www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: petak      E-mail:      IP: uživatel17132    
čus draci, potřebuju radu - tip, jak ošetřit nádrž u stroje JAWA-05. Nechával jsem to vylít epoxidem, ovšem nikdo mne neupozornil, že naturál pětaděvka to uvede do stavu před vylitím..Jaké máte zkušenosti, jak dobře ošetřit nádrž, aby dlouho a spolehlivě sloužila? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 13:26
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17665    
Od svých 13 let jsem měl spoustu rozpelešených fichtlů,mustangy,05,20,21,555 a až na vyjímky měli vždy rez v nádrži. Nikdy jsem neměl důvod to extra řešit,maximálně když to byl loupající se brutál rez, jak píše kolegáček,naházel jsem tam matice a třeba kuličky z ložisek,kusy šroubů a cokoliv šikovnýho,nalil jsem tam benzin,naftu,ředidlo,no co bylo doma,promlátil jsem to,vypustil,vysypal...dokonce v brutálních případech jsem to vystříkal zahradní hadicí proudem vody abych vyhnal i zbytek bordelu a pak nechat uschnout,naimpregnovat naftou,kohoutek se síťkou - letovanou jemnou - a po prdeli ... vždy to fungovalo...když začlo bejt ucpaný sítko,začlo to na rezervu brzo škubat ... ofouk sem kohout a nebo prostě dolil benzin...nic sem nikdy nevylejval epoxidem ... ale pozor,jak je kohoutek bez síťky tak je to problém...ale to je asi jasný ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělálo my to po dlouhodobým odstavení stálo to 99-05 a pak jsem dával výkonný olej a ten pustil rzi a byl pořád ucpaný kohot tak jsem tam naházel matice a podložky klepal jsem s nádrží potom vypláchoval naftou až vytékala čistá, potom benzinem a od tý doby se to zatím neucpalo. A tim vyléváním nádrží dle mého názoru nevyřeší nikdo nic, protože ty oxidy koroze pokud tam jsou tak je nelze dokonale odstranit a bude se ta barva stejně za čas loupat a bude to ještě horší než orig vylití nádrže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ne.......primalex
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a byl ten epoxid dvousložkový?
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
já použil tohle http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 vybuchaj nádrž šrubkama a potom vyplachuj vodu dokud nepoteče z nadrže čistá . potom pořadně vysuš fenem nebo pistolí a nalej tam tento rezol 2000 špluchaj aspon 2 min vylej vysus fenem a zopakuj aspon jestě 1. nadrž by měla být vevnitř šedá.udělal sem to tak před 3 lety a vypadáto furt dobře.
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 15:28
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 19:05:58 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu