www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17552    
zdravim, když jedu na mustangovi z kopce a pak přidám plyn tak se zadusí, i když ho necham na volnoběh a přidám tak se zadusí. Diki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2014 6:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Dík Stando za radu, já si s tím tedy taky pohraju. Stejně se mi chovají i velký 2T (GasGas EC 300 i Yamaha DT 125 R), proto jsem psal že je to normální. Samozřejmě se to nedusí jako prase, ale to zaškobrtnutí jde poznat u každého stroje. ;-)
 
 
Datum: 11. září 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17571    
Druhá možnost není normální,spíše častá,velká část lidí neumí seřídit karburátor. Je to dole moc bohatý. Pokud zdechá úplně tak to bude asi hrozně ulitý a je možný že je tam blbej odtrh na svíčce,blbej předstih,slabá jiskra atd...muže toho bejt víc... u sebe jsem to ladil nedávno a věřte mi,že plíšek palivovýho ventilu je sakra citlivej a s volnoběžkou jsem musel jít až na 35 a stejně to ještě rozpálený zaškobrtne,ale jen sotva znatelně,to jen po delší jízdě v kopcích při plnym zatížení,kdy je motor fakt rozpálenej...jinak jde od volnoběhu jak pila... takovejch 80% fichtlů na kterejch jsem kdy jel byly rozhašený a opravdu skoro každej zaškobrtnul,některý hodně,jiný míň.... často je na vině přicpanej volnoběžnej okruh a projetá tryska volnoběhu a nejčastěji vysoká hladina...hodně dělá i síla jiskry.
 
 
Datum: 10. září 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, zadusí se úplně a chcípne nebo jen tak trochu "zachrchlá" a pak už jede dobře? Pokud druhá možnost, je to normální. :-)
 
 
Datum: 10. září 2014 6:34
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 22:34:35 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu