video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel13743
 zdár chlapi řeším ted takový problém potřebuju nastryskovat karbec na čz 175/450 mám doma asi 3 ruzne ale když jsem hledal na jawarmaniak v sekci karburátory tak jsem tam nemohl ani najít takový označení co mám já.. jaká se tam dává hlavní tryska? ted tam mám 110 a hrozně se to při studených startech uchlastává a při teplých tam zase nejde benzín to můžu šlapat a čepovat jak chci ale svíčku stejně vytáhnu pokaždý suchou ale jakmile chytne tak to jede bez problému.. sání mám otevřrné
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2017 16:42
Jméno: ondra
IP: uživatel19243
 mam dojem ze problem bude s tim otevrenym sáním bo dvojtakty musej sát v rezonanci chapešš to !?
Datum: 15. září 2017 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 nehledej přesný označení tvojeho karburátoru, ale najdi si prostě monoblok (tj. monoblok 2924 SBD) se specifikací pro tu kejchačku... mam za to, že by tam měla byt 95, ale to jen střílím...
Datum: 10. září 2017 21:54
 Ahoj, neví někdo co stím když se mi nevrací plyn a jde těžko docela? JAWA Pionýr 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel19231
 Jestli je tam kolejka tak je zatuhlá. Chce promazat. Pořádně. Kolejka se normálně vrací jak jo ne... a nebo zlomený bowden lanka,překroucený lanko atd... vše promaž...
Datum: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: Radek
IP: uživatel12689
 Ahoj, vyměnil jsem gufero pod zapalováním, přetesnil jsem karburátor, nové těsnění pod válcem, vloni jsem měl motor rozpůlený, takže i nové těsnění mezi kartery,přesto má pořád vysoký volnoběh, lanko našponované není, volnoběžný šroubek vyšroubovaný skoro uplně, za každou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 10:53
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdravím ladiče. Mám dotaz ohledně mustanga. Nemužu ho donutit aby jel s otevřeným filtrboxem jede dobře ale jen na trubku jakmile vyndám některej gumovej špunt tak se dusí. Zkoušel jsem hladinu nahoru dolu, ruzný trysky od 68 po 72, volnoběžý 38-35-32. Jehlu vejš nebo níž. Měnit předstih a furt je to stejný. Motor je komplet udělanej všechno nový, nikde nepřisává,válec lehká uprava sání 54-69-28, výfuk hříbek šíře 25 mm.\\r\\nJak píšu jede dobře ale asi by moh jet líp kdyby vzal aspoň jeden vyndanej špunt z filtru. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel19213
 Sesa molitany nemá. Třeba ten nejlevnější krátkej stage6. Ale je to na hrdlo 35mm,musíš vyrobit adaptér. Je to za ranec,ale funguje to.
Datum: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando myslíš některej z těch filtru co má SESA v nabídce nebo udělat něco doma?
Datum: 13. srpna 2017 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel19212
 Zdarec. Zkus ještě 74-76. Pak často dělá burdel ten husí krk k filtrboxu. Zkus molitanovej filtr rovnou na karbec.
Datum: 13. srpna 2017 11:03
Jméno: sud
IP: uživatel19204
 zdar, jak prosim poznam ze netesni bloky motoru?(nemyslim pres gufera) Z motoru nekape ani kapka oleje,kouri tak normalne diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 No tak je přesně o ten milimetr zatlač a bude to dobrý
Datum: 24. srpna 2017 21:36
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 zkousel sem dat jiny karbec ktery na jinem motoru byl ok-ale zas to sami.dale jinou indukcku opet ozkousenou a zas stejny.gufera mam tak 1mm nad hranou bloku vylezli (cca ukos gufera zarovno s blokem) este zkusim komplet jiny zapalko,ale myslim ze to bude zas stejny.ten olej je pro mne taky zahada
Datum: 10. srpna 2017 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Zkus napřed vyloučit eletriku. Dej zkusmo od někoho jinýho funkční zapalovací pól,kondik,kladívka,indučku,i svíčku,zapoj to napřímo jen zapalování-indučka a pokud problém přetrvá tak je prolém v karbecu a nebo dole v motoru. Mě se to furt nezdá. Když je vše dole udělaný dobře tak to nemuže tahat olej. Olej ti mizí? Gufera jsou tam daný hrana na hraně a nebo zarvaný až k ložiskum?
Datum: 10. srpna 2017 14:13
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 no tem motor sem pred 14dny skladal ulozne plochy kliky byly ok pekne chromovane, mezi bloky sem daval zeleny papirovy tesneni nalepeny obou strane na lukopren,delam to tak vzdy a este nebyl problem. Nejde nejak otestovat zda ten prostor kliky tesni?-ze spodu neni ani kapka oleja
Datum: 10. srpna 2017 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Tak to rozhoď a přetěsni. Bacha na jednu věc klika muže mít projetý čepy/hřídele a vyjetý drážky od starých gufer. Taková klika likviduje gufera. To chce zkontrolovat. Už jsme to řešili u X motorů. Lidi koukaj jen na stav ojnice,nechaj dát novou ojnici na projetou kliku a pak se diví...
Datum: 10. srpna 2017 11:09
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 samo to nezdechne nikdy,jen kdyz to vypnu a pak nejde-na svičku sem se díval-zda se mi dycky zaoleovana,to uz sem psal hned na zacatku,ulity to neni
Datum: 10. srpna 2017 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Nedává to smysl. Až ti to znova takle zdechne a nebude chtít chytit tak než to budeš startovat vyndej svíčku a koukni jestli pálí,jestli neni zaolejovaná a nebo mokrá - ulitá.
Datum: 10. srpna 2017 6:27
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 S tím ohřátím bych neřekl, protože když bych pořád jel a nezastavil (nevypl motor) tak to jede pořád) i většinou když jedu vypnu a hned zas startuji tak jede, ale jak jede třeba 5 min z kopce na neutral nebo tak 5 min stojim a pak startuji, tak to prostě nenastartuji, ono an volnoběch bez plynu to běží krásně, a jsou i doby kdy to jde na volnoběch vytočit na plno, a taky jsou doby kdy to normálně chytá i po jízdě z kopce či stání, takže to neni ani nijak pravidelně
Datum: 09. srpna 2017 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel19206
 To co popisuješ mi dělal tátovej fichtl před 15 lety. Byl seřízenej skvěle,jel jako drak a chytal teplej i studenej,ale na netrál při protočení taky jakoby zakuckával,bylo to takový prazvláštní hlcení. Měl hrozně slabou jiskru,svíce musela bejt skleplá tak na 2 desetiny a malej odtrh na kladívku,zapalování otočený nadoraz doleva. Nikdy jsem to nevyřešil. Buď to jelo v tomhle nastavení a jelo to supr a nebo jsem tam dal tovární hodnoty a stálo za starou bačkoru. Takže s tim ti neporadim. Možná bych zkusil ještě kondik a zapalovací pol. Směsí to nebude. Kdyby to bralo olej tak by to hulilo a to bys cejtil. Bude to někde v eletrice. Něco se ohřeje a pak to přestane dávat...
Datum: 09. srpna 2017 9:44
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 no jehla je na 2. Zař.olej 1:33 mogulTS. Zkousel sem i vymenit indukcku,novou svicku (zklepla na 0,4)a porad to same, kdyz to nejde nastartovat ,tak muzu tlacit treba 500m a nechytne,kdyz pockam treba 20m tak chytne na kop. Ale na volnbech s plynem vynechav temeř vždy, jak se rozjedu jede normalne i do kopcu. Kladivka mozna mirne jiskří. Dik za rady
Datum: 09. srpna 2017 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel19206
 O fous bych zved jehlu,cihlovobílá svíčka už je dost na hraně. Oleje do benzinu dáváš lidsky? Svíce pálí dobře? Nejiskří kladívka?
Datum: 09. srpna 2017 6:44
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 kouřit to moc nekouří, z motoru olej nekape, ale zdá se mě že svíčka je pořád moc zaolejovaná, (bohaté to není- svíčka je cihlová spíš bílá) a ještě když na volnoběch držím přidaný plyn tak to jakoby vynechává otáčky jakoby jen občas vyletí) a taky někdy nejde bezdůvodně nastartovat zejména po dlouhé jízdě z kopce bez motoru.
Datum: 08. srpna 2017 20:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel19205
 když netěsní, tak to kape mezi blokama a nebo hulí díky netěsnosti gufera.. tobě to nic nedělá, tak asi teda těsní
Datum: 08. srpna 2017 20:15
 Ahoj, chtěl bych poprosit o radu ohledně hlavní trysky do seriového JIKOV karburáturu na 21ku. Seriová velikost je 68 nebo 72? Jakou velikost by jste doporučili na seriový motor co si mám od toho slibovat? Rád bych trochu zlepšil výkon, zároveň mi je jasné že tam asi nemůžu narvat tu největší co je v nabídce  \r\nDále se chci zeptat jakou indukční cívku objednat pro zapalování VAPE, 8v nebo 6v?\r\nTaky se už delší dobu sháním po nějaké výkresovce pro úpravu válce na seriové komponenty. \r\nPan Stejskal \'\'stejsky\'\' z .jawa50speed.wz.cz mi nabízel pouze realizaci, já bych se ale rád posnažil sám  prozradí/prodá mi někdo své know how? \r\nMoc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:03
Jméno: standa
IP: uživatel7291
 Na odladění cesťáku bys měl mít určitě doma trysky 68,70,72
Datum: 03. srpna 2017 10:03
 Díky za odpovědi, je fajn že jste ochotni poradit. Už jsem mohl mít doma zbytečně trysku a indučku
Datum: 02. srpna 2017 23:17
 taky mám dodací lhůty kratší než půl roku
Datum: 02. srpna 2017 14:29
 Vape má cívku svojí,to ti napsal Marek. Tryska pro seriovku je TOP číslo 68. Volnoběžná 35 a nebo 38. Pak to funguje nejlíp = má nejvyšší možný výkon. Válec na seriovku ti klidně poradím,napiš mi maila,cestovky není žádné know how. Při troše hledání po netu bys na to asi přišel sám. Kdybys chtěl udělat válec na seriovku tak není problém,moje dodací lhůty jsou cca měsíc,ne půl roku. Standa
Datum: 02. srpna 2017 11:22
 Ahoj, originál patří do karburátoru 68ka. Vape se prodává komplet i s vlastní indukční cívkou, tak že odpověď na tvou otázku, jakou cívku koupit, je odpověď - žádnou.
Datum: 02. srpna 2017 8:59
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Dobrý den prosím vás, seřízení karburátoru Jikov 2924 M13 Jawa 250 s uzavřeným filtrem s klakou pro sytič.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2017 8:38
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A co máš teda za Jawu 250? 353, 559, 590, 592? Na Mkový karburátor kromě trysek nic nového neseženeš, rozpadá se jim vnitřek šoupátkové komory, rozpadá se jim víčko... Ušetři si námahu a sežeň 2926SBD...
Datum: 18. července 2017 8:38
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Tenhle karburátor je z čz 501 avšak na této jawě je uzavřené sání s plastovým airboxem
Datum: 17. července 2017 21:10
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Na Jawu 250 se dával 2926M a k němu patří otevřené sání, takže otryskování na tvoji kombinaci leda metodou pokus - omyl. Karburátory řady M (monoblok, oválná plovákovka) jsou často nahrazovány řadou SBD právě kvůli snažšímu seřízení. Hezky popsané je to zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
Datum: 16. července 2017 19:20
 Zdar draci, dnes jsem jel na svém Pionýru 05 oddělané revma plechy přidáno bříško což udělal předcházející vlastník. Dnes jsem jel do kopce po silnici v klidu na 2 poté jsem podřazoval na 1 odbočil do lesa jel lesní cestou házení atd atd atd... poté jsem to u potůčku chcípl a po chvíli jel tak jsem mockrát prošlápl vůbec mi nedržel v otáčkách tak jsem se nějak rozjel to byl menší kopeček šel jsem vedle toho a ve finále kopečku zase chcíp dobrý tak jsem nějak tak dojel domů a ted se mi stává že mi nedrží při 1 v otáčkách a chcípne a když jedu tak třeba při zátěži trošku se začne přidušovat a chcípat někdy když jedu rychleji tak to rozchodí ale když jedu pomalu tak chcípne přidušeně nevíte někdo co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel19180
 Svíčka ok nemá pecku? Neulejvá se plovákovka? J05 mà na plováku jehlu,pokud tam vletí bordel tak nezavře úplně.
Datum: 17. července 2017 20:44
 Ahoj všem kde najdu přírubu na Dellorto 16 na Bábu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2017 23:18
 tohle koleno zatim nikdo nedela,takze si to kazdy musi zabastlit,,
Datum: 05. července 2017 23:18
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdarte, mám opravdu zvláštní vadu na jawě 23 mustang. Normálně jede chytá na první, kopnutí táhne dobře. Ovšem vada se projevuje tak, že když jedu z dlouhého kopce bez motoru(opravdu dlouhý třeba 5 min jizdy bez motoru), tak pak pod kopcem nejde rozjed ani nastartovat. Podívám se na svíčku, hladinu trysky vše v pořádku, pak kousek tlačím pak dlouho rozjíždím až naskočí a jede zas normálně, ale zajímavé je že hned rozjed nejde ani když dlouho rozjíždím a pak po nějaké době ano. Myslel jsem že je to klasicky ulitý, jak to skáče na hrbech, ale zkoušel jsem jet z kopce se zastaveným kohoutem a je to to samé. i když se hned pod kopcem podívám na hladinu tak je v pořádku. Když mám motor vypnutý jen z krátkého kopce, normálně bez problému hned naskočí. díky za nápady čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2017 8:01
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 Jo, přesně jak píšeš to mám na jiným pio20 na kterým jezdím na srazy (tedy delší cesty), jinak s tou svíčkou je to důležité někdy jen neskleplá svíčka způsobí řadu problémů. Ale i tak zas na druhým mustangovi - na kterým to mám seřízený aby chytal na první kop s dostatečným přeplavením studený, nejsou žádné problémy že by po jízdě z kopce nechytl, takže myslím že tímto by to být nemělo.
Datum: 29. června 2017 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel19163
 Někdy chce sklepnout svíčka na 0,4-0,5mm (u origo zápalka) aby to studený fungovalo.
Datum: 28. června 2017 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel19163
 Mam vyzkoušený toto. Seřídím hladinu tak,aby to mělo hladký přechody,nezacukávalo to z kopce,ať je klidně nižší. Studený to uleju.dvakrát prošlápnu vyplý,zas zašpricuju,zapnu a blafne. Tak všelijak kucká asi 30 vteřin a pak se vzpamatuje,vystoupají volnoběžné otáčky,začne to držet volnoběh a dá se s tim vyjet. Podle mých zkušeností je to takle TOP. Nezaškubne a ani horkej nechcípne. Možná dvakrát poškubne když na něj skočíš,nenecháš ho ani minutu poblafat a hned jedeš studenej. Tak to má podle mě bejt. Cokoliv lepšího za studenýho stavu je horší za horkýho stavu.
Datum: 28. června 2017 20:53
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 No to já právě vím, že je uplně jedno jestli to je po nějaký límeček či níž, právě je to logické, když chod na zvýšený otáčky (tedy směs dána hlavní tryskou) je to ok- prudký přechody z nízkých otáček do vysokých jsou dobré, chytá to teplé atd. jen na volnoběch vím že je to bohatý(dáno volnoběžnou tryskou) plyne že může být problém právě v této trysce. Vím že ideálně aby to drželo dobře volnoběch a chytalo dobře teplé, by chtělo hladinu dát ještě níž, ale pak bych zase velice obtížně startoval za studena a než se by se zahřálo by to nejelo tak proto ji mám tak jak ji mám-
Datum: 27. června 2017 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel3908
 No a teď si protiřečíš. Takže je to ulitý. Asi tu volnoběžnou směs moc dobře seřízenou mít nebudeš,když tvrdíš že hladina je ok a teď jsi zapochyboval o trysce. Takže to máš seřízený jako všichni na jakejsi pomyslnej límeček s tim,že jsi přesvědčenej jako všichni že to tak má bejt a je to gut. Hladina a volnoběžná směs se seřizujou tak,aby motor neměl problém v přechodech z nízkých otáček do vyšší (bez zaškubnutí) a tak aby držel volnoběh,chytalo to atd.... důležitý je to seřídit a ne kde je hladina,to je úplně šumák. U 60ccm motoru ji mam snad 2mm pod normálem a to mam VT35... a furt by to chtělo ještě ubrat a nebo vrtnout vzdušnik ....
Datum: 27. června 2017 13:43
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 Díky za typy, ucpaný výfuk ani koleno neni to jsem kontroloval a čistil, slabá jiskra mě taky napadla, ale nevím proč by se měla projevit jen po dlouhé jízdě bez motoru, Nejtyyčtějí to vypadá opravdu na ulití, ale to opravdu neni (hladina vím kolik toho udělá, proto ji mám opravdu vylazenou najlíp jak to jde - stějně se nepodaří nikdy 100% ideál). Ted si říkám že by opravdu mohla být ta volnoběžka jak píše standa. kouku, případně dám jinou
Datum: 26. června 2017 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel19161
 No vidíš,tak jsem si řikal kondik,indučka a nebo slabší jiskra a slabý ulejvání.No klasika... Hodně zarostlej vejfuk určitě napáchá taky podobný trable. To bych zkouknul jako první. Tim nic nezkazíš. Dobrej tip. Ale šel bych určo i po hladině a jestli neni slabá jiskra. Jestli se to jakoby trochu zahltí při prudkym ubrání a opětovnym přidání plynu z kopce tak je na stopro vysoká hladina a nebo už prorejpaná volnoběžná tryska. To dělá strašně moc. Tý decelerace bych se zas tak nebál,kor na neutrál...
Datum: 26. června 2017 20:59
Jméno: kuba
IP: uživatel19160
 pozor na deceleraci u dvoutaktních motorů....\r\ndochází při deceleraci k nedostatečnému mazání pístu ve válci a dochází k přidírání a nadměrnému opotřebení třecích ploch válce\r\n
Datum: 26. června 2017 20:43
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 ucpanej vyfuk vc kolena
Datum: 26. června 2017 17:50
 Zdarec draci.Mám na pincku motor po GO. Na pístu jeden kroužek,típek co mi to dělal doporučil trysku 75,aby to dávalo více benzínu a jehlu na čtvrtý zářez,mohu tomu věřit? Origo tam byla 72. Nemám tak velké zkušenosti,a nechtěl bych opět platit za blbost. moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:34
Jméno: standa
IP: uživatel19159
 Do seriovky patří 2 kroužkový píst,HT 68, VT 38,jehla 1 či 2 zářez.
Datum: 23. června 2017 9:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jeden pro zvýšení výkonu? to asi ne.... tam by muselo být něco víc
Datum: 19. června 2017 15:47
 Jo jeden,pro zvýšení výkonu
Datum: 19. června 2017 8:45
 jeden kroužek? a kolik má ten píst drážek pro kroužky?  týpek se mi dle trysek zdá dosti neznalej, tak jestli ti na dvoukruh nezapomněl dát jeden kroužek
Datum: 18. června 2017 22:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Tryska 75 je blbost to ti nepojede i ta 72 je moc to bys musel mít vrtání aspoň 41 mm ale i tak je to spíš na 70tku trysku. Já mám na jednom fichtlu vrtání 40.25 a jede nejlíp na origo trysku 68.
Datum: 18. června 2017 19:47
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 draci myslite ze amal 19 je dobry karboš na normqlni jezdeni na pionyra ? stim origo karbošem jsku saky problemy , azda tam budou pasovat origo lano na plyn , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2017 9:20
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 aha bo ja stim karbošem mam same problemmy furt benzin stoho chcije pres plovakovku a to sem us menil novy ventil a plovak je ok neni diravy , co mam stim udelat aby to bylo tak jako ta ma byt stando ?
Datum: 09. června 2017 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel19149
 Na holou seriovku bych nedával větší karburátor jak 17-17,5mm. Ten sací kanál nemá průtok na 19mm difusor. Lanko určitě jiné-delší,nové sací koleno,molitan filtr,sadu trysek. Jinak bych si dovolil oponovat. Origo karbec je ba naopak supr. Teď testujeme 3K "cestovní" válec,na origo karbec zatim točí 9500ot/min a odlazeno je tak na 80% furt je tam otáčková i výkonová rezerva. Ba naopak to brzdil vejfuk... rozdíl mezi 17 a 19mm karburátorem je malý... rozdíl mezi origo výfukem a vyrobeným reso výfukem je sakra znatelný ... na seriovku je naprosto zbytečný vymejšlet vymyšlený.
Datum: 08. června 2017 14:24
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 takový dotaz, kolik vám spolkne čz 175/450 na 100km při točení-normální jízdě? ovlivnuje taky spotřebu otevřené/uzavřené sání??? na internetu jsem se dočetl že 2.5l/100km při 60 km rychlosti ale moc tomu nevěřím
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2017 23:19
 175/487, vše origo, při uhánění za dalšíma 5 kouskama panelek olomouc-grossglockner a zpět za 2,6L/100km, kluci na 250 měli až jednou takovou spotřebu než já
Datum: 13. května 2017 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel19124
 Karbec,sání,vejfuk + správný nastavení ( karb+el. ) dělaj polovičku spotřeby. Druhá půlka je jízdní styl,převod,terén atd... a stačí mít bohatší směs a žere to o litr víc. Je to o citu pro nastavení motoru a o citu pro "defenzivní jízdu" ... to a samé je v autě. Já jsem spíše takový defenzivní řidič,zbytečně neakceleruju ani nebrzdim,když mi to bere tak jedu tajnej závod,dálnice v levym,město tak,aby jela čtyřka nepodtočená,držim konstant 60-65. Manželka mi neustále nadává že jezdim jak prase. Dlouhodobou spotřebu po dobu 6 let jsem měl 5,7-5,8L. Má drahá polovička jezdí vzorně a předpisově,rozvážně,opatrně, až zbytečně brzdí a zbytečně zas akceleruje a tim stejnym autem jezdí za 6,3-6,5L. Octavia 1.9TDi původně 81kw (asi 100kw). 50%okrsky 10%dálnice 40%město. Takže ono to neni ani tim jestli jedeš 60 a nebo 80,ale jak jedeš
Datum: 13. května 2017 20:26
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 sem si říkal.. 175 při točení na polní cestě si vzala přes 5l. a o 250 ani nemluvě když jsem měl 250/353 po go motoru v cross rámu tak nekecám 1L na 5km ale asi by tolo neorigo výfukem
Datum: 13. května 2017 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel19124
 Zdar. Mam péráka (otevřený sání,karb 26mm) a spotřeba je reálně 4-5 litrů. Jezdim normálně,lidsky vzhledem k povaze a stáří motorky. Na pěkný rovince to otevřu klidně na 80 i vo fous víc. Při klidný jízdě se dá jet i pod 4 litry,ale zkuš jet v současnym provozu jentak kadle kadle... 50... to asi ne .... za 2,5 litru nejezdí ani fichtl natož 175 ... tam bych věřil reálný spotřebě pod 4 L a nebo přes 4.
Datum: 13. května 2017 6:44
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdar ake trysky sa hodia na fichtla seriovka 38 valec 3kruzky piest???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 16:53
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Já mám valec upravenej, vrtání 40,- zětšený sání a pomocný výfukový okynka a nakonac to jede nejlíp na origo trysku 68 a volnoběžnou 35.
Datum: 28. dubna 2017 16:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Větší tryska se nerovná automaticky větší výkon, většinou je tomu spíš naopak
Datum: 28. dubna 2017 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel19104
 Horšie
Datum: 27. dubna 2017 21:06
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 kupil som nove 38/72 ako to pojde na 72 hlavnu??
Datum: 27. dubna 2017 19:10
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar na seriovku hlavní tryska č.68 a volnoběžná č.38.
Datum: 27. dubna 2017 19:04
Posl.aktualizace: 02. dubna 2017 19:20
Jméno: Jawa
IP: uživatel19071
 Zdar draci napadlo nekoho nechat pozinkovat nadrz zevnitr? Jak to bude reagovat s benzinem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2017 15:26
 Zdravim mam problem na Cz 350 472.5 na neutrale ide pekne ale ked dam rychlosť tak od spodu ide ešte dobre ale jak dam pol plynu tak ju dusi a pri plnom už zas ide ? A pozeral som trysky volnobežna je 55 tak ako mabyť ale hlavna je 103 a ma byť 112 ale zas v manualy pre Jawu 634 bola pisana 115 tak by ma zaujmale že ake mate skusenosti s tymi tryskami a aka je najvhodnejšia.Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2017 1:04
 A zaujmala by ma ešte dlžka ihly lebo k motorke som dostal 2 nahodená je dlhšia na 3 zareze pre zábeh lebo motor ma novu kluku,vybrusy,piesty lebo ked som ju dal 2 zarez išla ešte horšie, to sa už nebrala ani na od spodu.
Datum: 25. března 2017 1:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 U 472 je rozdíl mezi starým typem, kde bylo sání přes 2 díry v sedle a novějšími typy, kde se sálo jednou dírou. Tomu odpovídá jiné otryskování. Navíc každý motor chce něco jiného, nové filtry mají jiný odpor než ty staré apod.
Dílenská příručka pro 472.5 píše HT 105 a jehlu 2. zářez od vršku. Příručka pro starý typ píše 112 a 2. pozice jehly z vršku.
Na 634 nehleď, ta má jiný výfuk a sání. Moje 472.6 jezdí na 110 trysku a 3. pozici jehly z vršku. Se 105 to bylo lehce do chuda. Pokud to dělá zhruba uprostřed plynu, tak zkus změnit pozici jehly.
Datum: 24. března 2017 22:57
 Zdravím,prosím o info jakej dávate olej do benzínu? Mi bylo řečeno že je dobrej Still co se dáva do motorových pil,co vy na to Jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2017 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel19041
 Nejlevnější co seženeš to umaže. Je pravda,že s klasickým starým M2T jsem dobrý zkušenosti neměl,ale trochu to bylo i špatnym nastavenim,horší stavy motorů atd... od doby co jsem objevil relativně dostupný m2t s normou Api TC tak to leju do všeho. Jen do pily leju nějakej levnej zahradní olej. Na lištu hydrauliku. Když dojde benzin do pily dam benzín do motorek a opačně. Nou stress... na holou seriovku bych neplýtval penězi ... nic nezkazíš a ani si nijak nepomužeš...kdyby se líp mísil motorák 10W40 s benzinem tak jezdim na něj,protože ho mam na dílně sud...
Datum: 10. března 2017 13:34
Jméno: JAWA 751
IP: uživatel14145
 Jo a do motorovej pile bych nic jinýho nenalil neš Still. Tam tolik odvahy nemám. Ale nejni moja!!!
Datum: 09. března 2017 21:00
Jméno: JAWA 751
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! To sú pořád dohady. Jakej olej do Pionýra? Dyť tehdá žádnej M2T nebyl. A jezdilo se na M6A! Před padesáti rokama sem jezdil motor 125ccm kerej točil 10500 aš 11000 otáček a na trénink sem stejně používal M6A. Enom na závody M2T, protože se nedal lehce sehnat. Aspoň u nás!. Poměr uš si nepamatuju, ale asi 1:33! A nigdy žádnej problém!!! To aš fčíl ste pořád nejací opatrní! Tenkrát u JAWY 350/360 se sidecarem se závodní motorkú místo skořepiny, olej enom M6A 1:40 a jezdil sem co to jelo, esli bylo 35 stupňú nebo zima!A fčíl u 250/592 enom M2T 1:40 a po nekolika desítkách tisíc žádnej problém!!! Gdyš se negdo optá co tam leju, toš odpovidám, že mám čtyřtakt a každýmu je hneď jasný, že M2T! Toš tak.
Datum: 09. března 2017 20:57
 A jakej olej tam tedy dávaš prosím tě,je to těžký 100 lidí 100 názoru
Datum: 09. března 2017 17:19
 Ono u olejů nejde jen o třídu/normu. Bohužel dnes se oleje schválně dořeďují, aby bylo možné je použít i u motorů s oddělenou nádrží, tedy mazání za pomocí čerpadla. To je případ i toho Stihlu, ale třeba i TSFka. Záleží jak moc je ten olej z výroby naředěný. Pionýru chutná spíš olej hustší. Proto ne všechny vysokootáčkové oleje jsou to nejlepší co do Pincka můžeš nalít. Třeba olej co jezdím já se táhne jak med. Ale taky maže jak má
Datum: 09. března 2017 10:44
 Co tím myslíš že naopak Stando
Datum: 07. března 2017 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 To neni úplně pravda,spíš je to naopak ...
Datum: 06. března 2017 10:30
 díky za poznatky,je pravda že za mnou není ani kapka čoudu,a když motorová pila točí 16tis otáček tak by měl bejt dobrý i do pincka
Datum: 05. března 2017 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 To nebude nijak echtovní olej takže bych se ho nebál. Bude to ovšem dost naaditivovaný proti úsadám karbonu takže bacha ať ti to nevypláchne poctivě zakarbonovanej motor
Datum: 05. března 2017 14:31
Jméno: Panel
IP: uživatel19032
 Jojo já ho Dávám do svojí krosiny zatím výbrus a klika drží dříve jsem dával normál m2t ale po kompletní generálce motoru jsem přešel na stihl.
Datum: 05. března 2017 6:06
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 vývoj stroje probíhal na v tu dobu české oleje takže žádný still nebyl, leju do 555 stále M2T, čudí ale stále jezdí.
Datum: 04. března 2017 23:14
Jméno: Pavel
IP: uživatel19028
 Ahoj, tece mi nadrz u mustanga dole u hrdla kohoutu. Pravdepodobne to prorezlo vodou shromazdenou na dne anebo roztrhlo mrazem - v garazi v zime mrzlo. Co jsem cetl tak varuji pred vylevanim epoxidem zevnitr. Pry nevydrzi mechanicke pnuti a deformace plechu nadrze zacne se loupat a bude po nadrzi. Tak zvazuju opatrne to objet zvenku kolem zavitu hrdla, udelat epoxid ridky (pryskyrice + aceton) a dukladne to steteckem odmastit. Snad by to zateklo dovnitr a utesnilo se to? Dira neni videt, prusak je mikroskopicky. Anebo nejaka lepsi rada?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:06
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 dost často to tam praská,a proto co nevydrží metal tak nějaký dvousložkový lep a tomu podobný to nezachrání...to je jen dočasný....lepší pájet cínem ,mosaz,metal...nebo ve finytu novou nádrž
Datum: 04. března 2017 21:06
 přesně to se mi stando stalo u té 05...  akorát jsem to odmastil tetrachlorem a mám nějaký lepidlo od UHU, jednosložkový odolný vůči rozpouštědlům a drží to... tím lepidlem jsem lepil i dírky v plovácích na větších jawách a čízách a zatím plavou  nicméně mi dochází, tak jsem koupil od Patexu dvousložkovej epoxid a ten teda čeká ještě na vyzkoušení...
Datum: 03. března 2017 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Dobrá rada. Děkuji také. U j21 mi to rosí u kohoutku. Hůř těsnil v závitu,tak jsem ho zarval dlouhejma kleštěma začlo to právě prosakovat vně závitu,asi prasklinka. Za noc to dá tak 10 kapek,ale když ho nevypustim tak je po tejdnu louže v garáži a čtvrt bandy pryč
Datum: 03. března 2017 8:09
Datum: 02. března 2017 22:25
 tam to praská většinou při nějaké deformaci z venku- např. pád přímo na kohoutek nebo neopatrný dotáhnutí a ohnutí tak toho hrdla... u 05 to mám zalepený nějakým lepidlem a drží to... na pár strojích mám nádrž vylitou epoxidovou barvou a za dva roky se nic neloupe  jo a taky to tam jde dobře zavařit nebo tvrdě zapájet v krajním případě...
Datum: 02. března 2017 20:54
 Ahoj měl jsem to samé taky mi tam praskla nádrž...zkoušel jsem vše možné např. dvousložkové lepidlo přímo na kov odolné vůči benzínu a chemickým látkám a stejně nevydrželo i když jsem to měl obroušený až na plech a odmaštěný. Pak jsem si koupil toto http://www.vintage-replica.cz/400..htm kreem rot. Vše jsem udělal podle návodu a zatím nádrž drží. Ono to nemuselo prasknout mrazem už to mohlo být načatý. On se ten rám od fichtla různě kroutí a ta nádrž to docela schytává. Tak jsem si udělal takový malý silentbloky z duše od kola, který jsem dal mezi hlavu šroubu a nádrž a mezi nádrž a rám. Nádrž krásně drží a přitom na ní nic nepůsobí z rámu, který se kroutí.
Datum: 02. března 2017 19:55
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 AHOJ MLÁDEŽI. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA PŘIDÁVÁNÍ PB (OLOVO) ADITIVA DO BENZINU? PŘÍPADNĚ ZKUŠENOSTI S JEHO POUŽÍVÁNÍM? ZVAŽUJI POUŽITÍ PRO STADION S22 NA TUTO SEZONU. ZA ODPOVĚĎ PŘEDEM DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2017 10:26
 Já protože toho se seriovkou moc nenajezdím tak většinou vyjíždím namýchaný benzín zbylý ze závodů... sice mě vyjde na 65kč litr, ale co se dá dělat. Seriovka si mlaská
Datum: 06. března 2017 10:26
 jsem mladé,nevybouřené...a jezdím co to dá... a nerad bych na grossglockneru řešil zadřenej motor... rukama mi prošlo si myslím dost olejů, od těch levných do zahradní techniky, přes nějaké opravdu motorkové pro běžné použití, zrovna u Valvoline jsem narazil... upravenej motor pio zadřenej, sériovej přidřenej s nataveným pístem okolo zámků...tak jsem vyzkoušel závodní oleje , no a ono to funguje... stojí víc... nadruhou stranu kuřák ten rozdíl ceny vykouří za dva, tři dny... což teda když se hecnem, tak flašku oleje taky dokážu vyjet za tu dobu...ale za normální situace mi vydrží mnohem dýl  problém byl s kroskou... motohodinu to najelo rychle a těch 5 litrů se tam taky během té mth ztratilo...takže olej ubýval... ale to už vůbec nešlo mazat něčím "obyčejným"
Datum: 04. března 2017 23:52
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 podívej, řeknu ti to tak,celejch 48 let tam leju,to jak se říká co je mastný a nikdy jsem neměl zadřený motor,prostě starý motory jsou stavěný na "retro oleje" a prostě nevyžadujou spešl oleje,pouze když to honíž a dřeš na max tak si myslíš že na vyso točkové motory jsou lepší oleje ,ale to jsou motory.....tzv prd....prd nic
Datum: 04. března 2017 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Skoro vše mi umaže M2T , beru to co má specifikaci API TC,motory víceméně čistý,vejfuky neřešim. Teď na něm chci odladit i cestovní 3K. Za ty prachy ... tak to holt trochu hulí než se ohřeje ... to aditivum olova jsem taky zkoušel protože mi to nedalo a nepocejtil jsem NIC. Výhledově mám v plánu i rozjet něco zajímavějšího a slyšel jsem samý dobrý info na oleje Denicol,takže otestuju.
Datum: 03. března 2017 16:32
 na to jsem koukal a docela respekt vůči němu  já si kdysi nadběhl s jedním olejem... a od té doby si teda dávám sakra bacha co do toho liju...
Datum: 02. března 2017 21:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Ne že bych chtěl rozjíždět asi miliontou diskuzi o olejích, ale Sucháč dokázal, že u těchnašich starých pleček záleží spíš na množství oleje než na kvalitě.
Datum: 02. března 2017 19:34
 no vidíš to karbec, já tam liju motul za 500,- a maže to líp než m2t, asi teda dělám někde chybu
Datum: 02. března 2017 12:12
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 řídil bych se podle toho co se píše v příručce pokud tam je benzín + m2t tak bych to tam dal, nějaký aditiva tomu motoru akorád uškodí, nehledě na to že si tu kupa lidí myslí že když tam dají olej od castrol za 300 že se prodlouží životnost nebo že to líp maže apod, je to jen otázka za jak dlouho budeš čistit výfuk což tě stejně čeká tak jako tak
Datum: 01. března 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19027
 Ad1) to co dnes prodává jako "aditivum"nahrazující olovo není olovo. Ad2) máš u stadiona nějaký ventily či ventilový sedla? Litinovou hlavu ? Já bych volil klasicky N95 + 2T olej ... už tak je ten benzin drahej ...
Datum: 01. března 2017 14:47
|
|