www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, dotaz nejlépe na Standu. Prosím Tě, u Mustanga , píst v HÚ, by měla být hrana pístu zároveň s hranou vložky válce (a oblý vršek pístu přečuhovat), anebo vršek pístu zároveň s hranou válce ( a hrana pístu končit před hranou vložky) ? Snažím se to formulovat správně, tak mě nebijte.... Děkuji, Petr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2019 10:44
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19519    
Díky moc. Petr
 
 
Datum: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19518    
Ano,hrana pístu má lícovat s hranou válce,rozhodně ne přečuhovat. Dsetina sem,desetina tam,to je šumák,ale nesmí čumět ven půl milimetru. Pokud vyčuhuje,tak válec podložit. Krátké (zatlučené) válce vždy popisuji fixou informací,o kolik je válec krátký,případně informaci typu 2 těsnění,3 těsnění.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Draku, co si vybavuji, tak u všech pionýů chodí píst takto, okraj pístu až na konec vložky válce. Je tam nepatrná mezera, nevím bohužel kolik, ale pokud nebude, je ryziko nárazu. Střed pístu musí zasahovat do spalovacího prostoru hlavy, proto to má vybrání v hlavě. Je zapotřebí co největší komprese, tudiš narvat píst co nejvíc kupředu, ale tak aby nenarážel píst :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2019 19:59
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 14:28:59 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu