www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tak se tu ptám zase ohledně volnoběhu na pinckovi 21. Před pár dny jsem se tu ptal na bohatou směs při volnoběhu viz. http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id266481.html a chtěl jsem to vyřešit koupením VT 35 a 32. Pořídil jsem tedy obě trysky a nejlépe to funguje na tu VT 32. I při rozpáleném motoru plyn reaguje okamžitě bez žádného dušení a motor nastartuje na první našlápnutí, ale jak jsem očekával, o dost se zhoršilo startování za studena. Na start páku se mi nedaří motor nastartovat (to jen ze začátku blafne), tak ho musím roztláčet. Po roztlačení a menším přemlouvání motor chytne a pak už jede. Jde mi tedy o to, je nějaká možnost vylepšit to studené startování, aniž by se změnilo chování za tepla, třeba změnou tepelné hodnoty svíčky nebo se s tím mám prostě smířit? Díky za rady a odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, zkusil jsem i tu VT 35 a poznat to bylo, ale stále to nebylo tak, jak jsem si představoval. Směs se ochudila a reakce na plyn (z volnoběhu) se hodně zlepšila, ale v mém případě když jsem vrknul plynem, tak se motor stále trochu zadusil, ale jak píšu, celkově i na tu VT 35 to bylo o hodně lepší, ale až na tu VT 32 mi to jede nejlíp. Samozřejmě tobě může stačit ta VT 35, protože každý motor je jiný, chce to prostě vyzkoušet... ;-)
 
 
Datum: 02. května 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a zkoušel jsi i VT 35? Jak se to s ní chová? Potřeboval bych taky trochu ochudit volnoběžnou směs, ale VT 32 už se mi zdá dost malá...
 
 
Datum: 02. května 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi na té telepatii něco bude :-D . Taky jsem rád, že už to funguje tak jak má, když jsem se s tím tak dlouho drbal, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že to nepůjde nějak seřídit, aby to jelo jak za tepla, tak i za studena a ono se to nakonec povedlo a s tou spotřebou se uvidí, ale taky si myslím, že by mohla jít trochu dolů ;-) . Jinak vrtání mám 38,50 (2. výbrus) s 3 kroužkovým pístem. Když jsem nechal dělat ten výbrus, tak jsem byl ještě mladej a nezkušenej, tak mi ho nechal udělat jeden chlápek, který opravuje Jawy. Sice má ten motor velkou kompresi a celkem slušně tahá, ale rychle se utaví, no teď bych volil 2 kroužek... a přes zimu bych chtěl zgenerálkovat motor, protože je tam ještě origo klika (má nalítáno min. 20tis km) a ložiska a s tebou Stanto bych se pak chtěl domluvit na nějaké úpravě válce, ale aby to jelo se sériovýma komponentama, tak snad se potom na něčem domluvíme... ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18052    
Hele to je asi telepatie,včera navečer jsem ti sem psal,že jsem rád,že se dílo zdařilo atd,akorát jsem to odesílal a do toho mi začal někdo volat,net vyskočil,zved sem to a po položení hovoru už bylo všechno v trapu.... znovu už jsem to nepsal... Takže dílo se zdařilo,vše funguje,věřím,že ti to teď pojede okolo 2,5L na 100km. Tobě to dalo takovejch nervů a času aby se povedlo a teď si představ tech fichtlů,co jezdí rozštěkaný a všem je to šumák ... a v jakym je to asi stavu,když to jede,ale netočí a podobně ... denně 2-3 témata že starruje a netáhne,ulejvá atd... sám jsem z toho kvet ... paradox je,že holá seriovka ve vrtání 38 skoro vždy jedena tovární nastavení viz příručka,ale stačí pár výbrusů nahoru a vše je jinak ... PS - jaký máš vrtání válce?? Typuju aspoň 39,5 ?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: Ohledně té rady s tou svíčkou, to jsem myslel na radu Standy... Nevím proč, ale myslel jsem si, že se mě ptal Standa jak to dopadlo... :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem rád, že to konečně funguje. Dnes jsem se byl znovu projet a opět jsem to nastartoval start pákou za studena. Jinak co jsem teda vše udělal... Sklepl jsem na tvou radu svíčku na 0,4mm, zvednul jsem jehlu z prvního zářezu na druhý zářez od vrchu a lehce jsem zvednul volnoběžné otáčky, protože se mi po zvednutí jehly otáčky snížily a už to startuje i za studena. Dnes jsem přeplavil karbec, 2x jsem šlápl s vypnutým zapalováním a pak po zapnutí zapalování motor chytil na první našlápnutí. Pak stačí asi 20-30s trochu tůrovat nebo potržet plyn než přestane motor kuckat, prskat apod. a pak můžu v pohodě vyrazit. Jinak reakce plynu za tepla s tou VT32 je okamžitá, tzn. i když je motor fakt rozpálenej, tak stačí jen vrknout a otáčky okamžitě letí nahoru. Startování za tepla je na první našlápnutí a svíčka má krásně cihlovou barvu, takže jsem s tímto naladěním karburátoru max. spokojenej ;-)
 
 
Datum: 30. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To rád čtu, že se dílo zdařilo! Jinak za tepla už drží volnoběh i startuje?
 
 
Datum: 30. dubna 2015 6:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to Stando asi zafungovalo... Sklepl jsem svíčku na 0,4 mm a před startem jsem naklonil pionýra nalevo a pořádně jsem přeplavil karbec a na druhý našlápnutí motor chytnul, takže pokud to nebyla jen náhoda, tak je to super, takže díky za rady ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, zkusím to a uvidím, jestli to pomůže ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18050    
Zkus jen o desetinu přiklepnout svíčku.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 12:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes jsem se opět věnoval těm studeným startům a prostě start pákou se mi to nedaří nakopnout, takže budu muset za studena vždy roztláčet, no nedá se nic dělat... Možná by tomu pomohlo to Vape, ale když s origo zapalováním nemám problém, tak by bylo zbytečný kupovat Vape, navíc když mám 30w zápalko... ;-) Jinak jsem se díval jak teď vypadá svíčka a má úplně luxusní cihlovou barvu (vždy jsem měl svíčku takovou šedou, spíš s lehkým nádechem do černa, takže to bylo prostě bohatý), tak to za to horší startování za studena stojí ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2015 14:56
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zápalko mám klasický 30W, ale rotor je dost silnej, takže s pěknou jiskrou nemám problém, ale při startování bude mít Vape vždy navrch... Jinak po nastartování mi to dělá přesně jako tobě, asi půl minuty to prská, pšiká a pak už to jede normálně. Dneska jsem se na to startování za studena nedostal, ale zítra budu mít čas, tak zkusím motor nějak pořádně ulít a uvidí se, jestli mi to půjde nakopnout ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18037    
A ještě jedna věc mi napadla. Jaký máš zapalování? Já mam totiž vape. Nevim jestli serie zapálí tak chudou směs. Studený mi to chudou směsí trochu vyleze do lehce vyšších volnoběžnejch otáček a "brmlá" to chvíli jak muj pérák...takový ppššiky to dělá... .pak to tak po 20-30 vteřinách klesne na normální čistej volnoběh s tvrdejma "výbuchama" a jede se...ale teda volnoběh mam jak na nějaký j250,sotva se to otáčí,avšak nechcípne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
No,přesně tohle mi dělá seřízenej motor. Řešim to ulitim. Našpricuju,dvakrát zatahnu za plyn,znova podržim plovák chvíli dole až to chčije,dvakrát zas zataham za plyn a už jde na první... takle ho musim ulejt jen poprvý,pak už chytá normál ...
 
 
Datum: 25. dubna 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě nenapadlo, ale já mám bohužel tu zatočenou trubku, takže mám smolíka :-D , ale jen tak na zkoušku to zkusím bez prsíček nastartovat se zacpanou tou trubkou, abych věděl co to bude dělat ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemusíč fubec sundávat prsíčka.Pokud' máš rovnou hliníkovou trubku a ne tu zatočenou.Jak máš ten čudlík na čepování benzínu,tak tama prostrčíš prst a zacpeš rovnou tu hliníkovou trubku :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím tu hladinu trochu zvednout, protože ji mám nižší, tak ať je aspoň jak má být, tzn. po vrch plováku a uvidím, co to bude dělat ;-) . Co se týká toho zacpání sání, taky mě to napadlo, ale při každém studeném startu sundávat prsíčka se mi opravdu nechce, takže to nejdřív zkusím s tou hladinou a nakloněním vlevo. Menší naklonění jsem zkoušel, ale bez úspěchu, tak ho zkusím naklonit až na stupačku... :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Já to dělám,tak že.Když je motor studený zacpu prstém sání tu hliníkovou trubku co je v airboxu.motor okamžitě chytne. ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18035    
hladinu bych teda moc nezvedal, co pak až to bude ohřátý, bude to zas bohatý... radši ho mrzáka studenýho nakloň na levo a až se ohřeje tak jízda.. jo a napište mě někdo ve kterým návodu je napsaný o tom naklánění teplého na pravou stranu.. né že ybch to nevěděl, ale nikde nikdy jsem to nečetl a to tu nějaké ty knížečky skladuju.. to jen taková odbočka :-) čest práci
 
 
Datum: 24. dubna 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawař: já právě do karbecu moc vrtat nechci, zkusím na tvou radu zvednout tu hladinu, co to bude dělat. Teplota svíčky asi nebude mít vliv, že? Teď tam mám klasiku N15C... Je škoda, že soudruzi u tohoto karbecu nevymysleli sytič, tak se mohlo hodně věcí usnadnit. Možná zkusím sehnat ještě druhej karbec a tam bych ten vzdušník provrtal. Jinak jak silným vrtáčkem jsi to dělal a to jsi provrtal jen tu mosaznou vložku, že? K té druhé dírce co je v tom hrdlu se asi nedá nijak dostat, že?
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To je přesně ten socialistickej kompromis. Karburátor nemá sytič, tak musí být větší VT. Zkus nastavit brutálně vysokou hladinu a uvidíš. :-) Já jsem tedy spokojen s tím provrtnutým vzdušníkem jak jsem psal minule...startuje za studena i za tepla dobře a za tepla při přidání plynu se nedusí. :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 13:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to vím, že to startování za tepla je napsaný i v návodu, s tím jsem problémy neměl, na několik našlápnutí jsem to vždy za tepla natočil, ale měl jsem problémy, že když jsem zastavil a pak jsem se chtěl rozjet, tak se mi motor vždy hodně zadusil a až pak se rozjel. Navíc jsem zvyklej z větší motorky si při podřazování vrknout plynem, což u pionýra nešlo, protože se hned zadusil. Po změně trysky jde plyn perfektně, protože je odezva okamžitá, jen se mi o dost zhoršilo startování za studena (počítal jsem s tím) a tak by mě zajímalo, jestli ty studené starty půjdou nějak trochu pořešit nebo se mám smířit s tím, že to za studena budu roztláčet? Nechci totiž tu novou trysku měnit, protože teď ten motor jede fakt perfektně... ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Za me se soudruzi zachovali cestne kdyz uznali chyBu a do navodu napsali za tepla lechce naklonit k sobe a spoustet...proste teple starty nevychytalu
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nemáte někdo přírubu do boku na stadiona aby tam šel karbec s pionýra nebo aspon nějaké foto jak vypadá ?Nebo kdyby mně jí někdo vyrobil tak bych jí koupil děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekuji
 
 
Datum: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
On tam nejde bez příruby? Kluci co sem jim dělal válce mi psali,že ho měli normálně na válci,jen se to trochu přispůsobilo.... jinak na webu stadion-tuning.cz za 1100,-
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
Pouziva se upravene z babety...nutno pootocit prirubu...pul hodky prace s ceocken..
 
 
Datum: 20. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Ferko      IP: uživatel14748    
Zdravím. Mam jawu350639 a ted mam takový problém. Vyměnil jsem karbec po zahřatí sesteloval smes a otáčky a dobrý. Ale když je motor studený tak dam sytič a nastartuju. Motor naskočí bez problemu a tak hned sytič stahnu a otačky jsou pořad dost vysoký a jak se motor pomalu zahříva tak otačky pomalu klesají. To trvá tak asi 5.min. Moc se mi to nelíbí. Tak poraďte co mám udělat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevím proč jsi měnil karbec(asi mechanická porucha,nebo nevím co?) to je jedno ale připadá mě to jestli nemáš v háji simerinky na klice, přisává to proto ty otáčky pomalu klesají
 
 
Datum: 21. dubna 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
Vazne mechanizmus sytice
 
 
Datum: 20. dubna 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18016    
Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
 
 
Datum: 17. dubna 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
 
 
Datum: 16. dubna 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdarec potřebuju pomoct.. mám čz 175/450 a když dám na vonoběch plnej plyn tak to vynechává.. vzduch 3/4 a tryska je čistá.. při jízdě to vůbec nevynechává.. nevíte co stím jinak startuje a volnoběh drží nádherně :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by špatně seštelovaný zapálko?
 
 
Datum: 15. dubna 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás potřeboval bych poradit se slovenskou pomstou jménem babetta 207 . Když jsem jezdil na plný plyn , bylo vše OK , ale když by člověk chtěl jet třeba 25km/h tak babetta jede, ale místy vynechává (tarokuje) jako když je ulitá. Tak jsem si říkal , že bude vysoká hladina v karbecu , páč už jsem vyzkoušel všechno možný jen ne hladinu. Samozřejmě jsem to rozešteloval ještě víc ,takže v plovákovce je bud hodně,takže přetíká nebo v ní není vůbec nic a nemůžu trefit ten zlatej střed.Po 4 hodinách už jsem fakt ztratil nervy. Máte někdo nějakej fígl jak to seštelovat?Samozřejmě budu muset koupit novej plovák páč ten starej už je tak zvohejbanej že už ho nesrovnám. Připadám si jak úplnej jouda kterej schořel na banalitě :-D Jinak je to bezproblémovej stroj, kterej mě každej den vozí do krámu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jirka - o to jsem se snažil asi 4 hodiny , ale prostě buď to přetíkalo nebo to bylo úplně suchý , protože plovák asi někde visel.Každopádně koupím novej a budu dál zkoušet.Jehlovej ventilek zavírá 100%
 
 
Datum: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ikdyž ja mám na babetě plováky dva jako má třeba bing. Tam je potřeba aby byli oba v rovině a ta pacička co zavírá ten ventil byla taky rovná. Chodí to tam na osce která musí taky být rovná. Spletl jsem si to s jinými karb. ikdyž je princip stejný. Nastav to že když sundáš plovákovku opatrně aby jsi tam měl tak max.do půlky benzín
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslel jsem jestli není plovák zdeformovanej na výšku. Objem musí být stejný (archimeduv zakon). Samozřejmě pokuď je total tak není o čem mluvit. Šlo mě o výšku hladiny a zavírání benzínu což s tim souvisí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel17990    
Ju a spatna neni ani petka s benem a ve vicku namontovany motoventilek s hadickou...karbec demontuje a prez petku si hladinu odladis venku ...
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Plovákem bych to neřešil, jestli není proražený (tak jeho objem zůstává stejný ikdyž je zdeformovaný). Zavírá ti ta klapka nad plovákem? Stačí do toho fouknout a poznáš to.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mustangem. Zajíždím 7. výbrus jehla na spodním zařezu trisky origo, ve víku airboxu 1 díra, hladina v pohodě. Dneska jsem si všiml že mám povolenou objímku sací gumy na hrdle karbecu tak jsem jí dotahl. když jedu a dam víc plynu tak se začne dusit, volnoběh OK. Než jsem to dotahl motor nešel víc vytočit a furt tak jako prskal, volnoběh ulitej. Kde je chyba ? Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, asi počkám až to zajedu a pak se do toho pusím :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ne nutně. Když dáš víc plynu (3/4 až plnej nevím přesně), tak na to stejně poloha jehly nemá vliv, protože v tu chvíli to ovlivňuje velikost HT. A na volnoběh taky jehla nemá žádný vliv. Takže bych zkusil pustit trochu víc vzduchu do airboxu (přidat dírku 8 mm se mi osvědčilo nejvíce) a/nebo si pohrát s hladinou v plovákovce. To se špatně radí, věšteckou kouli tu nikdo nemá a stroj nevidíme. Vyladit to správně je docela umění a sežere to hodně času. Tak hodně štěstí. :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatý to je určitě ale to muže být taky třeba tím že mám jehlu na spodním zařezu že ?
 
 
Datum: 05. dubna 2015 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Vypadá to, že to máš moc bohatý.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnít svíčku a vyčisti si karburátor ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2015 17:48
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
 
 
Datum: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
V tom případě ti to mužeme jen přát ;-) a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
 
 
Datum: 20. března 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
 
 
Datum: 20. března 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
 
 
Datum: 20. března 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
 
 
Datum: 20. března 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn :-D stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
 
 
Datum: 20. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95? :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 6:27
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
 
 
Datum: 19. března 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17899    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, co se stane, když puvodni hlavni trysku č.66, ktera je standartni, nahradím tryskou č.72(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_66_fibr_jaweta.html)? Dojde ke zvýšení výkonu? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
výkon jako takovej ne... záleží na konkrétních podmínkách a hlavně na chodu motoru! Tzn. že pokud je optimální směs s tryskou 66, 72jka to akorát zhorší... vynechávání může bejt způsobeno kde čim...
 
 
Datum: 26. února 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Určitě ne,je to spíše naopak.
 
 
Datum: 25. února 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17899    
Chvílemi vynechává proste netahne vkuse. Takže výměna trysky za větší nezvýší výkon?
 
 
Datum: 25. února 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdá se ti že je chudá směs? Jakou barvu má svíčka? Pokud ta jawetta jede OK, tak bych se směsí vůbec nelaboroval, protože dost možná vyhodíš peníze za něco, co ti bude k ničemu... u svojí sportky s 13mm karburátorem mám danou taky trysku 69, ačkoliv největší co mám je právě 72, ovšem nejlíp mi to prostě jede s tou 69... Jawetta je na nastavení směsi dost náchylná!
 
 
Datum: 25. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ahoj, před několika měsíci jsem semka psal o mé motorové pile zn hecht. že nedrží volnoběch.. dneska jsem oddělal celí karburátor a zjistil jsem... to L a H se dá štelovat ale není to na šroubky je to taková tyčinka která je na jedné straně nařízlá aby se stím dalo otáček.. karburátor je značky WALBRO. potřeboval bych někoho kdo by mi poradil na jaké hodnoty tento karbec seřídit.. děkuju moc za každou užitečnou odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano psal jsem základní nastavení aby to (chytlo). Zbytek je na doladění. Ať da autor info jestli to poladil
 
 
Datum: 24. února 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
těžko ti někdo řekne, o kolik otáček to povolit či utáhnout, to musíš nastavit podle chodu motoru... už sem ti to myslím popisoval minule... L-kem nastavíš bohatost ve volnoběžných tak, aby to udrželo volnoběh (nezdechávalo to; nastavuješ společně se šroubem volnoběhu) a zároveň bez prodlevy reagovalo na plyn... a H-čkem nastavuješ směs ve vysokejch otáčkách nejlíp v zátěži (vezmeš si větší špalek a řežeš), zase podle chodu motoru, případně může být určitým vodítkem i cihlová svíčka... není na tom nic, jen musíš mít trochu citu pro 2T a rozpoznat co to chce... případně to dej někomu kdo se v tom vrtá, pro něj to bude otázka chviličky... jo a pro úplný odladění je důležitý, abys to nastavoval na ohřátém motoru!
 
 
Datum: 23. února 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
tady jeden týpek popisuje, jak to seřídit na modelářských motorech. Bude to dost podobné http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT&alias=SM_NSERIZENI
 
 
Datum: 21. února 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale dvouma tryskama štelovat bohatost směsy mě připadá divný nevím jak by se to seštelovalo
 
 
Datum: 21. února 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevim jak jsem koupil tak prodávám
 
 
Datum: 21. února 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
tim l a h se šteluje prej bohatost a tim T je na volnoběch..
 
 
Datum: 21. února 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jen co vím o motorovkách tak L H jsou trysky jedna na malé otáčky druhá na max. Ale měli by tam být tři. Ta třetí se dotáhne nadoraz a o jednu otáčku povolí. To má být základní seštelování. Jestli jsi to rozdělal tak tam skuz splašit ty membránky co jsou mezi těmi díly(co si vzpomínám tak se to skládá ze tří dílků) ty jsou důležitý. Tip (karburátoru) neznám tak nevím jestli jsem pomohl
 
 
Datum: 21. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jak musím upravit motor abych mohl do fichtla tankovat ethanol (E85). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17894    
Jojo,s lihem zkouška nanečisto a pak z hlavy udělat TDi ,provrtat trysky dvojkou vrtákem a tradá :-D :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 6:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, E85 je mezistanice mezi benzínem a methylalkoholem :-) vím to od doby,co jsem se připletl mezi bandu bláznu na mopedech :-D a tobě nemusím vysvětlovat jak ty mopedy jedou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 22. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale! Se fšeckýma názorama súhlasím. Mám to aj vyskúšaný. Akorát mě odrazovala cena oleja. S jiným olejem, pořádně rozmíchat a okamžitě použít, neš se zasej začne srážet. Aj u čtyřtaktu je potřeba změnit trysky! Esli neco vyskúšáš, toš dej vědět! Toš tak.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17887    
Trochu jsem se tady po tom tématu pídil a získal jsem nějaké informace. Na Ethanol 85 jezdit lze a dle mého známého lze dokonce dosahnout vyššího výkonu. Aby vše fungovalo tak je potřeba trochu snížit hlavu aby se dosáhlo trochu vyššího kompresního poměru. Teoretických 10-11 : 1 stačí. Tryska musí jít nahoru,líh má jiný směšovací poměr se vzduchem,takže na seriovce 72-74,samozřejmně je to individuální. A pak poslední nejdůležitější věc - je nutno použít olej pro lihová paliva,lze koupit od Castrolu již za 500,- za litr.
 
 
Datum: 21. února 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
vyzkousej sam uvidis muzes laborovat. 3:2 se mi osvedcilo na dvouhodinovce zavodech a byl jsem na stupinku.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Vyprdni se na to! Uz jenom ta jiskra je slaba na zapaleni v nejakym vyssim pomeru. Lih v motoru chce velkou kompresi a silnou jiskru. U pionyra neni ani jedno. Nehlede na blby michani s olejem. Samozrejme smesovaci pomer lihu se vzduchem je jiny nez u benzinu. A co si od toho slibujes?
 
 
Datum: 19. února 2015 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Při použití motoru z Jawa New Pionýr (což je 4T čína) by neměl být problém,není třeba nijak míchat.... do 2T to nepatří
 
 
Datum: 18. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
3LITRY-2LITRY PRO LEPSI PRECTENI
 
 
Datum: 18. února 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
da se to 3l benzin 2l E85 a jede uplne stejne mam vyzkouseno.(jen dam malinko nahrazky olova)
 
 
Datum: 18. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jedině čtyřtakt
 
 
Datum: 18. února 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17870    
čus , Chci jezdit levně na pionýroj !. Denně jezdím do práce tam a zpátky 100km přemýšlel jsem, že budu do něj lejt ten ethanol 85. Prej to je mrtě bezolovnatý a tak jsem slyšel že tam musím lejt víc oleje co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
https://www.youtube.com/watch?v=iROivbKVes0 tady to jeden zkusil
 
 
Datum: 20. února 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Tak jinak,abys pochopil co píšu. Nalej si do petky trochu nafty a do toho přilej vodu,mrtě to promíchej a nech sednout a sleduj co se stane,je to skoro stejnej případ ...
 
 
Datum: 17. února 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A když ten olej s ethanolem mrtě promíchám a dám ho tam opravdu o něco víc ?
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17871    
spíše bych zauvažoval o lehkém vylepšení válce + dokonalé odladění karburátoru. V tomto směru jsem již dosáhl skvělých výsledků.
 
 
Datum: 16. února 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17871    
Moje osobní doměnka je,že při použití etanolu ve dvoutaktním motoru v kombinaci s olejem pro běžný benzín musí dříve či později dojít k přidření motoru,kliky,ložisek... líh neváže klasický 2T olej ... směs nebude homogenní... lze použít olej pro lihová paliva do závodních speciálů,ale jeho cena převýší zdaleka nižší cenu etanolu ...
 
 
Datum: 16. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
v etanolu se špatně rozpouští olej
 
 
Datum: 16. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to pojede, ale špatně to bude chytat. Já jsem jezdil na čistý technický benzín a dával jsem k tomu strojní olej 1:25. Jezdilo to, ale špatně to chytalo. Jinak to šlo. Jak to bude s etanolem toť otázka :-)
 
 
Datum: 16. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
 
 
Datum: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ne to né
 
 
Datum: 10. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16044    
Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
 
 
Datum: 10. února 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
 
 
Datum: 10. února 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
 
 
Datum: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
 
 
Datum: 10. února 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
 
 
Datum: 10. února 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
 
 
Datum: 09. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: pedroloko      IP: uživatel17996    
Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
 
 
Datum: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
 
 
Datum: 08. února 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu :-(
 
 
Datum: 08. února 2015 1:41
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
čau :-D potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: lamal      IP: uživatel16376    
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
 
 
Datum: 13. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
 
 
Datum: 07. února 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
 
 
Datum: 05. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš ;-)
 
 
Datum: 05. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
 
 
Datum: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ? :-)
 
 
Datum: 02. února 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a zdá se mi,že má strašně velkou spotřebu.Na plnou nádrž ujedu pouze cca 80-90 km.Trysku mam 65 a jehlu uplně dole.(první drážka ze shora).Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No tak ten výfuk by na to mohl mít vliv. Dej tam alespon nejakou drátěnku aby to tak rychle neletělo ven. Uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Svíčku mam bohužel černou. :-( ,ale na chod motoru si nestěžuju,ten šlape jak za mlada :-) a menší trysku jsem nikde neviděl.A sání bude asi ok,tam je jen kus drátěnky nic jiného.Jedině mě ještě napadá výfuk,kterej mam vykuchanej :-)
 
 
Datum: 01. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
To žere dost,pařez umí i okolo 2L na 100,vždyť to má karburátorek jak prd a motor se sotva točí. Koukni na tu svíci,ta napoví. Když jsem jako kluk měl motokáru s motorem z j555 tak to na plnou nádrž benzínu (z S11) jezdilo celej víkend ... když jsem tam pak dal motor z j21 tak to žralo jak tank a banda byla prázdná už v pátek večer :-D ale určo na to svym způsobem mělo vliv i to,že motor z pařeza fungoval jak stabilák,i krokem to furt jelo za 3,na dvojku se i rozjíždělo a pak ten motor z fichtla 21 se musel vytáčet,neměl takovej dobrej spodek,ale jelo to víc,takže sme se s nim líp vyblbli :-D motor z pařeza byl zase výbornej na jízdu bokem po fotbalovym hřiští :-D vzpomínky no ...
 
 
Datum: 01. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17826    
Jawa 555 ma 3L nádrž nie? Tak to potom nezere až tak veľa .
 
 
Datum: 01. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Kolik se dá ujet na nádrž nevím ale podívej se na svíčku jakou má barvu. Podle toho se dá poznat jakou máš směs. Nejlepší je taková do cihlova. Když bude tmavá tak je něco špatně. Pak dát menší trysku a a kouknout na sání. Že máš jehlu dole by nemělo mít vliv jehla má vliv na spodní otáčky. Po přidání více plynu se jehla (vyzařuje) z provozu
 
 
Datum: 01. února 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
 
 
Datum: 24. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
 
 
Datum: 23. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Uchcává se to. Vysoká hladina.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzkouším Díky :-) a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:04
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 16:51:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu