www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ahoj, před několika měsíci jsem semka psal o mé motorové pile zn hecht. že nedrží volnoběch.. dneska jsem oddělal celí karburátor a zjistil jsem... to L a H se dá štelovat ale není to na šroubky je to taková tyčinka která je na jedné straně nařízlá aby se stím dalo otáček.. karburátor je značky WALBRO. potřeboval bych někoho kdo by mi poradil na jaké hodnoty tento karbec seřídit.. děkuju moc za každou užitečnou odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 21:38
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano psal jsem základní nastavení aby to (chytlo). Zbytek je na doladění. Ať da autor info jestli to poladil
 
 
Datum: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
těžko ti někdo řekne, o kolik otáček to povolit či utáhnout, to musíš nastavit podle chodu motoru... už sem ti to myslím popisoval minule... L-kem nastavíš bohatost ve volnoběžných tak, aby to udrželo volnoběh (nezdechávalo to; nastavuješ společně se šroubem volnoběhu) a zároveň bez prodlevy reagovalo na plyn... a H-čkem nastavuješ směs ve vysokejch otáčkách nejlíp v zátěži (vezmeš si větší špalek a řežeš), zase podle chodu motoru, případně může být určitým vodítkem i cihlová svíčka... není na tom nic, jen musíš mít trochu citu pro 2T a rozpoznat co to chce... případně to dej někomu kdo se v tom vrtá, pro něj to bude otázka chviličky... jo a pro úplný odladění je důležitý, abys to nastavoval na ohřátém motoru!
 
 
Datum: 23. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
tady jeden týpek popisuje, jak to seřídit na modelářských motorech. Bude to dost podobné http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT&alias=SM_NSERIZENI
 
 
Datum: 21. února 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale dvouma tryskama štelovat bohatost směsy mě připadá divný nevím jak by se to seštelovalo
 
 
Datum: 21. února 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevim jak jsem koupil tak prodávám
 
 
Datum: 21. února 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
tim l a h se šteluje prej bohatost a tim T je na volnoběch..
 
 
Datum: 21. února 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jen co vím o motorovkách tak L H jsou trysky jedna na malé otáčky druhá na max. Ale měli by tam být tři. Ta třetí se dotáhne nadoraz a o jednu otáčku povolí. To má být základní seštelování. Jestli jsi to rozdělal tak tam skuz splašit ty membránky co jsou mezi těmi díly(co si vzpomínám tak se to skládá ze tří dílků) ty jsou důležitý. Tip (karburátoru) neznám tak nevím jestli jsem pomohl
 
 
Datum: 21. února 2015 16:26
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 20:09:32 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu