video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 AHOJ MLÁDEŽI. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA PŘIDÁVÁNÍ PB (OLOVO) ADITIVA DO BENZINU? PŘÍPADNĚ ZKUŠENOSTI S JEHO POUŽÍVÁNÍM? ZVAŽUJI POUŽITÍ PRO STADION S22 NA TUTO SEZONU. ZA ODPOVĚĎ PŘEDEM DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2017 10:26
 Já protože toho se seriovkou moc nenajezdím tak většinou vyjíždím namýchaný benzín zbylý ze závodů... sice mě vyjde na 65kč litr, ale co se dá dělat. Seriovka si mlaská
Datum: 06. března 2017 10:26
 jsem mladé,nevybouřené...a jezdím co to dá... a nerad bych na grossglockneru řešil zadřenej motor... rukama mi prošlo si myslím dost olejů, od těch levných do zahradní techniky, přes nějaké opravdu motorkové pro běžné použití, zrovna u Valvoline jsem narazil... upravenej motor pio zadřenej, sériovej přidřenej s nataveným pístem okolo zámků...tak jsem vyzkoušel závodní oleje , no a ono to funguje... stojí víc... nadruhou stranu kuřák ten rozdíl ceny vykouří za dva, tři dny... což teda když se hecnem, tak flašku oleje taky dokážu vyjet za tu dobu...ale za normální situace mi vydrží mnohem dýl  problém byl s kroskou... motohodinu to najelo rychle a těch 5 litrů se tam taky během té mth ztratilo...takže olej ubýval... ale to už vůbec nešlo mazat něčím "obyčejným"
Datum: 04. března 2017 23:52
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 podívej, řeknu ti to tak,celejch 48 let tam leju,to jak se říká co je mastný a nikdy jsem neměl zadřený motor,prostě starý motory jsou stavěný na "retro oleje" a prostě nevyžadujou spešl oleje,pouze když to honíž a dřeš na max tak si myslíš že na vyso točkové motory jsou lepší oleje ,ale to jsou motory.....tzv prd....prd nic
Datum: 04. března 2017 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Skoro vše mi umaže M2T , beru to co má specifikaci API TC,motory víceméně čistý,vejfuky neřešim. Teď na něm chci odladit i cestovní 3K. Za ty prachy ... tak to holt trochu hulí než se ohřeje ... to aditivum olova jsem taky zkoušel protože mi to nedalo a nepocejtil jsem NIC. Výhledově mám v plánu i rozjet něco zajímavějšího a slyšel jsem samý dobrý info na oleje Denicol,takže otestuju.
Datum: 03. března 2017 16:32
 na to jsem koukal a docela respekt vůči němu  já si kdysi nadběhl s jedním olejem... a od té doby si teda dávám sakra bacha co do toho liju...
Datum: 02. března 2017 21:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Ne že bych chtěl rozjíždět asi miliontou diskuzi o olejích, ale Sucháč dokázal, že u těchnašich starých pleček záleží spíš na množství oleje než na kvalitě.
Datum: 02. března 2017 19:34
 no vidíš to karbec, já tam liju motul za 500,- a maže to líp než m2t, asi teda dělám někde chybu
Datum: 02. března 2017 12:12
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 řídil bych se podle toho co se píše v příručce pokud tam je benzín + m2t tak bych to tam dal, nějaký aditiva tomu motoru akorád uškodí, nehledě na to že si tu kupa lidí myslí že když tam dají olej od castrol za 300 že se prodlouží životnost nebo že to líp maže apod, je to jen otázka za jak dlouho budeš čistit výfuk což tě stejně čeká tak jako tak
Datum: 01. března 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19027
 Ad1) to co dnes prodává jako "aditivum"nahrazující olovo není olovo. Ad2) máš u stadiona nějaký ventily či ventilový sedla? Litinovou hlavu ? Já bych volil klasicky N95 + 2T olej ... už tak je ten benzin drahej ...
Datum: 01. března 2017 14:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19009
 Zdravim mam dotaz jak dlouhy zavit je pro vedeni lanka a jak je dlouha pružinka šoupatka karburatoru u babety 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2017 9:36
Jméno: Vencaa
IP: uživatel19006
 Ahoj draci prosim o radu ohledne stadika s 11 nastartovat jde v pohode krasne ale kdyz chci pridat plyn chcipne. Pokud drzim zmackle cupovatko bezi spolehlive cim to muze byt??? Uz nevim plovacek jsem pretesnil jehla tesni a do plovaku netece. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2017 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel19007
 Nejspíš tam bude v karbecu trochu bordelu. Rozebrat do šroubku a vyčistit.
Datum: 21. února 2017 6:54
Jméno: stefan
IP: uživatel18951
 kde je napisane to cislo karburatoru 2917?su tam cisla v plavakovej komore nejake na kolienku a vicku supatka ale to 2917psb som nenasiel dakujem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2017 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel18986
 Je to na hlavičce trysky,buď vedle drážky pro šroubovák a nebo přez ní. Někdy je to z boku. Často ty čísla jsou špatně vidět. Pokud jsou trysky klasicky rozžvejkaný od šroubováku tak to ani nehledej. Seriově jsou tam HT68 a VT38 (či 35).
Datum: 09. února 2017 15:34
Jméno: dweindibly
IP: uživatel18985
 není tam
Datum: 09. února 2017 15:34
Jméno: stefan
IP: uživatel18951
 ako zistim ake tryski mam v karburatore origo jawa 50/21 karbik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2017 22:35
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 je to na nich většinou někde vyražený
Datum: 06. února 2017 22:35
 zdar draci potřebuju poradit jak nastavit vyšku hladiny po vymene plovaku u babety 210 dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 7:26
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Koukni na Babetta fórum na serveru speaker cz tam je nastavení hladiny v karb. podrobně rozebrané
Datum: 06. prosince 2016 7:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no ty jsi mu poradil-mylms
Datum: 05. prosince 2016 18:00
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nastavení karburátoru- mylms. Máš tam obrázek postavení plováků k emulsní trubici.
Datum: 04. prosince 2016 18:07
Jméno: Jakub
IP: uživatel18885
 Čau draci, na pincku mi nechtěl už moc držet volnoběh i při maximálním utažením volnobezneho sroubku, tak jsem koupil nové soupatko, ale teď mám ten volnoběh moc vysoký a nejde snížit, i když úplně vysroubuji šroubek volnoběhu. Jehla druhý zářez od vrchu původně jak byla, nevíte prosím co to dělá, rozměry starého a nového soupatka jsou stejné, i je úplně dole v karbecu. Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:19
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 Nemáš podfouklý simerig na klice u zapalka nebo ta netěsnost karterů ,ale myslím že by tito možná tahalo olej z převodovky za jízdy a to bys cítil v spalinách
Datum: 14. listopadu 2016 22:19
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 mne to delalo tesneni mezi valcem a karterem !
Datum: 28. října 2016 22:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel18888
 Ahoj, je to divné, už nevím co s tím. Se starým soupatkem to má volnoběh nízký, až zdecha no, Dám tam nové a je volnoběh strašně moc :/
Datum: 27. října 2016 20:59
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 zkus u víčka šoupátka povolit ten šroub na vůli lanka když ani to tak to někde saje faleš
Datum: 25. října 2016 21:51
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 cau draci, mam problém s mustangem, složil jsem motor, a když je za studena všechno ok startuje v pohodě i dobře jede, ale jakmile se zahřeje tak spadnou otáčky z volnoběhu, hodně blbě startuje a když chytne tak pomalu se chytá do otáček a vynechává na 2-3 kvalt nebo spíš zdechne uplně pak podřadim postupně až třeba na chytne 1 a zase jede v pohodě a pak zase jak se víc vytočí pochvili zase zdechá ale nekdy ne, pak zastavim na neutral a střílí do výfuku ale ne pokažde. Ze začatku jsem myslel hned směs je moc bohata (vypadala tak i černa svička) ale pohral jsem si s hladinou slícoval s plovakem a svička už ma normalni lepší barvu a jehla na 2. zařezu shora. Karburator jsem celej vyčistil uplně, filtr vyfoukal, vyfuk je v pohodě, svičku jsem vyměnil, v zapalovani asi problem nevidim. Poradte mi prosím co s tím ? děkuji moc za rady předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2016 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel18879
 Tak se podivej,jestli máš dostatečnej odtrh na kladívkách,cca předstih v mezích,zda ti zavírá palivovej ventil,jestli má benzin dostatečnej průtok atd... to sou častý věci. A podivej se pořádně,většina problémů je právě zde (pak ještě hladina).
Datum: 23. října 2016 13:51
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 ahoj v motoru jsou nové ložiska a nevšiml jsem si že by mi lítala do stran to přece ani nejde ne ? ložiska v motoru tam držely pěkně i klika v nich. už jsem z toho bezradny :/
Datum: 22. října 2016 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel18876
 Střílení muže bejt malej odtrh na kladívkách. A když za tepla zlobí muže to bejt nějakou netěsností. Čirou náhodou nelítá ti klika v ložiskách z leva doprava ? To by vysvětlovalo vše ...
Datum: 22. října 2016 11:41
 Zdravím, jakej poměr benzínu s olejem mám dávat u jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2016 12:56
Jméno: Radovan
IP: uživatel18870
 Ok, díky
Datum: 16. října 2016 12:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 1:40 je pro futro málo... držel bych se alespoň 1:33
Datum: 16. října 2016 12:41
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 já dávám 1:33 m2t a do druhý 1:40 tsf.hlavně tam lej pořád ten samej olej nejlépe.nikdy nepřecházej z minerálu na syntetiku.
Datum: 15. října 2016 21:18
Jméno: jakubs
IP: uživatel13743
 Zdravím, koupil jsem si motor jawa 250/353 a dostal jsem k němu karburátor Jikov 2924SBD-17b a mě zajímá jestli je tento karburátor originální a jaká tam patří hlavní tryska protože tam chybí. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2016 18:04
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 tak nakonec sem sehnal karbec 2926 SBD13b podle tabulky je na kulatou třiapůlu snad to nebude vadit
Datum: 19. září 2016 18:04
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pak bych dal 2926. Jinak i pětiúhelník se dělal ve 12k.
Datum: 19. září 2016 8:44
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 motor mám na 12k tzn že válec s hlavou mají kulatý tvar na utěsnení (9k verce má 5 uhelnik)
Datum: 18. září 2016 21:10
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Karburátorů se na 353 dávala celá řada. SBD se montovalo sériově od 61. roku, starší motory mají tento typ doporučen jako náhradu (2924, 2926). Nejde jen o typ 03, ale jaký tam máš válec a hlavu? V Dočkalovi je celá tabulka náhrad i s otryskováním, volnoběžná tryska je 50, pro 2924 je hlavní tryska 92, pro 2926 je hlavní tryska 93 nebo 96.
Datum: 18. září 2016 21:05
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 nakonec teda asi seženu tu 26ku. takže když tam dám trysky na verzi 03 (mám k tomu "přímej" plechovej filtr, prostě ten co se nasadí na karbec a otevírá/zavírá sání) ??
Datum: 18. září 2016 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standardně se na 353 dává monoblok 2926 otryskovaný dle sání (otevřené, či airbox)... navíc ty tabulkové hodnoty nejsou dogma, takže je stejně nejlepší to odladit dle chování motoru... v tvém případě bych sháněl 2926
Datum: 18. září 2016 18:15
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 ale to byly typy co měly 9K ten můj má 12K takže jestli jsem správně hledal tak hlavní tryska 100? je to tak?
Datum: 18. září 2016 12:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 18. září 2016 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel18839
 Zdar. První typy 353 byly motory z péráka - dvoupákový - a ty měli ještě 24mm karburátor. Trysku najdeš na sesa- moto v sekci minulost a tam si najdeš buď 250 /11 a nebo 250/353 .
Datum: 17. září 2016 18:00
 zdravím, chtěl jsem se zeptat na volnoběh ohledně babetty 210. Z ničeho nic když jsem ji nastartoval na stojanu má strašně rychlý volnoběh jako kdyby byl zaseknutý plyn, ale přitom jde plyn uplně normálně potáhnout až do konce .. nejde to ani zastavit brzdou ,když ji zmáčknu na nejakou dobu to volnoběh zpomalí ale je to jakokdybych měl plný plyn a do toho brzdu.. a do toho je seknutý sytič, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nevíte kde by mohla být chyba .. předem díky moc za jakékoli info .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2016 15:38
Jméno: sajdy15
IP: uživatel18832
 díky za pomoc .. už je to zpraveno ..
Datum: 12. září 2016 15:38
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli máš seklý sytič, tak máš poškozené plynové lanko. Odšroubuj šroubky od šoupátkové komory, nadzvedni víčko a uvolníš ovladač sytiče. Uvolni jehlu a prohlédni lanko plynu.
Datum: 12. září 2016 15:08
Jméno: Tom
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 22:52
 jehla z DO jasná volba, ale nevím jak ital přemýšlel nad lihem když tam dával tu gumu :-/
Datum: 09. srpna 2016 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel18780
 Když to hezky začistíš aby tam nebyly otřepy tak jo. Známej používá ty jehly z dellorta,že jsou pogumovaný a to je prej pecka.
Datum: 08. srpna 2016 21:19
Jméno: tom
IP: uživatel13350
 mám to na lihovej motor na mopeda, přijde mi že převrtávání těch origo ventilků není úplně ono, jedu trysku 50 a 145 tak budu potřebovat převrtat tak na 2,2mm myslíš že to bude pěkně zavírat? děkuji.
Datum: 08. srpna 2016 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel18780
 Je to jedinej,kterej se dá použít pro zvýšení průtoku - tzn navrtání na větší průměr (úpravy karburátoru). Na seriovce bych to asi neřešil... tam jedou všechny,jen jsou kopie,který maj tu tyčku delší a zakulacenou,to je dobrý poupravit.
Datum: 08. srpna 2016 9:46
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdarec lze dát karburátor z 2T motoru na 4T? třeba u dellorta píšou že je univerzální tak nevím.. případně jaké provést změny jestli přetryskovat nebo ne.. chci to dát na 4T 125 kde je orig. dofuzor 21mm.. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2016 11:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Minimálně na tu 19/21, co tady SESA prodával, se dají sehnat jiné emulzní trubice. I pro 2T i pro 4T. Akcelerační pumpičku majíty "lepší" 4T karbce.
Datum: 12. července 2016 11:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Souhlasím se Standou, na svou japonskou 250 4T jsem koupil karbec z 250 2T a dělá to přesně jak píše Standa - přechod z volnoběhu do vyšších otáček prostě "drhne", odspoda to moc nejede, ale zase je mnohem živější v otáčkách než s originál karbecem. Spotřeba se zvýšila snad o 50% než s originálem.  Naladit to tryskama, hladinou a šroubkem bohatosti prostě pořádně nejde (nebo na tom nemám dostatek trpělivosti?  ) Po téhle zkušenosti bych také raději doporučil koupit karbec ze 4T na 4T.
Datum: 11. července 2016 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel18738
 Z pohlefu laika ti napíšu následující. Karbec univerzální pro 4T i 2T by měl fungovat,ale 4T karbecy jsou typický akceleračníma podtlakovejma pumpičkama a tak ... takže to asi fungovat bude,ale třeba tam budou nějaký zaškobrtnutí v přechodu z nízkejch do vysokejch a opačně... pak jsou taky Dellorto univerzální pro 4T i 2T ale maj emulzní trubici na 4T takže pro funkční použití na 2T musíš sehnat 2T emulzní trubici ... ono je těžký radit ... já vim že sám bych v tom taky plaval. Vždy je nejlepší dát origo karbec,pokud nechceš ztrácet čas dlouhym laděnim a tak.... trysky určitě budeš přehazovat jednu za druhou,sadu určitě doporučuju.
Datum: 10. července 2016 22:41
 Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Mám 3k válec, výfuk hikone,karbec 21mm [jehla 2 zářez,šroub bohatosti 1,4 ot. ] Chytá jenom na roztlačení, jakmile jedu na plný plyn a uberu do pulky tak to chcípá, když nepřidám tak chcipne.\r\nVůbec netuším kde je chyba, ale tipuji karbec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Bohatost směsi na volnoběh. Ulejvá se to a nebo je to jakoby chudý? Bude to chtít menší/větší volnoběžnou trysku. Jakou tam máš? V některých je od výroby 38 a v jinejch 45-50. Chce to doladit.
Datum: 26. června 2016 15:26
Jméno: petr
IP: uživatel18721
 Zdar draci, mám trabl. Pořád se snažim rozdejchat starou 21. Odtrh mám nastavenej na 0.5, předstih zhruba 1.6 před HU. Karburátor jem kompletně rozebral, profoukal kompresorem a zkontroloval jestli je průchozí i ta dírka za šoupátkem, z trysky volnoběhu. Vše je průchozí, kontrolováno baterkou. Hladinka nastavena, aby při zmáčknutí plováku na dno byla hladina zároveň s vrchní hranou plováku. Fichtl ani neškytně. Jiskru to hází, svíčka je nová, benzín tam jde, protože svíčka je po chvíli mokrá. Když tam dám karbec z 05, který je stejný, jen má jiný plovák tak když to přeplavuju, tak chytne a motor běží do té doby doku to přeplavuju. Pak chcípne. Už mi z toho hrabe. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2016 17:45
Jméno: Petr
IP: uživatel18721
 Dnes jsem to jen tak zkusil naškrábnou a ejhle, motor chytil na první šlápnutí a hned držel volnoběh. Uplně bez plynu držel asi 5 minut. Pak jsem to projel, a drželo to dál. Nechla jsem vyjet benzin z karbecu a po asi hodině jsem k tomu přišel znova. A opět sem to uplně bez problemu naškáb. Takže už je to asi ok. jen nechápu co s tim bylo.
Datum: 25. června 2016 17:45
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Obě jsou nové. Jak pod kolenem, tak u karburátoru
Datum: 24. června 2016 18:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Co těsnění u karburátoru ?
Datum: 24. června 2016 16:23
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Jehla je na druhém zářezu od shora. Trysky jsou originál v rozměrech Jaké mají být. Píst je v pohodě, kroužky taky a nepodfukují, teď už mne napadá jen to rozpálit, jestli to netěsni třeba u klikovky
Datum: 24. června 2016 15:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A co jehla ?
Datum: 24. června 2016 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel18722
 Přiklep bych svíčku na 0,4mm. Odtrh na kladívko bych dal 0,4mm,předstih 1,9mm. Hladinu o fous vejš + kontrola chodu a zkontroloval bych zda je VT38 a HT68. Musí to jet.
Datum: 24. června 2016 11:16
 Zdar draci chci se zeptat zda máte zkušenosti s tímhle http://www.vintage-replica.cz/400..htm . Chci s tím vylít nádrž u svého Mustanga nekonečný příběh průsaku nádrže. A jak ucpat dole přepoušťáky aby mi je to nezalepilo, ale byli taky vylity.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2016 14:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 funguje to
Datum: 23. června 2016 14:29
 nebude to praskat vlivem tepelné roztažnosti nádrže a podobně?
Datum: 23. června 2016 13:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 23. června 2016 13:35
 Jsem kousek od Jablonce nad Nisou... To nechci novou ríkam mám jí čerstvě nalakovanou modrou metlou...(nebylo to nejlevnějsí) já to zkusím vylýt tímto třeba to přestane...je to mikro trhlinka...nádrž už mám přidělanou teď přez gumové podložky aby nedostávala rány od kroucejícího se rámu
Datum: 22. června 2016 19:00
 Tak to asi už je po smrti to bych radši na burze koupil jinou. Ja mam jednu doma sice by chtěla zrenovovat ale neteče dal bych ti ji zdarma jde o to odkud jsi ja jsem z Trutnova.
Datum: 22. června 2016 18:50
 Jde o to že já jí někde zalepím a ona zase začne někde jinde téct. U krku řízení jsem to sjel cínem. Potom začala téct po čerstvém nalakování ve svaru za kohoutem zalepil jsem to dvousložkovou "modelínou" asi 10 cm svaru (porádně obroušeno až na kov, odmaštěno) pro jistotu, drželo to měsíc a zase začalo. Už mě nebaví časté sundávání a lepení nádrže
Datum: 22. června 2016 17:14
Jméno: venca
IP: uživatel18111
 Zdar nevim jak ti to moc teče ale ja měl dirku na mustangu u držaku nadrže a zalepil jsem to dvousložkovym lepidlem na kov a drži to perfektně.
Jestli nemaš nadrž zevnitř rezavou tak je zbytečny to vylivat.
Datum: 22. června 2016 16:51
Jméno: Mire
IP: uživatel16502
 Fichtlkrámek už stahnulů svíčky Denso? Že vidím jen Brisk mimo jiné Champion byly 1 jen co dostaly nový izolátor už nejsou pro mojí potřebu ono. Jen bych potřeboval označení svíčky Denso v hodnotě N15C díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2016 17:49
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Do babetty IWF 24.
Datum: 13. června 2016 17:49
Jméno: Honza
IP: uživatel4675
 Zdar panove, po dlouhe dobe jsem oprasil mustanga zacal zase litat. Ale nastal problem se spotrebou. Bezne jsem jezdil za 2.5-3litry (2 roky zpet) na 100 a ted jezdim za 3,5-4 litry. Od znovu oziveni jsem vse vycistil, predstih a odtr zkontroloval (momentalne jezdim na stejny odtrh a predstih jako pred dvema lety), vycistil kladivka, filtr, trysky, plovakovku, svick, vymenil krouzky. Ale spotreba porad stejne. Zkousel jsem i posouvat plisek z tretiho zarezu na druhy, ale take bezezmeny.
A taky se mi zda ze pionyr nema takovou silu co mel druv. Bezne co jsem pred dvema roky vyjel bez problemu za 2, ted vyjedu horkotrzko na dva.
Muze mit na silu vliv predstih a odtrh? Popripade predstid zvetsit nebo zmensit?
Dnes jsem kontroloval svicku a po jizde je svicka cernocihlova. Takze mam zkusit jeste zvednout plisek o jeden zarez (tz. na prvni zarez zhora)?
A dalsi vec conjs zjistil tak mi za jizdy prosakuje vicko na plovakovce, sice je minimalne ale prosakuje (zvysenou spotrebu tomuto prusaku neprisuzuji, protoze prusak je minimalni). Ale zajimalo by me z jakoho duvodu prosakuje benzin? Z duvodu spatneho ventilu ve vicku?
Dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2016 10:20
Jméno: Honza
IP: uživatel4675
 Tak jsem znova seřídil předstíh, odtrh, nastavil plovákovku, posunul plíšek na jehle na první zářez (zhora), domo jsme našel dokonce hl. trysku 65 (ta co tam byla je 68-origo), jel jsem to projet a jede to stejně, ale spotřebu budu zjištovat v týdnu. Ale co jsem se koukal tak svíčka má ted o něco víc do cihlova barvu, tak snad již bude vše ok... dík za postřehy
Datum: 13. června 2016 10:20
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 a vyčístit výfuk
Datum: 11. června 2016 21:08
 taky mě s prominutím napadla změna váhy jezdce  ale jinak bych zkusil namazat ložiska v kolech,rozetě,řetěz...
Datum: 11. června 2016 16:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vyřeš to víčko plovákovky a seřiď hladinu... dle toho co popisuješ, tak je to kvůli vysoký hladině moc bohatý
Datum: 11. června 2016 15:24
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Kolik jsi vážil před dvěma roky ?
Datum: 11. června 2016 7:06
Jméno: David
IP: uživatel18703
 Draci šlo by z nějakého jiného karbece nahradit víčko plovákové komory u kerburátoru na Jawa 555 (2914 HZ) dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2016 19:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nenapadá mě nic, jakej je důvod??
Datum: 11. června 2016 19:28
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Mám upravený válec a chtěl bych si na něj dát Dell Orto, ale nevím právě jestli s tím projdu na STK. Je to možné či ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2016 22:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18670
 Jelikož se všechno fotí a pionýra zná snad i moje babička, tak pochybuji, že tě s tou halvou nechjí projít.
Datum: 07. května 2016 22:04
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Ahoj, přidám sek dotazu: co na stk řeknou na hvězdicovou hlavu od stejskyho ? Zatím dumám že přehodím obyč motor a bude ... díky
Datum: 03. května 2016 22:34
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Díky moc za rady
Datum: 02. května 2016 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel18665
 Já mam výrobní číslo teda na krku,oddeklovávat nemusim,motor neřešej. Rezonanční vložka se udělat dá,hodně lidí co jezdí válce ode mě v klasikách dávaj reso vložku,na kterou jim skicu dodam,ale nikdo netlumí,moc se to tam nevejde... ale dá se to ... co vim tak tam Stejskal má úžasnej graf s nějakym upravenym origo vejfukem,takže by neměl bejt problém... uvidíš ...
Datum: 02. května 2016 19:30
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Taky jsem přemýšlel o tom tam namontovat origo karbec když se jede na STK, ale nechtěl bych mít něco nelegál i třeba při silniční kontrole, vím že to policajti nekontrolují ale náhoda je blbec... Dell orto 21mm jsem měl namysli, mám upravený válec SURS od Stejskyho a na něj je třeba 21mm. Výfuk samozřejmě taky musím pořešit, chtěl bych to vyřešit rezonanční vložkou do origo výfuku, avšak ještě nevím co mi na to odepíše Stejsky, jestli by to vůbec šlo. Kryt jsem oddeklovávat musel, už kvůli výrobnímu číslu motoru.
Datum: 02. května 2016 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel18665
 A je problém tam na technickou dát seriovej karbec? Projít bys s DO neměl. Minimálně s mustangem. U j05,20,21 to neni vidět a já to nikdy oddeklovávat nemusel... tam by to mohlo klapnout. A vejfuk? Když jdeš do DO (předpokládam 19mm) tak už asi jdeš přes rozsah origo výfuku i karbecu ??? Kolik točíš? Do 8500 ot/min jede perfektně origo karbec a výfuk mustang. DO 19 je tak od 8000 do 10000 ot/min a tam se bez výfuku stejně nedostaneš....
Datum: 02. května 2016 19:07
|
|