www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19630    
Problem s elektroinstalací na pionýru 21 , při GO motoru jsem zjistil že mám rotor 30W 206170 a stator je tam 6 V 20W 05-6120 bude v něčem problém světla , klkson? Kabeláž vede do motoru pouze 1 černý drát a 1 zelený , na jedné cívce je jeden konektor volný, dají se pouze přehodit samotné cívky z 30W statoru do 20W statoru, nebo bude lepší řešení vyměnit celý stator za 30W? děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: předevčírem 19:08
 
 
 
 
Jméno: Jawapiomyr2201980      IP: uživatel19629    
Zdravím měl bych dotaz okolo helmy na pionýra vím že by helma měla mít homologaci ale já bych chtěl jezdit s helmou Cassida cross která se mi daleko více líbí než ty nové helmy ale ta Cassida cross nevím jestli má odpovídající homologaci které mají nové helmy a otázka tedy zní můžu jezdit s touto helmou bez toho aniž bych měl problém s policií a nedostal žádnou pokutu &#128578;. Všem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2020 21:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2020 8:56
 
 
 
 
Jméno: onovo      IP: uživatel19626    
Zdravím ,měl byhc dotaz- pokukuju na obchodě na ten pohotovostní stojan z simála- dal bych ho klasicky na fíka(20tku). má s tím někdo zkušenosti(kam namontovat-případné foto, výdrž atd) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2020 22:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Díky moc.Karel
 
 
Datum: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
 
 
Datum: 16. ledna 2020 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit,mám tu teď na zprovoznění Manet Korádo a má zrezlou nádrž.Řešil jste to někdo?Jak je součástí rámu tak mě napadá jen nalít tam odrezovač a nechat do druhého dne, vypustit a vyplachnout lihem.Myslíte že by to mohlo fungovat ? &#128578; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2020 13:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19628    
Odrezovač je OK, ale používám ho s horkou vodou a nádrž obalím hadry, aby nechladla moc rychle a pak hodně vyplachovat vodou a pak pořádně vysušit foukáním teplým vzduchem a pak se musí hned "namazat"
 
 
Datum: 20. ledna 2020 13:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Kdysi jsem odrezovač zkoušel podobným způsobem na nádrži se slabou liškou. Asi 4 nádrže jsem z toho měl černý bordýlek v karbci a musel ho kvůli tomu několikrát čistit. Byl to jemný bordýlek, co prošel i filtrem. Pak jsem udělal na hadičce uzel a jednou za čas vyndal hadičku a bordel vypustil.
 
 
Datum: 16. ledna 2020 10:08
 
 
 
 
Jméno: honza23      E-mail:      IP: uživatel19622    
zdravím, v pionýrech se hrabu už pár let, ale teď mám takovou zvláštní věc: Fichtl normálně nastartuje, i se krásně rozjede, ale na trojku i občas na dvojku motor občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, na plno jede v pohodě, jediné čeho jsem si všiml, tak že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu. To škubání je opravdu zvláštní, nikdy jsem to na pionýru neviděl, jo a ten motor není žádnej vyběhanej šrot. Budu rád za každý nápad, snad se tu ještě někdo najde co dokáže poradit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2020 15:04
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
omlouvám se, blbě jsem to popsal, psal jsem to v práci :-) škubne (trhne) to přibližně v polovičních otáčkách motoru, když točí málo nebo na plno tak jede krásně a tím plynem jsem myslel to že když motor má ty přibližně poloviční otáčky, tak to nejvíc dělá když držím plnej, když držím půl plynu tak je to dobrý, je to takový divný trhnutí, jak kdybych na vteřinu otevřel nějakou přívěru :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2020 15:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Zapalování v pořádku, benzín do karburátoru dotéká, zlepší se to, když se v plných otáčkách podrží cupovák? A moc nechápu ten popisek: &#8222;občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, naplno jede v pohodě&#8220; a pak píšeš: &#8222;že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu&#8220;
 
 
Datum: 10. ledna 2020 12:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vol,,tady to pomalo ale jiste vymira a tak draci nahazuji to nejhorsi tema,,,, nejlepsi olej za uplne super cenu http://www.formotor.cz/zahradni-technika/1570-dynamax-m2t-05l-super.html je overeny i u fichtlu co toceji dvakrat tolik a nebo seriak co ujel ne jednokrouzek 25 tiskm a tale to jede .-) takze prestante laborovat ktery je nejlepsi :-) :-) :-) :-) :-) :-) a to nejsem zastance zahradnich oleju ale toto fakt funguje na moto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2020 11:54
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
aha, já to zas tolik neřešil, tenkrát mi ho doporučil mechanik co mi dělal GO, alespoň jsem o něco chytřejší zas
 
 
Datum: 12. ledna 2020 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19624    
Honza: osobně bych nedoporučil olej s Jaso FB, když za ty peníze můžu mít lepší oleje. JK: A mogul TS jsem taky jezdil, ale hulí jak cikán za bukem. Takže jsme od něj s partou upustili.
 
 
Datum: 12. ledna 2020 11:45
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19623    
Ověřený je taky MOGUL TS
 
 
Datum: 12. ledna 2020 6:38
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
já léta kupoval https://www.prodejoleju.cz/2-t-1/sheron-motorovy-olej-m2t-1-litr/ a nikdy jsem problém neměl, teď leju https://www.motofanda.cz/2t-oleje/4159-denicol-olej-super-hp-2-1l.html?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpeg9dV7dNEeGkuo0cERZLt2baC72DR5vJGrTy5gOrIOkMEJUtnOnaBoC5woQAvD_BwE , ale jen protože jsem ho dával do upravenýho endura a to už nemám :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2020 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Budu kontrovat: https://www.lavio.cz/e-shop/oleje/motorove-oleje/pro-motocykly/pro-moto-2t-motory/101/lavio-moto-synt-2t.html Lepší specifikace: JASO FD; API TC+; ISO-L-EGD; CEC TSC-3 A cena při větším množství příznivější. Brali jsme s partou 50l sud a dostali jsme někam k 75 Kč za litr. Jezdí ho celá naše banda (640, 634, 472, kývačka...) už x let, projeli jsme Balkán, ukrajinský poloniny, Rumunsko, Albánii, kde bylo 45 °C ve stínu atd. V poměru cena/výkon asi lepší olej není.
 
 
Datum: 07. ledna 2020 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fíha draci &#128512; tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 20:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK AT VAM TO DRACI V nove MOTOSEZONĚ 2020 FRČÍÍÍÍÍÍ > hlavně žádýn frajeřinky a mnoho tolerance na ČR silnicích, přeje SESA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2020 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fúha draku, Tobě taky přejeme vše nej. Hlavně více kvalitních a levných dílů na ty naše stroje.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 18:26
 
 
 
 
Jméno: Vítězslav Čacký      E-mail:      IP: uživatel1200    
Zdravím, nevíte kde koupím koleno sání vnitřní průměr 16mm na Babettu 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2019 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel12810    
Ahoj mám dotaz. Na mém pionýru Jawa 21 mám krk řízení se dvěma drážkama do kterých se zasune horní část brýlí. Setkal jste se už někdo s tímto provedením? Nevíte kde by se dal krk sehnat? Krk je delší než standardní provedení. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2019 22:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci,,, je jiz znam termin a stejna draha pro nej zavod mopedu a to >>> 5,9,2020 http://www.youtube.com/watch?v=b3e2NcG4fR4&feature=youtu.be a tak mate cas zacit ladit vase pekln splasene trubky .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2019 9:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19616    
Čau chci se zeptat dělám Jawa 20 a přestala mi jít u motoru jiskra,jenom to brni. Zkoušel jsem snad vše měnit jak kladívko, kondik, rotor, cívku, indukční civku, fajfku, svíčku ale stále jejiskra slabá, nevíte v čem by mohl bejt problém. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:14
 
 
 
 
Jméno: Botas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím Možná to tu bylo tisíckrát ale tak v mládi mně tyhle stroje minuly a ted pro oddech od práce jsem si pořídil pio 21 a tak nějak se snažím o celkovou generálu Co mně trápí udělal jsem motor všechno co šlo ložiska gufra klika ojnice píst válec od stejskyho atd .. Vše se točí krásne volne vše sedí ale začala se mi zadrhávat nakopávačka respektive nejde sešlápnout.Tedy rukou motor zatím na stole. Dával se novej startovací segment plus pružina je možný že špatně dosedaj zuby jak jsem někde čet? a tedy znovu půlit motor což se mi vůbec nechce a co dál? zkontrolovat dosedání zubu? někdo tvrdil první zub pryč? díky za radu . Je fakt když dam kvalt a pohl sem s tím přes šroub magneta a vyřadil tak to pak chvilku šlo párkrát prošlápnout ale pak se to zas hryzlo . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2019 9:50
 
 
 
 
Jméno: Botas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mně to nedalo a s nechutí to rozebral porovnal pořádně segment origo s novo výrobou a byly tam nepatrné rozdíly nabrousil jsem lehké zkosení na boční hrany a trochu upravil náběh prvního zubu pač to tam bylo takový lomený a výsledek je o hodně lepší uvidíme jak se to bude chovat ve stroji.
 
 
Datum: 05. prosince 2019 9:50
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19615    
Zdar, jestli to dělá jen občas tak bych to neřešil, setkal jsem se s tím skoro u každého pionýra, prostě zuby nezapadnou do sebe ale stačí pohnout motorem přes kvalt a zase to jde. Dělá mi to taky, není to nic neobvyklého.
 
 
Datum: 01. prosince 2019 17:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, koupil jsem si nepojízdnou Babetu 207. Nehází jiskru a teď sumíruju díly k nákupu. Elektrika byl totální sajgon, ale stejně si chci ověřit funkčnost snímače a tyristoru. Poradí mi nějaká dobrá duše jak to ověřít a jaký hodnoty kde naměřit ? Oboje je popraskaný, takže na to že to bude fungovat se spolehnout nemužu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
aha tak ohm to tady nezná :-D tak znovu: indukční cívka: 1 - 15 = cca 1ohm, 15 - VN = cca 5600ohmů impulzní cívka ( žlutej drát): 17ohmů + - 1ohm ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO ) zapalovací cívka: 220ohmů + - 10ohmů tyristor: mezi G, 1, 15 - nekonečno, mezi 1 - I = 60 až 400ohmů tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
 
 
Datum: 02. prosince 2019 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1&#937;, 15 - VN = cca 5600&#937; impulzní cívka ( žlutej drát): 17&#937; + - 1&#937; ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO ) zapalovací cívka: 220&#937; + - 10&#937; tyristor: mezi G, 1, 15 - &#8734;, mezi 1 - I = 60 až 400&#937; tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
 
 
Datum: 02. prosince 2019 20:00
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel19614    
Potřebuji pomoc, nemůžu nastavit předstih, s 0.4 odtrhem předstih nastavím pouze pokud je odtrh mezi kladívko na max a ještě k tomu je předstih špatně. Mohu zaslat fotografie. Když je odtrh 0.4, tak kladívko visí na druhej dorazu kladivka a vůbec se nedotýká vacky kromě HU. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2019 19:53
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
jednou jsem tohle viděl, když byl rotor z 20W a stator z 30W zapalování a jednou to měl kamarád když dal jinej válec a pak zjistil že je z J05, kde je jinak časování, ovšem pokud to nemáš v po GO tak to může být mnoho věcí, např. ubroušený pertinax na kladívku
 
 
Datum: 26. listopadu 2019 19:53
 
 
 
 
Jméno: vvz      IP: uživatel19612    
zdar,musím pochválit sesu-v pondělí jsem objednal díly a ve čtvrtek už byly doma-díky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2019 12:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, tohle je spis spatny, pac nejlepsi je objednal jsem v pondeli a v utery rano uz to mam,,takze se u tebe se neco muselo seknout za dil,, proto to doslo pozdeji,,,,, ale diky
 
 
Datum: 22. listopadu 2019 12:02
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Čau hoši, potřebuji poradit od zkušených, aby mi Mustang nechcípnul musí mít nastavený strašně velký volnoběh, bylo mi řečeno že by to vyřešila laditelná tryska. Jak to mám naladit prvně volnoběh a potom trysku nebo naopak? Za všechny rady předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Tou laditelnou tryskou se obecně myslí hlavní tryska, která jde ladit. Ta ti s volnoběhem nepomůže. Dost často bývá problém s vysokou hladinou v karburátoru, takže je směs bohatá. Ta se šteluje ohýbáním takového plíšku v plovákové komoře. Tady je dobrý návod: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html Zkus to prvně podle něj. Změnou hladiny se směs buď obohacuje (větší hladina) nebo ochuzuje. Také jde koupit menší volnoběžná tryska. Nebo se v té stavající už někdo vrtal drátem, tak je moc velká.
 
 
Datum: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Ahoj, mam ve stodole pincka a nemam kněmu vůbec nic.jak bych ho mohl přihlásit předem diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2019 12:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Pio nemá výrobní číslo na rámu, jen na štítku. Takže buď koupit a nanýtovat nový štítek, nebo lépe koupit doklady se štítkem...
 
 
Datum: 22. října 2019 12:24
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Děkuji, ale to pak budu muset předělat vyrboni číslo
 
 
Datum: 20. října 2019 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kopením dokladů s vrakem nebo jen dokladů.. jinak to nepřihlásíš.
 
 
Datum: 20. října 2019 10:41
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.01.2020 1:19:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu