www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: humr  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar fichtlaři. Nevíte někdo jak zamezit vůli mezi ložiskem a klikovkou bez půleni motoru? Ložiska mám nový ale za tepla lítá rotor nahoru a dolů a vlevo a vpravo. Celá klikovka se hýbe vlevo a vpravo asi 1mm a nahoru a dolů pár setin. Nemáte někdo zkušenosti? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2020 8:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Nijak, máš vyjetý čepy na klikovce. S tím toho moc neuděláš, kór bez půlení.
 
 
Datum: 10. listopadu 2020 8:40
 
 
 
 
Jméno: H      IP: uživatel19668    
Kolik fichtlů už má nadvýbrus4+ jen by ně to zajímalo že v brusírně už prý kolikrát jedou děla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2020 16:59
 
 
 
 
Jméno: Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Bakoune, děkuju! Ozval sem se taky Standovi! Možná Ti dá o mě víc info! HI!HI! Toš tak. Oski.
 
 
Datum: 11. listopadu 2020 16:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Vic ted nevyhrabu, az se v tom budu vrtat, tak klidne neco nafotim. http://www.jawamania.info/Files/moto/273312/IMG_20190110_183917.jpg
 
 
Datum: 11. listopadu 2020 8:48
 
 
 
 
Jméno: Říkajú mě Oski      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Bakoune! Moje přání by bylo, ešče vidět aj ty kanále! HI!HI! Su rád, že si se zaséj ozval po dlúhej době. Aj Standa se tu negde ozval. Fotky kanálú možeš poslat meilem! Nebo aspoň adresu! Gdyš nebudeš juchat, sklamaný asik nebudeš! HI!HI! Toš tak Oski.
 
 
Datum: 11. listopadu 2020 2:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
I tady na FK koupíš píst 41,75 mm. To se ještě vejde a nemusí se upravovat vložka. Po úpravě vložky se dělají i 70ky. Tady můj válec pro srovnání se sériovým pístem: http://www.jawamania.info/Files/moto/273312/IMG_20190110_184350.jpg
 
 
Datum: 10. listopadu 2020 8:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19653    
Čau draci. Potřeboval bych odborně repasovat kliku Jawa 90 Roadster a ideálně i nasadit píst na ojnici. Nechce se mi udělat chybu s jehlami. Prosím poraďte kam se to poslat. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2020 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak nějaká lokální moto opravna ne? nebo někde kde repasujou kliky
 
 
Datum: 19. května 2020 16:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19646    
Zdar, dal jsem na jawetu novou klikovku s jehl. ložiskem i na pístním čepu. Problém trochu je že ložisko může cestovat z oka ojnice o cca 3mm(šířka ojničního oka a ložiska je cca 13mm, zevnitř pístu jsou ale díry pro pístní čepy 16mm od sebe). Když dáváte takové klikovky na pio, může ložisko taky jezdit po pístním čepu v takovém rozsahu? Nebo jsou třeba nějaké kalené podložky pro zmenšení vůle? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2020 19:25
 
 
 
 
Jméno: thomas21      E-mail:      IP: uživatel19600    
Čau draci, mam dotaz je pravda že na pincka se delali 2různé klikovky o rozdílu 1mm? Slyšel sem to, ale moc tomu nevěřím tak se chci zeptat jak to je,díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19602    
Ne,dělali se asi 4 provedení. Pro j550+j555. Pak j05 první provedení - pro tu dnes stále neexistuje repliková ojnice,která by tam šla dát,aniž by se nemusela přefrézovávat klika. Pak je klika na j05 poslední provedení a tam již byla ojnice jako na j21. A pak je serie klik pro modely j20,j21,j23 a ty jsou až na pár povrchových změn setrváků všechny stejné.
 
 
Datum: 25. srpna 2019 11:15
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravím. Mám dotaz na Sesu. Bylo by možný objednat pouze poslední misku výfuku na Mustanga samostatně? Chybí mi totiž ta poslední přepážka před šroubem a celý nový výfuk se mi kvůli tomu objednávat nechce. Případně poradil by někdo kde by se dalo pořídit? Díky David odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2019 20:15
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19594    
Zdar jedině se podívat na burzy, tam tyhle věci bývaj. Teď v Sobotu 27.7. je v Chotusicích u Čáslavi. Nebo hledej na bazoši tam se taky objevují.
 
 
Datum: 25. července 2019 20:15
 
 
 
 
Jméno: Hardiskus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den já bych prosím potřeboval pomoct najít kladívko na jawa 585 mosqito zapalování předem děkuji&#128512; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2019 7:21
 
 
 
 
Jméno: sessa      IP: uživatel19582    
S kladivkem na komara je to traga...neda se s do a do
 
 
Datum: 23. června 2019 7:21
 
 
 
 
Jméno: Hardiskus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalování
 
 
Datum: 18. června 2019 16:19
 
 
 
 
Jméno: dan306xsi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, mam dotaz ohledně klikovky na 21, jak se muže chovat klikovka která má axialní vůli na ložiskách? jinak řečeno klika není tam nalisovaná ale téměř vložená, fichtl takto najel přes 6000 km bez jakychkoliv problémů, pak odešlo vape do věčných lovišt a po předělaní na kladivko to sice jede ale obcas to cuká střílí do vyfuku i do saní, s tim že někdy ví a někdy méně, předstih OK, kladivko OK, odtrh OK, kondík OK, karbec OK (vyzkoušené 2 nove a seřízené), gufera nové, vyfuk čistý, hava čista, svíčka ok, zapaloví civka aj indukční nové.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2019 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19586    
Vape odešlo kvůli axiální (a malé radiální) vůli kliky. Kladívko blbne ze stejného důvodu. Vyměn ložiska nebo kliku,podle toho,kde ta vůle je. Nejspíš ale už vyhamtaná klika. Občas pomužou ložiska SKF,maj jinou-festovější tolenci ...
 
 
Datum: 04. července 2019 20:08
 
 
 
 
Jméno: fochy      IP: uživatel19570    
Čau draci.Je potřeba k CKR ojnici spešl pístní čep nebo se da použít ten co tu má Sesa na obyč bronzový futro?Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2019 12:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Čep je v obou případech stejný - 14,1 mm
 
 
Datum: 22. listopadu 2019 12:55
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel19567    
Zdravím, mám doma Jawu 20 a mám na ní výfuk již delší dobu z 05. Je možné, že by tento výfuk snižoval výkon na Jawě 20? Zdá se mi totiž, že to tak netáhne, je to lenivější ve zrychlení. Jinak volnoběh drží v pohodě a na maximálku to taky jede v pohodě. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2019 14:58
 
 
 
 
Jméno: travis166      E-mail:      IP: uživatel19557    
Zdarec Seso, Prosím tě máš už k dostání startovací hřídel na čz 175/487? Murdock91@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2019 22:33
 
 
 
 
Jméno: Bart      E-mail:      IP: uživatel19548    
Zdravím, potřebuji nový píst na Jawu 350/639 na třetí výbrus, ale nevím ten rozměr, prosím o radu, díky Luboš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2019 21:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
58,75 draku
 
 
Datum: 25. února 2019 21:05
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel19524    
Ahoj chci namontovat válec vrtani 40 (polský) dvou kroužek píst. Mám slícované a začištěné kanály. Hlava a karburátor originál. Nechci žádné letadlo, jen trošku větší sílu od spodu. Co mám od toho čekat, případně co je dobré ještě řešit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2020 15:26
 
 
 
 
Jméno: humr  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Válec mám namontovany hlavu původní nezvětsenou pist 3 kroužky a můžu říct že jede a chytá perfektně. Mnohem větší síla a vůbec žádné starosti. Doporučuji.
 
 
Datum: 01. listopadu 2020 15:26
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel19524    
Po pravdě už jsem ten válec asi před dvěma lety měl namontováný, ještě s originálním tříkroužkovím pístem. Asi po kilometru se seknul kroužek o přefuk, a roztrhlo to píst. Válec to kupodivu přežil bez úhony. Tenkrát jsem tam namontovat originál s druhým výbrusem, a 40 strčil do šuplíku. Přišlo mi toho válce škoda, tak jsem pořídil píst tentokrát dvukroužek a zabrousil hrany kanálků. Kupodivu kanálky přefuků docela pasují na kartery (teda na Poláka). Hlavu mám originál zatím to ještě nemám úplně složený(fáze porovnávání a pasování).ale zatím to vypadá že se píst pod hlavu s těsněním vejde. Jestli ne... nechám ji přiškrábnout.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 22:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
To Biggles : Poláká 40mm jsem před hrozně dlouhou dobou měl. Začal bych tim,že se to zabíhalo snad 6 měsíců - 3 festový kruhy a festovej píst - (a to v tý době jsem ještě jezdil jakože dost). Po záběhu to fungovalo fajn. Má to vcelku sílu,je to hrozně líný a moc to nejede. Přirovnal bych to opět k tomu motoru z j05. Jak napsal Marek,nic od toho nečekej a třeba budeš mile překvapenej , a nebo taky ne :-D rozhodně nesnižuj hlavu ani žádný jiný "tuningy" - samo o sobě to peče jako prase - každopádně doufám,že máš k válci i hlavu protočenou nad 40mm? Jinak ti bude narážet píst. Zde bych se pro změnu nebál použít hlavu polskou,jejíž objem je asi 7ml a kdyby nebyla špatně opracovaná,tak tu a tam ten spalovák má průměr dokonce 40mm,akorát že ten vnitřní kruh okolo spalovacího prostoru neni kulatej :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15830    
Sry,průběh motoru j05 .... upsal jsem se...
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
Známej mi to dal totálně zadřený (od čepu) výměnou za něco jinýho. Když jsem oměřil přefuky tak jsem se zděsil. Nemluvim o tvaru šachet v hliníku. Takže jsem opravil šachty v hliníku,trochu poopravil to miniaturní sání,nechal vybrousit na 41mm a pápá... někomu jezdí,asi vcelku dobře,od parametrů válce bych čekal průběh motoru j50 se silou odspodu a max 5500ot/min. Protože se tyhle polský jebky rádi přidíraj a drolej,tak jsem to nechal vybrousit hodně volný a dal tam festový kruhy,který budou po zajetí těsný tak akorát... škoda že nevim jak to jede... mám kontakt na člověka,kterej tyhle válce dělá v provedení "race" ... mám nutkání od něj jeden koupit :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawa50race      E-mail:      IP: uživatel19525    
Nečekej nic. Pokud to pojede aspoň jako originál, můžeš to považovat za úspěch.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 8:17
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19520    
Zdar. Otázka pro sesu. Ten válec s vrtáním 40 máš s tím lepším provedením přefuku nebo to je ten hroznej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19535    
Vašek: Šlaby do stadiona.Po malym osoustružění. Vložky a nebo válce. Tam je myslim vložka 44mm.
 
 
Datum: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
skus vložku udělat z kvalitní kuličkové litiny 500 -800 nirezist
 
 
Datum: 10. ledna 2019 19:52
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19523    
No já jsem vložku z poláka dostal tak že jsem hliník zlehka naříznul z boku a zbytek prasknul. Chtěl jsem vložku napasovat do českýho válce ale ona je o 3 desitky milimetru menší takže byla ve válci volná. Tak to leží na ponku a je dokonáno. Ono tam je víc menších rozdílů ale to by se dalo vyřešit, ale takhle kulový leda by existovalo řešení jak vložku ve válci utěsnit. Napadaly mi nesmysly jako žáryvzdorný lepidla a podobný hovadiny ale tudy cesta nevede.
 
 
Datum: 09. ledna 2019 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19522    
To jsem ho ještě nezkusil ohřát já :-) Mám spolehlivé donucovací metody
 
 
Datum: 09. ledna 2019 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha porad to stejne delaji polaci ale fakt to facha skvele .-) jen tu vlozku nikdo bez pozkozeni nedostal ven .-)
 
 
Datum: 09. ledna 2019 7:39
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, dotaz nejlépe na Standu. Prosím Tě, u Mustanga , píst v HÚ, by měla být hrana pístu zároveň s hranou vložky válce (a oblý vršek pístu přečuhovat), anebo vršek pístu zároveň s hranou válce ( a hrana pístu končit před hranou vložky) ? Snažím se to formulovat správně, tak mě nebijte.... Děkuji, Petr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19519    
Díky moc. Petr
 
 
Datum: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19518    
Ano,hrana pístu má lícovat s hranou válce,rozhodně ne přečuhovat. Dsetina sem,desetina tam,to je šumák,ale nesmí čumět ven půl milimetru. Pokud vyčuhuje,tak válec podložit. Krátké (zatlučené) válce vždy popisuji fixou informací,o kolik je válec krátký,případně informaci typu 2 těsnění,3 těsnění.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Draku, co si vybavuji, tak u všech pionýů chodí píst takto, okraj pístu až na konec vložky válce. Je tam nepatrná mezera, nevím bohužel kolik, ale pokud nebude, je ryziko nárazu. Střed pístu musí zasahovat do spalovacího prostoru hlavy, proto to má vybrání v hlavě. Je zapotřebí co největší komprese, tudiš narvat píst co nejvíc kupředu, ale tak aby nenarážel píst :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2019 19:59
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, pasuje do ojnice ckr která má origo jehlový ložisko pro pístní čep, klasické kluzné bronzové ložisko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
Ne. Větší. Sesa ho jeden čas také prodával.
 
 
Datum: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdarec chlapy, co to znamenalo označení TK (a nějaký číslo k tomu) myslím že se tím snačily upravené motory nebo tak něco vůbec nevím, jen že jsem našel na válci od fichtla označení TK116 a to celé jakoby v kroužku tak nevím co to znamená předem dík za jakékoliv info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19444    
Hele to bude záhada minulosti. Někdo si ho moh naznačit a mít ho v zásobě válců na úpravu. Lidi a týmy co jezděj závody nemaj 1-2 válce,ale plný police. Vidim to u kamaráda co jede stadiony. Ten má snad 4 různý motory a plný skříně válců,karterů,klikovek... seriovejch i upravenejch ... Někomu pak prostě zbyl a nějak se zas vrátil do oběhu :-D pokud nejeví žádné známky vyjimečnosti tak by to bylo vysvětlení. Moh to bejt klidně svazarmák,ale před úpravou :-D
 
 
Datum: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
těžko říct stando,ale vzal jsem si vedle sebe i origo válec a ten s označením TK je uplně stejnej uvnitř jako origo takže fakt nevím
 
 
Datum: 20. června 2018 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
A kdyby to byl 4 kanál s dvouma prazvláštníma okousanejma horníma přefukama plněnýma přes píst tak to klidně mohl být válec z produkce TK moto,které se prodávali před cca 10 lety.
 
 
Datum: 20. června 2018 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
Třeba kamarád si značí raznicema všechny upravené válce,které udělal. Takže to muže být klidně něčí značení. Z výroby to značené nebylo. Muže to být i pradávný závodní válec. Fotka kanálů by napověděla. Leccos už jsem viděl. Jak český tak slovenský,něco byly dokonce fabrický závodní prototypy,svazarm .... něco se jede dodnes,něco je dávno překonaný,něco je po desetiletí pevný základ...
 
 
Datum: 20. června 2018 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jsou dvě možnosti - buď je to nějaká výstupní technická kontrola ve fabrice nebo http://w.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=129&idtop=98441
 
 
Datum: 19. června 2018 8:02
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19407    
Ahoj, potřebuji si koupit nový píst na mustanga, ale nevím přesně rozměr, na pístu je vyraženo B2. Na netu jsem nenašel co by to mohlo znamenat tak hodím dotaz sem, snad mi někdo poradí, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Změř šuplérou díru ve válci. B je písmeno který dřív označovalo vůli pístu ve válci a 2=2 výbrus,tzn 38,50 ale je to věštění. Nejlepší změřit. A ještě líp to rovnou hoď na výbrus,oni ti pak píst daj. Nevěřim tomu,že bys tam neměl stoletou vyjetou šišku s rantlem. To se moc nestává.
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:34
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.01.2021 3:40:04 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu