www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
chci se zeptat jestli vadi kdyz u pionyra v plovaku neco chrasti plovak je tim tezsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To ti v něm šplouchá benzin. Je děrave. Vyměň ho.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel18320    
Dobrý den, mám problém a nevím, jak jej řešit. Dostala se mi do rukou babetta 210 která nejela problém jsem vyřešil pak přišel druhý po 10 km zase nejela závada na tyristorupak najela asi 10km a začlo to dělat následující problém: Start bez problému na drb volnoběh jako metronom ale při jízdě si sama přidrží plyn kolísají otáčky, ale jen při jízdě. Motor má tah, ale nečekaně zvadne pak zas ožije. Vyčistil jsem nádrž- byla čistá kohout to samé. Dána nová hadička od nádrže těsnění a vyčištění karburátoru nové trysky. Karburátor byla nastaven a čištěn několikrát a bez výsledku zaplé světlo na změnu otáček vliv nemá. Nevím čím to je a jak postupovat za radu či zkušenost se stejnou závadou a postup odstranění děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2015 23:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
tipuju to buďto na přicpaný přívod benzínu(což jsi vyloučil, ale přece jen bych to prošel ještě jednou a opravdu pořádně prověřil jehlovej ventil plováku), popř. na nízkou hladinu(při zátěží - jízda - klesne hladina v plovákové komoře a tudíž se ochudí směs a chová se tak jak popisuješ, buďto máš pomalý přítok paliva, nebo nízkou hladinu)
 
 
Datum: 19. září 2015 23:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Zdarec draci, potřeboval bych poradit ohledně ladění karburátoru. Dotaz sem moc nepatři, a moc se za to omlouvám, ale doufám, že i tak mi někdo pomůže. Motor je Rotax 123 a karburátor Dellorto PHBH 28 RD. Jak jsem moto koupil jezdilo pouze na sytič. Po vypnutí sytiče po chvíli motor zdechl. Tak jsem vyčistil karbec, seřídil hladinu, dal větší hlavní trysku, posunul jehlu víš a zkontroloval zda nesaje falešný vzduch. Motor šel od 5 tis. už krásně do otáček a barva svičky je světle hnědá. Ovšem pod 5 tis. otáček motor nemá hladký průběh a trošku cuká a volnoběh nedrží vůbec. Po nastartování a chvíli běhu na volnoběh se trochu zvednou otáčky a motor zdechne. Pokud zapnu sytič drží volnoběh krásně. Díky za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Stando, moc díky. Bylo to opravdu volnoběžnou tryskou. Dal jsem o 3 čísla větší a už krásně drží volnoběh. Ještě doladit směs a může se lítat. Takže ještě jednou díky ;-)
 
 
Datum: 18. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18311    
Dej o několik čísel větší volnoběžnou trysku,celý problém bude v tom,že tam někdo narval karburátor z jiný motorky a neuměl ho seřídit. Taky jsme nedávno ladili motor na bráchovym novym skůtru (gilera - kit 180ccm). Přitáh to rozhašený za nesmyslný prachy. Taktéž někdo osadil karburátorem dellorto 28,kterej navíc klepal o zadní kolo ,trysky atyp špatně sehnatelný m6 s jemnym závitem,neodladil a jezdilo to jen se sytičem... nakonec tam teda bylo mušek víc,ale po odladění už jede 150km/h (je to skutr,vše serie,kat off). Hlavní tryska tam šla z plynového sporáku,takže jsme si ty 4 trysky udělali a ozkoušeli,volnoběžný tam z něčeho šli... hodně udělala oprava sacího traktu ... a ladit ... směs jehla,směs jehla ... ať se daří ....
 
 
Datum: 12. září 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
ČAU :-) jen informativně.co je pravdy na tom,když do benzinu naliju panáka brzdovky,která má prej z lepšit pálení a vypalování karbonu.Mně se to zdá jako blbost. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak až budu chtít aby mi to vonělo po ricínu tak si koupím olej Eni racing nrbo Eni kart 2t a po ricínu to vonět bude ale nebudu lejt brzdovku do benzínu protože si maximálně skurvim motor.
 
 
Datum: 13. září 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Miuda 555 a Honza05! Před 50ti a víc rokama gdo scel, aby spaliny trochu voněly po RICÍNU, tak tam nalil aj brzdovej kapaliny. Ta tenkrát obsahovala aj ricín. No a krásně to vonělo. Ricín sehnad je problém a gdyž tak drahej. Toš nech Honzo víš keho to može napadnút. Vy mladí ste teho ešče móóc neslyšeli a slyšet možná ani nebudete nebo nebude chcet slyšet. Toš tak.
 
 
Datum: 10. září 2015 23:01
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak karbon v motoru to byla dřív normální věc. Radši si kup syntetický olej nebo dobrý minerál a můžeš tam dát občas ekolube 2-takt, ale brzdovku do benzínu no nevím koho to může napadnout.
 
 
Datum: 10. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: mv      IP: uživatel17577    
Ahoj, koupil jsem klukovi Jawa 125 Sport ( dříve značená Dandy ), r.v. 2006. Vše se zdá zatím v pohodě, úměrné stáří. Jen mi vadí, že když se přidá prudce plyn, motor se jakoby zahltí a chcípne. Někde jsem tu zaznamenal zmínku o akcelerační pumpičce. Co to je a jak se to seřizuje nebo čistí? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mam problém s airboxem u mustanga. když mám sundaný víko a airbox přímo na karbecu tak jede dobře, Ale jak dám na airbox hadici a dam ho pod nádrž tak se dusí. a když nandám víko tak nejde skoro vůbec do otáček. Díry v airboxu mám, nicméně jejich zaslepení/otevření nemá snad žádný vliv na chod motoru. Na motoru je 7. výbrus tryska hlavní 68, volnoběžná taky klasika. Předem děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15320    
Dej níž hladinu a nebo použij menší volnoběžnou trysku (32-35).
 
 
Datum: 08. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18292    
čau, prosím vás, nenašel by se tady někdo, kdo by mi popsal (popř.vyfotil) jak má být správě rotační šoupátko na jawě 90? na netu sem našel jen diagram z kterýho prd rozluštím, nějaká jednoduchá rada jak pro blbečka ať to pochopím. A taky další věc do válce se mi po pár prošlápnutí dostává nějak sakramentsky moc benzínu. Až tak že mi po pár dalších šlápnutí vytíkají doslova pramínky benzínu skrz koleno ven. Díki za každej poznatek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel13006    
To Zdenek: Pokud by ses zamyslel nad diagramem, tak bys snadno pochopil, že sání se začne otevírat v okamžiku kdy ještě nejsou uzavřené přefuky. To znamená, že tento motor SAJE a PŘEPOUŠTÍ současně. (Po dobu cca 4st). Abys zjistil kdy se uzavírají přefuky nemusíš ani sundavat hlavu (výhoda J90), úplně stačí vytočit svíčku a sundat výfukové koleno (a posvítit si do válce baterkou). Napsal jsem to /v souladu s tvým požadavkem/ jednoduše ?
 
 
Datum: 04. září 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17128    
Šoupátko otvírá 125 st. před HU a zavírá 50 st za HU. Z toho vyplívá,že když si dáš píst do horní úvrati tak šoupátko je ještě otevřené,zhruba tech 50 stupňů před úplnym zavřenim. A to snad jako laik vidíš. 50 st. je zhruba čtvrt otáčky... to vidíš jestli si to tam dal dobře nebo obráceně :-)
 
 
Datum: 04. září 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Už to moc nepamatuji aůe myslím že z jedny strany něco bylo. Skuz to vyčistit třeba něco najdeš.
 
 
Datum: 03. září 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel18296    
No jde o to, že to šoupatko jde aji obrátit na druhou stranu a hned se zase změní doba kdy má sát.
 
 
Datum: 03. září 2015 9:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co vím o šoupátku tak tam je takový zářez který se nasazuje na klikovku na které je čípek. Nebo alespoň myslím je to dávno co jsem měl 90ku. S těma šoupátkama se dost laborovalo všelijak se brousili aby šlo více směsy. Ten benzín je asi karburátorem protože to saje do klikovky přez to šoupátko. Jedině rozdělat a vše zkontrolovat. Asi jsem moc nepomohl
 
 
Datum: 02. září 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, otázka za zlatého bludišťáka - Vyhrabal jsem u známého ve stodole karburátor tvarově "shodný" s karburátorem ze stadiona S22. Avšak má větší difuzor - že by mýtus á la S23?. Otázka tedy zní - Existovaly takové karburátory "oficálně" nebo to byly jen nějaké nepovedené repliky? + prý ty s23 jely jak ďas - nezabiju se, když ho dám na s11, která mi už teď jede 70 s S22 karb.? (foto můžu nahodit, jen co sundám starej s22 pro porovnání) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18293    
O S23 se vedou mýty a báje,ale přitom to byl furt jen Stadion S22,kterej měl velký brzdový bubny a nádrž danou rovně ... motor byl S22 seriovej,beze změn,karburátor jikov 14mm provedení naprosto stejné jakou s22... on S23 totiž měl být původně krok vpřed,ale pak to nějak nedopadlo,s klesající poptávkou mopedů a narůstající poptávkou malých lehkých motocyklů nechtěli dále investovat do vývoje typu,kterému bylo předurčeno,že se bude prodávat pod cenou a již žádnou slávu neudělá. Vrazili tam motor z S22,kterýho bylo na skladech hafo a poslali to na trh... hotovo ... Jináč ten karburátor 15mm je z Jawa 05.
 
 
Datum: 02. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduše zjistitelný, karb z o5 má difusor 15mm a karb z S23 by měl mít snad 14mm...
 
 
Datum: 02. září 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Asi to tak nakonec bude. Nicméně si nejsem jistý, jestli je výřez v přírubě k motoru na standartních motorech zaslepený, nebo ne(ale asi, bude, nejde mi nastavit rozumnej volnoběh). Nicméně první dojmy z namontování: první pokus - hl. tryska cca 80(nevím který hovado jí takhle provrtalo, ale já ne :-) ) - lepší než starý karbec, ale bohatý jako hovado - nepoužitelný. Pokus druhý - Trysky z s22, stále trochu moc bohatý(asi ještě zářezy na jehle). Táhne jako zběsilej, ale nebylo zatím možno vyzkoušet na silnici. Zejtra doladím chybičky a uvidímě jestli konečně překonám rychlost zvuku :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipuji to samé :-) a taky mám za to, že karbce na S23 a prvních 05 byli stejné :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
muj tip je, že jde o karburátor z prvních o5 s 15mm difusorem...
 
 
Datum: 01. září 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, kdy bude pionýr spotřebovávat více benzínu? Když je nový vzduchový filtr, nebo když je už používáním zanesený? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18272    
Odpovím ti jinak. Méně benzínu bude spotřebovávat,když bude mít dobře nastavenou bohatost směsi,odpor filtrboxu a vhodný předstih ... špinavý/čistý filtr není až tak výrazný rozdíl,pokud ten starý filtr není vysloveně neprůchozí...
 
 
Datum: 25. srpna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: RUDY      IP: uživatel12689    
zdar, mám jawu 350/639 mohla by vysoká hladina v plovákovce zapříčiňovat vysokej volnoběh ? za studena 2 tis. po zahřátí až 3 tis. šoupátko dole, tesnění a gufera vyměněný ;-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: RUDY      IP: uživatel12689    
z karburátoru dost kape benzín(prolíná u vršku misky) myslel jsem že to je vysoká hladina, jinak by z toho nemohlo téct ne ?
 
 
Datum: 11. srpna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
vysoký volnoběh je naopak nízká hladina.
 
 
Datum: 10. srpna 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
zdar, prosím vás nemůžu nějak naštelovat jawu 125 dandy.. svíčka když jí vyndám je černá jako uhel, zaolejovaná není jenom je prostě dost černá.. ALE jdu a za studena jenom pustím benzín, nedávám ani sytič a na drbnutí motor naskočí.. to samé i když je zahřátý.. jede moc pěkně.. mám tam jiný karbec (dá se říct že je na tuta stejný akorád bez akcelerační pumpičky jinak je uplně stejná konstrukce, karbec je z yuki 125 enduro gy2) u dandyny píšou že jehla na 3 zářez a bohatost mezi 0.5 až 2 otáčky to jsem nastavil myslím na 1 otáčku a furt laboroval, ale svíčka prostě není cihlová.. zkoušel jsem i jehlu na 2 zářez ale taky nepomohlo.. potřeboval bych radu jestli to je u 4t normální nebo ne.. protože kamarád má yuki 125 gy2 kde je najeto jenom 4700km a svíčka krásně cihlová.... díky za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2015 11:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zravím, zdá se mi že mi fichtl někde přisává vzduch ale nevím kde karbec mam dobře dotaženej a utěsněnej tak zbejvá jedině gufero pod zapalkem. Koukal jsem pod dekl zapalka ale kdyby bylo špatný gufero tak je to tam přeci oslintaný od benzínu ne? předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavý způsob, zítra to vyzkouším dekuju :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18243    
Postrikej pod zapalko horlavy spray..vonavku kontaktol a pokud ti pri nastartovanem motoru nasaje spray a vyleti otacky je to jasny
 
 
Datum: 06. srpna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Custe pardalove, mam na vas dotaz. Stavim si CZ 250/471 uz mam komplet motor a chtel bych se zeptat jestli jsou dily z teto masiny podobne ostatnim typum CZ kuprikladu 175/477,478 atd. Potreboval bych prave vedet jestli dily z techto masin mohu pouzit na svoji 471. Diky za opdovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dobra ale sehnat vsecky dily bude fuserina, pokusim se o to ji zachranit :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Tech 471 zase tolik neni, skoda ji nicit. Nebo delej takove zmeny, ktere jsou vratne a postupne ji davej do originalu.
 
 
Datum: 05. srpna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No chlapi to ste me moc nepotesili uplne sem se orosil :-D nee tak verim ze ty dily nekde splasim, anebo se mi v palici zrodila myslenka o custom biku co vy na to? Nebo mam radeji tu CZ prece jen postavit? ;-)
 
 
Datum: 05. srpna 2015 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Predek neni uplne stejny, napr. vidlice jsou delsi oproti 477. A podobnych drobnych pasti ej na tom stroji vic.
 
 
Datum: 05. srpna 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18243    
Predek je stejny d jednovalcem a airbox...zadni blatak a zbytek masiny uz jde jinak...z jednovalcu se ti hodi malo co..kor na posledni verze s kulatym svetlem
 
 
Datum: 04. srpna 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak diky za reakci :-) jdu se tedy polozit do luhu a haju manualu a nahradnich dilu. :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Motorové díly jsou z větší čáasti shodné s Bizonem 623/633 a 634. Jinak 471 je takový bastl dílů. Doporučuji katalog dílů a kouknout jakým číslem který díl začíná. Pár dílů je z 487 něco z 477 a dost dílů je unikátních, ač na první pohled vypadají podobně.
 
 
Datum: 04. srpna 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdrávim potřebuju pomoct chci přebarvit nadrž a všiml jsem si že jetrošku děrava jsou v ni dirky jako špendlikoe hlavičky a nevim čím to zalepit protožejich tam je hodně poradi miněkdo co s tim scháněljsem novou alevšichni mněli jen promačklou u krku a ta moje je bez promačklin děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 12:24
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ta dvousložková epoxidová plastelína stojí asi 120 Kč a sehnal jsem ji v běžné drogerii.
 
 
Datum: 06. srpna 2015 12:24
 
 
 
 
Jméno: Italjet      IP: uživatel17133    
http://aukro.cz/show_item.php?item=5575895679&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_campaign=Google%20Shopping%20|%20GMC
 
 
Datum: 05. srpna 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já teda nevim... když už to budeš lakovat, neni lepší fakt sehnat jinou nádrž?? mustang neni předválka, na to je nádrží tisíc... za mě teda pokud to má k něčemu bejt a nějak vypadat, tak jednoznačně sehnat nádrž v lepším stavu
 
 
Datum: 04. srpna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já jsem měl taky malí dírky v nadrži.Použil sem kamnářský tmel a dřží to už 5 let.Naprostá spokojenost. ;-)
 
 
Datum: 04. srpna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde se to da sehnat a kolik to přibližně stoji
 
 
Datum: 04. srpna 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem měl zespodu nádrže Mustangu vyrezlou malou dírku. Pořádně jsem to okartáčoval, odmastil a zalepil jsem to dvousložkovou epoxidovou "plastelínou". Drží to naprosto perfektně i po 2 letech. :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2015 7:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
Tak to zkus zaletovat tim cínem a páječkou na okapy,eventuelně ten epoxid či takové ty opravárenské dvousložkové hmoty co se rozmačkaj,naplácnou do díry a obrousí... ovšem pokud je to opravdu vyrezlé,tak bych sehnal spíše jinou nádrž.
 
 
Datum: 03. srpna 2015 13:45
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jedna se o nadrž na mustangovi a je dirava v těch obloučcích co jsou v přadu ze spodu bylo to lepene nějakym lepidlem jenže se tam udělali bublinky a ja ji chi přebarvit
 
 
Datum: 03. srpna 2015 7:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Záleží, kde ty dírky jsou(Když upřesníš co je to za nádrž, tak to také pomůže. Třeba jsou to dírky v chromu, které těsnosti nevadí - holt vůbec netuším o jakou nádrž jde). Pokud je to na "lemech" (svárech), tak bych to řešil páječkou na okapy v kombinaci s cínem a nějakou pájecí pastou(např. Razant) aby cín držel(v extrému autogen, borax a mosaz). Pokud jsou to ale dírky od prorezivění na bokách a podobně, nevím jestli se vyplatí takovou nádrž ještě zachraňovat. Pokud mám brát velikost špendlíkové hlavičky doslovně jako 0.5mm, přičemž se nachází uprostřed plechu, sehnal bych rovnou jinou. Možná by to zacpala nějaká benzínuodolná barva(vylít zevnitř třeba i víckrát, ale nechat každou vrstvu pořádně zaschnout). Daly by se vymyslet i poněkud brutálnější metody, ale musel bych vědět kde dírky jsou a co je to za nádrž.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 22:30
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte. Mám jawu 05 s karburátorom Jikov 2915. Chhcel by som sa spýtať či by bolo možné tento karburátor nahradiť Jikov-om 2917 z jawy 21,23,... (+ koleno samozrejme) ? Stačilo by nastaviť predstih z tých 2,8 na 1,4 a bolo by to pojazdné ? Zvýšil by sa výkon ?? Ďakujem za každú radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 8:19
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, tak ďakujem pekne. Keď bude čas tak skúsim. A jawa46 &#174;, hlava tam je už menená za tú poľskú (20,21,23) ,valec neviem aký, ale mám možnosť tam dať valec z 21 .... Teda ak by som dal aj ten valec z 21, nezvýšil by sa ani vtedy výkon ?? Vďaka.
 
 
Datum: 28. července 2015 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18215    
Jo,bude to fungovat,neboj. S předstihem nehejbej. Možná to bude chtít menší trysku než 68,ale to poznáš.
 
 
Datum: 21. července 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, předstih se nastavuje podle toho jakou máš hlavu - s ledvinkou nebo bez ledvinky. Karburátor na to nebude mít vliv. Jinak dát ho tam můžeš, ale 05 válec má fakt mizernej sací kanál a když ho trochu nedoupravíš (nepouštěj se do toho pokud si to nikdy nedělal) tak to nebude mít v podstatě žádnej význam :-)
 
 
Datum: 21. července 2015 10:21
 
 
 
 
Jméno: Lubomír      E-mail:      IP: uživatel18211    
Zdravím. Poraďte mi prosím, kde bych koupil novou nádrž na ČZ 175/477. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:41
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zkus motoburzu v Drahotuších...
 
 
Datum: 20. července 2015 11:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18212    
Vzhledem k tomu ze se ta motorka 40 let nevyrabi tak novou nikde jedine dobrou starsi ci nrchat opravit
 
 
Datum: 19. července 2015 19:15
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
zdravím, mám babetu vytaženou po zime, před zimou jela krásne, ale ted vůbec nejde do otáček a když přidám plyn tak se dusi, když dotáhnu úplne bohatost na doraz tak to jede líp, když ho povolim o 1,5 otačky tak nejde motor do otáček, svíčka je nová, benzín taky, karburátor vyčištěn, jo a na konci výfuku je černý benzín, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak ti tam jdemoc paliva. Nastav plováky tak když otočíš karburátor abys měl plováky nahoře tak je nastav ty plováky tak aby jejich horní hrana byla zarovno s hlavní tryskou (s tou větší) a potom všecko smontuj zpátky(těsnění,krytku,odkapavaci misku)akarburátor celý dej zpátky.
 
 
Datum: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
karburátor je vyčištěn, když nastavim bohatost na nejmín tak stejně to nejde do otáček a dusí se, jen to jede na zavřenou bohatost
 
 
Datum: 09. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
bohatost nastavit na třičtvrtě až jednu otáčku!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Jo a máš moc oleje a bohatosti na karbecu!!!Dej tak 1/1/4 otáčky od dorazu max 1/1/2!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Kámo jen maličko se ti přilepil ollej do trysky!!!!Vyndej hadičku a komresorem profoukni karbec-až bude fičet!!!!A drž ho tak 10vterin!!!!!Vše vyletí ven a když tak opakovat.Max.2x!!!!!Potom počkej na dolítí 30-40vteřin plovákové komory a musí jít!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Vypál si výfuk.Ještě se mrkni na vzduchový filtr,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody) sklepní na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 08. července 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
cus chci se zeptat jakej karbec mam pouzit 19 nebo 21 dell orto tady z fichtlkramu na valec z vlozkou 41 ? (vlozka je bez pomocnych okynek jen vy rus spistem dvoukrozkouvym ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Tryska 70-72.
 
 
Datum: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
oka a jaky cislo trysky pouzit na origo jikov ? urcite 68 ne :-D
 
 
Datum: 03. července 2015 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Bez úpravy sacího kanálu Jikov 17mm. Při minimálním nejnutnějším rozšíření sacího kanálu bych to viděl na karburátor 19mm,ne větší.
 
 
Datum: 03. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám zase takoví problem přetesnoval sem motor jen přetesnit a nová gufera dával sem tesnění a na kartery paulin ve válci mám akorát slícované kanálky a vyleštenej výfukovej kanál a první 2 až 3 jízdy to táhlo krásně bral opravdu hezky i s 14 zubem nebyl problem kopec ale tedka jakoby ubyl výkon a hrozně se hřeje když pustim třeba na 2 na volnoběh kousek a pak chci přidat jakoby se dusí a pak začne táhnout karburátor skoušel sem snad všechny kombinace nižší vyšší hladinu jehlu 1 zářez byla bílá 2 to samí a 3 stále býla svíčka ale n aten 3 zářez to jede nejlíp nejni to jako dřív ale nejni možný aby to mněl na3 zářezu to mně to sežere ješte chci dodat že mám v benzínu hodně oleje mněl sem namícháno do babetty co je v záběhu asi je dost možný že takhle ze svíčky nic nepoznám už nevim co stim mám dělat poradíte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jináč muj chudák pařez (resp.555) už 8 let nemá kompresi,klika má axiální vůli maximální co muže mít,dokonce bych řek,že už setrváky vyjíždí až do karterů,radiální vůli má v ložiskách i na ojnici nahoře i dole,spojka byla už tak roztrhaná(vyrvané 2 kolíky),že se s tim nedalo jezdit,tak tu jsme svařili,převodovka již 15 let cvaká na jedničku a na dvojku,jen trojka je ticho a v tomto stavu jsem to za pakatel koupil asi před 6 lety s tim,že až to dojede,tak to opravim ... jenže ono to jede furt!!! Sice tak 45 po rovině a teplej občas střílí a prská (někdy i plive oheň ze sání i z výfuku) ,ale jede to i v tomhle brutál stavu ... předstih je neseřiditelnej ,mam to v takový poloze,ve který dává silnou jiskru,odtrh na kladívkách průběžně dolaďuju (teď jede něco okolo 1,5mm) ,ve válci to vypadá děsivě,pod hlavou je kus plechovky od plzně ... občas to tak střelí že se odtrhne kus prohnilýho děravýho vejfuku a vyletí taková liška smrdící jak rachejtle ... lidem ten zvuk začíná vadit a mě docela krká že mi v zadnim kole chybí dva dráty,jinak jsem s tímto lidovým motocyklem naprosto spokojen,ale budu muset s bráchou minimálně skřížit vařitelnej zbytek výfuku s něčím typu trubka,plech,plocháč no s čimkoliv co na to půjde použít jako mezikus mezi motor a držák stojanu,na tvaru nezáleží ... :-D má košíček a občas v něm vozim do lesa motorovku a svačinu,proto si ho tak hýčkám,jinak už bych ten unikátní stroj prodal ...ale pod ponkem mu leží jinej motor z 555,05 a 21 který mu zkřížim a vyrobím mu nějaký unikátní motor protože na ponku mu leží krásnej píst s průměrem 45mm a proto i musím nutně opravit ty chybějící dráty,aby to kolo ten krouťák uneslo,bude to traktor :O a tohle jezdí po českých cestách ... a protože ho parkuji vedle naleštěné papírové j21 po GO tak mu občas ukápne slzička oleje a benzínu a asi je z toho chudák taky takovej celej špatnej,tak na mě furt štěká a prská,ale já se ho nebojim a on to ví :-D když zaprská tak ho uškrtim na sání,trochu ho utopim benzínem a on zkrotne,z kůlny se vyvalí modrobílej oblak hustší jak mlha v rákosníčkovi a jedeme do lesa :-) tak asi tak no :-)
 
 
Datum: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Než se rozpustí všechen starej karbon :-D
 
 
Datum: 29. června 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Plánuju na tom o prázdninách hodně jezdit na delší cesty kolik tomu dávate než to dofuní ?
 
 
Datum: 27. června 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ano axiální žádná ale radiální uplně minmální ale znatelná tam je mám takhle babettu už několik let a jezdí furt a tam už jsou vule obojí no divní je že předtim tam nic nebylo ani po složení ale po pár jízdách je to tam nechám to chodit dokud to pojede :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
resp. nepleteš si ty dva pojmy??
 
 
Datum: 27. června 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že maj hlavní čepy klikovky radiální vůli v ložisku??? to moc dlouho jezdit nebude..
 
 
Datum: 27. června 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak jsem na to došel ono totiž byla díra v kolínku u šroubu to bylo prodrbaný od hlavičky tej už je to ok :-) díky moc všem ! ale ješte mně docela zklamalo že před rozebráním nebyla žádná radiální ani axiální vule na klice motor dlouho stál ale minimálně jetej a ted po pár KM je od zapalování znatelná Radiální vule to mne celkem mrzí ložiska vyrezlí nebily tak nevím ale nechám to jezdit jede dobře a ani necinká :-) ješte jednou všem moc děkuju :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Bílá svíčka = chudá směs. To nevyřešíš ani svíčkou ani cívkou. Pokud neni problém v karburátoru,tak je problém v guferech a nebo těsnění mezi bloky,těsnění pod sacím kolenem,pod válcem atd ... já bych to tipoval,že jedno gufero bude moc zakleplý u ložiska,dva dny to chodilo,pak se odrbalo a "připálilo" a teď fouká ...
 
 
Datum: 27. června 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak ono se to žačlo dít asi tak po 10km ješte sem skusil vyměnit zapal cívku za origo a je to lepší ale stále tam nejni to že když sem dal pul plynu tak to uplně vystřelilo ted je to nějaký lenivější skusim novou svíčku ješte a možná si pohrát s Hladinou ted mám 2 zářez a jede to dám hladinu přesně s plovákem a uvidim \r\n
 
 
Datum: 26. června 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle výfuk ? :-)
 
 
Datum: 26. června 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) stadion s11 a má menší problém,když je studenej,tak chytne na 3 našlápnutí,ale nedrží volnoběh a chcípne musí se zamáčknout plovák a pak chvilku vrčí(tak 2s) a furt dokola,než se ohřeje pak je vše ok.mně připadá,že se vysaje benzín z plovákový kom. a chcípne,ale stačí nacepovat a chytne na první.nevíte někdo co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá díky. :-)
 
 
Datum: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Jestli to má nějakou volnoběžnou trysku a nějakej volnoběžnej okruh,vzdušnik,dirku tak to vyčisti...
 
 
Datum: 24. června 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe říkám, že vždy, když je motor studený, přeplavuji a to dost, jinak stejná závada.(Ale mám s22 karburátor. Tlačítko na plovák nemám kvůli úpravám, ale mám vyndavací mosazný protikus jehly plováku a přeplavuji(nebo spíše nalévám) dokud plováková komora nepřeteče.). Následně chytá na první zdvih s novou směsí(opravdové drncnutí). Za tepla nepřeplavuji. Netipuji závadu na přivod paliva(ale nevylučuji, že se nemohl přicpat, ale to by bylo znát při delší jízdě pod plynem, kdy by "došel" benzín). V nouzi bych zkusil přidat trochu na hladině(pokud nechcete letovat plovák, stačí M3-4 matice navlečená na jehle plováku). Dále pokud mažete 1:25 - na záběh přetrpět, ale pak mazat 1:33, jinak motor dělá skopičiny. Jawetta například nešla pomalu ani nastartovat a výkon byl srovnatelný s autíčkem z autodráhy, stačilo jen ubrat olej v benzínu.(Stadiona mažu už 15 let každodenního provozu 1:33, mám na ojnici futro u pístu, ne jehly(s jehlami se prý může mazat jen 1:50), přičemž si nejsem vědom, že by něco zvonilo nebo se přidíralo - a ne, že by jsem ho zrovna šetřil a jezdil "kolem komína";-). Všechno za předpokladu čistého karburátoru a těsnícího motoru.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus pořádně vyčistit karburátor,potom nastav správnou plovákovou hladinu.Máš moc nizkou hladinu plováku (chudá směs). :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:29
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:50:24 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu