www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19773    
Dobrý den, řeším tedka problém s jawou 21. Motor je po kompletní go, jednou nastaruje a po druhé ne. Když se to uráčí nastartovat tak ale nejdou nastavit volnoběžně otáčky, a běží to jenom ve výších otáčkách, a když ty otáčky uberu tak to chcípne. Můžete mi někdo poradit čím by to mohlo být? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2023 4:24
 
 
 
 
Jméno: coconut      IP: uživatel19774    
Mě napadá aktorát zašpiněná vlonoběžná tryska, anebo spatne nastavenej predstih, ze kdyz ve vissich otackach to jde a v nizsich uz ne, tak me napada jen tuto no :-D
 
 
Datum: 03. února 2023 4:24
 
 
 
 
Jméno: N00N_2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den mám problém s mou Jawou 05, mám problém s tím že mi nedrží volnoběh ani po kompletním vyčištění karburátoru, po výměně gufer a ani po výměně všech těsnění. Jedině kdy volnoběh drží je zastudena, jakmile je zahřáty ihned chcícpa. Prosím o pomoc už vážně nevím co mam dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2023 19:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel19769    
Čau draci moje ČZ 175 /487 se při nízkých otáčkách strašně uchlastává nevite čím by to mohlo bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2022 5:22
 
 
 
 
Jméno: Hansek      IP: uživatel19771    
Nastavení a trysky se podiv
 
 
Datum: 24. prosince 2022 5:22
 
 
 
 
Jméno: jumbo889 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Potřebuji poradit.. Jawa 21. Všechno fungovalo jak má, ale po převozu fechtla v autě položeného, teď nejde nakopnout (pouze roztlačit) a vůbec nedrží volnoběh (za studena i za tepla). Jinak při otáčkách jede v pořádku. Nevíte co se mohlo stát ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2022 9:56
 
 
 
 
Jméno: key ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mrkni na volnoběžnou trysku, tj. ta, co je blíž kolenu k válci. Pak asi obyčejný kolečko - tj. zkontrolovat a vyčistit karbec, upevnění vzducháče. Hledal bych kolem karbecu.
 
 
Datum: 22. srpna 2022 9:56
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel19764    
Zdravím, mám taký problém s pionierom. Dosť dlho štartujem a keď už konečne chytí tak vôbec nechce ísť do otáčok. Keď držím plný plyn tak ide ako keby na voľnobeh a po chvíli zdochne ale keď plyn nedržím tak taktiež hneď zdochne. Myslím si že to je karburátorom ale ten dostal komplet opravnú sadu. Čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2022 18:40
 
 
 
 
Jméno: key ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, když dostal karbec opravnou sadu, tak proběhlo alespoň nějaké základní nastavení a kontrola, že je všechno utěsněný apod.? Jakou barvu má svíčka?
 
 
Datum: 07. srpna 2022 18:40
 
 
 
 
Jméno: Masrecht ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci. Mám Stadion S11, karburátor vajíčko. Máte někdo změřený bowden plynu? Jde mi o to. o kolik má být vnitřní lanko delší, než obal. Tento rozměr je důležitý pro seřizování volnoběhu. Celková délka bowdenu mě nezajímá.\r\nDíky za případné odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2022 8:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19740    
Tady máte kde tankovat aby vám steré moto nebo fichtl letěl jak střela jen novodobý auta to může zaskočit tak s tim tam raději netankujte https://www.seznam.cz/komentare/14787497-mapa-50-mist-kde-je-lepsi-netankovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2022 5:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel19741    
Mě to je jedno že tankuju závadný benzin mam to v píči klidně bych dal i olovnatý
 
 
Datum: 09. ledna 2022 5:27
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel19700    
Jakou máte zkušenost s karburáterem jikov 2926 na jawě 175 jak to bude fachat protože původně tam jsou 2924 a potřebuji tam dát 2926 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2021 5:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19701    
85 nebo 82 možná i 90
 
 
Datum: 11. dubna 2021 5:50
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Mám jawu 20 a studená nejde do otáček dusí se a nedrží volnoběh, po nacucání chytne na šlápnutí. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2021 23:14
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Vašíku! To co Ti radil Jan, je holá skutečnosť! Ešče bych přidal eslik nejni trošičku znečištěná tryska? A na Jana bych měl otázku. Ty poslední tři slova sú pro nás co to známe? Tos nám nemusel říkat, to opravdu známe! A eslik je to pro Tebe a vyká Ti, tak je to úplnej nesmysl! Proč? Protože eslik bys to znal, toš se tady na to neptáš! Néé? Toš tak. Oski P.S. Eslik sceš možeš napsat na meil!
 
 
Datum: 05. dubna 2021 23:14
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Jak se ohřeje zhruba po 1/2 minutě jede jak fik.
 
 
Datum: 04. dubna 2021 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19700    
tam je x možností vždyť to je fichtl na kladívkách začít předpal odtrh hladina jehla a aby byly indukčka kondík ok filtr vždyť to znáte
 
 
Datum: 04. dubna 2021 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13743    
Zdravím chci se zeptat mám motor Jawa 250/590 ve freze a mám problém že nejde motor vytočit do maxima vždy při vytočení se jakoby sekne začne bublat a strašně hulit a dál otáčky nevylezou.. motor jsem teď měl rozhozený a měnil gufera ložiska těsnění prostě taková menší go.. zkoušel jsem to na karbec kterej byl na j. 175/356 a ten jel suprově bez problémů ale na 250 nešel vůbec za plynem a byla při akceleraci díra.prvně mě napadla tryska malá tak jsem dál větší a znatelně se to zlepšilo ale pořád to není ono.. takže pořadí někdo nějakou optimální ověřenou trysku na otevřené sání? Jo a mám tam zapalování z détáka a ještě mě napadá vačka divného tvaru jestli to taky nemůže dělat.. z předstihem a odzrhem jsem taky zkoušel laborovat ale taky nic a svíčka je nová ... Poradí někdo kdo se s tím taky setkal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2021 21:27
 
 
 
 
Jméno: Oski      IP: uživatel19620    
Hlavní trysku máš čistú?
 
 
Datum: 26. března 2021 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit,mám tu teď na zprovoznění Manet Korádo a má zrezlou nádrž.Řešil jste to někdo?Jak je součástí rámu tak mě napadá jen nalít tam odrezovač a nechat do druhého dne, vypustit a vyplachnout lihem.Myslíte že by to mohlo fungovat ? &#128578; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2020 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel19638    
ja pouzzivam kyselinu fosforecnou je super za ma i pasivku ze material dostane po odrezeni antikoroziní povrch
 
 
Datum: 09. května 2020 22:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19628    
Odrezovač je OK, ale používám ho s horkou vodou a nádrž obalím hadry, aby nechladla moc rychle a pak hodně vyplachovat vodou a pak pořádně vysušit foukáním teplým vzduchem a pak se musí hned "namazat"
 
 
Datum: 20. ledna 2020 13:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Kdysi jsem odrezovač zkoušel podobným způsobem na nádrži se slabou liškou. Asi 4 nádrže jsem z toho měl černý bordýlek v karbci a musel ho kvůli tomu několikrát čistit. Byl to jemný bordýlek, co prošel i filtrem. Pak jsem udělal na hadičce uzel a jednou za čas vyndal hadičku a bordel vypustil.
 
 
Datum: 16. ledna 2020 10:08
 
 
 
 
Jméno: honza23      E-mail:      IP: uživatel19622    
zdravím, v pionýrech se hrabu už pár let, ale teď mám takovou zvláštní věc: Fichtl normálně nastartuje, i se krásně rozjede, ale na trojku i občas na dvojku motor občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, na plno jede v pohodě, jediné čeho jsem si všiml, tak že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu. To škubání je opravdu zvláštní, nikdy jsem to na pionýru neviděl, jo a ten motor není žádnej vyběhanej šrot. Budu rád za každý nápad, snad se tu ještě někdo najde co dokáže poradit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
Díky za radu, až budu mít čas tak se na to vrhnu :-)
 
 
Datum: 21. března 2020 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, problém hledej v karburátoru. Vylučovací zbusob bude asi nejlepší. Jehla, hladina, dokonalá čistota kanálků. Nezapomeň na filtr, pokud máš ten krátký sportovní, rád se ucpava. Mě se přicpal po 300km
 
 
Datum: 21. března 2020 0:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
omlouvám se, blbě jsem to popsal, psal jsem to v práci :-) škubne (trhne) to přibližně v polovičních otáčkách motoru, když točí málo nebo na plno tak jede krásně a tím plynem jsem myslel to že když motor má ty přibližně poloviční otáčky, tak to nejvíc dělá když držím plnej, když držím půl plynu tak je to dobrý, je to takový divný trhnutí, jak kdybych na vteřinu otevřel nějakou přívěru :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2020 15:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Zapalování v pořádku, benzín do karburátoru dotéká, zlepší se to, když se v plných otáčkách podrží cupovák? A moc nechápu ten popisek: &#8222;občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, naplno jede v pohodě&#8220; a pak píšeš: &#8222;že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu&#8220;
 
 
Datum: 10. ledna 2020 12:05
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Čau hoši, potřebuji poradit od zkušených, aby mi Mustang nechcípnul musí mít nastavený strašně velký volnoběh, bylo mi řečeno že by to vyřešila laditelná tryska. Jak to mám naladit prvně volnoběh a potom trysku nebo naopak? Za všechny rady předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Tou laditelnou tryskou se obecně myslí hlavní tryska, která jde ladit. Ta ti s volnoběhem nepomůže. Dost často bývá problém s vysokou hladinou v karburátoru, takže je směs bohatá. Ta se šteluje ohýbáním takového plíšku v plovákové komoře. Tady je dobrý návod: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html Zkus to prvně podle něj. Změnou hladiny se směs buď obohacuje (větší hladina) nebo ochuzuje. Také jde koupit menší volnoběžná tryska. Nebo se v té stavající už někdo vrtal drátem, tak je moc velká.
 
 
Datum: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: Adam99 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi. Právě opravuji Javu Dandy 125 A potřeboval bych trysky a nemůžu je nikde sehnat nový. Pracuji v muzeum motocyklů, takže mám dost náhradních dílů, ale potřeboval bych vědět jestli v jiných motorkách jsou stejné trysky a nebo kde sehnat nové. \r\nDíky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 13:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Jawa, žádná Java. Normálně rozeber ten karbec a změř závit a stoupání. Podle fotek to vypadá na čínskou kopii (značka SCHENG-WEY-PD) Keihinu, podobný karbec jsem měl na pitbiku, kde jsem přetryskovával kvůli jinému filtru. Takže trysky sehnat by neměl být problém.
 
 
Datum: 18. listopadu 2019 13:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel19587    
AHOJ, mám Jawu Pionýr, když přidám plyn na max. Tak to jede jen na čtvrtku výkonu a po 10-20vteřinách se rychle přidá a za teplého motoru to trvá déle. Prosím nevíte někdo čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2019 21:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý, musíš ochudit směs.
 
 
Datum: 02. srpna 2019 21:24
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mě to dělal filtr sání. úplně jsem ho vyhodil a jede parádně už 10 let.
 
 
Datum: 16. července 2019 17:19
 
 
 
 
Jméno: pejsyburton      IP: uživatel19585    
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Chtěl bych "vytunit" trochu babettu typ 210. Jaký je váš názor na karburátor Karburátor DELLORTO 16? Jestli to chápu dobře, tak bych si měl k němu nechat udělal i novou přírubu, ta asi nebude součástí balení že? Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2019 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19586    
Hlavně koleno nový. Tohle má menší průměr jak malíček. A lehce cestovně otevřít válec. A zkrátit vejfukový koleno ve výfuku. Dellorto stačí to 14mm co se standartně dává jako náhrada na babety. Kdybys měl o úpravu válce zájem,napiš,ale spíš až ke konci července-srpen,počínaje zítřkem mi začíná courací rodiná letní dovolenková sezona. Tzn nedělam,anžto skoro nejsem doma :-D Standa
 
 
Datum: 04. července 2019 20:05
 
 
 
 
Jméno: 5021sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám pionýra 21 donedávna měl volnoběh v pohodě, ale teď se to nějak posralo. Jezdí normálně hezky, ale jakmile pustím plyn tak to prostě zdechne. Myslím si že by to mohlo být buďto špatnou svíčkou nebo že do toho bez plynu neteče benzín. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2019 0:24
 
 
 
 
Jméno: Pmbx      IP: uživatel19573    
koukni na volnoběžnou trysku, jestli neni zas..ná a nebo spíš to bude prošoupané šoupátko.. neraguje na stavěcí šroubek volnoběhu..? to jsem měl taky, to by mohlo bejt tim..
 
 
Datum: 03. května 2019 0:24
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Heil FICHTL ! Mám problém s Jawkou 05.Na origo filtrbox ( ten velký hliníkový ) mi nechce motor frčet na volnoběh,dusí se po přidání plynu.Když ho sundám,je to to samý.Když před sání plácnu smotanej kus hadru tak to docela funguje.Dal jsem do toho boxu ještě molitanovou vložku a je to k hovnu.Proč mi to nechce vrčet?Neví někdo?Tuším žew bude problém se velkým množstvím vzduchu ale nějak se v tom ztrácím.Poradí někdo?Když tam šoupnu klasiku fichtl karbec s plastovým filtboxem jde to naprosto v pohodě.Proto usuzuju na problém se vzduchem.Díky za nakopnutí,kluci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2019 11:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Jinak to všechno o víkendu prověřím,ale myslím že to nebude žádná spatlanina.Bylo to kupované od prvního majitele,postaršího pána který se v tom nevrtal jak říkal.
 
 
Datum: 18. března 2019 11:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Motor je na 100% 05ka.Má oválné kartery a spojku zcela jinak než Jawa 20.Karbec to má ten s velkým sáním na ten hliníkovej filtr. Do podzima to jezdilo normálně,bez problémů celý léto a na podzim to začalo dělat paseku.Tak se to strčilo do maštale a že na jaře .... Ale ono to nějak nejde.Proto jsem z toho trochu vedle.
 
 
Datum: 17. března 2019 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18682    
Seš si jistej tim,žeje to j05? Válec j05? Hlava j05? ....pokud máš na j05 motoru válec a hlavu z j21 je to j21 a platí nastavení všeho pro j21...to by vysvětlovalo ten karbec z j21.... kdyby něco,pár zkušeností s tím mám.... úžasná záležitost je válec j05,hlava j21,karbec j 21... a furt ve třech.... snášelo to i víc jak 1:1 nafta benzin a jiný směsi....
 
 
Datum: 17. března 2019 21:46
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.03.2024 6:50:15 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu