www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18016    
Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
 
 
Datum: 17. dubna 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
 
 
Datum: 16. dubna 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdarec potřebuju pomoct.. mám čz 175/450 a když dám na vonoběch plnej plyn tak to vynechává.. vzduch 3/4 a tryska je čistá.. při jízdě to vůbec nevynechává.. nevíte co stím jinak startuje a volnoběh drží nádherně :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by špatně seštelovaný zapálko?
 
 
Datum: 15. dubna 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás potřeboval bych poradit se slovenskou pomstou jménem babetta 207 . Když jsem jezdil na plný plyn , bylo vše OK , ale když by člověk chtěl jet třeba 25km/h tak babetta jede, ale místy vynechává (tarokuje) jako když je ulitá. Tak jsem si říkal , že bude vysoká hladina v karbecu , páč už jsem vyzkoušel všechno možný jen ne hladinu. Samozřejmě jsem to rozešteloval ještě víc ,takže v plovákovce je bud hodně,takže přetíká nebo v ní není vůbec nic a nemůžu trefit ten zlatej střed.Po 4 hodinách už jsem fakt ztratil nervy. Máte někdo nějakej fígl jak to seštelovat?Samozřejmě budu muset koupit novej plovák páč ten starej už je tak zvohejbanej že už ho nesrovnám. Připadám si jak úplnej jouda kterej schořel na banalitě :-D Jinak je to bezproblémovej stroj, kterej mě každej den vozí do krámu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jirka - o to jsem se snažil asi 4 hodiny , ale prostě buď to přetíkalo nebo to bylo úplně suchý , protože plovák asi někde visel.Každopádně koupím novej a budu dál zkoušet.Jehlovej ventilek zavírá 100%
 
 
Datum: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ikdyž ja mám na babetě plováky dva jako má třeba bing. Tam je potřeba aby byli oba v rovině a ta pacička co zavírá ten ventil byla taky rovná. Chodí to tam na osce která musí taky být rovná. Spletl jsem si to s jinými karb. ikdyž je princip stejný. Nastav to že když sundáš plovákovku opatrně aby jsi tam měl tak max.do půlky benzín
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslel jsem jestli není plovák zdeformovanej na výšku. Objem musí být stejný (archimeduv zakon). Samozřejmě pokuď je total tak není o čem mluvit. Šlo mě o výšku hladiny a zavírání benzínu což s tim souvisí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel17990    
Ju a spatna neni ani petka s benem a ve vicku namontovany motoventilek s hadickou...karbec demontuje a prez petku si hladinu odladis venku ...
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Plovákem bych to neřešil, jestli není proražený (tak jeho objem zůstává stejný ikdyž je zdeformovaný). Zavírá ti ta klapka nad plovákem? Stačí do toho fouknout a poznáš to.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mustangem. Zajíždím 7. výbrus jehla na spodním zařezu trisky origo, ve víku airboxu 1 díra, hladina v pohodě. Dneska jsem si všiml že mám povolenou objímku sací gumy na hrdle karbecu tak jsem jí dotahl. když jedu a dam víc plynu tak se začne dusit, volnoběh OK. Než jsem to dotahl motor nešel víc vytočit a furt tak jako prskal, volnoběh ulitej. Kde je chyba ? Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, asi počkám až to zajedu a pak se do toho pusím :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ne nutně. Když dáš víc plynu (3/4 až plnej nevím přesně), tak na to stejně poloha jehly nemá vliv, protože v tu chvíli to ovlivňuje velikost HT. A na volnoběh taky jehla nemá žádný vliv. Takže bych zkusil pustit trochu víc vzduchu do airboxu (přidat dírku 8 mm se mi osvědčilo nejvíce) a/nebo si pohrát s hladinou v plovákovce. To se špatně radí, věšteckou kouli tu nikdo nemá a stroj nevidíme. Vyladit to správně je docela umění a sežere to hodně času. Tak hodně štěstí. :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatý to je určitě ale to muže být taky třeba tím že mám jehlu na spodním zařezu že ?
 
 
Datum: 05. dubna 2015 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Vypadá to, že to máš moc bohatý.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnít svíčku a vyčisti si karburátor ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2015 17:48
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
 
 
Datum: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
V tom případě ti to mužeme jen přát ;-) a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
 
 
Datum: 20. března 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
 
 
Datum: 20. března 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
 
 
Datum: 20. března 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
 
 
Datum: 20. března 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn :-D stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
 
 
Datum: 20. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95? :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 6:27
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
 
 
Datum: 19. března 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17899    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, co se stane, když puvodni hlavni trysku č.66, ktera je standartni, nahradím tryskou č.72(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_66_fibr_jaweta.html)? Dojde ke zvýšení výkonu? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
výkon jako takovej ne... záleží na konkrétních podmínkách a hlavně na chodu motoru! Tzn. že pokud je optimální směs s tryskou 66, 72jka to akorát zhorší... vynechávání může bejt způsobeno kde čim...
 
 
Datum: 26. února 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Určitě ne,je to spíše naopak.
 
 
Datum: 25. února 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17899    
Chvílemi vynechává proste netahne vkuse. Takže výměna trysky za větší nezvýší výkon?
 
 
Datum: 25. února 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdá se ti že je chudá směs? Jakou barvu má svíčka? Pokud ta jawetta jede OK, tak bych se směsí vůbec nelaboroval, protože dost možná vyhodíš peníze za něco, co ti bude k ničemu... u svojí sportky s 13mm karburátorem mám danou taky trysku 69, ačkoliv největší co mám je právě 72, ovšem nejlíp mi to prostě jede s tou 69... Jawetta je na nastavení směsi dost náchylná!
 
 
Datum: 25. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ahoj, před několika měsíci jsem semka psal o mé motorové pile zn hecht. že nedrží volnoběch.. dneska jsem oddělal celí karburátor a zjistil jsem... to L a H se dá štelovat ale není to na šroubky je to taková tyčinka která je na jedné straně nařízlá aby se stím dalo otáček.. karburátor je značky WALBRO. potřeboval bych někoho kdo by mi poradil na jaké hodnoty tento karbec seřídit.. děkuju moc za každou užitečnou odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano psal jsem základní nastavení aby to (chytlo). Zbytek je na doladění. Ať da autor info jestli to poladil
 
 
Datum: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
těžko ti někdo řekne, o kolik otáček to povolit či utáhnout, to musíš nastavit podle chodu motoru... už sem ti to myslím popisoval minule... L-kem nastavíš bohatost ve volnoběžných tak, aby to udrželo volnoběh (nezdechávalo to; nastavuješ společně se šroubem volnoběhu) a zároveň bez prodlevy reagovalo na plyn... a H-čkem nastavuješ směs ve vysokejch otáčkách nejlíp v zátěži (vezmeš si větší špalek a řežeš), zase podle chodu motoru, případně může být určitým vodítkem i cihlová svíčka... není na tom nic, jen musíš mít trochu citu pro 2T a rozpoznat co to chce... případně to dej někomu kdo se v tom vrtá, pro něj to bude otázka chviličky... jo a pro úplný odladění je důležitý, abys to nastavoval na ohřátém motoru!
 
 
Datum: 23. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
tady jeden týpek popisuje, jak to seřídit na modelářských motorech. Bude to dost podobné http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT&alias=SM_NSERIZENI
 
 
Datum: 21. února 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale dvouma tryskama štelovat bohatost směsy mě připadá divný nevím jak by se to seštelovalo
 
 
Datum: 21. února 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevim jak jsem koupil tak prodávám
 
 
Datum: 21. února 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
tim l a h se šteluje prej bohatost a tim T je na volnoběch..
 
 
Datum: 21. února 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jen co vím o motorovkách tak L H jsou trysky jedna na malé otáčky druhá na max. Ale měli by tam být tři. Ta třetí se dotáhne nadoraz a o jednu otáčku povolí. To má být základní seštelování. Jestli jsi to rozdělal tak tam skuz splašit ty membránky co jsou mezi těmi díly(co si vzpomínám tak se to skládá ze tří dílků) ty jsou důležitý. Tip (karburátoru) neznám tak nevím jestli jsem pomohl
 
 
Datum: 21. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jak musím upravit motor abych mohl do fichtla tankovat ethanol (E85). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17894    
Jojo,s lihem zkouška nanečisto a pak z hlavy udělat TDi ,provrtat trysky dvojkou vrtákem a tradá :-D :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, E85 je mezistanice mezi benzínem a methylalkoholem :-) vím to od doby,co jsem se připletl mezi bandu bláznu na mopedech :-D a tobě nemusím vysvětlovat jak ty mopedy jedou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 22. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale! Se fšeckýma názorama súhlasím. Mám to aj vyskúšaný. Akorát mě odrazovala cena oleja. S jiným olejem, pořádně rozmíchat a okamžitě použít, neš se zasej začne srážet. Aj u čtyřtaktu je potřeba změnit trysky! Esli neco vyskúšáš, toš dej vědět! Toš tak.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17887    
Trochu jsem se tady po tom tématu pídil a získal jsem nějaké informace. Na Ethanol 85 jezdit lze a dle mého známého lze dokonce dosahnout vyššího výkonu. Aby vše fungovalo tak je potřeba trochu snížit hlavu aby se dosáhlo trochu vyššího kompresního poměru. Teoretických 10-11 : 1 stačí. Tryska musí jít nahoru,líh má jiný směšovací poměr se vzduchem,takže na seriovce 72-74,samozřejmně je to individuální. A pak poslední nejdůležitější věc - je nutno použít olej pro lihová paliva,lze koupit od Castrolu již za 500,- za litr.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
vyzkousej sam uvidis muzes laborovat. 3:2 se mi osvedcilo na dvouhodinovce zavodech a byl jsem na stupinku.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Vyprdni se na to! Uz jenom ta jiskra je slaba na zapaleni v nejakym vyssim pomeru. Lih v motoru chce velkou kompresi a silnou jiskru. U pionyra neni ani jedno. Nehlede na blby michani s olejem. Samozrejme smesovaci pomer lihu se vzduchem je jiny nez u benzinu. A co si od toho slibujes?
 
 
Datum: 19. února 2015 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Při použití motoru z Jawa New Pionýr (což je 4T čína) by neměl být problém,není třeba nijak míchat.... do 2T to nepatří
 
 
Datum: 18. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
3LITRY-2LITRY PRO LEPSI PRECTENI
 
 
Datum: 18. února 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
da se to 3l benzin 2l E85 a jede uplne stejne mam vyzkouseno.(jen dam malinko nahrazky olova)
 
 
Datum: 18. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jedině čtyřtakt
 
 
Datum: 18. února 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17870    
čus , Chci jezdit levně na pionýroj !. Denně jezdím do práce tam a zpátky 100km přemýšlel jsem, že budu do něj lejt ten ethanol 85. Prej to je mrtě bezolovnatý a tak jsem slyšel že tam musím lejt víc oleje co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
https://www.youtube.com/watch?v=iROivbKVes0 tady to jeden zkusil
 
 
Datum: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Tak jinak,abys pochopil co píšu. Nalej si do petky trochu nafty a do toho přilej vodu,mrtě to promíchej a nech sednout a sleduj co se stane,je to skoro stejnej případ ...
 
 
Datum: 17. února 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A když ten olej s ethanolem mrtě promíchám a dám ho tam opravdu o něco víc ?
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17871    
spíše bych zauvažoval o lehkém vylepšení válce + dokonalé odladění karburátoru. V tomto směru jsem již dosáhl skvělých výsledků.
 
 
Datum: 16. února 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17871    
Moje osobní doměnka je,že při použití etanolu ve dvoutaktním motoru v kombinaci s olejem pro běžný benzín musí dříve či později dojít k přidření motoru,kliky,ložisek... líh neváže klasický 2T olej ... směs nebude homogenní... lze použít olej pro lihová paliva do závodních speciálů,ale jeho cena převýší zdaleka nižší cenu etanolu ...
 
 
Datum: 16. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
v etanolu se špatně rozpouští olej
 
 
Datum: 16. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to pojede, ale špatně to bude chytat. Já jsem jezdil na čistý technický benzín a dával jsem k tomu strojní olej 1:25. Jezdilo to, ale špatně to chytalo. Jinak to šlo. Jak to bude s etanolem toť otázka :-)
 
 
Datum: 16. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
 
 
Datum: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ne to né
 
 
Datum: 10. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16044    
Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
 
 
Datum: 10. února 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
 
 
Datum: 10. února 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
 
 
Datum: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
 
 
Datum: 10. února 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
 
 
Datum: 10. února 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
 
 
Datum: 09. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: pedroloko      IP: uživatel17996    
Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
 
 
Datum: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
 
 
Datum: 08. února 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu :-(
 
 
Datum: 08. února 2015 1:41
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
čau :-D potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: lamal      IP: uživatel16376    
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
 
 
Datum: 13. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
 
 
Datum: 07. února 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
 
 
Datum: 05. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš ;-)
 
 
Datum: 05. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
 
 
Datum: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ? :-)
 
 
Datum: 02. února 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a zdá se mi,že má strašně velkou spotřebu.Na plnou nádrž ujedu pouze cca 80-90 km.Trysku mam 65 a jehlu uplně dole.(první drážka ze shora).Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No tak ten výfuk by na to mohl mít vliv. Dej tam alespon nejakou drátěnku aby to tak rychle neletělo ven. Uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Svíčku mam bohužel černou. :-( ,ale na chod motoru si nestěžuju,ten šlape jak za mlada :-) a menší trysku jsem nikde neviděl.A sání bude asi ok,tam je jen kus drátěnky nic jiného.Jedině mě ještě napadá výfuk,kterej mam vykuchanej :-)
 
 
Datum: 01. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
To žere dost,pařez umí i okolo 2L na 100,vždyť to má karburátorek jak prd a motor se sotva točí. Koukni na tu svíci,ta napoví. Když jsem jako kluk měl motokáru s motorem z j555 tak to na plnou nádrž benzínu (z S11) jezdilo celej víkend ... když jsem tam pak dal motor z j21 tak to žralo jak tank a banda byla prázdná už v pátek večer :-D ale určo na to svym způsobem mělo vliv i to,že motor z pařeza fungoval jak stabilák,i krokem to furt jelo za 3,na dvojku se i rozjíždělo a pak ten motor z fichtla 21 se musel vytáčet,neměl takovej dobrej spodek,ale jelo to víc,takže sme se s nim líp vyblbli :-D motor z pařeza byl zase výbornej na jízdu bokem po fotbalovym hřiští :-D vzpomínky no ...
 
 
Datum: 01. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17826    
Jawa 555 ma 3L nádrž nie? Tak to potom nezere až tak veľa .
 
 
Datum: 01. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Kolik se dá ujet na nádrž nevím ale podívej se na svíčku jakou má barvu. Podle toho se dá poznat jakou máš směs. Nejlepší je taková do cihlova. Když bude tmavá tak je něco špatně. Pak dát menší trysku a a kouknout na sání. Že máš jehlu dole by nemělo mít vliv jehla má vliv na spodní otáčky. Po přidání více plynu se jehla (vyzařuje) z provozu
 
 
Datum: 01. února 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
 
 
Datum: 24. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
 
 
Datum: 23. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Uchcává se to. Vysoká hladina.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzkouším Díky :-) a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:04
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Tak chlapi aby jste věděli, tak správná odpověď byla od příspěvku draka Homolky. Dal jsem menší trysku a vše v pohodě originál 68 jsem vyměnil za menší, a teď jsem spokojen. Do kopce mi to táhne 65 km/h odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Cece a nemas to chudy? Co barva svicky. .aby si to nezadrel protoze s mensim mnostvim bena jde i min oleje
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,shrnu co jsem vsechno udelal proto,aby to jelo.Zacal jsem zapalovanim.Vymena vsech civek,kondenzatoru,indukcni civky,kabelu na svicku,fajfky,svicky,gufera,vymena vzduchoveho filtru,vycisteni vyfuku plus kolinka.Vycisteni karburatoru.A ted prosim dejte dohromady hlavy a poradte proc musim jet do kopce na pul plynu (po rovine to jede v pohode 75).Z kopce to same,ale to je diky sekundarnimu kolecku,ale do kopce to blbne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Postrádam tu informaci o tom,že bys pročistil kohoutek a určitě ses vybod i na ten palivovej ventil. Dále zkontroluj jak chodí plovák na trnu a jestli se nezaškobrtává. Tam si měl začít než si vyměnil půl motoru.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono jestli ti seriovka jede po rovině 75km/h tak tam bude něco špatně :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
před hromadou let jsem si myslel že když dám větší trysku tak to pojede líp,opak byl pravdou špatný poměr vzduchu a benzínu, matně si vzpomínám že do kopce to taky nejelo.možná se nestihne spalovat velký množství benzínu který tam pereš. až vyjedeš zase blbě nějakej kopec zkus mrknout na barvu svíčky,jestli není moc černá - možná to něco poví, možná bych zkusil na podruhé vyndat na jízdu do kopce filtr, když to pojede je to jasné - spatný poměr
 
 
Datum: 15. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Cau,zkus dá vjetší trysku,nebo zvední trošku plovákovou hladinu ;-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
podívej,že jsi udělal pomalu všechno -neznamená že je to OK...jednou jsem taky měnil gufera a bylo ještě horší,přímo katastrofa...........udělal jsem je znova a ejhle bylo to dobrý,z toho plyne že co je udělaný tak nemusí být dobrý
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:44
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 25.06.2018 4:25:17 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu