www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok. Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zkus mrknout sem Babetta fórum na serveru speaker.cz
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 21:55:57 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu