www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Romel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po letech zdravím všechny draky, potřeboval bych poradit. Jsem hrdým a doživotním majitelem Jawy50/23 Mustang. Vlastně už dlouho jsem na ní nejezdil a to asi bude ta příčina. Když jsem ji přesto čas od času nastartoval - obvykle chytala na první šup. Ovšem poslední probuzení se nekonalo - benzín z nádrže do karbecu vůbec nevytekl. Vymontoval jsem nádrž ven, vymontoval výpustný kohout a s hrůzou sledoval všechen ten bordel ( spousta rzi) co se z nádrže vyvalilo. Výpustný kohout postrádal umělohmotnou síťku - tu jsem sáhodlouhém naklápění nádrže vyhnal ven - po síťce která měla být na umělohmotném skeletu - ani stopy. To všechno se dá nahradit opravit, ale potřeboval bych radu od draka, který má zkušenost s možností vylití nádrže snad pryskyřicí nebo jinou ochranou - tyhle nádrže už se asi nedají sehnat nové... Dále bych potřeboval poradit co se týče benzínu . Když jsem měl 350/639 - stalo se mi že karbec byl před sezonou totálně zasxaný takovou zelenožlutou šlichtou - to byl důsledek přidávání řepkového oleje do benzínu. Kdosi mi poradil kupovat 100 oktanový benzím VERVA - prý je řepkového olele prostý . Není jiná alternativa ? 95 oktanová ? Draci děkuji vám za vaše zkušenosti . Tomáš ročník 1948 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2025 18:17
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Romel      IP: uživatel16106    
Od svých 13 let jsem měl spoustu rozpelešených fichtlů,mustangy,05,20,21,555 a až na vyjímky měli vždy rez v nádrži. Nikdy jsem neměl důvod to extra řešit,maximálně když to byl loupající se brutál rez, jak píše kolegáček,naházel jsem tam matice a třeba kuličky z ložisek,kusy šroubů a cokoliv šikovnýho,nalil jsem tam benzin,naftu,ředidlo,no co bylo doma,promlátil jsem to,vypustil,vysypal...dokonce v brutálních případech jsem to vystříkal zahradní hadicí proudem vody abych vyhnal i zbytek bordelu a pak nechat uschnout,naimpregnovat naftou,kohoutek se síťkou - letovanou jemnou - a po prdeli ... vždy to fungovalo...když začlo bejt ucpaný sítko,začlo to na rezervu brzo škubat ... ofouk sem kohout a nebo prostě dolil benzin...nic sem nikdy nevylejval epoxidem ... ale pozor,jak je kohoutek bez síťky tak je to problém...ale to je asi jasný ;-)
 
 
Datum: 06. února 2025 18:17
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 15.03.2025 22:42:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu