www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Romel      E-mail:      IP: uživatel16106    
Nazdárek, \\r\\nmám dotaz použití gufera na klice Jawa 50/23 ( tedy 17/30/7 ). V nabídce pro tento typ motoru je levné gufero černé ( á 20Kč). Vybral jsem si gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - podle mého názoru jistě kvalitnější. Ovšem v literatuře jsem nyní narazil na údaj o tom , že tak nemusí být. Zde se tvrdí, že jediné typ gufera , které \\r\\nvydrží působení oleje a benzínu ( tedy dvoudobé motory) jsou gufera černá vyrobená z pryže s označením NBR.\\r\\nSESO mám tedy na tebe dotaz - ve Fichtl krámku zakoupené gufero hnědé VITON ( á 110 Kč) - rozměr 17/30/7 nabízené v sekci Pionýr ( tedy dvoudobý motor - olej + benzín) - bude odolávat hlavně působení benzínu ? Piplal jsem s s generálkou motoru celou zimu a nerad bych, aby motor po nějaké době začal ztrácet výkon díky netěsnému guferu na klice a já znovu rozebíral motor. Díky za odpověď.\\r\\nRomel alias Tom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2021 20:21
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19482    
Viton je obchodní označení, jedná se o fluorkaučuk, značí se jako FPM nebo FKM. Horší než NBR (nitril-butadien-kaučuk) určitě není. Viz tady https://www.gumex.cz/blog/odolne-fluorkaucukove-materialy-viton-fkm-a-fpm-33 Problematické by bylo silikonové gufero MVQ, to se nesnáší s benzínem.
 
 
Datum: 14. března 2021 20:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a prvě viton nejvice odolava novodobenmu naturalu ,, a tak proto je to takova raketa ale jedno unasadit a už neřešite,,, kord když to zazimujete a pu pul roce to ozivite,,s vitonem zadny problem
 
 
Datum: 14. března 2021 0:54
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2021 9:50:17 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu