www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, tece mi nadrz u mustanga dole u hrdla kohoutu. Pravdepodobne to prorezlo vodou shromazdenou na dne anebo roztrhlo mrazem - v garazi v zime mrzlo. Co jsem cetl tak varuji pred vylevanim epoxidem zevnitr. Pry nevydrzi mechanicke pnuti a deformace plechu nadrze zacne se loupat a bude po nadrzi. Tak zvazuju opatrne to objet zvenku kolem zavitu hrdla, udelat epoxid ridky (pryskyrice + aceton) a dukladne to steteckem odmastit. Snad by to zateklo dovnitr a utesnilo se to? Dira neni videt, prusak je mikroskopicky. Anebo nejaka lepsi rada? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
dost často to tam praská,a proto co nevydrží metal tak nějaký dvousložkový lep a tomu podobný to nezachrání...to je jen dočasný....lepší pájet cínem ,mosaz,metal...nebo ve finytu novou nádrž
 
 
Datum: 04. března 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to se mi stando stalo u té 05... :-D akorát jsem to odmastil tetrachlorem a mám nějaký lepidlo od UHU, jednosložkový odolný vůči rozpouštědlům a drží to... tím lepidlem jsem lepil i dírky v plovácích na větších jawách a čízách a zatím plavou :-D nicméně mi dochází, tak jsem koupil od Patexu dvousložkovej epoxid a ten teda čeká ještě na vyzkoušení... :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Dobrá rada. Děkuji také. U j21 mi to rosí u kohoutku. Hůř těsnil v závitu,tak jsem ho zarval dlouhejma kleštěma začlo to právě prosakovat vně závitu,asi prasklinka. Za noc to dá tak 10 kapek,ale když ho nevypustim tak je po tejdnu louže v garáži a čtvrt bandy pryč :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 8:09
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek ® mě to třeba nehapalo :-D :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 22:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam to praská většinou při nějaké deformaci z venku- např. pád přímo na kohoutek nebo neopatrný dotáhnutí a ohnutí tak toho hrdla... u 05 to mám zalepený nějakým lepidlem a drží to... na pár strojích mám nádrž vylitou epoxidovou barvou a za dva roky se nic neloupe :-) jo a taky to tam jde dobře zavařit nebo tvrdě zapájet v krajním případě... :-)
 
 
Datum: 02. března 2017 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj měl jsem to samé taky mi tam praskla nádrž...zkoušel jsem vše možné např. dvousložkové lepidlo přímo na kov odolné vůči benzínu a chemickým látkám a stejně nevydrželo i když jsem to měl obroušený až na plech a odmaštěný. Pak jsem si koupil toto http://www.vintage-replica.cz/400..htm kreem rot. Vše jsem udělal podle návodu a zatím nádrž drží. Ono to nemuselo prasknout mrazem už to mohlo být načatý. On se ten rám od fichtla různě kroutí a ta nádrž to docela schytává. Tak jsem si udělal takový malý silentbloky z duše od kola, který jsem dal mezi hlavu šroubu a nádrž a mezi nádrž a rám. Nádrž krásně drží a přitom na ní nic nepůsobí z rámu, který se kroutí.
 
 
Datum: 02. března 2017 19:55
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 11:20:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu