www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
trysky ok hladina paliva ok prutok paliva ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vše ok tak to musí jet ok...............................
 
 
Datum: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskov&#224;nim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72 :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
 
 
Datum: 13. ledna 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: penál      IP: uživatel17770    
máš nízkou hladinu v plovákovce...
 
 
Datum: 11. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
 
 
Datum: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Oukej dik.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
No já bych to možná zkusil v karburátoru :-D nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
 
 
Datum: 08. ledna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
 
 
Datum: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel17752    
Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pravdepodobne stejne...
 
 
Datum: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit.. mám motorovku zn. hecht a nedrží volnoběch nastartuju chviličku vrčí a pak zase zdechne.. volnoběch přidáním nepomohl. mám ten pocit že tam nějak nejde benzín. je rok stará. vše jsem zkoumal a měl jsem to už 5x rozdělané ale nic jsem nenašel. zkoušel jsem i bez filtru paliva taky nic. taky místo toho abych přidal plyn a hned to vyletělo do velkých otáček tak se to zadusí a moc se tomu nechce resp. porád se dusí a hltí.. už nevím co stím kdyby ste někdo věděl tak prosím poraďte díky moc. a ještě jednou se omlouvám že to sem nepatří. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17785    
A skušal si podlievať ? vsteknuť benzin pod sviečku ? ked podleješ a pila naštartuje tzn. že je niečo z karburátorom. Ja by som sa už v tom nevrtal a odniesol do servisu a oni ten karburator vyčistia a malo by byť po problémoch. Vieš, ťažko v niečom poradiť ked to nevidíš a nemôžeš to vyskúšať sam :-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
díky moc. hadičky jsem kjontroloval ale přijde mi divný že ta hadička co vede do nádrže na čepování tak je jenom na horní stěně (ne jako hadička na přívod benzínu až dolů na dno nádržky) takže když je v nádrži cca 150ml benzinu tan nenačepuju ani když je tam půlitr, když motorovku nakloním tak to jde ale jinak ne. budu ji dávat do serisu ale ještě bych potřeboval poradit jestl by to nebylo něco co bych spravil doma aby to nebyly zbytečné peníze jinač díkec ;-) :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17779    
Zdravim, servisujem počas roka záhradnú techniku a naozaj sú záhradné stroje, ktoré majú na karburátore iba jednu dýzu - stým sa šteluje voľnobeh. Tieto karburátory su dos naprd ked niesu poriadne čisté. Prvá zásada pri týchto karburátoroch je že sa iba v máloch prípadoch dajú vyčistiť pomocou kompresora. Tieto karburátory sa čistia v ultrazvuku. Jednoducho zober karburator, rozober ho a odnes do servisu kde servisujú záhradnú techniku a povec nech ti ho hodia do ultrazvuku, určite ho majú. Skontroloval by som hadičku na privod benzinu z nardže či nahodou nieje derava aj to sa stáva.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jinak svíčku jsem zkoušel bosch stejné velikosti se zasunutým jiskřištěm ale dělalo to stejně..
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
stando když píšu že jsem to měl asi 5x rozdělané tak to na reklamačku poslat nemůžu. resp. mi prask te čepovací balonek tak jsem ho vyměnil.. bohatost tam fakt nemám je tam L a H ale šroubky nikde jenom prostě takový nálitky.. jenom tam mám T na volnoběch...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to mi chceš říct, že to má pouze štelování volnoběhu a bohatost směsi u toho nastavit nejde? resp. k nastavení bohatosti směsi to nemá ani jeden štelovací šroub? To je buď blbost, nebo echt na jedno použití...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17742    
Záhada motorovka pokračuje. Všichni maj dva šroubky a ty máš jeden . Ha. Kde je druhej ... A ta svíčka co? Dal si novou? Ne ... a to ste tu pilu někde ukradli,že ji nedáš na záruční servis? To je zadarmo když je to v záruce ...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ty dírky na L H jsou zaslepené u karbecu. na šroubek tam nic není jenom takový malí váleček.. na plovák jsem se dívl a vše profoukal nejspíš asi to těsnění.. bohatost tam teda nastavit nejde....
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Přisává vzduch. U karbecu může být prasklý těsnění. Mohl jsem štelovat H neboL bylo to marný. Jestli Ti tam nejde benzín tak v karbecu membrána bude asi vadná.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Máme dvě pily. Na vysekávky a malý dřevo jen malou Partnerku a na probírky a na větší stromy jsme s tátou pořídili zrovna ten Hecht.Máme 60ccm s velkou lištou a velkym řetězem. Je to Honda z číny,jen naopak od ostatních značek to výrobce přiznává narovinu,ostatní jsou taky dělaný v číně,jen je to schovaný za značkama Husqarna atd... k pile ... pokud je rok stará,neměl jsi nic rozebírat ani čistit a prostě ji odnést tam,kde si ji koupil (u nás to dělá chlap přes ulici) ... pokud je rok stará,je možné,že už chce přeseřídit,protože je z výroby nastavena na bohatší směs pro záběh... ale muže bejt třeba v háji svíčka ... každopádně v servise ti ji seřídí ... jinak jak psali ostatní jsou tam dva šroubky,nic víc....
 
 
Datum: 28. prosince 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak jak bylo řečeno, jestli je to v záruce, obchod nemáš přes půl republiky a s odlazením 2T nemáš zkušenosti, bude lepší, když to dáš na reklamaci, tam by to měli umět... i když když sem viděl prodejce taky konkrétně v hechtu v Táboře, když si kamarád kupoval křoviňák, kterej mi tvrdil, že pokud hnu s těma šroubkama v karburátoru, že už to nepůjde nastavit, tak sem se nad jeho odborností upřímně zasmál :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plováček v karburátoru od motorovky fakt nebude :-D ... bude to mít klasickej membránovej karburátor, ale tvuj problém bude v rozhozený směsi... L-kem ladíš volnoběžnou směs, H-čkem provozní /vysoký otáčky/... volnoběžnou směs musíš naladit tak, aby to pravidelně běželo a po zmáčknutí plynu hned reagovalo, provozní směs prostě ladíš podle chování motoru, případně i dle barvy svíčky... naladit to pujde celkem dobře, byť je to čína... ladit starý vyběhaný homeliteky je větší boj, a to že jich pár mám :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych do toho nevrtal, když je to rok staré....šel bych to reklamovat.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Když je mokrá svíčka tak to je bohatá směs. Jestli máš příručku tak mrkni do ní zkus najít nastavení karburátoru bohatosti směsi buď se to šteluje šroubkem H nebo L ty znaky jsou na krytu zboku. jeden z nich musíš přitáhnout tak o jednu otáčku a druhý šroubek povolit o jednu otáčku. Taky je možnost že ti netěsní v tom karburátoru v plovákovce ventilek který otvírá a zavírá přívod paliva. Je tam nějaký plováček?
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dneska sem přišel na to že když zhruba 3x načepuju tak to krásně lapne a volnověch drží jenže jak se ten benzín spotřebuje tak to zase chcípne karbec sem rozdělával čistil foukal a dal ho tam nic se nezměnilo ale svíčku vyndávám mokrou.. nevím čím to je..
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
ucpaná některá tryska nebo chyba v zapalování. Může to být vypínač na chcípání.
 
 
Datum: 27. prosince 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,potřebují poraďít,našel jsem doma v dílně laditelná tryska na jawu50.Nevím když trysku povolují jestli je směs chudčí nebo bohadčí?Děkují moc.Přejí všem krásné Vanoce. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Zkus se namáhat a použít tu věc, co máš na krku...
 
 
Datum: 25. prosince 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
Zdar montuju na svojí 21čku karburátor dellorto a chtěl bych zachovat původní plechy prsíčka,bříško bez úprav je k němu molitanový konusový filtr .Dělal to už někdo ?(jak to tam vměstnat?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2015 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
No udělej si nový koleno ve stejnym směru jako bylo origo pio a udělej to tak,aby to bylo do spádu - klidně 30-40 stupňů - pak se ti tam všechno vejde
 
 
Datum: 01. února 2015 9:16
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prosím o radu. Mám S11 s původním karburátorem a dlouhodobě se potýkám se startováním. Nikdy nechytal moc dobře a chvilku jsem mu musel pomáhat cupákem, aby se motor zahřál, pak už obvykle běžel normálně, motor krásně táhne. Po pročtení zdejších témat jsem znovu důkladně vyčistil karburátor, srovnal přírubu, aby těsnila, vyměnil těsnění, seřídil předstih, mám také novou zapalovací cívku i svíčku. Dává to krásnou jiskru. Dle návodu přeplavím karburátor, ale motor sni neškytne. Mohu šlapat jak chci dlouho a nic. Jakmile ale stříknu benzin pod svíčku, tak chytne a běží normálně, krásně drží i volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být? A jaké používáte svíčky? Nebo mám zkusit větší trysku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Svíčka nepomohla, ještě jsem čistil výfuk, také nic. Myslím si, že to asi někde přisává, tudíž nevzniká dostatečný podtlak, který by si nasál palivo. Pokud ho tam vstříknu, chytne hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Spis udelat pripravek z petky a staryho motoventilku s hadickou a radne vyzkouset jak je nastavena ...drzi hladinu
 
 
Datum: 19. prosince 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17725    
Zkus fakt jen o desetinku sklepnout svíčku
 
 
Datum: 17. prosince 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok. Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zkus mrknout sem Babetta fórum na serveru speaker.cz
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel17685    
Zdravím potřebuji poradit, u mého pincka 21 my teče z karburátoru benzín jakým si výstupkem s dírkou před sacím kolínkem přidávám odkaz s foto kde je to zakroužkované http://misak2001.rajce.idnes.cz/fichtl#20141125_175707.jpg .A otázka zni jak tento problém vyřešit a k čemu to tam je. Kamrádovi to dělalo taky tak tu dirku zalepil tmelem a jezdí to bez problému ale k čemu to tam je taky nevím. Ještě doplním že to teče hned po přeplavení plováku i za jízdy prostě dokavaď nezavřu benzín. Moc děkuji za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: jára      IP: uživatel17686    
Diky myslel jsem si ze to je tou hladinou, trochu jsem pohledal na netu ale jinak dik. misku jsem mel sundanou aby bylo vic mista na sroubky ktere drzi karburator. Diky
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, zřejmě máš moc vysokou hladinu v karburátoru. Chybí ti tam ještě odkapová miska, aby to nekapalo na rozpálený válec: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/odkapavaci_miska_karburatoru_pionyr.html
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 6:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mám problém s mustangem, jedná se o to že na něm mám strašně velkou spotřebu konkrétně 4L/100km, jezdím normálně po asfaltových cestách, nijak to nevytáčím nic, KArburtor sem zešteloval, Hladina zároveň s plovákem spíše o něco nižší jehla 2zářez z hora, filtr sem čistil). kola mi nepřibrždují točí se dobře nafouklé je taky mám. tak nevím čím to može být, výfuk sem taky vyčistil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
za větší spotřebu kolikrát může i to, že se v tryskách nějakej kokot při čištění hrabal drátem nebo něčím tvrdým.. kup nové trysky a uvidíš.. nebo pročisti celou laufovou soustavu jako je třeba výf. kanál atd..
 
 
Datum: 30. prosince 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja by som to tipoval na prevrtané trisky :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Nehrabal jses ve válci ? . neupravoval jsi nijak nebo ho mohl upravovat někdo před tebou .. A nebo trysky se mrkni jake maš .
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
A co předstih,odtrh? Nejsem profik,ale řekl bych že to taky hraje svou roli..
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17682    
Některý motory žerou a některý ne. Barva svíce napoví více ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2014 6:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk je čistý ? A ten filtr by se asi taky měl občas vyměnit teda aspoň podle manualu :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
namazat řetěz :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novy to mělo spotřebu podle manuálu 2.3 a ve dvou 3.2, takže se zamýšlet nad ničím nemusím než bys mě radši dal nějaký typ čím to je že je tak velká
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
A nemelo to spotrebu 3,5 novy? Myslim ze tva spotreba bude v norme ... prec jenom uz se zamysli jak se meri apotreba v modernim voze a tu.
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Zdarec draci, mám takový menší problém se strojem Jawa 125 dandy r. v. 2011. Mám pocit jako by motorka byla někdě něčím přiškrcená (clonka mezi karbecem a válcem není a ani mezi výfukem a válcem) nejspíš tedy elektronicky přiškrcená. Nikdy jsem se nedostal na větší rychlost než 90km/h.. ani z kopce.. :/ :-D Já vím je to jen 125ccm žádný zázraky ani nečekám. Ale co jsem četl různé recenze majitelů této motorky r. v. 2006 a novější tak jim bez problému jedou 110-115 km/h. Jestli máte s tím to někdo zkušenosti tak prosím napište, moc by mi to pomohlo Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel14862    
A nezapomeň nálepku NO fear z tou letíš 120 jak nic. :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17683    
Ok nechám to tak.. ;-) A ještě někdy jedu v pohodě na půl půl plynu 80-85.. přidám a dandy reaguje ale po delší době začne klesat výkon (aji v chladných podmínkách) a motorka hůř reaguje na plyn.. pak když je nějaká vesnice prcám tou 50kou.. tak pak zase fičí.. :-D Zvláštní ty motory ;-) Asi si koupím svítící krytky na ventilky.. :-D a pak to pojede mnohem líp!! :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Akcelerační pumpička nemá s výkonem nic společného. Pouze pomáhá při prudším přidání plynu, aby se motor dostal do otáček a "nezakopl". Tak doporučuju motorku nijak neodškrcovat, motor není tak naddimenzovaný jako třeba u japonských DT/TD...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17682    
Neotvírej to,budeš pak furt dělat motor. Měli to dva známý,jednomu jela 99 a druhýmu 100 (tachometrově 110) a furt se to sralo,furt něco přidřený... jiný kluci co jim to jezdilo 90 omezovač tak problémy neměli... ten motor je čína,nechtěj od něj psí kusy ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 6:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
A "recenzím" moc nevěřit, každý 2. kecá a ten, co nekecá, tak mu přeměřuje tachometr. 100km/h to dát musí, 115km/h je spíš z říše snů nebo dlouhých kopců...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Pokud nejni svice cerna skusil bych to krmit nesla by tam vetsi hlavni triska treba ze sade mz atd?
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Benzin mi dotéká palilový systém pročištěn.. akorát jsem zkoušel laborovat s akcelerační pumpičkou abych dostal nějaký příznivější výkon ale nic ;-) i když jsem akcelerační pumpu "odpojil" tak výkon ani o moc neklesnul.. spíš skoro úbec.. :-D a ucpaná není normálně benzín vstřikuje ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Motorka má najeto cca 5000 km .. Motor nevypadá že by byl nějakej špatnej..
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Nemas to chude ? Dotejka ti benzin?taky je mozny ze uz to je uhnany ptz kdyz se kouknu do inzetci tak nikomu se nechce opravovat nikasil. A co ty jak si na tom se stavem valce
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: petak      E-mail:      IP: uživatel17132    
čus draci, potřebuju radu - tip, jak ošetřit nádrž u stroje JAWA-05. Nechával jsem to vylít epoxidem, ovšem nikdo mne neupozornil, že naturál pětaděvka to uvede do stavu před vylitím..Jaké máte zkušenosti, jak dobře ošetřit nádrž, aby dlouho a spolehlivě sloužila? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17665    
Od svých 13 let jsem měl spoustu rozpelešených fichtlů,mustangy,05,20,21,555 a až na vyjímky měli vždy rez v nádrži. Nikdy jsem neměl důvod to extra řešit,maximálně když to byl loupající se brutál rez, jak píše kolegáček,naházel jsem tam matice a třeba kuličky z ložisek,kusy šroubů a cokoliv šikovnýho,nalil jsem tam benzin,naftu,ředidlo,no co bylo doma,promlátil jsem to,vypustil,vysypal...dokonce v brutálních případech jsem to vystříkal zahradní hadicí proudem vody abych vyhnal i zbytek bordelu a pak nechat uschnout,naimpregnovat naftou,kohoutek se síťkou - letovanou jemnou - a po prdeli ... vždy to fungovalo...když začlo bejt ucpaný sítko,začlo to na rezervu brzo škubat ... ofouk sem kohout a nebo prostě dolil benzin...nic sem nikdy nevylejval epoxidem ... ale pozor,jak je kohoutek bez síťky tak je to problém...ale to je asi jasný ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělálo my to po dlouhodobým odstavení stálo to 99-05 a pak jsem dával výkonný olej a ten pustil rzi a byl pořád ucpaný kohot tak jsem tam naházel matice a podložky klepal jsem s nádrží potom vypláchoval naftou až vytékala čistá, potom benzinem a od tý doby se to zatím neucpalo. A tim vyléváním nádrží dle mého názoru nevyřeší nikdo nic, protože ty oxidy koroze pokud tam jsou tak je nelze dokonale odstranit a bude se ta barva stejně za čas loupat a bude to ještě horší než orig vylití nádrže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ne.......primalex
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a byl ten epoxid dvousložkový?
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
já použil tohle http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 vybuchaj nádrž šrubkama a potom vyplachuj vodu dokud nepoteče z nadrže čistá . potom pořadně vysuš fenem nebo pistolí a nalej tam tento rezol 2000 špluchaj aspon 2 min vylej vysus fenem a zopakuj aspon jestě 1. nadrž by měla být vevnitř šedá.udělal sem to tak před 3 lety a vypadáto furt dobře.
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau, mám takovej dotaz. chtěl bych si dát na svůj motor klapku ale nikdy jsem žádnou takovou úpravu nedělal a nemám s ní skušenosti. tak bych chtěl poradit jaká klapka by byla nejlepší a jesti ji můžu dát i na sériovej motor a jak tam tu klapkumám dát. musím si na ni vyrobit něakou kovovou krabičku. jak by taková krabyčka měla vypadat? :O a kdybych tam tu klapku měl mohl bych tam nechat originalni karbec z ichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17656    
Myslím že již výstižnější odpověď,která by tak obsáhle vystihovala tuto problematiku nedostaneš. Zkusím to napsat jinak. Sací kanál je ve válci navržen pro rozvod sání pístem .Časování válce je tak i sladěno a odpovídá to i spodní kompresi motoru a pásmu jeho využití. Pokud tam narveš klapku,bude to mít stejný význam,jako když výfuk ucpeš drátěnkama na nádobí a do sacího filtrboxu dáš velkej kámen ... asi tak ... přecejen když tu klapku přivážeš za zrcátko provázkem tak to pojede víc a budeš mít fichtla s klapkou. O to tu přece jde ne? ;-) Nebo máš jiný důvod pro montáž klapky? Tak moc časovanej sací kanál že už to píst nedává a moc to prská? Či chceš ralizovat přefuky pod klapkou protože pístem je pro tvý využití nedokážeš ve špičce plnit a má to díru v průběhu? Je víc způsobů jak rozhejbat seriovku,ale ty sis vybral ten nejblbější ....
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
tak ti teda děkuju za skvělou radu..! hned jsem omnohem chytřejší :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17655    
Ahoj. Nechci tě urazit,ale na seriovce klapka ubere nejmíň výkonu když ji přišroubuješ na řidítka.
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám takpovediac chronický problém so Stadionom S22. Šlape ako hodinky, ALE palivový ventil stále hnevá. Totiž, pred asi mesiacom som pri štarte zistil nemilú skutočnosť - z ventilu mi kvapkal benzín aj v zavretej polohe. Ja som o tom nevedel, skúsil naštartovať.... a mohol som mopeda rozobrať :-( Po generáĺke zapaľovania a výmene gumičky za novú šlapal ako hodinky. Pôvodná gumička bola po ani nie mesiaci prevádzky (!!) predratá, medzi dvoma otvormi sa doslova predrala medzierka a tadiaľ to pretekalo. Ale strach je strach, a tak som každý večer od výmeny radšej preventívne odpojil hadičku a preskúšal, či to zasa nezačína kvapkať. No, a dnes to začalo robiť znovu! :-( Síce to kvapká len veľmi mierne ale je len otázkou času kedy to začne zasa kvapkať masívne... :-( Pokiaľ otočím ventil do zavretej polohy na druhej strane, je všetko OK. Jednoducho to zasa vyzerá, že je gumička v háji. No a teraz neviem, či mám také nepoužiteľné gumičky alebo či mám chybný ventil s nejakým defektom, ktorý gumičky derie. Neviete či sa na S22 dá namontovať aj nejaký iný, voči predieraniu odolnejší ventil? Nestretli ste sa s tým? Alebo máte iné riešenie? Dávať tam 3. gumičku za možno 3 mesiace mi už príde ako nonsens... Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Měl jsem stejný problém u pionýra. Vyměnil jsem těsnění a pořád to protékalo. Pak jsem si při porovnání s jiným kohoutem všiml, že ty kolíčky, které drží to gumové těsnění ve stanovené poloze, jsou u toho problémového kohoutu o pár desetin mm vyšší. Tak jsem je brouskem ve vrtačce lehce ubrousil tak, aby byly nižší, než je tloušťka toho gumového těsnění. A bylo po problému. Koukni na to.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer pán Standa! no môj ventil má vývod v ose vývodu z nádrže - kolmo k zemi. Skrátka takýto: http://www.dielyjawa.sk/files/products/P1120805.jpg . Ventil som pred chvíľou rozobral a zistil som, že ten oválny otvor na dosadacej ploche otočnej páčky mal na jednom mieste trochu ostrú hranu, možno, že to tam drelo (defekt sa objavil na tej strane gumičky ktorá pasovala k dosadacej ploche, nie k telu ventilu). Ventil bol tiež dotiahnutý "na krv" bez tesnenia medzi páčkou a samotným ventilom... Skrátka podľa môjho LAICKÉHO úsudku - ostrá hrana + silný prítlak = rýchle predratie. Ale možno sa mýlim... Tak či tak, hrany na tom otvore v dosadacej ploche som zaleštil veľmi jemným šmirglom (2000 alebo 2500 tuším) do leskla takže už to ostré nie je. Tiež som vymenil gumičku. Navyše som medzi páčku a ventil dal tesnenie a páčku som dotiahol len tak, aby to celé tesnilo. Nie na krv, ale aby to bolo dotiahnuté len tak silno ako je nevyhnutne nutné pre funkčnosť. Teraz ide páčka hladko a ľahko, vôbec nedrhne a pritom to (zatiaľ) dobre tesní. No, som zvedavý ako dlho to vydrží... :/
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17651    
Jestli se nepletu,tak s22 má stejnej kohoutek jako pio jen má vývod do boku,že? V konstrukci kohoutku nevidím problém,ba naopak spíše trpí na to,že otvory v gumičce se rozmačkají a zúží a pak jde málo paliva. Většinou netečou. To co popisuješ je buďto nějak poničená dosedací plocha otočně páčky,sakra slabá přítlačná pružina a nebo tam tu gumičku dáváš nějak blbě ačkoliv dle mě tam blbě dát nejde...
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mojí čz 175/477. Svíčka je upně suchá ale karbec jsem profukovat asi 3krát. když jsem to profoukl po druhý tak to chytlo asi tak na 10 sekund šla a zas chcípla a už nenaskočila. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dotáhl jsem palici dal jinou svíčku a už šlape :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuc      E-mail:      IP: uživatel17648    
Nasava ti to někde falešné vzduch,nebo máš ucpany kanály v karbecu zkus striknou benal přes soupatko.nebo můžeš mít špatně dotáhnout hlavu,válec.......improvizuj
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Čau,z čeho si mám vyrobit dobrý filtr na karbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
Nejlepši je origo ;-) jestli nemaš upravenej valec
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 8:23
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:15:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu