www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
 
 
Datum: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
V tom případě ti to mužeme jen přát ;-) a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
 
 
Datum: 20. března 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
 
 
Datum: 20. března 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
 
 
Datum: 20. března 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
 
 
Datum: 20. března 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn :-D stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
 
 
Datum: 20. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95? :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 6:27
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
 
 
Datum: 19. března 2015 20:17
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 12:55:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu