www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak moc se dá spolíhat na jehlovové ložisko na pístním čepu u pionýra? Měl ste s tím někdo už nějaký problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 19:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Waclaw ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CKR ojnici s jehlama na pístním čepu mám na na svém stroji už skoro 4000km od GO motoru a zatím to drží.
 
 
Datum: 10. července 2016 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18734    
Jezděj to ve vrcholný třídě závodů Jawa 50 GPtřída RS, kde nemaj povolenou jinou (kratší) ojnici. Konkrétně mluvim o ojnici CKR. VM je mimo téma. Myslim že není třeba dodávat více.
 
 
Datum: 08. července 2016 23:26
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 21:14:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu