video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 Čau mám motor čz175/477 po GO (klika ložiska gufera a výbrus) a po složení nejde vůbec vytočit jde pořád jenom jako na volnoběh nic víc...chytá na poprvé běží pravidelně...čím by to mohlo být??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2015 16:07
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Máš porádně vyčištěný karburátor+výfuk  44
Datum: 08. května 2015 16:07
Jméno: filip
IP: uživatel18059
 Zdar kdyz dam filtr takoj hlinikovej ze starej kyvacky a dam to na 250 panelku bude to delat neplechu ci pohoda ? Dij
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2015 2:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15840
 A taky zjratis zivot vybrusu ...dratenka pusti vic bordela
Datum: 06. května 2015 2:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš filtr z kejvy s otevřeným sáním? Po správnym otryskování karburátoru (ochudí se směs) to pojede víceméně obdobně, jen to bude vlivem otevřenýho sání hlučnější
Datum: 05. května 2015 21:02
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat mám mustanga a nejde mi pořádně vytočit. Když sundám víko airboxu, tak jde vytočit, ale zase když jedu do kopce na plnej tak se dusí. V Airboxu 3 díry na žadnou kombinaci se to nijak nezmění. Hladina je taky dobrá. Jehla je na 2 zářezu. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2015 20:47
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jěšťe zkus porádné vyčistit karburátor.Pokud' máš filtr,tak ho taky vyčisti nebo vyměn.
Datum: 30. dubna 2015 20:47
 Hlavní trisku mam 68 což si myslím ze je akorat pro 7.vybrus. svicka je šedá předstih odtrh ok vejfuck zkontroluju. Ventil mám náhradní taky zkusím
Datum: 29. dubna 2015 11:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Koukni se jestli ti dobře uzavírá ventil v plovákové komoře.
Datum: 29. dubna 2015 6:12
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemáš moc velkou hlavní trysku nebo může být ucpaný výfuk.Ještě si pošteluj odtrh+předstih.Jaku barvu má svíčka?
Datum: 28. dubna 2015 22:01
 Zdravím, tak se tu ptám zase ohledně volnoběhu na pinckovi 21. Před pár dny jsem se tu ptal na bohatou směs při volnoběhu viz. http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id266481.html a chtěl jsem to vyřešit koupením VT 35 a 32. Pořídil jsem tedy obě trysky a nejlépe to funguje na tu VT 32. I při rozpáleném motoru plyn reaguje okamžitě bez žádného dušení a motor nastartuje na první našlápnutí, ale jak jsem očekával, o dost se zhoršilo startování za studena. Na start páku se mi nedaří motor nastartovat (to jen ze začátku blafne), tak ho musím roztláčet. Po roztlačení a menším přemlouvání motor chytne a pak už jede. Jde mi tedy o to, je nějaká možnost vylepšit to studené startování, aniž by se změnilo chování za tepla, třeba změnou tepelné hodnoty svíčky nebo se s tím mám prostě smířit? Díky za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2015 15:01
 Ano, zkusil jsem i tu VT 35 a poznat to bylo, ale stále to nebylo tak, jak jsem si představoval. Směs se ochudila a reakce na plyn (z volnoběhu) se hodně zlepšila, ale v mém případě když jsem vrknul plynem, tak se motor stále trochu zadusil, ale jak píšu, celkově i na tu VT 35 to bylo o hodně lepší, ale až na tu VT 32 mi to jede nejlíp. Samozřejmě tobě může stačit ta VT 35, protože každý motor je jiný, chce to prostě vyzkoušet...
Datum: 02. května 2015 15:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a zkoušel jsi i VT 35? Jak se to s ní chová? Potřeboval bych taky trochu ochudit volnoběžnou směs, ale VT 32 už se mi zdá dost malá...
Datum: 02. května 2015 12:01
 Asi na té telepatii něco bude  . Taky jsem rád, že už to funguje tak jak má, když jsem se s tím tak dlouho drbal, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že to nepůjde nějak seřídit, aby to jelo jak za tepla, tak i za studena a ono se to nakonec povedlo a s tou spotřebou se uvidí, ale taky si myslím, že by mohla jít trochu dolů  . Jinak vrtání mám 38,50 (2. výbrus) s 3 kroužkovým pístem. Když jsem nechal dělat ten výbrus, tak jsem byl ještě mladej a nezkušenej, tak mi ho nechal udělat jeden chlápek, který opravuje Jawy. Sice má ten motor velkou kompresi a celkem slušně tahá, ale rychle se utaví, no teď bych volil 2 kroužek... a přes zimu bych chtěl zgenerálkovat motor, protože je tam ještě origo klika (má nalítáno min. 20tis km) a ložiska a s tebou Stanto bych se pak chtěl domluvit na nějaké úpravě válce, ale aby to jelo se sériovýma komponentama, tak snad se potom na něčem domluvíme...
Datum: 30. dubna 2015 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel18052
 Hele to je asi telepatie,včera navečer jsem ti sem psal,že jsem rád,že se dílo zdařilo atd,akorát jsem to odesílal a do toho mi začal někdo volat,net vyskočil,zved sem to a po položení hovoru už bylo všechno v trapu.... znovu už jsem to nepsal... Takže dílo se zdařilo,vše funguje,věřím,že ti to teď pojede okolo 2,5L na 100km. Tobě to dalo takovejch nervů a času aby se povedlo a teď si představ tech fichtlů,co jezdí rozštěkaný a všem je to šumák ... a v jakym je to asi stavu,když to jede,ale netočí a podobně ... denně 2-3 témata že starruje a netáhne,ulejvá atd... sám jsem z toho kvet ... paradox je,že holá seriovka ve vrtání 38 skoro vždy jedena tovární nastavení viz příručka,ale stačí pár výbrusů nahoru a vše je jinak ... PS - jaký máš vrtání válce?? Typuju aspoň 39,5 ?
Datum: 30. dubna 2015 20:54
 @Jawař: Ohledně té rady s tou svíčkou, to jsem myslel na radu Standy... Nevím proč, ale myslel jsem si, že se mě ptal Standa jak to dopadlo...
Datum: 30. dubna 2015 15:42
 Taky jsem rád, že to konečně funguje. Dnes jsem se byl znovu projet a opět jsem to nastartoval start pákou za studena. Jinak co jsem teda vše udělal... Sklepl jsem na tvou radu svíčku na 0,4mm, zvednul jsem jehlu z prvního zářezu na druhý zářez od vrchu a lehce jsem zvednul volnoběžné otáčky, protože se mi po zvednutí jehly otáčky snížily a už to startuje i za studena. Dnes jsem přeplavil karbec, 2x jsem šlápl s vypnutým zapalováním a pak po zapnutí zapalování motor chytil na první našlápnutí. Pak stačí asi 20-30s trochu tůrovat nebo potržet plyn než přestane motor kuckat, prskat apod. a pak můžu v pohodě vyrazit. Jinak reakce plynu za tepla s tou VT32 je okamžitá, tzn. i když je motor fakt rozpálenej, tak stačí jen vrknout a otáčky okamžitě letí nahoru. Startování za tepla je na první našlápnutí a svíčka má krásně cihlovou barvu, takže jsem s tímto naladěním karburátoru max. spokojenej
Datum: 30. dubna 2015 15:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To rád čtu, že se dílo zdařilo! Jinak za tepla už drží volnoběh i startuje?
Datum: 30. dubna 2015 6:32
 Tak to Stando asi zafungovalo... Sklepl jsem svíčku na 0,4 mm a před startem jsem naklonil pionýra nalevo a pořádně jsem přeplavil karbec a na druhý našlápnutí motor chytnul, takže pokud to nebyla jen náhoda, tak je to super, takže díky za rady
Datum: 29. dubna 2015 17:52
 OK, zkusím to a uvidím, jestli to pomůže
Datum: 29. dubna 2015 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel18050
 Zkus jen o desetinu přiklepnout svíčku.
Datum: 29. dubna 2015 12:49
 Dnes jsem se opět věnoval těm studeným startům a prostě start pákou se mi to nedaří nakopnout, takže budu muset za studena vždy roztláčet, no nedá se nic dělat... Možná by tomu pomohlo to Vape, ale když s origo zapalováním nemám problém, tak by bylo zbytečný kupovat Vape, navíc když mám 30w zápalko...  Jinak jsem se díval jak teď vypadá svíčka a má úplně luxusní cihlovou barvu (vždy jsem měl svíčku takovou šedou, spíš s lehkým nádechem do černa, takže to bylo prostě bohatý), tak to za to horší startování za studena stojí
Datum: 28. dubna 2015 14:56
 Zápalko mám klasický 30W, ale rotor je dost silnej, takže s pěknou jiskrou nemám problém, ale při startování bude mít Vape vždy navrch... Jinak po nastartování mi to dělá přesně jako tobě, asi půl minuty to prská, pšiká a pak už to jede normálně. Dneska jsem se na to startování za studena nedostal, ale zítra budu mít čas, tak zkusím motor nějak pořádně ulít a uvidí se, jestli mi to půjde nakopnout
Datum: 25. dubna 2015 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel18037
 A ještě jedna věc mi napadla. Jaký máš zapalování? Já mam totiž vape. Nevim jestli serie zapálí tak chudou směs. Studený mi to chudou směsí trochu vyleze do lehce vyšších volnoběžnejch otáček a "brmlá" to chvíli jak muj pérák...takový ppššiky to dělá... .pak to tak po 20-30 vteřinách klesne na normální čistej volnoběh s tvrdejma "výbuchama" a jede se...ale teda volnoběh mam jak na nějaký j250,sotva se to otáčí,avšak nechcípne
Datum: 25. dubna 2015 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel18036
 No,přesně tohle mi dělá seřízenej motor. Řešim to ulitim. Našpricuju,dvakrát zatahnu za plyn,znova podržim plovák chvíli dole až to chčije,dvakrát zas zataham za plyn a už jde na první... takle ho musim ulejt jen poprvý,pak už chytá normál ...
Datum: 25. dubna 2015 6:44
 To by mě nenapadlo, ale já mám bohužel tu zatočenou trubku, takže mám smolíka  , ale jen tak na zkoušku to zkusím bez prsíček nastartovat se zacpanou tou trubkou, abych věděl co to bude dělat
Datum: 24. dubna 2015 21:24
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemusíč fubec sundávat prsíčka.Pokud' máš rovnou hliníkovou trubku a ne tu zatočenou.Jak máš ten čudlík na čepování benzínu,tak tama prostrčíš prst a zacpeš rovnou tu hliníkovou trubku
Datum: 24. dubna 2015 20:55
 Zkusím tu hladinu trochu zvednout, protože ji mám nižší, tak ať je aspoň jak má být, tzn. po vrch plováku a uvidím, co to bude dělat  . Co se týká toho zacpání sání, taky mě to napadlo, ale při každém studeném startu sundávat prsíčka se mi opravdu nechce, takže to nejdřív zkusím s tou hladinou a nakloněním vlevo. Menší naklonění jsem zkoušel, ale bez úspěchu, tak ho zkusím naklonit až na stupačku...
Datum: 24. dubna 2015 18:36
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Já to dělám,tak že.Když je motor studený zacpu prstém sání tu hliníkovou trubku co je v airboxu.motor okamžitě chytne.
Datum: 24. dubna 2015 16:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18035
 hladinu bych teda moc nezvedal, co pak až to bude ohřátý, bude to zas bohatý... radši ho mrzáka studenýho nakloň na levo a až se ohřeje tak jízda.. jo a napište mě někdo ve kterým návodu je napsaný o tom naklánění teplého na pravou stranu.. né že ybch to nevěděl, ale nikde nikdy jsem to nečetl a to tu nějaké ty knížečky skladuju.. to jen taková odbočka  čest práci
Datum: 24. dubna 2015 16:18
 Jawař: já právě do karbecu moc vrtat nechci, zkusím na tvou radu zvednout tu hladinu, co to bude dělat. Teplota svíčky asi nebude mít vliv, že? Teď tam mám klasiku N15C... Je škoda, že soudruzi u tohoto karbecu nevymysleli sytič, tak se mohlo hodně věcí usnadnit. Možná zkusím sehnat ještě druhej karbec a tam bych ten vzdušník provrtal. Jinak jak silným vrtáčkem jsi to dělal a to jsi provrtal jen tu mosaznou vložku, že? K té druhé dírce co je v tom hrdlu se asi nedá nijak dostat, že?
Datum: 24. dubna 2015 13:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To je přesně ten socialistickej kompromis. Karburátor nemá sytič, tak musí být větší VT. Zkus nastavit brutálně vysokou hladinu a uvidíš.  Já jsem tedy spokojen s tím provrtnutým vzdušníkem jak jsem psal minule...startuje za studena i za tepla dobře a za tepla při přidání plynu se nedusí.
Datum: 24. dubna 2015 13:01
 JJ to vím, že to startování za tepla je napsaný i v návodu, s tím jsem problémy neměl, na několik našlápnutí jsem to vždy za tepla natočil, ale měl jsem problémy, že když jsem zastavil a pak jsem se chtěl rozjet, tak se mi motor vždy hodně zadusil a až pak se rozjel. Navíc jsem zvyklej z větší motorky si při podřazování vrknout plynem, což u pionýra nešlo, protože se hned zadusil. Po změně trysky jde plyn perfektně, protože je odezva okamžitá, jen se mi o dost zhoršilo startování za studena (počítal jsem s tím) a tak by mě zajímalo, jestli ty studené starty půjdou nějak trochu pořešit nebo se mám smířit s tím, že to za studena budu roztláčet? Nechci totiž tu novou trysku měnit, protože teď ten motor jede fakt perfektně...
Datum: 24. dubna 2015 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel18030
 Za me se soudruzi zachovali cestne kdyz uznali chyBu a do navodu napsali za tepla lechce naklonit k sobe a spoustet...proste teple starty nevychytalu
Datum: 24. dubna 2015 11:11
 cus draci nemáte někdo přírubu do boku na stadiona aby tam šel karbec s pionýra nebo aspon nějaké foto jak vypadá ?Nebo kdyby mně jí někdo vyrobil tak bych jí koupil děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 21:58
 dekuji
Datum: 20. dubna 2015 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel18023
 On tam nejde bez příruby? Kluci co sem jim dělal válce mi psali,že ho měli normálně na válci,jen se to trochu přispůsobilo.... jinak na webu stadion-tuning.cz za 1100,-
Datum: 20. dubna 2015 11:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 Pouziva se upravene z babety...nutno pootocit prirubu...pul hodky prace s ceocken..
Datum: 20. dubna 2015 10:08
Jméno: Ferko
IP: uživatel14748
 Zdravím. Mam jawu350639 a ted mam takový problém. Vyměnil jsem karbec po zahřatí sesteloval smes a otáčky a dobrý. Ale když je motor studený tak dam sytič a nastartuju. Motor naskočí bez problemu a tak hned sytič stahnu a otačky jsou pořad dost vysoký a jak se motor pomalu zahříva tak otačky pomalu klesají. To trvá tak asi 5.min. Moc se mi to nelíbí. Tak poraďte co mám udělat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 20:07
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nevím proč jsi měnil karbec(asi mechanická porucha,nebo nevím co?) to je jedno ale připadá mě to jestli nemáš v háji simerinky na klice, přisává to proto ty otáčky pomalu klesají
Datum: 21. dubna 2015 20:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 Vazne mechanizmus sytice
Datum: 20. dubna 2015 10:39
 Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 @Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 @standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
Datum: 17. dubna 2015 15:00
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
Datum: 17. dubna 2015 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel18016
 Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
Datum: 17. dubna 2015 10:42
Jméno: filda klacek
IP: uživatel15847
 zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
Datum: 16. dubna 2015 22:36
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 zdarec potřebuju pomoct.. mám čz 175/450 a když dám na vonoběch plnej plyn tak to vynechává.. vzduch 3/4 a tryska je čistá.. při jízdě to vůbec nevynechává.. nevíte co stím jinak startuje a volnoběh drží nádherně  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 23:03
 že by špatně seštelovaný zapálko?
Datum: 15. dubna 2015 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím vás potřeboval bych poradit se slovenskou pomstou jménem babetta 207 . Když jsem jezdil na plný plyn , bylo vše OK , ale když by člověk chtěl jet třeba 25km/h tak babetta jede, ale místy vynechává (tarokuje) jako když je ulitá. Tak jsem si říkal , že bude vysoká hladina v karbecu , páč už jsem vyzkoušel všechno možný jen ne hladinu. Samozřejmě jsem to rozešteloval ještě víc ,takže v plovákovce je bud hodně,takže přetíká nebo v ní není vůbec nic a nemůžu trefit ten zlatej střed.Po 4 hodinách už jsem fakt ztratil nervy. Máte někdo nějakej fígl jak to seštelovat?Samozřejmě budu muset koupit novej plovák páč ten starej už je tak zvohejbanej že už ho nesrovnám. Připadám si jak úplnej jouda kterej schořel na banalitě  Jinak je to bezproblémovej stroj, kterej mě každej den vozí do krámu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Jirka - o to jsem se snažil asi 4 hodiny , ale prostě buď to přetíkalo nebo to bylo úplně suchý , protože plovák asi někde visel.Každopádně koupím novej a budu dál zkoušet.Jehlovej ventilek zavírá 100%
Datum: 06. dubna 2015 20:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ikdyž ja mám na babetě plováky dva jako má třeba bing. Tam je potřeba aby byli oba v rovině a ta pacička co zavírá ten ventil byla taky rovná. Chodí to tam na osce která musí taky být rovná. Spletl jsem si to s jinými karb. ikdyž je princip stejný. Nastav to že když sundáš plovákovku opatrně aby jsi tam měl tak max.do půlky benzín
Datum: 06. dubna 2015 19:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Myslel jsem jestli není plovák zdeformovanej na výšku. Objem musí být stejný (archimeduv zakon). Samozřejmě pokuď je total tak není o čem mluvit. Šlo mě o výšku hladiny a zavírání benzínu což s tim souvisí
Datum: 06. dubna 2015 19:20
Jméno: josef
IP: uživatel17990
 Ju a spatna neni ani petka s benem a ve vicku namontovany motoventilek s hadickou...karbec demontuje a prez petku si hladinu odladis venku ...
Datum: 06. dubna 2015 19:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Plovákem bych to neřešil, jestli není proražený (tak jeho objem zůstává stejný ikdyž je zdeformovaný). Zavírá ti ta klapka nad plovákem? Stačí do toho fouknout a poznáš to.
Datum: 06. dubna 2015 15:13
 Zdar draci, potřebuju poradit s mustangem. Zajíždím 7. výbrus jehla na spodním zařezu trisky origo, ve víku airboxu 1 díra, hladina v pohodě. Dneska jsem si všiml že mám povolenou objímku sací gumy na hrdle karbecu tak jsem jí dotahl. když jedu a dam víc plynu tak se začne dusit, volnoběh OK. Než jsem to dotahl motor nešel víc vytočit a furt tak jako prskal, volnoběh ulitej. Kde je chyba ? Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 21:23
 Díky, asi počkám až to zajedu a pak se do toho pusím
Datum: 06. dubna 2015 21:23
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Ne nutně. Když dáš víc plynu (3/4 až plnej nevím přesně), tak na to stejně poloha jehly nemá vliv, protože v tu chvíli to ovlivňuje velikost HT. A na volnoběh taky jehla nemá žádný vliv. Takže bych zkusil pustit trochu víc vzduchu do airboxu (přidat dírku 8 mm se mi osvědčilo nejvíce) a/nebo si pohrát s hladinou v plovákovce. To se špatně radí, věšteckou kouli tu nikdo nemá a stroj nevidíme. Vyladit to správně je docela umění a sežere to hodně času. Tak hodně štěstí.
Datum: 06. dubna 2015 15:47
 Bohatý to je určitě ale to muže být taky třeba tím že mám jehlu na spodním zařezu že ?
Datum: 05. dubna 2015 10:09
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Vypadá to, že to máš moc bohatý.
Datum: 04. dubna 2015 19:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Zkus vyměnít svíčku a vyčisti si karburátor
Datum: 04. dubna 2015 17:48
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
Datum: 23. března 2015 4:10
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 V tom případě ti to mužeme jen přát  a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
Datum: 20. března 2015 18:38
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
Datum: 20. března 2015 17:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
Datum: 20. března 2015 14:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
Datum: 20. března 2015 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn  stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
Datum: 20. března 2015 6:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95?
Datum: 20. března 2015 6:27
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
Datum: 19. března 2015 21:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich
Datum: 19. března 2015 21:05
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
Datum: 19. března 2015 20:17
Jméno: Petr
IP: uživatel17899
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, co se stane, když puvodni hlavni trysku č.66, ktera je standartni, nahradím tryskou č.72(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_66_fibr_jaweta.html)? Dojde ke zvýšení výkonu?
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2015 9:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 výkon jako takovej ne... záleží na konkrétních podmínkách a hlavně na chodu motoru! Tzn. že pokud je optimální směs s tryskou 66, 72jka to akorát zhorší... vynechávání může bejt způsobeno kde čim...
Datum: 26. února 2015 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel17898
 Určitě ne,je to spíše naopak.
Datum: 25. února 2015 20:19
Jméno: Petr
IP: uživatel17899
 Chvílemi vynechává proste netahne vkuse. Takže výměna trysky za větší nezvýší výkon?
Datum: 25. února 2015 19:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdá se ti že je chudá směs? Jakou barvu má svíčka? Pokud ta jawetta jede OK, tak bych se směsí vůbec nelaboroval, protože dost možná vyhodíš peníze za něco, co ti bude k ničemu... u svojí sportky s 13mm karburátorem mám danou taky trysku 69, ačkoliv největší co mám je právě 72, ovšem nejlíp mi to prostě jede s tou 69... Jawetta je na nastavení směsi dost náchylná!
Datum: 25. února 2015 18:49
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 ahoj, před několika měsíci jsem semka psal o mé motorové pile zn hecht. že nedrží volnoběch.. dneska jsem oddělal celí karburátor a zjistil jsem... to L a H se dá štelovat ale není to na šroubky je to taková tyčinka která je na jedné straně nařízlá aby se stím dalo otáček.. karburátor je značky WALBRO. potřeboval bych někoho kdo by mi poradil na jaké hodnoty tento karbec seřídit.. děkuju moc za každou užitečnou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2015 21:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano psal jsem základní nastavení aby to (chytlo). Zbytek je na doladění. Ať da autor info jestli to poladil
Datum: 24. února 2015 21:38
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 těžko ti někdo řekne, o kolik otáček to povolit či utáhnout, to musíš nastavit podle chodu motoru... už sem ti to myslím popisoval minule... L-kem nastavíš bohatost ve volnoběžných tak, aby to udrželo volnoběh (nezdechávalo to; nastavuješ společně se šroubem volnoběhu) a zároveň bez prodlevy reagovalo na plyn... a H-čkem nastavuješ směs ve vysokejch otáčkách nejlíp v zátěži (vezmeš si větší špalek a řežeš), zase podle chodu motoru, případně může být určitým vodítkem i cihlová svíčka... není na tom nic, jen musíš mít trochu citu pro 2T a rozpoznat co to chce... případně to dej někomu kdo se v tom vrtá, pro něj to bude otázka chviličky... jo a pro úplný odladění je důležitý, abys to nastavoval na ohřátém motoru!
Datum: 23. února 2015 16:08
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 tady jeden týpek popisuje, jak to seřídit na modelářských motorech. Bude to dost podobné
http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT&alias=SM_NSERIZENI
Datum: 21. února 2015 23:19
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ale dvouma tryskama štelovat bohatost směsy mě připadá divný nevím jak by se to seštelovalo
Datum: 21. února 2015 17:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nevim jak jsem koupil tak prodávám
Datum: 21. února 2015 16:49
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 tim l a h se šteluje prej bohatost a tim T je na volnoběch..
Datum: 21. února 2015 16:42
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jen co vím o motorovkách tak L H jsou trysky jedna na malé otáčky druhá na max. Ale měli by tam být tři. Ta třetí se dotáhne nadoraz a o jednu otáčku povolí. To má být základní seštelování. Jestli jsi to rozdělal tak tam skuz splašit ty membránky co jsou mezi těmi díly(co si vzpomínám tak se to skládá ze tří dílků) ty jsou důležitý. Tip (karburátoru) neznám tak nevím jestli jsem pomohl
Datum: 21. února 2015 16:26
 Čau chci se zeptat jak musím upravit motor abych mohl do fichtla tankovat ethanol (E85).
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2015 6:24
Jméno: standa
IP: uživatel17894
Datum: 24. února 2015 6:24
Datum: 22. února 2015 22:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Michale! Se fšeckýma názorama súhlasím. Mám to aj vyskúšaný. Akorát mě odrazovala cena oleja. S jiným olejem, pořádně rozmíchat a okamžitě použít, neš se zasej začne srážet. Aj u čtyřtaktu je potřeba změnit trysky! Esli neco vyskúšáš, toš dej vědět! Toš tak.
Datum: 21. února 2015 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel17887
 Trochu jsem se tady po tom tématu pídil a získal jsem nějaké informace. Na Ethanol 85 jezdit lze a dle mého známého lze dokonce dosahnout vyššího výkonu. Aby vše fungovalo tak je potřeba trochu snížit hlavu aby se dosáhlo trochu vyššího kompresního poměru. Teoretických 10-11 : 1 stačí. Tryska musí jít nahoru,líh má jiný směšovací poměr se vzduchem,takže na seriovce 72-74,samozřejmně je to individuální. A pak poslední nejdůležitější věc - je nutno použít olej pro lihová paliva,lze koupit od Castrolu již za 500,- za litr.
Datum: 21. února 2015 14:07
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 vyzkousej sam uvidis muzes laborovat. 3:2 se mi osvedcilo na dvouhodinovce zavodech a byl jsem na stupinku.
Datum: 19. února 2015 20:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Vyprdni se na to! Uz jenom ta jiskra je slaba na zapaleni v nejakym vyssim pomeru. Lih v motoru chce velkou kompresi a silnou jiskru. U pionyra neni ani jedno. Nehlede na blby michani s olejem. Samozrejme smesovaci pomer lihu se vzduchem je jiny nez u benzinu. A co si od toho slibujes?
Datum: 19. února 2015 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel17881
 Při použití motoru z Jawa New Pionýr (což je 4T čína) by neměl být problém,není třeba nijak míchat.... do 2T to nepatří
Datum: 18. února 2015 20:35
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 3LITRY-2LITRY PRO LEPSI PRECTENI
Datum: 18. února 2015 20:14
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 da se to 3l benzin 2l E85 a jede uplne stejne mam vyzkouseno.(jen dam malinko nahrazky olova)
Datum: 18. února 2015 20:08
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 jedině čtyřtakt
Datum: 18. února 2015 19:57
Jméno: pavel
IP: uživatel17870
 čus , Chci jezdit levně na pionýroj !. Denně jezdím do práce tam a zpátky 100km přemýšlel jsem, že budu do něj lejt ten ethanol 85. Prej to je mrtě bezolovnatý a tak jsem slyšel že tam musím lejt víc oleje co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2015 22:15
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 https://www.youtube.com/watch?v=iROivbKVes0 tady to jeden zkusil
Datum: 20. února 2015 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel17875
 Tak jinak,abys pochopil co píšu. Nalej si do petky trochu nafty a do toho přilej vodu,mrtě to promíchej a nech sednout a sleduj co se stane,je to skoro stejnej případ ...
Datum: 17. února 2015 20:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel17870
 A když ten olej s ethanolem mrtě promíchám a dám ho tam opravdu o něco víc ?
Datum: 17. února 2015 19:50
 spíše bych zauvažoval o lehkém vylepšení válce + dokonalé odladění karburátoru. V tomto směru jsem již dosáhl skvělých výsledků.
Datum: 16. února 2015 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel17871
 Moje osobní doměnka je,že při použití etanolu ve dvoutaktním motoru v kombinaci s olejem pro běžný benzín musí dříve či později dojít k přidření motoru,kliky,ložisek... líh neváže klasický 2T olej ... směs nebude homogenní... lze použít olej pro lihová paliva do závodních speciálů,ale jeho cena převýší zdaleka nižší cenu etanolu ...
Datum: 16. února 2015 21:36
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 v etanolu se špatně rozpouští olej
Datum: 16. února 2015 20:54
 podle mě to pojede, ale špatně to bude chytat. Já jsem jezdil na čistý technický benzín a dával jsem k tomu strojní olej 1:25. Jezdilo to, ale špatně to chytalo. Jinak to šlo. Jak to bude s etanolem toť otázka
Datum: 16. února 2015 16:10
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
 Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
Datum: 11. února 2015 1:27
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 ne to né
Datum: 10. února 2015 22:00
 Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
Datum: 10. února 2015 20:46
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
Datum: 10. února 2015 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
Datum: 10. února 2015 14:12
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
Datum: 11. února 2015 14:09
 Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá
Datum: 10. února 2015 18:51
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
Datum: 10. února 2015 13:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
Datum: 10. února 2015 10:49
 Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky
Datum: 09. února 2015 19:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
Datum: 09. února 2015 19:27
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
 zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
Jméno: pedroloko
IP: uživatel17996
 Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
Datum: 09. dubna 2015 19:19
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
 VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
Datum: 08. února 2015 11:23
 nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu
Datum: 08. února 2015 1:41
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 čau  potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Dobrá,díky.
Datum: 14. února 2015 18:23
Jméno: lamal
IP: uživatel16376
 mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
Datum: 13. února 2015 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17845
 Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
Datum: 07. února 2015 12:50
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
Datum: 05. února 2015 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
Datum: 05. února 2015 21:26
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš
Datum: 05. února 2015 18:47
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
Datum: 06. února 2015 11:49
 díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ?
Datum: 02. února 2015 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
Datum: 02. února 2015 18:22
|
|