www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdarec včéra jsem doskládal mustanga který nejel už několik let a byl komplet rozebraný.Mustang jede krásně ale když dám filtr tak se po přidání plynu udusí a to i když dám jen samotný filtrbox se silonkou . dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
jo všechno čisté, manžeta sání nová. jo ale bez toho filtru je to takové blbé . tam vletí nějaký kamínek a je to v p.....
 
 
Datum: 05. července 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Vyčištěný filtr máš popřípadně i trubici sání? PS: I bez filtru se dá jezdit. ;-)
 
 
Datum: 05. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši mám problém se sítkem na palivovém kohoutku. Nedávno sem ho dával nové pěkně sem ho na ten kohoutrk nasadil držalo,dal sem kohoutek do nádrže a po chvíli sa to sítko uvolnilo a zůstalo v nádrži,vytáhnout nejde. Co s tím mám udělat aby to sítko na tom pořád držalo? Už na to nemám nerví každou chvilku kupovat nové sítko za 50Kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Oskar 2. : Tu nádrž práveže čistůnemám a v benzínu bývá dost bordelu ikdyž to leju přes trychtýř se sítkem. Sítko tam má vždycky být!
 
 
Datum: 30. června 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
konec sitka opatrne nahrat a našroubovat na kohout..osobne si delam sítka svoje pajene z nerezoveho síta z ferony podbně to měli peraci azetky z medeneho sita prosis ze sitka na špalíku stočil valeček a spajel po okraji a pripajel na kohout..jinak plastove repliky moc nesedí se te musím zastat...silikonem prilepit nejdou ucpe to kohout jedine se nebat a narazat a navrtět to ohrat do sebe
 
 
Datum: 30. června 2014 0:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Zeby pšiletovat? Šišlá moja pravnučka! Nebo sa pleteme??? A na co je potřeba v čistej nádrži sítko? Toš asi tak.
 
 
Datum: 29. června 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak sítka se na to jakoby šroubovala a drží to tak.. nevím jak ty nové repliky... mužeš to zkusit přilepit nějakým benzínu odolným tmelem
 
 
Datum: 29. června 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Dobré zítra to zkusím. Ale ještě mě napiš jak to sítko na ten kohoutek mám dat tak aby sa už z něho neuvolnilo nebo mě to sežere nervy. Dík.
 
 
Datum: 29. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čezeták má pravdu :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože ty jsi trouba.. vrchem jsou ty půlky spojené.. je tam normálně průchozí místo....
 
 
Datum: 29. června 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jak může to sítko přepadnout do druhé poloviny když ty půlky nejsou úplně průchozí ale jenom preš tu hadičku mezi nima a nikde jinde? A potom jak to sítko budu nasazovat tak jak to mám opatřit aby na tom kohoutku držalo a zase sa z toho nevytentovalo ven??
 
 
Datum: 29. června 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pane bože!!! .. sundej nádrž, vypusti z ní benzín a pak ji otoč vzhůru dnem a to síto přepadne do druhé poloviny... co je na tom tak těžké?
 
 
Datum: 29. června 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Rád bych ju sundal ale problém je v tom že to sítko je zrovna v místě ze kterého to nedostanu ven. Je to zrovna v místě za otvorem pro kohoutek a celkem daleko jako.
 
 
Datum: 29. června 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v hlavě máš co? :-) .. nádrž drží na 3 šroubech.. strašný problém ji sundat, že? :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Vytáhnu ho? jak?? jedná sa o nádrž mustangovou. Čím se tam dostanu asi tak??
 
 
Datum: 29. června 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde vytáhnout? ale prosimtě... vytáhnout to jde.. máš jen levé ruky
 
 
Datum: 29. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
cau , potrebuju vysvetlit jednu zajimvou vec, fichtl mi nejel a ani nedrzel volnobeh , nevedel sem co stim , benzin dotykal , karburator byl vycistenej , jiskra šla. Vyresil sem to tím , že sem nalil plnou nadrz problem se vytratil. Proste z mensim mnozstvim paliva to nechce jet , treba 4 cm je este hranice na ktery to jede, pak uz ne .Nevite co by to mohlo zpusobovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Paplivové filtr jsem dal pryč, protože to nechtělo jet. Může to taky dělat, že se zasekává plovák jestli pomačkané. Podívej se na dírku ve víčku na nádrži jestli je průchozí.
 
 
Datum: 28. června 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jo klucí, taky jsem měl takový problém a vyřešil jsem to koupí nového ventilku v plovákovce. ;-)
 
 
Datum: 28. června 2014 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17357    
Kdysi jsem měl problém,pio točilo 9 jen s plnou nádrží .... pod půlku nádrže se to zakuckávalo v kopcích a nebo v přehnanym přetáčení do úplnýho maxima. Provrtával jsem palivovej ventil,dokonce jsem tam vrazil provrtanej kuželovej kohoutek z péráka a j 550 .... to trochu pomohlo,ale nikdy se problém nevyřešil úplně,pouze jsem tomu pomáhal,aby to nědělalo tolik .... nedokážu to vysvětlit ... ten průtok paliva by ukrmil snad i osmiválec ... od tý doby co mam seriovej motor a klidnější válec tak je klid .... ale mě samotnýho by zajímalo,co se tam dělo ... jestli je to spojený s vibracema motorky/nádrže/motoru v rámu .... ???
 
 
Datum: 28. června 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Máš tam palivovej filtr? Mě to přes něj taky moc neteče, pokud tam mám málo benzinu.
 
 
Datum: 28. června 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, když máš 4cm. benzínu v nádrži tak to nepojede žádné pekáč. Přepni na rezervu a nebo dolívé benzín do nádrže. Já jsem zkrátil trubičku v sítku na minimum a jezdí to skoro do sucha. Zkracoval jsem trubičku skrz jiné důvod.
 
 
Datum: 28. června 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel17267    
Zdravim, můžu míchat stooktanovej benzín s normalnim naturalem 95? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17349    
Michat muzes jak je libo... o nic nejde... jasny, sto oktan lip chladi, protoze sou v nem takovy maly pidi lednicky... vlastne by se dalo rict ,,nanolednicky,,
 
 
Datum: 24. června 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
slyšel jsem že stooktan líp chladí
 
 
Datum: 24. června 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš, ale ničemu tím nepřispěješ. Naopak u starších motorů mám lepší zkušenosti s 91 oktany.
 
 
Datum: 24. června 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
Zdur draci, mam takovy dotaz na ČZ 125/476 mam origo karbec, bude to mit nejaky vliv na vykon kdyz tam namontuju karbec na ČŽ 175? nebo to vyjde na stejno, a nebude to delat nejaky neplechy? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Rozdíl v průměru difuzoru je 2mm. Zkoušeli jsme to před pár lety výsledek žádný - ani zlepšení, ani zhoršení.
 
 
Datum: 22. června 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar draci potřeboval bych poradit když mám vrtýní 39,75mm jakou bych měl dát trysku mám to na fichtl cup a ještě bych prosil které úpravi se dělají díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
nejde říct jen zkoušet a měřit měřit a zkoušet ....ono v terenu stejně 60 procent delá převodovka a ty....
 
 
Datum: 20. června 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: pomeranč      IP: uživatel17331    
Zdravím, myslíte si, že se nic nestane, když se do zadních tlumičů nevrátí ty aretační kolíčky? (ztratily se někde...při opravě...) Teoreticky by se ta táhla neměla vyšroubovat, ne? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2014 12:40
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Být tebou tak je tam dám, pamatuj na Murphyho zákony - "když se něco může posr.. tak se to pos..." a já bych doplnil, že se po pos... ve chvíli kdy to nejmíň čekáš a potřebuješ:-D
 
 
Datum: 19. června 2014 12:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17118    
Zdravím,mám takový dotaz,rozebírám jawetu standard a nejde mi ven nádrž,nevíte jak jí mám vyndat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podiv se do příručky... hrlo z nádrže se musí vyšrubovat speciálním přípravkem
 
 
Datum: 14. června 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: Václav Šrámek      IP: uživatel17311    
Dobrý den , kde můžu sehnat na karburátor Bing 18 větší trysku jak originální 78 ? (Jawa dandy 50 sachs) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2014 16:48
 
 
 
 
Jméno: Václav Šrámek      IP: uživatel17311    
https://www.google.cz/search?q=tryska+78&biw=1920&bih=989&tbm=isch&imgil=ZrC-0KW8-quGdM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcSRlmzbNYTWaHnRYR_umnyk1mumu_gsWUC2q5WWk8-Oc-ThkLz12A%253B888%253B683%253BsrGMYgK8bnFTHM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.fichtlkramek.cz%25252Fnahled%25252Fhlavni_tryska_78.html&source=iu&usg=__9F1PtPOkSm0fjjCWL5-pmbJhwKU%3D&sa=X&ei=kQOfU5PpBKyg7AbOlYGoDw&ved=0CCQQ9QEwAQ&dur=931#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ZrC-0KW8-quGdM%253A%3BsrGMYgK8bnFTHM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fichtlkramek.cz%252Fobr%252Foriginaly%252Fobrazky61%252F201108282120187.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fichtlkramek.cz%252Fnahled%252Fhlavni_tryska_78.html%3B888%3B683 Tato tam je v originále
 
 
Datum: 16. června 2014 16:48
 
 
 
 
Jméno: Václav Šrámek      IP: uživatel17311    
Ta tryska co jsi sem dával je jiná.
 
 
Datum: 16. června 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krom toho jestli se nepletu tak je tam hlavní tryska M6 jako třeba na dellortu a jiných karburátorech, obrovský problém :-D
 
 
Datum: 13. června 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba použít google, stačilo zadat "tryska bing" a hádej co se stalo????? http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/karburatory-a-dily-sani-simson/hlavni-tryska-bing-simson-info.html myslím, že to bylo rychlejší než se napsat dotaz
 
 
Datum: 13. června 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel17310    
Mam takovy problem na svy 21.. Kdyz jedu a pridam plyn naplno,vymacknu spojku tak se mi drzi otacky vysoko a postupne padaj. Dela to kdyz jedu co to da ale i kdyz jedu pomale ..Mam pretesnenej karburator,novej kohout,benzinu tece dost a stiha. Go jsem delal v zime takze gufera tolik najeto nemaji. Ale mam upravrnej motor,jednokrouzek..na 2ku dam 60,tak me napadlo ze by se spalilo gufero na klice? Olej to nezere,volnobeh nekolisa,jen za jizdy po vymacknuti vystrelujou otacky at jedu pomale nebo rychle..svicka je cihlova. Je to docela neprijemny..prijedu na krizovatku a rachot jak prase.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čus tohle mi dělalo i na sériovce... jestli tam máš karbec jikov 2917 PSB tak ho celej sundej a pořádně ho pročisti.. vem si tyčinku do uší namokři ji a šťourej s tím v prostoru kde jsou trysky. a pak to dej do sklenice nalej benzín a sklenicu uzavři a klepej s tím. pak by to mělo bejt. nebo máš jen upchanou volnoběžnou trysku.. skus to..
 
 
Datum: 12. června 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: JAROOCH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec mam takovej problém u myho fichtla 21 po go se mi uchcává sama od sebe myslíte že by to mohlo byt plovákem plovák plave ale šterchá to v něm jiskru hází odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar Nebo plovák zaletuj mě se to na čz 175/356 povedlo.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, benzín v plováku = neuzavírá se ventil = uchcávání -> nový plovák :-)
 
 
Datum: 11. června 2014 14:17
 
 
 
 
Jméno: hellbobik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci chci se zeptat jak mam vyčistit nádrž u mustangu je to plné rzi ucpává se mi kohoutek a ostatni. dik za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,prvně to udělej mechanicky jak píšou v komentářích pode mnou, a potom takhle (komentář ze staršího příspěvku) taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
 
 
Datum: 08. června 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Já sem tam hodil tak cca 25 matiček (M8 a M10) a třepal sem nádrží než se rez obouchala. Trvalo to ale asi tak 3-4 hodiny.
 
 
Datum: 08. června 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď si vezměš šutr a budeš s ní třepat a protřepeš ji nebo je na to takyy specialni pisek ale ja to delal normalne štěrkem
 
 
Datum: 08. června 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: hans175      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec potřeboval bych poradit mám čz 175 487 originál karbec mám bohatou směs černá svíčka hodně dýmu jehlu už sem posunul potřeboval bych vědět jak natočit šroubek bohatosti jinak mám zas opačný problém u sekačky mf 70 svíčka jemně bílá jede to jako drak spotřeba velice malá mám strach aby se to nezadřelo mažu 1 :30 je to jedna z prvních mf 70 takže je na ní jakýsi francouzký karbec se kterým si nevím rady .prosím jestli máte s takovou sekačkou zkušenosti poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
čau, zadej si sekačky MF 70 a máš tam i manuál.
 
 
Datum: 09. června 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Číza - 3/4 až 1 a 1/4 otáčky, čím více povolíš, tím chudší směs.
 
 
Datum: 08. června 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Ahoj.Dneska sem složil mustanga nastavil sem předstih a odtrh tak jak to má byt no jiskra krásná ale motor ani necukl ani na páku ani na roztlačování no a já sem došel k názoru že atm neteče šťáva bo svíčka je furt suchá ani kapička benzínu na svíčce néjni a já bych chtěl poradit co stým.Je to motor Jawa 05 válec je z typu 20 až 23 a je to 2K válec a má sníženů hlavu o -3,5 mm Karburátor a kolénko sériové hlavní tryska je 80 (mám eště 72) Říkal jsem si že by to mohlo byt bu´dto nekde ucpané nebo velké těsnění na válci a drhnul by sa tam o hrany benzín:Tak dík za rady MEKENZI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beztak má ucpanej kohout.... Začala sezóna, každej jantar začne cpát na vylítanej motor dellorta, hikony a nálepky monster na nádrž v domění, že tím vykompenzujou prázdný kola...
 
 
Datum: 05. června 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě by docela zajímalo jak jsi došel k té 80ce trysce???? A k tomu snížení hlavy o 3,5mm to by mě taky dost zajímalo.
 
 
Datum: 05. června 2014 7:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17272    
odpovedel si sám nejde benzín do motoru pokut teče z hadice tak už braní jen karburace takže hochu co hladina a s ní spojený ventilek?a karburátor vyfoukabný a vydloubaný??? pokud si chceš být jistý že jsou tebou udelane upravy finkční podlej to natvrdo vytoč svíčku stříkni tam injekční stříkačkou trochu benzínu namontuj svítču zpet a pořandne prošlapej s plným plynem a musí slíbit pokud je zapalko a motor ok ....a mas vymalováno karbec dolu a odladit at ma jakekoliv trisky či nastavení na ulití musí dobrý motor jít nahodit byt na par sekund ....upravy nehodnotím sam tu mužeš napsat jak a jestli to jede
 
 
Datum: 04. června 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přece jasný, máš ho moc suchej... Zkus ho namazat aby tekl rychlej..
 
 
Datum: 04. června 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Tak dik za provokace a ted proč tam teda neteče benzin ?
 
 
Datum: 04. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: tuning P*ČO :-D
 
 
Datum: 03. června 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Provokace nebo pokus o vtip? Jinak vazne nerozumim ty 80 trysce.
 
 
Datum: 03. června 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej origo trisky (68) .. aby se benzín "drhnul" o hrany jsem ještě neslšel ani neviděl :-D kolik máš nastavený předstih?
 
 
Datum: 03. června 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci potřebuju poradit moped s22 nemůžu ho dostat do obrátek a nechce táhnout. když dám dvojku tak za chvíli musím přeřadit.už si nevím rady.prosím poradí někdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj a kdy ti dělal výbrus jsou výbrusy nějak vyzkoušené a jezdilo to před výbrusem ? já si nechal vybrousit válec na simsona a hrůza děs myslel jsem že se to zajede ale vůbec tak sem nechal od jiného od kterého sou výbrusy kvalitní vybrousit a šlapal krásně a dodnes šlape :-) a co klika nebušil náhodou do ní někdo třeba při nasazování pístního čepu :-) přeju hodně zdaru víc mně toho nenapadá
 
 
Datum: 05. června 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnil bych svíčku (minimálně barva napoví, co s karbecem) a když nic, tak bych šel po těsnění pod dekompresorem, případně dekompresoru a těsnění pod hlavou..
 
 
Datum: 05. června 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: Juraj      IP: uživatel17273    
S tema plastovýma krytama na karbecu mě to jede líp jak bez nich, musí se zkůšat :-D
 
 
Datum: 04. června 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj díky za odpovědi nadrž čista,nový kohout,karburátor vyčištěný nové trysky ,plovák nový výfuk pročištěný.chytá na jedno šlápnutí tak si myslím že zapalováni je dobré. na gufera jsem se nedíval myslím si ž když dělal výbrus tak dal nové.musí být na karburátoru ty plastové kryty.motor se hřeje a nedrží volnoběh díky
 
 
Datum: 04. června 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečti si návod k obsluze
 
 
Datum: 04. června 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: Juraj      IP: uživatel1026    
Z vlastní zkušenosti: karburátor pořádně vyčistit, správné trysky, seřídit předstih a odtrh, také odtrh na svíčce, vyčistit výfuk a spal. prostor... někdy vyměnit zapalovací cívku-može byt špatná. A když je někdo magor jak já :-D tak si pohraje s tím, aby při rozepínání kladívek projel magnet přes cívku, pak je nádherná jiskra. Poslední možnost je malá komprese, gufera na klice v háji, přehřívání....
 
 
Datum: 03. června 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsi už zkoušel dělat?
 
 
Datum: 03. června 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel17259    
Ahoj mám 555 s původním palivovým kohoutem, který začal brutálně prochcávat. Dá se nějak spravit, nebo koupit nový? a pokud nový, tak jaký, aby prošel dírou v prsíčkách a šlo s ním normálně manipulovat... Díky za rychlou radu, benzín teče a teče a teče..... :-( Mira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a jestli to je ten mosaznej kuželovej kohout tak ho rozeber a vyčisti,asi se ti tam dostalo zrnko rzi a kužel ted netěsní,popřípadě bych to zabrousil nějakou jemnou brusnou pastou
 
 
Datum: 01. června 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku.html
 
 
Datum: 31. května 2014 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup novou gumičku do kohoutku
 
 
Datum: 31. května 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar draci mám na fichtlu menší problém když našteluju volnoběh a potom chci přidat plyn tak to chcípne mám tam přímí filtr a vykucháný výfuk poraďte? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam filtr a výfuk co tam patří a bude to fungovat
 
 
Datum: 25. května 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím,viděl bych to na špatnou hladinu plováku,asi tam nedotéká benzín jak má... Zkus vyčistit trysky,zkontrolovat tu hladinu a jestli ti teče dost benzínu z nádrže.
 
 
Datum: 24. května 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zdar draci mam na fichtlu menší problém když pustim benál tak během chvíle se mi naplní plováková komora benálem a všude to začne vytýkat.Plovákovou jehlu mám dotáhlou na doraz a plíšek plováku mám taky dotáhlej na maximum podaťe díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď ti nefunguje plovák, nebo ventil plovákovky..
 
 
Datum: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Astratix      IP: uživatel16213    
Ahoj, Ahoj, podívej se, jestli nemáš utopenej plovák, musí plavat, když ho máš dole a je v něm benzim, tak ti to bude vytíkat, ten plovák musí plavat a být nahoře ;-)
 
 
Datum: 22. května 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zkusil jsem to a jde sám od sebe a navíc je novej takže by měl bejt OKA
 
 
Datum: 22. května 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17197    
Zdarek draku,Hele zkus vyšroubovat ten pouštec benzinu pod plyškem a az ho bdues mit vyndanej, zkus jesli ten tuflik co je uprostred jesli jde z volna nebo jesli jde z tuha,musi jit sam od sebe.Taky se mi to u flicka stalo ze se mi zasekaval dole a poustelo to furt benzin.
 
 
Datum: 22. května 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
 
 
Datum: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
 
 
Datum: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17219    
ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
 
 
Datum: 22. května 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17220    
Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
 
 
Datum: 22. května 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za filtr??
 
 
Datum: 22. května 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Opycák      E-mail:      IP: uživatel17219    
Jo koukal, i jsem to naštudoval na netu, hladina lícovala s vrškem plováku (viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html). Tak jsem ještě trochu přihnul ten plíšek a dnes odpol. budu pokračovat. Napadá Tě ještě něco?
 
 
Datum: 22. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a na hladinu jsi se koukal???
 
 
Datum: 22. května 2014 7:21
 
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 9:23:11 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu