www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jakubs      IP: uživatel13743    
Zdravím, koupil jsem si motor jawa 250/353 a dostal jsem k němu karburátor Jikov 2924SBD-17b a mě zajímá jestli je tento karburátor originální a jaká tam patří hlavní tryska protože tam chybí. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2016 18:04
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak nakonec sem sehnal karbec 2926 SBD13b podle tabulky je na kulatou třiapůlu snad to nebude vadit
 
 
Datum: 19. září 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pak bych dal 2926. Jinak i pětiúhelník se dělal ve 12k.
 
 
Datum: 19. září 2016 8:44
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
motor mám na 12k tzn že válec s hlavou mají kulatý tvar na utěsnení (9k verce má 5 uhelnik)
 
 
Datum: 18. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Karburátorů se na 353 dávala celá řada. SBD se montovalo sériově od 61. roku, starší motory mají tento typ doporučen jako náhradu (2924, 2926). Nejde jen o typ 03, ale jaký tam máš válec a hlavu? V Dočkalovi je celá tabulka náhrad i s otryskováním, volnoběžná tryska je 50, pro 2924 je hlavní tryska 92, pro 2926 je hlavní tryska 93 nebo 96.
 
 
Datum: 18. září 2016 21:05
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nakonec teda asi seženu tu 26ku. takže když tam dám trysky na verzi 03 (mám k tomu "přímej" plechovej filtr, prostě ten co se nasadí na karbec a otevírá/zavírá sání) ??
 
 
Datum: 18. září 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standardně se na 353 dává monoblok 2926 otryskovaný dle sání (otevřené, či airbox)... navíc ty tabulkové hodnoty nejsou dogma, takže je stejně nejlepší to odladit dle chování motoru... v tvém případě bych sháněl 2926
 
 
Datum: 18. září 2016 18:15
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
ale to byly typy co měly 9K ten můj má 12K takže jestli jsem správně hledal tak hlavní tryska 100? je to tak?
 
 
Datum: 18. září 2016 12:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
projeď si toto: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html Monoblok 24mm je primárně určenej pro 175 a 350,,, 250 mají převážně 26mm, i když jak píše standa, první typy měli taky 24
 
 
Datum: 18. září 2016 8:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18839    
Zdar. První typy 353 byly motory z péráka - dvoupákový - a ty měli ještě 24mm karburátor. Trysku najdeš na sesa- moto v sekci minulost a tam si najdeš buď 250 /11 a nebo 250/353 .
 
 
Datum: 17. září 2016 18:00
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 2:09:20 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu