www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, otázka za zlatého bludišťáka - Vyhrabal jsem u známého ve stodole karburátor tvarově "shodný" s karburátorem ze stadiona S22. Avšak má větší difuzor - že by mýtus á la S23?. Otázka tedy zní - Existovaly takové karburátory "oficálně" nebo to byly jen nějaké nepovedené repliky? + prý ty s23 jely jak ďas - nezabiju se, když ho dám na s11, která mi už teď jede 70 s S22 karb.? (foto můžu nahodit, jen co sundám starej s22 pro porovnání) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2015 16:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18293    
O S23 se vedou mýty a báje,ale přitom to byl furt jen Stadion S22,kterej měl velký brzdový bubny a nádrž danou rovně ... motor byl S22 seriovej,beze změn,karburátor jikov 14mm provedení naprosto stejné jakou s22... on S23 totiž měl být původně krok vpřed,ale pak to nějak nedopadlo,s klesající poptávkou mopedů a narůstající poptávkou malých lehkých motocyklů nechtěli dále investovat do vývoje typu,kterému bylo předurčeno,že se bude prodávat pod cenou a již žádnou slávu neudělá. Vrazili tam motor z S22,kterýho bylo na skladech hafo a poslali to na trh... hotovo ... Jináč ten karburátor 15mm je z Jawa 05.
 
 
Datum: 02. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduše zjistitelný, karb z o5 má difusor 15mm a karb z S23 by měl mít snad 14mm...
 
 
Datum: 02. září 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Asi to tak nakonec bude. Nicméně si nejsem jistý, jestli je výřez v přírubě k motoru na standartních motorech zaslepený, nebo ne(ale asi, bude, nejde mi nastavit rozumnej volnoběh). Nicméně první dojmy z namontování: první pokus - hl. tryska cca 80(nevím který hovado jí takhle provrtalo, ale já ne :-) ) - lepší než starý karbec, ale bohatý jako hovado - nepoužitelný. Pokus druhý - Trysky z s22, stále trochu moc bohatý(asi ještě zářezy na jehle). Táhne jako zběsilej, ale nebylo zatím možno vyzkoušet na silnici. Zejtra doladím chybičky a uvidímě jestli konečně překonám rychlost zvuku :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipuji to samé :-) a taky mám za to, že karbce na S23 a prvních 05 byli stejné :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
muj tip je, že jde o karburátor z prvních o5 s 15mm difusorem...
 
 
Datum: 01. září 2015 17:18
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 9:37:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu