www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
zdravím, mám babetu vytaženou po zime, před zimou jela krásne, ale ted vůbec nejde do otáček a když přidám plyn tak se dusi, když dotáhnu úplne bohatost na doraz tak to jede líp, když ho povolim o 1,5 otačky tak nejde motor do otáček, svíčka je nová, benzín taky, karburátor vyčištěn, jo a na konci výfuku je černý benzín, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak ti tam jdemoc paliva. Nastav plováky tak když otočíš karburátor abys měl plováky nahoře tak je nastav ty plováky tak aby jejich horní hrana byla zarovno s hlavní tryskou (s tou větší) a potom všecko smontuj zpátky(těsnění,krytku,odkapavaci misku)akarburátor celý dej zpátky.
 
 
Datum: 10. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: jirka25      IP: uživatel1434    
karburátor je vyčištěn, když nastavim bohatost na nejmín tak stejně to nejde do otáček a dusí se, jen to jede na zavřenou bohatost
 
 
Datum: 09. července 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
bohatost nastavit na třičtvrtě až jednu otáčku!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Jo a máš moc oleje a bohatosti na karbecu!!!Dej tak 1/1/4 otáčky od dorazu max 1/1/2!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Kámo jen maličko se ti přilepil ollej do trysky!!!!Vyndej hadičku a komresorem profoukni karbec-až bude fičet!!!!A drž ho tak 10vterin!!!!!Vše vyletí ven a když tak opakovat.Max.2x!!!!!Potom počkej na dolítí 30-40vteřin plovákové komory a musí jít!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Vypál si výfuk.Ještě se mrkni na vzduchový filtr,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody) sklepní na 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 08. července 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
cus chci se zeptat jakej karbec mam pouzit 19 nebo 21 dell orto tady z fichtlkramu na valec z vlozkou 41 ? (vlozka je bez pomocnych okynek jen vy rus spistem dvoukrozkouvym ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Tryska 70-72.
 
 
Datum: 03. července 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
oka a jaky cislo trysky pouzit na origo jikov ? urcite 68 ne :-D
 
 
Datum: 03. července 2015 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18176    
Bez úpravy sacího kanálu Jikov 17mm. Při minimálním nejnutnějším rozšíření sacího kanálu bych to viděl na karburátor 19mm,ne větší.
 
 
Datum: 03. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám zase takoví problem přetesnoval sem motor jen přetesnit a nová gufera dával sem tesnění a na kartery paulin ve válci mám akorát slícované kanálky a vyleštenej výfukovej kanál a první 2 až 3 jízdy to táhlo krásně bral opravdu hezky i s 14 zubem nebyl problem kopec ale tedka jakoby ubyl výkon a hrozně se hřeje když pustim třeba na 2 na volnoběh kousek a pak chci přidat jakoby se dusí a pak začne táhnout karburátor skoušel sem snad všechny kombinace nižší vyšší hladinu jehlu 1 zářez byla bílá 2 to samí a 3 stále býla svíčka ale n aten 3 zářez to jede nejlíp nejni to jako dřív ale nejni možný aby to mněl na3 zářezu to mně to sežere ješte chci dodat že mám v benzínu hodně oleje mněl sem namícháno do babetty co je v záběhu asi je dost možný že takhle ze svíčky nic nepoznám už nevim co stim mám dělat poradíte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jináč muj chudák pařez (resp.555) už 8 let nemá kompresi,klika má axiální vůli maximální co muže mít,dokonce bych řek,že už setrváky vyjíždí až do karterů,radiální vůli má v ložiskách i na ojnici nahoře i dole,spojka byla už tak roztrhaná(vyrvané 2 kolíky),že se s tim nedalo jezdit,tak tu jsme svařili,převodovka již 15 let cvaká na jedničku a na dvojku,jen trojka je ticho a v tomto stavu jsem to za pakatel koupil asi před 6 lety s tim,že až to dojede,tak to opravim ... jenže ono to jede furt!!! Sice tak 45 po rovině a teplej občas střílí a prská (někdy i plive oheň ze sání i z výfuku) ,ale jede to i v tomhle brutál stavu ... předstih je neseřiditelnej ,mam to v takový poloze,ve který dává silnou jiskru,odtrh na kladívkách průběžně dolaďuju (teď jede něco okolo 1,5mm) ,ve válci to vypadá děsivě,pod hlavou je kus plechovky od plzně ... občas to tak střelí že se odtrhne kus prohnilýho děravýho vejfuku a vyletí taková liška smrdící jak rachejtle ... lidem ten zvuk začíná vadit a mě docela krká že mi v zadnim kole chybí dva dráty,jinak jsem s tímto lidovým motocyklem naprosto spokojen,ale budu muset s bráchou minimálně skřížit vařitelnej zbytek výfuku s něčím typu trubka,plech,plocháč no s čimkoliv co na to půjde použít jako mezikus mezi motor a držák stojanu,na tvaru nezáleží ... :-D má košíček a občas v něm vozim do lesa motorovku a svačinu,proto si ho tak hýčkám,jinak už bych ten unikátní stroj prodal ...ale pod ponkem mu leží jinej motor z 555,05 a 21 který mu zkřížim a vyrobím mu nějaký unikátní motor protože na ponku mu leží krásnej píst s průměrem 45mm a proto i musím nutně opravit ty chybějící dráty,aby to kolo ten krouťák uneslo,bude to traktor :O a tohle jezdí po českých cestách ... a protože ho parkuji vedle naleštěné papírové j21 po GO tak mu občas ukápne slzička oleje a benzínu a asi je z toho chudák taky takovej celej špatnej,tak na mě furt štěká a prská,ale já se ho nebojim a on to ví :-D když zaprská tak ho uškrtim na sání,trochu ho utopim benzínem a on zkrotne,z kůlny se vyvalí modrobílej oblak hustší jak mlha v rákosníčkovi a jedeme do lesa :-) tak asi tak no :-)
 
 
Datum: 29. června 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Než se rozpustí všechen starej karbon :-D
 
 
Datum: 29. června 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Plánuju na tom o prázdninách hodně jezdit na delší cesty kolik tomu dávate než to dofuní ?
 
 
Datum: 27. června 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ano axiální žádná ale radiální uplně minmální ale znatelná tam je mám takhle babettu už několik let a jezdí furt a tam už jsou vule obojí no divní je že předtim tam nic nebylo ani po složení ale po pár jízdách je to tam nechám to chodit dokud to pojede :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
resp. nepleteš si ty dva pojmy??
 
 
Datum: 27. června 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že maj hlavní čepy klikovky radiální vůli v ložisku??? to moc dlouho jezdit nebude..
 
 
Datum: 27. června 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak jsem na to došel ono totiž byla díra v kolínku u šroubu to bylo prodrbaný od hlavičky tej už je to ok :-) díky moc všem ! ale ješte mně docela zklamalo že před rozebráním nebyla žádná radiální ani axiální vule na klice motor dlouho stál ale minimálně jetej a ted po pár KM je od zapalování znatelná Radiální vule to mne celkem mrzí ložiska vyrezlí nebily tak nevím ale nechám to jezdit jede dobře a ani necinká :-) ješte jednou všem moc děkuju :-)
 
 
Datum: 27. června 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Bílá svíčka = chudá směs. To nevyřešíš ani svíčkou ani cívkou. Pokud neni problém v karburátoru,tak je problém v guferech a nebo těsnění mezi bloky,těsnění pod sacím kolenem,pod válcem atd ... já bych to tipoval,že jedno gufero bude moc zakleplý u ložiska,dva dny to chodilo,pak se odrbalo a "připálilo" a teď fouká ...
 
 
Datum: 27. června 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
tak ono se to žačlo dít asi tak po 10km ješte sem skusil vyměnit zapal cívku za origo a je to lepší ale stále tam nejni to že když sem dal pul plynu tak to uplně vystřelilo ted je to nějaký lenivější skusim novou svíčku ješte a možná si pohrát s Hladinou ted mám 2 zářez a jede to dám hladinu přesně s plovákem a uvidim \r\n
 
 
Datum: 26. června 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle výfuk ? :-)
 
 
Datum: 26. června 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) stadion s11 a má menší problém,když je studenej,tak chytne na 3 našlápnutí,ale nedrží volnoběh a chcípne musí se zamáčknout plovák a pak chvilku vrčí(tak 2s) a furt dokola,než se ohřeje pak je vše ok.mně připadá,že se vysaje benzín z plovákový kom. a chcípne,ale stačí nacepovat a chytne na první.nevíte někdo co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá díky. :-)
 
 
Datum: 24. června 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18159    
Jestli to má nějakou volnoběžnou trysku a nějakej volnoběžnej okruh,vzdušnik,dirku tak to vyčisti...
 
 
Datum: 24. června 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe říkám, že vždy, když je motor studený, přeplavuji a to dost, jinak stejná závada.(Ale mám s22 karburátor. Tlačítko na plovák nemám kvůli úpravám, ale mám vyndavací mosazný protikus jehly plováku a přeplavuji(nebo spíše nalévám) dokud plováková komora nepřeteče.). Následně chytá na první zdvih s novou směsí(opravdové drncnutí). Za tepla nepřeplavuji. Netipuji závadu na přivod paliva(ale nevylučuji, že se nemohl přicpat, ale to by bylo znát při delší jízdě pod plynem, kdy by "došel" benzín). V nouzi bych zkusil přidat trochu na hladině(pokud nechcete letovat plovák, stačí M3-4 matice navlečená na jehle plováku). Dále pokud mažete 1:25 - na záběh přetrpět, ale pak mazat 1:33, jinak motor dělá skopičiny. Jawetta například nešla pomalu ani nastartovat a výkon byl srovnatelný s autíčkem z autodráhy, stačilo jen ubrat olej v benzínu.(Stadiona mažu už 15 let každodenního provozu 1:33, mám na ojnici futro u pístu, ne jehly(s jehlami se prý může mazat jen 1:50), přičemž si nejsem vědom, že by něco zvonilo nebo se přidíralo - a ne, že by jsem ho zrovna šetřil a jezdil "kolem komína";-). Všechno za předpokladu čistého karburátoru a těsnícího motoru.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus pořádně vyčistit karburátor,potom nastav správnou plovákovou hladinu.Máš moc nizkou hladinu plováku (chudá směs). :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potřeboval bych poradit,pincek 20 drží volnoběch ale jen chvilku,po chvilce zdechne nevíte co stím je ?? děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Prošťourej vzdušník volnoběhu k trysce a od trysky za šoupátko,bývá tam bordel,pak lze snížit hladinu,pokud neni přicpanej tak se ulejvá
 
 
Datum: 21. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín dotýká do karburátoru na místě to vytočím do otáček a nechám to spadnout chvilku drží a pak znova zdechne
 
 
Datum: 21. června 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jede suprově chytá na šlápnutí když jedu,zastavím tak to chvilku drží cca tak 10-20 vteřin pak zdechne. tak to znova nastartuju chytne napoprvé chvilku to drží a znova zdechne do otáček to je taky suprově hned a bez problému.
 
 
Datum: 21. června 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Definuj co přesně řešíš? Co to dělá a nedělá? To jako že jede perfektně,šlape jak hodinky jen neudrží nízkej volnoběh a po krátký chvíli zdechá? Nebo jako že je to celý nějaký marod? Nastartuje,chcípne,nejde vytočit,nebo co to dělá a nedělá??? Jestli jen neudrží nízkej volnoběh tak to je klasika,drtivá většina lidí a to nejen zde neumí nastavit hladinu ... navíc půlka z nich si myslej že to uměj a stejně to dělaj blbě... zbytek neví která bije ...
 
 
Datum: 21. června 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Může být čímkoliv... dotýká ti benzín do karburátoru? nedrží volnoběh a když to točíš namístě na vysoké tak nezdechne?
 
 
Datum: 21. června 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,potřebují poradít z jawou 21.Na volnoběh mám svíčku furt černou a zanesenou od sací.Plovákovou hladinu mám seřízenou a olej používám http://www.valvolineeurope.com/czech/products/engine_oils/two_45_stroke/cid%284096%29/durablend_2t?category=motorcycle .Poměr 1:33.Napadá mě ještě výměna volnoběžné trysky za 35,ale mám strach abych nepřidřel válec.Když je jawa 21 při plné zatěži,tak je svíčka krásně cihlová.Ják by steto řešily vy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
V dobe, kdy se blbe shanely trysky, jsem prevrtaval vzdusnik... Ted je to snadnejsi.
 
 
Datum: 09. června 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Tak,jsem tam dál tysku volnoběznou 35.Svíčka se světlé hnědá,z výfuku už nekápe žádní nespálení benzín,motor chytá jak za studena tak za tepla výborne,hnedka z volnoběhu jde trásně do otáček,při přechodu do otáček se nehltí,otáčky nekolísají,krásně táhne do kopce.Prostě super ;-)
 
 
Datum: 07. června 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ok,zkusím menší volnoběžnou trysku.Mám doma 32 aji 35.Doufám že když změnim trysku,tak jawa 21 nebude cukat nebo šklubat se.
 
 
Datum: 06. června 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Sice ti píšou neřeš to,ale já budu oponovat,řeš to ! Dolaď hladinu a eventuelně menší volnoběžnou trysku. Je nesrovnatelný jet na motoru s odladěnou volnoběžnou směsí a s bohatou volnoběžnou směsí (při přechodu do otáček se nehltí,nemá záškuby z kopce při ubrání a přidání plynu,výborně tahne do kopců i v již klesajících otáčkách,výborně startuje za studena i za tepla,drží otáčky,nežere tolik atd) ...
 
 
Datum: 06. června 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ok,Dík moc.
 
 
Datum: 05. června 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel6115    
Neřeš to. Na volnoběh je vždy černá. Barva svíčky se řeší při plným zatížení.
 
 
Datum: 05. června 2015 19:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Nastuduj si pojem samocistici teplota svicky ..a barva elekrot se zpravne urcuje ze to rves 10 15 km co to da vyberes si tahle stoupani a zas to tavis na 3 ci nejvisi kvalt pod zatezi a pak za jizdy rychle vypnes motor a doplachtis na neutral ..toto je dilensky nejpresnejsu zpusob jak urcovat bohatost ...prave proto ze motor bezi za nominal ..a nezkresluje ti vysledky volnobeh
 
 
Datum: 04. června 2015 23:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj , potřeboval bych poradit s mustangem. volnoběh jde krasně, čtvrt plynu taky ale na plnej plyn nechce jet. karbec čistej,svíčka taková hodně tmavá cihlová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalovaní se podívám :-)
 
 
Datum: 31. května 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
A co jinak ...ci malej predstih ..malinko bych ho zvetsul
 
 
Datum: 31. května 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky jsou jak pises neboli origo :-) plovakovka je dobrá kdyby byla moc vysoká tak asi nedrží tak dobře volnobeh
 
 
Datum: 31. května 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jaký máš v mustangu trysky?Doufám že hl.trysku máš 68,vol.trysku máš 38.Jěšte zkontroluj plovákovou hladinu.
 
 
Datum: 31. května 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, trošku vzdálenější soused mi tvrdí, že našel asi 20l starého ještě olovnatého benzínu (ještě má napsáno na kanistru special) tak se mě ptá jestli to nechci do pionýra. Normálně dávám natural 95 + mogul TSF 1:45, motor je ještě trochu v záběhu. Mohlo by se něco pokazit kdybych tam dal místo naturalu 95 ten starší benzín? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vubec bych se nebál a zkusil ho nalejt. Pokud to pojede, jakože si myslim, že starej benzin by mohl, tak nic nepokazíš.
 
 
Datum: 31. května 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelij tam žádný starý benzín. Nepojede ti to.
 
 
Datum: 31. května 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Jó kdyby ten benzín byl dobrej,tak to něj pofrčí suprově,líp jak na naturál 95,je to už vcelku blízké oktanové číslo koncepci motoru,kompresní poměr má na benzín s oktanovým číslem 80-85 (normál?). Co si pamatuju tak mi jak pérák tak fichtly jeli na Speciál nesrovnatelně líp jak na celej slavnej bezolovnatej Naturál,musel jsem kvůli tomu drobet poladit u všeho jak zápalka tak karbec,protože třeba pérák mi nechtěl na Naturál chytat,pařez taky ne,fichtl to schroup ale jel blbě ... jooo Speciál to bylo palivo ... se sousedem se domluv,ať tě nechá zkusit,jestli ten benzín ještě vůbec "jede" ... poškodit nemáš co a ani čim,to je cajk... pokud už je nenzín horší tak jedině namixnout a nebo radši použít na mytí ... je to už pěkně dlouho co zrušili na pumpách Speciál 91,takže ten benzín bude už nejspíš vodnatej ... no uvidíš ...
 
 
Datum: 30. května 2015 13:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18103    
Jde o to aby to na to vubec jelo jinak pocitej ze to nepojede tilik jak 95..spis bych to vyjel v nejakem 4 t jako treba sekacka pul na pul s novym benem...jinak o olej vubec nejde jdo o to aby nebyl vodnaty a plny bordela...tzn dobrej jen na miti
 
 
Datum: 30. května 2015 13:17
 
 
 
 
Jméno: SV      IP: uživatel16502    
Je možný že se mi přidírá fichtl když tam mam jehlu nahoře a olej agip i-ride scooter 2t 1:50 že prodejce oleje říkal 1:50 že to nezadřu že jsem jel zastavim a když vystidl a jel jsem tak zvonili kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Nevhodný není to správné slovo,spíše zbytečný ... neřeš to,jezdi,ničemu to neškodí,jestli je pro tebe dobře sehnatelnej tak ho používej... no problem ... jen dáváš dvojnásobek za olej,kterej ti žádné výhody (za které platíš víc) nepřináší ... maximálně si vyškrábneš drážky pístních kroužků a předpokládam že ti i kape sajrajt z vejfuku ... to je nevyužitej nespálenej olej a jeho úžasné příměsi ... jestli máš možnost dobře koupit i jiné oleje,tak bych šel do nějakýho kvalitního minerálu pro motocykly... ale řikam,je to jedno,jsou to "detaily" ... když jsem jezdil na minerální Motul tak ten zas dělal takovej slabej cihlovej povlak v hlavě a vejfukovym kanálu ... šlo to ale utřít hadrem...no stress ;-)
 
 
Datum: 30. května 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tobě přijde TSF do továrního pionýra nějaký špatný, nevhodný?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:27
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Oproti TS vtom nevidim rozdíl
 
 
Datum: 30. května 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Je a neni. Časem poznáš. To že máš vevnitř modrej motor je proto,že TSF je polosyntetika,má v sobě mraky modrýho barviva (protože sytě modrej olej prostě "musí bejt kvalitní";-) a motor pio nedisponuje tak dobrym spalovánim,aby si s těma modrejma sračkama poradil ... asi tak ...předpokládam že ti to tsf i dost kouří,že?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ja zas když dávám 1:40 mogul tsf tak mam motor modrej až se divim že se nezapečou kroužky, takže ja bych zas víc jak 1:40 určitě nedával, teď mám motor po výbrusu a dávám 1:45 a zatim cajk, podlě mě je absolutně zbytečný dávat tam kotel oleje, ale záleží taky na oleji..
 
 
Datum: 30. května 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
K poměru 1:50 bych se uchýlil jen za předpokladu,že vím,že mám dobře nastavenou bohatost směsi(hladina,jehla,tryska,odpor filtrboxu) ,trvale cihlovou svíčku,ojnici na jehlách a velmi kvalitní olej. Navíc motor musí bejt v top cajk stavu... vyzkoušel jsem řadu olejů,v upravenym motoru si nedovolim použít horší olej jak polosyntetiku v poměru 1:30,tyto časy už však minuly a jezdím už jen takovou moji "seriovku" a normálně do toho kydam m2t v poměru 1:35-1:40 jak se to povede... a když neni jinej,vezmu benzín do pily s nejlevnějším olejem pro zahradní techniku 1:40 a nic složitějšího a dražšího nevymejšlim,,,motor je cajk,karb seřízenej,válec 1000km po výbrusu a stále má vidět šroubovici od honování,sytě cihlová svíčka,jezdim s tim normálně,ale zas moc to nešetřim,motor necinkne ... proč vymejšlet vymyšlený ... ovšem přikláním se pro rozzuřenýho fichtla spíše ke kvalitnějšímu m2t s normou Api TC(pozor skoro nekouří) ,to horší m2t (TB) je do kejvy,péráka,pařeza atd...no do motorů co se převalujou a v záchvatu zuřivosti točí 5000ot/min ....
 
 
Datum: 30. května 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, míň jak 1:40 nedávat, prostě pro pionýra je nejlepší držet se mezi 1:33 - 1:40. Jako když dáš sem tam 1:50, tak to motor taky zkousne, ale při pravidelným míchání tohoto poměru, je to pro motor rychlá smrt (píst by to měl snýst, ale klika ne!!!)
 
 
Datum: 29. května 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18100    
1:50 je málo i kdyby ten olej byl ze zlata .... předepsáno 1:33 , já jezdím 1:40 ...
 
 
Datum: 29. května 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi už jsem přišelnato proč mi to tak blbne mam vychozene sedlo na jehlu a chci se zeptat nevite někdo jestli se to da vymněnit nebo musim koupit cele torzo karburatoru děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš "mosazný nátrubek" co do něj zapadá jehla, ti jsem v životě neviděl prodávat. Ale na druhou stranu, odvrtat a vyrobit by to šlo, jenže otázka je, zda to za to stojí, když na fichtl krámku máš celý kompletní karburátor za 580Kč a máš to bez shánění, lítání a s jistým výsledkem.
 
 
Datum: 20. května 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel15864    
zdravím, prosím o radu, nevím co s tím...mám péráka 250. Loni jezdil normálně, letos vytáhnu, chytá na drc, za plynem jde taky, ale dám jedničku že vyrazím a nemá vůbec sílu, nevyjedu ani kopec z garáže... Když zvednu jehlu úplně nahoru nebo dám úplně dolů, tak žádná změna. To samý se směsí, ať otáčím kamkoli, nic... Kdyby třeba blbla spojka, tak přece ani v klidu nezařadím a nerozjedu se ani trochu...prostě pres zimu ztratil sílu.. Poradí prosím Někdo co s tím může být?? Popřípadě všem moc děkuji za radu...snad letos vyjedu:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Toto se mi stalo na Fichtlu, byl to zaprasený výfuk. Na neutrál šel motor vytočit do plna, ale při jízdě neměl sílu. Úplně přesně jak popisuješ. Po vypálení výfuku to letělo jak střela!
 
 
Datum: 20. května 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18080    
Benzín bude dobrej,to by jinak dělalo psí kusy a nebo by to nejelo vůbec. Já to vidim na ten bordel v karburátoru. A čistě teoreticky by mohly bejt zasraný vejfuky... karbec máš origo péráckej nebo z kejvy? Já mam totiž péráka (z části repasovaná patina) taky a z vlastní zkušenosti mužu říct,že horko těžko jsem ten péráckej karbec sháněl ,složitě jsem to přemluvil,aby to s nim jelo,ale furt se sral,tak mi došly nervy,trochu jsem přizpůsobil podložení karbecu a o půl cm jsem propiloval otvor na lanko v deklu a šel tam nazpátek karbec z kejvačky,kterej jede furt ... mam to udělaný tak šikovně,že to není poznat ... za 5 let jsem jednou čistil volnoběžnou trysku a dvakrát hlavní trysku,benzín v tom nechávam i přes zimu a po půlročnim stání chytá na první,max druhý šlápnutí ... nesrovnatelný !
 
 
Datum: 19. května 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jako první pomoc nabídnu špatnou hladinu v plovákovce(bordel ve ventilu), nebo ucpanou nějakou trysku, nebo kanálek k ní. Vyčistil bych celej karbec(podívej se i na jehlovej ventil a jestli ti teče benzín dost rychle z nádrže přes ten ventil u plováku) Zkus vyměnit benzín. Benzín z dob socialsimu dokázal ject ještě po 30 letech, ale dneska je všechno jinak. Na elektriku bych to netipoval.
 
 
Datum: 17. května 2015 12:13
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám problém. Vlastním zrenovovanou Jawu 559. Mám na ní novou sadu rychlopalu a při vypnutém motoru se mi rukojeť normálně vrátí (pokud nezaberu až nadoraz pak mi rukojeť zůstane viset). Jenže když natočím motor, tak po přidání plynu ať už na 1/3 nebo na 1/2 tak se mi rukojeť nevrátí a zůstane viset tak kde jsem ji nechal. Asi chápete, že jezdit s tímhle je o hubu. Na motorce sou použita tato řidítka: http://www.motokramek.cz/riditka-jawa-250-panelka-cz/ . Mám se tedy pokusit narovnat trubku na řidítkách? Nebo zkusit vysoustružit vnitřek rychlopalu? Už dříve s tím byl problém protože tělo rychlopalu naráželo na držák páčky a já nemohl zašroubovat krytku (musel jsem soustružit tělo rychlopalu). Mám zkusit krutiruk nebo je to v karburátoru? Díky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:09
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
U Jawy 250 měl kamarád takový problém, že mu jakoby nabobtnal karburátor a v některých místech mu zůstávalo viset šoupě. :-D Ale pokud ti před tím novým rychlopalem nedělalo, tak bych kouknul určitě na něj. Mám takovou zkušenost, že některý ty nový díly jsou takový na dodělání doma...
 
 
Datum: 23. května 2015 11:09
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus odpojit lanko a tahat za něj a šoupátko, pokud bude chodit pořád volně a nezasekávat, pak hledej problém na řidiítkách. Pokud to bude v řídítkách, chce to pozorně koukat, zda někde neuvidíš oleštěnou plochu, tam ti to drhne, nebo třeba hranu či otřep o co by to mohlo zasekávat.
 
 
Datum: 20. května 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě se chci zeptat čímto muže byt že když jsem upravil hladivu v plovakove komoře tak ma pořad moc bohatou směs nova svička je černa a nedrží volnoběh myslite že by to dělali trysky mam koupit nove ?děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nejprvé zkus vyčistit výfuk+vzdochví filtr,když to nepomůže,tak si kup nové trysky.
 
 
Datum: 15. května 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,prosím vás jakou máte zkušenost s hl.laditelnou tryskou na jawu50/23.Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Hodně záleží na výrobci, je v nich dost rozdíl. Já tuto trysku používám pořád a nestěžuju si. Možná je to tím, že jsem tuto trysku používal již v dobách, kdy ostatní neměli ani tušení k čemu to "kolečko" je. Pak to někteří okopírovali, jenomže okopírovali to co viděli (viděli kolečko), takže výsledek je takovej jakej je.
 
 
Datum: 18. května 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: linhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fungovala skvěle, jen po jednom pádu se mi ulomila. Na orio motor to nedavej ;-)
 
 
Datum: 17. května 2015 15:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Mně to moc nesedlo, mám raději sadu hl. trysek.
 
 
Datum: 15. května 2015 11:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jsou stejný sací kolena na 05 a 21 ? jde mi hlavně o díru od karbecu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju :-)
 
 
Datum: 13. května 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18067    
Ne, j05 je menší
 
 
Datum: 13. května 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Čau mám motor čz175/477 po GO (klika ložiska gufera a výbrus) a po složení nejde vůbec vytočit jde pořád jenom jako na volnoběh nic víc...chytá na poprvé běží pravidelně...čím by to mohlo být??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Máš porádně vyčištěný karburátor+výfuk ;-)44
 
 
Datum: 08. května 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18059    
Zdar kdyz dam filtr takoj hlinikovej ze starej kyvacky a dam to na 250 panelku bude to delat neplechu ci pohoda ? Dij odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 2:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
A taky zjratis zivot vybrusu ...dratenka pusti vic bordela
 
 
Datum: 06. května 2015 2:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslíš filtr z kejvy s otevřeným sáním? Po správnym otryskování karburátoru (ochudí se směs) to pojede víceméně obdobně, jen to bude vlivem otevřenýho sání hlučnější
 
 
Datum: 05. května 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat mám mustanga a nejde mi pořádně vytočit. Když sundám víko airboxu, tak jde vytočit, ale zase když jedu do kopce na plnej tak se dusí. V Airboxu 3 díry na žadnou kombinaci se to nijak nezmění. Hladina je taky dobrá. Jehla je na 2 zářezu. Předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jěšťe zkus porádné vyčistit karburátor.Pokud' máš filtr,tak ho taky vyčisti nebo vyměn.
 
 
Datum: 30. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavní trisku mam 68 což si myslím ze je akorat pro 7.vybrus. svicka je šedá předstih odtrh ok vejfuck zkontroluju. Ventil mám náhradní taky zkusím
 
 
Datum: 29. dubna 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Koukni se jestli ti dobře uzavírá ventil v plovákové komoře.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 6:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemáš moc velkou hlavní trysku nebo může být ucpaný výfuk.Ještě si pošteluj odtrh+předstih.Jaku barvu má svíčka?
 
 
Datum: 28. dubna 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tak se tu ptám zase ohledně volnoběhu na pinckovi 21. Před pár dny jsem se tu ptal na bohatou směs při volnoběhu viz. http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id266481.html a chtěl jsem to vyřešit koupením VT 35 a 32. Pořídil jsem tedy obě trysky a nejlépe to funguje na tu VT 32. I při rozpáleném motoru plyn reaguje okamžitě bez žádného dušení a motor nastartuje na první našlápnutí, ale jak jsem očekával, o dost se zhoršilo startování za studena. Na start páku se mi nedaří motor nastartovat (to jen ze začátku blafne), tak ho musím roztláčet. Po roztlačení a menším přemlouvání motor chytne a pak už jede. Jde mi tedy o to, je nějaká možnost vylepšit to studené startování, aniž by se změnilo chování za tepla, třeba změnou tepelné hodnoty svíčky nebo se s tím mám prostě smířit? Díky za rady a odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, zkusil jsem i tu VT 35 a poznat to bylo, ale stále to nebylo tak, jak jsem si představoval. Směs se ochudila a reakce na plyn (z volnoběhu) se hodně zlepšila, ale v mém případě když jsem vrknul plynem, tak se motor stále trochu zadusil, ale jak píšu, celkově i na tu VT 35 to bylo o hodně lepší, ale až na tu VT 32 mi to jede nejlíp. Samozřejmě tobě může stačit ta VT 35, protože každý motor je jiný, chce to prostě vyzkoušet... ;-)
 
 
Datum: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a zkoušel jsi i VT 35? Jak se to s ní chová? Potřeboval bych taky trochu ochudit volnoběžnou směs, ale VT 32 už se mi zdá dost malá...
 
 
Datum: 02. května 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi na té telepatii něco bude :-D . Taky jsem rád, že už to funguje tak jak má, když jsem se s tím tak dlouho drbal, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že to nepůjde nějak seřídit, aby to jelo jak za tepla, tak i za studena a ono se to nakonec povedlo a s tou spotřebou se uvidí, ale taky si myslím, že by mohla jít trochu dolů ;-) . Jinak vrtání mám 38,50 (2. výbrus) s 3 kroužkovým pístem. Když jsem nechal dělat ten výbrus, tak jsem byl ještě mladej a nezkušenej, tak mi ho nechal udělat jeden chlápek, který opravuje Jawy. Sice má ten motor velkou kompresi a celkem slušně tahá, ale rychle se utaví, no teď bych volil 2 kroužek... a přes zimu bych chtěl zgenerálkovat motor, protože je tam ještě origo klika (má nalítáno min. 20tis km) a ložiska a s tebou Stanto bych se pak chtěl domluvit na nějaké úpravě válce, ale aby to jelo se sériovýma komponentama, tak snad se potom na něčem domluvíme... ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18052    
Hele to je asi telepatie,včera navečer jsem ti sem psal,že jsem rád,že se dílo zdařilo atd,akorát jsem to odesílal a do toho mi začal někdo volat,net vyskočil,zved sem to a po položení hovoru už bylo všechno v trapu.... znovu už jsem to nepsal... Takže dílo se zdařilo,vše funguje,věřím,že ti to teď pojede okolo 2,5L na 100km. Tobě to dalo takovejch nervů a času aby se povedlo a teď si představ tech fichtlů,co jezdí rozštěkaný a všem je to šumák ... a v jakym je to asi stavu,když to jede,ale netočí a podobně ... denně 2-3 témata že starruje a netáhne,ulejvá atd... sám jsem z toho kvet ... paradox je,že holá seriovka ve vrtání 38 skoro vždy jedena tovární nastavení viz příručka,ale stačí pár výbrusů nahoru a vše je jinak ... PS - jaký máš vrtání válce?? Typuju aspoň 39,5 ?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: Ohledně té rady s tou svíčkou, to jsem myslel na radu Standy... Nevím proč, ale myslel jsem si, že se mě ptal Standa jak to dopadlo... :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem rád, že to konečně funguje. Dnes jsem se byl znovu projet a opět jsem to nastartoval start pákou za studena. Jinak co jsem teda vše udělal... Sklepl jsem na tvou radu svíčku na 0,4mm, zvednul jsem jehlu z prvního zářezu na druhý zářez od vrchu a lehce jsem zvednul volnoběžné otáčky, protože se mi po zvednutí jehly otáčky snížily a už to startuje i za studena. Dnes jsem přeplavil karbec, 2x jsem šlápl s vypnutým zapalováním a pak po zapnutí zapalování motor chytil na první našlápnutí. Pak stačí asi 20-30s trochu tůrovat nebo potržet plyn než přestane motor kuckat, prskat apod. a pak můžu v pohodě vyrazit. Jinak reakce plynu za tepla s tou VT32 je okamžitá, tzn. i když je motor fakt rozpálenej, tak stačí jen vrknout a otáčky okamžitě letí nahoru. Startování za tepla je na první našlápnutí a svíčka má krásně cihlovou barvu, takže jsem s tímto naladěním karburátoru max. spokojenej ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To rád čtu, že se dílo zdařilo! Jinak za tepla už drží volnoběh i startuje?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 6:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to Stando asi zafungovalo... Sklepl jsem svíčku na 0,4 mm a před startem jsem naklonil pionýra nalevo a pořádně jsem přeplavil karbec a na druhý našlápnutí motor chytnul, takže pokud to nebyla jen náhoda, tak je to super, takže díky za rady ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, zkusím to a uvidím, jestli to pomůže ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18050    
Zkus jen o desetinu přiklepnout svíčku.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 12:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes jsem se opět věnoval těm studeným startům a prostě start pákou se mi to nedaří nakopnout, takže budu muset za studena vždy roztláčet, no nedá se nic dělat... Možná by tomu pomohlo to Vape, ale když s origo zapalováním nemám problém, tak by bylo zbytečný kupovat Vape, navíc když mám 30w zápalko... ;-) Jinak jsem se díval jak teď vypadá svíčka a má úplně luxusní cihlovou barvu (vždy jsem měl svíčku takovou šedou, spíš s lehkým nádechem do černa, takže to bylo prostě bohatý), tak to za to horší startování za studena stojí ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zápalko mám klasický 30W, ale rotor je dost silnej, takže s pěknou jiskrou nemám problém, ale při startování bude mít Vape vždy navrch... Jinak po nastartování mi to dělá přesně jako tobě, asi půl minuty to prská, pšiká a pak už to jede normálně. Dneska jsem se na to startování za studena nedostal, ale zítra budu mít čas, tak zkusím motor nějak pořádně ulít a uvidí se, jestli mi to půjde nakopnout ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18037    
A ještě jedna věc mi napadla. Jaký máš zapalování? Já mam totiž vape. Nevim jestli serie zapálí tak chudou směs. Studený mi to chudou směsí trochu vyleze do lehce vyšších volnoběžnejch otáček a "brmlá" to chvíli jak muj pérák...takový ppššiky to dělá... .pak to tak po 20-30 vteřinách klesne na normální čistej volnoběh s tvrdejma "výbuchama" a jede se...ale teda volnoběh mam jak na nějaký j250,sotva se to otáčí,avšak nechcípne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
No,přesně tohle mi dělá seřízenej motor. Řešim to ulitim. Našpricuju,dvakrát zatahnu za plyn,znova podržim plovák chvíli dole až to chčije,dvakrát zas zataham za plyn a už jde na první... takle ho musim ulejt jen poprvý,pak už chytá normál ...
 
 
Datum: 25. dubna 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě nenapadlo, ale já mám bohužel tu zatočenou trubku, takže mám smolíka :-D , ale jen tak na zkoušku to zkusím bez prsíček nastartovat se zacpanou tou trubkou, abych věděl co to bude dělat ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemusíč fubec sundávat prsíčka.Pokud' máš rovnou hliníkovou trubku a ne tu zatočenou.Jak máš ten čudlík na čepování benzínu,tak tama prostrčíš prst a zacpeš rovnou tu hliníkovou trubku :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím tu hladinu trochu zvednout, protože ji mám nižší, tak ať je aspoň jak má být, tzn. po vrch plováku a uvidím, co to bude dělat ;-) . Co se týká toho zacpání sání, taky mě to napadlo, ale při každém studeném startu sundávat prsíčka se mi opravdu nechce, takže to nejdřív zkusím s tou hladinou a nakloněním vlevo. Menší naklonění jsem zkoušel, ale bez úspěchu, tak ho zkusím naklonit až na stupačku... :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já to dělám,tak že.Když je motor studený zacpu prstém sání tu hliníkovou trubku co je v airboxu.motor okamžitě chytne. ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18035    
hladinu bych teda moc nezvedal, co pak až to bude ohřátý, bude to zas bohatý... radši ho mrzáka studenýho nakloň na levo a až se ohřeje tak jízda.. jo a napište mě někdo ve kterým návodu je napsaný o tom naklánění teplého na pravou stranu.. né že ybch to nevěděl, ale nikde nikdy jsem to nečetl a to tu nějaké ty knížečky skladuju.. to jen taková odbočka :-) čest práci
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawař: já právě do karbecu moc vrtat nechci, zkusím na tvou radu zvednout tu hladinu, co to bude dělat. Teplota svíčky asi nebude mít vliv, že? Teď tam mám klasiku N15C... Je škoda, že soudruzi u tohoto karbecu nevymysleli sytič, tak se mohlo hodně věcí usnadnit. Možná zkusím sehnat ještě druhej karbec a tam bych ten vzdušník provrtal. Jinak jak silným vrtáčkem jsi to dělal a to jsi provrtal jen tu mosaznou vložku, že? K té druhé dírce co je v tom hrdlu se asi nedá nijak dostat, že?
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To je přesně ten socialistickej kompromis. Karburátor nemá sytič, tak musí být větší VT. Zkus nastavit brutálně vysokou hladinu a uvidíš. :-) Já jsem tedy spokojen s tím provrtnutým vzdušníkem jak jsem psal minule...startuje za studena i za tepla dobře a za tepla při přidání plynu se nedusí. :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to vím, že to startování za tepla je napsaný i v návodu, s tím jsem problémy neměl, na několik našlápnutí jsem to vždy za tepla natočil, ale měl jsem problémy, že když jsem zastavil a pak jsem se chtěl rozjet, tak se mi motor vždy hodně zadusil a až pak se rozjel. Navíc jsem zvyklej z větší motorky si při podřazování vrknout plynem, což u pionýra nešlo, protože se hned zadusil. Po změně trysky jde plyn perfektně, protože je odezva okamžitá, jen se mi o dost zhoršilo startování za studena (počítal jsem s tím) a tak by mě zajímalo, jestli ty studené starty půjdou nějak trochu pořešit nebo se mám smířit s tím, že to za studena budu roztláčet? Nechci totiž tu novou trysku měnit, protože teď ten motor jede fakt perfektně... ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Za me se soudruzi zachovali cestne kdyz uznali chyBu a do navodu napsali za tepla lechce naklonit k sobe a spoustet...proste teple starty nevychytalu
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nemáte někdo přírubu do boku na stadiona aby tam šel karbec s pionýra nebo aspon nějaké foto jak vypadá ?Nebo kdyby mně jí někdo vyrobil tak bych jí koupil děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekuji
 
 
Datum: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
On tam nejde bez příruby? Kluci co sem jim dělal válce mi psali,že ho měli normálně na válci,jen se to trochu přispůsobilo.... jinak na webu stadion-tuning.cz za 1100,-
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
Pouziva se upravene z babety...nutno pootocit prirubu...pul hodky prace s ceocken..
 
 
Datum: 20. dubna 2015 10:08
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.10.2018 2:20:37 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu