www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: oslik      IP: uživatel18266    
zdar kluci nevite nekdo jak zapojit elektriku na jawe 250 75w zapalko aby to dobijelo? bez spinaci skrinky zapojit ty dva draty co vedou z rele natvrdo na baberku?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18258    
Zdar mam 250/559 delali sme elektriku a secko ide ci us svjetla, trubeni no vse ... Len dobijani nejde ... Nove uhliky,stator vycisteni aj rotor , novi je aj regler ( krabickovy) ... Proc to nedobija ? Zarovka ne a ne zhasnout ... Dik za radu ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A tak.. v našem kraji si nejprve zkontrolujeme jestli stator nemá od komutátoru zkrat na jádro, pak to smontujem dohroady a obvzvlášť si dáme pozor na to aby čroubek svorky "živého" uhlíku nepootočil tím hranatým očkem aby se nedotkl poblíž stojícího nýtu (některé statory mají poblíž hliníkový nýt), páč potom bys výstup z dynama spolehlivě uzemnil. No a nakonec se vrhnem na tzv. oživování a nabuzení... takže spojíme vývod živého uhlíku se vstupem buzení. A pokud má dynamo na statoru i odpor, tak jeho vývod přikostříme... na spojený bod buzení a výstupu živého uhlíku připojíme vývod žárovky, kterou na druhé straně ukostříme. Žárovku dáváme 12V/55W, tedy obvykle H4 ze zásob s jedním přepáleným vláknem z auta... a teď to přinde... vyšší dívčí... připravíme si drát od živého (opak slova ukostřený) vývodu baterky, ten uchopíme pevně do ruky a nepouštíme.... nastartujem motorku a následně se vývodem onoho drátu co stále držíme v ruce s ním brnkneme (tzn. krátce dotknem) vývodu živého uhlíku. A když je dynamo OK, tak i bez připojeného drátu se rožne (tohle slovo asi znáš) a ono rožnutí by měla udržet ve všech režimech otáček motoru. Pochopitelně s různou intenzitou jasu. Jednak tím totiž zkontrolujem že dynamo je OK a druhak tím víme že dynamo je nabuzeno na správnou polaritu. Pak tu šarádu jen odpojit a místo ní připojit rego. A pokud to pak nenabíjí, také víme že to musí být už jen regem a nebo volšovejma rukama. Jinde být chyba nemůže. Jinak Filipe díky za pěknou bezdiakritickou českoslovenštinu.
 
 
Datum: 14. srpna 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
základem je správně nabudit dynamo a změřit napětí na uhlíkách... od toho se odpíchneš jestli je zádrhel v samotném dynamu nebo zapojení či regulačním rele....
 
 
Datum: 13. srpna 2015 14:20
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, zkoušel jste někdo dát tachometr na kolo na pionýra na přední kolo, kde byl snímač otáček přidělaný na vydlici? Bojím se že jak by chodilo kolo na kluzákách ve vydlici, tak by se od sebe vzdalovala čidla snímající otáčky.. nebo to propružení není tak velké tachometr ukazuje normálně? (k zadnímu kolu nedá kablik) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: vašek58      IP: uživatel17487    
Já mám udělaný držák,který je na osce dlouhý asi 20 cm, na něm je snimač a na špici magnet, chodí to spolu a funguje bez vady. je nutné nastavit průměr na tachometru.Vašek
 
 
Datum: 31. srpna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel17133    
Čus jawaři mustang mi nechce jed na nové svíčky koupil jsem ngk b8hs a brisk n15c obojí stejnej případ na svíčku ujedu 10km motor začne škubat a zdechne zajímavé že to furt hází jiskru ale nechytne to svicka je černá když tam dám starou palku chytne na kop palka mi tam vydrží cca 100km a přestane házet jiskru úplně co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel18492    
zkus dát n14c
 
 
Datum: 13. ledna 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel12897    
Ještě zkus cívku. Mě to jednou dělalo něco podobného na stadionu. Vždycky to jelo, dokať se svíčka nezahřala,nakonec se ukázalo že je proslehlá cívka.
 
 
Datum: 20. srpna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18249    
Zjevně to seřízený nemáš. Uber hladinu.
 
 
Datum: 07. srpna 2015 13:19
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel17133    
Karburátor mám seřízený podle tohoto návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 06. srpna 2015 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18247    
Seřiď si karburátor,zjevně to je ulitý jako prase ... možná i přiklepni elektrody svíčky na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:59
 
 
 
 
Jméno: zdenal      IP: uživatel17239    
Zdravim jedem na pionyrech kolem republiky,uz mame kolem 1000km,vse slape jen na me 21 mi kazdych 100-150km odchazi svicka,mam 4 vybrus,svicka brisk je cerna a sucha,nejcasteji se to stane kdyz po delsi jizde na chvili zastavim a pak se rozjedu\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18247    
Ubrat hladinu,přidat předstih,snížit jehlu,dopojit a dotěsnit sání a musí to fungovat.
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Tak to máte špatně seřízené všichni nebo jezdíte dlouho na malé otáčky. Určitě není v pořádku, aby jehla musela být na 3. zářezu. Chce to seřídit hladinu + laborovat s dírkama ve vzduchovém filtru. Chápu, že teď, když jsi mimo domov, to asi ladit nebudeš. Ale po návratu si s tím zkus pohrát. Svíčka by měla být cihlová...
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: zdenal      IP: uživatel18245    
Jehlu mam na 3 zarezu,protoze na 2. se to zahlcuje,plovak v pohode,cernou svicku maj vsichni,jedem na mogul ts 1:33
 
 
Datum: 06. srpna 2015 10:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Bohatá směs...seřiď karbec
 
 
Datum: 06. srpna 2015 7:33
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14539    
Zdravím draci, potřebuji radu na Jawa Dandy 50 mi odešlo zapalování ISKRA a docela rozumnou náhrašku mi přišlo přišlo zapalování VAPE myslíte že půjde na montovat? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau,mam dotaz ohledně Vape,jestli půjde na Jawu 555?A nevím,které vape?To na stadiona nebo na J20,21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18239    
Mě se sovědčili 12V/35W dopředu a 12V/5W dozadu. Pokud by to i tak praskalo,lze dozadu použít 6V/10W. A nebo klasicky použít žárovky předepsané 6V/15W a 6V/5W a ponechat tlumivku,ta by to měla udržet. Případně 6V stabilizátor z babety.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Co doporučujete za žárovky?Aby nepraskaly?
 
 
Datum: 01. srpna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18238    
Jasný že ti tam půjde Vape určené na pionýra. Pro typy 550,555,05,20,21,23 je jedno to a samý Vape. Jediná podstatná věc je,že u j555 nedáš rysku na rysku (to je jen 2,1 předstih) , ale dle návodu pootočíš stator víc doleva,to se dočteš ,já teď z hlavy přesně nevim kolik je předstih pro j555 ... nějak okolo 3mm... Jinak dobrá volba,doporučuju. Tlumivku nevyhazuj,vape pálí žárovky.
 
 
Datum: 01. srpna 2015 17:43
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám babettu 210 po GO. Před tím jsem ji neviděl jezdit. Krásně chytá, v rozjezdu celkem dobrý,ale potom když držím stejnou rychlost, tak motor chvilku jde pěkně, chvilku brblá a občas jeko klepe jak kdyby pořád měnil předstih. Svíčka má černý elektrody a kroužek mokrej čistej.. neni to svíčkou ani tyristorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám novej ventilek, hladinu jsem dělal, trysky by měli být OK Chytá teda bez sytiče.. Motor jde i dost tvrdě mi přijde.. Nemůže to dělat i větší poměr oleje kvůli záběhu??
 
 
Datum: 24. července 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18221    
Ano,předně bych se zaměřil na palivový kohout...
 
 
Datum: 24. července 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
pravděpodobne bohatá směs. vyčistit karburátor a celou soustavu na přívod vzduchu a zkontrolovat trysky jestli odpovídají nebo do nich už někdo vrtal-zvětšoval
 
 
Datum: 24. července 2015 8:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18217    
Čau draci,zaboha nemůžu sehnat selénovou diodu na 20,není nějaká alternativa?Třeba 6V klakson z jiné motorky(uchycení neřešim to si zrobim sám),hlavně aby to dynamo utáhlo a fichtl nezdechl někde na křižovatce.Díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
To je divný,máš to dobře zapojený? 12V zde ber jako označení,nic víc v tom nehledej,já ho mam taky,diodu žádnou nemam.
 
 
Datum: 29. července 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18217    
Právě o to jde,koupil jsem novej klakson na pio ale bez diody jenom sepne(cvakne v něm) nic víc,stejně jako ten starej a mám obavy že 12V to neutáhne.Nechci zase zbytečně vyhodit 250Kčč
 
 
Datum: 28. července 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18229    
Tak tam tu diodu nedávej,buď to bude "troubit" hůř a nebo vůbec,nic jinýho se stát nemuže ;-) Pak jsou klaksony na pio a ty maj diodu v sobě ... maj snad označení 12V
 
 
Datum: 28. července 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čuste chci se zeptat jestli by mi někdo pomohl jak udělat podsvícení tachometru u jawy 50 nějaký fotonávod nebo weby fotonávod mi prosím odešlete na heczko439@gmail.com díky a dejte mi vědět do komentáře :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2015 17:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty fotky jsou v tom druhém odkazu v DATECH...
 
 
Datum: 20. července 2015 17:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před několika lety jsem si podsvícení tachometru u pionýra dělal a nic složitýho to není. Potřebuješ na to 2x 5mm vysoce svítivou bílou diodu s plochým čelem (ploché čelo má velký svítící úhel, tušíám 120° nebo 160°), 1x odpor asi 200 ohm a nějakou destičku, na kterou ledky uchytíš (já jsem použil kousek vystřihnutý z PET lahve). Jelikož má pionýr střídavé napětí, tak stačí použít jeden odpor a ledky zapojit antiparalelně, tzn. paralelně, ale jednu ledku otočit, tím se dosáhne, že díky střídavému napětí vždy svítí jen jedna ledka (střídají se ve svícení), ale ve skutečnosti svítí obě ledky stále, protože se napětí střídá tak rychle, že i při volnoběhu lidské oko nepostřehne téměř žádné blikání (viz odkaz na video). Tady máš odkaz na video, co jsem kdysi natočil http://uloz.to/live/xqfQG5u/podsviceni-tachometru-3gp a tady jsou nějaký fotky a schéma zapojení http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 . Pokud máš nějaké otázky, tak se ptej, pokud budu vědět, tak rád poradím ;-)
 
 
Datum: 20. července 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám zase problém se Staďákem, zlobí mi zapalování, jiskra je slabá, nepravidelná. Čím to může být? Kondík nebo to je cívka? Díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves, mam dotaz na Panelkare. Daji se jeste nekde sehnat stare Pal 14-7 RZ? Ekvivalent k teto svici je Brisk N17C, jezdite ji nekdo? Prece jen je o chlup teplejsi nez N15C tu momentalne jezdim ale byl bych rad kdyby se mi podarilo ziskat puvodni palky nebo spravny ekvivalent ale mam takovy pocit ze ta 17 v tomhle pocasi bude zlobit co myslite? dikes za pripadne odpovedi zdurec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2015 12:29
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Dobrý den, mam dotaz. Mam problém s babettou 210. Jede v pořádku, jen když mám zaplé světla tak obtížně startuje. Když nastartuju bez světěl(s tím není problém) a zapnu je, tak babetta chcípne. Jakmile ovšem nastartuju, přidám plyn, držím ho, zapnu světla, pustim plyn, tak babetta už nechcípne. Nebo když už jedu se zaplými světly, tak se mi stává, že občas se vypne zapalování(prostě přestane házet jiskru) ale jakmile vypnu při jízdě světla tak okamžitě zapalování začne fungovat. Stačí je třeba jen vypnout a zapnout a už jede zase v pořádku. Snad se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2015 23:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Proč to tak je nedokážu říct, co vypnutí nebo zapnutí světel ovlivnujě na chodu motoru až takovým zpusobem ale je to tak. Tyristory kupuju takový jaký jsou ale většinou beru k tomu aj zapalovací cívku, není to až taková investice a ten tyristor se musel zničit přepětím a kde jinde by vznikl než na cívce ono se pak muže stát že nový tyristor odejde během krátké chvíle
 
 
Datum: 22. července 2015 23:30
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Zkusim to :-) A jaktože by to mohlo být tyristorem, když vypnutí světel pomůže? Mě to zajímá jak to funguje a proč to tak vůbec je. Jsem takovej zvídavej klučina :-D A ještě jak je to s těma tyristorama co nabízí sesa? Jsem slyšel, že ty maďarský stojí za prd, tak jestli to opravdu tak je? :-) Já jestli by nebylo lepší a hlavně levnější si ho vyrobit a hlavně jak? :-D Nejlíp kdyby šlo jen rozkuchat původní tyristor a dát do něho nový součástky :-D
 
 
Datum: 22. července 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Problém s ukostřením světel jsem ještě neměl, vždycky jak babeta ve vysokých blbnula a vypnutí světel pomohlo byl na vině tyristor ale zkus to ukostření třeba to bude zrovna ono.
 
 
Datum: 22. července 2015 22:29
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Tak jsem si četl pdf dokument od pana Ing. Pavla Majereskeho a podle toho co čtu tak by to mohlo být špatným ukostřením světel. Protože píše, že když babetta dosáhne vysokých otáček, chcípne a zase chytí při nízkých, tak je to tyristorem. Ale když mám vyplá světla, tak se toto neděje. Dále píše, že když motor při vypnutí/zapnutí světel chcípne, tak je na vině špatné ukostření. Pokud ne, tak magneto. Já mám právě ukostřený světla jen jedním drátkem z předního světla a konec drátku je upevněn na šroubku od tyristoru a kontakt není pořádně očištěn. Nemohlo by to být způsobené tím, že když motor dostanu do vysokých otáček, tak se začně vyrábět více proudu pro světla a ten drátek už dolik proudu do tý kostry nestačí odvést, tak začně bloudit tam kde by neměl? :-)
 
 
Datum: 22. července 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Vymešlim, to že každej řiká něco jinýho čím by to mohlo být :-D
 
 
Datum: 22. července 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18215    
Co vymejšlíš? Kluk kterej se v tom zřejmně vyzná ti radí ať vyměníš tyristor,tak nad čim furt spekuluješ?
 
 
Datum: 21. července 2015 17:10
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel18203    
Tak dneska po projíždce, jsem zjistil, že při maximálních otáčkách při jízdě z kopce chcípá a nepomůže vypnutí a zapnutí světel, to pomůže jen když otáčky klesnou, ale při těch maximálních prostě chcípne a to vypnutí světel nepomůže :-)
 
 
Datum: 20. července 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Babet sme už pár měl a spravuju je. Vymněn tyristor a bude jezdit zas.
 
 
Datum: 19. července 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Tak jsem pročetl skoro celej google a asi to fakt bude tím magnetem :-D Nevíte o někom kdo dělá oživení(nabuzení) magneta někde poblíž Karlových Varů nebo někde v Karlovaským kraji? :-)
 
 
Datum: 19. července 2015 22:23
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
A co má tyristor společnýho se světelným okruhem? :-D Když fachá vše bez problému bez zaplých světel :-D
 
 
Datum: 19. července 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Odchází ti tyristor takže co nejdříve vymněnit.
 
 
Datum: 19. července 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Já si právě myslim to samý co standa. Světelný a zapalovací okruh se nijak neovlivňuje. Jsou oddělený a když nezapnu světla tak se to neděje. Kdyby bylo slabý magneto, tak by to obtížně startovalo i s vyplými světly.
 
 
Datum: 19. července 2015 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18210    
Tomu nevěřim. To by to nejelo. Buď je něco blbě zapojené a nebo problém ve spínačce. Světla a zapalovací okruh se za normálního stavu nijak neovlivňují,jsou to dva různé okruhy.
 
 
Datum: 19. července 2015 6:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Prostě magneto je už slabý.Ale jako první bych dal slabší žarovky 6v a usměrnovač napětí 6v.Pokud' to nepomůže nechal bych dát zmagnetovat magneto http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg ;-)
 
 
Datum: 18. července 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
to je fakt jen kvůli magnetu? protože i když jedu z kopce maximální otáčky, tak vynechá a vypnutím zapnutím světel to zase jde. Hele já tam teď mam vzádu a vpředu 12V žárovky :-D Ale to mi neřikej, že to neutáhne magneto, když ten motor točí třeba 6000tis otáček za min. a při nízkých otáčkách to dělá stejně s tim chcípáním. Ale nejsem odborník :-D
 
 
Datum: 18. července 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Tak to je jednoduchý.když jsou zapnutá světla,tak je větší odběr proudu z magneta.Nemáš tak nahodou už slabý magneto?Potom to nestíhá dávat požadovaní odběr proudu. ;-)
 
 
Datum: 18. července 2015 17:02
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám problém. Mám J559 a občas se mi stane, že motorku nastartuji (po tom co je zahřátá), po 3s chcipne a uplně spadne celej system elektriky, netroubí nesvítí ani kontrolky ani světla. po 2-3 min se to vzpamatuje a normálně naskočí. nepomohlo ani vyjmutí pojistky. nevím jestli to s tím něják souvisí ale OBČAS, když přepnu do polohy bez baterky tak jako bych motorku chcípnul. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2015 12:28
 
 
 
 
Jméno: jawa@Dandy      IP: uživatel13743    
zdar prosímvás, mám motor z jawa dandy 125 ve svém rámu, a ted nějak řeším elektriku zatím jednoduchou abych to jenom nakopl.. tak sem to nějak z plánku udělal.. fajfka celkem kope když se šlápne ale jiskru to prostě nehodí i když šlapu jako blbec tak nic.. dráty jsem různě přehazoval ale nepomohlo.. zapalování je bezkontakt cdi - (to cdi je taky nové) jenom tam mám zapalovací cívku z motorky yuki 125 gy2 enduro a tu z dandyny tam nemám ale jsou to dá se říct shodné motory akorád ten z yuki je o 1kw slabší jinak se jedná taky o 4t a výfuk s karbecem + převodovka je to všechno shodné tak nevím jestliu to je tou cívkou nebo ne.. jinak předem moc díky za odpovědi a budu rád za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:34
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel18203    
Jakou patici světla má babetta 210? zadní a přední světlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
b15
 
 
Datum: 14. července 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: kameraman      IP: uživatel16168    
Zdravím hoši, máte někdo zapalování z babetty ve větší jawě? 175,250 atd.(Nechci prosím slyšet že je tato úprava zbytečná , když elektroinstalace s baterií funguje.)Zajímá mě hlavně jestli jde potom motorka našlápnout na nakopávačku teplá i studená.Moc děkuji těm , kteří poradí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar, prej to jede ale špatně tyhle zapalování bylo dost obtížný to nakopnout takže se to muselo pořád roztláčet stejně jako u fichtláckýho zapálka.. ale když si seřídíš to origo tak mě 175 lapla hned na 3 šlápnutí ale ta baterka mě teda srala taky ;-) :-)
 
 
Datum: 15. července 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši může být tímto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosnik_statoru_cidlo.html zaviněno že mě babeta špatně startuje, nejde do otáček, dusí se atd.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: Laik      IP: uživatel18329    
Já jsem měl podobný problém. nemohl jsem ji nastartovat. Svíčka jiskru házela, ale nechtěla chytit. Jako poslední pokus jsem zmenšil vzdálenost jiskřiště na svíčce na cca 0,5 mm a bylo po problému. Tak držím palec, ahoj.
 
 
Datum: 25. září 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak problém je vyřešen. Vyměnil sem tyrystor GYT, zapalovaci pol,svicku,jiny karburator funkcni z druhe babetty a nejelo to.Jiskra šla pořád. Pak sem vyměnil ten snímač (nosník statoru) a jede to jak šlak. Byla totiž popraskaná jeho izolace.
 
 
Datum: 12. července 2015 9:10
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus svíčku, ta m řeší všechny pochybný závady. Snímač je buď funkční a máš jiskru, nebo nefunkční a nemáš jiskru..
 
 
Datum: 11. července 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Vždyť to píšu. Jede nebo nejede.
 
 
Datum: 10. července 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
kdyby nefungovalo tak motor ani neškytne....................kapišto??? začni u karbecu...... u mě to dělal tyristor
 
 
Datum: 10. července 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
No mě to pravděpodobně nefunguje. Co ta babeta dělá když tady toto nefunguje?
 
 
Datum: 10. července 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18192    
Ne. To je čidlo. To funguje a nebo nefunguje.
 
 
Datum: 10. července 2015 6:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím hoši nevíte kde seženu tuhle podložku pod stator? http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
Sežeň si to zapalování z babety,oměř ho,oměř otvor v motoru a ať ti někdo vytočí mezikruží a to si doupravíš... žádná věda ... a nebo to holt kup od nich ... tywoe to je tu furt dokola,já si to snad oměřim a necham jich vyrobit serii a budu to prodávat (babeta,pio)... jediná věda je mít doma šupléru,papír a tužku ...
 
 
Datum: 08. července 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16530    
Sam ctes ze to je jejich vyrobek...toz tam napis zda ti tu sadu sprislusnym ziskem neprodaj....lacinejsi bude vit kuz zeleza pilniky a neco si spichnout\\r\\n
 
 
Datum: 07. července 2015 6:26
 
 
 
 
Jméno: vlasta      E-mail:      IP: uživatel1380    
mam dotaz nedělate někdo bezkontaktni zapalovani nebo teristorove nejsem vyučen v oboru takže mně to nejde diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:39
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.08.2018 2:58:50 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu