www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(LOL)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
 
 
Datum: 24. srpna 2016 17:33
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 7:36:35 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu