www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18663    
Máš lehce nižší hladinu a asi slabou jiskru. Psal jsem abys sklepal svíčku. Mužeš lehce zvednout hladinu,ale teplý ti to bude chcípat a kuckat z kopce ... vyber si ... sílu jiskry lze ovlivnit vzdáleností cívky od rotoru a správným nastavením odtrhu a předstihu ... a nebo ještě sklepej svíčku .
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, jak nejlépe zvolit, popřípadě naladit laditelnou hlavní trysku na Jawa 21 s 2K válcem? Podle čeho? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle chování motoru? Musíš mít prostě cit pro 2T, abys to dokázal pořádně doladit... Jinak obecně se volnoběžná směs ladí velikostí VT a regulací vzduchu či paliva (u pio nenajdeš), směs ve středních otáčkách polohou a tvarem jehly a max otáčky velikostí HT... to jen tak pro nakopnutí, jaké pásmo otáček je zrovna potřeba doladit...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18634    
Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola      IP: uživatel16168    
* nakloněný
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:08
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
 
 
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
 
 
Datum: 08. dubna 2016 23:03
 
 
 
 
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora      IP: uživatel16168    
Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
 
 
Datum: 08. dubna 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel18621    
Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji Více na: http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.
 
 
Datum: 24. října 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.
 
 
Datum: 11. dubna 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel18621    
Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.
 
 
Datum: 10. dubna 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti díra ven by tam být neměla , ať se daří
 
 
Datum: 04. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Nazdar :-) chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18635    
Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije :-) ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2016 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)
 
 
Datum: 14. března 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime
 
 
Datum: 12. března 2016 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18581    
No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.
 
 
Datum: 12. března 2016 13:04
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska
 
 
Datum: 11. března 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly.
 
 
Datum: 11. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18580    
Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?
 
 
Datum: 11. března 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.
 
 
Datum: 08. března 2016 10:49
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Este sa chcem spytat co sposobuje na pionieri chybu ked ho nakopnem tak mi asi po 20 sekundach zdochne a potom nechce chytit a potom zasa na roztlacenie na chvilu chyti a zas dookola ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar na volnoběžnou trysku si se díval profouknout kompresorem a nebo pusou no a možná si myslim že nemáš dobře nastavenej volnoběh když ti hned zdechne mě se tohle taky stávalo a nebo tam taky nemusí jít benzímn vím že jsi měnil palivovou soustavu ale možný je všechno.
 
 
Datum: 26. února 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute, potrebujem zistit co spravit s pionierom ked je prechlastany a uz vobec nechce chytit ? Dal som von sviecku , samozrejme osusil a vycistil, motor naprazdno pretocil niekolkokrat ... toto vsetko som zopakoval uz X krat ale stale nic... motor bol komplet rozobraty a pre starty boli krasne , hned chytil a bezal pekne ale len chvilu... Dakujem za odpoved a nech to aspon vam slape jak hodinky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Pokud ti z výfuku teče benzín tak se ti to fest uchlastává. Zkontroluj funkci jehlovýho ventilu,zřejmně nezavírá dostatečně. Možná je i vysoká hladina. Karburátor jsi vyčistil všechny dirky a skuliny? To že je jak novej neznamená vůbec nic.
 
 
Datum: 26. února 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Filtr vzduchu je čistý ? Píšeš,že karburátor je nový, jaké je výroby. Odpovídají trysky parametrům ? Vyzkoušej trysky ze starého karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2016 8:05
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Este ma napadlo ci hadze iskru vo vnutri ked je zasrobovana v hlave ... ale aj inducky som uz skusal 3 a aj tak nejde ... Do konca februara musim spravit STK a ta motorka je prekliata ...
 
 
Datum: 25. února 2016 19:02
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Presne toto vsetlko som spravil , karburator je novy a je cistejsi nez ja :-D zapalovanie je nanovo spravene a krasne hadze iskru , nadrz je tiez vycistena , kohutik a hadicka nova , benzin tecie krasne ale praveze mi ho prechlastava asi , tecie mi benzin z vyfuku , ihlu mam na 2 zareze zhora , hladina v plavakovej komore je presne zarovno plavaku ked ho zatlacim dole , plavak je OK , sviecky som vyskusal uz 3 , ide o to ze predtym to islo ked som zlozil motor a chytal na prve nastartovanie ... ale vzdy po 20 sekundach zdochol , a potom uz to prestavalo ist a teraz ho nemozem ani roztlacit , proste vobec ani neodpali , nemoze to byt uz tak prechlastane ze ho nemozem za ziadnu cenu nakopnut ? ja uz fakt neviem co spravit , vyskusal som uz vsetko ...
 
 
Datum: 25. února 2016 19:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Benzin teče do karburátoru ? Hladina je seřízená ? Plovák je OK ? Trysky jsou čisté ? Pokud ano , dej jinou svíčku. Můžeš překontrolovat seřízení zapalování.
 
 
Datum: 25. února 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar hoši je pravda že líh když trochu líznu z benzínem na pincku tak jede líp taký nitro na pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar předem dík za odpovědi ale jenom jsem chtěl říct že fichtl už šlape jak hodinky(cívka) je to asi blbost jenom jsem to viděl na netu ale já bych to tam hned nelil proto se ptám je to blbost .No a mám takovou otázku příjde mi jako kdyby fichtla něco brzdilo tím myslím motor pincek asi zřejmě nikdy nebyl po go ale tím se chci zeptat co s tím napadl mě výbrus a nebo jestli by stačily vyměnit pístní kroužky aby to těsnilo no nechám si poradit od zkušenějších jinak díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš stando o nějakým oleji pro toto použití, ale kterej neobsahuje ricín?
 
 
Datum: 15. února 2016 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Ty nitro,ještě předevčírem ti to nejelo ... seřiď si to radši pořádně ať ti to aspoň jede na benzín... beztak až bys zjistil co stojí 2T oleje pro lihová paliva tak bys to odpískal :-D
 
 
Datum: 14. února 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pozdravuj propálené písty při testování :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 13:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jednoduché to není...
 
 
Datum: 12. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek draci, mám menší problém s 175/487... Pokud mám nastartovaný motor, tak mi přetéká karburátor benzínem a táhne se zamnou benzínová stopa... Vím že tento stroj má velké vibrace, ale bohužel ani 5mm pertinaxu mezi motorem a karburátorem nepomohlo... Nějaká rada do života by se našla? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úpravy jsem žádné neprováděl..Mohl by jsi mi prosím napsat kam má hladina dosahovat po potopení plováku?
 
 
Datum: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A nemáš zabordelenou nádrž, že by se dostal boordel mezi kužel a víčko a pak to nedovřelo úplně? Nebo nemáš děravý plovák, nějakým způsobem upravený, že by byla vyšší hladina, než má být?
 
 
Datum: 11. února 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nenastartovaný to těsní :-/ zalapovat to můžu, to není žádnej problém :-)
 
 
Datum: 10. února 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Spoj plovák-víčko plovákovky. Netěsní ti to. Buď nějaký bordel, ale spíš poškozený ten kužel, takže úplně nezavře přívod benzínu. Takže zabrousit kužel od plováku vůči. plovákové komoře. Mám dvě 487 a nedělá to ani jedna.
 
 
Datum: 09. února 2016 10:09
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci ahoj, ještě jeden dotaz, je normální že z výfuku při nastartování triská černá kapalina , teď mám problém že ani nenastartuji ale z výfuku to kape dál, jen se ptám jestli to je nespalený olej z benzínu nebo olej z převodovky, ale nepřípadá mi to normální abych to tak z výfuku chcalo. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hele a nemáš už v čoudu šoupátko?
 
 
Datum: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bobrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, trysky jsou ok, airbox taky - v pohodě nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, dík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:11
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jako první se podívej na trysky hl.tryska 68 vol.tryska 38 nebo 35.Ještě vyměně vzduchový filtr a otevři díry na airboxu. ;-)
 
 
Datum: 08. února 2016 21:30
 
 
 
 
Jméno: pinďourek      IP: uživatel16168    
Je to 2T kámo kterej má účinnost cca 20% proto spousta paliva vylítá vejfuckem
 
 
Datum: 08. února 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, mám problém, na mém pio 20, karburator je vyčištený, hladina ok, volnoběch na 2 a půl otáčky, svíčka hazí jiskru, ale motor nenaskočí. když vyndám svíčku tak je mokrá, co mám robit. tak prosím všechny rady co jdou, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Bpbrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, sík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Aho zkus vymenit inducku mne to delalo to same, pod tlakem to nehodi jiskru. Kdyby nic tak pisni.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda má na něco vliv poloha palivového filtru u fichtla(21). Někde sem slyšel, že když ho dám moc blízko k plovákové komoře, že do kopce nebude dotýkat benzín. Ale z logického pohledu mi to přijde jako blbost. Předem dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčistit nádrž, sítko na kohoutek, udělat smyčku z hadičky pod kohoutkem a filtr dávat nemusíš .. občas jen odpojit hadičku a vyplavit nečistoty ze smyčky..
 
 
Datum: 07. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro z gauče      IP: uživatel16168    
já měl vždy i ten papír hned u karbce a v poho
 
 
Datum: 04. února 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, to jsem potřeboval :-)
 
 
Datum: 04. února 2016 15:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u papírovýho filtru věřim, že to může časem dělat bordel, ale u toho sítka, který tam chceš ty je to ok... mám to na 21 hned u víčka plovákovky a je to bez problému
 
 
Datum: 04. února 2016 14:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je "pomalá" seriovka :-D chci tam ten oranžovej, čtveratej, papír nechci :-)
 
 
Datum: 03. února 2016 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18527    
Na upravený rychlý seriovce mi to dělalo brikule a musel jsem to vyhodit... a teď už to tam taky nedávam ... sejtko je TOP ;-)
 
 
Datum: 03. února 2016 18:34
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám pionýra 20 a mám problém... Když ho nastartuju a je studený,tak pár sekund drží a pak chcípne ale když je ohřátý tak je to bez problémů .... Poradite mi někdo prosím co stím?? Děkuji předem za řady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chytá krásně \\r\\n
 
 
Datum: 11. února 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdar nepises jak chytne po tom kdyz zdechne ale jde tam nejspis malo benzinu, ja to nekde přicpany.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:30
 
 
 
 
Jméno: bobrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar Draci a hlavně borci,\\\\\\\\r\\\\\\\\nmám prozbu o radu, mám pionýra 20, r. v. 1970,\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž nakopnu tak pěkně naskočí, ale nemohu sundat ruku z plynu bo chcípne, a při rozjezdu do kopce se taky dusí.\\\\\\\\r\\\\\\\\nStačí seštelovat odtrh, předstih, hladinu a vzduchový filtr za nový,atd. a nebo by pomohlo koupit z uloženky originál nový karburator Jikov. Není to zbytečná investice? cca 1200kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 6:44
 
 
 
 
Jméno: bobrcap      IP: uživatel18510    
děkuji za rady
 
 
Datum: 27. ledna 2016 6:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18513    
Máš ucpanej volnoběžnej okruh v karburátoru. Stačí vyrejpat. Vyčistit. Nepíšu vyfoukat kompresorem,ale vyčistit.
 
 
Datum: 27. ledna 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: bobrcap      IP: uživatel18510    
Pionýr 20,Nazdar draci, \\r\\nZdravím, poradí někdo kterou trysku tam dát, která je lepší a proč? díky \\r\\nHlavní tryska 81 Profi - nebo 80 popř 78 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2016 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18511    
Seriovka j20 - hlavní tryska 68,volnoběžná tryska 35 až 38. S tímto nastavením a dobrým motorem lze ze seriovky získat až 3,5+HP .Jakékoliv jiné nastavení směsi než optimální má za následek pokles výkonu a otáček. Čím bohatší či chudší směs tím míň to jede.
 
 
Datum: 26. ledna 2016 13:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat jestli v plováku u karburátoru u Jawy 20 asi nemá nic chrastit možná to bude taky způsobovat to že fichtl se uchcává a nechce startovat hladina ok svíčka taky nová n14 teplejší svíčka.No já už jsem tady jednou tenhle problém řešil ale koupil jsem nový plovák akorát na typ 05 no a pak sem našel jinej v kterym taky neco chrastilo předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2016 9:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Chrastit nemá. Asi to bude kus uvolněného cínu. Těsní ten plovák? Neopravoval ho už někdo? Jinak svíčka N14 je studená.
 
 
Datum: 20. ledna 2016 9:01
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu jak moc má bejt povolenej šroubek bohotosti směsi u čz 175/487 ? a když ho utahuju tak dělám bohatší směs nebo naopak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Začal bych utažením podle manuálu/dílenské příručky .) To je dobrý základ. Tím šroubem u většiny 2T karburátoru škrtíš vzduch, takže utahováním obohacuješ, povolováním uchuzuješ.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zduř draci mam takovej menší problém u mýho fechtla 20 když ho nastartuju na nožní páku tak (sice je studený motor),ale párkrát ho protočím no a nemůžu dát ruku z plynu jinak chcípne .Jo a ještě sem měl problém se vzduchovým filtrem že když byl nasazenej tak skoro vůbec fichtl nestartoval budto bude benzínem že tam nejde a v karbeci už mám taky dost vylítaný šoupě tak nevím.Předčasně děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky moc hned jak budu mít možnost tak to vyskoušim:-)
 
 
Datum: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kup si novej filtr pokud se to s tim starym dusí, jestli to bude dělat dal tak nastavit hladinu potom by to mělo fungovat
 
 
Datum: 25. prosince 2015 1:04
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.01.2019 6:22:56 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu