www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4675    
Zdar panove, po dlouhe dobe jsem oprasil mustanga zacal zase litat. Ale nastal problem se spotrebou. Bezne jsem jezdil za 2.5-3litry (2 roky zpet) na 100 a ted jezdim za 3,5-4 litry. Od znovu oziveni jsem vse vycistil, predstih a odtr zkontroloval (momentalne jezdim na stejny odtrh a predstih jako pred dvema lety), vycistil kladivka, filtr, trysky, plovakovku, svick, vymenil krouzky. Ale spotreba porad stejne. Zkousel jsem i posouvat plisek z tretiho zarezu na druhy, ale take bezezmeny. A taky se mi zda ze pionyr nema takovou silu co mel druv. Bezne co jsem pred dvema roky vyjel bez problemu za 2, ted vyjedu horkotrzko na dva. Muze mit na silu vliv predstih a odtrh? Popripade predstid zvetsit nebo zmensit? Dnes jsem kontroloval svicku a po jizde je svicka cernocihlova. Takze mam zkusit jeste zvednout plisek o jeden zarez (tz. na prvni zarez zhora)? A dalsi vec conjs zjistil tak mi za jizdy prosakuje vicko na plovakovce, sice je minimalne ale prosakuje (zvysenou spotrebu tomuto prusaku neprisuzuji, protoze prusak je minimalni). Ale zajimalo by me z jakoho duvodu prosakuje benzin? Z duvodu spatneho ventilu ve vicku? Dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4675    
Tak jsem znova seřídil předstíh, odtrh, nastavil plovákovku, posunul plíšek na jehle na první zářez (zhora), domo jsme našel dokonce hl. trysku 65 (ta co tam byla je 68-origo), jel jsem to projet a jede to stejně, ale spotřebu budu zjištovat v týdnu. Ale co jsem se koukal tak svíčka má ted o něco víc do cihlova barvu, tak snad již bude vše ok... dík za postřehy
 
 
Datum: 13. června 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel17468    
a vyčístit výfuk
 
 
Datum: 11. června 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě s prominutím napadla změna váhy jezdce :-) ale jinak bych zkusil namazat ložiska v kolech,rozetě,řetěz...
 
 
Datum: 11. června 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vyřeš to víčko plovákovky a seřiď hladinu... dle toho co popisuješ, tak je to kvůli vysoký hladině moc bohatý
 
 
Datum: 11. června 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Kolik jsi vážil před dvěma roky ?
 
 
Datum: 11. června 2016 7:06
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18703    
Draci šlo by z nějakého jiného karbece nahradit víčko plovákové komory u kerburátoru na Jawa 555 (2914 HZ) dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nenapadá mě nic, jakej je důvod??
 
 
Datum: 11. června 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Mám upravený válec a chtěl bych si na něj dát Dell Orto, ale nevím právě jestli s tím projdu na STK. Je to možné či ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18670    
Jelikož se všechno fotí a pionýra zná snad i moje babička, tak pochybuji, že tě s tou halvou nechjí projít.
 
 
Datum: 07. května 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Ahoj, přidám sek dotazu: co na stk řeknou na hvězdicovou hlavu od stejskyho ? Zatím dumám že přehodím obyč motor a bude ... díky
 
 
Datum: 03. května 2016 22:34
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Díky moc za rady :-)
 
 
Datum: 02. května 2016 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18665    
Já mam výrobní číslo teda na krku,oddeklovávat nemusim,motor neřešej. Rezonanční vložka se udělat dá,hodně lidí co jezdí válce ode mě v klasikách dávaj reso vložku,na kterou jim skicu dodam,ale nikdo netlumí,moc se to tam nevejde... ale dá se to ... co vim tak tam Stejskal má úžasnej graf s nějakym upravenym origo vejfukem,takže by neměl bejt problém... uvidíš ...
 
 
Datum: 02. května 2016 19:30
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Taky jsem přemýšlel o tom tam namontovat origo karbec když se jede na STK, ale nechtěl bych mít něco nelegál i třeba při silniční kontrole, vím že to policajti nekontrolují ale náhoda je blbec... Dell orto 21mm jsem měl namysli, mám upravený válec SURS od Stejskyho a na něj je třeba 21mm. Výfuk samozřejmě taky musím pořešit, chtěl bych to vyřešit rezonanční vložkou do origo výfuku, avšak ještě nevím co mi na to odepíše Stejsky, jestli by to vůbec šlo. Kryt jsem oddeklovávat musel, už kvůli výrobnímu číslu motoru.
 
 
Datum: 02. května 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18665    
A je problém tam na technickou dát seriovej karbec? Projít bys s DO neměl. Minimálně s mustangem. U j05,20,21 to neni vidět a já to nikdy oddeklovávat nemusel... tam by to mohlo klapnout. A vejfuk? Když jdeš do DO (předpokládam 19mm) tak už asi jdeš přes rozsah origo výfuku i karbecu ??? Kolik točíš? Do 8500 ot/min jede perfektně origo karbec a výfuk mustang. DO 19 je tak od 8000 do 10000 ot/min a tam se bez výfuku stejně nedostaneš....
 
 
Datum: 02. května 2016 19:07
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar zabijáci!Jaké máte zkušenosti na konci sezony s benzínem??Dáváte do nádrže/benzínu/stabilizátor-nakopnete at se dostane do karbecu a necháte v poho stát do jara a trysky jsou nezalepené pak v klidu nakopnete??!!Chci jen názor na stabilizátor paliva.Ne hovadiny-vyjet karbec do sucha nebo plná nádrž-ano to je proti korozi ale ne proti zalepení trysek.Takže jen stabilizátor benzínu.JAWA Ogar 350.Dík za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18206    
Já taky nedělám nic a stojí to v kolně kde je venkovní teplota a občas 2* za zimu to natočím když je jasno a pod nulou tak na 5min zároveň se mi líbí ta vůně nedopálenýho benzínu v mrazivím vzduchu
 
 
Datum: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Protože mám vcelku malý nájezd, některé stroje jsou v provozu s bídou 1x do roka, tak tankuju 100 oktanový benzin OMV nebo Benzina. Pokud se nic nezměnilo, tak se jedná o identický benzin z rakouské rafinerie, neměl by obsahovat biosložku. Motor před odstavením pořádně prohřeju vyjížďkou, vypnu benzín a nechám běžet do chcípnutí, nádrž dotankuju doplna. Benzín beru u velkých značkových pump s velkou výtočí, rozhodně nekupuju nejlevnější benzín. Je to takové spíše paranoidní řešení, ale mně se to osvědčilo. Karbec se vyjíždí, protože se benzín odpaří, olej zůstane a časem může vyschnout - soudě podle ucpaných kohoutků, kde rozpleteným lankem vyškrabuju na kámen zaschlé cosi... Nádrž do plna - jednoduše řečeno - koroduje to, k čemu má přístup vzduch (a ne vždy musí být v benzínu olej), při plné nádrži se nebude na stěnách nádrže srážet vzdušná vlhkost. Proti korozi funguje pořádné prohřátí motoru - hlavně motor v zimě preventivně nestartovat na 2-3 minutky, to mu spíš ublíží. Třebas u auta krátké nastartování motoru - a to nemusí být zcela studený - dokáže vyprodukovat ve výfuku až nečekané množství sražené vody... Jediná hovadina je stabilizátor benzínu, vyhozené peníze.
 
 
Datum: 01. května 2016 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Nedělam nic,jak to postavim do sklepa (kde nemrzne) tak to na jaře vytahnu. Benzin nevyjíždim,ani karbec. Dávam přes to deku. Když jsme rekonstruovali barák tak jsem na péráku dokonce nejel přes 2 zimy,čekal jsem kdoví co,zalepený trysky či jinej problém. Nic. Chytil klasicky na druhý šlápnutí.... (samozřejmně baterka byla vybitá) ... tak nevim jestli má význam se s tim nějak moc zabejvat... nedávno jsem dokonce v babetě (měl jsem ji tu na opravu motoru) vyjel asi 5 letej benzin ... nepřijde mi teď,že by ty paliva byly nějaký špatný , ale dobře si pamatuju že před 12-14 lety to byla tragédie ... asi do toho benzinu něco přestali dávat a nebo naopak něco přidali :-D
 
 
Datum: 01. května 2016 11:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s lk :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nechceš slyšet hovadiny, ale přesto ti to zopakuju... já nic neřešim, jen vyjedu karburátor a nemám žádnej problém,,, mám 9 motorek a některá stojí i víc než rok a přesto pouze naředím benzín novým, otevřu kohout a jedu... jde o kejvačky přes panelky po jawettu a fichtly, u všeho stejnej postup.... jako hovadinu naopak považuji sračky v podobě rádoby stabilizátoru paliva...
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem u pionýra typ 20 ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18657    
To je víceméně v pořádku. Přiklepni o desetinu svíčku.
 
 
Datum: 27. dubna 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18663    
Máš lehce nižší hladinu a asi slabou jiskru. Psal jsem abys sklepal svíčku. Mužeš lehce zvednout hladinu,ale teplý ti to bude chcípat a kuckat z kopce ... vyber si ... sílu jiskry lze ovlivnit vzdáleností cívky od rotoru a správným nastavením odtrhu a předstihu ... a nebo ještě sklepej svíčku .
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, jak nejlépe zvolit, popřípadě naladit laditelnou hlavní trysku na Jawa 21 s 2K válcem? Podle čeho? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle chování motoru? Musíš mít prostě cit pro 2T, abys to dokázal pořádně doladit... Jinak obecně se volnoběžná směs ladí velikostí VT a regulací vzduchu či paliva (u pio nenajdeš), směs ve středních otáčkách polohou a tvarem jehly a max otáčky velikostí HT... to jen tak pro nakopnutí, jaké pásmo otáček je zrovna potřeba doladit...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18634    
Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola      IP: uživatel16168    
* nakloněný
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:08
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
 
 
Datum: 08. dubna 2016 23:03
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
 
 
Datum: 08. dubna 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel18621    
Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji Více na: http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.
 
 
Datum: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.
 
 
Datum: 11. dubna 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel18621    
Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti díra ven by tam být neměla , ať se daří
 
 
Datum: 04. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Nazdar :-) chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18635    
Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije :-) ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)
 
 
Datum: 14. března 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime
 
 
Datum: 12. března 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18581    
No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.
 
 
Datum: 12. března 2016 13:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska
 
 
Datum: 11. března 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly.
 
 
Datum: 11. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18580    
Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?
 
 
Datum: 11. března 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.
 
 
Datum: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Este sa chcem spytat co sposobuje na pionieri chybu ked ho nakopnem tak mi asi po 20 sekundach zdochne a potom nechce chytit a potom zasa na roztlacenie na chvilu chyti a zas dookola ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar na volnoběžnou trysku si se díval profouknout kompresorem a nebo pusou no a možná si myslim že nemáš dobře nastavenej volnoběh když ti hned zdechne mě se tohle taky stávalo a nebo tam taky nemusí jít benzímn vím že jsi měnil palivovou soustavu ale možný je všechno.
 
 
Datum: 26. února 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute, potrebujem zistit co spravit s pionierom ked je prechlastany a uz vobec nechce chytit ? Dal som von sviecku , samozrejme osusil a vycistil, motor naprazdno pretocil niekolkokrat ... toto vsetko som zopakoval uz X krat ale stale nic... motor bol komplet rozobraty a pre starty boli krasne , hned chytil a bezal pekne ale len chvilu... Dakujem za odpoved a nech to aspon vam slape jak hodinky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Pokud ti z výfuku teče benzín tak se ti to fest uchlastává. Zkontroluj funkci jehlovýho ventilu,zřejmně nezavírá dostatečně. Možná je i vysoká hladina. Karburátor jsi vyčistil všechny dirky a skuliny? To že je jak novej neznamená vůbec nic.
 
 
Datum: 26. února 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Filtr vzduchu je čistý ? Píšeš,že karburátor je nový, jaké je výroby. Odpovídají trysky parametrům ? Vyzkoušej trysky ze starého karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2016 8:05
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Este ma napadlo ci hadze iskru vo vnutri ked je zasrobovana v hlave ... ale aj inducky som uz skusal 3 a aj tak nejde ... Do konca februara musim spravit STK a ta motorka je prekliata ...
 
 
Datum: 25. února 2016 19:02
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Presne toto vsetlko som spravil , karburator je novy a je cistejsi nez ja :-D zapalovanie je nanovo spravene a krasne hadze iskru , nadrz je tiez vycistena , kohutik a hadicka nova , benzin tecie krasne ale praveze mi ho prechlastava asi , tecie mi benzin z vyfuku , ihlu mam na 2 zareze zhora , hladina v plavakovej komore je presne zarovno plavaku ked ho zatlacim dole , plavak je OK , sviecky som vyskusal uz 3 , ide o to ze predtym to islo ked som zlozil motor a chytal na prve nastartovanie ... ale vzdy po 20 sekundach zdochol , a potom uz to prestavalo ist a teraz ho nemozem ani roztlacit , proste vobec ani neodpali , nemoze to byt uz tak prechlastane ze ho nemozem za ziadnu cenu nakopnut ? ja uz fakt neviem co spravit , vyskusal som uz vsetko ...
 
 
Datum: 25. února 2016 19:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Benzin teče do karburátoru ? Hladina je seřízená ? Plovák je OK ? Trysky jsou čisté ? Pokud ano , dej jinou svíčku. Můžeš překontrolovat seřízení zapalování.
 
 
Datum: 25. února 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar hoši je pravda že líh když trochu líznu z benzínem na pincku tak jede líp taký nitro na pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar předem dík za odpovědi ale jenom jsem chtěl říct že fichtl už šlape jak hodinky(cívka) je to asi blbost jenom jsem to viděl na netu ale já bych to tam hned nelil proto se ptám je to blbost .No a mám takovou otázku příjde mi jako kdyby fichtla něco brzdilo tím myslím motor pincek asi zřejmě nikdy nebyl po go ale tím se chci zeptat co s tím napadl mě výbrus a nebo jestli by stačily vyměnit pístní kroužky aby to těsnilo no nechám si poradit od zkušenějších jinak díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš stando o nějakým oleji pro toto použití, ale kterej neobsahuje ricín?
 
 
Datum: 15. února 2016 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Ty nitro,ještě předevčírem ti to nejelo ... seřiď si to radši pořádně ať ti to aspoň jede na benzín... beztak až bys zjistil co stojí 2T oleje pro lihová paliva tak bys to odpískal :-D
 
 
Datum: 14. února 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pozdravuj propálené písty při testování :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 13:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jednoduché to není...
 
 
Datum: 12. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek draci, mám menší problém s 175/487... Pokud mám nastartovaný motor, tak mi přetéká karburátor benzínem a táhne se zamnou benzínová stopa... Vím že tento stroj má velké vibrace, ale bohužel ani 5mm pertinaxu mezi motorem a karburátorem nepomohlo... Nějaká rada do života by se našla? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úpravy jsem žádné neprováděl..Mohl by jsi mi prosím napsat kam má hladina dosahovat po potopení plováku?
 
 
Datum: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A nemáš zabordelenou nádrž, že by se dostal boordel mezi kužel a víčko a pak to nedovřelo úplně? Nebo nemáš děravý plovák, nějakým způsobem upravený, že by byla vyšší hladina, než má být?
 
 
Datum: 11. února 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nenastartovaný to těsní :-/ zalapovat to můžu, to není žádnej problém :-)
 
 
Datum: 10. února 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Spoj plovák-víčko plovákovky. Netěsní ti to. Buď nějaký bordel, ale spíš poškozený ten kužel, takže úplně nezavře přívod benzínu. Takže zabrousit kužel od plováku vůči. plovákové komoře. Mám dvě 487 a nedělá to ani jedna.
 
 
Datum: 09. února 2016 10:09
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci ahoj, ještě jeden dotaz, je normální že z výfuku při nastartování triská černá kapalina , teď mám problém že ani nenastartuji ale z výfuku to kape dál, jen se ptám jestli to je nespalený olej z benzínu nebo olej z převodovky, ale nepřípadá mi to normální abych to tak z výfuku chcalo. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hele a nemáš už v čoudu šoupátko?
 
 
Datum: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bobrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, trysky jsou ok, airbox taky - v pohodě nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, dík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:11
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jako první se podívej na trysky hl.tryska 68 vol.tryska 38 nebo 35.Ještě vyměně vzduchový filtr a otevři díry na airboxu. ;-)
 
 
Datum: 08. února 2016 21:30
 
 
 
 
Jméno: pinďourek      IP: uživatel16168    
Je to 2T kámo kterej má účinnost cca 20% proto spousta paliva vylítá vejfuckem
 
 
Datum: 08. února 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, mám problém, na mém pio 20, karburator je vyčištený, hladina ok, volnoběch na 2 a půl otáčky, svíčka hazí jiskru, ale motor nenaskočí. když vyndám svíčku tak je mokrá, co mám robit. tak prosím všechny rady co jdou, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Bpbrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, sík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Aho zkus vymenit inducku mne to delalo to same, pod tlakem to nehodi jiskru. Kdyby nic tak pisni.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda má na něco vliv poloha palivového filtru u fichtla(21). Někde sem slyšel, že když ho dám moc blízko k plovákové komoře, že do kopce nebude dotýkat benzín. Ale z logického pohledu mi to přijde jako blbost. Předem dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčistit nádrž, sítko na kohoutek, udělat smyčku z hadičky pod kohoutkem a filtr dávat nemusíš .. občas jen odpojit hadičku a vyplavit nečistoty ze smyčky..
 
 
Datum: 07. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro z gauče      IP: uživatel16168    
já měl vždy i ten papír hned u karbce a v poho
 
 
Datum: 04. února 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, to jsem potřeboval :-)
 
 
Datum: 04. února 2016 15:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u papírovýho filtru věřim, že to může časem dělat bordel, ale u toho sítka, který tam chceš ty je to ok... mám to na 21 hned u víčka plovákovky a je to bez problému
 
 
Datum: 04. února 2016 14:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je "pomalá" seriovka :-D chci tam ten oranžovej, čtveratej, papír nechci :-)
 
 
Datum: 03. února 2016 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18527    
Na upravený rychlý seriovce mi to dělalo brikule a musel jsem to vyhodit... a teď už to tam taky nedávam ... sejtko je TOP ;-)
 
 
Datum: 03. února 2016 18:34
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám pionýra 20 a mám problém... Když ho nastartuju a je studený,tak pár sekund drží a pak chcípne ale když je ohřátý tak je to bez problémů .... Poradite mi někdo prosím co stím?? Děkuji předem za řady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chytá krásně \\r\\n
 
 
Datum: 11. února 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdar nepises jak chytne po tom kdyz zdechne ale jde tam nejspis malo benzinu, ja to nekde přicpany.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:30
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.06.2019 1:40:07 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu