www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec lze dát karburátor z 2T motoru na 4T? třeba u dellorta píšou že je univerzální tak nevím.. případně jaké provést změny jestli přetryskovat nebo ne.. chci to dát na 4T 125 kde je orig. dofuzor 21mm.. předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2016 11:04
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Minimálně na tu 19/21, co tady SESA prodával, se dají sehnat jiné emulzní trubice. I pro 2T i pro 4T. Akcelerační pumpičku majíty "lepší" 4T karbce.
 
 
Datum: 12. července 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Souhlasím se Standou, na svou japonskou 250 4T jsem koupil karbec z 250 2T a dělá to přesně jak píše Standa - přechod z volnoběhu do vyšších otáček prostě "drhne", odspoda to moc nejede, ale zase je mnohem živější v otáčkách než s originál karbecem. Spotřeba se zvýšila snad o 50% než s originálem. :-D Naladit to tryskama, hladinou a šroubkem bohatosti prostě pořádně nejde (nebo na tom nemám dostatek trpělivosti? :-) ) Po téhle zkušenosti bych také raději doporučil koupit karbec ze 4T na 4T.
 
 
Datum: 11. července 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18738    
Z pohlefu laika ti napíšu následující. Karbec univerzální pro 4T i 2T by měl fungovat,ale 4T karbecy jsou typický akceleračníma podtlakovejma pumpičkama a tak ... takže to asi fungovat bude,ale třeba tam budou nějaký zaškobrtnutí v přechodu z nízkejch do vysokejch a opačně... pak jsou taky Dellorto univerzální pro 4T i 2T ale maj emulzní trubici na 4T takže pro funkční použití na 2T musíš sehnat 2T emulzní trubici ... ono je těžký radit ... já vim že sám bych v tom taky plaval. Vždy je nejlepší dát origo karbec,pokud nechceš ztrácet čas dlouhym laděnim a tak.... trysky určitě budeš přehazovat jednu za druhou,sadu určitě doporučuju.
 
 
Datum: 10. července 2016 22:41
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 17:53:37 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu