 08. září 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel18302    
Čau draci mám takovej problém a nemůžu ho rozlouskmonou lital jsem včera na fichtlovi a postupně přestával mít do otáček tak jsem koukl na zapalování a mezi kladívky to jiskří jako svářečka říkal jsem si to bude kondenzátor vyměnil jsem. ho ale problém stále trvá fichtl jede ale nejde do otáček a kladívka svařují svíčka hází jiskru bez problému ficht v pohodě chytne ale nejde moc do otáček prostě se začne dusit i když kladívka opiluju stejně nejede ano chvily dobře než se vytvoří njaka odpálená vrstva vůbec nevím čím by to mohlo být za řady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: flopek      E-mail:      IP: uživatel16791    
Je to kondikem :-)
 
 
Datum: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Toto dělá indukční cívka. Vyměň ju a zkus.
 
 
Datum: 06. září 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Je to j05 ? Že? Tohle dělaly starý kulatý zapalování. Rada na to neni. Částečně to šlo odstranit přebroušením vačky aby v jednom bodě hodně otevřela a po zbytek otáčky byla úplně sevřená,ale to bylo takový jen "aby se s tim dslo jezdit" ... pravděpodobně stator v háji,vinutí jsou do sebe prošlehlý.
 
 
Datum: 06. září 2015 7:45
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
zdarec mám čz 250 455 jak zapojit bateriji slišel jsem že se u tohoto stroja dává + na kostru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: huhly      IP: uživatel18301    
Ahoj, ve své podstatě je to jedno, záleží na polaritě dynama. Zapoj baterii plusem na kostru a několikrát krátce stiskni kotvu relátka a dynamo se napóluje souhlasně s baterií. Jde to udělat i obráceně, výjimku tvoří pouze ty relátka jež mají regulační kontakty z wolframu; u nich musí být plus na kostře.
 
 
Datum: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18294    
Má tu někdo zkušenost s rozebýráním zapalování typu Jawa 555 co bývalo i na o5 rok 62-63? Potřeboval bych si tam dát nový vinutí odvrtal jsem po bokách takový dva nýtky ale magnetický obvod stejně pořád nemohu vyndat, nebo je to nerozebiratelný ale stejně to musí jít vyndat jinak bych to nebyl schopný sešít. Protože bych potřeboval jedno převinout to co svítilo nádherně odešlo sehnal jsem jiné a to svítí jak světluška že se s tím blbě jezdí když je tma. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel16502    
volačo kýbačo?
 
 
Datum: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel jsem ho nikdy nerozebíral, přeju ti hodně štěstí. Netuším zda to vůbec jde.
 
 
Datum: 02. září 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám J250/559 a chtěl bych se zeptat, jak je možné že úplně nová baterka (YUASA), která je na motorce co má najeto 1500 km, úplně vyschne, místo 6V tam je 2,5V a zůstala tam jenom kyselina. Docela často se mi stávalo, že motorka po chcipnutí nechtěla naskočit a pálila pojistky. Není možné, že je na motorce nějaký zkrat, do kterého jde více proudu a tím pádem se baterka vybíjí? Nebo je to něčím jiným? Diky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Osobně bych to tipoval na podělanou regulaci dobíjení, která nereguluje a láduje tu baterku co může - ta se "vyvaří" a zůstane jen ta kyselina. Ty pojistky by tomu nasvědčovaly, pokud i ta regulace je přes ně.
 
 
Datum: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci mate nekdo zkusenosti s timto klaksonem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html trobi dost nahlas diky jinak chci to napichout na moto bateriri nebude to na fichtlu diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18286    
Normální bzučák pokud nejezdíš bez výfuku tak by si ho měl slyšet
 
 
Datum: 30. srpna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi potřebuju poradit nejde mi na mustangovi klakson a světla a žarovka je v pořadku a draty nikde přetrhane nejsou mužete mi poradit co s tim děkuji za odpovd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18289    
Zaprvé bych zkontroloval,zda vůbec po kabelu jde šťáva ke klaksonu ... nejjednodušší je škrtnout živym kabelem o kostru(proud tam jde furt,okruh uzavírá kostra),pokud tam jde šťáva tak bude jiskřit (spíše v poloze bez světel),pak jde zkusit přes žárovku a tak ... pokud tam jde,tak je vada na vodiči kterej jde do řidítek na ukostřovací tlačítko a nebo KO klakson ... to zjistíš taky zkouškou žárovkou a nebo to lze propípat ...ale většinou je vada na tom drátu co jde do řidítek do přepínače a tam to je třeba blbě zapojený,při zmáčknutí to nedolejhá na sebe a nebo to naopak někomu troubilo furt,tak to vystříh někde u přepínače v masce ... to je asi nejčastější ...
 
 
Datum: 31. srpna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na to není jednoznačná rada. Alespoň žárovkovou zkoušečku a začít u cívek..
 
 
Datum: 28. srpna 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci chci se zeptat jestli je tato spínací skřínka vhodná pro simsona s51 enduro. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html Jestli to lze zapojit místo origo spínací skřínky na boku motorky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18273    
No pokud se vyznáš trochu v zapojení origo spínačky (tzn. co jde dovnitř a co jde ven /poloha klíčku) tak je pro tebe minimum práce tam prásknout tuhle... pokud nevíš která bije,tak tuhle spínačku nelze bezmyšlenkovitě zapojit ... ale nic složitýho to asi nebude,protože jezděj simsony s vyrabovanou spínačkou a maj dva přepínače typu "jede/nejede" a druhej "svítí/nesvítí"...
 
 
Datum: 26. srpna 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: Fly      IP: uživatel18267    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, čím se tak moc liší stejné žárovky, ale každá od jiné firmy. Rozdíl je 10,- Kč, ale jen bych to chtěl vědět předtím než nějakou koupím. Díky moc. ;-) http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-daytime-bosch-p2985 http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-philips-p2945 http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-tesla-p2987 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nevím jak ostatní výrobci, ale s Philipskama mám neblahé zkušenosti s vytřásáním vlákna, popř. s vadným vývodem z baňky na patici(upaloval se ten drátek vevnitř), celkem asi 10 žárovek. každá tak jeden týden. Nedokážu odhadnout, jestli to byla vada z výroby nebo moje špatná karma. Teď tam mám Osramy, a nejsem si vědom jediného problému(175 a 350). Samozřejmě tam bude znát všechno možné - cena značky, jak moc se s tím pářou, doprava atd...
 
 
Datum: 23. srpna 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: oslik      IP: uživatel18266    
zdar kluci nevite nekdo jak zapojit elektriku na jawe 250 75w zapalko aby to dobijelo? bez spinaci skrinky zapojit ty dva draty co vedou z rele natvrdo na baberku?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18258    
Zdar mam 250/559 delali sme elektriku a secko ide ci us svjetla, trubeni no vse ... Len dobijani nejde ... Nove uhliky,stator vycisteni aj rotor , novi je aj regler ( krabickovy) ... Proc to nedobija ? Zarovka ne a ne zhasnout ... Dik za radu ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A tak.. v našem kraji si nejprve zkontrolujeme jestli stator nemá od komutátoru zkrat na jádro, pak to smontujem dohroady a obvzvlášť si dáme pozor na to aby čroubek svorky "živého" uhlíku nepootočil tím hranatým očkem aby se nedotkl poblíž stojícího nýtu (některé statory mají poblíž hliníkový nýt), páč potom bys výstup z dynama spolehlivě uzemnil. No a nakonec se vrhnem na tzv. oživování a nabuzení... takže spojíme vývod živého uhlíku se vstupem buzení. A pokud má dynamo na statoru i odpor, tak jeho vývod přikostříme... na spojený bod buzení a výstupu živého uhlíku připojíme vývod žárovky, kterou na druhé straně ukostříme. Žárovku dáváme 12V/55W, tedy obvykle H4 ze zásob s jedním přepáleným vláknem z auta... a teď to přinde... vyšší dívčí... připravíme si drát od živého (opak slova ukostřený) vývodu baterky, ten uchopíme pevně do ruky a nepouštíme.... nastartujem motorku a následně se vývodem onoho drátu co stále držíme v ruce s ním brnkneme (tzn. krátce dotknem) vývodu živého uhlíku. A když je dynamo OK, tak i bez připojeného drátu se rožne (tohle slovo asi znáš) a ono rožnutí by měla udržet ve všech režimech otáček motoru. Pochopitelně s různou intenzitou jasu. Jednak tím totiž zkontrolujem že dynamo je OK a druhak tím víme že dynamo je nabuzeno na správnou polaritu. Pak tu šarádu jen odpojit a místo ní připojit rego. A pokud to pak nenabíjí, také víme že to musí být už jen regem a nebo volšovejma rukama. Jinde být chyba nemůže. Jinak Filipe díky za pěknou bezdiakritickou českoslovenštinu.
 
 
Datum: 14. srpna 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
základem je správně nabudit dynamo a změřit napětí na uhlíkách... od toho se odpíchneš jestli je zádrhel v samotném dynamu nebo zapojení či regulačním rele....
 
 
Datum: 13. srpna 2015 14:20
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, zkoušel jste někdo dát tachometr na kolo na pionýra na přední kolo, kde byl snímač otáček přidělaný na vydlici? Bojím se že jak by chodilo kolo na kluzákách ve vydlici, tak by se od sebe vzdalovala čidla snímající otáčky.. nebo to propružení není tak velké tachometr ukazuje normálně? (k zadnímu kolu nedá kablik) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: vašek58      IP: uživatel17487    
Já mám udělaný držák,který je na osce dlouhý asi 20 cm, na něm je snimač a na špici magnet, chodí to spolu a funguje bez vady. je nutné nastavit průměr na tachometru.Vašek
 
 
Datum: 31. srpna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel17133    
Čus jawaři mustang mi nechce jed na nové svíčky koupil jsem ngk b8hs a brisk n15c obojí stejnej případ na svíčku ujedu 10km motor začne škubat a zdechne zajímavé že to furt hází jiskru ale nechytne to svicka je černá když tam dám starou palku chytne na kop palka mi tam vydrží cca 100km a přestane házet jiskru úplně co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel18492    
zkus dát n14c
 
 
Datum: 13. ledna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel12897    
Ještě zkus cívku. Mě to jednou dělalo něco podobného na stadionu. Vždycky to jelo, dokať se svíčka nezahřala,nakonec se ukázalo že je proslehlá cívka.
 
 
Datum: 20. srpna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18249    
Zjevně to seřízený nemáš. Uber hladinu.
 
 
Datum: 07. srpna 2015 13:19
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel17133    
Karburátor mám seřízený podle tohoto návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 06. srpna 2015 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18247    
Seřiď si karburátor,zjevně to je ulitý jako prase ... možná i přiklepni elektrody svíčky na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:59
 
 
 
 
Jméno: zdenal      IP: uživatel17239    
Zdravim jedem na pionyrech kolem republiky,uz mame kolem 1000km,vse slape jen na me 21 mi kazdych 100-150km odchazi svicka,mam 4 vybrus,svicka brisk je cerna a sucha,nejcasteji se to stane kdyz po delsi jizde na chvili zastavim a pak se rozjedu\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18247    
Ubrat hladinu,přidat předstih,snížit jehlu,dopojit a dotěsnit sání a musí to fungovat.
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Tak to máte špatně seřízené všichni nebo jezdíte dlouho na malé otáčky. Určitě není v pořádku, aby jehla musela být na 3. zářezu. Chce to seřídit hladinu + laborovat s dírkama ve vzduchovém filtru. Chápu, že teď, když jsi mimo domov, to asi ladit nebudeš. Ale po návratu si s tím zkus pohrát. Svíčka by měla být cihlová...
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: zdenal      IP: uživatel18245    
Jehlu mam na 3 zarezu,protoze na 2. se to zahlcuje,plovak v pohode,cernou svicku maj vsichni,jedem na mogul ts 1:33
 
 
Datum: 06. srpna 2015 10:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Bohatá směs...seřiď karbec
 
 
Datum: 06. srpna 2015 7:33
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14539    
Zdravím draci, potřebuji radu na Jawa Dandy 50 mi odešlo zapalování ISKRA a docela rozumnou náhrašku mi přišlo přišlo zapalování VAPE myslíte že půjde na montovat? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau,mam dotaz ohledně Vape,jestli půjde na Jawu 555?A nevím,které vape?To na stadiona nebo na J20,21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18239    
Mě se sovědčili 12V/35W dopředu a 12V/5W dozadu. Pokud by to i tak praskalo,lze dozadu použít 6V/10W. A nebo klasicky použít žárovky předepsané 6V/15W a 6V/5W a ponechat tlumivku,ta by to měla udržet. Případně 6V stabilizátor z babety.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Co doporučujete za žárovky?Aby nepraskaly?
 
 
Datum: 01. srpna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18238    
Jasný že ti tam půjde Vape určené na pionýra. Pro typy 550,555,05,20,21,23 je jedno to a samý Vape. Jediná podstatná věc je,že u j555 nedáš rysku na rysku (to je jen 2,1 předstih) , ale dle návodu pootočíš stator víc doleva,to se dočteš ,já teď z hlavy přesně nevim kolik je předstih pro j555 ... nějak okolo 3mm... Jinak dobrá volba,doporučuju. Tlumivku nevyhazuj,vape pálí žárovky.
 
 
Datum: 01. srpna 2015 17:43
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám babettu 210 po GO. Před tím jsem ji neviděl jezdit. Krásně chytá, v rozjezdu celkem dobrý,ale potom když držím stejnou rychlost, tak motor chvilku jde pěkně, chvilku brblá a občas jeko klepe jak kdyby pořád měnil předstih. Svíčka má černý elektrody a kroužek mokrej čistej.. neni to svíčkou ani tyristorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám novej ventilek, hladinu jsem dělal, trysky by měli být OK Chytá teda bez sytiče.. Motor jde i dost tvrdě mi přijde.. Nemůže to dělat i větší poměr oleje kvůli záběhu??
 
 
Datum: 24. července 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18221    
Ano,předně bych se zaměřil na palivový kohout...
 
 
Datum: 24. července 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
pravděpodobne bohatá směs. vyčistit karburátor a celou soustavu na přívod vzduchu a zkontrolovat trysky jestli odpovídají nebo do nich už někdo vrtal-zvětšoval
 
 
Datum: 24. července 2015 8:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18217    
Čau draci,zaboha nemůžu sehnat selénovou diodu na 20,není nějaká alternativa?Třeba 6V klakson z jiné motorky(uchycení neřešim to si zrobim sám),hlavně aby to dynamo utáhlo a fichtl nezdechl někde na křižovatce.Díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
To je divný,máš to dobře zapojený? 12V zde ber jako označení,nic víc v tom nehledej,já ho mam taky,diodu žádnou nemam.
 
 
Datum: 29. července 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18217    
Právě o to jde,koupil jsem novej klakson na pio ale bez diody jenom sepne(cvakne v něm) nic víc,stejně jako ten starej a mám obavy že 12V to neutáhne.Nechci zase zbytečně vyhodit 250Kčč
 
 
Datum: 28. července 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18229    
Tak tam tu diodu nedávej,buď to bude "troubit" hůř a nebo vůbec,nic jinýho se stát nemuže ;-) Pak jsou klaksony na pio a ty maj diodu v sobě ... maj snad označení 12V
 
 
Datum: 28. července 2015 11:11
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 23:18:19 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu