www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: domino83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim seso. Chtel jsem se zeptat bude nekdy gumovej potah na sedlo s11 dale spojkove oblozeni( ferodo?) pokud se nemylim. A plaste s dusema vse na s11 z vape mam velikou radost budou stale? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku potah musu splasit ale je to ranec 12 ci 12 stovek,,plaste a duse nou problem,,zapalko nejaky cas bude ale pak uz asi ne
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: Otipkavasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau SESO, chtěl bych si koupit ty mezilamely na kyvačku 250. Ale na tech plechahc nejsou vylisovane take ty čtverečky. Nebude to klouzat???? A ještě jestli jsou to česke plechy nebo turky. Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prave gdyz je hladka tak klouze, ty jakesi ctverecky jsou neco jako desen na pneumatice - ktera pneumatika je prilnavejsi v desti (oleji), hladka nebo s jemnym dezenem?
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene orig tam na zacatku vyrobe nedavalo,,az pak,,klouzat rozhodner nebude ,,sesa
 
 
Datum: 24. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja myslim ze by to nemelo vadit u kozla mas taky kolikrat hladkou tam si myslim ze spis zalezi na tech pritlacnejch pruzinach
 
 
Datum: 24. ledna 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau Seso! Chtěl bych se zeptat, kdybych si chtěl koupit jenom trysku do karbu, jestli by nešla poslat jen v obálce. Abych neměl tak drahý poštovný kvůli trysce za 54 Kč. Díky ti! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorac to nedelam,, jedine ofiko s 100 postovneho
 
 
Datum: 24. ledna 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo chápu :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
V pohodě...ale už se na to přestaňte ptát..leze mi to na mozek :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory nekoukal sem se zpátky...
 
 
Datum: 23. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
do plynu ..ne nejde!!!..tohle téma se tu diskutovalo milionkrát...tak s tim dejte pokoj!!
 
 
Datum: 23. ledna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Luke      E-mail:      IP: uživatel628    
Zdravim, mam dotaz, nebudou se zas objednavat ty pisty a valce (v baleni) na fichtla - 60ccm ??? Ja totiž o tom uvažuji, je to rozdíl než klasicky valec ??? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5055    
ja nevim proc mi to dela...ja se teda neprihlasuju....a hlavne mam pripojeni ktery nema pevnou IP ....to jenom kdybych mel ADSL a nebo obecni WIFInu tak bych mel jak statickou IP doma tak asi i tady.....proto sem tenkrat i rikal,ze nejde udelit báň na IP adresu protoze IP adresu za prve nemusi bejt statická a za druhé se dá menit,kdyz to umis.....
 
 
Datum: 23. ledna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
jj ..tak jak řiká standa ..hele stando koukám ..ty máš pokaždý jinou ip co?:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. ledna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5055    
Promin na Aukru tomu dal polský obchodník Tedi nespravny nazev 60ccm ale ve skutecnosti je to obyc druhovyrobovej valec,kterej ma este navic blbe udelany kanaly a 8.vybrus....neboli 55.3ccm ....60ccmNE! A co ti to prida? nic a nebo pul kone...ale spise ve vetsine pripadu nic...
 
 
Datum: 23. ledna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso,chtěl bych si u tebe koupit tuhle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_634.html sadu blikrů,přepínač blinkrů a 6V přerušovač,ale ten sem tu nenašel.Nedokázal bys ho sehnat?Nechci ho kupovat jinde abych nemusel platit dvojí poštovný.Tak by mi to bodlo.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku dej to do vzkazu pod objdnavku a ja to splasim,,nou problem
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci,,,,FICHTLÁŘSKÝ SLOVNÍK,,,,tu jen ukladjte FAQ prispevky,, vsichni co maji v tom jasno a co hteji pomoct,,, ulozte si odkaz a pak az to bude te mit napsane,,tak to vkladejte sem,, jinak pokud to neboude FAQ tak mazu,,, jak toho bude dost,,tak to dam do samostatne sekce,,, jo a blaboli taky mazu,,toto musi byt fakt super,, jde o dalsi generace fichtlaru,,tak at v tom neni chaos..dik za pomoc sesa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak panstvo, pripravil jsem dalsi FAQ a ten je o mazani retezu jelikoz tu bylo jedno doporuceni dat todlec do FAQu. tak tedy do toho...zakladnim predpokladem je mit retez a nejake mazivo. predne k retezu. sundame ho z fichtla, pro nezasvece je tento postup: kouknem gde se na retezu nachazi spojka na ktere se nachazi pojistka ve tvaru prorizleho D (je obycejne tlustci nez ostatni clanky), vezmem tlusty sroubovak a neco spicateho (treba tenky sroubovak bo staci hrebik, sponka), prve tlustym sroubovakem pritalcime ploskou zezadu na pojistku, tim se otevre, preskoci prvni kolicek a bud vyskoci uplne nebo uvizne na druhem kolicku. pokud uvizl tak vezmeme ten nas ostry predmet, vlozime spicku k obloucku a vytahnem (po smeru otaceni retezu, jakoby vodorovne s nim, pokud ve smeru horizontalnim cili od neho tak se pojistka ohne a pak je nebezpecna za jizdy, muze vyskocit a rozepnout retez, neprijemna vec). vypada to slozite ale v podstate je to jednoduchy, da se to udelat pomalu i nehty a prstem ale prece je to cista prace tak proc se spinit:-). pak vysuneme po kolickach krytku clanku, clanek vysuneme z retezu a retez se rozpoji, pak uz neni tezky ho vyndat z rozety a sekundarka, jednoduse se vytahne (ne extremni silou at si neocesete zuby nebo neposkodite retez). retez muzem koupit i novy za predpokladu vymeny i vence rozety a sekundarniho kolecka nebo sehnat jinej (pokud je starej tak nici rozetu a sekundarko, obvzlaste ten venec rozety). novy retez tam ma byt Favorit 111+1 clanek coz je spojka, nejaky extra popis tu resit nebudu pac ten retez je rozsirenej a gdyz reknes v mototechne ze chces retez na fika tak ti da tendlec...cili retez je tedka venku, pripravime si treba nejaky kastrolek nebo jinou tepelne vodivou nadobku, nalijeme do nej prevodovej (motoroveho je na nej skoda) olej (klidne vyjetej, nezalezi, klasicky je treba PP80, 90) nebo pokud mame nebo chceme pro retez udelat dobro tak sezenem tuk s oznacenim A00. nalijem do kastrolku mazivo, nechame rozehrat, mezitim ocistime retez hadrem namocenym v nejakem nepolarnim rozpoustedle, klasicky benzinu, technickym lihu (nigdy ne vodu! to je navic polarni rozpoustedlo ale to je fuk, nesmi se kvuli korozi a olej pak spatne vodu vytlacuje z clanků) a podobne, fungl novy retezy se doporucuji jen utrit hadrou (obvykle uz byva namazany a pry by to skodilo, podle me je to jedno ale gdyz je novej tak ho nasadit, trochu primazat na stroji, litat a az bude zabordelenej tak ho vytahnout a pak uz pocinat podle tohoto navodu). takto ocisteny retez dame do toho kastrolku s olejem (tukem) a nechame to tam nejakou chvilu, dulezite je aby mazivo zateklo do clanku a vyleze z neho trochu bordela, nema zas cenu to tam nechavat nejak dlouho, to retezu tez neprospiva ale lepsi dyl nez kratsi dobu...pak ho vytahnem, otrem, nechame odkapat (treba do kastrolku), pak nasadit na stroj (taky neni problem, ale povolit napinaky a pak po spojeni clanku zas pritahnout), nasadit spojku, nandat krytku, zacvaknout pojistku (pojistka musi mit oblocek po smeru jizdy, cili tam kam se otaci retez tak po smeru musi mit obloucek, jakoby prorazel cestu, ne naopak, to by vyskocil a zas by hrozila kolize od rozpojeneho retezu), vycentrovat a utahnout ty napinaky pokud si to do tedka neudelal, popr. primaznout jeste rukou retez ale to vetsinou uz neni treba...to je vse, muzes jezdit draku:-) este dodatek tykajici se spreju: primo s retezovymi spreji zkusenosti nemam, wim jen ze se to strika primo na stroji a to mazivo by melo zalez do clanku. jako mladsi sem strikaval retez silikonovym olejem, nebylo to spatny ale po case to chce vzdy jednou vyvarit v tom tuku nebo oleji pac jinak ani ten silikonovej nemuze zabranit poskozeni mensim mazanim...neni nad peclivou praci :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DEMOTÁŽ ZADNÍ KYVNĚ VIDLICE:1.vybrat zadní kolo z rámu,2.Uvolíme šrouby držící teleskopické tlumiče po obouch strnách zadní kyvné vidlice z gumových bloků,čímž je demontáž hotová.3.Při montáži postupujeme opačným spůsobem jako při demontáži.
 
 
Datum: 11. února 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5262    
A ted jako co.....
 
 
Datum: 11. února 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este bych chtel doplnit serizeni SPOJKY, gdyztak at me ABC doplni pac tu mel tez takovy napad a na serizeni spojky sem zapomnel...cili SPOJKA se vetsinou tak casto neserizuje jako ostatni komponenty ale i ona se muze rozestelovat nebo v ramci opotrebeni lamel rozladit. predpokladem jsou zdrave, neseskvarene a ne moc extremne opotrebovane lamely, rovne tycky, z zivotnosti cele spojky tez nevyzvejkane zuby na mezilamele a nevytahany primarni retez + zachovaly spojkovy kos (na serizeni nam jedinym kritereriem bduou stacit ty zachovale lamely). serizuje se dvema castmi - sroubkem na riditkach a "kouzelnym sroubkem" (:-D sorry za uverejneni teto halsky ale nemoh sem si to odpustit). na riditkach zamontujeme sroubkem tak zhruba do poloviny a pak az nakonec celeho serizeni trochu vysroubujeme aby mel vuli (rikalo se tomu "mrtvy bod", je to faze gdy pri mackani packy chvilu nic nedeje a pak az zacne vypinat spojku, mela by byt ta vule asi 2-3 mm, duvodu je vic - pri nove lamele aby neprokluzovala a tim se hned neopotrebovala, aby zabirala a v neposledni rade i pry kvuli teplelne roztaznosti soucastek). prejdeme k tomu onomu zazracnemu sroubku. u vsech typu jsou na pravem deklu. u starsich typu (kupr. 05, parezy) je posun z lanka spojky prevaden pomoci snekoveho mechanizmu pres tycky k pritlacemu taliri, u 20, 21 a mustafu je tam jen jedina zmena - misto sneka pakovy mechanizmus. seridime spojku nejprve bez behu motoru. sroubkem zatocime uplne dovnitr a zkusime proslapnout startovaci paku. pokud nebude zabirat (coz opravdu nezacne krome novejch lamel) a ucitime jakoby takove proklouznuti bez hluku protoceni motoru, povytocime sroubek o par otacek ven a zkusime znovu nakopavacku. povytacime tak dlouho az zacne zabirat, pak sropubek o otacku vratime, zase zkontrolujeme a pokud prokluzuje (pripominam ze sme otocili o jednu otacku zpet) tak povytocime o 1 otacku dopredu. nyni by mela spojka zabirat vzdy pri nakopnuti, pokud misty prokluzuje opet o jednu otacku povytocime sroub. nyni zkusime gdy nam zabira spojka a to ucinime tak, ze nohu polozime na start paku, zmackneme dokud neucitime tlak a zacneme pomalu paku mackat. v kterem okamziku zmacknuti packy se startpaka s nazi nohou pohne bez vetsiho usile a proklozne, tam zacne se spojka vypinat. nyni to mame jen "na sucho". nakopnem motor, zaradime jednotku a pomalu poustime spojku a pridavame plyn. rozjezd ma byt plynuly bez velkych skoku. pri jizde (staci na nejakem malinkem dvorecku) by mela spojka tahnout a nemela by vubec prokluzovat. tez by nemel byt pri zarazene jednotce a zmacknute spojce citit zadny tlak smerem dopredu ci snad pri zacouvani slyset zdechani motoru nebo naopak, pri popostrceni (podotykam stale se zarazenym kvaletem a zmacknutou spojkou) by nemely byt slyset nejake zvysujici se otacky. pokud toto splnuje tak jeste na spojkove pacce na riditkach sroubek o trochu vysroubujem abych lanko trochu jeste povolili a tim byl zvysen tlak na lamely ve spojce (pak nesmi spojka pri zadne jizde prokluzovat a pokud ano, timto sroubkem zas pootocime, je na jemne dolazeni a vymezeni vule lanka), matickou zajistime, sroubkem na pravem deklu tez marticku zajistime sroubek kterym jsme "kouzlili" a jdem to projet. pokud vse sedne jak ma, neni co resit, mame serizeno:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci jen pokracujte,,, je toho zatim malo :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no uz sem to tu napsal jak se serizuje ale proc ne, fantazii se meze nekladou:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ještě jednou já, seřízení karb. jsem už napsal. Takže to by bylo.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak pokud se nikdo jiný nechystá, vzal bych si na starost popis seřízení karburátoru.
 
 
Datum: 23. ledna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, tady dávám odkaz, kde jsou pospány podmínky pro přihlášení motocyklu jako veterána: http://www.eurooldtimers.com/cze/menucontent.php?link=testace_hv
 
 
Datum: 23. ledna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak zdelat řídítka na pionýru 1.bod demontujeme všechny lanka 2.bod otevřeme kryt přepínaču na řídítkách ze spodu je jeden malej šroubek 2.bod demontujeme všechny kabely a označíme si je pro zpětnou montáž 3.bod vememe si desítku klíč a povolíme šroubek co je zašroubován v řídítkách a políme ho o 3/4 4.bod po šroubu jemne bouchneme kladivem a pak nám šroub zaleze dovnitř 5.bod postavíme se ke stroji ze predu mezi nohy si chytíme přední kolo a z řidítkama kroutíme ze strany na stranu a taháme směrem horů 6.bod a máme hotovo ted zbývá je ješte nahodit zpět hodně zdaru při demontáži řídítek doufám že vám tenhle FAQ pomůže
 
 
Datum: 23. ledna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz uz mam chvilu toho casu tak by nebylo od veci napsat tez nejakou mensi slohovku na tema GENERALKA MOTORU. dost lidi se pta "jak udelat to GO?" ci "jak na to?" predem bych chtel upozornit ze budu psat obycejny, kratky a snad i vystizny postup, origo motoru popr. predelanim na origo motor. zni to divne ale par lidi se me uz zeptalo jestli jim nedam engine do puvodniho stavu. bych bych chtel vyjadrit tolik diskutovanou myslenku, ze motor stejne jede nejlip gdyz je ve svym stavu a tudiz nebudu tu popisovat jakesi "tuning" upravy, "laickymi" upravy jako takove a vubec paskvily se vzdy predem jasnym ucinkem - nulovym nebo naprosto zbytecnym ci v mnoha pripadech i ubirajici vykon. i seriovy motor muze mit po letech stale stejny vykon (uzke propojeni s udrzbou, zde plati prislovi - jaky si to udelas, takovy to mas), ma vzdy nejvyssi zivotnost a trvanlivost s oprimalnim vykonem po mnoho let. tento navod je urcen tem, kteri jeste nevi co je v nitru motoru vlastne ceka, co muzou ocekavat za zrady a vicemenene si to budou delat samy (asi nakonec stejne nejlepsi volba) a tim se i naucite mnohym novym co v budoucnu bude potreba pro zivot spravneho motorkare... nez se pustite podle tohoto laickeho navodu do prace, mejte na pameti ze je potreba nejakeho casu, jistou miru klidu a trpelivosti, trochu cviku a sesteho smyslu. opravdu neni nac chvatat, cim lip to udelate, tim vic se vam pak fik odvdeci jizdou:-) cili do toho. (pozn autora - motor bude z typu 21 a 23 pac sou stejne a starsi typy jsou prevazne ve vetsine podobne). motor jako ocistime aspon povrchne a zadneme postupne odmontovavat veci jez ho drzi. u 21 sundate vrchni dil plechu u prsicek, demontujeme sedacku, zadni "velky" plech ci jinymi slovy blatnik a sundame filtr + odmontujeme vicko soupatkove komory u karbenatka, u mustafa neni pomalu co odrkyvat, snad jen odmontovat husi krk mezi karbenatkem a airboxem a tez vicko se soupatkem. u obou typu pak demontujeme retez, spojkove lanko (staci odhaknout z packy, pokud se mu nebude chtit tak povolit lanko a pak znova zkusit), sundame pravy dekl a rozepneme v objimce a zastrcce dva dratky co vedou z magneta dirkou ven z motoru. draty vedouci dovnitr motoru pak vytahneme pres gumovy navlek. dalsi prekazka znemoznujici vyndani motoru je stojan. fika necim upevnime aby nepad bo muzem i polozit, odsoubujem matku a vyndame sroub co spojuje stojan s ramem a motorem dohromady a nekam do kouta to odvlecem. dal pak odmontujem vyfuk a vyfukove koleno (drzi na valci dvema srouby, byvaji bud pretazene nebo zkrivene, v krajni nouzi upilovat ten samozavtny sroub), odpojime lankko ze zadni brzdy at nam pak neprekazi, benzinovou hadicku (zavrete si kohoutek jinak je pak smradu jak v Carihradu:-D) a fajfku od svicky. ted by mely stat v ceste uz jen tri srouby - na prednim uchytu, na zadnim uchytu motoru a pod motorem. odmuntujeme a motor nenechame spadnout na zem aby se neznicil. motor je venku. rozdelil bych ho na casti: SANI, VYFUKOVA SOUSTAVA, VALEC S HLAVOU, SPOJKA, ELEKTROVYZBROJ, PREVODOVKA. u sani je to proste - vememe airbox (nebo uz jen filtr, mnohdy ani to ne a tak koupime bud sportovni asi za 400 kc nebo sezenem celej airbox), vyndame predni cast toho plastu (u prvnich typu 05 byly hlinikovy takze zadna umela hmota:-) a u parezu a 555 je filtr primo na karbci) vyhakneme jednu z tech pruzinek a pod vickem nalezajici filtr vyndame. pokud je stary tak rovnou koupit novy, pokud ale este ma co nabidnout tak staci vyfoukat hubou anebo kompresorem, nigdy nenamacet ci snad prat! karbec demontujem z kolinka, jejich spolecne papirove tesneni zahodime a jako u vsech techto tesneni pak koupime nove, z karbenatku vymontujem plovak a vicko plovakovky. ve vicku se naleza privodni ventil byva ucpany a tak ho profouknem, pri vetsim bordelu opatrne prostourame pac je hakly na oderky a kazde rozsireni ci zacpani ventilku ma negativni vliv na dopousteni benalu do plovakove komory. jelikoz soupatko s jehlou visi na vicku ze soupatkovy komory tak na zbyvaj v telese uz jen trysky a sroubek volnobehu (ten tam nechame, ten udrzbu zadnou nepotrebuje). trysky vymontujem, profouknem, chlupem ze smetaku prostourame ale nigdy nepouzivame drat ci jinak tvrdeho, ostreho!!! karbec pak vycistime rucne nebo ponorime tak na 2-5 minut do kastrolku s vodou a octem v pomeru tak 1:1, zalezi na kazdym kolik da ceho ale 1:1 - 1:5 sou v tak nejlepsim rozmezi. nechame ho tam dokud nezacne voda s octem vrit, vytahnem, skouknem, zas ponorime tak na 2 minuty a vytahneme ven. mejte na pameti ze ocet ten hlinik rozezira, z my zkusenosti me to nigdy neudelal ale fakt je ze mu skodi. nicmene karbec do dokaze vycistit paradane (viz bordel v kastrolku). stoji ted by mely byt snad vsechny kouty ciste obvzlaste je kladen duraz na plovakovou komoru a privodni kanalky k tryskam, pokud ne, vycistime. kolinko sani tez odmontujeme a s tesnenim udelame stejne kratky proces jako s minulym, kolinko zkouknem a vycistime pokud neni (staci parkrat projet hadrem sem a tam).tim by bylo hotove SANI. dalsim externim oddilem motoru je VYFUKOVA SOUSTAVA. malogdo si to uvedomuje ale vyfuk ma na svedomi skoro 1/3 celkoveho vykonu to jest asi 33%. nejlepsi je ho dekarbonizovat - z vyfuku demontujeme celou vlozku (odmontujem krytku na konci vyfuku a bud ho vytahnout necim/nekym za ten sroub ven, pokud ale je vyfuk ponicen nebo je silne zanesen tak z druhe strany nekaym klackem a kladivem ho vybuchat ven ale s citem, parezu a arabu se to netyka, koleno nemaj a vyfuk cistit jen rucne). vyfuk, koleno a vlozku (tlumic vyfuku) pak polozime na nejakou nehorlavou podlozku, nastrikame nebo nalijeme do neho trochu benalu (bez oleje) a protrepame, u vyfuku to same. zapalime a nechame plamen delat co umi, mozna opakovat, zalezi na znecisteni. pak koleno a vyfuk jeste protahnout nejakym hadrem a tim bych tuto cast uzavrel. prejdem k samotnemu motoru. do tedka to bylo jenom ulejvani a pripravovani se na to co prijde. VALEC A HLAVA - sundame hlavu (srouby povolujem krizem at si nezkrivime hlavu, to same plati i u opetovne montazi a to opravdu s citem, tesnost hlavy ma znacny vliv na vykon), vymontujeme a ocistime svicku, nejakym hadrem a nepolarniho rozpostedla (jako je treba technicky lih nebo obycejny benal) ocistime karbon z hlavy (pokud to vycistime i vrusnou pastou do lesku bude se min usazovat karbon a opet to znamena stalejsi vykon). jelikz cele sani a vyfuk je venku, nema vyndani valce co branit. cili ho vyndame. kanalky vycistime nebo dokonce nalestime, zkoukneme vlozku valce jestli neni poskrabana (pokud ano tak jsou dve moznosti - je-li malo a moc nam na tom nezalezi tak to nechame, pokud opak tak celej valec posleme na vybrus...) jinak ho zabalime do nejake hadry aby se do neho mezitim nedostalo nejaky svinstvo. pist tez prvne zkoukneme a pokud ma opet nejaky defekt tak spravime - praskly krouzek - vymontujem, vymenime vsechny pokud sme je nedavno nemenily, pokud je pist podrapany nastavaj opet dve moznosti - dat novy nebo stary jen jemne nejakym pilnickem zabrousit do hladka (pokud je ale podrapany valec, coz vetsinou je, vybrus vas nemine nebo budete pri jizde trapit sebe i stroj a poskodite dalsi veci). ma-li pist smerem ke klikovce na ojnici vuli (dopredu a dozadu, ne do stran), je na vade vylitane bronzove futro, koupit nove, vymenit za stare (dobre se vytlacuje napr. nasazenim noveho futra na stare a postupnym vytlacenim stareho napr. poklepavanim na nove v ramci citu nebo vylisovanim za pomoci sveraku, na jednom konci musi mit prostor pro stare futro ktere pujde ven) demontujem pojistky pisniho cepu na pistu, jakesi G krouzky (staci klestemi je vytahnout a bud koupit novy nebo narovnat) po obou stranach. pokud nemame vytlacovak pistniho cepu tak staci sroubovak vsunout do cepu, lehce, opravdu lehce vyklepnat cep treba kladivkem. zde je to nechylne na poskozeni zvlaste ze strany ojnice. pist je venku a tak ho vycistime. pokud ma kolem drazek pistnich krouzku stopy po profukovani, obvykle je videt karbon ci jina cern smerujici od zacatku pistu smerem k cepu, bud byly krouzky stare, zapecene, unavene nebo byl pouzit nekvalitni motorovy olej. pracovni plochu pistu zbavime karbonu a vylestime do lesku (zadne hrube nasili!). pokud kupujem novy pist jako prozatimni reseni oddaleni vybrusu kupte rovnou i krouzky. pistni cep by mel byt leskly, bez vule v bronzovym futru na klice (vsunem ho do kliky a pokud citime ze sel do oka ojnice hur nez gdyz s nim pohybujeme sem a tam po nasunuti, vymenime za novy). nemel by byt fialovy, to je znamkou spatneho mazani nebo obrovskymi otackami v motoru, zde je lepsi rovnou investice do jehlickove ojnice namisto bronzoveho futra. pokud je futro v poradku nemelo by mit uz zminovanou vuli v pistnim cepu a jeho prumer by mel byt 14,1 mm (u starsich typu futra je to 10,1 mm). je normalni ze se casem vylita a pak to v motoru zvoni, to ale neznamena ze kazde zvoneni je od vylitaneho futra, muze jit treba od starych vylitanych krouzku, lozisek na klice nebo jehlickoveho loziska v klikovce. ELEKTROVYZBROJ - ted se presuneme zpatky k pravemu deklu, ktere by melo byt v ramci odmontovavani retezu jiz mimo motor a tim bysme meli mit volny "vyhled" na cele magneto. je dobre si poznacit polohu magneta nejakymi ryskami na magnetu a karteru abychom pak mohli lepe urcite predstih (u starsiho typu magneta se poznacuje poloha desticky s kladivkem). magneto se povoli na dvou sroubkach, ktere ho drzi a vynda se cele ven. megneto a prostor v karteru by mel bejt absolutne cistej, pokud je tma malo bordela, nevadi, pokud jsou tam znamky po mastnote tak to uz svedci o prasklem guferu pod rotorem (viz dale). magneto ocistime, pokud jsou kabely porusene rovnou natahneme nove, kladivko a jeho "kovadlinku" cili kontakt zabrousime jemnym smirglem aby byla dosedaci plocha obou hladka, presna a cista. pokud zlobil kondik je na case ho tky vymenit, neni to od veci i gdyz byl stary jeste funkci, ten muzem pak vozit pri sobe v kastliku v ramci nouzove opravy pokud kondik odejde do vecnych lovist. prekontrolujem jeste civky jestli nejsou porusene, pertinax krouzky a izolaci. dale sroubovakem vymontujeme sroub drzici vacku a vacku nasilim sundame z rotoru (prakticky to jinak nejde), takovou vacku je na case vyhodit a koupit jinou. pokud na ni byly uz pred timto zakrokem nejake zarezy ci odreniny tak to byly od kladivka, ktere melo ohoblovane "zdvihatko" a bylo spatne mazano (staci parkrat za rok maznoutt vacku nejakym olejem), takove kladivko vymenit za nove. pak vezmeme sroub M8 ci stejneho odpovidajiciho prumeru a zasroubujeme ho do rotoru. vezmem klic, parkrat sroubem zatocime cimz se zasroubuje a pak by mel rotor sezkocit z hridele klikovky. klikovku ocistime a pokud najdeme na nem nejake zbytky po zelezu, jakoby spon, je jasne jak skoncil hledany sroubek z magneta, pokud ano, zbytky by mely jeste lezet negde hrideli klikovky. na hridelce by mel pravdepodobne viset takovy kolicek, urcuje polohu rotoru na hrideli a nesmi se ztratit, peclive ho uschovejte, pokud uz je v drapu a hledani ztroskotalo, bud koupime nove nebo vhodne zabrousenym nejakym malym sroubkem bez hlavicky se da nahradit. nyni by mel byt primy pohled na gufero. pokud je mastne, popraskane, ma stiply brit ci jinak od pohledu spatne je na case ho vymenit. i gdyby bylo dobre nic se nezkazi vymenou za nove. obecne plati ze dvoubrite jsou lepsi a maji lepsi vlastnoti nez jednobrite, navic stoji praktcky stejne, pokud ale dvoubrite nesezenem, staci i to jednobrite. na sekundarnim kolecku by mela byt maticka jistena podlozkou. kdyby tam nebyla, je to spatne a pro montazi je nutne ji tam dat. zahnuti toho plisku sklepneme tak aby bylo mozno odmontovat maticku, to taky udelame a retezove kolecko vyndame. pod nim by mela byt rozperka, tu taky uschovame spolecne se sekundarkem. pokud je i toto gufero spatne, vymenime. jeste vyndame spojkove tycky (velka tycka, kulicka, mala tycka) a prejdeme na SPOJKU. viko drzi 6 mensich sroubu a jeden velky skrz cely motor. nez je odmontujem tak vypustime olej vypustnym sroubem ve spod motoru. je dobre toto ucinit jeste pred samotnou demontazi celeho motoru pac pak je jistota ze zbytecne nezaspinite. mejte trpelivost, toho oleje je tam opravdu dost (asi 0,5 l ale podle merky je ta hodnota kolem 0,75 l cili pokud jste nedavno dolivali podle merky - dolniho sroubku, melo by tam byt neco kolem toho druheho cisla). navic ten olej vyteka pomalu pokud nigdy nebyl pulen a v je tam takovej bordel v prevodovce ze spise pripomina bahno nez olje, vsak uvidite. demontujeme levy kryt. to co vidite je spojka a primarni retez s primarnim koleckem visici na hrideli klikovky. dobre si ho zapamatujte pac bez stahovaku je to opravdu orisek na sundavani. na spojkovem taliri se nachazi pet pruzin jistene segrovkami polozene na miskach (u pareza jen 3 pruziny a jen jedna lamela gdezto tady dve). misku uchopime klestemi a v druhe ruce sroubovakem vysuneme segrovky ven. je dobry delat to naprikald pod hadrou pac pro ty, co to delaji poprvy je to obvykle letecky den segrovek, pruzin, misek, a spatne se takove soucastky pak hledaji. pokud nenajdeme segrovky, nevadi, koupime pro jistotu stejne vsechny nove i s miskami. pokud spojka sla lehce a prokluzovala za jizdy tak pruziny byly unavene a je tez treba je vymenit za nove. jeli primarni rezet provysly a treba skrta o dolni karter, vymenime a pokud byl nojsi tak dolevame olej pravidelne. ted vezmeme lamely (uprostred mezilamela) a zdvihneme je nahoru, uvolnime a sudame retez, lamely vyndame. stava se ze jsou korky skoro uz vylitane, jsou uzke, nic se nedeje, dneska uz se kupuji rovnou cele lamely nove (opet obe dve) a metoda vymenovani jen korku uz se prakticky nedela, je to levnejsi, mozna i lepsi ale narocne na cas a energii. muzou byt i seskvarene a to je dano tim, ze do kopce tomu pomahate spojkou, nesmi se to delat, hodne tim ta spojka trpi, priste podrazujte. opet jasna vymena. mezilamela (takovy plehovy mezikus mezi lamelama s 6 zuby) by mela mit ty zuby neokousane, ciste, rovne. pokud jsou male ci snad vylamane, opet vymenit. pak nasleduje uz jen spojkovy kos. na jeho dne je maticka opet jistena podlozkou, postup stejny jako u sekundarka. az bude kos venku, vrhneme se na primarni kolecko. maticku odmontujeme, drzi vzdy jak pes ale mate-li jak si zaaretusovat ci jinak sprajcnout ojnici, jde to celkem snadno (ne ze tam nechate pist a sprajnete ho tam aby se klikovka nemohla protacet, jasna smrt pistu nebo odstipnuti kusu pistu od ojnice). na sundani nejlepsi je sehnat si stahovak, pujcit si, vyrobit taky moznost. pokud ale neni tak se da provizorne ale bohuzel ne vzdy ucine tomu primarku pomoct. vezmete si nejaky klacek nebo hlinenou tycku, zaprete ho o primarko a hranu karteru (zde pozor at si tu hranu neponicite, pak by to netesnilo a potece vam tam olej jakou tam budete mit fugu) a tuknete na neho ze spodu kladivkem. delat tak dlouho dokud ho nerozbijete nebo nevyskoci ven. pokud uz ho mate venku tak jenom vyhodte tesneni mezi deklem a karterem, zkontrolovat jak je na tom gufero (to same jako u minuleho krome toho zaolejovani:-) ) a muzeme jit pulit. povolime vsechny srouby co drzi kartery pohromade a vyhodime je ven. opet se poohlidnete po nejakem nastoji urcenym na vylisovanim klikovky, pokud opet nesplasite a nemuzete si ho vyrobit tak nastupuje kladivko s drivkem. drivko polozime na hridel klikovky na ktere visel stator, tukame dokud se to nepohne a sledujeme gde se dela fuga. je dulezite abychom ho pulili rovnomerne, z obou stran, abychom pri tukani kladivem klikovku moc neporusili (obvzlaste vyvazeni) a v zadnem pripade nedavame nejake kliny mezi kartery. pokud uz mame nejakou malou fugu daji se pouzit srouby s matkou do uchytu, jez pred tim drzely motor na ramu a postupnym vytacenim matky na sroubu (uvnitr tech zachytu) se vlastne obe skrine oddaluji. je to vcelku narocna prace na kontrolu. pokud jsme rozpulily a klikovka stale je na nekterem lozisku, lozisko bud vyklepnem nebo klikovku jemne, opakuji jemne vyndame s trochou sily to musi jit. tim sme si otevreli PREVODOVKU. je treba tez davat pozor na prevody aby se nevysypaly, ne ze byste je tam pak nenasadily ale je tam moznost prohozeni jednoho s druhym a tim pak muze byt silna ale pomala dvojka. klikovy prostor bude od karbonu, nutno vycistit, klikovku s ojnici zkontrolovat jak na tom je a popr. je vhodne dat to nekam do servisu na vyvazeni a vycentrovani popr. pokud jsme pulili kvuli ojnici nebo jehlickoveho loziska vne klikovky tak vymenit. gdo nema patricne zkusenosti a dobre vybavenou dilnu na tyto ukony (treva lis na vylisovani ojnice) tak to sverte nekomu gdo timto disponuje a umi to s tim. hridele i s koleckama cele vytahneme a dame je tak, aby se nepomichali. vnitrek karteru vycistime, zkontolujem vuli v medenyhc pouzdejch drzicich predlohovou hridel (je to ta "druha";-), jak je na tom startovaci segment, zda nejsou ocesane zuby, pruzina v jakem je stavu, ozubena kolecnka prevodovky ktere sme tedkomc odnesli kazdy do jineho koutu dilny a popr. vymenime. loziska na kice nesmi ani malinko drhnout, ani chrapcet, pokud jsou stare tak je vyklepneme ven (pokud uz jsou jenom na vyhoze) a nove dame prve do mrazaku, kartery nahrejem ,pak ty loziska tam dame a meli by se vsunout hladce na sve pozice. radici automat nesmi mit ocesane zuby (bohuzel novy se spatne shani jelikoz se nevyrabi, dobry je ho sehnat na nejake burze ale opravdu dobry!), musi mit silne pruzinky (obvykle staci gdyz tam jenom jsou a nevypadavaj), vidlicka razeni bez zadneho zjevneho poskozeni, to same i osicka vidlicky. vse by se melo aspon tvarit jako ze se tomu dari. pokud uz nic jineho zde nehcceme tak zacneme zas skladat. postup opacny jako pri demontazi, nasadime hridele i s prevody, radici automat, vidlicku razeni, osicku, klikovku (pujde mozna ztuha do lozisek), loziska uz tam maj bejt, gufera (nejradeji obe na klikovce nove, bud je nechate noc v oleji nebo jenom maznete hridel aby se nespalily, date je tam, jemne pritlacite ale zase nesmi drhnout o lozisko), koupite nove tesneni mezi kartery, stare vyhodite a vycistite dosedaci plochy, pokud jsou tam nerovnosti tak i pouzit silikon, dat k sobe (pokud jste ten silikon pouzily tak se ridte podle navodu ale obecne plati ze se musi chvilu pockat nez se srouby uplne dotahnout na doraz), pokud jsou relativne rovne tak staci tesneni natrene treba vazelinou nebo olejem (prakticky jakymkoliv), prilozit kartery k sobe ale nechat si tam jeste mezeru abychom mohli protocit startovaci paku a napnout ji, pak kartery k sobe sklepneme, nandame srouby a postupne dotahujeme. az budou upne nadoraz tak nandat primar, matici, kos s pojistnou matici, spojku, retez, nandat a zajistit pruziny segrovnkami v miskach (chce to cvik), dat nove tesneni, natrt olejem. nandat viko smontovat srouby, na prave strane nandat kolicek na hridel, rotor, stator (cili magneto), nandat pist na ojnici, vrazit tam cep, zajistit G krouzky (pokud vyskoci tak zadrete cili davat peclive), na hlavu krouzky (chce to taky trochu cvik ale jinak to jde fajne, pokud mate stary pistni krouzek tak ho date do drazky a tim ho jakoby vypodlozite a premostite krouzek kterej budete presouvat po drazce), dat tesneni potrene olejem nebo vazelinou pod valec, nandat valec na pist, jde to docela dobre gdyz valec trochu olejem maznete (stejne musite abyste valec nepodrapali), zasunete pist az tam kam pujde, pak zmacknete cely krouzek po obvodu az se dostane do valce (musi zajet, zadne extra hrube nasili), takhlec pokracovat i s druhym krouzkem (tretim pokud mate tri-krouzkovy pist), dorazit az na konec, projet parkrat pist ve valci pres nakopavacku pokud nedrhne, nandat a dotahnout hlavu (krizem kazdy sroub tak o pul otacky az bude nadoraz). pak dame motor zase do ramu, az tam bude zasroubovany tak nandat stojanek, vse pirpevnit (retez, elektro - gable, lanko zadni brzdy, az namontujete karbec tak i vicko s plynovym lankem, benalovou hadicku, pravy dekl), namontujete karbec, koleno vyfuku a vyfuk uz smontovany sokupy (utesnite mez mezi kolenem a vyfukem azbestovou snurou ale opravdu peclive, projevi se to pak na zvuku a vykonu) atd atd...netreba vyjmenovavat treba plechy, sedlo, vse utesnit novymi naolejovanymi tesnenimi a poradne vse utahnout, pokud ty zavrtny srouby na valci - sani a koleno vyfuku budou treba pretazeny nebo ohly tak je vymontujeme ven z valce, vezmeme sroub odpovidajici velikosti - na sani asi M6 ana vyfuku asi M8, urizneme hlavicku, zarizneme okraje a pretahneme sroubkem aby se zarovnal zavit a namontujeme do valce...vse smontujete, SERIDITE (viz muj navod treba), nablejskate a hura na cesty. na hafo veci sem zapomnel a hafo zestrucnil ale co, stejne je to jen orientacni. tak si to uzijte :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Originální barva JAWA má označení ČSN 8850 nebo RAL 3003 až 3004, červená višňová tmavá
 
 
Datum: 23. ledna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
aha tak to pardon Stando ale co, 2x je vice nez jednou:-D jina kkoukam ze se to zacina plnit skvelejma prispevkama:-)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen tak dal,,muze to byt dlouhe,, pac ja to udelam na klikaci odkazy se samostanou mensi strankou,,jen tak to bude krasne prehledne,, jinak ja osefuji podminky,postovne atd,,,dikes,,sesa
 
 
Datum: 23. ledna 2009 8:34
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma sepsané skupiny řidičských oprávnění, věk odkdy a modely neznámějších Jaw a ČZ, které patří dané skupině.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
Steve ty krávo to byl sloh:-D:-D:-D a proc sem to teda kurna psal ja kdyz si napsal spisovne to a samy:-D:-D:-D ja myslel ze treba nekdo rozsirite jako i jiny temata.....ale je to COOl...nic proti
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už sme u toho tak by možná nebylo od věci napsat co znamená to /r/n Je to odradkovani entrem. (/r=konec řádku /n=začátek nového řádku) sesovi to tu zřejmě nefunguje tak se píše to /r/njen tu často padá tahle otázka
 
 
Datum: 22. ledna 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to co sem dávám jsem dal i o pár dotazů výš, ale napadlo mě, že by se to hodilo i do FAQ, nebudu o tom dlouze psát, po rozkliknutí odkazu je informace naprosto jasná a dostatečná: http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-poradit/poskytnute-informace/2006/2006-1777.htm
 
 
Datum: 22. ledna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak panove je tu jeden z nejcastejsich dotazu: jak SERIDIT fika? o vyhodach mluvit nebudu, to je zbytecny...na fiku se serizuje par veci a to je: ELEKTROVYZBROJ, KARBEC, RETEZOVA SOUSTAVA potazmo retez, PNEUMATIKY...zacal bych ELEKTROVYZBROJI. u zapalovani je asi nejvice diskutovane serizovani predstihu. je to zaklad ho seridit a tak bych ho predstavil - da se seridit mnoha zpusoby napr. 1) cigaretovym papirkem, 2) svetelnym okruhem se zarovkou a baterkou, 3) za chodu. za 1) povolime sroubky u magneta (u typu se zapalovanim gde se predstih ovlada celym otocenim n´magneta to je napr. u mustafu nebo u 21) nebo povolime desticku s kladivkem (starsi typ zapalovani napr u 05). mame povoleno,sundame hlavu, sroubovakem pootocime sroubkem, ktery drzi vacku, aby byl pist v HU (to jest aby byl nejvic vysunut), vratime o hodnotu predstihu zpet (u 550 "pareza" a 555 "araba" jde zpatky pist o 2,8
 
 
Datum: 22. ledna 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak já tedy taky přispěju: otázka: Proč mi vypadávají nebo cukají (vynechávají) rychlosti ?? No protože a) je přešponovanej řetěz b) chybí zuby v převodovce (to je případ "cukání" c) na kolečkách v převodovce jsou vyčvachtané "dírky" na kolíčky v hřídelích a na kolečkách jsou ožvýkané kolíčky (to je případ vypadávání) d) je povolený automat, utáhnout dva šroubky na vrchní straně motoru A pamatujte: tím, že tam ty rychlosti budete držet nohou na kvaltpáce, tak to budete ničit ještě víc!!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
A dalsim tematem je: Jak zvýšit výkon pionýra? Chci aby mi to jelo víc! Takovychto dotazu se tu mnozi docela dost. Je na ne vice odpovedi. Kazdy by si vetsinou predstavoval nejakou lehkou upravu ktera mu to rozfrčí...ALE....vetsinou kluci kteri to pisou,maji fichtly v hrozném stavu a tak prichazejí o velkou cast vykonu jejich stroje! Jak jiz zde bylo receno hodne dulezite je mit to spravne serizene...ale to neni vsechno....dalsim aspektem jsou ruzne odpory,drhnouci veci a tak....takze po hlave do toho:-) Motor uz vám vrčí dobre,ale stejnak to jeste není ONO...co s tim...tak urcite bych skontroloval stav oleje v prevodovce a jeho kvalitu...pokud je cernej jak škrampa ci naopak bilej tak ven s nim a NOVEj! Vhodnej je PP80 a PP90 prodava se v kazde mototechne....staci ricz ze chcete prevodak....dalsi veci jsou rozety a retez....rozety nesmeji mit vytahane zuby..zpusobuje to pnuti retezu a odpor v otaceni....pokud jsou rozety vytahané je treba je vymenit....soucane s vymenou rozet ci ozubeni zadni rozety je potreba vymenit i retez ktery uz musel být vytahaný...samozrejmností je vymena loziska v rozete....Dalsi veci,ktera nam vykon ubirá jsou mekka kola a nebo kola ktere lidove receno šmajdaji. Pokud kola smajdaji,ale rafky nejsou bouchnute,tak staci kolo dat nekomu kdo to umi vycentrovat...popripade doplnit chybejici draty...pokud je i rafek spatny doporucuju vymenu rafku i výpletu za nový(pouzitelný)....podhuštěná kola nafouknete cca na 1.5-2 ATM dle vasi vahy....melo by to sedet na silnici a neodskakovat v zatackach...!pokud odskakuje,kolo je prefouknuté.... vec která taky casto ubirá výkon je stara vylítana loziska v kolech....samozrejmne je vyndaáme a koupime nove...pokud jsou jeste v dobrem stavu poradne je namazeme a rozhýbeme....dobre treba napred prostriknout konkorem a rozhýbat a potom poradne namazat vazelinou co se ji tam vejde..... zadni kolo je treba mit v rovine.....spravne srovnane v kyvne vidlici...da se to dobre skontrolovat prilozením dlouheho prkna pres predni i zadni kolo.... Nesmime opominat i onu podcenovanou a casto chybne upravovanou cast a to VÝFUK....výfuk má být čistý a dobre utesneni jak ve spoji pod motorem tak ve spoji mezi kolenem a samotnym vyfukem....mezi vyfuk a koleno je asi nejlepsi pouzit nejaky zaruvzdorny tmel a nebo rozpleteny azbestovy provazek namoceny treba v oleji,vazeline ci hermetiku(to je uplne nejlepsi)....podstatná vec! aby vyfuk spravne fungoval,nesmý být upravovaný ani nijak NAVRTANÝ!!!! kazda dira navic ubira vykon to plati i pro chybejici prepazky a podobne.....cim cistejsi vyfuková soustava,tim lepe vam to pojede...tim se mysli i fýfukový kanál ve valci!!! Mozna bych jeste dodal takovou samozrejmnost....mejte vsechno poradne utazene....jak je neco povolene,tak se to hejbe a nebo to vibruje a to vám vykon taky nepridá...! takto udelany fichtl by mel mit 3.5 kone....ono se to nezdá,ale ono to docela jede kdyz se vam nikde nic nedre.....Pokud ani to vám nestací,tak nyní zde nastupuje sekce uprav,kterou bude mit pod palcem kolega Frikulin,FK a ostatní ladicči splašených trubek..... Dulezita vec! Sami se do zadnych neodbornych uprav nepoustejte! Výkon vám to neprida a akorat se s tim budete trapit....je dobre nastudovat literaturu a clanky....je jich plný net a stranky WWW.JAWA-50.CZ
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
Dalsi FAQ: Mam to serizeny spravne,ale nejede to jak by melo....tohle je docela rozsahly tema a myslim ze by melo byt pote doplnovano....napisi co mam prave na jazyku....Takze proc to zlobí....vetsinou se to projebuje tak ze motor bud vynechaáva a nebo se zahlcuje(dusí)....to ze vynechava je chybou eletriky...muze to spusobovat jak poloupadlej ci upadlej kabel nebo jen spatná svíčka.....upadlej kabel priletuju ci jinak zajistim,svicku staci vymenit...ale muze to zpusobovat rada dalsich faktoru...a jednotlive veci je dobre si nekde pujcit a zkouset postupne vymenovat...takze spatna izolace v kladivku,spatne kladivko,spatny zapalovaci pol,spatna indukcni civka,casto také spatný kondenzator....take to muze spusobovat vec,ze loziska na klice jsou uz vylitaná a klika se v nich mlátí a dochází k jevu ze kladivka se otviraji malo,vubec a nebo hodne....nejlepsim resenim je asi loziska vymenit a zapalovani znovu seridit.... Motor se dusí...proc? Ma chudou a nebo moc bohatou smes....a proc? karburator jsem seridil....no protoze si to nekde prisává....takze to muzi mit jako pricinu spatny gufera(s vymenou gufer i skontrolovat vuli kliky v loziskach protoze gufera casto odejdou z duvodu ze se klika mlátí ve vymletejch loiskách)....pokud ani to nevyresilo problem tak bude vada v tesnosti....skontroluji a pretesnim karburator a saci koleno...pokud ani to nepomuze tak znovu pretesnim plochu mezi valcem a kartery a pretesnit i klikovou skrin....s netesnosti klikove skrine casto primo souvisi,ze olej z prevodovky jde do kliky a strasne to smrdi a mate furt cernou svicku....pretesneni motoru chce delat poctvive a neodflaknout to..! Pozor! gufera je treba zatlacit tak akorat aby necouhali ven,ale aby se ani neopreli o loziska kliky..! Tesneni mezi kartery je dobre potrit nejakym tmelem ci motorovým silikonem a uplne nejlepsi je stary dobrý hermetik..... A kdyz motor jde moc tvrde a hltí se....bud mam prorizlou trysku a jde tam moc benzinu,nebo mam ucpany vzduchovy filtr a nebo jen jehlu moc vysoko....trysku vymenit za seriovou 0.68 v prumeru,jehlu dat klidne o dva zarezy nize....tento jev se casto vyskytuje kdyz udelate GO motoru a nechate tam nastaveni karburatoru na vas predtim vyjetý motor..... Po techto opravach by melo vse spravne fungovat...spotreba by se mela pohybovat okolo 3 litru,motor by mel mit kultivovany chod a vykon zhruba 3.5 kone....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
skoda ze to tu nejde nejak editovat....na stiznost kolegy frikulina musim poupravit a dodat par detailu....kladivko by melo nejvice otvirat 0.45mm a nejvetsi otevreni by melo byt zaroven v HU.....to byla prvni faktická....druhá faktická....zapomeli sme na svicku....svicka by mela mit jistou vzdalenost kontaktů....ta hodnota je nekde tabelovana,ale to nereste....vzdalenost kontaktu by mela odpovidat velikosti jiskry....pokud mam hodne slabou jiskru tak na svicce by mela bejt mezera klidne 1 desetina mm ....pri velke jiskre 0.5 a klidne 0.7mm ....pri takove normalni standartni jiskre by se melo dat tak tech 5 desetin milimetru....tohle fakt chce odskouset....ma to vliv na chod motoru a startovani a dle me to ani tabelovat nejde.....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel5045    
Tak ani nevím jak správne zacit,ale skusim to..... Asi jako nejcastejsi FAQ bych rekl ze je otazka proc mi to nejede a nebo proc mi to jede blbe..???? Odkud zacit? problemem muze bejt jak soucasnej stav motoru,tak problem v serizeni ....stav motoru: aby motor jel,musi mit spravny tlaky pri stlaceni smesi....tlaky muze stratit jak blbe nasazenou a blbe utazenou hlavou a nebo vybehanym valcem,nebo vylitanejma ci rozpraskanejma krouzkama....tak hlavu vyresime jednoduse tak,ze ji sundame,vycistime a dosedaci plochy muzeme vzit brusnou pastou a hlavou krouzit na valci aby se vse porvnalo...pak to utreme,hlavu spravne nasadime a utahneme do krize... vylitanej valec nechame vybrousit....pozna se vetsinou podle vyraznyho schodu v miste HU kde konci draha prvniho krouzku...pokud schod jeste nemame,staci dat novy pist a krouzky,ktere aspon 20 km zajedeme..... muzeme skontrolovat i vuli cepu v ulozeni a popripade futro vymenit(to bude jine tema)....Moznost druhá....mam to blbe serizeny....co s tim....tak jeste bych dodal ze je vhodne skontrolovat tesnost sani jak na valci tak po karburatorem,protoze to casto prisava vzduch a dela to neplechu. ...a jak to seridit.....zacnem zapalovanim....dam si pist uplne do HU(co nejvic k hlave) a na kladivko dam odtrh 0.4mm(0.35-0.45)...podstatne je nejaky odtrh tam mit aby kladivko aspon na chvili otviralo....za druhe....vemu supleru....zajedu pistem o danou hodnotu predstihu(dle typu....to si najdete....ja to nedelam)proti chodu motoru a v tu chvili by mi meli kladivka svirat cigaretovej papirek.....pokud ne...natacim zapalovani az kladivka papirek sevrou....mam hotovy zapalovani....koukneme na karbec....tam asi neni nic moc sloziteho.....zajistim cistotu pritokoveho ventilu ve víčku a seridim aby mi dotekal dostatek paliva a ventil pri max pozadovane hladine zaviral pritok....dalsi veci sou trysky...vyndam prostouram.....vemu dratek prostouram kanalky v karbecu a profouknu kompresorem(to sem taky nikdy nedelal:-D) jehlu v soupatku dam na druhej zarez... ted by to melo ject tak nejak optimalne...pokud ne je to indikací dalsich problemu ktere zminime jeste níže.....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRACI,,,, FAQ BUDE,, ,,, JEN PROSIM ODBORNIKY A ZEJMENA STAMGASTY ABY SEPSALI SVE VEDOMOSTI K DANEMU PROBLEMU VE SVE KATEGORI,,A TO ZEJMENA CHONGA NA ELEKTRO, FRIKULINA S FK NA MOTOR, STANDU250 NA TO OSTATNI :-) VCETNE TICH CO MAJI SILU A VEDOMOSTI MI S TIM POMOST,,, NAHRADIM TU V LISTE SLOVO CO JE FICHT ZA FAQ A TAM BUDE CELA KNIHOVNA VYZNAMNYCH ZALEZITOSTI CO SE TU RESI BEZNE KAZDY TYDEN CO TYDEN,,,,,, sorac ale ja se necitim neco takeho sepsat,,to se radsi rozepisu k danemu dilu tu v kramku,,ale na to bych musel mit cas ,,,dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Já se hlásim jako odborník přes tlačení fichtla, myslim si (a ted nechci nijak machrovat), že v tomhle směru nemám konkurenci :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
nenene ...frikuline ...já to nepíšu ohledně tý odpovědi u tý klapkky..já bych si klapku na motor nedal..ale to je teď jedno ..já sem narážel na to ...že některý tvý odpovědi ..jsou takový ..no---prostě takový ...a napsal sem taky blbě to ...že machruješ...myslel sem to v tom smyslu ..že mi občas vaděj ty tvoje kidy.. nemyslim ohledně motoru ..ale tak ..celkově ...jo a ten nápad s tim udělat nějakej sraz v Popovicích...dobrej náápad ...čus .D:-D\r\n
 
 
Datum: 23. ledna 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele navážejte se do někoho jinýho.....:-D:-D:-D (ale jen se nebojte vim přesně jak se chovám a znám i důsledky mýho chování....ale berte jednu věc ačkoliv to nerad řikám a nerad toho využívám tak 90% z vás je tady o 5 a více let mladších...nehodlám si brát servítky...nesnášim frajery co píšou wšude dwojtý W, vaděj mi zkratkaři jakože jj, njn, mmnt- to mi příde že se se mnou baví frajer kterýmu nestojim za komunikaci....atd....sem svym stylem zvláštní ale to je každej....:-) A rozhodně si nemyslim že něak převratně machruju s motorkou....jestli ste si všimli- a kluci se kterýma sem ve spojení častějc to vědí- spíš se držím při zemi co se týče výkřiků jak mi něco poletí. Jo mám motor co jede dobře a kdykoliv ho postavím znova protože vim jak....to je machrování ale podložený výsledkama a faktama. Ale jak mi pojede novej motor? Nevim. A Jestli na pokecu mám někdy blbej kec (Moly naráží na nejvhodnější klapku kdy sem napsal že používám klapku "C" ale na že je to jedno že na klavíru sou všechny stejný) ok...klapka je pro člověk kterej o tom nic neví smrt, 4 kvaltová převodovka se nechá koupit (ale se sériovou 175 je k ničemu....) a tak pořád dokola....! :-) Ono to unaví. Nicméně si pořád myslim že sme dobrá parta a že by měl sesa naplánovat něakej Sesa sraz v Popovicích...:-D:-D:-D Že bysme vzali pinďoury (to bych nebral jako podmínku...prostě mašinu páč já na fichtlovy nikam daleko nepojedu...:-D ) a sešli se pokecali třeba pokalily...:-D Atd.......to je asi všechno co sem po ránu chtěl říct....:-D
 
 
Datum: 23. ledna 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tyhle dabaty nemaji cenu,,, ja to roseknu,,, ja sem ten nejvetsi fichtlarsky odbornik na svete :-) teda co se tyka eshopu,,,JE JEDNO JAKY KDO JE A CO DOKAZE,,DULEZITE JE TO ZE HO TO SAMOTNEHO BAVI A NEMUSI DELAT RAMENA ABY TO NEKOMU DOKAZAL,,, JEN KDO MA CAS A VI KTERA BYJE,,TAK NENCHT TU PORADI OSTATNIM. A proty co prijdou nevedi ktera byje a chteji natunint fichtla hned od zacatku na max,,tak nechtejte po stamgustech poradit,, je to tezke se rozepsta dane veci,,kort kdyz stejne tomu nejak neporozumite,, pac nekdy je to jak latinsky
 
 
Datum: 23. ledna 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
*Soudej
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
Ja si o sobe myslim ze sem odbornik na motor a celkove na fichtla,ale necpu vam to...to lidi sousej... a tomasi....zadny servitky....per to tam naostro at to ma nejakou jiskru:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jako lukawe555 ačkoliv moc nemusim frikulinovi kidy..ale je to borec..prostě umí. ..občas trochu machruje ..ale jako má pravdu v tom ..že napsat o sobě ..že jsem odborník na motor ..je trochu namachrovaný :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
OK sepíšu různá elektrotémata, ale aby to mělo nějakou štábní kulturu, bylo to věcné, jasné a krátké.. tak nejdřív o víkendu. Asi to budeš chtít poslat do mailu co? :-) Jinak je jasné (viz. grovastreet) že dotazy i nadále budou ikdyž bude FAQ, protože líných lidí nebude ubývat, ale dá se pak odpovědět dotyčnému jednou větou a to: ,,Fuck na FAQ,, :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim kdo sem chodí tak nebudu řikat kdo je nejlepší, ale frikulín je vážně frajer, kluci když ho neznáte tak nesuďte, když sem mu dal zdevastovanej motor udělal z něj nejlepší seriovku jakou sem kdy viděl, ten motor byl jako novej! :-) Takže o tom že nic nepředved a jen kecá s tim sem ani nechodte když ho neznáte! PS: FAQ je dobrá věc, určitě se to šikne, i když blbci kteří se zeptaj jestli tady neprodávaj řetěz a nemůžou se kouknout, to asi zůstane na vždy :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
koukam dalsi diskuze "o nicem"...ale jinak zabava:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HEJ....:-D:-D:-D Bavim se....:-D:-D:-D Tohle je fakt sranda....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já tě asi brzo začnu kritizovat za ten pravopis!! kritYku? teŤ? uvědomělí?? to leda tak uvědomělí páni, ale ne uvědomělí pán ne? OMG!! :-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: BADY      IP: uživatel2749    
jo jak řekneš pravdu tak je zle.počkej natu krityku tet.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo kromě jeho nic neumí
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem se zas po dlouhé době dobře zasmál FRIGULIN :-D:-Dtak se mu ted bude řikat ale jinak bady máš pravdu on toho ví nejvíc!:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: bady      IP: uživatel2749    
STEVE BUD ROZUMNEJ A NECHYTEJ ZA SLOVÍČKA.A ZÁVODY NEJSOU VŠECHNO.A DEJ SI DO UŠÍ VAŘEČKY AT TAM NEVLEZEŠ CELEJ FRIKULINNOVI.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zadneho frigulina neznam, frikulina ano a to je kapacita...a ty bady se do neho prestan navazet nigdo na to tady neni zvedavej...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
:-D:-D:-D:-D:-D:-D A kdo myslis ze tady vsem delá hlavy???:-D:-D a nebo stáčí kliky????:-D:-D:-D FRIGULÍN:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
frikulín zná a umí, jen je trochu sebevědomější no...:-) on toho spíš víc předvede na závodech než tady, víte?
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: bady      IP: uživatel2749    
frigulín je moc uvědomělí ale zatím toho moc nepředvedl.jinak jsem pro odborníky a těch je tady dost kromě frigulína.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
On prave musi machrovat:-D:-D Ale nesmite si to tak brát....obcas s vama jen zertuje:-D:-D vzdyt by to tu bez nej a jeho kecu byla nuda:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
frikuline nemusíš zas machrovat já nejsem odborník na úpravy ale na klasický obyc.pionýrácký motor jo!!to poskládám aj ze zavřenýma očama ale kdyš nechcete nemusim nic delat je to vaše věc
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to kazdopadne a ne jedno na vsech blocich:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fishracing taky mas pravdu,,, ale neco mi rika ze tu bude fakt dokonalej,,teda aspon s¨verim stamgastu co na to obetuji nejakou tu pulhodinku svecho zivota aby mohli pomoct tim kteri teprve bloumaji,,tak jajo kazdy zacatecnik,,ale vermi kdybych mel moznost ja osobne opred 15 lety,, tak ted bych byl uplne jinde,,mozna i na jine plecce .-) mel sem holt kliku
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Newim mno,ale myslim že kdyby lidi nebyli líný a kukli se na pajky web tak je tady ani ne polovina dotazů...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ono by to tak možná bylo lepší, kdyby bylo všechno na jednom webu...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
a nechcete sem rovnou skopirovat pajkuv web:-D:-D:-D jestli mi se tady do toho pustime,tak muzou smazat vsechny weby o "tuningu" a navodech na opravy atd.....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne,, KDO MA ZKUSENOST,,TAK NECHT PISE,, jde jen o to at je to pravda a odborne napsane,, jde o to aby to byl kvalitni fichtlarský slovnik .-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jestli by jsi měl zájem stando, tak ti s tvym tématem můžu trochu pomoct, je to čistě na tobě... kdyžtak ICQ:398011306
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukawe555...neni to malinko namachrovaný hodit to takhle do placu....? :-D Jako že já sem odborník na motor....:-D:-D:-D:-D Fakt hustý...:-D Docela si mě pobavil...:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
ok...nejak to zmaknem...pokud se na to nekdo cejti,tak sem pro aby pomohl....jinak nejsem odbornik,ale skoro se vsema problemam co se tu resi jsem nekdy prisel do styku a vim jak sem je resil,jak by se meli resit a jak by se nemeli resit.....myslim si ze to bude fajn projekt,ale za jeden den se to nezmákne....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukawe555 OK,,, JA TPO PROBERU,, USADIM,, DIK SESA
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A JA VAM ZA 2 MESICE PRIPRAVIM TAKOVE NOVINKY S LIBES BRIFEM, JAKO NIKDY PRED TIM :-) CHTEL BYCH PODOKNOUT K NOVINKAM,,, NETLACTE NA ME,, NECHTEJTE ODME NIC VEDET,, JA ZATIN NIC NEVIMM ZROVNA SEM TO SEM JEN NEMYSLENKOVE NAPSAL
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FRIKULIN S FK SE POPERVE S KLIKOU,VALCEM,PREVODY,SPOJKOU .-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sem odborník na motor a na všechno ostatní co se na pionýru hýbe aspon myslim dovedu všechno udelat svařit spravit odbornou GO motoru a dat do púvodního kabátu každého pionýra asi tak......
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CHONGU TY ZAS SVETLA, ZAPALOVANI,BLINKRY, DOBIJENI .-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
STANDO VEM SI KOLA,TLUMICE,RAM, LAKOVANI,,, TEDA JESTLI JE TO TVE ZAMERENI .-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
Ano pane,provedu pane..! ale taky potrebuju vedet o cem mam psat....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ou to bude zase mazec....:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5038    
poradte mi nakou dobrou ctyrkolku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 6:44
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
čtyrkola jedine velkdy ctyrkolky a to je jak auto pak
 
 
Datum: 23. ledna 2009 6:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
ůžasný acces tomahawk:-D:-D:-D trosku lepsi cinska pomsta:-D:-D trochu vylepsenej bašan:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5038    
ale access podle me taky nejsou spatny treba takova ACCESS WARRIOR 450 to je celkem delo ale de vo to co to vydrzi no
 
 
Datum: 22. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5038    
ten journeyman podle me vydrzi to sou good znacky, ale treba sem mel shinerayku a ta mi vydrzela jednu sezonu a s nalozenym valnikem se hrozne varila :-D ale ted chci spis tu sportku a na co ridicak ja ho taky nemam a svestkam v pohode ujedes a kolik cca stoji to smc? dystak si me pridej ty na icq 465824615 ja nak nemam porad cas
 
 
Datum: 22. ledna 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a jak si to tak pročítám dokola, tak by pro tebe bylo dobrý SMC RAM 520RR, to je slušný dělo, taky už o něm přemýšlím, ale nejsou prachy a řidičák:-) A nebo RAMku třístovku, tam už je ale zase variátor, ale je to taky pěkně živý
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tom Gladiatoru jsem měl možnost se svést, jízda na tom byla fajnová, pěkná akcelerace,max rychlost kolem 90Km/h, ale je spíš vhodná pro práci, no a abych ji jenom nechválil, tak jsem měl pocit, že na zatočení je třeba trošku víc síly,no a za tu cenu je dobrá, (jen aby vydržela)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
4x4 sportku neseženeš, napiš mi na to icq )398-011-306) tam se ti o tom rozepíšu, ale sem to psát nebudu, stejně to někdo z adminů dříve nebo později smázne...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5038    
spatna by nebyla treba Journeyman 510 RX Gladiator ale ta je spis uzitkova
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5038    
zdar tak chtel bych neco silnejsiho a 4x4 abych to utocil =D , spis neco rychlejsiho ale zase aby to vyjelo taky nakej hard teren a nechci vzduchem chlazeny a kardan to je prej na nic proste neco rychlejsiho ale i do terenu takze ne zadnou zavodni
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jo a Accessy nebrat!!! stejně tak jako Bashany, Shineraye apod.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
1500ccm čtyřkolka opravdu neexistuje:-D osmistovku dělá ještě polaris, kdyby se mi třeba pán styll ozval, tak bych si o tom s nim třeba i popovídal, ale když se neozve tak si tady všichni můžem plácat jak chceme:-D já mám 260 ccm užitkovku, je to jedna z prvních (na podzim jí byly 4 roky:-)) a jsem s ní naprosto spokojenej, zatím mě nikde nenechala, s vyjímkou toho že se mi zanesly ventily a nedoléhaly, ale to bylo poprvé a naposled. a pracovní ti dá tak maximálně 120 km/h, a to ještě ty větší, klasika je kolem 70km/h, sportka ti dá klidně 160-170km/h (taky ty silnější), normál je kolem 120-130km/h takže se stylle ozvi ať mám aspoň s kým pokecat o čtyřkolkách:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
co sem koukal tak nejlepsi hodnoceni mely treba Acess
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Dr.Fík: To by si sa divil ako vie taká 250tka prípande 400vka pekne poťahať za ruky
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
hahaha, lol. Dr.fík: už si niekedy videl štvorkolku o objeme 1500ccm?:-D:-D:-D Ak nepočítame nejaké ruské nezmary, tak myslím že najväčšia je Can-Am Renegade/Outlander - 800ccm, dvojválec - Véčko.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řeknu to asi takhle.Kdybych si já kupoval 4 kolku,tak to bude ta veliká pracovní,aspoň s 1500ccm motorem.Ty malý si myslim nemá cenu kupovat.Když už tak už
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zapomněl jsem na to ICQ: 398-011-306
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      E-mail:      IP: uživatel4236    
napiš mi na mail nebo ICQ, rád ti poradím (mám v tomhle oboru docela přehled:-)) hlavně si ale vyber cenový rozmezí, jestli chceš sportku nebo užitkovou nebo dokonce jestli něco mezi, pak se můžeme bavit dál
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si na pohon šlapáním!Ta je nejlepší!:-):-):-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to jakou čtyřkolku ,jestli chceš jen na blbnutí nebo i na práci nebo s pohonem 4x4 nebo jen na zadek,takhle se radit nedá musíš napsat co bys chtěl
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš si kup tříkolku :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
kawasaki 750 Brute force 4x4
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4-kolová.....:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
čau seso delaji se ty chromove znaky ???? jake sou na te 180 http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/250649-487-4.html (sory za ten odkaz) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to uz nikdo nedela,, jak abc rika tak see to dela
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevím jestli se zrovna dělají, to asi už ne, ale ze starých zásob by se někde měli dát ještě sehnat. Nejsem si jistý, ale možná jsem je někde už vidět prodávat (aukro?) Jinak by sis asi buď muset sehnat z nějaké moto, kterou někdo bude prodávat na ND a nebo si je nechat vyrobit jako samolepku (to by nemělo být zase tak drahé). Jen to už nebude originál plastové.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRACI NEZAVYSLA ANKETKA,,, me osobne pece, ze je tu porad odkazy na motoinzerci atd,,, je to tady jako vanocni stromecek,,, a ted se dokonce s toho dela prca,,, docela pro zacinajici fichtlare kteri nevedi ktera bije,, tak pro ne zacina pekny chaos,,,,,,,, ja navrhuji zadne odkazy na inzerci,,co vy na to? rozhodujou stamgasti a registrovany,,,toto berte prosim jako anketu,,, neboli referendum ,,,dik sesa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Standa: mam posledni slovo pac mam dlouhy vedeni:-D:-D:-D necemu snad rozumim ale sou to spis obycejne vedomosti fichtlare ziskane casem a zkusenostmi cili nic tak neobvykleho, jiste bys me precural:-D...pokud ale chces s necim poradit tak dej vedet, snad bych to vedel:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
hele seso a ty bys mohl do faQ napsat veci typu...kolik je postovný,za jak dlouho mi to prijde a tak.....vim ze to tu je....ale vsechno nekde je a mi to jdeme psat znova.....to bys mohl udelat do FAQ....proste veci o fichtlkramku a tak....ses k tomu asi ten nejpovolanejsi;-) Jinak uz jsem se do neceho pustil a zajimalo by mi jake k tomu zaujimas stanovisko ??? Nektery temata ale ja psat nemuzu....treba jakym olejem mazat....to by zas byla bitva:-D A steve je hezky,ze bude co cist,ale ty jako stamgast kterej am skoro ke vsemu posledni slovo bys taky mohl napsat nejaky prispevek do FAQ....rekl bych ze ty mas vedomosti obcas vic nez ja...:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
v tom pripade preju vsem zucastnenym mnoho zdaru, pevne nervy a zdarny konec...bude co cist za dlouhych zimnich veceru...jinak napad je to perfekt ale stejne negdo prijde a polozi na diskuzi otazku: je tomu opravdu tak? ...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: kondor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Občas se tady objevy dotaz a někdo toho dotyčnyho pošle ať si zajde na burzu.Nebylo by od věci tady mít odkazy,kde se konají .Skrátka buť si chci koupit nový díl nebo sa zařídím jinak.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ME JAKOSTO TVURCI TOHO POKECU, me to cimdal tim vic vadi a nerozumne dotazi budu asi mazat, pac je to tu skoro kazdy den v hojnem poctu,,, JE JASNE ZE KDYZ BUDE JEDNAT O ROVNOCENY DOTAZ V POKECU TAK JE JASNE ZE JE TO OK,,, UDELAM KOMPROMIS DOMENA MOTOINZERCE.CZ NEBUDE MIT MODROU BARVU A TIM ÚPADEM NEBUDE AKTYVNI ODKAZ,, C O VY NA TO DRACI??
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to taky udelal tak ze kdyz nekdo chce poradit a treba nevi jak se to jmenuje tak sem da odkaz ale takovy ostatni blbosti treba jako ty svicky nebo jestli nekdo nechce neco koupit to bych sem necpal
 
 
Datum: 22. ledna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s tebou seso.Ne,že by mi tady vadily odkazy takové,že tady dá někdo foto něčeho s čím potřebuje poradit,ale inzeráty a odkazy na inzerce mi tu taky vadí.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líbí se mi jak se Fojtoslav vyjadřuje k prodávání a kupování.....:-D:-D:-D Inu vyhodíš ho oknem......až se ucho utrhne....nebo tak něak to je...:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se odkazů na motoinzerci týče, tak mi nevadí.....někdy je obrázek lepší než tuna textu, protože někteří nejsou schopni ani smysluplně formulovat dotaz. A přimluvil bych se za chonga a ten FAQ .... některý dotazy jsou pořád dokolečka.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taktéž souhlas s lukawe555 - pokud se k odkazu bude vázat i dotaz, tak proč ne (za předpokladu že to nebude na konkureční obchod s dotazen typu "myslíte že to mám koupit tady nebo tam?"/"hele tam to má levnější";-) a tak...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já s lukawe555 souhlasim!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já si myslim že inzerce jak koupím a prodám díly tu nemá co delat ale kdyš chce s nečim poradit proč ne?jaká inzerce diť tohle to je obchod kde se daj díly koupit tak bych inzerci zakázal páč se to úplne vylučuje psát sem odkazy na konkurenčné stránky toť múj názor kdo souhlasí nech napíše
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já bych dal odkazům určitou trvanlivost, např. že tady bude třeba 24 hodin a pak se smaže
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to nezakazoval! to zalezi na tobe seso jak to chces ty!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
tak ciste inzerce je zakazana uz ted....takze na tom neni co resit.... :-) ja si myslim ze by sme to nemeli tak resit.....me spis drti jina vec....nekdo se tu zmini o nejaky uprvave a okamzite to vyvola dalsich 10 dotazu o nicem,protoze netusi....a kdyz nekoho odkazes na clanky a navody tak ti este vynada ze mu to nechces rict..... pritom 4 z 5 nevedi ktera bije....asi tak no.....ale s tim nikdo nic neudela....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel1582    
Souhlasim s Fojtoslavem. Když chce někdo na něco poukázat nebo vysvětlit, proč ne. Ale žádná inzerce...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to navrhoval takhle:odkazy pouze,kdyz nekdo neco potrebuje poradit,ale zadne koupim x,prodam x.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bychje nezakazoval určitě,protože jak řiká standa,někdy to bez nich fakt nejde!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Mě odkazy nevadí, je na mé volbě jestli do něj kliknu nebo ne.. Trochu bych ti ale Seso šáhnul do svědomí, ikdyž chápu že máš práce na dhlavu, takovej FAQ by tu fakt neškodil.. přecijenom nikoho asi nebaví psát dokola to samé, jen proto že nějakej lenoch línej nechce prolejzat vyhledávačem v diskuzi... Kdybys ho někdy chtěl dělat tak jsem ochotnej na ty moje notorický témata napsat i polopatickej elaborát :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5045    
ja osobne bych odkazy na inzerce nezakazoval,obcas to bez nich nejde......kolikrat se snazi clovek neco vysvetlit a bez obrazku to nejde.....Ale ja tu do toho nemam co kecat...!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
mne osobne to nevadi , aspon se zasmejeme:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě osobně to nijak nevadí, když sem někdo dá odkaz na něco pěknýho, určitě se na to rád kouknu, ale nemuseli by to přehánět, že jo? :-D, je to o pokecu, a né o tom, kdo sem dá odkaz, na lepší stroj, nebo větší blbost. . .
 
 
Datum: 22. ledna 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to těžký říct to striktně pokud se chce někdo pochlubit a hodí odkaz-proč ne. Když sem někdo hodí odkaz na totálně nesmyslnej inzerát na svíčky je to sranda... Je to na posouzení....ty seš admin stav pravidla....! Mě je to totiž jedno....samozřejmě v rámci slušnýho chování atd...!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný taky bych to tak viděl
 
 
Datum: 22. ledna 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
nazdar seso mohl bys plís objednat tu nytovaci spojku na primar ze bys mi ji poslal v obalce abych nemusel kvuli takovej prkotine platit to kilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku objednane jsou uz mesice,, porad nic,, az to prijde tak edine klasika s postovnym,,jinak to nedelam,sesa
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Cau Seso me by jen zajimalo jestli je 6V nebo 12V na zarovce na obrazku je napsano 12V\r\nhttp://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2128.html\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Dík pochopil sem.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ja napsano to dostanes,, ja nikdy pouziju steny obrezk k souvisijícím,, sesa
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sakra,je tam napsáno 6V-60/55W
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na tý žárovce je sice napsáno 12V,ale to může bejt pro to,že 6V i 12V jsou stejný,a tak se sesovy nechtělo fotit každou zvlášť když sou stejný,tak vyfotil jen tu 12V a použil ten obrázek i u tý 6V.Jinak v tom nadpisu je napsáno 6V-55/60W
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
A co vam rika ilustracni foto panove??
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ja newim na tej zarovce je napsano 12V;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak ta je 6V
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
*klikyhaky
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
sry sou tam nejaky klikihaky http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2128.html
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso,jdou tyhle misky i do rámu 125/355?? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1679.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,, ale ted nejsou 14dni nebudou
 
 
Datum: 18. ledna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar SESO,dokázal bys sehnat plášť na kejvu 3,00-16??A pokud jo tak kolik by stál?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozměr 3,00-16 je takovej problematickej.....sám jsem ho na kejvu sháněl a Mitas ho nedělá! Koupil jsem Heidenau K31....
 
 
Datum: 17. ledna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne,,, a budes to mit lavnejsi,, uma by stal sko ro litr,, mam spatne dodavatele proto to ani neprodavam,,sesa
 
 
Datum: 17. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když zajdeš do pneuservisu, řekneš jim cho chceš, voni ti ho vobědnají.. a za pár dní jim příde, .. a máž ho tak do tejdna doma asi... já to taky vobědnával vod mitasu...
 
 
Datum: 17. ledna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: cyberenter      IP: uživatel5004    
Zdar fichtlaři chtěl sem se zaptat kde se dá sehnat levně drapák na fichtla???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
dystak napis na mejla strejcek.mildis@centrum.cz
 
 
Datum: 18. ledna 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
mno kolik bys dal?
 
 
Datum: 18. ledna 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
mno kolik bys dal?
 
 
Datum: 18. ledna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: cyberenter      IP: uživatel5004    
za kolik???
 
 
Datum: 18. ledna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
mozna bych jeden měl
 
 
Datum: 18. ledna 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych taky potreboval vedet, nejakej levnej tak za 300,- :-D , vono to bez nej dneska docela klouzalo :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: PlikPlik      IP: uživatel4545    
Ahoj . Prosim vás chci se zeptat,kolik tak stojí poštovný,když si tady něco obědnám??? Děkuji :-) (třeba když si tu něco objednám co stojí 20kč,,kolik budu platit i s poštovným) ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
jo.pořád 100:-kč.Já si objednával asi 12 věcí a platil jsem taky sto.uvidíš to jasně v objednávce ještě před tím než ji dokončíš.budeš tam mít rozepsanej seznam dílů a celkovou cenu a pod tím celková cena + poštovný (100,.kč)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
jo porad stovku plati se ten balik ne ty veci
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5001    
jo! co je v jedny zasilce je za 100,- postovny ....takze kdyz budes mit nakup (klidne 20 věcí) za 2500,- tak s postovnym to bude 2600,-.....
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takžež si teda objednám třeba 5 věcí naráz,tak budu platit poštovný jen 100,,a né 500??
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
seso, a kdybych si chtěl objednat třeba jen těsnění pod vejfuk, nešlo by, že by si mi ho poslal čistě v obálce jako doporučený dopis, s tím, že bych neplatil to kilo, ale cca jen tu znákmku obálku a to , co za to budeš chtít, je to čistě jen otázka. dík
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jedno kolik to stojí ale poštovný je vžycky100kč
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Poštovný je 100.-.Takže když si něco objednáš za dvacku budeš platit 120.-.Když si něco objednáš třeba za 1500.- tak budeš platit 1600.-.Prostě pořád stovka a proto se nevyplácí kupovat jednu věc ale investovat i do něčeho dalšího a až toho budeš mít víc tak objednat.
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TALK DRACI CO RIKATE NA ROMAN PO MEILU A JAKE JSOU NOVINKY,,, DNES ME NECHTE NA POKOJI,, JDU DELAT NECO JINEHO NEZ SEDET U PC (musim vymalovat a uklidit bordele jako vzdy) .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezky sed ti zvětšuje nabídka, jen tak dál. Jen bych ocenil i nabídku pneu
 
 
Datum: 18. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvetule , zadny problem,, napsal sem ti mamil
 
 
Datum: 17. ledna 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jinak ráfek je tu: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2339.html dráty zkus sehnat jinde
 
 
Datum: 17. ledna 2009 9:45
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ááá, tak koukám, že jsi nám SESO k těm novinkám přibalil i JAWAře opačného pohlaví!:-D to jsou ty o kterých jsi mluvil v týdnu?:-D
 
 
Datum: 17. ledna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: kvetule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim.Schanim rafek-komplet na Jawu 640 zadni,je možno sehnat a co by stál.Potřebovala bych taky sadu pistu na prvni výbrus,ale v nabidce jsem ji nenašla,což mě mrzí.Zatim děkuji a zdravim :o)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso, prsimtě plánuješ že bys přidal taky kartery na fíka?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando 4Q se samozřejmě lejou....:-) Měl sem jich v ruce už cca 10...:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5001    
leda ze by je odlevali tuningari:-D:-D a rovnou 4 nebo 5Q:-D:-D
 
 
Datum: 17. ledna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Moly: sehnat jo ale novy tezko...
 
 
Datum: 17. ledna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no tak třeba já jich mám plnou dílnu kdo chce ať se ozve
 
 
Datum: 17. ledna 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
já vim kde se daj asi sehnat ..ale nechci tu dělat reklamuu
 
 
Datum: 17. ledna 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rika kolecko je pravda
 
 
Datum: 17. ledna 2009 8:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,kartery na fichtla zatim nikdo nevyrabi,a i kdyby se zacali delat tak vyroba bude znacne nakladna
 
 
Datum: 16. ledna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1337    
Zdar sesa,vysvětli mi na co je tohleto díky. http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1950.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
to je většinou na ty sportovní svíčky který maj menší průměr a delší závit.Myslím že ej to docela dobrý.pak můžeš kupovat svíčku do fíka v jakýkoliv benzině nebo obchoďáku :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Redukce svíčky z M14/M18
 
 
Datum: 17. ledna 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co rika hajda je pravda,,sesa
 
 
Datum: 17. ledna 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je když máš svíčku s jinym závitem, tak tam nejdřív našroubuješ tuhle redukci a až do ní svíčku
 
 
Datum: 16. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel4954    
ahoj SESO potrebuju poradit jde tohle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2262.html do obycejny rychlopalny objimky?? do tehle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_123.html dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, tohle musi yt vlozeno do paalstove objimky
 
 
Datum: 16. ledna 2009 19:41
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 17:45:22 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu