video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
zdarec draci chtěl jsem se zeptat když je pionýr studený,tak to je ve vysokých otáčkách a cca po pul minutě to začne pomalu klesat,až to spadne na klasický otáčky až někdy chcípne. Nevíte proč??? to je v těch vysokých otáčkách??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel18438
Někde saje faleš. Buďto někde špatný těsnění a nebo gufero (a) . Často to dělá vymlácená klika jak se mele v ložiskách. Hledej ... než začneš cokoliv rozebírat chyť za kliku třeba za magneto a zkus s ní zahejbat jestli se nemrská. Axiální vůle (ven//dovnitř) není zas tak tragická,ale nesmí to tam lítat moc. To by postačilo vyměnit gufera. Pokud už má i radiální vůli (nahoru/dolu) tak to už je špatný... no hledej
Datum: 02. prosince 2015 12:38
Jméno: milan
IP: uživatel18432
Dobry den potrebuji poradit mam babetu 207 volnobeh drzi perfekne ale kdyz pridam plin tak se dusi na stojanu ju po chvili do stanu do otacek a pri jizde musim mackat sitic kdyz ha zmacknu 5 metru jede normalne a pak se zas dusi dekuji za radyu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2015 20:54
přicpaná hlavní triska
Datum: 30. listopadu 2015 20:54
Jméno: Adam
IP: uživatel18403
Čus .Neví někdo jak se šteluje hladina na karburátoru Amal 21.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:06
Jméno: Patrik
IP: uživatel18414
Ahoj já vim, když odděláš víčko plovákové komory tak tam máš takovej plíšek a ten přihíbáš budto nahoru nebo dolu. Napiš mi jestli hladinu máš nišší neb vyšší.
Datum: 18. listopadu 2015 21:06
Jméno: kuba
IP: uživatel18385
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli eště bude tady na Fichtl krámku k mání volnoběžná tryska 32 na pionýra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2015 18:34
Datum: 14. listopadu 2015 18:34
dobry den mam problem ze svoji 207 nemuzu seridit karburator volnobech pefektni ale smes musim mit sroub uplne dotazeny aby babeta jela a mam furt cernou svicku predem dekuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 11:04
Jméno: milan
IP: uživatel18383
Vyreseno spatna svicka
Datum: 07. listopadu 2015 11:04
Jméno: přema
IP: uživatel13452
zkus směs nastavit jehlou a ne šroubem... jinak pokud to musí mít hodně směsi tak je možné že to někde saje faleš...
Datum: 07. listopadu 2015 9:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Posl.aktualizace: 08. října 2015 17:13
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Díky moc za odpověď ale já mám starší typ karburátoru kde plíšek s oskou neni je tam jen ventil a přes kohout mi teče benzín takže něco s kohoutem??? No kdyby tam netek benzín tak se to ani nerozjede to je logický a ten vzducháč když sundám tak jede jako ďas ale nemám ho ucpanej vzduch tam jde takže možná tu vložku novou
Datum: 08. října 2015 17:13
Jméno: MXCIVXL
IP: uživatel13743
zdar proč ti asi neteče benzín do plovákovky? podívej se pořádně na ventil.. kdyžtak ho zahod a kup nový nebo máš taky špatně nahlý plíšek na hladiinu.. a nebo zkontroluj i kohoutek jestli přes něj leje benzín.. ten filtr taky mě dělal takže je asi ucpanej ale mě to i s novou vložkou stejně nejedlo tak sem tam dal přímej.. hodně zdaru
Datum: 08. října 2015 16:41
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdar je pravda že fichtl na jedničku žere nejvíc chci vědět jen tak pro zajímavost dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2015 20:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj Stando! Ruda asi myslel spotřebu na jednotku času, né na ujetú vzdálenost!!! HI! HI! Toš tak.
Datum: 02. října 2015 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18336
Ruda : z logiky věci vyplývá,že motor na stejné otáčky na trojku ujede víc kilometrů jak na jedničku,tudíž má MENŠÍ spotřebu !!! To cos napsal je holej blud. Tudíž ať na jedničku jedeš jakkoliv rychle tak to žere nejvíc.
Datum: 01. října 2015 8:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj kluci! Enom tak pro srandu. V dodě gdyž ste ešče nebyli na světě a doví esli já, toš si jeden strýc u nás na dědině jeli kúpit PIONÝRA a neš s ním 20 km ujeli, toš ho zadřeli. A dotlačili ho k automechanikovi. Na otázku co dělali? Odpověděli" "Chlapče, šak sem ho ani moc nehnal, enom na jedničku a víc jak třicítkú sem ani nejel"!
Toš tak.
Datum: 30. září 2015 14:29
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
Z logiky věci otáčky=spotřeba takže jestli pojedeš na 1 určité otáčky a na 3 ty samé otáčky tak to bude mít spotřebu stejnou.
Datum: 29. září 2015 21:42
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdar vadí u pionýra že není dírka ve víku od nádrže jestli to ovlivní že málo teče benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2015 10:23
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Nádrž musí mít možnost sát vzduch, jinak ti pořádně nepoteče benzín do karburátoru! Takže tam dírka být musí! Je jedno jestli ve víčku nebo v nádrži, ale musí být.
Datum: 29. září 2015 10:23
pokud by nádrž byla opravdu těsná tak by to mohlo způsobovat problémy s malým přítokem(chcípání po delší jízdě pod plynem) atd.. Ta dírka tam má být z dobrého důvodu
Datum: 26. září 2015 12:26
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
chci se zeptat jestli vadi kdyz u pionyra v plovaku neco chrasti plovak je tim tezsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2015 18:06
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Díky
Datum: 21. září 2015 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel18324
To ti v něm šplouchá benzin. Je děrave. Vyměň ho.
Datum: 21. září 2015 7:23
Dobrý den, mám problém a nevím, jak jej řešit. Dostala se mi do rukou babetta 210 která nejela problém jsem vyřešil pak přišel druhý po 10 km zase nejela závada na tyristorupak najela asi 10km a začlo to dělat následující problém: Start bez problému na drb volnoběh jako metronom ale při jízdě si sama přidrží plyn kolísají otáčky, ale jen při jízdě. Motor má tah, ale nečekaně zvadne pak zas ožije. Vyčistil jsem nádrž- byla čistá kohout to samé. Dána nová hadička od nádrže těsnění a vyčištění karburátoru nové trysky. Karburátor byla nastaven a čištěn několikrát a bez výsledku zaplé světlo na změnu otáček vliv nemá. Nevím čím to je a jak postupovat za radu či zkušenost se stejnou závadou a postup odstranění děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2015 23:02
tipuju to buďto na přicpaný přívod benzínu(což jsi vyloučil, ale přece jen bych to prošel ještě jednou a opravdu pořádně prověřil jehlovej ventil plováku), popř. na nízkou hladinu(při zátěží - jízda - klesne hladina v plovákové komoře a tudíž se ochudí směs a chová se tak jak popisuješ, buďto máš pomalý přítok paliva, nebo nízkou hladinu)
Datum: 19. září 2015 23:02
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
Zdarec draci, potřeboval bych poradit ohledně ladění karburátoru. Dotaz sem moc nepatři, a moc se za to omlouvám, ale doufám, že i tak mi někdo pomůže. Motor je Rotax 123 a karburátor Dellorto PHBH 28 RD. Jak jsem moto koupil jezdilo pouze na sytič. Po vypnutí sytiče po chvíli motor zdechl. Tak jsem vyčistil karbec, seřídil hladinu, dal větší hlavní trysku, posunul jehlu víš a zkontroloval zda nesaje falešný vzduch. Motor šel od 5 tis. už krásně do otáček a barva svičky je světle hnědá. Ovšem pod 5 tis. otáček motor nemá hladký průběh a trošku cuká a volnoběh nedrží vůbec. Po nastartování a chvíli běhu na volnoběh se trochu zvednou otáčky a motor zdechne. Pokud zapnu sytič drží volnoběh krásně. Díky za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 22:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
Stando, moc díky. Bylo to opravdu volnoběžnou tryskou. Dal jsem o 3 čísla větší a už krásně drží volnoběh. Ještě doladit směs a může se lítat. Takže ještě jednou díky
Datum: 18. září 2015 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel18311
Dej o několik čísel větší volnoběžnou trysku,celý problém bude v tom,že tam někdo narval karburátor z jiný motorky a neuměl ho seřídit. Taky jsme nedávno ladili motor na bráchovym novym skůtru (gilera - kit 180ccm). Přitáh to rozhašený za nesmyslný prachy. Taktéž někdo osadil karburátorem dellorto 28,kterej navíc klepal o zadní kolo ,trysky atyp špatně sehnatelný m6 s jemnym závitem,neodladil a jezdilo to jen se sytičem... nakonec tam teda bylo mušek víc,ale po odladění už jede 150km/h (je to skutr,vše serie,kat off). Hlavní tryska tam šla z plynového sporáku,takže jsme si ty 4 trysky udělali a ozkoušeli,volnoběžný tam z něčeho šli... hodně udělala oprava sacího traktu ... a ladit ... směs jehla,směs jehla ... ať se daří ....
Datum: 12. září 2015 15:01
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
ČAU jen informativně.co je pravdy na tom,když do benzinu naliju panáka brzdovky,která má prej z lepšit pálení a vypalování karbonu.Mně se to zdá jako blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2015 17:15
Tak až budu chtít aby mi to vonělo po ricínu tak si koupím olej Eni racing nrbo Eni kart 2t a po ricínu to vonět bude ale nebudu lejt brzdovku do benzínu protože si maximálně skurvim motor.
Datum: 13. září 2015 17:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj Miuda 555 a Honza05! Před 50ti a víc rokama gdo scel, aby spaliny trochu voněly po RICÍNU, tak tam nalil aj brzdovej kapaliny. Ta tenkrát obsahovala aj ricín. No a krásně to vonělo. Ricín sehnad je problém a gdyž tak drahej. Toš nech Honzo víš keho to može napadnút. Vy mladí ste teho ešče móóc neslyšeli a slyšet možná ani nebudete nebo nebude chcet slyšet. Toš tak.
Datum: 10. září 2015 23:01
Tak karbon v motoru to byla dřív normální věc. Radši si kup syntetický olej nebo dobrý minerál a můžeš tam dát občas ekolube 2-takt, ale brzdovku do benzínu no nevím koho to může napadnout.
Datum: 10. září 2015 16:45
Jméno: mv
IP: uživatel17577
Ahoj, koupil jsem klukovi Jawa 125 Sport ( dříve značená Dandy ), r.v. 2006. Vše se zdá zatím v pohodě, úměrné stáří. Jen mi vadí, že když se přidá prudce plyn, motor se jakoby zahltí a chcípne. Někde jsem tu zaznamenal zmínku o akcelerační pumpičce. Co to je a jak se to seřizuje nebo čistí? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 14:03
zdar draci, mam problém s airboxem u mustanga. když mám sundaný víko a airbox přímo na karbecu tak jede dobře, Ale jak dám na airbox hadici a dam ho pod nádrž tak se dusí. a když nandám víko tak nejde skoro vůbec do otáček. Díry v airboxu mám, nicméně jejich zaslepení/otevření nemá snad žádný vliv na chod motoru. Na motoru je 7. výbrus tryska hlavní 68, volnoběžná taky klasika. Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel15320
Dej níž hladinu a nebo použij menší volnoběžnou trysku (32-35).
Datum: 08. září 2015 7:29
čau, prosím vás, nenašel by se tady někdo, kdo by mi popsal (popř.vyfotil) jak má být správě rotační šoupátko na jawě 90? na netu sem našel jen diagram z kterýho prd rozluštím, nějaká jednoduchá rada jak pro blbečka ať to pochopím. A taky další věc do válce se mi po pár prošlápnutí dostává nějak sakramentsky moc benzínu. Až tak že mi po pár dalších šlápnutí vytíkají doslova pramínky benzínu skrz koleno ven. Díki za každej poznatek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:47
Jméno: FK Racing
IP: uživatel13006
To Zdenek: Pokud by ses zamyslel nad diagramem, tak bys snadno pochopil, že sání se začne otevírat v okamžiku kdy ještě nejsou uzavřené přefuky. To znamená, že tento motor SAJE a PŘEPOUŠTÍ současně. (Po dobu cca 4st). Abys zjistil kdy se uzavírají přefuky nemusíš ani sundavat hlavu (výhoda J90), úplně stačí vytočit svíčku a sundat výfukové koleno (a posvítit si do válce baterkou). Napsal jsem to /v souladu s tvým požadavkem/ jednoduše ?
Datum: 04. září 2015 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel17128
Šoupátko otvírá 125 st. před HU a zavírá 50 st za HU. Z toho vyplívá,že když si dáš píst do horní úvrati tak šoupátko je ještě otevřené,zhruba tech 50 stupňů před úplnym zavřenim. A to snad jako laik vidíš. 50 st. je zhruba čtvrt otáčky... to vidíš jestli si to tam dal dobře nebo obráceně
Datum: 04. září 2015 8:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Už to moc nepamatuji aůe myslím že z jedny strany něco bylo. Skuz to vyčistit třeba něco najdeš.
Datum: 03. září 2015 19:47
Jméno: Zdenek
IP: uživatel18296
No jde o to, že to šoupatko jde aji obrátit na druhou stranu a hned se zase změní doba kdy má sát.
Datum: 03. září 2015 9:43
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Co vím o šoupátku tak tam je takový zářez který se nasazuje na klikovku na které je čípek. Nebo alespoň myslím je to dávno co jsem měl 90ku. S těma šoupátkama se dost laborovalo všelijak se brousili aby šlo více směsy. Ten benzín je asi karburátorem protože to saje do klikovky přez to šoupátko. Jedině rozdělat a vše zkontrolovat. Asi jsem moc nepomohl
Datum: 02. září 2015 20:20
Zdar chlapi, otázka za zlatého bludišťáka - Vyhrabal jsem u známého ve stodole karburátor tvarově "shodný" s karburátorem ze stadiona S22. Avšak má větší difuzor - že by mýtus á la S23?. Otázka tedy zní - Existovaly takové karburátory "oficálně" nebo to byly jen nějaké nepovedené repliky? + prý ty s23 jely jak ďas - nezabiju se, když ho dám na s11, která mi už teď jede 70 s S22 karb.? (foto můžu nahodit, jen co sundám starej s22 pro porovnání)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2015 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel18293
O S23 se vedou mýty a báje,ale přitom to byl furt jen Stadion S22,kterej měl velký brzdový bubny a nádrž danou rovně ... motor byl S22 seriovej,beze změn,karburátor jikov 14mm provedení naprosto stejné jakou s22... on S23 totiž měl být původně krok vpřed,ale pak to nějak nedopadlo,s klesající poptávkou mopedů a narůstající poptávkou malých lehkých motocyklů nechtěli dále investovat do vývoje typu,kterému bylo předurčeno,že se bude prodávat pod cenou a již žádnou slávu neudělá. Vrazili tam motor z S22,kterýho bylo na skladech hafo a poslali to na trh... hotovo ... Jináč ten karburátor 15mm je z Jawa 05.
Datum: 02. září 2015 16:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jednoduše zjistitelný, karb z o5 má difusor 15mm a karb z S23 by měl mít snad 14mm...
Datum: 02. září 2015 6:20
Asi to tak nakonec bude. Nicméně si nejsem jistý, jestli je výřez v přírubě k motoru na standartních motorech zaslepený, nebo ne(ale asi, bude, nejde mi nastavit rozumnej volnoběh). Nicméně první dojmy z namontování: první pokus - hl. tryska cca 80(nevím který hovado jí takhle provrtalo, ale já ne ) - lepší než starý karbec, ale bohatý jako hovado - nepoužitelný. Pokus druhý - Trysky z s22, stále trochu moc bohatý(asi ještě zářezy na jehle). Táhne jako zběsilej, ale nebylo zatím možno vyzkoušet na silnici. Zejtra doladím chybičky a uvidímě jestli konečně překonám rychlost zvuku
Datum: 01. září 2015 21:58
tipuji to samé a taky mám za to, že karbce na S23 a prvních 05 byli stejné
Datum: 01. září 2015 21:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
muj tip je, že jde o karburátor z prvních o5 s 15mm difusorem...
Datum: 01. září 2015 17:18
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Zdravim, kdy bude pionýr spotřebovávat více benzínu? Když je nový vzduchový filtr, nebo když je už používáním zanesený? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel18272
Odpovím ti jinak. Méně benzínu bude spotřebovávat,když bude mít dobře nastavenou bohatost směsi,odpor filtrboxu a vhodný předstih ... špinavý/čistý filtr není až tak výrazný rozdíl,pokud ten starý filtr není vysloveně neprůchozí...
Datum: 25. srpna 2015 15:50
Jméno: RUDY
IP: uživatel12689
zdar, mám jawu 350/639 mohla by vysoká hladina v plovákovce zapříčiňovat vysokej volnoběh ? za studena 2 tis. po zahřátí až 3 tis. šoupátko dole, tesnění a gufera vyměněný Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 11:49
Jméno: RUDY
IP: uživatel12689
z karburátoru dost kape benzín(prolíná u vršku misky) myslel jsem že to je vysoká hladina, jinak by z toho nemohlo téct ne ?
Datum: 11. srpna 2015 11:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
vysoký volnoběh je naopak nízká hladina.
Datum: 10. srpna 2015 21:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
zdar, prosím vás nemůžu nějak naštelovat jawu 125 dandy.. svíčka když jí vyndám je černá jako uhel, zaolejovaná není jenom je prostě dost černá.. ALE jdu a za studena jenom pustím benzín, nedávám ani sytič a na drbnutí motor naskočí.. to samé i když je zahřátý.. jede moc pěkně.. mám tam jiný karbec (dá se říct že je na tuta stejný akorád bez akcelerační pumpičky jinak je uplně stejná konstrukce, karbec je z yuki 125 enduro gy2) u dandyny píšou že jehla na 3 zářez a bohatost mezi 0.5 až 2 otáčky to jsem nastavil myslím na 1 otáčku a furt laboroval, ale svíčka prostě není cihlová.. zkoušel jsem i jehlu na 2 zářez ale taky nepomohlo.. potřeboval bych radu jestli to je u 4t normální nebo ne.. protože kamarád má yuki 125 gy2 kde je najeto jenom 4700km a svíčka krásně cihlová.... díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2015 11:50
Zravím, zdá se mi že mi fichtl někde přisává vzduch ale nevím kde karbec mam dobře dotaženej a utěsněnej tak zbejvá jedině gufero pod zapalkem. Koukal jsem pod dekl zapalka ale kdyby bylo špatný gufero tak je to tam přeci oslintaný od benzínu ne? předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 21:17
Zajímavý způsob, zítra to vyzkouším dekuju
Datum: 06. srpna 2015 21:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18243
Postrikej pod zapalko horlavy spray..vonavku kontaktol a pokud ti pri nastartovanem motoru nasaje spray a vyleti otacky je to jasny
Datum: 06. srpna 2015 20:49
|
|