www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nemáte někdo prosim vás schéma na babettu s tyristorem GYT? já jsem ho nikde nenašel, jestli někdo máte, pošlete mi to prosim na mail: onpavelka@seznam.cz Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 0:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Schema zapojeni babeta zadat do googlu... Bylo to tezke?
 
 
Datum: 15. prosince 2015 0:26
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18380    
Čau lidi, chci se zeptat budu kupovat čz 175 a majitek povýdá že nejde přední světlo že když ho zapojí spadne pojiska. Říkal že tam má aku baterku nemuže to bejt vono? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Obavu mám naprosto stejnou, dokonce se bojím, aby ta čz (i pio do skoro kopců) nepřišla k újmě... "spadne pojistka" - to tam má jistič z domovního rozvodu ne? Nebo kam že mu ta pojistka spadne? A význam termínu aku baterka jsem taky nepobral. Hold se mám co učit.
 
 
Datum: 02. prosince 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti jde opravování motorek stejně jako ovládání pravopisu, tak mám zlé tušení, že tyto banální závady co popisuješ, nezvládneš opravit...
 
 
Datum: 02. prosince 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18380    
Prej ještě píše že nevý když se vymnění náhon tachometru jastlli pude tachometr de to nějak předem vyskoušet nebo něco takového bez náhonu tachometru nebo kolik stojí použitej ale fungujicí tachometr na Čz 175? Dík Václav
 
 
Datum: 02. prosince 2015 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18438    
Ne. Někde ve světelnym okruhu (spínačka,přepínač,kabely atd) je zkrat na kostru. Hledej ...
 
 
Datum: 02. prosince 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Ahoj draci když mám přední světlo u jawa 50 typ 20 tak mám hlavní žárovku a ještě prej jedna tam musí bejt a to parkovačka je to tak ta dělá obrys světla ale nevim kam jí tam mám dát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: Šaňo      E-mail:      IP: uživatel18449    
Blbost, patří tam dvojvláknová žárovka. Ta malá byla na Pařezu
 
 
Datum: 08. prosince 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18426    
Kdyby to mělo baterku tak to má význam ale takhle je to k hovnu jen bys přepálil žárovky díru na parkovačku tam má mustang ale není zapojená
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřeš, fichtl parkovačku nemá
 
 
Datum: 21. listopadu 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 2100000      IP: uživatel17133    
ahoj mam problém na jawa 21 mi svítilo jen přední světlo zjistil jsem, že zadní světlo není napojené na přední světlo do patice tak jsem to udělal a ted mi svítí na tlumeny zadní a na dálkový přední nevíte co je špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Promiň jak říka Konny &#174; záleží taky na tom zápalku....:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam 20W nebo 30W zapalování? U 20W zapalování má zadní světlo svoji malou cívku a přední světlo společně s klaksonem má svojí 15W cívku. Pokud máš 30W zapalování, tak z předního světla vedou 2 dráty (připojený na potkávací a dálkový kontakt žárovky) a v zadním světle jsou oba dráty přivedeny na kontakty žárovky. Podmínkou u tohoto zapojení je, že musí být sufitka v zadním světle odizolována od kostry!!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdarec a nemáš to zadní ukostřený tu patici? musí to být od izolované. Většinou se patice přidělá přes šroubek k plechu a tím se to ukostří a pak to blbne...
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jeffrey      IP: uživatel18398    
Zadr chci se zeptat mám Fichtl 21 s 05 motorem a nechcem mi to jet více než 15 nebo 20 km/hh tak se chci zeptat čím by to tak mohlo být a střílí mi ještě z výfuku\r\n\r\nDíky za odpvěď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18430    
To mi dělalo taky a měl jsem ucpanou hlavní trysku a špatný předstih
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18400    
Predstih
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 9:43
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      IP: uživatel18378    
Čau lidi nevíte jak přidělam světelnou cífku? teda jako na světla vym jak jí přepnout a upevnit ale nevim jak jí napojit jak de proud z dinama tak jak to připnu k tomu dinamu pak se to připojí normal na světla žejo ? a myslim že bude stačit na ty světla 1 prosim o odpovědi díky všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18399    
Napsal jsem ti jak pro blbýho co kam zapojíš,poslal jsem ti odkaz jak na příručku,schéma ,dokonce jsem ti i doplnil informaci,že cívka se připojí tak,že se na její výstup zapojí kabel (ten má na konci konektor faston,na cívce je placka,to se musí strčit do sebe). Kam se kabel zapojí jsem ti popsal taky. Co na tom teda nechápeš? Přečet sis vůbec tu příručku a schémata? Podival ses na to zapojení v motorce vůbec? Co si dělal,jak si co zapojil? Přestaň zakládat furt dokola nový přízpěvky se stejnym dotazem,více už napsat ani nejde.
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolikrát to sem ještě nacpeš?? Už ti bylo odpovězeno x-krát, tak nebuď línej a snaž se!
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      E-mail:      IP: uživatel18378    
Ahoj draci chci se poradit kolik cívek stačí na jezdění + světla myslim 2 stačí co myslíte nevýte jak je připojit nemohu najít návod jak je připojit dik všem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      IP: uživatel18378    
Ok dik všem jen sem slyšel že se má nastavit vzdálenost mezi cífkami coto je?
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
NevÝme!
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 0:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18395    
Vezmeš kabel s fastonem a zastrčíš ho do placky na cívce. To je celý. Faston je ten konektror. Resp samice,cívka má samce....
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok už to mamm jinak vyřešený ale ok díky fakt díky jen jastli nevíš jak zapojit světelnou cífku? vym ze sem asi votravnej ale na internetu neni nikde návod sry a ještě stačí 1?
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ty si neskutečnej. Poslal jsem ti už odkaz na vše. Jestli neumíš číst tak mi to mrzí. Světelnou cívku přidělej a vytahni z ní kabel a ten připoj na potkávací vlákno. Bude to natvrdo svítit furt,protože zapojit přepínač na masce a na řidítkách bude zjevně nad tvý síly.... jinak zapojení přepínačů máš ve schematu . Ty čísla jsou všude zespoda vyražený ... jen spojuješ stejný čísla kabelem ... nic víc ... 55 je přívod z cívky,to se spíná na svorce 56 a z tý jde kabel do přepínače v řidítkách s vývody 56a - 56b na světla ... zadní světlo natahneš z malý cívky,kterou asi nemáš (v přepínači na masce svorka 58 - aby to nesvítilo tak se zkratuje) ... zadní světlo neřeš,klakson neřeš...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás, má jít spínačka z panelky pototočit ( zapnout světla ) i s vyndaným klíčkem? Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
U panelky s FAB spínačkou se vyjmutím klíčku zablokuje přepínač. Takže nejen že nejde rozsvítit, ale i případně zhasnout...
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: bilix      E-mail:      IP: uživatel17909    
Ahoj jak se u babetty 210 proměřuji cívky? Nesvítí mi světla.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2015 17:37
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel18368    
meria sa odpor ktory mam byt v predpisanom rozmedzi, udaje najdes v dielenskej prirucke lahko stiahnutelne
 
 
Datum: 24. října 2015 17:37
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau,mam jawu 555 s vape.Která svíčka je nejlepší pro toto zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Brisk N15C ,odtrh nech na svíčce původní 0,7-0,8mm,u vape není potřeba sklepávat.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar u zapalovani u jawa pionyr mi upad jeden dratek je zelenej kam napajet nebo namontovat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pozdě :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jaký zápalko to je má vědět kdo? Jde o alt typu pařez nebo novější zapalování z J 20/21/23? 20-ti nebo 30-ti Wattová verze? Origo elektroinstalace? Teoreticky by to měl bejt zdroj pro hlavní světlo a klakson, tzn. velká cívka s hrubým drátem 20-ti Wattové verze novějšího zapalování nebo jedinej zdroj u 30-ti Wattové verze Ale snad neni problém poznat odkud ten drát upadl ne? Tolik možností zas není.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To je hrozně jednoduchý. Přidělej ho přesně tam kde chybí. Podle zelený bych tipoval že ti upad ze světelný cívky.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau mam simsona s51 enduro a potřebuji vědět který drát mam spojit aby svíčka házela jiskru prostě aby to jelo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, když chci dat na velkou jawu vape http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_6v_130w_jednovalec_vape.html je potřeba taky baterka? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
jo diky :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
6V nekupuj, kup radsi tu 12V verzi, vetsi vykon, lepsi vyber zarovek, co maji na kazde benzince. Baterka pro chod motoru porreba nebude ani u jedne verze.
 
 
Datum: 20. září 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, mám na Vás dotaz. Mám problém s mojí Jawou 250/353 s ampérmetrem na nádrži. Jak už tomu bývá tak mně nedobíjí. Když jsem změřil kolik šťávy jde do baterky, tak to byly maximálně 6,3V při plném plynu. Mám baterku zapojenou opačně. To znamená mínus na kostře. Myslím si, že nemám přepólované zapalovaní. Nevím jestli ho předchozí majitel přepóloval. Vadí to kdybych ho přepóloval podruhé? Popřípadě stane se něco pokud baterku zapojím opět na plus? Může se něco spálit, zkratovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18313    
Zdar. Než bych se začal do čehokoliv vrtat tak bych zkontroloval,zda jsou osazeny správné žárovky a pokud to takle málo "dobijí" bez světel,tak bych hledal nějaký zkrat ... zrovna ty spínačky s ampérmetrem jsou proslulý svoji poruchovostí,respektive ztrácí se v nich proud... jestli jsou to nějaký přechodový odpory a nebo slabý zkraty nevim ... mam jich doma 5 a funguje jedna a stejně za 2 dny vycucne baterku,takže vyndavam po jízdě pojistku. Další problém mi dělal brzdovej spínač,když se nevrátil do krajní polohy tak brzdový světlo sice nesvítilo,ale ručička zůstala lehce v mínusu ... a pak zbývá propípat kabely jak proti kostře tak jeden proti druhýmu aby se dal vyloučit zkrat ve vodiči. Pak už jen dynamo či rele ... jinak mam péráka,ukostřenej mam mínus,zapalování je tam origo to starý děsný. Předtim jsem měl zapalování ze starý 477 a to jsem měl taky baterku ukostřenou mínusem. Popsal jsem to,co jsem řešil já,taky mi to samozřejmně zlobilo,někdy to dobijelo,někdy ne,pak shořelo rele i část vinutí statoru a zapalování z 477 s elegantnim dvoupolovym rele na statoru se odporoučelo ... zkraty byly v pár drátech,brzdovej spínač,spínačka... celý to bylo nějaký divný,v 60 letech to tam nabastlil nějakej místní odbornik ... tak sem to pak všechno vyřešil,opravil jsem původní zapalování,který z toho vymontovali už někdy v padesátejch letech,protože se prej furt sralo ... mě chodí bez problému už 6 let ... tak asi tak ...
 
 
Datum: 14. září 2015 14:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ahoj, dynamo lze přepólovat nekonečněkrát. Přepoj baterii, několikrát krátce stiskni kotvu relátka a je to hotové. Ale je dost pravděpodobné. že problém bude spíš v dynamu a relátku než v napólování dynama.
 
 
Datum: 14. září 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čau draci, kdysi jseviděl někde na netu návod jak změřit funkčnost indukční civky ale ted to nemužu najít, můžete mi prosim někdo poslat odkaz? Odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg
 
 
Datum: 09. září 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkouška indukční cívky je popsaná v jawabibli od Dočkala, ovšem pracuje se tam s 220V, resp. 230V, proto jsem se do toho radši nikdy nepouštěl, neni to muj obor...
 
 
Datum: 08. září 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel18302    
Čau draci mám takovej problém a nemůžu ho rozlouskmonou lital jsem včera na fichtlovi a postupně přestával mít do otáček tak jsem koukl na zapalování a mezi kladívky to jiskří jako svářečka říkal jsem si to bude kondenzátor vyměnil jsem. ho ale problém stále trvá fichtl jede ale nejde do otáček a kladívka svařují svíčka hází jiskru bez problému ficht v pohodě chytne ale nejde moc do otáček prostě se začne dusit i když kladívka opiluju stejně nejede ano chvily dobře než se vytvoří njaka odpálená vrstva vůbec nevím čím by to mohlo být za řady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: flopek      E-mail:      IP: uživatel16791    
Je to kondikem :-)
 
 
Datum: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Toto dělá indukční cívka. Vyměň ju a zkus.
 
 
Datum: 06. září 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Je to j05 ? Že? Tohle dělaly starý kulatý zapalování. Rada na to neni. Částečně to šlo odstranit přebroušením vačky aby v jednom bodě hodně otevřela a po zbytek otáčky byla úplně sevřená,ale to bylo takový jen "aby se s tim dslo jezdit" ... pravděpodobně stator v háji,vinutí jsou do sebe prošlehlý.
 
 
Datum: 06. září 2015 7:45
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
zdarec mám čz 250 455 jak zapojit bateriji slišel jsem že se u tohoto stroja dává + na kostru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: huhly      IP: uživatel18301    
Ahoj, ve své podstatě je to jedno, záleží na polaritě dynama. Zapoj baterii plusem na kostru a několikrát krátce stiskni kotvu relátka a dynamo se napóluje souhlasně s baterií. Jde to udělat i obráceně, výjimku tvoří pouze ty relátka jež mají regulační kontakty z wolframu; u nich musí být plus na kostře.
 
 
Datum: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18294    
Má tu někdo zkušenost s rozebýráním zapalování typu Jawa 555 co bývalo i na o5 rok 62-63? Potřeboval bych si tam dát nový vinutí odvrtal jsem po bokách takový dva nýtky ale magnetický obvod stejně pořád nemohu vyndat, nebo je to nerozebiratelný ale stejně to musí jít vyndat jinak bych to nebyl schopný sešít. Protože bych potřeboval jedno převinout to co svítilo nádherně odešlo sehnal jsem jiné a to svítí jak světluška že se s tím blbě jezdí když je tma. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel16502    
volačo kýbačo?
 
 
Datum: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel jsem ho nikdy nerozebíral, přeju ti hodně štěstí. Netuším zda to vůbec jde.
 
 
Datum: 02. září 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám J250/559 a chtěl bych se zeptat, jak je možné že úplně nová baterka (YUASA), která je na motorce co má najeto 1500 km, úplně vyschne, místo 6V tam je 2,5V a zůstala tam jenom kyselina. Docela často se mi stávalo, že motorka po chcipnutí nechtěla naskočit a pálila pojistky. Není možné, že je na motorce nějaký zkrat, do kterého jde více proudu a tím pádem se baterka vybíjí? Nebo je to něčím jiným? Diky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Osobně bych to tipoval na podělanou regulaci dobíjení, která nereguluje a láduje tu baterku co může - ta se "vyvaří" a zůstane jen ta kyselina. Ty pojistky by tomu nasvědčovaly, pokud i ta regulace je přes ně.
 
 
Datum: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci mate nekdo zkusenosti s timto klaksonem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html trobi dost nahlas diky jinak chci to napichout na moto bateriri nebude to na fichtlu diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18286    
Normální bzučák pokud nejezdíš bez výfuku tak by si ho měl slyšet
 
 
Datum: 30. srpna 2015 16:49
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.12.2018 10:40:55 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu