www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi koupil sem si originál válec původní výroba a u vyfukovyho kanálků je ten výřez ve vložce menší jak ve válci přibližně 1mm na všech stranách a tak se ptám vás zkušených jestli to bude něčemu vadit. Nebo jestli bude menší výkon a nebo co stím udělat aby to bylo tak jak to má být byl bych rád třeba i za foto Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2017 8:38
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak. Ono když to bylo odlité ne křivě nasazený jederník tak přefuky prostě nemůžou být v ose. Proto koukám do přefuků kamerou a když nemají hranu neřeším to. Prostě to je celé pootočené, ale to ničemu nevadí pokud jsou symetrické. Pak už jen výfuk aby byl v ose mezi prefuky.
 
 
Datum: 18. února 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
já měl na mysli hlavně to že do tělesa válce se ty sací, výfukové, částečně i přepištěcí se předlévají, a na ty sací a výfukové davají pravá jádra a když ho tam dají celé trochu šejdrem tak už to prostě ani dalším opracováním přesně nezpravíš a tím vznikají ty chyby. Oni tam pak dají vložku tak aby seděla třeba na výfuk a v důsledku toho jsou pak šikmo třeba přefuky. žejo a pak to ještě dobrušují ale už to musí nechat tak že třeba hrana odlitého válce a vložky se rozejdou i o ten 1mm klidně
 
 
Datum: 18. února 2017 7:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Adam: Hůstý. Takovejch válců neudělam ani za rok. Slušná zásoba práce :-)
 
 
Datum: 17. února 2017 21:48
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady nikdo nenadává na soudruhy, jen konstatujeme fakta.
 
 
Datum: 17. února 2017 16:14
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel14642    
tady dole na fotce je dobra sbirka valcu :-D http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 17. února 2017 11:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Hele ta 350/638,639,640 to je vysloveně chyba nějakýho konstruktéra,ale zjistili,že to jede i tak,tak to ututlali,asi už bylo moc válců ve výrobě. Jestli jsi si někdy prohlížel válce na j05/20-23 tak bys viděl,že po prvotním zalisování vložky do válce to někdo ještě nějakým nástrojem "dopasovával" - a zde vzniklo 90% problémů s pio válci. Lidský faktor.
 
 
Datum: 17. února 2017 11:20
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
vy tady nadáváte jak to soudruzi dělali nepřesně, ale to asi neznáte technilogii odlévání a už vůbec ne jak to skutečně slévarny dělali (hlavně v době výroby pionýrů)
 
 
Datum: 16. února 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18993    
A taková vnitřní vada (bublina) ve vložce :-D
 
 
Datum: 15. února 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak v hlavě, ale bublinka v kanálu, ta dokáže pěkně naštvat :-)
 
 
Datum: 15. února 2017 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18993    
Vítej do klubu. A nezapomeň to udělat,aby to jako fakt suprově jelo a bylo to co nejlevnější. A ty utrhaný štefty mu snad zadarmo opravíš ne,co on by se s tim drbal,chce jen nasadit a jet. A bacha na tu blbě vyrobenou pórovitou hlavu,to jako jestli ji necháš snížit a oni v ní budou póry,tak si ji jako zničil kámo a připrav si jinou :-D Už bych moh psát romány za ty roky. Je to nevděčná práce. Hodnětrpělivosti ;-)
 
 
Datum: 15. února 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě se to teď zrovna pěkně sešlo. Včera jeden válec měl výfuk totálně bokem, že abych to srovnal je šířka kanálu na hraně toho co dělám pro cestovky a to jsem na jednu stranu ani nešáhnul a dolní hrana do oblouku s vrcholem přes 45,5mm od honí hrany :-( druhej kousek hliník v sání odlitej 1,5mm pod dolní hranu sacího kanálu a vložka ne 68mm už z výroby a kanál hrbatej jak Himaláje. To byla taky modelařina ten schod aspoň zaoblit. No a do třetice vybalím z pošty válec, kterej má přefuky tak šejdrem, že když vložku pootočím mám sání úplně v pr.... Jo jsou to občas radostě. :-D
 
 
Datum: 14. února 2017 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18990    
To když jsem viděl tak jsem žasnul. To máš pravdu,to je masakr. U fichtla jsou to odchylky do 1mm ale u tý 3 pade je to klidně 2-3 mm na přefukách (to jsem viděl já). Blbý je,že ono je to celkově blbě vyrobený a moc to na sebe nepasuje. Asi novodobý soudruzi také někde udělali chybu :-D
 
 
Datum: 12. února 2017 8:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jawy 350/638+ jsou na tom možná ještě hůř s křivostí vložek
 
 
Datum: 12. února 2017 2:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je fakt že rozdíly ve výkonu byli nemalé. Za mladejch let někdy v 80 roce pamatiju že kámoš měl pionýra kterýmu nikdo z nás nestačil co se týka síly i rychlosti ten se uplně vymykal z řad ostatních. Dnes by nikdo nevěřil že to nebylo upravovaný a ještě navíc mu dával hned od začátku pěkně pod vocas. Kdyby takhle jezdily všechny seriovky tak seš Stando bez práce s upravama.Ale bohužel každej pio je jinej a jinej.
 
 
Datum: 11. února 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18562    
Typická vada je přečnívající nálitek hliníku přes sací kanál,pak vyosená vložka ze středu = přefuky šejdrem a v menší hojnosti i sací kanál vyjetej do boku,že ho píst nezavře. To že výfukovej kanál je celej šejdrem,nespasovanej,okousanej či málo časovanej je to poslední co vadí a to maj víceměně 3/4 válců. Stává se mi,že tak jeden z dvaceti válců je zcela bez vad a když už je,tak do něj stejně někdo šáhnul pilníkem. Dovolim si říct že jsem viděl za posledních 7-8 let tak desítku zdravejch válců. A pak to má jet všem stejně.
 
 
Datum: 10. února 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by jste se divili jak velké rozdíly mezi valci někdy jsou a jak velké nepřesnosti se občas objeví. Teď zrovna se mi jich několik sešlo a byla to sakra honička to někam popohnat.
 
 
Datum: 10. února 2017 15:49
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando posílal jsem ti e-mail s fotkou toho válce tak jestli se můžeš na to kouknout a poradit díky.
 
 
Datum: 06. února 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapi kdybych věděl jak jsem dát foto tak bych vam to jsem dal aby jste se na to podívaly.
 
 
Datum: 06. února 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Čau chlapi tohle se mi nezdá origo válce měli sice nepřesnosti ale bylo to tak na dolícování malym pilničkem ale aby to bylo 1mm dokola výfiku to jsem neviděl a ty Stando určitě taky ne to vypadá že někdo něco doprasil a teď chce radu jak to napravit. Tož sai tak.
 
 
Datum: 06. února 2017 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18984    
Protože ty seriový válce už znam,tak bych ho z fleku přepiloval,je tam více "nevhodných detailů" .... ale bojim se,že když ti řeknu odpiluj to,tak si na to vezmeš rašpli a nebo dláto s kladivem .... origo pio má vejfuk cajk,tam je spíš "restrikce" v sání a dost často nesedí přefuky ... Na druhou stranu se dá obecně říct,že to nějak fungovat bude i bez tvýho zásahu,to se neboj.... ;-)
 
 
Datum: 06. února 2017 16:12
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hliník ten tam je v pohodě mě jde jen o tu vložku.. jestli to nebude mít vliv na výkon.. a tu klikovku tu jsem ani neviděl jen co mi říkal no.. tak asi tak.
 
 
Datum: 06. února 2017 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18984    
Radši nic. Bude to fungovat. Čouhající hlíník odpiluj,ale nějak lidsky,ne jako když ste repasovali kliku palicí
 
 
Datum: 06. února 2017 9:49
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 12:39:07 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu