video
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
Zdar hoši. Mám problém s volnoběhem. Nejde mě nastavit. Šoupátko mám nové,karburátor přetěsněný,gufera na klice nové,benzín teče.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 13:49
ja si myslim že jde mu tam buď hodně směsi nebo málo...
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel10895
dal bych ruku do ohne za to ze tam má "tuningovou" volnobeznou trysku a maximální hladinu.....
Datum: 27. prosince 2010 13:47
a ještě se zeptám kdy ti to přestalo držet volnoběh?
Datum: 27. prosince 2010 13:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
muhehe, tady je to zajimavý.. nedokážu si moc představit že bych ladil karbec při každym větším převýšení.... i když je pravda že n.m. vliv na směs určitě má.
ale u fichtla je to zanedbatelný. to ale neřeší problém mustangisty. sice nevim v jakym stavu má motor, ale hledal bych problém v tom karbecu (hladina,jehla,origo filtr a těsnost)
ale tohle asi, jak píše, má v pořádku. taky může bejt problém v zapalování ve smyslu že to špatně pálí v nízkejch otáčkách. nebo třeba netěsnost mezi válcem a blokama a přisávání vzduchu
a z toho pak je problém že volnoběh nenastaví ani za nic. popiš stav více a pak se tu bude moc dumat.
Datum: 27. prosince 2010 13:11
este jedna vec chcem ta zahránit od blbosi vies ze preco je v lete nebo modré? a v zime sedé? no preto
Datum: 27. prosince 2010 13:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
konecne to tu nekdo pochopil , a ja simyslim ze ked udelas to co ti rika standa tak musi bit v poradku .
Datum: 27. prosince 2010 13:03
to bolo pre blázenn stando shrek neberte to na seba
Datum: 27. prosince 2010 13:00
hovorim ti nieco! aby si nebil analfabet... v zime je vzduch studeny > je vo vzduchu menej pary >para=voda,voda má svoju váhu> váha vytvory tlak! teda v zime je vzduch lachy a v lete je tazsy,,, (nizsy tlak,vyssy tlak).... ked ides do vyssej nadmorskej vysky tak bude tlak nizsy lebo budes mat nad papulou menej vzduchu>menej váhy>menej tlaku,,, teda v zime motorka sa chová tak ako na vyssych nadmorskych vyskach
Datum: 27. prosince 2010 12:59
k dotazu: máš vyčištěnou volnoběžnou trysku?asi jo ale podívej se i na vzdušnik volnoběhu,taky mi to dělal odtrh sice nwm proč ale malý otáčky to nedrželo
Datum: 27. prosince 2010 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel10895
Mustangista při seřízení karburátoru zjevně nemá problém s nadmořskou výškou ale s něčím úplně jiným. Na otázku,zda nemá bohatou směs volnoběhu odpovídá nastavením jehly,takže je zjevné,že ani neví.....osobně doporučuji karburátor rozebrat a vyčistit včetně kanálků pod šoupátkem a za šoupátkem včetně odkapové dirky v kolenu,pak zakoupit novou volnoběžnou trysku a seřídit hladinu plováku....poté by již žádné problemy ohledně karburátoru neměly být....je možné,že má špatný karburátor,takže není od věci zkusit jiný......
Datum: 27. prosince 2010 12:55
jako chápu že když on to ladí tak je v stejné nadmořské výšce ale taky se mohlo stát např. že fichtla dovezl na chalupu do hor a tam nejede.....jo a nejsem trotl ale jezdim full throttle
Datum: 27. prosince 2010 12:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
tak trochu to tu odbočilo od puvodního dotazu.. co všechno nevyvolá jedna zmínka o nadmořský vejšce ... je jasný, že to mustangisty problem nebude, ale ty jsi psal, že ta nadmořska výska je pekna pi... jenom se tě snažíme přesvědčit, že má ma mastavení moto vliv... jestli jsi myslel, že je to píčovina v tomhle konkretnim dotazu, tak souhlas ....nikdo taky neřiká, že to tim je...
Datum: 27. prosince 2010 12:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
narozdil od tebja nemam 5 roku a us sem spravil par motoru ty trotle jeden
Datum: 27. prosince 2010 12:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
omg ale ty proc mi tu furt vnucujes nadmorsku vysku ja otem vim dpc ale my sa bavime o jeho fechtlovi,omg omg
Datum: 27. prosince 2010 12:40
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nadmo%C5%99sk%C3%A1_v%C3%BD%C5%A1ka když jsem teda negramotnej tak ty potom neexistuješ....končim......
Datum: 27. prosince 2010 12:35
Datum: 27. prosince 2010 12:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
blazenn: je vidět, že ses ještě nesetkal s nějakym vostřejšim motorem než u pio... na tom to nikdo moc neřeší, protože karburátor na pio pořádně seštelovat ani nejde, ale u ostrejch motorů, co jsou třeba v motokrosech se nedmořská výška musí řešit a podle ní se i mění nastavení karburátoru
Datum: 27. prosince 2010 11:18
Dave's má pravdu... blazen ked si este o tom nepocul nerek na to ze je pic***na
Datum: 27. prosince 2010 7:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
jako uvjedom sa ocem trepes,to otom pocasi to berem ale ta nadmorska vyska to je pekna pi... ahoj vim ocem vipravam
Datum: 27. prosince 2010 1:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. prosince 2010 23:11
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Mě to taky dělá fichtl že zastudena to nechce vůbec jet a nedrží mě volnoběh a když je venku teplo tak krásně jede drží volnoběh
Datum: 26. prosince 2010 22:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
nevim otem ze bi sa tu menila nekde nadmorska viska to bi musel jit z tim pionirem nekde do ameriki bo nekde ti mogo
Datum: 26. prosince 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
jeste dodam ze v tomdle rocnim obdobi se smes lisi nez kterou mas naladenou na leto.... je to vsechno v zavislosti na nadmorske vysce a pocasi
(vlhkosti vzduchu) to ale prendavanim plisku moc neodladis spis je potreba laborovat s triskama..
Datum: 26. prosince 2010 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
zkontroluj jestly lanko chdi volne (primrzava v tomdle pocasi) kdyztak ho namas... jinak volnobeh se dela na zahratem motoru....
Datum: 26. prosince 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
mám ji akorát. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Plíšek na víčku plovákové komory mám nastavený original
Datum: 26. prosince 2010 21:50
nemáš moc bohatou směs?
Datum: 26. prosince 2010 21:46
|
|