www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
 
 
Datum: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
 
 
Datum: 10. února 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
 
 
Datum: 10. února 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
 
 
Datum: 09. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: pedroloko      IP: uživatel17996    
Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
 
 
Datum: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
 
 
Datum: 08. února 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu :-(
 
 
Datum: 08. února 2015 1:41
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
čau :-D potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: lamal      IP: uživatel16376    
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
 
 
Datum: 13. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
 
 
Datum: 07. února 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
 
 
Datum: 05. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš ;-)
 
 
Datum: 05. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
 
 
Datum: 06. února 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ? :-)
 
 
Datum: 02. února 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a zdá se mi,že má strašně velkou spotřebu.Na plnou nádrž ujedu pouze cca 80-90 km.Trysku mam 65 a jehlu uplně dole.(první drážka ze shora).Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No tak ten výfuk by na to mohl mít vliv. Dej tam alespon nejakou drátěnku aby to tak rychle neletělo ven. Uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Svíčku mam bohužel černou. :-( ,ale na chod motoru si nestěžuju,ten šlape jak za mlada :-) a menší trysku jsem nikde neviděl.A sání bude asi ok,tam je jen kus drátěnky nic jiného.Jedině mě ještě napadá výfuk,kterej mam vykuchanej :-)
 
 
Datum: 01. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
To žere dost,pařez umí i okolo 2L na 100,vždyť to má karburátorek jak prd a motor se sotva točí. Koukni na tu svíci,ta napoví. Když jsem jako kluk měl motokáru s motorem z j555 tak to na plnou nádrž benzínu (z S11) jezdilo celej víkend ... když jsem tam pak dal motor z j21 tak to žralo jak tank a banda byla prázdná už v pátek večer :-D ale určo na to svym způsobem mělo vliv i to,že motor z pařeza fungoval jak stabilák,i krokem to furt jelo za 3,na dvojku se i rozjíždělo a pak ten motor z fichtla 21 se musel vytáčet,neměl takovej dobrej spodek,ale jelo to víc,takže sme se s nim líp vyblbli :-D motor z pařeza byl zase výbornej na jízdu bokem po fotbalovym hřiští :-D vzpomínky no ...
 
 
Datum: 01. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17826    
Jawa 555 ma 3L nádrž nie? Tak to potom nezere až tak veľa .
 
 
Datum: 01. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Kolik se dá ujet na nádrž nevím ale podívej se na svíčku jakou má barvu. Podle toho se dá poznat jakou máš směs. Nejlepší je taková do cihlova. Když bude tmavá tak je něco špatně. Pak dát menší trysku a a kouknout na sání. Že máš jehlu dole by nemělo mít vliv jehla má vliv na spodní otáčky. Po přidání více plynu se jehla (vyzařuje) z provozu
 
 
Datum: 01. února 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
 
 
Datum: 24. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
 
 
Datum: 23. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Uchcává se to. Vysoká hladina.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzkouším Díky :-) a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
 
 
Datum: 22. ledna 2015 20:04
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:52
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Tak chlapi aby jste věděli, tak správná odpověď byla od příspěvku draka Homolky. Dal jsem menší trysku a vše v pohodě originál 68 jsem vyměnil za menší, a teď jsem spokojen. Do kopce mi to táhne 65 km/h odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Cece a nemas to chudy? Co barva svicky. .aby si to nezadrel protoze s mensim mnostvim bena jde i min oleje
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,shrnu co jsem vsechno udelal proto,aby to jelo.Zacal jsem zapalovanim.Vymena vsech civek,kondenzatoru,indukcni civky,kabelu na svicku,fajfky,svicky,gufera,vymena vzduchoveho filtru,vycisteni vyfuku plus kolinka.Vycisteni karburatoru.A ted prosim dejte dohromady hlavy a poradte proc musim jet do kopce na pul plynu (po rovine to jede v pohode 75).Z kopce to same,ale to je diky sekundarnimu kolecku,ale do kopce to blbne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Postrádam tu informaci o tom,že bys pročistil kohoutek a určitě ses vybod i na ten palivovej ventil. Dále zkontroluj jak chodí plovák na trnu a jestli se nezaškobrtává. Tam si měl začít než si vyměnil půl motoru.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono jestli ti seriovka jede po rovině 75km/h tak tam bude něco špatně :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
před hromadou let jsem si myslel že když dám větší trysku tak to pojede líp,opak byl pravdou špatný poměr vzduchu a benzínu, matně si vzpomínám že do kopce to taky nejelo.možná se nestihne spalovat velký množství benzínu který tam pereš. až vyjedeš zase blbě nějakej kopec zkus mrknout na barvu svíčky,jestli není moc černá - možná to něco poví, možná bych zkusil na podruhé vyndat na jízdu do kopce filtr, když to pojede je to jasné - spatný poměr
 
 
Datum: 15. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Cau,zkus dá vjetší trysku,nebo zvední trošku plovákovou hladinu ;-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
podívej,že jsi udělal pomalu všechno -neznamená že je to OK...jednou jsem taky měnil gufera a bylo ještě horší,přímo katastrofa...........udělal jsem je znova a ejhle bylo to dobrý,z toho plyne že co je udělaný tak nemusí být dobrý
 
 
Datum: 15. ledna 2015 20:44
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Za 1. Dobrý, za 3. rovina z kopce dobrý, ale 2. táhlý kopec začne vynechávat palivo, asi palivo. Musím jet na půl plynu. Jsem v pasti, nevím. Prosím, prosím 7.2 jedu závody. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Přicpanej kohout(nafouklá guma v něm - dost často), ventil u plováku, filtr na palivový hadičce. Popř. nemáš myši ve vzduchovým filtru? Kámoš se jednou divil, že mu nejede simson :-). Může bejt taky moc oleje v benzínu(dávám 1:33 do stadiona a 175/356, při předpisových 1:25(nebo snad 1:20) to ani nenastartuju. Tipuju, že se oleje změnily od dob socialismu). Dál může bejt drobnost v elektrice(jednou jsem viděl netěsnou keramiku na svíčce, nadával dobrej rok než si toho všiml). Na eletkriku to moc nevidím. Možná jestli máš fajfku s tím "hrotem v bakelitu" co se opírá o svíčku - může bejt upálenej ten hrot a pak to samozřejmě dělá blbiny, já používám radši ty s tím pérkem kolem. Nechová se to jakoby byl malej přítok paliva? Vycucne si to něco benzínu z plovákovky a dál to nejede(nebo jede za pomoci nohy majitele)? Zvedni si hladinu na plováku - mě tohle dělal stadion vždycky, když jsem natankoval. Nastartuju, popojedu 500m a chová se jako by jel na výpary.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 0:31
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
přicpanej výfuk karbonem?
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Zkontroluj kohoutek,zkontroluj palivovej ventil a eventuelně i gufera.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
trysky ok hladina paliva ok prutok paliva ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vše ok tak to musí jet ok...............................
 
 
Datum: 14. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskov&#224;nim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72 :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
 
 
Datum: 13. ledna 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: penál      IP: uživatel17770    
máš nízkou hladinu v plovákovce...
 
 
Datum: 11. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
 
 
Datum: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Oukej dik.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
No já bych to možná zkusil v karburátoru :-D nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
 
 
Datum: 08. ledna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
 
 
Datum: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel17752    
Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pravdepodobne stejne...
 
 
Datum: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit.. mám motorovku zn. hecht a nedrží volnoběch nastartuju chviličku vrčí a pak zase zdechne.. volnoběch přidáním nepomohl. mám ten pocit že tam nějak nejde benzín. je rok stará. vše jsem zkoumal a měl jsem to už 5x rozdělané ale nic jsem nenašel. zkoušel jsem i bez filtru paliva taky nic. taky místo toho abych přidal plyn a hned to vyletělo do velkých otáček tak se to zadusí a moc se tomu nechce resp. porád se dusí a hltí.. už nevím co stím kdyby ste někdo věděl tak prosím poraďte díky moc. a ještě jednou se omlouvám že to sem nepatří. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17785    
A skušal si podlievať ? vsteknuť benzin pod sviečku ? ked podleješ a pila naštartuje tzn. že je niečo z karburátorom. Ja by som sa už v tom nevrtal a odniesol do servisu a oni ten karburator vyčistia a malo by byť po problémoch. Vieš, ťažko v niečom poradiť ked to nevidíš a nemôžeš to vyskúšať sam :-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
díky moc. hadičky jsem kjontroloval ale přijde mi divný že ta hadička co vede do nádrže na čepování tak je jenom na horní stěně (ne jako hadička na přívod benzínu až dolů na dno nádržky) takže když je v nádrži cca 150ml benzinu tan nenačepuju ani když je tam půlitr, když motorovku nakloním tak to jde ale jinak ne. budu ji dávat do serisu ale ještě bych potřeboval poradit jestl by to nebylo něco co bych spravil doma aby to nebyly zbytečné peníze jinač díkec ;-) :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17779    
Zdravim, servisujem počas roka záhradnú techniku a naozaj sú záhradné stroje, ktoré majú na karburátore iba jednu dýzu - stým sa šteluje voľnobeh. Tieto karburátory su dos naprd ked niesu poriadne čisté. Prvá zásada pri týchto karburátoroch je že sa iba v máloch prípadoch dajú vyčistiť pomocou kompresora. Tieto karburátory sa čistia v ultrazvuku. Jednoducho zober karburator, rozober ho a odnes do servisu kde servisujú záhradnú techniku a povec nech ti ho hodia do ultrazvuku, určite ho majú. Skontroloval by som hadičku na privod benzinu z nardže či nahodou nieje derava aj to sa stáva.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jinak svíčku jsem zkoušel bosch stejné velikosti se zasunutým jiskřištěm ale dělalo to stejně..
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
stando když píšu že jsem to měl asi 5x rozdělané tak to na reklamačku poslat nemůžu. resp. mi prask te čepovací balonek tak jsem ho vyměnil.. bohatost tam fakt nemám je tam L a H ale šroubky nikde jenom prostě takový nálitky.. jenom tam mám T na volnoběch...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to mi chceš říct, že to má pouze štelování volnoběhu a bohatost směsi u toho nastavit nejde? resp. k nastavení bohatosti směsi to nemá ani jeden štelovací šroub? To je buď blbost, nebo echt na jedno použití...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17742    
Záhada motorovka pokračuje. Všichni maj dva šroubky a ty máš jeden . Ha. Kde je druhej ... A ta svíčka co? Dal si novou? Ne ... a to ste tu pilu někde ukradli,že ji nedáš na záruční servis? To je zadarmo když je to v záruce ...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ty dírky na L H jsou zaslepené u karbecu. na šroubek tam nic není jenom takový malí váleček.. na plovák jsem se dívl a vše profoukal nejspíš asi to těsnění.. bohatost tam teda nastavit nejde....
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Přisává vzduch. U karbecu může být prasklý těsnění. Mohl jsem štelovat H neboL bylo to marný. Jestli Ti tam nejde benzín tak v karbecu membrána bude asi vadná.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Máme dvě pily. Na vysekávky a malý dřevo jen malou Partnerku a na probírky a na větší stromy jsme s tátou pořídili zrovna ten Hecht.Máme 60ccm s velkou lištou a velkym řetězem. Je to Honda z číny,jen naopak od ostatních značek to výrobce přiznává narovinu,ostatní jsou taky dělaný v číně,jen je to schovaný za značkama Husqarna atd... k pile ... pokud je rok stará,neměl jsi nic rozebírat ani čistit a prostě ji odnést tam,kde si ji koupil (u nás to dělá chlap přes ulici) ... pokud je rok stará,je možné,že už chce přeseřídit,protože je z výroby nastavena na bohatší směs pro záběh... ale muže bejt třeba v háji svíčka ... každopádně v servise ti ji seřídí ... jinak jak psali ostatní jsou tam dva šroubky,nic víc....
 
 
Datum: 28. prosince 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak jak bylo řečeno, jestli je to v záruce, obchod nemáš přes půl republiky a s odlazením 2T nemáš zkušenosti, bude lepší, když to dáš na reklamaci, tam by to měli umět... i když když sem viděl prodejce taky konkrétně v hechtu v Táboře, když si kamarád kupoval křoviňák, kterej mi tvrdil, že pokud hnu s těma šroubkama v karburátoru, že už to nepůjde nastavit, tak sem se nad jeho odborností upřímně zasmál :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plováček v karburátoru od motorovky fakt nebude :-D ... bude to mít klasickej membránovej karburátor, ale tvuj problém bude v rozhozený směsi... L-kem ladíš volnoběžnou směs, H-čkem provozní /vysoký otáčky/... volnoběžnou směs musíš naladit tak, aby to pravidelně běželo a po zmáčknutí plynu hned reagovalo, provozní směs prostě ladíš podle chování motoru, případně i dle barvy svíčky... naladit to pujde celkem dobře, byť je to čína... ladit starý vyběhaný homeliteky je větší boj, a to že jich pár mám :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych do toho nevrtal, když je to rok staré....šel bych to reklamovat.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Když je mokrá svíčka tak to je bohatá směs. Jestli máš příručku tak mrkni do ní zkus najít nastavení karburátoru bohatosti směsi buď se to šteluje šroubkem H nebo L ty znaky jsou na krytu zboku. jeden z nich musíš přitáhnout tak o jednu otáčku a druhý šroubek povolit o jednu otáčku. Taky je možnost že ti netěsní v tom karburátoru v plovákovce ventilek který otvírá a zavírá přívod paliva. Je tam nějaký plováček?
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dneska sem přišel na to že když zhruba 3x načepuju tak to krásně lapne a volnověch drží jenže jak se ten benzín spotřebuje tak to zase chcípne karbec sem rozdělával čistil foukal a dal ho tam nic se nezměnilo ale svíčku vyndávám mokrou.. nevím čím to je..
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
ucpaná některá tryska nebo chyba v zapalování. Může to být vypínač na chcípání.
 
 
Datum: 27. prosince 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,potřebují poraďít,našel jsem doma v dílně laditelná tryska na jawu50.Nevím když trysku povolují jestli je směs chudčí nebo bohadčí?Děkují moc.Přejí všem krásné Vanoce. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Zkus se namáhat a použít tu věc, co máš na krku...
 
 
Datum: 25. prosince 2014 11:14
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.06.2019 1:09:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu