www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdarte, mám opravdu zvláštní vadu na jawě 23 mustang. Normálně jede chytá na první, kopnutí táhne dobře. Ovšem vada se projevuje tak, že když jedu z dlouhého kopce bez motoru(opravdu dlouhý třeba 5 min jizdy bez motoru), tak pak pod kopcem nejde rozjed ani nastartovat. Podívám se na svíčku, hladinu trysky vše v pořádku, pak kousek tlačím pak dlouho rozjíždím až naskočí a jede zas normálně, ale zajímavé je že hned rozjed nejde ani když dlouho rozjíždím a pak po nějaké době ano. Myslel jsem že je to klasicky ulitý, jak to skáče na hrbech, ale zkoušel jsem jet z kopce se zastaveným kohoutem a je to to samé. i když se hned pod kopcem podívám na hladinu tak je v pořádku. Když mám motor vypnutý jen z krátkého kopce, normálně bez problému hned naskočí. díky za nápady čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2017 8:01
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
Jo, přesně jak píšeš to mám na jiným pio20 na kterým jezdím na srazy (tedy delší cesty), jinak s tou svíčkou je to důležité někdy jen neskleplá svíčka způsobí řadu problémů. Ale i tak zas na druhým mustangovi - na kterým to mám seřízený aby chytal na první kop s dostatečným přeplavením studený, nejsou žádné problémy že by po jízdě z kopce nechytl, takže myslím že tímto by to být nemělo.
 
 
Datum: 29. června 2017 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19163    
Někdy chce sklepnout svíčka na 0,4-0,5mm (u origo zápalka) aby to studený fungovalo.
 
 
Datum: 28. června 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19163    
Mam vyzkoušený toto. Seřídím hladinu tak,aby to mělo hladký přechody,nezacukávalo to z kopce,ať je klidně nižší. Studený to uleju.dvakrát prošlápnu vyplý,zas zašpricuju,zapnu a blafne. Tak všelijak kucká asi 30 vteřin a pak se vzpamatuje,vystoupají volnoběžné otáčky,začne to držet volnoběh a dá se s tim vyjet. Podle mých zkušeností je to takle TOP. Nezaškubne a ani horkej nechcípne. Možná dvakrát poškubne když na něj skočíš,nenecháš ho ani minutu poblafat a hned jedeš studenej. Tak to má podle mě bejt. Cokoliv lepšího za studenýho stavu je horší za horkýho stavu.
 
 
Datum: 28. června 2017 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
No to já právě vím, že je uplně jedno jestli to je po nějaký límeček či níž, právě je to logické, když chod na zvýšený otáčky (tedy směs dána hlavní tryskou) je to ok- prudký přechody z nízkých otáček do vysokých jsou dobré, chytá to teplé atd. jen na volnoběch vím že je to bohatý(dáno volnoběžnou tryskou) plyne že může být problém právě v této trysce. Vím že ideálně aby to drželo dobře volnoběch a chytalo dobře teplé, by chtělo hladinu dát ještě níž, ale pak bych zase velice obtížně startoval za studena a než se by se zahřálo by to nejelo tak proto ji mám tak jak ji mám-
 
 
Datum: 27. června 2017 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3908    
No a teď si protiřečíš. Takže je to ulitý. Asi tu volnoběžnou směs moc dobře seřízenou mít nebudeš,když tvrdíš že hladina je ok a teď jsi zapochyboval o trysce. Takže to máš seřízený jako všichni na jakejsi pomyslnej límeček s tim,že jsi přesvědčenej jako všichni že to tak má bejt a je to gut. Hladina a volnoběžná směs se seřizujou tak,aby motor neměl problém v přechodech z nízkých otáček do vyšší (bez zaškubnutí) a tak aby držel volnoběh,chytalo to atd.... důležitý je to seřídit a ne kde je hladina,to je úplně šumák. U 60ccm motoru ji mam snad 2mm pod normálem a to mam VT35... a furt by to chtělo ještě ubrat a nebo vrtnout vzdušnik ....
 
 
Datum: 27. června 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
Díky za typy, ucpaný výfuk ani koleno neni to jsem kontroloval a čistil, slabá jiskra mě taky napadla, ale nevím proč by se měla projevit jen po dlouhé jízdě bez motoru, Nejtyyčtějí to vypadá opravdu na ulití, ale to opravdu neni (hladina vím kolik toho udělá, proto ji mám opravdu vylazenou najlíp jak to jde - stějně se nepodaří nikdy 100% ideál). Ted si říkám že by opravdu mohla být ta volnoběžka jak píše standa. kouku, případně dám jinou
 
 
Datum: 26. června 2017 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19161    
No vidíš,tak jsem si řikal kondik,indučka a nebo slabší jiskra a slabý ulejvání.No klasika... Hodně zarostlej vejfuk určitě napáchá taky podobný trable. To bych zkouknul jako první. Tim nic nezkazíš. Dobrej tip. Ale šel bych určo i po hladině a jestli neni slabá jiskra. Jestli se to jakoby trochu zahltí při prudkym ubrání a opětovnym přidání plynu z kopce tak je na stopro vysoká hladina a nebo už prorejpaná volnoběžná tryska. To dělá strašně moc. Tý decelerace bych se zas tak nebál,kor na neutrál...
 
 
Datum: 26. června 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel19160    
pozor na deceleraci u dvoutaktních motorů....\r\ndochází při deceleraci k nedostatečnému mazání pístu ve válci a dochází k přidírání a nadměrnému opotřebení třecích ploch válce\r\n
 
 
Datum: 26. června 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
ucpanej vyfuk vc kolena
 
 
Datum: 26. června 2017 17:50
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.Mám na pincku motor po GO. Na pístu jeden kroužek,típek co mi to dělal doporučil trysku 75,aby to dávalo více benzínu a jehlu na čtvrtý zářez,mohu tomu věřit? Origo tam byla 72. Nemám tak velké zkušenosti,a nechtěl bych opět platit za blbost. moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Do seriovky patří 2 kroužkový píst,HT 68, VT 38,jehla 1 či 2 zářez.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jeden pro zvýšení výkonu? to asi ne.... tam by muselo být něco víc
 
 
Datum: 19. června 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo jeden,pro zvýšení výkonu
 
 
Datum: 19. června 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden kroužek? a kolik má ten píst drážek pro kroužky? :-D týpek se mi dle trysek zdá dosti neznalej, tak jestli ti na dvoukruh nezapomněl dát jeden kroužek :-D
 
 
Datum: 18. června 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Tryska 75 je blbost to ti nepojede i ta 72 je moc to bys musel mít vrtání aspoň 41 mm ale i tak je to spíš na 70tku trysku. Já mám na jednom fichtlu vrtání 40.25 a jede nejlíp na origo trysku 68.
 
 
Datum: 18. června 2017 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci myslite ze amal 19 je dobry karboš na normqlni jezdeni na pionyra ? stim origo karbošem jsku saky problemy , azda tam budou pasovat origo lano na plyn , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
aha bo ja stim karbošem mam same problemmy furt benzin stoho chcije pres plovakovku a to sem us menil novy ventil a plovak je ok neni diravy , co mam stim udelat aby to bylo tak jako ta ma byt stando ?
 
 
Datum: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19149    
Na holou seriovku bych nedával větší karburátor jak 17-17,5mm. Ten sací kanál nemá průtok na 19mm difusor. Lanko určitě jiné-delší,nové sací koleno,molitan filtr,sadu trysek. Jinak bych si dovolil oponovat. Origo karbec je ba naopak supr. Teď testujeme 3K "cestovní" válec,na origo karbec zatim točí 9500ot/min a odlazeno je tak na 80% furt je tam otáčková i výkonová rezerva. Ba naopak to brzdil vejfuk... rozdíl mezi 17 a 19mm karburátorem je malý... rozdíl mezi origo výfukem a vyrobeným reso výfukem je sakra znatelný ... na seriovku je naprosto zbytečný vymejšlet vymyšlený.
 
 
Datum: 08. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
takový dotaz, kolik vám spolkne čz 175/450 na 100km při točení-normální jízdě? ovlivnuje taky spotřebu otevřené/uzavřené sání??? na internetu jsem se dočetl že 2.5l/100km při 60 km rychlosti ale moc tomu nevěřím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/487, vše origo, při uhánění za dalšíma 5 kouskama panelek olomouc-grossglockner a zpět za 2,6L/100km, kluci na 250 měli až jednou takovou spotřebu než já
 
 
Datum: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Karbec,sání,vejfuk + správný nastavení ( karb+el. ) dělaj polovičku spotřeby. Druhá půlka je jízdní styl,převod,terén atd... a stačí mít bohatší směs a žere to o litr víc. Je to o citu pro nastavení motoru a o citu pro "defenzivní jízdu" ... to a samé je v autě. Já jsem spíše takový defenzivní řidič,zbytečně neakceleruju ani nebrzdim,když mi to bere tak jedu tajnej závod,dálnice v levym,město tak,aby jela čtyřka nepodtočená,držim konstant 60-65. Manželka mi neustále nadává že jezdim jak prase. Dlouhodobou spotřebu po dobu 6 let jsem měl 5,7-5,8L. Má drahá polovička jezdí vzorně a předpisově,rozvážně,opatrně, až zbytečně brzdí a zbytečně zas akceleruje a tim stejnym autem jezdí za 6,3-6,5L. Octavia 1.9TDi původně 81kw (asi 100kw). 50%okrsky 10%dálnice 40%město. Takže ono to neni ani tim jestli jedeš 60 a nebo 80,ale jak jedeš ;-)
 
 
Datum: 13. května 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
sem si říkal.. 175 při točení na polní cestě si vzala přes 5l. a o 250 ani nemluvě když jsem měl 250/353 po go motoru v cross rámu tak nekecám 1L na 5km ale asi by tolo neorigo výfukem
 
 
Datum: 13. května 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zdar. Mam péráka (otevřený sání,karb 26mm) a spotřeba je reálně 4-5 litrů. Jezdim normálně,lidsky vzhledem k povaze a stáří motorky. Na pěkný rovince to otevřu klidně na 80 i vo fous víc. Při klidný jízdě se dá jet i pod 4 litry,ale zkuš jet v současnym provozu jentak kadle kadle... 50... to asi ne .... za 2,5 litru nejezdí ani fichtl natož 175 ... tam bych věřil reálný spotřebě pod 4 L a nebo přes 4.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar ake trysky sa hodia na fichtla seriovka 38 valec 3kruzky piest??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já mám valec upravenej, vrtání 40,- zětšený sání a pomocný výfukový okynka a nakonac to jede nejlíp na origo trysku 68 a volnoběžnou 35.
 
 
Datum: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Větší tryska se nerovná automaticky větší výkon, většinou je tomu spíš naopak
 
 
Datum: 28. dubna 2017 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19104    
Horšie
 
 
Datum: 27. dubna 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
kupil som nove 38/72 ako to pojde na 72 hlavnu??
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar na seriovku hlavní tryska č.68 a volnoběžná č.38.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:04
 
 
 
 
Jméno: zemac      E-mail:      IP: uživatel19072    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s olejovým čerpadlem u čz 477. Při repasu čerpadla jsem zjistil, že se pod šnekem nenachází příložka v kat. položka č3. http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/katalog/vydano_1975 Neví někdo jak má příložka vypadat, případně jakou má pod šnekem funkci? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2017 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel19071    
Zdar draci napadlo nekoho nechat pozinkovat nadrz zevnitr? Jak to bude reagovat s benzinem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2017 15:26
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim mam problem na Cz 350 472.5 na neutrale ide pekne ale ked dam rychlosť tak od spodu ide ešte dobre ale jak dam pol plynu tak ju dusi a pri plnom už zas ide ? A pozeral som trysky volnobežna je 55 tak ako mabyť ale hlavna je 103 a ma byť 112 ale zas v manualy pre Jawu 634 bola pisana 115 tak by ma zaujmale že ake mate skusenosti s tymi tryskami a aka je najvhodnejšia.Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2017 1:04
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
A zaujmala by ma ešte dlžka ihly lebo k motorke som dostal 2 nahodená je dlhšia na 3 zareze pre zábeh lebo motor ma novu kluku,vybrusy,piesty lebo ked som ju dal 2 zarez išla ešte horšie, to sa už nebrala ani na od spodu.
 
 
Datum: 25. března 2017 1:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
U 472 je rozdíl mezi starým typem, kde bylo sání přes 2 díry v sedle a novějšími typy, kde se sálo jednou dírou. Tomu odpovídá jiné otryskování. Navíc každý motor chce něco jiného, nové filtry mají jiný odpor než ty staré apod. Dílenská příručka pro 472.5 píše HT 105 a jehlu 2. zářez od vršku. Příručka pro starý typ píše 112 a 2. pozice jehly z vršku. Na 634 nehleď, ta má jiný výfuk a sání. Moje 472.6 jezdí na 110 trysku a 3. pozici jehly z vršku. Se 105 to bylo lehce do chuda. Pokud to dělá zhruba uprostřed plynu, tak zkus změnit pozici jehly.
 
 
Datum: 24. března 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,prosím o info jakej dávate olej do benzínu? Mi bylo řečeno že je dobrej Still co se dáva do motorových pil,co vy na to Jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19041    
Nejlevnější co seženeš to umaže. Je pravda,že s klasickým starým M2T jsem dobrý zkušenosti neměl,ale trochu to bylo i špatnym nastavenim,horší stavy motorů atd... od doby co jsem objevil relativně dostupný m2t s normou Api TC tak to leju do všeho. Jen do pily leju nějakej levnej zahradní olej. Na lištu hydrauliku. Když dojde benzin do pily dam benzín do motorek a opačně. Nou stress... na holou seriovku bych neplýtval penězi ... nic nezkazíš a ani si nijak nepomužeš...kdyby se líp mísil motorák 10W40 s benzinem tak jezdim na něj,protože ho mam na dílně sud...
 
 
Datum: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Jo a do motorovej pile bych nic jinýho nenalil neš Still. Tam tolik odvahy nemám. Ale nejni moja!!!
 
 
Datum: 09. března 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! To sú pořád dohady. Jakej olej do Pionýra? Dyť tehdá žádnej M2T nebyl. A jezdilo se na M6A! Před padesáti rokama sem jezdil motor 125ccm kerej točil 10500 aš 11000 otáček a na trénink sem stejně používal M6A. Enom na závody M2T, protože se nedal lehce sehnat. Aspoň u nás!. Poměr uš si nepamatuju, ale asi 1:33! A nigdy žádnej problém!!! To aš fčíl ste pořád nejací opatrní! Tenkrát u JAWY 350/360 se sidecarem se závodní motorkú místo skořepiny, olej enom M6A 1:40 a jezdil sem co to jelo, esli bylo 35 stupňú nebo zima!A fčíl u 250/592 enom M2T 1:40 a po nekolika desítkách tisíc žádnej problém!!! Gdyš se negdo optá co tam leju, toš odpovidám, že mám čtyřtakt a každýmu je hneď jasný, že M2T! Toš tak.
 
 
Datum: 09. března 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej olej tam tedy dávaš prosím tě,je to těžký 100 lidí 100 názoru
 
 
Datum: 09. března 2017 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono u olejů nejde jen o třídu/normu. Bohužel dnes se oleje schválně dořeďují, aby bylo možné je použít i u motorů s oddělenou nádrží, tedy mazání za pomocí čerpadla. To je případ i toho Stihlu, ale třeba i TSFka. Záleží jak moc je ten olej z výroby naředěný. Pionýru chutná spíš olej hustší. Proto ne všechny vysokootáčkové oleje jsou to nejlepší co do Pincka můžeš nalít. Třeba olej co jezdím já se táhne jak med. Ale taky maže jak má :-)
 
 
Datum: 09. března 2017 10:44
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co tím myslíš že naopak Stando
 
 
Datum: 07. března 2017 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
To neni úplně pravda,spíš je to naopak ...
 
 
Datum: 06. března 2017 10:30
 
 
 
 
Jméno: dodo69      E-mail:      IP: uživatel19031    
díky za poznatky,je pravda že za mnou není ani kapka čoudu,a když motorová pila točí 16tis otáček tak by měl bejt dobrý i do pincka
 
 
Datum: 05. března 2017 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To nebude nijak echtovní olej takže bych se ho nebál. Bude to ovšem dost naaditivovaný proti úsadám karbonu takže bacha ať ti to nevypláchne poctivě zakarbonovanej motor ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:31
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19032    
Jojo já ho Dávám do svojí krosiny zatím výbrus a klika drží dříve jsem dával normál m2t ale po kompletní generálce motoru jsem přešel na stihl.
 
 
Datum: 05. března 2017 6:06
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
vývoj stroje probíhal na v tu dobu české oleje takže žádný still nebyl, leju do 555 stále M2T, čudí ale stále jezdí.
 
 
Datum: 04. března 2017 23:14
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, tece mi nadrz u mustanga dole u hrdla kohoutu. Pravdepodobne to prorezlo vodou shromazdenou na dne anebo roztrhlo mrazem - v garazi v zime mrzlo. Co jsem cetl tak varuji pred vylevanim epoxidem zevnitr. Pry nevydrzi mechanicke pnuti a deformace plechu nadrze zacne se loupat a bude po nadrzi. Tak zvazuju opatrne to objet zvenku kolem zavitu hrdla, udelat epoxid ridky (pryskyrice + aceton) a dukladne to steteckem odmastit. Snad by to zateklo dovnitr a utesnilo se to? Dira neni videt, prusak je mikroskopicky. Anebo nejaka lepsi rada? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
dost často to tam praská,a proto co nevydrží metal tak nějaký dvousložkový lep a tomu podobný to nezachrání...to je jen dočasný....lepší pájet cínem ,mosaz,metal...nebo ve finytu novou nádrž
 
 
Datum: 04. března 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to se mi stando stalo u té 05... :-D akorát jsem to odmastil tetrachlorem a mám nějaký lepidlo od UHU, jednosložkový odolný vůči rozpouštědlům a drží to... tím lepidlem jsem lepil i dírky v plovácích na větších jawách a čízách a zatím plavou :-D nicméně mi dochází, tak jsem koupil od Patexu dvousložkovej epoxid a ten teda čeká ještě na vyzkoušení... :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Dobrá rada. Děkuji také. U j21 mi to rosí u kohoutku. Hůř těsnil v závitu,tak jsem ho zarval dlouhejma kleštěma začlo to právě prosakovat vně závitu,asi prasklinka. Za noc to dá tak 10 kapek,ale když ho nevypustim tak je po tejdnu louže v garáži a čtvrt bandy pryč :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 8:09
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek &#174; mě to třeba nehapalo :-D :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 22:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam to praská většinou při nějaké deformaci z venku- např. pád přímo na kohoutek nebo neopatrný dotáhnutí a ohnutí tak toho hrdla... u 05 to mám zalepený nějakým lepidlem a drží to... na pár strojích mám nádrž vylitou epoxidovou barvou a za dva roky se nic neloupe :-) jo a taky to tam jde dobře zavařit nebo tvrdě zapájet v krajním případě... :-)
 
 
Datum: 02. března 2017 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj měl jsem to samé taky mi tam praskla nádrž...zkoušel jsem vše možné např. dvousložkové lepidlo přímo na kov odolné vůči benzínu a chemickým látkám a stejně nevydrželo i když jsem to měl obroušený až na plech a odmaštěný. Pak jsem si koupil toto http://www.vintage-replica.cz/400..htm kreem rot. Vše jsem udělal podle návodu a zatím nádrž drží. Ono to nemuselo prasknout mrazem už to mohlo být načatý. On se ten rám od fichtla různě kroutí a ta nádrž to docela schytává. Tak jsem si udělal takový malý silentbloky z duše od kola, který jsem dal mezi hlavu šroubu a nádrž a mezi nádrž a rám. Nádrž krásně drží a přitom na ní nic nepůsobí z rámu, který se kroutí.
 
 
Datum: 02. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
AHOJ MLÁDEŽI. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA PŘIDÁVÁNÍ PB (OLOVO) ADITIVA DO BENZINU? PŘÍPADNĚ ZKUŠENOSTI S JEHO POUŽÍVÁNÍM? ZVAŽUJI POUŽITÍ PRO STADION S22 NA TUTO SEZONU. ZA ODPOVĚĎ PŘEDEM DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já protože toho se seriovkou moc nenajezdím tak většinou vyjíždím namýchaný benzín zbylý ze závodů... sice mě vyjde na 65kč litr, ale co se dá dělat. Seriovka si mlaská :-D
 
 
Datum: 06. března 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem mladé,nevybouřené...a jezdím co to dá... a nerad bych na grossglockneru řešil zadřenej motor... rukama mi prošlo si myslím dost olejů, od těch levných do zahradní techniky, přes nějaké opravdu motorkové pro běžné použití, zrovna u Valvoline jsem narazil... upravenej motor pio zadřenej, sériovej přidřenej s nataveným pístem okolo zámků...tak jsem vyzkoušel závodní oleje , no a ono to funguje... stojí víc... nadruhou stranu kuřák ten rozdíl ceny vykouří za dva, tři dny... což teda když se hecnem, tak flašku oleje taky dokážu vyjet za tu dobu...ale za normální situace mi vydrží mnohem dýl :-D problém byl s kroskou... motohodinu to najelo rychle a těch 5 litrů se tam taky během té mth ztratilo...takže olej ubýval... ale to už vůbec nešlo mazat něčím "obyčejným"
 
 
Datum: 04. března 2017 23:52
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
podívej, řeknu ti to tak,celejch 48 let tam leju,to jak se říká co je mastný a nikdy jsem neměl zadřený motor,prostě starý motory jsou stavěný na "retro oleje" a prostě nevyžadujou spešl oleje,pouze když to honíž a dřeš na max tak si myslíš že na vyso točkové motory jsou lepší oleje ,ale to jsou motory.....tzv prd....prd nic
 
 
Datum: 04. března 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Skoro vše mi umaže M2T , beru to co má specifikaci API TC,motory víceméně čistý,vejfuky neřešim. Teď na něm chci odladit i cestovní 3K. Za ty prachy ... tak to holt trochu hulí než se ohřeje ... to aditivum olova jsem taky zkoušel protože mi to nedalo a nepocejtil jsem NIC. Výhledově mám v plánu i rozjet něco zajímavějšího a slyšel jsem samý dobrý info na oleje Denicol,takže otestuju.
 
 
Datum: 03. března 2017 16:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to jsem koukal a docela respekt vůči němu :-) já si kdysi nadběhl s jedním olejem... a od té doby si teda dávám sakra bacha co do toho liju... :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Ne že bych chtěl rozjíždět asi miliontou diskuzi o olejích, ale Sucháč dokázal, že u těchnašich starých pleček záleží spíš na množství oleje než na kvalitě.
 
 
Datum: 02. března 2017 19:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidíš to karbec, já tam liju motul za 500,- a maže to líp než m2t, asi teda dělám někde chybu :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
řídil bych se podle toho co se píše v příručce pokud tam je benzín + m2t tak bych to tam dal, nějaký aditiva tomu motoru akorád uškodí, nehledě na to že si tu kupa lidí myslí že když tam dají olej od castrol za 300 že se prodlouží životnost nebo že to líp maže apod, je to jen otázka za jak dlouho budeš čistit výfuk což tě stejně čeká tak jako tak
 
 
Datum: 01. března 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Ad1) to co dnes prodává jako "aditivum"nahrazující olovo není olovo. Ad2) máš u stadiona nějaký ventily či ventilový sedla? Litinovou hlavu ? Já bych volil klasicky N95 + 2T olej ... už tak je ten benzin drahej ...
 
 
Datum: 01. března 2017 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19009    
Zdravim mam dotaz jak dlouhy zavit je pro vedeni lanka a jak je dlouha pružinka šoupatka karburatoru u babety 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 9:36
 
 
 
 
Jméno: Vencaa      IP: uživatel19006    
Ahoj draci prosim o radu ohledne stadika s 11 nastartovat jde v pohode krasne ale kdyz chci pridat plyn chcipne. Pokud drzim zmackle cupovatko bezi spolehlive cim to muze byt??? Uz nevim plovacek jsem pretesnil jehla tesni a do plovaku netece. Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
Nejspíš tam bude v karbecu trochu bordelu. Rozebrat do šroubku a vyčistit.
 
 
Datum: 21. února 2017 6:54
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel18951    
kde je napisane to cislo karburatoru 2917?su tam cisla v plavakovej komore nejake na kolienku a vicku supatka ale to 2917psb som nenasiel dakujem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2017 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18986    
Je to na hlavičce trysky,buď vedle drážky pro šroubovák a nebo přez ní. Někdy je to z boku. Často ty čísla jsou špatně vidět. Pokud jsou trysky klasicky rozžvejkaný od šroubováku tak to ani nehledej. Seriově jsou tam HT68 a VT38 (či 35).
 
 
Datum: 09. února 2017 15:34
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel18985    
není tam
 
 
Datum: 09. února 2017 15:34
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel18951    
ako zistim ake tryski mam v karburatore origo jawa 50/21 karbik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2017 22:35
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
je to na nich většinou někde vyražený
 
 
Datum: 06. února 2017 22:35
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar draci potřebuju poradit jak nastavit vyšku hladiny po vymene plovaku u babety 210 dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Koukni na Babetta fórum na serveru speaker cz tam je nastavení hladiny v karb. podrobně rozebrané
 
 
Datum: 06. prosince 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no ty jsi mu poradil-mylms
 
 
Datum: 05. prosince 2016 18:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nastavení karburátoru- mylms. Máš tam obrázek postavení plováků k emulsní trubici.
 
 
Datum: 04. prosince 2016 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel18885    
Čau draci, na pincku mi nechtěl už moc držet volnoběh i při maximálním utažením volnobezneho sroubku, tak jsem koupil nové soupatko, ale teď mám ten volnoběh moc vysoký a nejde snížit, i když úplně vysroubuji šroubek volnoběhu. Jehla druhý zářez od vrchu původně jak byla, nevíte prosím co to dělá, rozměry starého a nového soupatka jsou stejné, i je úplně dole v karbecu. Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
Nemáš podfouklý simerig na klice u zapalka nebo ta netěsnost karterů ,ale myslím že by tito možná tahalo olej z převodovky za jízdy a to bys cítil v spalinách
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
mne to delalo tesneni mezi valcem a karterem ! :-)
 
 
Datum: 28. října 2016 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel18888    
Ahoj, je to divné, už nevím co s tím. Se starým soupatkem to má volnoběh nízký, až zdecha no, Dám tam nové a je volnoběh strašně moc :/
 
 
Datum: 27. října 2016 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
zkus u víčka šoupátka povolit ten šroub na vůli lanka když ani to tak to někde saje faleš
 
 
Datum: 25. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
cau draci, mam problém s mustangem, složil jsem motor, a když je za studena všechno ok startuje v pohodě i dobře jede, ale jakmile se zahřeje tak spadnou otáčky z volnoběhu, hodně blbě startuje a když chytne tak pomalu se chytá do otáček a vynechává na 2-3 kvalt nebo spíš zdechne uplně pak podřadim postupně až třeba na chytne 1 a zase jede v pohodě a pak zase jak se víc vytočí pochvili zase zdechá ale nekdy ne, pak zastavim na neutral a střílí do výfuku ale ne pokažde. Ze začatku jsem myslel hned směs je moc bohata (vypadala tak i černa svička) ale pohral jsem si s hladinou slícoval s plovakem a svička už ma normalni lepší barvu a jehla na 2. zařezu shora. Karburator jsem celej vyčistil uplně, filtr vyfoukal, vyfuk je v pohodě, svičku jsem vyměnil, v zapalovani asi problem nevidim. Poradte mi prosím co s tím ? děkuji moc za rady předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18879    
Tak se podivej,jestli máš dostatečnej odtrh na kladívkách,cca předstih v mezích,zda ti zavírá palivovej ventil,jestli má benzin dostatečnej průtok atd... to sou častý věci. A podivej se pořádně,většina problémů je právě zde (pak ještě hladina).
 
 
Datum: 23. října 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
ahoj v motoru jsou nové ložiska a nevšiml jsem si že by mi lítala do stran to přece ani nejde ne ? ložiska v motoru tam držely pěkně i klika v nich. už jsem z toho bezradny :/
 
 
Datum: 22. října 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Střílení muže bejt malej odtrh na kladívkách. A když za tepla zlobí muže to bejt nějakou netěsností. Čirou náhodou nelítá ti klika v ložiskách z leva doprava ? To by vysvětlovalo vše ...
 
 
Datum: 22. října 2016 11:41
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel18870    
Zdravím, jakej poměr benzínu s olejem mám dávat u jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: Radovan      IP: uživatel18870    
Ok, díky
 
 
Datum: 16. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
1:40 je pro futro málo... držel bych se alespoň 1:33
 
 
Datum: 16. října 2016 12:41
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
já dávám 1:33 m2t a do druhý 1:40 tsf.hlavně tam lej pořád ten samej olej nejlépe.nikdy nepřecházej z minerálu na syntetiku.
 
 
Datum: 15. října 2016 21:18
 
 
 
 
Jméno: jakubs      IP: uživatel13743    
Zdravím, koupil jsem si motor jawa 250/353 a dostal jsem k němu karburátor Jikov 2924SBD-17b a mě zajímá jestli je tento karburátor originální a jaká tam patří hlavní tryska protože tam chybí. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak nakonec sem sehnal karbec 2926 SBD13b podle tabulky je na kulatou třiapůlu snad to nebude vadit
 
 
Datum: 19. září 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pak bych dal 2926. Jinak i pětiúhelník se dělal ve 12k.
 
 
Datum: 19. září 2016 8:44
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
motor mám na 12k tzn že válec s hlavou mají kulatý tvar na utěsnení (9k verce má 5 uhelnik)
 
 
Datum: 18. září 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Karburátorů se na 353 dávala celá řada. SBD se montovalo sériově od 61. roku, starší motory mají tento typ doporučen jako náhradu (2924, 2926). Nejde jen o typ 03, ale jaký tam máš válec a hlavu? V Dočkalovi je celá tabulka náhrad i s otryskováním, volnoběžná tryska je 50, pro 2924 je hlavní tryska 92, pro 2926 je hlavní tryska 93 nebo 96.
 
 
Datum: 18. září 2016 21:05
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nakonec teda asi seženu tu 26ku. takže když tam dám trysky na verzi 03 (mám k tomu "přímej" plechovej filtr, prostě ten co se nasadí na karbec a otevírá/zavírá sání) ??
 
 
Datum: 18. září 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standardně se na 353 dává monoblok 2926 otryskovaný dle sání (otevřené, či airbox)... navíc ty tabulkové hodnoty nejsou dogma, takže je stejně nejlepší to odladit dle chování motoru... v tvém případě bych sháněl 2926
 
 
Datum: 18. září 2016 18:15
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
ale to byly typy co měly 9K ten můj má 12K takže jestli jsem správně hledal tak hlavní tryska 100? je to tak?
 
 
Datum: 18. září 2016 12:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
projeď si toto: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html Monoblok 24mm je primárně určenej pro 175 a 350,,, 250 mají převážně 26mm, i když jak píše standa, první typy měli taky 24
 
 
Datum: 18. září 2016 8:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18839    
Zdar. První typy 353 byly motory z péráka - dvoupákový - a ty měli ještě 24mm karburátor. Trysku najdeš na sesa- moto v sekci minulost a tam si najdeš buď 250 /11 a nebo 250/353 .
 
 
Datum: 17. září 2016 18:00
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.01.2018 22:50:05 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu